Παράθεση:
|
Η δημοτικότητα δεν έχει να κάνει με τους κριτικούς! Η δημοτικότητα έχει να κάνει με τον δήμο, τον λαό! Φυσικά και οι πολλοί μπορεί να κατευθυνθούν αλλά πρώτον μιλάμε για ένα είδος μουσικής που εδράζεται εκτός Mainstream και δεν έχει κανείς ιδιαίτερο συμφέρον να κατευθύνει το κοινό ως προς το τι θα αγοράσει, έστω όχι τόσο πολύ όσο σε άλλα είδη μουσικής και δεύτερον δεν σου μίλησα καν για πωλήσεις. Σου κάνω λόγο για την απήχηση του δίσκου στο κοινό όπως φαίνεται σε συναυλίες, σε δημοσκοπήσεις περιοδικών, στο internet και μου λες για πωλήσεις. Δεν έχω ιδέα πόσο πούλησε ο δίσκος, θα πρέπει να το ψάξω για να σου πω. Αλλά δεν έχει σημασία αυτό.
Όχι απλώς ο Randy προχώρησε το Metal, αλλά και το Metal έχασε πάρα πολλά όταν πέθανε. Μιλάμε ο άνθρωπος είχε απίστευτη συνεισφορά.
Ο Metal ήχος εκείνη ή οποιαδήποτε χρονιά δεν είναι "κάπως". Η ποικιλία είναι τεράστια. Βάζεις στο ίδιο τσουβάλι πρώτη και δεύτερη γενιά και ξεχωρίζεις μόνο τους Sabbath ως απροσάρμοστους. Γιατί είναι απροσάρμοστοι; Γιατί δεν εκσυγχρονίστηκαν; Απόδειξέ το αν το θεωρείς αντικειμενικό - γιατί εμένα μου φαίνεται άκρως υποκειμενικό. Όπως σωστά επισημαίνεις, οι Sabbath και ο Dio είχαν ήδη προσφέρει πολλά, επομένως δεν μπορούμε να απαιτούμε να κάνουν τόσο μεγάλες καινοτομίες όσο οι Maiden. They paid their dues. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν συνέχισαν να καινοτομούν. Νομίζω οι Sabbath του 1980 έκαναν ένα μεγάλο άλμα από τους Sabbath του παρελθόντος και αυτό τους τοποθέτησε σε "θέση μάχης" με τα νέα συγκροτήματα της εποχής, από τα οποία μόνο οι Maiden κατάφεραν ίσως να φτιάξουν ένα όνομα εξίσου μεγάλο. Εκεί που το κοινό είχε ξεγράψει τους Sabbath, τους αγκαλιάζει ξανά (παρά την τεράστια στιλιστική αλλαγή λόγω της εντελώς διαφορετικής φωνής, συνθετικής ικανότητας και προσωπικότητας του Dio) και τους τοποθετεί δίπλα στην επαναστατική νεολαία του NWOBHM. Ποιος λέει ότι δεν κατάφεραν να εκσυγχρονιστούν; Διαφωνείς ότι το "Heaven And Hell" είναι δίσκος-κορυφή της εποχής; Ότι το 1980 συνδέεται τόσο με το Δεύτερο Κύμα όσο και με την αναγέννηση των Sabbath;
Μέχρι να εμφανιστούν οι Budgie δεν υπήρχαν πολλές Metal μπάντες έτσι κι αλλιώς, άρα οι πιθανότητες υποδεικνύουν ότι καμία από αυτές τις λίγες μπάντες δεν θα είχε υψηλό τενόρο για τραγουδιστή. Μιλάμε για σπάνιο είδος εδώ! Επομένως, δεν μπορώ με τίποτα να προβώ σε υποθετικές δηλώσεις του τύπου "κανένας υψηλός τενόρος δεν θα γινόταν ποτέ αποδεκτός ως Metal τραγουδιστής χωρίς αυτόν"! Μιλάς λες και οι υψηλοί τενόροι είναι μια γκετοποιημένη ομάδα που δέχεται την ύβρι των υπολοίπων!
-----------------
We are all prostitutes.
[ τροποποιήθηκε από τον/την PetrosTser, 10-10-2013 17:13 ]
Παράθεση:
|
Συμφωνώ απόλυτα. Απόλυτα!
(και νομίζω ότι η γνώμη του freak έχει και παραπάνω αξία από την άποψη ότι τουλάχιστον ήταν εκεί - εμείς μιλάμε εκ των υστέρων και βάσει όσων έχουμε διαβάσει/ ακούσει)
Όσο αγαπητός και αν είναι αυτός ο δίσκος θέλω να καταλάβω γιατί είναι τόσο σημαντικός, και δεν με έχεις πείσει!!
