ελληνική μουσική
    672 online   ·  210.861 μέλη

    Vanessa May, 27 Ιανουαρίου στο ΟΑΚΑ

    jorge
    17.12.2005, 20:06
    Η VANESSA MAE
    ΣΤΟ ΚΛΕΙΣΤΟ ΤΟΥ ΟΑΚΑ
    ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 27 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2006

    Τηλέφωνο πληροφοριών 2102005050. Τιμές εισιτηρίων 30, 40, 60 και 100 Ευρώ.


    Η Βασίλισσα του βιολιού ξανά στην Ελλάδα αλλά για πρώτη φορά σε ένα μοναδικό show με μεγάλη ορχήστρα και ροκ μπάντα!

    Η πανέμορφη Vanessa Mae έχει έρθει αρκετές φορές στην χώρα μας και οι συναυλίες της είναι πάντα sold Out. Μετά από την παράσταση που έδωσε στην Θεσσαλονίκη τον περασμένο Σεπτέμβριο, μπροστά σε 7.000 θεατές, ήρθε η ώρα και της Αθήνας. Την Παρασκευή 27 Ιανουαρίου στις 21.00 το βράδυ, το Κλειστό ΟΑΚΑ φιλοξενεί και πάλι την βασίλισσα του βιολιού. Αυτή την φορά όμως θα έχει μαζί της μία ροκ μπάντα με έξι μουσικούς, μία ορχήστρα καθώς και μια μεγάλη ομάδα τεχνικών, απαραίτητη για την παρουσίαση ενός μοναδικού show που έρχεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα. Μια μεγάλη βραδιά κατά την οποία η Vanessa Mae θα μας ταξιδέψει με Μπαχ, Μπετόβεν, Μπράμς, Βιβάλντι αλλά και tango, Ινδική μουσική, pop τραγούδια, μελωδίες του δικού μας Vangelis άλλα και σπουδαίες μπαλάντες. Όλα τα απογειώνει με το μοναδικό ηλεκτρικό βιολί της και με τις δυνατές ιδέες ενορχήστρωσης.
    Δεν είναι τυχαίο ότι έχει πουλήσει περισσότερα από 10 εκατομμύρια δίσκους σε ολόκληρο τον κόσμο, έχει κερδίσει 40 International Platinum Awards και οι παρτιτούρες της αριθμούν πάνω από 8 εκατομμύρια αντίτυπα, καταφέρνει να ισορροπεί, μία δεκαπενταετία τώρα, μεταξύ του κλασικού και του ποπ ρεπερτορίου. Έχοντας γεννηθεί την ίδια ημερομηνία με τον καλύτερο βιολιστή όλων των εποχών, τον Nicolo Paganini, η Vanessa Mae έχει δικαιώσει την θεά τύχη κατορθώνοντας να κάνει αγαπητό τον ήχο του βιολιού σε εκατομμύρια κόσμου. Σε ηλικία 11 με 13 ετών ηχογράφησε κονσέρτα του Tchaikovsky και του Beethoven. Η πρώτη που συνδύασε με τέτοια άνεση και πρωτοτυπία την κλασσική με την pop μουσική, η Vanessa Mae θεωρείτε δημιουργός ενός εντελώς νέου είδους fusion μουσικής που σηματοδοτήθηκε με την κυκλοφορία του άλμπουμ της THE VIOLIN PLAYER το 1995 που γρήγορα αγαπήθηκε από το ευρύ κοινό. Η "βασίλισσα του βιολιού" έχει συνεργαστεί με δημοφιλείς ποπ καλλιτέχνες μεταξύ των οποίων η Janet Jackson και ο Prince, ενώ η μουσική της ακούγεται και στο σάουντρακ της μεγάλης παραγωγής της εταιρείας Disney "Μulan" ενώ με τα πρόσφατα άλμπουμ της δοκιμάζει για πρώτη φορά εκτός από το βιολί και την φωνή της. Παρουσιάζει ποπ τραγούδια, ικανά να φτάσουν στις υψηλότερες θέσεις των καταλόγων επιτυχιών ολόκληρου του κόσμου..
    Οι δραστηριότητες όμως της πολυτάλαντης μουσικού δεν σταματούν εδώ. Γνωστή για την φιλανθρωπική της δράση, έχει συμμετάσχει κατά καιρούς σε διάφορες εκστρατείες του Ερυθρού Σταυρού. Παράλληλα, έχει ασχοληθεί και με τον κινηματογράφο, είτε ως σκηνοθέτης της δικής της βουβής ταινίας, η οποία βασίστηκε στο άλμπουμ της “The original four seasons”, είτε ως ηθοποιός στη σειρά Arabian Nights που γυρίστηκε για το βρετανικό κανάλι ABC το 1999. Έχει ψηφιστεί από το περιοδικό People ως μία από τους “50 ομορφότερους ανθρώπους στον κόσμο”, ενώ το πρόσωπό της έχει κοσμήσει μερικά από τα πιο γνωστά περιοδικά μόδας και το αντρικό περιοδικό FHM την έχει εντάξει στον κατάλογο με τις 100 πιο όμορφες γυναίκες στον κόσμο..
    Η VANESSA MAE ΣΤΟ ΟΑΚΑ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 27 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ στις 21.00,
    Τηλέφωνο πληροφοριών 2102005050. Τιμές εισιτηρίων 30, 40, 60 και 100 Ευρώ.
    ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ : ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΕΡΑΚΗΣ, ΤΗΛ. 6972858515

    ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ VANESSA MAE

    Η Vanessa Mae γεννήθηκε στις 27 Οκτωβρίου του 1978 στη Σιγκαπούρη, την ίδια μέρα με τον πρώτο μεγάλο "σουπερστάρ" του βιολιού, τον Nicolo Paganini. Μετακόμισε μαζί με την οικογένειά της στο Λονδίνο όταν ήταν 4 ετών ενώ τον επόμενο χρόνο άρχισε μαθήματα κλασικού βιολιού.

    Tο επιτυχημένο ντεμπούτο της μπροστά στο ευρωπαϊκό κοινό, έγινε το 1988 με μία εμφάνιση στη Βρετανία με τη συνοδεία της Φιλαρμονικής Ορχήστρας του Λονδίνου. Το 1992 κλήθηκε από την λονδρέζικη ορχήστρα Μουσικοί του Mozart να περιοδεύσει στην ¶πω Ανατολή και υπήρξε η νεότερη σολίστ που έπαιξε ποτέ με την ορχήστρα.

    Μέχρι να κλείσει τα 13 της χρόνια είχε στο ενεργητικό της 3 κλασικούς δίσκους ενώ είναι η νεότερη σολίστ που ηχογράφησε κοντσέρτα για βιολί των Τσαϊκόφσκι και Μπετόβεν.

    Το 1995 ηχογράφησε το πρώτο της προσωπικό άλμπουμ με τίτλο "The violin player" με το οποίο καθιερώθηκε αμέσως ως σταρ παγκοσμίου βεληνεκούς. Το άλμπουμ έφτασε στην κορυφή των charts σε πάνω από 25 χώρες δημιουργώντας ένα νέο πεδίο για την ορχηστρική μουσική.

    Η Vanessa Mae εισήγαγε στα κομμάτια της έντονα ποπ στοιχεία δημιουργώντας έτσι ένα νέο ερμηνευτικό ύφος για το χώρο της κλασικής μουσικής, το οποίο άλλωστε και της χάρισε χιλιάδες θαυμαστές ανά τον κόσμο. Αδιάψευστη απόδειξη αποτελούν τα 8 περίπου εκατομμύρια δίσκων που έχει πουλήσει διεθνώς ενώ έχει βραβευτεί με περισσότερα από 40 διεθνή βραβεία μουσικής.
    Η "βασίλισσα του βιολιού" έχει συνεργαστεί με δημοφιλείς ποπ καλλιτέχνες μεταξύ των οποίων η Janet Jackson και ο Prince, ενώ η μουσική της ακούγεται στο σάουντρακ της μεγάλης παραγωγής της εταιρείας Disney "Μulan". Έχει επίσης εμφανιστεί μπροστά στα μέλη της βρετανικής βασιλικής οικογένειας ερμηνεύοντας έργα Μπαχ σε μία εκδήλωση για τα 250 χρόνια από το θάνατο του συνθέτη.
    Τα media εκθειάζουν τη δουλειά της, αν και συχνά οι κριτικές επισημαίνουν όχι μόνο τις αρετές της ερμηνείας της αλλά και της εμφάνισής της. Αξίζει ίσως να αναφερθεί ότι έχει ανακηρυχθεί ως ένας από τους 50 πιο όμορφους ανθρώπους στον κόσμο από το "People Magazine".

    ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΑ
    The Violin Player ( 1995 )
    The Classical Album ( 1996 )
    Storm ( 1997 )
    china girl (the classical album 2) (1998)
    the original four seasons (1998)
    the classical collection - part 1 (2000)
    Subject To Change (2001)
    The Best of Vanessa-Mae (2002)
    Choreography (2004)

    jorge
    17.12.2005, 20:18
    Και μια φώτο από το Δελτίο Τύπου...





    επισυναπτόμενα: Image1.jpg 
    jorge
    11.01.2006, 09:40
    Latest info

    ...17 μέρες πριν έχουν προπωληθεί 3.000 εισιτήρια και η ζήτηση συνεχίζεται!!! τηλέφωνο πληροφοριών και κρατήσεων 210-2005050...
    XeniaRodo
    11.01.2006, 10:02
    αλλά εγώ έμαθα ότι όταν είχε έρθει Θεσσαλονίκη είχε γίνει χαμός γιατί όλα ήταν playback και τους πήραν χαμπάρι...
    antonLOrd
    11.01.2006, 14:09
    Τι έχει πάθει και έρχεται συνέχεια στην Ελλάδα...???
    Κάτι τρέχει..
    antreas_dr
    11.01.2006, 15:43
    Δεν θα πω πολλά, θα σας μεταφέρω μόνο μία φράση που άκουσα πριν 2 ώρες από έναν μουσικό της Συμφωνικής Ορχήστρας του Δήμου Αθηναίων που θα «συνοδέψει» την εν λόγο Βιολίστρια στη συναυλία της στο Ο.Α.Κ.Α.

