ελληνική μουσική
    664 online   ·  210.861 μέλη

    Η Μάρθα και η Ρόζα

    Post αρνητικής αξιολόγησης
    Post αρνητικής αξιολόγησης
    Hastaroth
    10.01.2012, 12:10

    Παράθεση:

    Το μέλος klefths στις 10-01-2012 στις 01:30 έγραψε...

    Ολοι οι προαναφερθεντες, -κι εγω μαζι τους- αναφερομαστε στο αναφαιρετο δικαιωμα της οποιασδηποτε Φριντζηλας να κανει αυτο που η ιδια θεωρει τεχνη -μεσα σε λογικα πλαισια- και εναντιονωμαστε στην προτροπη η εστω στην δημοσιευση της σκεψης του αρθρογραφου για χρηση βιας εναντιον οποιουδηποτε δεν μας αρεσει.

    Η μεν κα Φριντζήλα έχει το αναφαίρετο δικαίωμα να κάνη αυτό που η ίδια θεωρεί τέχνη,έχουμε όμως κι'εμείς το αναφαίρετο δικαίωμα να κρίνουμε άν αυτό είναι όντως τέχνη.

    Διότι μπορεί κι'εγώ να θεωρήσω ότι το να πέρδωμαι δημοσίως είναι τέχνη,όμως δυστυχώς δέν είναι.Οπότε άν διοργανώσω μιά συναυλία και καλέσω κόσμο να με δή να προβαίνω στην πράξη αυτή,θα πρέπη να περιμένω ότι δέν θα τύχω ευμενούς κριτικής από το κοινό.....

    (Προσοχή:εννοώ το να πέρδωμαι δημοσίως,όχι το να ηχογραφήσω τον παραγόμενο ήχο και να τον επεξεργαστώ με διάφορα μέσα ώστε να δημιουργήσω κάτι άλλο).

    Η κα Φριντζήλα λοιπόν ΔΕΝ έκανε τέχνη-και η σάτιρα είναι μιά μορφή τέχνης-με το να διαβάση απλώς τους στίχους ενός πασίγνωστου τραγουδιού με τον τρόπο που τους διάβασε.Αντιθέτως,έδωσε την εντύπωση ότι απαξίωνε και τον στίχο και τον δημιουργό του.


    klefths
    10.01.2012, 15:06

    Παράθεση:

    Το μέλος Hastaroth στις 10-01-2012 στις 12:10 έγραψε...

    Η μεν κα Φριντζήλα έχει το αναφαίρετο δικαίωμα να κάνη αυτό που η ίδια θεωρεί τέχνη,έχουμε όμως κι'εμείς το αναφαίρετο δικαίωμα να κρίνουμε άν αυτό είναι όντως τέχνη.


     

    A, γεια σου, αυτο λεμε εδω και τοοοοοοοσα ποστ εικοσι ατομα, κι ενας εσυ εικοσιενας!
    Ευχαριστω.
    Τωρα αν αναμεσα μας υπαρχουν και δυο - τρεις γραφικοι, υποστηρικτες της βιας, της λογοκρισιας και του σκοταδισμου, δεν νομιζω οτι ειναι περιεργο αλλα ουτε και αξιο αναφορας.


    Hastaroth
    10.01.2012, 22:49

    Οπως έγραψα και το πρωί,έχουμε το αναφαίρετο δικαίωμα να κρίνουμε άν κάτι που κάνει κάποιος καλλιτέχνης είναι τέχνη ή όχι και να τον επικρίνουμε άν διαφωνούμε.

    Αυτό όμως δέν σημαίνει πως η αντίδρασή μας πρέπει να είναι τού στύλ "θέλει κλωτσιές" ή "μπουκάλι στα δόντια".Υπάρχουν πολιτισμένοι τρόποι γιά να δείξουμε την αντίθεσή μας σε μιά άστοχη/ανεπιτυχή κλπ καλλιτεχνική προσπάθεια.Αν βέβαια θέλουμε να δείξουμε ότι εμείς είμαστε σε καλύτερο πολιτιστικό επίπεδο από τον καλλιτέχνη με τον οποίο διαφωνούμε.

    Και εν πάσει περιπτώσει,εδώ μέσα είμαστε πολλοί καλλιτέχνες εμείς οι ίδιοι και θα μπορούσαμε κάποια στιγμή να παρουσιάσουμε κάτι που το ενδεχόμενο κοινό μας μπορεί να το εύρισκε κακόγουστο ή ατυχές.Θα μάς άρεσε να σηκωθή κάποιος ακροατής/θεατής και να μάς αρχίση στο κλωτσομπουνίδι;

    Στο κάτω-κάτω η κα Φριντζήλα μπορεί να είχε την συγκεκριμένη ατυχή έμπνευση αλλά έχει κάνει και καλές εμφανίσεις.Οσο κι'άν αυτές "ακυρώνωνται" έστω και εν μέρει από την ιδέα της να ειρωνευτή τους στίχους τών τραγουδιών που ειρωνεύτηκε (γιατί περί ειρωνείας επρόκειτο και όχι περί σάτιρας),δέν αποτελούν δικαιολογία γιά άσκηση βίας εναντίον της.... 

