ελληνική μουσική
165 online   ·  202.046 μέλη

Μοιάζουν τα 2 τραγούδια; - Θέλουμε τη γνώμη σας

sillia
MusicHeaven Guru
Chat
26.03.2013, 12:36

Παράθεση:

Το μέλος anekplirotos στις 26.03.2013, 12:17 έγραψε...
 αυτός ο διαγωνισμός είναι σαν σχολη μαθαινουμε απο αυτον. χαρηκα που συμμετείχα :D

{#emotions_dlg.yes}


#81   
thanasislaloukas
Περαστική Νότα
Chat
26.03.2013, 18:06

Παράθεση:

Το μέλος mary_omikron στις 26.03.2013, 11:15 έγραψε...

@ thanasislaloukas

Στο #481 του θέματος "ποιά τραγούδια ξεχωρίζετε" ανέβασες δύο βίντεο αντιπαραθέτοντας τα δύο επίμαχα τραγούδια του διαγωνισμού με τα αυθεντικά. Μετέφερα -ως όφειλα- και ανέδειξα την συζήτηση εδώ προκειμένου να τεθούν στην κρίση των μελών. Κάποιοι έγραψαν υπέρ, κάποιοι άλλοι κατά, και κάποιοι άλλοι κρίνοντας ψήφισαν.

Εάν κάποιες γνώμες δεν σου είναι αρεστές δεν αποκτάς αυτομάτως το δικαίωμα να υπονοείς κλίκες που υποθάλπονται απ΄το Musicheaven, και το ΕΔΩ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΙΔΩΣ είναι προσβλητικό και άτοπο. Oπως εσύ υπερασπίζεσαι την Αγγελοστολισμένη -φιλικά προσκείμενος υποθέτω, αλλιώς ποιός ο λόγος?- έτσι και κάποιοι άλλοι υπερασπίζονται τα δύο τραγούδια είτε μας αρέσει είτε όχι. Το ΜΗ από πλευράς διοργάνωσης δεν έχει καμμιά απολύτως ανάμειξη και σωστό θα ήταν να ανακαλέσεις τον συσχετισμό και τα περί αιδούς.

@ Kellina8

Συμφωνώ στα περισσότερα σημεία απ΄όσα έχεις γράψει, όχι σε όλα. Σε κάποια είσαι έντονα αφοριστική σφάζοντας με το βαμβάκι.

Να υπενθυμίσω οτι και οι mods είναι άνθρωποι με προσωπική ζωή και υποχρεώσεις, πολλές φορές παρακολουθούν το site από κινητά και έχουν δυσχέρεια άμεσης επέμβασης, και επίσης πολλές φορές συμμετέχουν στις συζητήσεις μόνο ως μέλη γράφοντας απλά την γνώμη τους. Αυτό όσον αφορά την εκτενή σου τοποθέτηση στον Trelakias που αναφέρθηκες ονομαστικά. 



Αγαπητή Μαίρη Όμικρον , δεν έγινα κατανοητός και λυπάμαι γι’αυτό !

Με το λογοπαίγνιο «εδώ δεν έχει αιδώ», δεν αναφέρομαι (φυσικά) σε Όλο το φόρουμ, ούτε εννοώ , όλους αυτούς που έχουν αντίθετη γνώμη με μένα!!!

Το λογοπαίγνιό μου , είναι εκτός κειμένου , γραμμένο αμέσως μετά την αναφορά μου στα κουκιά (ψήφους).

Αναφέρομαι λοιπόν σ΄αυτούς που έχουν μετατρέψει το χώρο του τραγουδιού και γενικά της τέχνης σε μια μάχη δημοσίων σχέσεων , με μίμους , αυλικούς και οπαδούς !

Λες και είναι ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ…

Και για να εξηγούμαι , το να προβάλει κανείς τη δουλειά του είναι θεμιτό και απαραίτητο . Ζούμε σε μια εποχή υπερπληροφόρησης !