    Τι τις θέλουμε τις 2 πρόβες αφού στο τέλος play back θα παίξουμε…………


    Και αφού θα είναι ολόκληρη η Συμφώνική play back φαντάσου η Vanessa τι θα είναι…..


    jorge
    11.01.2006, 16:58
    Βαγγέλη (ξέρει αυτός) να περιμένουμε διάψευση;
    la_luna_nera
    12.01.2006, 13:57
    Παιδιά και στο Ηρώδιο που είχε ερθει πριν χρόνια και την είδαμε...
    πάλι playback ητανε !!



    Spartakos69
    12.01.2006, 14:49
    Όμορφη εξωτική ...
    ΝΑΙ!
    αλλά σαν μουσικός σολίστρια του βιόλιου;

    τι να σας πώ; αν δεν λυπόσαστε τα χρήματα σας!

    τι να πει η Anne Sophie Mutter???

    που αν δεν την γνωρίζετε, πληροφοριακά είναι το πρώτο θηλυκό κλασσικό βιολί στον κόσμο χωρίς Playback και είναι επίσης εμφανίσημη.


    δείτε και εδώ:
    http://www.anne-sophie-mutter.de/md_index.php





    επίσημη σελίδα

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Spartakos69 στις 12-01-2006 18:37 ]
    επισυναπτόμενα: a mutter.jpg 
    Desmar
    12.01.2006, 19:50
    ...δηλαδή η συμπαθέστατη καθ'όλα VANESSA MAE μπορεί να είναι η χήνα που κάνει τα χρυσά αυγά για κάποιες δισκογραφικές εταιρείες στον βωμό του κέρδους?

    ... ένα κατασκεύασμα του marketing που με το εντυπωσιακό περιτύλιγμά της και το μέτριο μουσικό της επίπεδο σκοπό έχει να "ξεγελάσει" όλο αυτό τον κόσμο που αγάπησε την μουσική της?



    ...αν κάτι τέτοιο πράγματι συμβαίνει είναι πραγματικά θλιβερό ...
    doritsa78
    12.01.2006, 20:19
    Τοσα λεφτα για να την δω playback;Δεν καθομαι καλυτερα σπιτι μου να την βαλω στο cd player να παιξει!
    Agnie
    14.01.2006, 00:27
    Ξέρει κανένας σε ποια σημεία προπωλούντε τα εισιτήρια???
    jorge
    14.01.2006, 02:36
    Τηλέφωνο πληροφοριών 2102005050
    jazzmin
    14.01.2006, 11:12
    ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΒΑΝΕΣΣΑ ΜΕΙ ΠΟΥ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΠΙΚΡΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΛΕΕΙ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΜΑΛΛΟΝ ΞΕΡΕΙ Η ΚΑΡΔΟΥΛΑ ΤΗΣ...
    ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΜΟΥΣΙΚΗ ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΚΛΕΙΣΜΕΝΑ ΣΕ ΕΝΑ ΥΠΟΓΕΙΟ!!! ΜΕ ΤΗΛΕΟΡΑΣΕΙΣ, ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΟΥΝ ΜΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΙΔΕΕΣ... Η ΖΩΗ ΚΥΛΑΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΖΗΤΕΙ ΤΟ ΡΙΣΚΟ ΣΑΣ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΣΟΦΟΣ. ΚΑΙ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ 30 Η 40 ΕΥΡΩ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ...
    ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΛΕΗ ΜΠΑΚ, Ο ΜΥΛΟΣ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΙΧΕ ΔΩΣΕΙ ΤΟΤΕ ΜΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ ΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΩΝ ΟΤΙ Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΤΗΣ ΟΡΧΗΣΤΡΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΕ ΓΕΝΙΚΑ ΚΟΝΤΡΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟ. ΕΤΣΙ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΡΕΖΙΛΕΜΑ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΚΑΙ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΕΠΑΙΞΕ ΠΛΕΗ ΜΠΑΚ ΘΑ ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΙ ΜΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΨΗΛΑ. Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΑΝΤΟΥΣΕ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΟΤΙ "Ο ΗΧΟΛΗΠΤΗΣ-ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ ΤΗΣ ΜΕΙ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΠΑΡΕΜΒΕΙ ΜΕ ΣΑΜΠΛΕΡ ΑΝ ΔΕΙ ΟΤΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΗΜΕΙΑ Η ΟΡΧΗΣΤΡΑ ΔΕΝ ΕΚΤΕΛΕΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΝ Η ΙΔΙΑ Η ΜΕΙ ΤΟΥ ΔΩΣΕΙ ΣΥΝΘΗΜΑ. ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΕΤΣΙ ΟΜΩΣ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΞΕΠΕΡΝΑΕΙ ΤΑ 30 ΔΕΥΤΕΡΑ ΟΣΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΙ Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΟΡΧΗΣΤΡΑΣ!!!!!! ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΟΡΧΗΣΤΡΑΣ ΤΟ ΞΕΡΕΙ ΑΥΤΟ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΣΥΝΑΥΛΙΑ..."
    ΕΠΕΙΔΗ ΛΟΙΠΟΝ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΟΛΟΠΛΟΚΙΕΣ ΤΗΣ ΑΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΓΛΥΚΟΥΛΑ ΜΑΣ ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΗΝ ΗΣΥΧΙΑ ΤΗΣ. ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΣ ΤΟ ΣΙΝΤΑΚΙ ΤΗΣ Η ΠΗΓΑΙΝΩΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΣΥΝΑΥΛΙΑ Η ΜΕΙ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΚΛΑΣΙΚΗ ΠΙΟ ΠΡΟΣΙΤΗ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΤΗΝ ΑΚΟΥΓΑΝΕ ΠΟΤΕ. ΚΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ...