     


    oakalestos
    11.01.2012, 00:21
    Boring!
    Post αρνητικής αξιολόγησης
    Post αρνητικής αξιολόγησης
    Post αρνητικής αξιολόγησης
    Post αρνητικής αξιολόγησης
    klefths
    14.01.2012, 03:57

    @ spoiler

    Το pio προσφατο σχολιο του hastaroth περιειχε τεσσερις παραγραφους. Τις διαβασες ολες, ειδικα τις τρεις τελευταιες και συμφωνεις η οχι μαζι τους?


    jorge
    14.01.2012, 08:35

    Επαναφέρω το θέμα, για τους νέους αναγνώστες που μπαίνουν για πρώτη φορά:

    Παράθεση:

    Το μέλος Japan88gr στις 05-12-2011 στις 01:34 έγραψε...

     

    Η εν λόγω ερμηνεύτρια αποφάσισε να το παίξει θηλυκός Πανουσης (ανεπιτυχώς)

    και έπιασε αρχικά τον «Χιονάνθρωπο» του Τάκη Μουσαφίρη και

    δείτε:

     

     

    ως εδώ καλά, έτυχε σκέφτηκα, το κορίτσι έχει καημό που δεν έκανε την καριέρα

    που ήθελε στο θέατρο και βρήκε ευκαιρία τώρα που απέκτησε κοινό

    να μας δείξει το ταλέντο της στη πρόζα.. αλλά έπιασε μετά τον ΥΜΝΟ

    του Άλκη Άλκαιου..

     

    καμαρώστε:

     

     

     

     

     

    Και σκέφτομαι, δε βρέθηκε ΕΝΑΣ από κάτω.. ΕΝΑΣ να της πετάξει

    ένα μπουκάλι στα δόντια;;

     

    Απαράδεκτη η Μάρθα Φριντζήλα αλλά πιο απαράδεκτο είναι το κοινό

    που γελάει και την χειροκροτεί.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     


    -----------------
    Και συ λοιπόν στέκεσαι έτσι βουβός με τόσες παραιτήσεις, απο φωνή, απο τροφή, απο άλογο, απο σπίτι, στέκεις απαίσια βουβός σαν πεθαμένος: Ελευθερία ανάπηρη πάλι σου τάζουν.

    Μιχάλης Κατσαρός

    https://www.youtube.com/user/japan88gr

     

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Japan88gr στις 05-12-2011 02:07 ]

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : mary_omikron στις 05-12-2011 10:40 ]

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Japan88gr στις 06-12-2011 02:12 ]




    StavmanR
    14.01.2012, 13:30

    Mary O,

     

    • Το περιεχόμενο των προηγούμενων ποστ της μεταξύ σας συζήτησης  μπορείτε να το μεταφέρετε σε νέο θέμα περί δημοκρατίας, κατάχρησης εξουσίας και ό,τι άλλο σκαρφιστείτε, απ΄αυτό  κλείνουν μαζί με το δικό μου ως εκτός θέματος, όχι από εξουσία αλλά από σεβασμό στους αναγνώστες που αδιαφορούν για τις προκλήσεις σας και την απάντησή μου.

     

    Προσωπικά θα μεταφέρω κάθε μου σκέψη και κείμενο σε κάθε παρεμφερές θέμα, ασχέτως αν θα 'αξιολογηθεί' από την 'επιτροπή κοινωνικών φρονημάτων' ως 'απαράδεκτον' και θα αφανιστεί από τα μάτια των αναγνωστών του συγκεκριμένου πλασματικού τόπου. Διότι, έχει γίνει πλέον ζήτημα το γεγονός ότι λογοκρίνονται κείμενα επειδή δεν συμφωνούν με τους συντονιστές-διαχειριστές, κι ετούτο είναι κάτι ιδιαίτερα ανησυχητικό, κατά την προσωπική μου γνώμη.

     

    Τώρα, ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΘΕΩΡΕΙΣ ΤΗΝ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΠΕΡΙ ΤΕΧΝΗΣ ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ ΟΤΑΝ ΟΛΟΙ ΜΑ ΟΛΟΙ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΕ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΤΕΧΝΗΣ επί του προκείμενου; Δηλαδή, τί θα συζητηθεί; Θα ρωτά ο ένας "ρε παιδιά ειναι τέχνη αυτό που κάνει;" κι ο άλλος θα απαντά "πας καλά ρε;"; Αυτή είναι η συζήτηση που σας αρέσει εδώ μέσα; Ή οι αυτιστικοί μονόλογοι στο στυλ "Εγώ πιστεύω ότι είναι απαίσια!" σε στυλ τηλεκριτικής;

     

    Γράφεις

    • "Ο πλάγιος λόγος είναι κομψός περίτεχνος και αποδεκτός -τοις πάσι- τρόπος έκφρασης, μόνο στη λογοτεχνία."

     

    Εσύ θα πεις ποιος λόγος είναι αποδεκτός και πού; Δεν νομίζεις ότι έχεις παρα-πάρει το ρόλο σου σοβαρά; Ο πλάγιος λόγος είναι είδος προτασιακού λόγου, όπως και οι πλάγιες ερωτήσεις στο στυλ "ρώτησα χθες τη Μαρία αν βγήκε έξω". Αλλά, προφανώς, η συγκεκριμένη ερώτηση θεωρείται από την Μary Ο λογοτεχνική και θεωρεί ότι παράγει τέχνη κάθε φορά που την αναφέρει...