Αλλά «οι ψεύτικοι» ασχολούνται αποκλειστικά με την φτήνια των δημοσίων σχέσεων και ελάχιστα με το αντικείμενό τους. Έχουν τη δυνατότητα και αναρριχώνται , χωρίς η τέχνη τους να έχει «Αξία»(κακέκτυπα) γιατί ρίχνουν όλο το βάρος και την ενέργειά τους στην οργάνωση της αυλής τους και της αυλής που ανήκουν!

Προσκολλώνται , κολακεύουν , οργανώνουν παίρνουν επιχορηγήσεις , διακρίσεις Ότι μπορούν, ΌΣΑ μπορούν.

Αποτέλεσμα «οι άλλοι» που αφιερώνονται σ αυτό που αγαπούν , που αξιοποιούν το ταλέντο τους με μελέτη και δουλειά σε βάθος, να μένουν μόνιμα «εκτός».

Το χειρότερο είναι ότι «οι ψεύτικοι» γίνονται κατεστημένο και ότι κάποιοι οι νέοι που μπαίνουν στο χώρο (φιλόδοξοι),αν θέλουν να αναγνωριστούν πρέπει να κάνουν ότι «οι ψεύτικοι». Αλλιώς … Γολγοθάς !

Το ακόμα χειρότερο είναι (συγνώμη αν μακρηγορώ) είναι πως το κοινό εκ-παιδεύεται στη φτήνια και στη λαμογιά των «ψεύτικων» , αρέσκεται στο «εύκολο» και κολακεύεται απ ην αισθητική της φτήνιας .

Θα ήταν λογικό αυτό να συμβαίνει στο λαϊκό- ποπ και στους σκυλάδες .

Όμως συμβαίνει και στο λεγόμενο «έντεχνο» εξ αιτίας όλων αυτών των μίμων που προανέφερα. Με την αυταρέσκεια «του είμαι έντεχνος» , δεν αρκούνται στο να επηρεάζονται, αλλά επειδή είναι ατάλαντοι ΑΝΤΙΓΡΑΦΟΥΝ.

Φαύλος κύκλος ,αγαπητή μου .

Ευχαριστώ για την υπομονή και συγνώμη για τον μέγεθος του κειμένου .

Ήταν μια καλή ευκαιρία να μοιραστώ τις σκέψεις μου.


#82   
trelakias
Φθασμένος , Forum Moderator
Chat
26.03.2013, 20:35

Kellina συμφωνώ σε μεγάλο βαθμό με όσα λες αλλά οφείλω να απαντήσω μιας και καθένας μπορεί να έχει μια διαφορετική κριτική άποψη σε όλα αυτά.  Πιστεύω ότι στον διαγωνισμό δεν κάνει κακό να μπει κάποιος και να μιλήσει για τα κακώς κείμενα.  Επειδή κριτές είμαστε όλα τα μέλη, στο χέρι μας είναι να κάνουμε να διορθώσεις και να τηρήσουμε τους κανόνες που δίνουν στον διαγωνισμό το πνέυμα που περιγράφεις κι εσύ.  Διαφωνώ με την άποψη του να κατηγορεί κανείς διοργανωτές, όπως έκαναν άλλοι φίλοι.  Κριτής είναι καθένας μας και το μέσον μας είναι το φόρουμ.

Το να διατηρούμε και τους καλούς μας τρόπους είναι αυτονόητο, είτε είμαστε κριτές είτε δεχόμαστε την κριτική.  Η διαφωνία όμως θα φέρει το αποτέλεσμα ή τουλάχιστον θα ξεκαθαρίσει ένα τοπίο ώστε και εμείς να έχουμε καλύτερη άποψη επί του θέματος.  Δεν μου αρέσουν τα ξεκατινιάσματα των συμμετεχόντων, ούτε των μελών.  Επίσης όμως δεν μου αρέσουν τακτικές διαφόρων μουσικών που έστειλαν το κομμάτι τους και βλέπουν τον διαγωνισμό κερδοσκοπικά. 