Και δεν τους θεωρώ απροσάρμοστους απλά όταν το βάζω δίπλα στο British Steel ή στο Blizzard Of Ozz αλλού βλέπω το μέλλον του Metal!!
Είναι κορυφαίος ένας πολύ καλός δίσκος και μου αρέσουν τα περισσότερα κομμάτια αλλά δεν μπορω να καταλάβω τι άλλαξε??
Όσο για τον Shelley ήταν ο πρώτος και αυτό τον κάνει σημαντικο!!! Και στο δίνω έτσι όπως λες σαν να τους γκετοποιώ, για να το τονίσω, οτι άλλο ήταν το πρότυπο του Rock-Metal frontman τότε!!
Παράθεση:
|
Σου φέρνω επιχειρήματα και μου λες ότι δεν σε έχω πείσει. Γιατί;
Είπες ότι δεν εκσυγχρονίστηκαν, άρα ότι δεν προσαρμόστηκαν. Το πώς βλέπεις το τότε "μέλλον του Metal" είναι κάτι εξόφθαλμα υποκειμενικό. Δεν πιστεύω ότι θεωρείς ότι αποδεικνύεις κάτι με αυτό. Αν δεν υπήρχε αυτός ο δίσκος - αν δεν υπήρχαν αυτά τα δύο line-ups των Sabbath με τον Dio -, το μετέπειτα Metal σίγουρα δεν θα ήταν το ίδιο. Δες λίγο τι λένε μεταγενέστεροι μουσικοί για τον δίσκο αυτό.
Τι είναι σημαντικό; Ότι ο Θεούλης τον έκανε υψηλό τενόρο; Νομίζεις ότι ο Shelley σκέφτηκε "είμαι υψηλός τενόρος, ας γίνω τραγουδιστής του Metal για να καινοτομήσω"; Ένας τραγουδιστής είναι, όπως όλοι, που έκανε αυτό που γούσταρε. Ποιο είναι το πρότυπο του Metal τραγουδιστή; Μου μιλάς δηλαδή για το '71, όπου δεν υπάρχει καλά-καλά Metal; Όσο για το πρότυπο του Rock τραγουδιστή, είχες πει εξαρχής ότι ο Shelley είναι κατά την γνώμη σου ένας από τους Metal τραγουδιστές που ξεπερνούν τον Dio σε καινοτομία αλλά όχι σε φήμη, και υπό αυτό το πρίσμα επιθυμώ να σου απαντήσω. Ας μην γενικεύσουμε στο Rock, γιατί θα χαθούμε.
-----------------
We are all prostitutes.
[ τροποποιήθηκε από τον/την PetrosTser, 10-10-2013 17:50 ]
Σέβομαι την υποκειμενική σου άποψη, αλλά δεν μπορώ με τίποτα να καταλάβω γιατί την περνάς ως αντικειμενική. Σου μιλάω με επιχειρήματα και περιμένω να μου απαντήσεις με επιχειρήματα. Ελπίζω να μην έχεις εκλάβει αλλιώς τις προθέσεις μου, σου γράφω με απόλυτη ψυχραιμία και σεβασμό.
[ τροποποιήθηκε από τον/την PetrosTser, 10-10-2013 17:52 ]
Το μέλλον του Metal είναι κάτι καθαρά αντικειμενικό για μας που ξέρουμε τι έγινε στις δεκαετίες του 80 και του 90.
Τώρα κανένας καινοτόμος δεν ξεκινάει έτσι. Ξεκινάει επειδη γουστάρει και όχι με τη νοοτροπία οτι θα καινοτομήσει. Ούτε ο Iommi είπε θα κόψω τα δάχτυλα μου για να εφεύρω το Metal!! Απλά υπάρχουν κάποια στερεότυπα τα οποία άνθρωποι όπως αυτοί ξεπερνούν επειδή γουστάρουν αυτό που κάνουν και οχι μονο και μονο για να καινοτομήσουν. Όσον αφορά τους frontmen πάρε μόνο τους Plant,Gillan και Ozzy, γιατί όλοι αυτούς αντέγραφαν εκείνη την περίοδο!
ΧΑΛΑΡΑ ΠΑΙΔΕΣ
Υπηρξαν πολλοι αλλοι αγνωστοι που ισως να ηταν το ιδιο και παραπανω ικανοι, που απλα οι καταστασεις δεν τους επετρεψαν να γινουν γνωστοι. Μια απλη συγκυρια μπορουσε να φερει τα πανω κατω, ειδικα τότε.
Οπως ειπα και πριν, το μεταλ ειναι εμπορικο ειδος μουσικης.