     

    Και το πιο αστείο της υπόθεσης είναι πως θεωρείτε ότι επαναφέρετε το θέμα στην ουσία του όταν ΑΝΑΠΑΡΑΓΕΤΕ μέσα από παράθεση την αρχική πρόταση του Japan που αναρωτιόταν, με πλάγιο τρόπο, δηλαδή λογοτεχνικό κατά την Mary O, αν δεν βρέθηκε κάποιος να της σπάσει τα δόντια, και ζητάτε να σχολιαστεί εκ νέου αυτή η άποψη την οποία σχολιάζουμε εδώ και τόσες ημέρες... Φτάσαμε σε ένα επίπεδο να συζητήσουμε για το αν η βία διορθώνει την τέχνη, κι εσείς επαναφέρετε το ζήτημα στο αν η κυρία Φριτζήλα πρέπει να δεχθεί μπουκάλι στα δόντια... Απο-συντονισμός.

     

    klefths,

     

    • Ασφαλως φιλε, εφ' οσον δεν υπαρχουν συγκεκριμενα κριτηρια, η τεχνη ειναι οντως υποκειμενικη.
      Αν δεν ηταν, θα καναμε ολοι τεχνη, αποδεχτη απο ολους ανεξαιρετως, βαση καποιου μαθηματικου τυπου. Σε πεπιπτωση που εστω και ενας θεωρει κατι τεχνη η μη τεχνη, γι αυτον δεν θα παψει να ειναι αυτο που ο ιδιος πιστευει, οσο και να χτυπιουνται κατω οι υπολυποι να του αποδειξουν το αντιθετο.
      Οποτε, εαν δεχτουμε πως ναι, υπαρχουν δυο διαφορετικες γνωμες για το αν εκανε τεχνη η Φριντζηλα η οχι, η σωστη απαντηση πρεπει να ειναι πως και οι δυο αυτες γνωμες ειναι σωστες, -η και οι δυο λαθος- αν θελουμε να ειμαστε αντικειμενικοι και οχι να λεμε μονο οτι μας συμφερει.

     

    Πρόσεξε ότι εγώ ζητώ κριτήρια με βάση τα οποία κάποιος κρίνει αν κάτι είναι τέχνη ή όχι. Διότι, όταν αναφερόμαστε σε ΚΡΙΣΗ επί αντικειμένου, αναφερόμαστε σε εφαρμογή ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ επί του αντικειμένου. Ειδάλλως, μασκαρεύουμε τις προσωπικές μας δοξασίες ονομάζοντάς τις 'κριτική' και πυροβολούμε εξ αποστάσεως, δίχως κανένα νόημα.

     

    Έτσι, το αν η κα Φριτζήλα έκανε τέχνη ή όχι, θα πρέπει να ενταχθεί σε σύνολο κριτηρίων για να αποτελεί κρίση, ειδάλλως αποτελεί προσπωπική δοξασία που καταλήγει σε ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΙΟ κατά την αναμάσησή του μέσα σε συζητήσεις. Γράφω απολύτως λογικά και σοβαρά, σε ό,τι αφορά την λογική και τις εκφράσεις της στις σύγχρονες συζητήσεις. Αντιθέτως, το αν κάτι μου αρέσει ή δεν μου αρέσει, σε όσα αφορούν την αισθητική μου και μόνον, είναι ζήτημα προσωπικής αισθητικής και δεν απαιτεί αιτιολόγηση, παρά μόνο στο πλαίσιο στο οποίο αναζητώ την ουσία της προσωπικής αισθητικής (δηλαδή το νόημά της).

     

     

    • Συμπερασμα, ο τιτλος του συγκεκριμενου αρθρου ειναι -ξαναλεω- εντελως υποκειμενικος, γιατι θεωρει σαν δεδομενο κατι που εκφραζει απλα ενα τμημα του συνολου αλλα οχι το συνολο των αναγνωστων, επιπλεων, με φρασεις που εμπεριεχει το συγκεκριμενο αρθρο, προσβαλλει ολους εμας τους "καλλιτεχνες" γιατι οπως ειπαν πολλοι και πολυ ευστοχα ειπε και ο Hastaroth, "θα μπορούσαμε κάποια στιγμή να παρουσιάσουμε κάτι που το ενδεχόμενο κοινό μας μπορεί να το εύρισκε κακόγουστο ή ατυχές. Θα μάς άρεσε να σηκωθή κάποιος ακροατής/θεατής και να μάς αρχίση στο κλωτσομπουνίδι;"

     

    Δεν είναι καν 'υποκειμενικός', αλλά αποτελεί εξευγενισμένο κουτσομπολιό, ως δήθεν σοβαρός προβληματισμός γύρω από ένα θέμα. Πρόκειται για αναμάσημα βίαιων αγελαίων εκφράσεων στο στυλ "ποιος είσαι εσύ ρε που τολμάς να μιλήσεις στην παρέα μας;".