Μιλάμε για μια ευγενή άμιλλα και χαλαρή κριτική αλλά εγώ προσωπικά περίμενα πρώτοι απ όλους οι συμμετέχοντες να δείξουν ήθος και να χαλαρώσουν.  Όταν βλέπω ψεύτικα αιτήματα φιλίας, πμ, διαφημίσεις, λασπολογία και μέλη που μπαίνουν για να δώσουν 12 βαθμούς σε ένα και μόνο κομμάτι, επαναστατώ κι εγώ από τη θέση μου.  Δεν έχω να κερδίσω τίποτα και δεν είμαι σε καμία κλίκα (Όποιος με θεωρεί κλίκα του καλύτερα να προσέχει δηλαδή).  Χαίρομαι να περάσουν κομμάτια που μου αρέσουν αλλά ως εκεί.  Δεν με ενδιαφέρει ποιος τα έγραψε και έστω κι αν δεν περάσουν εγώ αυτά θα ψάξω να βρω για να ακούω.  Αυτό που λες λοιπόν για σκοτεινές μεθοδεύσεις και παρασκήνια δεν λέω ότι δεν υπάρχει αλλά ούτε μπορώ να αποδείξω ότι υπάρχει πέρα όσων σου γράφω παραπάνω.  Ειλικρινά μάλλον απευθύνεσαι σε λάθος άτομο γιατί κι εγώ (καυστικά πολλές φορές)  θέλω να τα κρατάμε εκτός διαγωνισμού. 

Όσον αφορά για τα διαβόητα κομμάτια του έκτου γρουπ μάλλον εγώ δε διαφωνώ ότι είναι κλεμμένα, αλλά μάλλον ούτε αυτοί που έστειλαν το κομμάτι.  Όσο σαφής ήταν η τοποθέτησή τους άλλο τόσο θα είναι και η δική μου.  Όσα διάβασα (ή δεν διάβασα) από μέρους τους δεν ήταν απαντήσεις αλλά τις κατέταξα στις μεθοδεύσεις που δεν μου αρέσουν ακόμα και τώρα που πρόκειται για μέλη που εκτιμώ ιδιαιτέρως.  Το πως προχωρούν κομμάτια σαν αυτά έχει να κάνει με τον καθένα που τα ψήφισε.  Αν θες εγώ να το εντάξω σε ένα γενικότερο πλαίσιο, είναι η εντεχνίλα (μουσική και κουλτούρα) που έχει ποτίσει τα αυτιά και το μυαλό μας.

Για το σχόλιο #71 δεν ήθελα να πάρεις προσωπικά αυτό που έγραψα.  Δεν έχω σκοπό να βγάλω off-topic όποιον υποστηρίζει ότι το κομμάτι δεν είναι αντιγραμμένο αλλά η συζήτηση πάει σε άλλα κομμάτια της δισκογραφίας όπου (για μένα τουλάχιστον) δεν χαρακτηρίζονται αυθεντικά ή δεν ήταν το ζητούμενο να ναι αυθεντικά.  Η συζήτηση σαφώς μπορεί να συνεχίσει και να λέμε για διασκευές, αντιγραφές κλπ αλλά οφείλω να θυμίσω ότι στο διαγωνισμό αυτό ψάχνουμε αυθεντικά κομμάτια. 

Η γραμμή πάντως ανάμεσα στο κλεμμένο και αυθεντικό στην τέχνη είναι λεπτή.  Ο νόμος τα διαχωρίζει με την αυστηρότητα της τετράγωνης λογικής, οπότε από εκεί και πέρα δίνεται περιθώριο στον καλλιτέχνη, ανάλογα με το ήθος του, να παίξει στα όρια του νόμου παραμένοντας νόμιμος.  Θα ήθελα καθένας με τα δικά του κριτήρια να μπει έστω στη διαδικασία να κρίνει κάθε κομμάτι και να το αξιολογήσει.  Δυστυχώς πολλοί δεν το κάνουν και μπορείς να το διαπιστώσεις και μόνη σου.