    Η ΒΑΝΕΣΑ ΜΕΪ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ: «Τα βραβεία μου τα αλλάζω ευχαρίστως για να μην υπάρχουν πόλεμοι στον κόσμο!!!»

    Η μινιόν πορσελάνινη Βανέσα Μέι, μισή Κινέζα, μισή από το Χονγκ Κονγκ, γεννήθηκε στη Σιγκαπούρη, μετακόμισε με τους γονείς της στο Λονδίνο σε ηλικία μόλις 4 ετών, και ακολούθησε την κλασική πορεία του παιδιού-θαύματος της κλασικής μουσικής, μια παράδοση που κρατά από την εποχή του Μότσαρτ κι ακόμη νωρίτερα. Μόλις δέκα χρονών, έκανε το ντεμπούτο της με τη Philharmonia Orchestra του Λονδίνου και σε διεθνή φεστιβάλ. Έγινε η μικρότερη σε ηλικία βιολονίστρια που ηχογράφησε κονσέρτα του Τσαϊκόφσκι και του Μπετόβεν, και πριν κλείσει τα 13, είχε ήδη τρία άλμπουμς κλασικής μουσικής στο ενεργητικό της. Τώρα, στα 27 της με δέκα εκατομμύρια πωλήσεις δίσκων και 40 μουσικά βραβεία συνεχίζει να έχει δύο μεγάλα πάθη. Το ένα είναι η μουσική και το άλλο είναι οι σοκολάτες! Της μιλήσαμε λίγο πριν την μεγάλη στιγμή. Η Αθήνα την υποδέχεται για τρίτη φορά μέσα σε μια πενταετία αλλά αυτή θα είναι και η πιο σημαντική, καθώς ο χώρος είναι τεράστιος. Το βιολί της και οι μελωδίες της θα αντηχήσουν στο κλειστό ΟΑΚΑ, 17.000 θέσεων την Παρασκευή 27 Ιανουαρίου. Μαζί της μια μεγάλη συμφωνική ορχήστρα και μια ροκ μπάντα. Αλλά και τα αγαπημένα της πρόσωπα που συνηθίζει να παίρνει μαζί της στα ταξίδια, όπως η μαμά της! Κυρίες και κύριοι, η πανέμορφη Vanessa Mae, η βασίλισσα του βιολιού μας μιλάει για όλα!