     

    • Ακριβως αυτο που γραφεις εισεπραξα κι εγω και αλλοι, πολλες φορες, εμμεσα ως απαντηση, πασπαλισμενη με το κλασσικο, παραδοσιακο, νεοελληνικο "μπαναρισμα" των ποστ και για κερασακι το κουνημα δαχτυλου μπροστα στα μουτρα, ωστε να μην επαναληφθουν τετοιες "υβρεις" στο μελλον.
      Παραδεχομαι βεβαια οτι μετα απο αυτο, εγω προσωπικα συνετιστηκα, μιας και με τα επιχηρηματα που (δεν) εισεπραξα, εγινε κατανοητο πως δεν επαιρνε αλλο απο λογια ο/η εν λογο νεοελληνας... "Cartman" with athority. Θα φαμε και ξυλο!Δηλαδη με λιγα λογια, η μειοψηφια των τεσσαρων, που για καποιο λογο νομιζει πως κατεχει την εξουσια του forum, προσπαθει να επιβαλει την γνωμη της με καθε μεσο στην πλειοψηφια των εικοσιενος και οπου δεν τα καταφερνει αρχιζει να φιμωνει και να απειλει. Χμμμ....Δωσε εξουσια στον νεοελληνα λενε μετα να σε στειλη στη Μακρονησο!

     

    Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω να προσθέσω ή να παρατηρήσω κάτι, παρά μόνο το γεγονός ότι η λογοκρισία έχει γίνει πλέον σύστημα. Κι αυτό το συζητάμε στο αντίστοιχο θέμα περί λογοκρισίας, όσο είναι δυνατό να συζητηθεί βέβαια... Κι ετούτο το θέμα που συζητιέται εδώ είναι καθαρά ζήτημα λογοκρισίας, ασχέτως που δεν εμφανίζεται ως τέτοιο.

     

    • Ειναι αξιοσημειωτο ομως πως μετα τις επανηλειμενες παρεμβασεις πολλων απο εμας, παρατηρειται μεγαλη "μουγκα στη στρουγκα" απο την πλευρα των διαφωνουντων. Ειναι θελω να πιστευω επειδη τελικα επικρατησε η λογικη φωνη μεσα τους, που λεει οτι η φιμωση διαφορετικων αποψεων και η ανεξελεγκτη βια ειναι πραξεις κατακριτεες και ανηκουν στο παρελθον.

     

    Το ζήτημα είναι ότι η διαφωνία δεν είναι κακό πράγμα. Η φίμωση του άλλου είναι. Εγώ ζητώ την διαφωνία, αλλά διαφωνία επάνω στην ουσία των πραγμάτων, έτσι ώστε να δωθεί μία άλλη οπτική του πράγματος, διότι κανείς μας δεν κατέχει την απόλυτη αλήθεια.


    klefths
    14.01.2012, 16:00

    Παράθεση:

    Το μέλος StavmanR στις 14-01-2012 στις 13:30 έγραψε...

    Πρόσεξε ότι εγώ ζητώ κριτήρια με βάση τα οποία κάποιος κρίνει αν κάτι είναι τέχνη ή όχι. Διότι, όταν αναφερόμαστε σε ΚΡΙΣΗ επί αντικειμένου, αναφερόμαστε σε εφαρμογή ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ επί του αντικειμένου. Ειδάλλως, μασκαρεύουμε τις προσωπικές μας δοξασίες ονομάζοντάς τις 'κριτική' και πυροβολούμε εξ αποστάσεως, δίχως κανένα νόημα.

    Έτσι, το αν η κα Φριτζήλα έκανε τέχνη ή όχι, θα πρέπει να ενταχθεί σε σύνολο κριτηρίων για να αποτελεί κρίση, ειδάλλως αποτελεί προσπωπική δοξασία που καταλήγει σε ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΙΟ κατά την αναμάσησή του μέσα σε συζητήσεις. Γράφω απολύτως λογικά και σοβαρά, σε ό,τι αφορά την λογική και τις εκφράσεις της στις σύγχρονες συζητήσεις. Αντιθέτως, το αν κάτι μου αρέσει ή δεν μου αρέσει, σε όσα αφορούν την αισθητική μου και μόνον, είναι ζήτημα προσωπικής αισθητικής και δεν απαιτεί αιτιολόγηση, παρά μόνο στο πλαίσιο στο οποίο αναζητώ την ουσία της προσωπικής αισθητικής (δηλαδή το νόημά της).

    Φιλε stavmanr,
    Εγω, αντικειμενικα κριτηρια για το αν κατι ειναι τεχνη η οχι δεν γνωριζω να υπαρχουν.
    Αν θεωρησουμε οτι υπαρχουν τετοια κριτηρια, τοτε ισως να μην χρειαζονταν να κανουμε ετουτη εδω την συζητηση, μιας και θα συγκριναμε το παρων εργο της Φριντζηλα με αυτα και το αποτελεσμα που θα παιρναμε θα ηταν τελεσιδικο και κοινα αποδεκτο απο ολους.
    Για να γινη "ΚΡΙΣΗ επί αντικειμένου" οπως λες θα πρεπει να θεωρηθει πως η τεχνη ειναι ενα χειροπιαστο αντικειμενο, πραγμα που δεν ειναι.
    Τεχνη μπορει να ειναι ενας στιχος, μια μουσικη, μια εικονα, ενα αγαλμα, ενα χτυπημα πεναλντυ, το τραβηγμα του κουπιου, ενας τροπος μαγειρματος και παει λεγοντας.
    Οποτε, ασκωντας κριτικη επανω σε κατι τοσο γενικο και αοριστο ο καθ' ενας απο την μερια του, κανουμε ακριβως αυτο που πολυ σωστα λες και εσυ "μασκαρεύουμε τις προσωπικές μας δοξασίες ονομάζοντάς τις 'κριτική'".