Ευχαριστώ για την τοποθέτησή σου και αφού είσαι συχνά εδώ γύρω ελπίζω να τα ξαναπούμε.


#83   
thanasislaloukas
Περαστική Νότα
Chat
28.03.2013, 13:03

Όλο αυτό το σεντόνι , για να μας πείτε ότι δεν είχατε πρόθεση να αντιγράψετε?

Κουράστηκα να διαβάζω !

Να το δεχτούμε , ΟΚ , δεν είχατε πρόθεση !!! Ηθικά είναι σημαντικό , αλλά δεν θα ζητήσουμε και συγνώμη που οι εισαγωγές σας και το πρώτο μέρος των κουπλέ είναι εντελώς ίδιο μ΄αυτό του Σωκράτη !!!!

Αφού ΕΊΝΑΙ!!!

Μια χαρά σας βγήκε και ο ντόρος κρίνοντας εκ του αποτελέσματος !

Οπότε μη σκάτε Αδικημένοι!!! Γιατί θα φρικάρω !!!

ΤΟ ΓΕΓΟΝΌΣ (της Ομοιότητας) ΠΑΡΑΜΈΝΕΙ ΑΣΧΕΤΑ ΜΕ ΤΗ ΠΡΟΘΕΣΗ!!!!

Στη δική μου συνείδηση το τραγούδι σας αποτελεί ΑΠΟΜΙΜΗΣΗ ! Και είτε έγινε συνειδητά είτε όχι , σ’ ένα μέρος του είναι ίδιο μ’ αυτό του Μάλαμα !

Να προσέχετε άλλη φορά ότι υπογράφετε , το λέει κι ο λαός !!!

Αααα και να λέτε λιγότερα γιατί όλη αυτή η φλυαρία και η Υπέρ αναλυτικότητα , δίνει την εντύπωση της απολογίας ! Και ξέρετε Ποιοι έχουν ανάγκη να ΑΠΟΛΟΓΗΘΟΥΝ έτσι ???


#85   
KRISTHESS
Φθασμένος
Chat
12.04.2013, 17:43

Yπάρχει ένα τραγούδι..ορχηστρικό στο 8ο γκρουπ..που στο 30ο δευτερόλεπτό του μου θυμίζει πολύ έντονα το τραγούδι..."ΠΡΩΤΑ ΛΟΓΙΑ" που είχε τραγουδίσει ο Γιώργος Νταλάρας..δεν τολμώ να πω τι λέξη αντιγραφή..ίσως είναι τυχαία η ομοιότητα ..αλλά θά θελα να ακούσω και γνώμες... το τραγούδι αυτό λέγεται "ΜΠΑΓΙΟ"..

δε σας κρύβω ότι μου αρέσει αρκετά το ορχηστρικό αυτό..αλλά θέλω να ακούσω και καμια γνώμη πριν το βαθμολογήσω ..

[ τροποποιήθηκε από τον/την KRISTHESS, 13-04-2013 13:30 ]


#86   
vasilispoul
Βασική Νότα
Chat
12.04.2013, 18:55

Παράθεση:

Το μέλος KRISTHESS στις 12.04.2013, 17:43 έγραψε...

Yπάρχει ένα τραγούδι..ορχηστρικό στο 8ο γκρουπ..που στο 30ο λεπτό του μου θυμίζει πολύ έντονα το τραγούδι..."ΠΡΩΤΑ ΛΟΓΙΑ"

Μερικές νότες του εκεί ταιριάζουν Κρις,  πιστεύω όμως ότι είναι τυχαίο, κατά τ άλλα έχει άλλη πορεία το κομμάτι, άλλο τέμπο, ρυθμό. Και μένα μου αρέσει.


#87   
KRISTHESS
Φθασμένος
Chat
20.04.2013, 13:51

υπάρχει άλλο ένα κομμάτι στο 8ο γκρουπ.. το "ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΚΙΑΠ'ΤΟΝ ΈΡΩΤΑ"το οποίο είναι στην 5αδα αυτή τη στιγμή και  στο οποίο η μελωδία του κουπλέ μου θυμίζει απίστευτα την "ΤΑΧΕΙΑ" της Ελένης Βιτάλη...βέβαια και πάλι δε νομίζω ότι είναι εσκεμμένο..όμως και πάλι..πάνω στη μουσική του...εγω τραγουδώ τους στίχους της "ΤΑΧΕΙΑΣ"...

[ τροποποιήθηκε από τον/την KRISTHESS, 20-04-2013 13:54 ]

[ τροποποιήθηκε από τον/την KRISTHESS, 20-04-2013 13:55 ]


#88   
kwstasagas
MusicHeaven Guru
Chat
21.07.2014, 11:03

Παράθεση:

Το μέλος DimitrisLappas στις 23.03.2013, 19:33 έγραψε...

Ειμαι μουσικός εν ενεργεία 30 χρόνια κ έχω παίξει όλα τα είδη μουσικής κ με πολλούς Έλληνες καλλιτέχνες κ ξένους.Οι συγκεκριμενη μελωδική γραμμη για την οποία συζητάτε στο τραγούδι ''του θάνατου κ του Ερωτα'' είναι απο τις πιο συνηθησμενες ''γέφυρες'' τουλαχιστων στην Ελληνική δισκογραφία εδω κ 40 χρόνια! Όποιο τραγούδι γραμμενο σε κλίμακα ουσακ ή frygian κ προπαντως λα'ι'κό είναι πολύ πιθανο να έχει αυτήν την αρμονία μεσα.Θεωρώ πολύ ποταπό κ ανάξιο λόγου να ασχολήστε ειδικα με αυτες τις 5 νότες.Με την σειρα κ μόνο να τις παίξεις όλες τις νότες στην κατιούσα απο Μι σε Μι οι πέντε απο τις 7 είναι αυτες που έχει αυτό το κομμάτι κ χιλιάδες άλλα..(καλα με το Αερικό ουδε μια σχέση)..Ενα άλλο είναι ότι οι αξίες διαφέρουν απο το ένα στο άλλο κ έτσι τουλαχιστων νομικά είναι κατωχηρωμενο.Απο την άλλη ''του θάνατου κ του Έρωτα'' είνασι σε ρυθμό πεντοζάλη ενω τα πάγια είναι με βάση το τσιφτετέλι κ έχει κ 6/4 σε κάποια σημεία κ έτσι ούτε ρυθμολογικά έχει ουδε μια σχέση..Θεωρώ κατα την ταπεινή μου άποψη ότι πέφτουν πολύ χαμηλα όσοι κάνουν αυτον τον παραλληλισμό στα κομμάτια κ αν συνεχίσετε,είμαι πρόθυμος να κάνω ολοκληρη εργασια κ μελέτη πανω στο συγκεκριμενο θέμα ώστε να αποδείξω αυτά που λέω..Εγω προτείνο να καθήσετε να γράψετε μουσικούλα καλή κ απο καρδιάς κ να μην ''κατινιάζετε''για πέντε νότες(που στο κατω,κατω δεν είναι κτημα κανενος)..Παρθενογέννηση δεν υπάρχει(πλεον)...Με όλον τον σεβασμό προς την μουσική την έμπνευση τους συνθέτες κ τους μουσικούς...Καλή συνέχεια!

Δημήτρης Λάππας..

Υ.Γ. Οσον αφορα το σχόλιο ''σε σημείο να έχουν αντιγραφεί αρκετα σημεία''...είναι απλά ΛΑΘΟΣ...



ωωωπ, τώρα, κατόπιν εορτής, και .... μετά από πολλά χρόνια υπέπεσε στην αντίληψή μου το παραπάνω κείμενο !!! Κύριε Λάππα ... απλά "respect" !!! Τα γράφετε πολύ ωραία στο κείμενό σας !!! Και σημειωτέον ... ο Δημήτρης Λάππας δεν είναι κάποιος "τυχαίος": τον έχω δει δύο φορές στο "Ρυθμός Stage", μια στη συναυλία του Μάκη Σεβίλογλου και μια στη συναυλία του νεαρού πρωτοεμφανιζόμενου τραγουδοποιού Δημήτρη Μπάκουλη !!! Καταπληκτικός μουσικός, που διακρίνεται όχι μόνο για τη δεξιοτεχνία του [κιθάρες ηλεκτρικές, ακουστικές, μπουζούκια κλπ στα χέρια του γίνονται "χρυσάφι"] αλλά και τη μουσική ευρυμάθειά του και παιδεία του ... Άρα, λοιπόν, οι απόψεις του έχουνε μια κάποια βαρύτητα και ένα κάποιο κύρος [κατ' εμέ τουλάχιστον] !!!

Όσο για τον Γιάννη Νανόπουλο, που μέχρι τη λήξη του 2ου διαγωνισμού τραγουδιού του Music heaven δεν τον γνώριζα και δεν με γνώριζε αλλά αυτή τη στιγμή τον θεωρώ "φίλο" και "αγαπημένο συνεργάτη μου" .... συνέβη για μια ακόμη φορά ό,τι συνέβη και στους 2 διαγωνισμούς τραγουδιού του Music heaven: Δέχθηκε προσβολές, σπόντες, μπηχτές κλπ κλπ και αυτός : α/ είτε δεν απάντησε σε καμία "σπόντα", β/ όταν αναγκάσθηκε να απαντήσει [διότι κάποτε πρέπει και να "αμυνθούμε"], το έκαμε με περισσή αξιοπρέπεια και περισσή διακριτικότητα !!! Έτσι, όσον αφορά εμένα προσωπικά, ο Γιάννης ανέβηκε ακόμη περισσότερο στα μάτια μου !!!

Όσο για το "Σαν Αερικό" του Γιάννη Νανόπουλου .... όταν του έκανα πρόταση για να συνεργασθούμε [δλδ να περάσει απ' την δισκογραφική μου δουλειά "... και στο βάθος φώτα σε μώλο αττικό" (εκδ. 2012) για να ερμηνεύσει 4 τραγόύδια μου], έμπαινα συνεχώς στο YouTube για να βρω αναρτημένα τραγούδια του Γιάννη ή με τη φωνή του Γιάννη!!! Και με το που άκουσα το "Σαν Αερικό" ... αμέσως το επεσήμανα στον Γιάννη: "πω πω, πολύ ωραίο τραγούδι έχεις γράψει Γιάννη, και μάλιστα το ύφος του είναι κάπως διαφορετικό απ' τα υπόλοιπα που έχεις γράψει κι έχω ακούσει !! Μάλιστα το ύφος του θα έλεγα ότι παραπέμπει κάπως σε "ψυχεδελική φολκ ροκ των 60ς", δλδ σε Country Joe & The Fish, σε Byrds κλπ κλπ" !!! Με δυο λέξεις ... ούτε στο "Αερικό" του Θανάση Παπακωνσταντίνου πήγε ο νους μου, ούτε σε "αντιγραφές", ούτε πουθενά αλλού .... Και μετά από τόοοσα χρόνια, όποτε ακούω ξανά το τραγούδι του Γιάννη, η άποψή μου παραμένει σταθερή, όπως όταν το πρωτοάκουσα ....

Αυτά και καλό καλοκαίρι σε όλους σας !!!

 

[ τροποποιήθηκε από τον/την kwstasagas, 21-07-2014 11:10 ]

[ τροποποιήθηκε από τον/την kwstasagas, 21-07-2014 11:13 ]


#89   
crosroads
Συγχορδία Μινόρε
Chat
21.07.2014, 14:52

Να φανταστω οτι και το still got the Blues του  Gary Moore θα ετρωγε πορτα στο Musicheaven ? :D

εχει "κλεψει" το κομματι που αρχιζει στο 7:16


#90