    Πόσο δύσκολο είναι να συνδυάζετε το Ποπ με το κλασικό? Δεχθήκατε αρκετές επικρίσεις γι’ αυτό, έτσι δεν είναι?
    Έχω περάσει και από την αμιγώς κλασική μουσική αλλά και από τα ροκ συγκροτήματα και έχω λατρέψει τους pop stars. Απλά, κάποια στιγμή αποφάσισα να εκφράσω την γενιά μου και έτσι έγινε. Όλα αυτά τα εκατομμύρια παιδιά που μαθαίνουν κλασική μουσική σε όλο τον κόσμο, δεν είναι κλεισμένα σε ένα δωμάτιο ή κάποιο υπόγειο κάνοντας εξάσκηση 24 ώρες το 24ωρο. Αγαπάνε την κλασική μουσική αλλά αγαπάνε και τις βόλτες, τα πάρτι, τα clubs, τους σύγχρονους ήχους. Αυτό ακριβώς εκφράζει η μουσική μου. Την ανάγκη μας να πάρουμε μαζί μας όπου και αν πάμε αυτό που αγαπάμε. Όταν κυκλοφόρησα το «The Violin Player» αισθάνθηκα ότι εκφράζω αυτό που είμαι. Μια μίξη ήχων και εικόνων. Κάποιες τις κουβαλάω αιώνες. Κάποιες άλλες παλεύουν μερικά χρόνια για να γίνουν μέρος του εαυτού μου. Ναι κάποιοι με ελαφρά σηκωμένη τη μύτη είπαν ότι αυτό είναι «crossover», μια εκλαϊκευμένη κλασική μουσική. Για μένα δεν είναι έτσι. Είναι η ζωή μου, γεμάτη εμπειρίες. Είναι το σημειωματάριό μου γεμάτο αλήθειες ή αν θέλετε είναι η καρδιά μου, γεμάτη αγάπη!
    Την κλασική μουσική δεν νιώσατε ποτέ να την προδίδετε;
    Όχι, γιατί από τη στιγμή που πήρα τη ζωή μου στα χέρια μου αποφάσισα να ζήσω χωρίς κανόνες. Εννοώ ότι θέλω να είμαι πάντα μέσα στα πλαίσια του νόμου αλλά από εκεί και πέρα να κάνω αυτό που αισθάνομαι. Αρκεί να μην πληγώνω ή να μην προσβάλλω κανέναν. Την κλασική, λοιπόν, δεν θεωρώ ότι την προσβάλλω. Κατά βάθος, ξέρω ότι δεν είναι κλασική αυτό που κάνω, αφού είναι πολύ μακριά από αυτό του σπούδασα. Ωστόσο, φρόντισα από πολύ νωρίς να προειδοποιήσω τους δασκάλους μου. Και τελικά, νομίζω ότι χάρηκαν γιατί, αφενός, έβλεπαν ότι κάνω κάτι που αγαπώ πολύ, αφετέρου, συνέχιζα και μετά τα 16 να ασχολούμαι με τη μουσική. Βλέπετε ο καημός των καθηγητών της μουσικής είναι ότι το 90% των μαθητών μεγαλώνοντας εγκαταλείπει.
    Με ποια κριτήρια σκηνοθετείτε τις παραστάσεις σας? Απ’ ότι ξέρω τις στήνετε μόνη σας…
    Ναι πάντα θέλω να έχω τον τελευταίο λόγο. Τα κονσέρτα μου δεν έχουν καμιά σχέση με ωδεία και ρεσιτάλ, είναι κάτι ανάμεσα σε φαντασμαγορικές παραστάσεις αντάξιες ροκ συναυλιών και συναισθηματικές εξομολογήσεις ερωτευμένων σε ένα πάρκο, σε μια μεγαλούπολη. Συνήθως υπάρχουν αιθέρια έλαια τριγύρω από την σκηνή. Με περιβάλουν μαγικές μυρωδιές που επιλέγω μόνη μου και ταιριάζουν στην πόλη φιλοξενεί τις συναυλίες μου.
    Για την Αθήνα τι πιστεύετε ότι χρειάζεται?
    Να είστε σίγουροι ότι θα επιλέξω το καλύτερο ανάμεσα από 100 περίπου αιθέρια έλαια που κουβαλάω μαζί μου. Τώρα από μουσική, νομίζω ότι τα κομμάτια που έγραψε και μου έδωσε ο Βαγγέλης Παπαθανασίου είναι τα πιο ταιριαστά για τη Αθήνα. Θέλω να παίξω τα κομμάτια αυτά την ώρα της δύσης του ήλιου στην Ακρόπολη, γιατί τα θεωρώ πολύ ρομαντικά. Και αμέσως μετά στην συναυλία.
    Πιστεύετε ότι θα μείνει κάτι από το έργο σας μετά από πολλά χρόνια?
    Μια και είμαι μεγάλη πια (γέλια), αυτό που θέλω είναι, όταν πεθάνω, ν' αφήσω πίσω μου τη φήμη ότι άνοιξα τις πόρτες σε πολλούς ανθρώπους, όχι μόνο για την κλασική μουσική, αλλά και γι' αυτό το ευέλικτο κι ελεύθερο στιλ μουσικής που παρουσιάζω. Αυτό που κρατάω από την μέχρι τώρα πορεία μου είναι τα αμέτρητα γράμματα που παίρνω από παιδιά που γράφουν ότι αγάπησαν την κλασική μουσική μέσα από τα cd μου.
    Πόσο βοήθησε η εμφάνισή στην επιτυχία σας?
    Παραδέχομαι ότι ζούμε στην εποχή της εικόνας και ότι αυτή είναι σημαντική και πως σίγουρα βοήθησε στην εξέλιξη της καριέρας μου. Αλλά σε μια συναυλία, αυτό που αντιλαμβάνεται το κοινό στην τελευταία σειρά, δεν είναι πόσο όμορφος είσαι ή τι φοράς, αλλά η μουσική που παίζεις. Γιατί η μουσική είναι πιο σημαντική από την εμφάνιση. Ακόμη κι αν βγεις γυμνός στη σκηνή, ακόμα κι αν προκαλείς με το χειρότερο τρόπο, το μόνο που θα καταφέρεις είναι απλώς να γυρίσει κάποιος να σε κοιτάξει. Από την άλλη, ακόμη κι αν είσαι άσχημος, μπορείς να κάνεις τον κόσμο να σε κοιτά μόνο και μόνο γιατί έχεις αυτοπεποίθηση. Ούτε η ομορφιά, ούτε και η ασχήμια δεν μπορεί από μόνη της να σημαίνει κάτι.
    Τα βραβεία? Σαράντα στο αριθμό, είναι σημαντικά για σας?
    Θεωρώ τη ζωή σημαντικότερη από τα βραβεία. Θα τα αντάλλασσα, πολύ εύκολα με τη δυνατότητα να ξαναφέρω στη ζωή ένα αγαπημένο πρόσωπο ή για να μην υπάρχουν πόλεμοι στον κόσμο.
    Αν δεν είχατε ασχοληθεί με το βιολί τι θα σας άρεσε να είστε?
    Οπωσδήποτε θα είχα ασχοληθεί επαγγελματικά με το σκι. Κάνω σκι από τα 5 μου. Προπονούμε αρκετές μέρες το χρόνο και μου αρέσει πολύ μια μαγική πίστα στην Αργεντινή. Όταν στέκομαι στην κορυφή του βουνού και είμαι έτοιμη να φύγω, δεν σκέφτομαι τίποτα απολύτως. Είναι μια πολύ αγαπημένη αίσθηση ελευθερίας…
    Τι αγαπάτε περισσότερο?
    Αναμφισβήτητα την μουσική και την… σοκολάτα! Μου είναι απαραίτητα και δεν θα μπορούσε να περάσει μέρα χωρίς αυτά!
    Αν σας ζήταγα να περιγράψετε τον εαυτό σας με πέντε λέξεις, ποιες θα ήταν αυτές?
    Τρυφερή, Χαρούμενη, Αισιόδοξη, Βιολονίστρια και… Σκορπιός!
    Είστε ερωτευμένη τον τελευταίο καιρό?
    Είμαι πάντα ερωτευμένη. Ο έρωτας είναι κάτι που με κρατάει ζωντανή. Είμαι ερωτευμένη με το αγαπημένο μου βιολί “Gizmo” που έχω στο σπίτι μου στο Λονδίνο. Είμαι ερωτευμένη με τα 4 σκυλάκια μου, είμαι ερωτευμένη με ένα υπέροχο δέντρο εκατομμυρίων χρόνων που βρίσκεται στην Ταϊλάνδη. Ανυπομονώ πότε θα πάω για να το δω! Όπως καταλάβατε ζω θυελλώδης έρωτες!!!!
    Τι θα παρουσιάσετε στην Αθήνα?
    Η Αθήνα είναι η μεγάλη μου αγάπη. Είναι μια πόλη γεμάτη ενέργεια. Αισθάνομαι μεγάλη χαρά όταν μου ανακοινώνουν ότι θα βρεθώ και πάλι εκεί. Δεν έχω έρθει μόνο δύο φορές στις συναυλίες, έχω έρθει και για διακοπές. Το περιμένω πως και πως και μάλιστα έχω ετοιμάσει και ένα ειδικό πρόγραμμα τραγουδιών για σας. Από’ τι μου λένε είναι ένα τεράστιο στάδιο, συνήθως στα στάδια δημιουργείται μια πολύ ζεστή ατμόσφαιρα. Και έχουμε την δυνατότητα να γίνει τεράστια και η σκηνή!!! Τώρα κατά τα άλλα τρελαίνομαι και για το φαγητό σας. Σκεφτείτε ότι καμιά φορά αναζητώ την ελληνική κουζίνα ακόμα και στο Λονδίνο. Αλλά ποτέ δεν είναι το ίδιο με την Ελλάδα.
    Εσείς μπήκατε στη μουσική από παιδί. Θα την αποχωρισθείτε νωρίς;
    Όσο περνούν τα χρόνια αλλάζω γνώμη. Σκεφτείτε πως όταν ήμουν 13 ετών έλεγα: "Πω, πω, στα 30 θα είμαι γριά, θα έχω πάρει σύνταξη". Τώρα που πλησιάζω στην ώρα της σύνταξης (γελάει) αισθάνομαι ότι μάλλον είναι νωρίς. Ποτέ δεν θέλεις να παραδεχτείς ότι ήρθε η στιγμή να αποχωρήσεις. Αντιλαμβάνομαι ότι σε κάποια χρόνια δεν θα μπορώ να ντύνομαι όπως τώρα, αλλά τι σημασία έχει... Θα βρω το στυλ μου και τότε. Όλες οι ηλικίες έχουν τη γλύκα τους.