    Αν θελαμε να το αναλυσουμε περισσοτερο, θα επρεπε ο καθ' ενας μας να παραθετε τα κριτηρια που αυτος θεωρει σημαντικα για τον εαυτο του. Τα δικα μου μπορει να ειναι πολυ απλα, να θεωρω δηλαδη τεχνη οτιδηποτε μου προκαλεση τετοια εντυπωση που θα καταφερει να μου μεινει στην μνημη.
    Ρωτωντας την ξαδελφη μου (12) πηρα την απαντηση οτι τεχνη ειναι οτι παιρνει πολυ δουλεια για να γινει, ενω ο Αυστραλος συναδελφος μου με κωμικη διαθεση δηλωσε οτι τεχνη "is anything done by the Greeks". Εσυ ειμαι σιγουρος πως εχεις εντελως διαφορετικα κριτηρια.
    Εχει τυχει περιπτωση φιλος να θεωρει τεχνη πινακα που ειδε σε φωτογραφια και μετα να μεινει εκπληκτος μαθαινωντας πως τον ειχε ζωγραφισει... χιμπατζης!
    Αρα, ασφαλως και η τεχνη ειναι "ζήτημα προσωπικής αισθητικής" οπως παρατηρεις, γιατι αν ρωτουσες 1000 ανθρωπους θα επερνες 1000 διαφορετικες απαντησεις.

    Παράθεση:

     

    (Ο τιτλος του θεματος) Δεν είναι καν 'υποκειμενικός', αλλά αποτελεί εξευγενισμένο κουτσομπολιό, ως δήθεν σοβαρός προβληματισμός γύρω από ένα θέμα. Πρόκειται για αναμάσημα βίαιων αγελαίων εκφράσεων στο στυλ "ποιος είσαι εσύ ρε που τολμάς να μιλήσεις στην παρέα μας;".

    Εγω το βλεπω σαν καθοδηγηση, ο αρθογραφος δεν ζητα την γνωμη μου ουτε αναρωτιεται αν ειναι "αισχος" αυτο που εκανε η συγκεκριμενη, δηλωνει ξεκαθαρα οτι ναι, ΕΙΝΑΙ αισχος, σαν κατι το κοινα αποδεχτο, λες και ρωτησε τους απαντες και ολοι απαντησαν "ναι ειναι αισχος!", ακομα και η ιδια η Φριντζηλα.
    Αν λειτουργουσαν ετσι τα πραγματα, θα μπορουσα κι εγω να πω οτι οι δικες μου "περδες" που λεει και ο hastaroth, ειναι οι μονες που αποτελουν τεχνη, γιατι ετσι δηλωνω εγω, κι εσεις τωρα πρεπει να το αποδεχτειτε. Γινεται?
    Παραδειγματα τετοιων τιτλων αρθρων βλεπουμε καθημερινα στην δημοσιογραφια, σε απολυταρχικες εφημεριδες, απο αρθογραφους με συμφεροντα, μαλιστα πολλοι αναφερουν σαν "κιτρινο τυπο" ακομα και αρθρα που προσπαθουν να περασουν στον αναγνωστη τους με το ετσι θελω μια ιδεολογια, στερωντας του το δικαιωμα να κρινει απο μονος του αν κατι ειναι ετσι η οχι.
    Κριμα που ο αρθογραφος μας κανει ακριβως το ιδιο πραγμα, πλυση εγκεφαλου, περισσοτερο λυπητερο ειναι ομως αυτος ο κιτρινισμος να γινεται αποδεκτος απο ατομα που υποτιθεται πως θα πρεπει να εχουν καποιο κυρος, διαλακτικοτητα και να παραμενουν αντικειμενικοι μεσα σε αυτο το forum, λογω του τιτλου που φερουν διπλα στο ονομα τους.

    Παράθεση:

    Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω να προσθέσω ή να παρατηρήσω κάτι, παρά μόνο το γεγονός ότι η λογοκρισία έχει γίνει πλέον σύστημα. Κι αυτό το συζητάμε στο αντίστοιχο θέμα περί λογοκρισίας, όσο είναι δυνατό να συζητηθεί βέβαια... Κι ετούτο το θέμα που συζητιέται εδώ είναι καθαρά ζήτημα λογοκρισίας, ασχέτως που δεν εμφανίζεται ως τέτοιο.

    Ναι, το γνωριζω το σχετικο νημα, ειναι πραγματικα αστειο να προσπαθουμε να μιλαμε για την λογοκρισια και ταυτοχρονα να... λογοκρινωμαστε! Σε λιγο θα μιλαμε με κωδικους!

    Παράθεση:

    Το ζήτημα είναι ότι η διαφωνία δεν είναι κακό πράγμα. Η φίμωση του άλλου είναι. Εγώ ζητώ την διαφωνία, αλλά διαφωνία επάνω στην ουσία των πραγμάτων, έτσι ώστε να δωθεί μία άλλη οπτική του πράγματος, διότι κανείς μας δεν κατέχει την απόλυτη αλήθεια.

    Απολυτως!


