ελληνική μουσική
    894 online   ·  210.855 μέλη

    Vanessa May, 27 Ιανουαρίου στο ΟΑΚΑ

    xara_10
    30.01.2006, 02:13
    Μόλις διάβασα κάτι σαν ενημέρωση (γραμμένη μόνο με κεφαλαία γράμματα, πράγμα και ενοχλητικό στο μάτι και αντιαισθητικό) σχετική με τη περιβοήτη πλέον συναυλία, και θα ήθελα να σχολιάσω ορισμένα σημεία μόνο και μόνο γιατί με ενοχλεί η αίσθηση του εμπαιγμού.

    1. Αυτά τα περί server που έπεσε και είχε τον ασηκώτο όντως κυκλοφόρησαν ως ράδιο αρβύλα μεταξύ των θεατών και είναι προφανώς μια πιθανότητα. Ωστόσο όσοι έχουν πάει σε ανάλογα θεάματα με εισιτήρια προπληρωμένα (και διόλου ευκαταφρόνητου κόστους) μέσω πιστωτικής κάρτας ξέρουν ότι τα προπληρωμένα έχουν ήδη εκδοθεί αν όχι μέρες, τουλάχιστον ώρες πριν την εκδήλωση και περιμένουν αλφαβητικά τοποθετημένα και μέσα σε φακέλους τους κατόχους τους, για να μην είναι όλοι έρμαια του εκάστοτε κακόβουλου "server".
    Γιατί στην περίπτωσή μας δεν έγινε το ίδιο? Δύο τινά μπορεί να υποθέσει κάποιος με στοιχειώδη κοινή λογική:
    1.η προετοιμασία ήταν ελλειματική και της "τελευταίας στιγμής", με κίνδυνο να τιναχτούν όλα στον αέρα από μια ιδιοτροπία της τεχνολογίας, πράγμα που καταδεικνύει απειρία και προχειρότητα,
    2. δεν εξέδωσαν τα εισιτήρια με την ελπίδα ότι λόγω καιρού δε θα εμφανιστούν κάποιοι που ήδη είχαν αγοράσει τα εισιτήριά τους κι έτσι δε θα χρειαστεί να τα εκδώσουν, πράγμα που παραπέμπει σε διάθεση για αρπαχτή, εάν και εφόσον αυτό θα ήταν εφικτό.
    Οπότε έχουμε να επιλέξουμε μεταξύ δύο εκδοχών: ή ΑΣΧΕΤΟΣΥΝΗ ή ΚΑΚΟΗΘΕΙΑ. Διαλέγετε και παίρνετε κατά το δοκούν.

    2. Πέραν των 200 ατόμων που δεν πήραν ποτέ τα εισιτήριά τους, πως σκοπεύει να αποζημιώσει η εταιρία παραγωγής τα άτομα που καταταλαιπωρήθηκαν επί ώρες σε ασφυκτικές ουρές, ή τα άτομα που μπόρεσαν να πάρουν τα εισιτήριά τους και να μπουν στο κλειστό του ΟΑΚΑ, ενώ είχε ήδη αρχίσει η συναυλία και είχαν χάσει άλλοι μικρότερο κι άλλοι μεγαλύτερο τμήμα της?

    3. Με τις θύρες του "αχανούς" σταδίου (ελληνική τέχνη και η υπερβολή...) ψιλοπροβληματάκια υπήρχαν μόνο, αν και είχαν αλλάξει την αρίθμηση σε σχέση με αυτήν που υπήρχε πάνω στα εισιτήρια. Ένα μικρό αστυνομικό δαιμόνιο και την έβρισκες τη θύρα σου σε 3-4 λεπτά. Άλλου ήταν τα προβλήματα.

    4. Τα φώτα των άνω κερκίδων ήταν φώτα ασφαλείας και πριν αρχίσει η συναυλία. Θα τολμήσω να υποθέσω ότι ήταν φώτα ασφαλείας από την πρώτη μέρα λειτουργίας του γηπέδου. Γιατί λοιπόν οι διοργανωτές δεν φρόντισαν να πάρουν αυτην την πραγματικά γενναία απόφαση του να κάνουν αίτηση για να κλείσουν κι αυτά τα φώτα, πριν την αρχή της συναυλίας? Γιατί έκαναν την "ριψοκίνδυνη" αίτηση, αφού πέρασαν τα πρώτα είκοσι λεπτά και εκνεύρισαν όσους κάθονταν επάνω κι όλους εμάς τους υπόλοιπους που τους ακούγαμε να διαμαρτύρονται? Μετά τα πρώτα είκοσι λεπτά δεν τους ενδιέφερε πλέον η ασφάλειά μας, ή μήπως απλά ήθελαν να σταματήσει το κράξιμο όπως-όπως?