    * Η Βανέσα Μέι δίνει μια παράσταση στην Αθήνα, στις 27 Ιανουαρίου στις 21.00 το βράδυ, στο κλειστό ΟΑΚΑ. Τηλέφωνο πληροφοριών 2102005050.

    antonLOrd
    21.01.2006, 16:58
    Συμφωνώ με τους παραπάνω...
    Όμως επειδή υπάρχουν κάποιοι που τους αρέσει αυτό που γίνεται, πρέπει να πληροφορήσω ότι εισητήρια on-line πωλούνται εδώ..

    jorge
    24.01.2006, 21:40
    Αν κάποιος θέλει να καλύψει δημοσιογραφικά τη συνέντευξη Τύπου και να πάρει και πρόσκληση για το live της Vanessa, ας επικοινωνήσει με ΠΜ άμεσα.
    xara_10
    28.01.2006, 03:57
    Πριν λίγη ώρα επέστρεψα από την πολυδιαφημισμένη συναυλία της Mae, και πολύ φοβάμαι ότι έχω τις μελανότερες των εντυπώσεων. Δυστυχώς η οργάνωση του πράγματος ήταν τόσο οικτρή, ώστε η ίδια η συναυλία, η αισθητική και το στήσιμο της, αλλά και η απόδοση της Mae να περάσουν για μένα τουλάχιστον σε δεύτερη μοίρα.