    Post αρνητικής αξιολόγησης
    mpjxprt
    14.01.2012, 16:59

    Συγνώμη Φίλτατε Spoiler, αλλά θα διαφωνήσω …
    Αν γνωρίζετε κάποιο μυστικό και απόλυτα αποδεκτό ορισμό της Τέχνης και ποιά έργα είναι και ποια όχι, θα σας παρακαλούσα να τον παραθέσετε … αν όχι, τότε θα σας παρακαλούσα να τεκμηριώσετε καλύτερα τις απόψεις σας περί «γενικής ομολογίας», «αίσχους» και «καμία σχέση δεν έχει με τέχνη, απολύτως!»  σχετικά με τη συγκεκριμένη δουλειά της Κας Φριντζήλα …
    Κατά την ταπεινή μου γνώμη λοιπόν, υπάρχει ένα πολύ καθοριστικό στοιχείο στην ανθρώπινη δημιουργία … ο ΧΡΟΝΟΣ. Είναι αυτός που δείχνει ποιά πονήματα αντέχουν ή ξεθωριάζουν, ποιά  αγαπιούνται ή ξεχνιούνται, ποια αφήνουν κάτι ή όχι.  Αφήστε λοιπόν το χρόνο να κάνει τις επιλογές του … Και βεβαίως στο απυρόβλητο δεν μένει κανείς … ούτε η Μάρθα Φριντζήλα αλλά ούτε και ο Άλκης Αλκαίος …
    Προσωπικά, χαμογέλασα με το συγκεκριμένο βιντεάκι …  Η δουλειά της Κας Φριτζήλα νομίζω ότι πάσχει σε άλλα σημεία … (βλέποντας αρκετά από τα υπόλοιπα βιντεάκια της συνεργασίας της με το Φοίβο) και βέβαια η δουλειά είναι βέβηλη, αυθάδικη με έλλειψη «σεβασμού»,  αλλά έτσι νομίζω ότι προχωράνε κάποια πράγματα … Και δεν αναρωτιέμαι καθόλου αν κάνει τέχνη ή σάτ-ι ή μήπως υ – ή ει - ρα, ή πρόζα ή λέει ανέκδοτα ή πλάθει κουλουράκια … κάνει μια δουλειά που έχει επιλέξει … και για την ώρα εκτιμώ ότι την κάνει καλά …
    Και τέλος, ακόμη κι αν η Κα Φριντζήλα προσβάλλει την αισθητική μου, δίνω κάθε σταγόνα του αίματός μου (της πένας μου, του στυλώ μου, της φωνής μου …) για να ΜΠΟΡΕΙ να το κάνει … (ακούς εκεί μπουκάλι στα δόντια …{#emotions_dlg.nono} )


    /ΠέτροcCool

    χμμμ.... ήδη με πρόλαβαν 2 απαντήσεις ... ΟΚ, θα γράφω γρηγορότερα

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : mpjxprt στις 14-01-2012 17:01 ]

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : mpjxprt στις 14-01-2012 17:04 ]


    klefths
    14.01.2012, 17:27

    Παράθεση:

    Το μέλος Spoiler στις 14-01-2012 στις 15:10 έγραψε...

    Πρώτ' απ' όλα η Φριντζήλα κατά γενική ομολογία διέπραξε ένα αίσχος που καμία σχέση δεν έχει με τέχνη, απολύτως!


    Μην εισαι τοσο απολυτος.
    Εαν εστω και ενας -ας πουμε η ιδια η Φριντζηλα- εχει την εντυπωση πως οσα κανει εχουν σχεση με την τεχνη, τοτε το σαθρο οικοδομημα σου καταρρεει βαση αυτων που με τοσο παθος υποστηριζεις, μιας και το "απολύτως" σου παυει να ισχυει.

    Παράθεση:

    Μετά είδαμε κάποιους γνωστούς-άγνωστους-γραφικούς να βγαίνουν εντελώς εκτός θέματος και να μιλάνε για την ελευθεριότητα της έκφρασης στην τέχνη(;;;;;;;).

    Αρα, εσυ εισαι υποστηρικτης της μη ελευθεριας στην τεχνη. Αν κρινω και απο τα "(;;;;;;;)" μαλλον αδυνατεις να το κατανοησης.

    Παράθεση:

    ... Και σαν να μην έφτανε αυτό, τώρα προσπαθούν να πείσουν ότι η τέχνη είναι κάτι το υποκειμενικό!!!!

    Το οτι διαφωνουμε μεταξυ μας για το τι ειναι τεχνη εσενα σου δινει την εντυπωση οτι τελικα η τεχνη ειναι κατι αντικειμενικο?
    Το πως καταφερνεις να μπερδευεσαι απο μονος σου παραμενει εκπληκτικο.
    Σου προτεινω να διαβασης το καταπληκτικο αρθρο του vouliakis εδω στο MH με τιτλο "τι ορισμο να δωσουμε στην τεχνη", θα το βρεις εδω.
    Απο τις διαφορετικες απαντησεις στο αρθρο που σου παραθετω, καταλαβαινει κανεις οτι ο ορισμος για το τι ειναι τεχνη παραμενει υποκειμενικος απο την αρχαιοτητα εως σημερα.
    Εκτος βεβαια αν εχεις βρει εσυ καποιον μαγικο τυπο που διεφυγε του Πλατωνα, του Αριστοτελη και του Ευριπιδη που να διαχωριζει τι ειναι και τι δεν ειναι τεχνη.

    Παράθεση:

    ... η Φριντζήλα πρόσβαλε την τέχνη και το έκανε με τρόπο άτεχνο....