    5. Η απόδοση της Mae και από μένα πολύ καλή χαρακτηρίζεται, αλλά αυτό είναι ένα θέμα καθαρά υποκειμενικό, στο οποίο δεν έχει έννοια να σταθεί κανείς περισσότερο. Όσο για το φημολογούμενο play back διάβασα την απερίγραπτη φράση: "ΓΙΑ ΤΟ PLAY BACK ΠΑΝΤΩΣ ΜΑΛΛΟΝ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΠΡΟΚΑΤΕΛΕΙΜΕΝΟΣ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΗΓΕΣ ΕΚΕΙ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΙΣ ΜΕΤΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΗΣΟΥΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΜΕΝΟΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΑΣ... ". Θα κλείσω λοιπόν με έναν σχετικό προβληματισμό. Αν πάει κάποιος σε μια συναυλία με είσοδο από 30 μέχρι και 100 ευρώ μόνο και μόνο για να μπορεί μετά να πει: "Ε ναι, λοιπόν! Play Back έπαιζε η άτιμη!", πρέπει να είναι όχι απλά ΠΡΟΚΑΤΕΙΛΗΜΜΕΝΟΣ, αλλά εντελώς ΗΛΙΘΙΟΣ. Κανείς δε θα έκανε κάτι τέτοιο, όχι μόνο γιατί δεν έχει τα λεφτά του για πέταμα, αλλά και γιατί δεν έχει αμπελοχώραφα να χωρίσει με τη "βασίλισσα του βιολιού". Οπότε είναι το λιγότερο ατυχές, να ισχυρίζεται κάποιος κάτι τόσο ανυπόστατο.

    Το ηθικό δίδαγμα όλης αυτής της γελοιότητας είναι ότι την επόμενη φορά που θα θελήσουμε να πάμε σε συναυλία κάπως υψηλότερων απαιτήσεων, καλό θα ήταν προηγουμένως να κάνουμε το σταυρό μας και μια δέηση στον Μεγαλοδύναμο.

    Φυσικά όσες ερωτήσεις διατύπωσα παραπάνω, είναι ρητορικές και δεν ελπίζω σε κάποια απάντηση (ή τουλάχιστον σε κάποια σοβαρή απάντηση). Το θέμα λοιπόν -για μένα τουλάχιστον- κλείνει εδώ.

    Θα περιμένω πάντως αυτήν την έρμη την επίσημη ανακοίνωση όχι για τίποτε άλλο, αλλά γιατί αν κρίνω από τον προπομπό της, θα έχει τρελό γέλιο.
    iris-the-black
    30.01.2006, 10:01
    Πήγα λοιπόν στην Vanessa Mae και έχω να παραθέσω μερικά...Η ίδια ήταν μοναδική, η οργάνωση όμως ήταν βράστα...Είχαμε κλείσει 20 μέρες πριν εισητήρια των 40 που δεν είχαν εξαντληθεί.Τα νούμερα μας ήταν 6,7,8,9 αλλά μόλις καθίσαμε, είδαμε πως οι θέσεις άρχιζαν απο το 7 οπότε όλοι που τα εισητήριά τους έγραφαν 1,2,3,4,5,6 κάθονταν γενικώς...Δεν μας κόψανε τα εισητήρια ούτε τα ελέγξαν και ας μην μιλήσουμε για την έλλειψη προσωπικού ασφαλείας και την καθυστέρηση...Τα σχόλια δικά σας
    potatoe
    02.02.2006, 09:50
    Quote:

    Το μέλος jorge στις 17-12-2005 στις 20:18 έγραψε:

    Και μια φώτο από το Δελτίο Τύπου...










    Λοιπόν επειδή ακούγονται πολλά και η αλήθεια είναι πως είναι άσχημο, αυτοί που φταίνε είναι οι δικοί μας και όχι η Mae. Έχουν γίνει και άλλες συναυλίες με ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ορχηστρες όμως η Mae δεν εμπιστεύεται άλλη ορχίστρα πέρα από τη δική της, έτσι έπαιζε πάντα playback.

    Για τη συναυλία στις 27 όμως κανονίστηκε και ήρθε με τη δική της ορχήστρα με διάθεση να αποζημιώσει το ελληνικό κοινό και το έκανε και με το παραπάνω. Συγνώμη φίλοι μου, αλλά δεν μπορώ να ακούω μ...κιες!
    'μερα.

    ps. όπως επίσης για κάθε ανοργανωσιά φταίνε οι δικοί μας που δεν ξέρουν να υποστηρίξουν ένα ανερχόμενο όνομα (που θα μείνει).
    katsaou
    02.02.2006, 16:02
    χωρίς να έχω πάει στη συναυλία, γιατί λες ότι ήταν με την δική της ορχήστρα όταν για παράδειγμα στον flash που ήταν χορηγός έλεγε ξεκάθαρα ότι θα ήταν με την ορχήστρα του Δήμου της Αθήνας???