    Η ταλαιπωρία που υπέστησαν όσοι αφελείς εξ ημών προαγοράσαν μέσω πιστωτικής κάρτας τα εισιτήρια τους -ανάμεσα σε αυτούς και εγώ- είναι πέραν περιγραφής. Επί δύο ώρες βρέθηκα να περιμένω ακινητοποιημένη ανάμεσα σε πλήθος αγνώστων και εξίσου εκνευρισμένων με μένα ανθρώπων. Τα τρία ταμεία που υποτίθεται πως θα μας εξυπηρετούσαν, στελεχώνονταν από ενα μάτσο ημι-ηλίθιους υπαλλήλους που αδυνατούσαν όχι μόνο να κάνουν τη δουλειά τους, αλλά και να μας δώσουν έστω μια υποτυπώδη δικαιολογία για την αθλιότητα που υποστήκαμε. Φυσικά τρόπος διαφυγής δεν υπήρχε, μιας και τη χρέωση των καρτών δεν μπορούσαμε πλέον να την αποφύγουμε. Έτσι λοιπόν μείναμε εκεί, να βρίζουμε εαυτούς και αλλήλους και να περιμένουμε τα ρημάδια τα εισιτήρια. Αναφέρω δειγματοληπτικά μόνο μερικά από τα τρισχαριτωμένα που βίωσα σε αυτό το δίωρο:
    1. σε τακτά χρονικά διαστήματα το τροχόσπιτο όπου στεγάζονταν τα ταμεία, το κλωτσούσαν με λύσσα οι αγανακτισμένοι που περίμεναν,
    2. ένας από τους κακομοιριασμένους και αναίσθητους ταμίες δέχθηκε χτύπημα στο πρόσωπο από μπαφιασμένο και θεριακλή ελληνάρα, και
    3. 3-4 ηλικιωμένοι που έτυχε να δω, αποχώρησαν, επειδή φοβήθηκαν ότι αν δε το κάνουν, θα πάθουν έμφραγμα ατάκα κι επιτόπου.

    Αφού λοιπόν καννιβαλιστήκαμε μπροστά στα ταμεία επί δίωρον και πήραμε τα εισιτήρια, μπήκαμε στο κλειστό του μπάσκετ, όπου η συναυλία άρχισε με καθυστέρηση μιας ώρας. Τα φώτα στις άνω κερκίδες παρέμειναν ανοιχτά για το πρώτο εικοσάλεπτο της συναυλίας, με αποτέλεσμα εν μέσω της μουσικής να ωρύονται διαμαρτυρόμενοι με το δίκιο τους οι θεατές που κάθονταν εκεί. Το διάλειμμα διήρκεσε ούτε λίγο, ούτε πολύ σαράντα λεπτά, στις δε καντίνες εξ αρχής δεν υπήρχε ούτε νερό για να αγοράσει ο χριστιανός που κοράκιασε να βρίζεται και να σπρώχνει στην ουρά προηγούμενως. Κι ενώ δεν υπήρχε καν νεράκι του Κυρίου, καθ'όλη τη διάρκεια της συναυλίας περνούσαν από τους διαδρόμους οι δίσκοι με τα πατατάκια και τους φραπέδες, γιατί φαίνεται θεωρήθηκε πολύ πιθανό να ακούμε το Bach Street Prelude και να μας έρθει ταυτόχρονα και μια λιγούρα.

    Τώρα αν μέσα σε όλο αυτό το καρακιτσαριό και την αποκτήνωση, κάποιος είχε τη διάθεση και το κουράγιο να προσέξει το ζήτημα play back, κάτι μπορεί να του στραβοκαθότανε στην φυσικότητα (ή την έλλειψη φυσικότητας) του ήχου. Για το αν όντως η ξεφτίλα της βραδιάς συμπληρώθηκε με μουσικές κονσέρβες, δεν μπορώ να εκφέρω άποψη, δεν είμαι ειδική να κρίνω. Ελπίζω να με διαφωτίσουν εν καιρώ καλύτεροι γνώστες του θέματος.

    Όπως και να 'χει, αυτό το θέμα τελικά με αφήνει αδιάφορη. Ούτως ή άλλως η ευδιαθεσία με την οποία η παρέα μου ξεκίνησε για να ακούσει τη Mae (την οποία παρεμπιπτόντως απολαμβάνω ως καλλιτέχνιδα) χάθηκε κάπου στο δρόμο, κι αυτό είναι το θλιβερό.

    Θα ήθελα πάντως να επιμείνω στην σκανδαλώδη ανεπάρκεια της εταιρείας που οργάνωσε τη συναυλία και που το όνομά της δεν αναφέρω για ευνόητους λόγους.

    Ελπίζω ειλικρινά να μη χρειαστεί κανένας μουσικόφιλος να ξαναζήσει τέτοια ανοργανωσιά και αδιαφορία. Μια ζωή στην Ελλάδα μεμψιμοιρούμε για το ότι δεν μας "καταδέχονται" διεθνούς φήμης καλλιτέχνες. Ίσως τα πράγματα να άλλαζαν, αν οι εταιρίες οργάνωσης τέτοιων εκδηλώσεων, αντιμετώπιζαν στο εξής αυτό το θέμα με μεγαλύτερη σοβαρότητα, τεχνογνωσία και υπευθυνότητα έναντί μας.

    Αυτά τα πολλά και γκρινιάρικα....