    Αυτο σου το συμπερασμα το θεωρεις δεδομενο για ολους, ακομα δηλαδη και η Φριντζηλα το αποδεχεται, η ειναι προσωπικη σου εκτιμηση? Γιατι, οσο και να μην την γουσταρω την καλλιτεχνηδα εγω ο ιδιος, δεν νομιζω πως δεν θα βρεθει εστω και ενας να μου πει το αντιθετο.
    Αρα τα συμπερασματα σου αφορουν τον εαυτο σου, οποτε σαν γνωμες, δεκτες αλλα οχι αντικειμενικες.

    Παράθεση:

    Οι αντιδράσεις σας είναι πολύ τυπικές και προβλέψιμες, ο δε διάλογος που προσπαθείτε να εκμαιεύσετε καταντά εντελώς βαρετός, σε σημείο που να απαξιεί οποιοσδήποτε να σας απαντήσει. Πρόκειται για πολύ τετριμμένες εκδοχές διαφωνίας που ευθύς εξ' αρχής φάνηκε ποιος είναι σωστός και ποιος λάθος. Μην απορείτε που δεν λαμβάνετε απαντήσεις. Υπάρχουν πιο ενδιαφέροντα πράγματα να κάνει κανείς.

    Αλλα παρ ολα αυτα, εσυ συνεχιζεις να απαντας. Δηλαδη ξανα-ματα-αναιρεις αυτα που λες.
    Φανηκε ποιος ειναι σωστος? Σε ποιον, σε σενα, σε μενα η σε ολους γενικα?
    Δεν υπαρχει σωστος η λαθος φιλε, υπαρχουν εικοσιδυο ατομα (καλως τον mpjxprt) που υποστηριζουμε το Α  και παραμενετε τεσσερα που υποστηριζετε το Β, δικαιωμα του καθενος να υποστηριζει οτι θελει, αν προκειται ομως να βγαλουμε μια αντικειμενικη αποφαση πρεπει να συμφωνησουμε ολοι καπου.
    Αν αυτο δεν γινει -που δεν το βλεπω να γινεται- θα παραμεινουν δυο αποψεις για το θεμα. Η μια αποψη θα πλειοψηφει η αλλη θα μειοψηφει.
    Το οτι ειστε μειοψηφια δεν σημαινει οτι οι γνωμες σας δεν μετρανε, οπως μετραει και η γνωμη του μικρου ποσοστου που ισως πιστευει οτι η Φριντζηλα εκανε τεχνη.


    klefths
    14.01.2012, 17:41

    @ pentatonikos

    "Υποκειμένικότητα λέγεται αυτό... Υπάρχει... Είναι καλό..."

    Σωστοτατα!
    Να προσθεσω απλα, οτι οποιος προσπαθηση να αντικρουσει αυτο που πολυ σοφα λες, δεν κανει τιποτε αλλο απο το να ενυσχυει περισσοτερο τα λεγομενα σου.
    10+!

    @ mpjxprt

    "θα γράφω γρηγορότερα"

    Ασε, κι εγω τα ιδια παθαινω!

    "υπάρχει ένα πολύ καθοριστικό στοιχείο στην ανθρώπινη δημιουργία … ο ΧΡΟΝΟΣ"

    Πω, πω, τελειο, με υπερκαλυψες!
    10+!


    mary_omikron
    14.01.2012, 20:52

    Λοιπόν ...

    επειδή μέχρι τώρα το θέμα σέρνεται από τον  Άννα στον Καϊάφα, επειδή την μιά μιλάτε για βία, την άλλη για τέχνη, την άλλη για δικαίωμα ή όχι σάτιρας, την παράλλη για φασισμό, επειδή εκφράζετε την βεβαιότητα ότι ο poster υποκινεί πράξεις βίας, επειδή αναρωτιέστε αν βρίσκεστε σε site ξύλου μετά μουσικής, επειδή βγάζετε αυθαίρετα συμπεράσματα και ταξινομείτε σε ομάδες τους συνομιλητές, επειδή κάνετε καταμέτρηση συμφωνούντων και καλωσορίζετε καινούργια μέλη (αλήθεια πιστεύετε ότι πρόκειται περί πολέμου συμμοριών?) επειδή διαστρεβλώνετε αυτά που διαβάζετε σκοπίμως, επειδή απομονώνετε φράσεις από τα υπόλοιπα συμφραζόμενα και αναπτύσετε επί μέρους συζητήσεις, επειδή είστε σίγουροι οτι ο συνομιλητής που έχει αντίθετη άποψη είναι εκ προοιμίου  ανίδεος κακοπροαίρετος βίαιος και αμόρφωτος και επειδή πολλά ακόμη έχουν παρεισφρήσει  μέσα στο θέμα που (κατά την άποψη του poster) είναι η χειρίστης ποιότητας απόπειρα σάτιρας της κ. Φριντζήλα, κάθισα και διάβασα όλα τα posts από την αρχή και παρατήρησα τα εξής. Με καλή διάθεση τα παραθέτω προκειμένου να λήξει η ένταση και να συνεχιστεί η συζήτηση ομαλά και ήρεμα :

     

    1)  Ο poster (και όχι αρθρογράφος, το τονίζω ξανά) δημιούργησε ένα θέμα με έντονη λεκτική δυσαρέσκεια κατά της κ. Φριντζήλα, διερωτώμενος πως και δεν της πέταξαν κανένα ποτήρι στα δόντια. Θα μπορούσε να είχε γράψει πως δεν της πέταξαν ντομάτες που είναι το κατ΄εξοχήν συνηθισμένο και όλοι το έχουμε πει πολλές φορές και θα ήταν εξαιρετικά υποκριτής όποιος ισχυριστεί ότι δεν το είπε ποτέ. Σε καμμιά περίπτωση δεν σημαίνει οτι το πραγματοποιήσαμε στην πράξη γιατί είναι ένα απλό σχήμα λόγου της καθομιλουμένης χωρίς προεκτάσεις και το γνωρίζουμε όλοι. Προσωπικά απορώ (και διαφωνώ) με την ευρηματικότητα του poster που ανέφερε ποτήρι και δεν έμεινε στο τετριμμένο που ακούγεται (χωρίς να είναι) πιο ήπιο.

     

    2) Κανένας δεν συμφώνησε και δεν επικρότησε την βίαιη πράξη στην κυριολεξία της και στην πραγμάτωσή της. Πολύ περισσότερο δεν συμφωνεί με πράξεις βίας εναντίον οποιουδήποτε καλλιτέχνη το site το οποίο αντιθέτως υποστηρίζει ενισχύει και προβάλλει με όποια μέσα διαθέτει και μπορεί τις δουλειές τους, δίνοντας  παράλληλα χώρο και δυνατότητες στα μέλη να  προβάλλουν  καλλιτέχνες με αναρτήσεις videos νέες κυκλοφορίες events κλπ

     

    3) Tα μέλη Japan88gr, DespoinaKontogianni,  Kasel,  NantiaP,  Foidel,  Jorge,  Spoiler,  Rouli726,  Philippossm,  Hastaroth, o-Zone,  Guinness,  mary_omikron,  koukz,  Chitarrista,  Sarkaflias,  giannisliolios,  nafnaki,  blossomblue,  Todo έγραψαν οτι δεν τους άρεσε αυτό που είδαν στο  video της κ. Φριντζήλα.   Μερικοί απ΄αυτούς την έκριναν ιδιαίτερα αυστηρά, και είναι γνώμη τους σεβαστή, κανένας όμως δεν έγραψε οτι δεν είχε δικαίωμα να το κάνει.

     

    4) Τα μέλη SparkyG,  Pentatonikos,  Antigone-Ko, markosF, stavmanR, klefths, rosamalona, giorth, libertina, may, ina, fysiolatris, despoinis, HP έγραψαν θετικά υπέρ της κ. Φριντζήλα άλλοι λέγοντας ευθέως οτι τους άρεσε και άλλοι επικροτώντας το δικαίωμα στην σάτιρα αλλά αποσταστασιοποιημένοι από την ίδια και είναι γνώμη τους σεβαστή.

     

    5) Τα μέλη Ixthis και MichalisKleanthis δεν τοποθετήθηκαν ευθέως αλλά παρέθεσαν video του Χατζηδάκι και προέτρεψαν να ακούσουμε και να σκεφτούμε.

     

    5) Η συζήτηση περί Τέχνης είναι σε εξέλιξη, βέβαια είναι παράμετρος αλλά μπορεί να συνεχιστεί (ελπίζω κόσμια και με καλή διάθεση για να μην απαιτηθούν παρεμβάσεις) εφ΄όσον την συνδέετε με το αρχικό θέμα, άλλως καλό θα ήταν να δημιουργηθεί νέο θέμα για να ανταλλαγούν απόψεις με περισσότερη ευρύτητα.

     

    6) Η απομόνωση τμημάτων από κάποιο post και μέσω αυτών οι χαρακτηρισμοί, ο δια της βίας εξαναγκασμός σε απαντήσεις μέσω στοχευμένων προκλήσεων, οι αντίστοιχου ύφους  απαντήσεις και η αναγωγή σε προσωπική συζήτηση διαφωνίας, όλα αυτά  είναι εκτός θέματος, εντελώς περιττά και δεν τιμούν κανένα από όλους εμάς που μπαίνουμε στο site αυτόβουλα γνωρίζοντας τους κανονισμούς και έχοντας επίγνωση του ελάχιστου καλώς φέρεσθαι.

     

    YΓ. Ο -κατά κάποιο τρόπο- απολογισμός έγινε με σκοπό να έχουμε μια συνολική εικόνα και για να διευκρινιστούν κάποιες θέσεις που μάλλον παρερμηνεύτηκαν κατά λάθος.


    -----------------
    Η ανάγκη να έχεις πάντα δίκιο, σφραγίδα ενός χυδαίου πνεύματος.. (Αlbert Camus)

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : mary_omikron στις 14-01-2012 20:57 ]


    rouli726
    14.01.2012, 22:38
    χωρίς να θέλω να γίνω αιρετική, νομίζω πως το καλύτερο θα ηταν να τοποθετηθούν μέλη που δεν έχουν τοποθετηθεί ή τέλος πάντων να συνεχιστεί η συζήτηση , ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ, έστω και από άλλες οπτικές, αν έχει κάποιος να συμπληρώσει κάτι περισσότερο. Ήταν πολύ περιεκτικό το ποστ της μαίρης και νομίζω κατατοπιστικότατο για όποιον μπαίνει τώρα στη συζήτηση, ώστε να μη υποτίθενται και συμπεραίνονται λάθος πράγματα.