Παράθεση:
|
"Το μέλλον του Metal είναι κάτι καθαρά αντικειμενικό για μας που ξέρουμε τι έγινε στις δεκαετίες του 80 και του 90" και αποδεικνύει την συνεισφορά των Sabbath και του Dio. Διαφωνείς;
Αυτό ακριβώς είπα, κανένας δεν ξεκινάει έτσι. Πιστεύεις όμως ότι πράγματι υπάρχει/ υπήρχε στερεότυπο για τους υψηλούς τενόρους; Μιλάμε για μία εποχή όπου το Metal είναι στα σπάργανα. Φυσικά και δεν αντέγραφαν όλοι τους τραγουδιστές που αναφέρεις. Ο Dio, ο Halford, ο Shelley, για να μην πω ο Lemmy ποιον αντέγραψαν;
-----------------
We are all prostitutes.
[ τροποποιήθηκε από τον/την PetrosTser, 10-10-2013 17:49 ]
Παράθεση:
|
Χαλαρότατα!
Πιστεύω κι εγώ ακράδαντα αυτό που λες για τους άγνωστους καλλιτέχνες.
Πώς ακριβώς εννοείς ότι το Metal είναι εμπορικό;
Παράθεση:
|
Οκ...κι εγώ δεν έχω παρεξηγηθεί και ίσως να χεις δίκιο οτι μπερδεύω κάποιες φορες το υποκειμενικο με το αντικειμενικό Απλά για κάποια άλμπουμ δεν μπορώ να καταλάβω γιατί γίνεται τόση φασαρία. Να μου πεις για ένα άλμπουμ όπως το ομότιτλο των Iron Maiden θα συμφωνήσω οτι είναι επιδραστικό και ας μην μου αρέσει!!
Παράθεση:
|
Αυτή είναι κι εμένα η στάση μου. Αλλά είναι υποκειμενική. Υπάρχουν κάποιοι δίσκοι που μπορεί να μην μας αρέσουν, αλλά την επίδραση των οποίων δεν μπορούμε να αμφισβητήσουμε. Το μέγεθος της επίδρασης συζητείται, αλλά η ίδια η ύπαρξη της επίδρασης έχει αποδειχθεί από την ιστορία αδιαπραγμάτευτη για δίσκους όπως το "Heaven And Hell".
Παράθεση:
|
Μιλάμε για αρχές 70's οπότε όλοι αυτούς είχαν για πρότυπο.Απλά ξεχώρισαν οι ικανότεροι και ίσως οι πιο τυχεροί!! Ο Halford σίγουρα επηρεάστηκε από Ian Gillan, Robert Plant όπως και ο Shelley από Ozzy και Plant.
Παράθεση:
|
Άλλο επιρροή, άλλο αντιγραφή, μην μου τα μπλέκεις!
Παράθεση:
|
Ok! Ίσως το έθεσα λάθος! Έιναι επιδραστικός δίσκος αλλά όχι καινοτόμος!!! Είναι και οι μεταλλάδες παράξενη φάρα( χωρις παρεξήγηση!) και πολλές φορές δεν βγάζω άκρη!!
Παράθεση:
|
Ναι αλλα μεχρι να βρεις το δικό σου στυλ αντιγράφεις!!Και ειδικά όταν έχουμε να κάνουμε με αυτοδίδακτους!!
Παράθεση:
|
Κυνηγάμε την ουρά μας τώρα. Θεωρείς τον δίσκο αυτό επιδραστικό αλλά όχι καινοτόμο, εγώ και τα δύο, δεν φαίνεται να μπορούμε να πείσουμε ο ένας τον άλλο.
Τι εννοείς όταν λες ότι "οι μεταλλάδες είναι παράξενη φάρα" και ότι δεν βγάζεις άκρη;
Παράθεση:
|
Έλα τώρα, είπες ότι όλοι αντέγραφαν Plant, Gillan, Ozzy. Δεν ξέρω πόσο πήρε στον καθε έναν από τους μεταγενέστερους να βρουν το δικό τους ύφος, γιατί τραγουδιστές όπως αυτοί που ανέφερα (Halford, Dio, Shelley, Lemmy) το είχαν διαμορφώσει από την αρχή της δισκογραφίας τους. Το πριν δεν μπορούμε να το εξετάσουμε και δεν έχει και πολλή σημασία. Πέραν αυτού, δεν ξέρω αν ισχύει αυτό σαν αρχή ("μέχρι να βρεις το δικό σου στυλ αντιγράφεις"). Μάλλον δεν είναι και πολύ καλή συμβουλή για κάποιον νέο τραγουδιστή... Εξάλλου, το πλήθος τεράστιων και αρχετυπικών τραγουδιστών που βγήκαν τότε αποδεικνύει ότι όλοι τους το είχαν - και είχαν κάτι ξεχωριστό.
-----------------
We are all prostitutes.
[ τροποποιήθηκε από τον/την PetrosTser, 10-10-2013 18:12 ]
[ τροποποιήθηκε από τον/την PetrosTser, 10-10-2013 18:16 ]