    Σχωράτε με για τη νυχτερινή μου φλυαρία, υποθέτω ότι μαζεύτηκε μπόλικη αρνητική ενέργεια και κάπου έπρεπε να εκλυθεί...

    Καλό ξημέρωμα σε όλους μας!
    mirmidonas55
    28.01.2006, 11:32
    Ο μόνος τρόπος να αλλάξουν τα πράγματα είναι να μαζευτούμε όλοι εμείς που ταλαιπωρηθήκαμε χτες, να κάνουμε μιά ομαδική μήνυση την εταιρεία και να αξιώσουμε αποζημίωση.

    Μόνο αν τους χτυπήσουμε στο κέρδος τους θα ταρακουνηθούν, γιατί μόνο αυτό τους νοιάζει.

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : mirmidonas55 στις 28-01-2006 11:34 ]
    xara_10
    28.01.2006, 14:06
    Quote:

    Το μέλος mirmidonas55 στις 28-01-2006 στις 11:32 έγραψε:

    Ο μόνος τρόπος να αλλάξουν τα πράγματα είναι να μαζευτούμε όλοι εμείς που ταλαιπωρηθήκαμε χτες, να κάνουμε μιά ομαδική μήνυση την εταιρεία και να αξιώσουμε αποζημίωση.

    Μόνο αν τους χτυπήσουμε στο κέρδος τους θα ταρακουνηθούν, γιατί μόνο αυτό τους νοιάζει.[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : mirmidonas55 στις 28-01-2006 11:34 ]





    Θα ήθελα πολύ να ξέρω πως ακριβώς θα μπορούσε να γίνει κάτι τέτοιο. Φοβάμαι ότι λίγο ο νεοελληνικός ωχαδερφισμός, τύπου: "Νταξ, πέρασε αυτή η ξεφτίλα. Πάμε για την επόμενη", λίγο η πρακτική δυσκολία του πράγματος (π.χ. με ποιον τρόπο να συγκεντρωθούν και να συντονισθούν όλοι αυτοί οι άγνωστοι μεταξύ τους άνθρωποι), κάπου χωλαίνει η υπόθεση.

    Ωστόσο, δεδομένου πως -από ό,τι είδα σε προηγούμενα σχετικά posts- στο musicheaven μπαίνουν και άτομα που σχετίζονταν άμεσα ή έμμεσα με το χθεσινό φιάσκο, θα με ενδιέφερε ιδιαίτερα να μάθω την άποψη τους επί του θέματος.
    jazzmin
    28.01.2006, 18:58
    ΣΥΝΤΟΜΑ Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΘΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ (ΟΠΩΣ ΛΕΝΕ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ Η FORTHNET ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ TICKETSHOP ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΟΥΝ ΤΟΝ SERVER ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΠΕΣΕΙ ΓΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΔΥΟ ΩΡΕΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΠΕΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ BACKUP ΤΟΥΣ).
    ΩΣΤΟΣΟ Η ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΗΤΑΝ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΝΟΝΙΖΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΠΟΤΕ ΤΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΤΟΥΣ (ΥΠΗΡΞΑΝ ΚΑΜΙΑ 200ΑΡΙΑ ΑΤΟΜΑ).
    ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΑΜΕ ΜΙΑ ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΣΤΟ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΤΙΣ ΘΥΡΕΣ ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΗΤΑΝ Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΟΠΟΥ ΟΙ 11.000 ΑΠΟ ΤΟΥΣ 15.000 ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΕΚΕΙ ΕΙΧΑΝ ΑΡΙΘΜΗΜΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ!!! ΔΗΛΑΔΗ 11.000 ΚΟΣΜΟΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΒΡΕΙ ΜΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΘΕΣΗ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΧΑΝΕΣ ΣΤΑΔΙΟ!!!
    ΡΩΤΗΣΑ ΓΙΑ ΤΑ ΦΩΤΑ ΣΤΙΣ ΠΑΝΩ ΚΕΡΚΙΔΕΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΦΩΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΑ (ΑΠΟ ΤΟ ΟΑΚΑ ΗΤΑΝ Η ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ) ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΟΙ ΠΑΡΑΓΩΓΟΙ ΠΗΡΑΝ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΥΠΟΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ 20ΛΕΠΤΟ ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ!!!.
    ΚΑΤΑΛΑΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΑΥΛΙΑ, ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΜΕΙΝΑΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ (ΑΝ ΚΡΙΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΜΑ ΠΟΥ ΠΗΡΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ENCORE ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ....) ΚΑΙ Η ΙΔΙΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΗ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΚΑΙ Η ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΗΤΑΝ ΝΟΜΙΖΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ.
    ΓΙΑ ΤΟ PLAY BACK ΠΑΝΤΩΣ ΜΑΛΛΟΝ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΠΡΟΚΑΤΕΛΕΙΜΕΝΟΣ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΗΓΕΣ ΕΚΕΙ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΙΣ ΜΕΤΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΗΣΟΥΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΜΕΝΟΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΑΣ...
    ΠΑΝΤΩΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΜΥΛΟΣ ΑΕ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ.