ελληνική μουσική
    917 online   ·  210.853 μέλη

    Ο Λαντσιας,ο Κιουρτσογλου, ο Σαββοπουλος και ο Πυρηνας

    stuff
    15.05.2006, 20:10
    Νεος δισκος,νεα προσωπα και επιστροφη στο ακουσμα των μπουατ για τον Νιονιο.
    Οπως τοτε,που μολις ειχε κατεβει απο Θεσσαλονικη και βελτιωνοντας τις γνωσεις του στην κιθαρα
    διπλα στον Μανο Λοιζο,εκανε τα πρωτα του βηματα στην τοτε live σκηνη της Αθηνας.
    Τι ειναι ομως αυτο που κανει τον Νιονιο να επιστρεψει στις ζωντανες εμφανισεις και περιοδειες,
    χωρις την συνοδεια φανφαροειδων και πολυπληθεστατων ορχηστρων;

    Ο Πυρηνας,πλαισιωνεται απο δυο καταξιωμενους μουσικους στο χωρο της συνθεσης και της
    απιστευτης δεξιοτεχνιας που διαθετουν ο καθενας απο αυτους στο οργανο τους.Ειναι περιττα
    τα σχολια για τον Σταυρο και τον Γιωτη........

    Αλλα εσεις κ.Σαββοπουλε,τι μηνυματα θελετε να μας περασετε απο αυτο τον δισκο;
    Μηπως θελετε να ξαναθυμηθειτε την χαμενη σας αθωοτητα;Τοτε που το παιζατε ελευθερος
    πολιτικων συνειδησεων,με τα τραπεζακια εξω για οσους ξερουν,και αφου εκμεταλλευτηκατε
    πολιτικες συνειδησεις για να περασετε την μουσικη σας,τωρα τι συμβαινει;Στερεψατε;
    Ας μην μιλησω καλυτερα για δηλωσεις του τυπου "Γιατι να δω το σιριαλ παρα πεντε;Να βλεπω
    μια τρελη και δυο αδερφες,να κυνηγανε εναν δολοφονο;"
    Ενω τοτε κ.Σαββοπουλε,ηταν καλυτερα που βγαζατε την Καλομοιρα μεσα απο την τουρτα στο
    Ηρωδειο...........για τα γενεθλια σας............

    Τελος παντων.........
    aggeliki
    16.05.2006, 00:03
    Δεν καταλαβαίνω γιατί όλη αυτή η κακοήθεια...
    koini_maria
    16.05.2006, 00:18
    Και εγώ λιγουλάκι αγνώμονες σας βρίσκω...
    Ο Διονύσης Σαββόπουλος , ο Νιόνιος μας , είναι αν μη τι άλλο ένας καλλιτέχνης που έχει συνεισφέρει τα μέγιστα στην ελληνιή μουσική!
    Αποτελεί , νομίζω , εξαίσια μορφή του ελληνικού τραγουδιού!
    Δεν καταλαβαίνω για ποιόν λόγο ορισμένοι γίνεστε τόσο σκληροί μαζί του...
    Στο κάτω-κάτω αν πρέπει να ''κριθεί'' για κάτι ο άνθρωπος αυτό είναι η μουσική του γιατί ως μουσικός μας έχει συστηθεί...Τι αρχίζουν και κρίνουν τον ίδιο-τον χαρακτήρα του (όπως νομίζουν) μερικοί ;
    Ας μην έχουμε καλύτερα την ψευδαίσθηση ότι ξέρουμε για τον ίδιο κάτι παραπάνω εκτός του ονόματός του...
    Από πότε αποκτίσαμε ανιχνευτές πρόθεσης και σκέψης και ορίσαμε ως αντικειμενικά τα δικά μας μέτρα και σταθμά και επίσης από πότε θα προστάζουμε εμείς στους μουσικούς με ποιόν τρόπο θα προσεγγίζουν τα έργα τους ;...
    Μην γινόμαστε μίζεροι και άδικοι , βρε παιδιά...
    XeniaRodo
    16.05.2006, 11:14
    Tο προηγούμενο BHMAgazino είχε σχετική συνέντευξη και φωτογραφίες.

    Όσο αφορά την Kαλομοίρα, δε μπορώ να πω ότι μου άρεσε κι εμένα σαν ιδέα αλλά ο ίδιος ο Σαββοπουλος έδωσε την απάντηση λέγοντας ότι

    "ήθελα να κάνω ένα πάρτυ, και τέλος πάντων ποιά θέλατε να βγει από την τούρτα? η Mαρία Φαραντούρη?"


    lemonc
    16.05.2006, 11:46
    Όταν κάποιος κάνει δημόσιες τοποθετήσεις δεν μπορείς ν’απομονώσεις την κριτική σου προς το πρόσωπο του μόνο στον τομέα στον οποίο έγινε γνωστός ... στη μουσική όσον αφορά το Νιόνο.Εξάλλου ο ίδιος υπήρξε σκληρός κριτής κι όχι μόνο μέσω της μουσικής του.
    Το μουσικό έργο του Σαββόπουλου είναι σπουδαίο, αλλά δε νομίζετε πως κάποιοι που μεγάλωσαν με τα τραγούδια του μπορεί να νοιώθουν προδωμένοι απ’τις διάφορες στροφές που κατά καιρούς έχει κάνει,ειδικά απ΄τη δεκαετία του ’80 και μετά (και δεν αναφέρομαι στη Καλομοίρα);Προσωπικά είχα σε μεγάλη εκτίμηση το Νιόνιο και τη δουλειά του μέχρι και τη "Ρεζέρβα"... αλλά θα προτιμούσα να σιωπήσει απ’το να καταντήσει γραφικός.
    koini_maria
    16.05.2006, 13:31
    lemonc , είναι γνωστό πως όντως ο Σαββόπουλος επιδιίδεται συχνά στο σπορ της κριτικής προσώπων και καταστάσεων...
    Δεν είπα το αντίθετα.
    Ούτε πρότεινα να τον βάλουμε στο απυρόβλητο.
    Απλά , αυτό που ήθελα να πω είναι πως τα τελευταία χρόνια έχει δεχθεί πολύ αρνητικές και άδικες , κατά την άποψή μου , κριτικές για θέματα άσχετα με την ''δημόσια ουσία του'' ας πουμε , δηλαδή για εξωκαλλιτεχνικούς λόγους...
    Και στο κάτω-κάτω ο άνθρωπος απλά την γνώμη του λέει βάσει του πως αντιλαμβάνεται εκείνος τα πράγματα - υποθέτω...
    Γιατί να κατηγορούμε και το μουσικό του έργο...
    Τα τραγούδια έχουν ότι νόημα τους δίνει ο καθένας μας , νομίζω...
    Αν αρχίσαμε να συμβιβαζόμαστε εμείς οι ίδιοι ας μην θεωρούμε ότι το αυτό συμβαίνει και με τους τραγουδοποιούς και ότι εκείνοι συμβιβάστηκαν-βολεύτηκαν πρώτοι...
    lemonc
    16.05.2006, 14:08
    Δεν διαφωνώ καθόλου μαζί σου Μαρία.
    Η αλήθεια βέβαια είναι πως τα τελευταία χρόνια (σχεδόν 30) δε μας έχει χαρίσει κάποιο ιδιαίτερο έργο.
    stuff
    16.05.2006, 16:19
    Εγω προσωπικα , θα σας μιλησω για το μουσικο κομματι της << προσωπικοτητας Σαββοπουλος>> . θα συμφωνησω απολυτα με τον Κ.Λεμονιδη και θα μιλησω για μια αλλη δουλεια το <<Ξενοδοχειο>> , που για μενα αν δεν υπηρχαν οι συγκεκριμενοι μουσικοι να το υποστηριξουν ενορχηστρωτικα , ηταν μια δουλεια εντελως ανουσια , χωρις αληθινη εμπνευση η στιχους που να εκφραζουν τον δυνατο και μέστο λογο του Σαββοπουλου , αλλα και την πολυπλευρη παρουσια του . Θεωρω οτι οταν γενειες ολοκληρες εχουν μέγαλωσει με τα τραγουδια σου και βασικα μέ τους στιχους σου , πραγμα που σημάινει οτι αντιπροσωπευεις οχι μόνο μόυσικη αλλα λογο με κοινωνικες προεκτασεις {ειδικα στην περιπτωση του Σαββοπουλου που μιλαμε για στρατευένη τεχνη} , οφειλεις σαν δημιουργος να σεβαστεις το κοινο σου και τους ανθρωπους με τους οποιους μοιραστηκες την μόυσικη σου , γιατι η δημιουργια απο την στιγμη και περα που βγαινει προς τα εξω , δεν ειναι κατι μόνοπλευρο , απαιτει και τις δυο πλευρες , που παιζουν εξισου σημαντικο ρολο . Εξαλλου ο Σαββοπουλος ποτε δεν εμφανιστηκε μόνο ως δημιουργος , οπως εχει εκεινος δικαιωμα προσωπικης αποψης , το ιδιο δικαιωμα εχουμε και εμεις να διαφωνουμε . Διαφωνω με τον stuff , {παρ ολο που χρησιμόποιω τον υπολογιστη του αυτη την στιγμή } στο οτι ο Σαββοπουλοσ εκμέταλευτηκε πολιτικες καταστασεις , θεωρω οτι υπηρξε μερος μιας καταστασης και ως ανθρωπος ηθελε να εκφρασει καποια πραγματα μέσα απο την μουσικη , απλα την παρουσα φαση εχει παει στο αλλο ακρο , πραγμα που ειναι δικαιωμά του αλλα αυτο δεν σημαινει οτι εμεις που μεγαλωσαμε με τα τραγουδια , πρεπει να ασπαστουμέ το γεγονος οτι αλλαξε η μεγαλωσε , γιατι απο αυτους τους ανθρωπους περιμενουμε να κανουν την διαφορα και να μην γινουν κατεστημενο ! αυτα! γεια χαρα σε ολους
    aggeliki
    16.05.2006, 23:49
    Κι εγώ νομίζω ότι η κριτική προς την προσωπικότητα του είναι υπερβολική...Ένας άνθρωπος είναι και απλά εκφράζει τις απόψεις του,απλά ή εμείς συμφωνούμε ή όχι!!!
    Όσο για τη μουσική του και την καλλιτεχνική του πορεία -όχι μόνο του Νιόνιου,αλλά και άλλων καλλιτεχνών- δεν είναι απαραίτητο μια ζωή να βγάζει αριστουργίματα...'Ενας άνθρωπος είναι σαν κι εσάς, σαν κι εμένα...

    kalouka
    17.05.2006, 11:17
    όταν βάζω στο πικαπ να ακούσω τη ρεζέρβα η το βρώμικο ψωμί δεν ασχολούμαι με το τι λέει τώρα ο Σαββόπουλος όπως και με κάθε καλλιτέχνη ο οποίος με το πέρασμα του χρόνου αλλαζει τρόπο ζωης
    EffieKakaflika
    17.05.2006, 16:30
    Εμένα το Ξενοδοχείο μου άρεσε πολύ. Το βρήκα έξυπνο με εύστοχους στίχους....

    lemonc
    17.05.2006, 17:14
    Quote:

    Το μέλος EffieKakaflika στις 17-05-2006 στις 16:30 έγραψε:

    Εμένα το Ξενοδοχείο μου άρεσε πολύ. Το βρήκα έξυπνο με εύστοχους στίχους....






    Σαφώς υποδεέστερο των αρχικών εκτελέσεων των τραγουδιών.
    Ένα πουλάκι μου είπε ότι ο Νιόνιος τα πιό πολλά δεν τα είχε καν ακούσει πρωτύτερα .
    gazakas
    17.05.2006, 20:20
    Ρε παιδιά (stuff και lemonc κυρίως), τι σας έχει κάνει ο Σαββόπουλος; Τέτοια εμπάθεια απέναντι σε καλλιτέχνη στο ΜΗ έχω δει μόνο εναντίον του Νταλάρα, και τώρα από ό,τι φαίνεται ήρθε και η σειρά του Σαββόπουλου (παρεμπιπτόντως, σύμφωνα και με δήλωση του ιδίου, δεν του αρέσει και πολύ το "Νιόνιος" -στο κάτω κάτω από τη Σαλονίκη είναι, όχι από το Τζάντε).
    Το να μη σας αρέσει δικαίωμά σας, αλλά γιατί να προσβάλλετε τόσο βάναυσα μαζί με αυτόν και κάποιους που μπορεί να τον εκτιμούμε και να τον αγαπούμε, πρώτα για το έργο του και έπειτα ως προσωπικότητα;

    @ stuff
    "και βελτιωνοντας τις γνωσεις του στην κιθαρα διπλα στον Μανο Λοιζο": άουτς! Ο καημένος ο Σαββόπουλος που δεν ήξερε καλή κιθάρα...

    "φανφαροειδων και πολυπληθεστατων ορχηστρων;" : πληροφοριακά απλώς, είχα δει το Σαββόπουλο το 1997 στα Γιάννενα (στο "Μαντζάτο" συγκεκριμένα) με μια πολυπληθέστατη ορχήστρα τριών ατόμων.

    "Ειναι περιττα τα σχολια για τον Σταυρο και τον Γιωτη........": ε, όχι και περιττά! Πώς μπόρεσαν αυτοί οι όντως μεγάλοι μουσικοί που φαντάζομαι διαθέτουν και μια άλφα προσωπικότητα να συνεργαστούν με το μουσικό πουλημένο ερείπιο;

    Έπειτα ακολουθούν μερικές ερωτήσεις που απευθύνονται στον ίδιο το Σαββόπουλο, προφανώς επειδή παρακολουθεί το forum και μπορεί να στείλει και καμιά απάντηση:
    "Αλλα εσεις κ.Σαββοπουλε,τι μηνυματα θελετε να μας περασετε απο αυτο τον δισκο;": Φαντάζομαι ότι προσπαθεί να περάσει σατανιστικά μηνύματα -ξέρετε από αυτά που είχαν τα παλιά καλά βινύλια...
    "Μηπως θελετε να ξαναθυμηθειτε την χαμενη σας αθωοτητα;Τοτε που το παιζατε ελευθερος πολιτικων συνειδησεων,με τα τραπεζακια εξω για οσους ξερουν,και αφου εκμεταλλευτηκατε πολιτικες συνειδησεις για να περασετε την μουσικη σας,τωρα τι συμβαινει;Στερεψατε;" : Χαμένη αθωότητα; Για πότε μιλάμε; Πάντως στα "τραπεζάκια έξω" όταν, για όσους ξέρουν, ήταν 39 χρονών (μάλλον όχι και πολύ αθώος πια δηλαδή), δεν το παίζει και τόσο ελεύθερος πολιτικών συνειδήσεων (sic!). Ο επίμαχος στίχος λέει: "Δεν είμαι Πασόκα, δεν είμαι ούτε ΚουΚουΕ" (πολύ συγκεκριμένη δήλωση), αλλά φυσικά κανείς δε θυμάται τη συνέχεια: "Είμαι ό,τι είμαι κι ό,τι τραγουδώ για σε". Ο Σαββόπουλος ποτέ δεν ανήκε σε κάποιο κόμμα! Ο Σαββόπουλος επίσης, λέει εκμεταλλεύθηκε πολιτικές συνειδήσεις για να περάσει τη μουσική του; Ποιος; Αυτός, που συγκρούστηκε με το ΚΚΕ, εκεί στα τέλη του '70 ή με το ΠΑΣΟΚ στα τέλη του '80! Όσο για το αν στέρεψε, μπορεί...ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥ όμως. Πόσοι νομίζετε ότι το έχουν κατακτήσει το δικαίωμα αυτό;

    Για το "Παρα Πέντε" δεν ξέρω από που έχεις τη δήλωση αυτή για τις αδερφές, αλλά εγώ τον άκουσα την προπροηγούμενη Κυριακή στη ΝΕΤ στην εκπομπή Press να λέει ότι ανάμεσα στα ελάχιστα που βλέπει στην ελληνική τηλεόραση είναι και μια κωμική σειρά που έχει και αστυνομική πλοκή και κοντολογίς περιέγραψε το Παρά Πέντε, αλλά δε θυμόταν τον τίτλο της. Τώρα πώς υπάρχει αυτή η αντίφαση δεν ξέρω...

    Και τέλος, στην ίδια συνέντευξη, ρωτήθηκε για την Καλομοίρα, για την οποία έχει ακούσει τα πλείστα όσα, και είπε το γνωστό που λέει για τη Φαραντούρη αλλά και ότι ουσιαστικά χρησιμοποίησε τη χαζοχαρουμενιά και τη δροσιά της κοπελίτσας και τίποτα άλλο.

    @lemonc

    Θα συμφωνήσω με το σχόλιο σχετικά με την κριτική που αναφέρεται σε κάποιο δημόσιο πρόσωπο, με τη διαφορά ότι θα πρέπει να καταλαβαίνουμε κάθε φορά ποιο στοιχείο είναι αυτό που κριτικάρουμε. Όσο για τις "στροφές" που έχει κάνει και για τους "προδομένους" ακροατές του, πρώτον, αμφισβητώ το κατά πόσον είναι στροφές και όχι εξέλιξη, δεύτερον, ακόμα κι αν είναι, ας μην ξεχνάμε ότι ακόμα κι αν υπάρχουν πολλοί σαββοπουλικοί που ένιωσαν "προδομένοι", σε πολλούς άλλους δε συνέβη αυτό, και τρίτον και κυριότερο, κατ' εμέ το πρόβλημα το έχει όποιος σχηματίζει μια τέτοια σχέση με έναν καλλιτέχνη η οποία μπορεί κάποια στιγμή να τον κάνει να νιώσει "προδομένος".

    "Η αλήθεια βέβαια είναι πως τα τελευταία χρόνια (σχεδόν 30) δε μας έχει χαρίσει κάποιο ιδιαίτερο έργο." : Διαφωνώ, αλλά περί ορέξεως κολοκυθόπιτα. Τέτοια όμως σιγουριά; "Η αλήθεια"; "βέβαια";

    " [Το Ξενοδοχείο] Σαφώς υποδεέστερο των αρχικών εκτελέσεων των τραγουδιών.
    Ένα πουλάκι μου είπε ότι ο Νιόνιος τα πιό πολλά δεν τα είχε καν ακούσει πρωτύτερα ."
    : Φαντάζομαι ότι και το Σαββόπουλο να ρωτήσεις, θα σου πει ότι δε φιλοδοξούσε να ξεπεράσει τις αρχικές εκτελέσεις. Μια χαρά δουλειά είναι, και το κέρδος από αυτή διπλό: α)κάποιοι πήραν μια γεύση από ξένους καλλιτέχνες που μπορεί καλά καλά να μην είχαν ξαναακούσει και β) Οι στίχοι σε αρκετά τραγούδια είτε ως μετάφραση των αντίστοιχων ξένων είτε ως τελείως νέοι είναι ευρηματικότατοι. Ο Τζιμάκος μπορεί να κοροιδεύει τη διασκευή του Perfect Day αλλά η μετάφραση είναι σχεδόν κατά λέξη, και μάλλον θα πρέπει να προβληματιστούμε για την αφέλεια των στίχων στην ξένη (ιδίως την αγγλόφωνη) μουσική και όχι να τα βάζουμε με το Σαββόπουλο.
    Σχετικά με το πουλάκι τώρα, πουλάκι είναι ό,τι θέλει λέει. Μπορώ κι εγώ να βγω και να πω ότι ένα πουλάκι μου είπε ότι ο lemonc παρότι υπογράφει ως Κώστας Λεμονίδης είναι στην πραγματικότητα γυναίκα Έλεος, μην τον υποτιμάτε ρε παιδιά τόσο!

    Για όποιον δεν κουράστηκε, περισσότερα για το θέμα μπορεί να βρει εδώ σε μια, κατά τη γνώμη μου, πολύ γόνιμη και ενδιαφέρουσα συζήτηση που είχα σε κάποιο blog σχετικά με το Σαββόπουλο.
    lemonc
    18.05.2006, 10:32
    Αγαπητέ φίλε gazaka μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι δεν έχω ίχνος εμπάθειας ή αντιπάθειας γιά τον Σαββόπουλο (μάλλον έχεις διαβάσει επιλεκτικά αυτά που έχω γράψει).Έχω όσους δίσκους έχει βγάλει (τους περισσότερους σε βινύλιο) απλά πιστεύω πως υποτιμάει το ταλέντο του και τη προηγούμενη δουλειά του.Απαγορεύεται να το πιστεύω;Δεν τον έβρισα...
    Όσον αφορά το «πουλάκι» απέφυγα να γράψω τ’όνομα του γιά ευνόητους λόγους. Μπορώ να σε διαβεβαιώσω πως δεν είμαι γυναίκα και πως τ’όνομα μου είναι αυτό που φαίνεται.

    Κώστας Λεμονίδης



    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : lemonc στις 18-05-2006 10:50 ]
    koini_maria
    18.05.2006, 12:27
    Καλή σας μέρα!
    Με συγχωρείτε για αυτό που θα πω μα θεωρώ πως μάλλον μιλάμε πολύ για έναν άνθρωπο που δεν ξέρουμε καθόλου...

    Ο Σαββόπουλος είναι άνθρωπος και αυτός...
    Θα πει και θα κάνει πράγματα που δεν θα μας βρουν όλους σύμφωνους...
    Αναμενόμενες και λογικές οι κριτικές και οι διαφωνίες επί του θέματος , λοιπόν...
    Δεν ξέρω αν υπάρχουν αποκλειστικές-μοναδικές ερμηνείες λέξεων, σκέψεων , φράσεων , πράξεων κτλ... Δηλαδή δεν μπορώ να πω ότι ο Σαββόπουλος έχει δίκαιο και οι κατακριτές του έχουν άδικο ή το αντίστροφο...Ούτε μπορώ να πω πως όποιος δεν συμφωνεί 100% με τον Σαββόπουλο είναι εναντίον του και ανήκει στην ''απέναντι όχθη''... Ανάλογα με το άτομο το δίκαιο , το συνεπές , το σωστό , το λογικό και άλλες παρόμοιες έννοιες διαφοροποιούνται , αλλάζουν...
    Ειναι ευχάριστο να βλέπει κανείς ότι το κοινό , το ακροατήριο την ψάχνει την δουλειά , αναζητά την αλήθεια του αλλά ας μην διεκδικούμε το αλάθητο της γνώμης μας...

    Αυτά είχα να πώ .

    Και πάλι συγγνώμη.
    gazakas
    18.05.2006, 15:40
    @ lemonc

    Εννοείται, φίλε Κώστα (για να αρχίσω από το τελευταίο), ότι ουδόλως αμφισβητώ την ταυτότητα ή το φύλο σου, αλλά απλά ήθελα να καταδείξω ότι τα πουλάκια μπορούν να πουν ό,τι θέλουν για όποιον θέλουν, εμείς όμως δεν είμαστε υποχρεωμένοι να το πιστέψουμε. Το κακό είναι ότι από τη στιγμή που κάποιο πουλάκι διαδίδει κάτι, αυτή η φήμη, ακόμα κι αν δεν έχει καμία υπόσταση, θα γίνει από μερικούς, έστω σε ορισμένο βαθμό, πιστευτή. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, μας μεταφέρεις μια "εμπιστευτική" πληροφορία για το Σαββόπουλο, την οποία την έχεις αποκτήσει χάρη σε "ένα πουλάκι". Επειδή: α) δεν πρόκειται για κρίση ή για γνώμη, αλλά για πληροφορία (που διεκδικεί πραγματική υπόσταση) β) αναρωτιέμαι πώς "ένα πουλάκι" μπορεί να έχει πρόσβαση σε μια τέτοια πληροφορία ("ο Νιόνιος τα πιό πολλά [ενν. τραγούδια του "Ξενοδοχείου"] δεν τα είχε καν ακούσει πρωτύτερα") και γ) η ίδια η πληροφορία δε μπορεί να σταθεί σε σοβαρή κριτική (σημ. τα τραγούδια του Dylan έχουν διασκευαστεί εδώ και 40 χρόνια σχεδόν, του Dalla στη δεκαετία του '80, ενώ οι Jethro Tull, οι Talking Heads, ο Lou Reed και ο Van Morrison είναι ξεκάθαρα είτε ακούσματα είτε επιρροές του Σαββόπουλου -όποιος είναι προσεκτικός θα δει τρελές ομοιότητες ανάμεσα στα concept των Jethro Tull και στο "Μπάλλο" ή τη "Μαύρη Θάλασσα"), για όλους αυτούς τους λόγους λοιπόν, αυτό που λέει το πουλάκι (του οποίου η ανωνυμία δε με ενοχλεί διόλου) είναι κακιούλα, για να μην πω συκοφαντία.

    Το σχόλιο σου για το "πουλάκι", μαζί με την βεβαιότητα της κρίσης σου ότι τα τελευταία σχεδόν τριάντα χρόνια δεν έχει παρουσιάσει κάτι αξιόλογο και το χαρακτηρισμό "γραφικός" (βρισιές στο κάτω κάτω δεν είναι μόνο οι "κακές" ή οι "χυδαίες" λέξεις) με έκαναν να σε συμπεριλάβω στους "εμπαθείς" εναντίον του Σαββόπουλου -τουλάχιστον του σημερινού. Φυσικά, κατάλαβα ότι εκτιμάς και ξέρεις το έργο του, και αν υπήρξα υπερβολικός, ζητώ συγγνώμη. Και, όχι, δε διάβασα καθόλου επιλεκτικά όσα έγραψες...

    Απαγορεύεται το "Απαγορεύεται"!

    Πάρε μια μπύρα!


    Οι ρυθμοί μου λύσσαξαν μα δεν κρατούν τον ήχο/της μοναξιάς σου όταν κλαις και χτυπάς τον τοίχο



    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : gazakas στις 18-05-2006 15:41 ]
    lemonc
    18.05.2006, 16:07
    Με το "γραφικός" εννοούσα τις κατά καιρούς δημόσιες τοποθετήσεις του και καθόλου τη μουσική του υπόσταση.Γιά την προσφορά του των τελευταίων χρόνων δεν εκφράζω βεβαιότητα αλλά προσωπική άποψη η οποία δεν σημαίνει πως είναι και σωστή αλλά ούτε απαραίτητα και λάθος.Απλά δεν συμφωνούμε δεν είναι κακό αυτό.

    Παίρνω τη μπύρα και τη πίνω στη υγειά σου.


    EffieKakaflika
    18.05.2006, 16:37
    Quote:

    Το μέλος lemonc στις 17-05-2006 στις 17:14 έγραψε:

    Quote:

    Το μέλος EffieKakaflika στις 17-05-2006 στις 16:30 έγραψε:
    [i]
    Εμένα το Ξενοδοχείο μου άρεσε πολύ. Το βρήκα έξυπνο με εύστοχους στίχους....






    Σαφώς υποδεέστερο των αρχικών εκτελέσεων των τραγουδιών.
    Ένα πουλάκι μου είπε ότι ο Νιόνιος τα πιό πολλά δεν τα είχε καν ακούσει πρωτύτερα .

    [/I]


    Πολύ πιθανό να είναι υποδεέστερα των original (αλοίμονο), όμως είναι ένα εγχείρημα πολύ δύσκολο με ωραιότατα αποτελέσματα, κατά τη γνώμη μου... Και να σου πώ και κάτι, δεν με ενδιαφέρει αν τα είχε ακούσει πριν. Με ενδιαφέρει το αποτέλεσμα...
    Γενικά δεν διαφωνώ εντελώς μαζί σου σχετικά με τον κ. Σαββόπουλο, ο οποίος έχει επιδείξει μια σχετική υποκρισία. Απλά θεωρώ ότι έχοντας προσφέρει (έστω και μέχρι πριν 30χρόνια, που αναφέρεις) αυτά που έχει προσφέρει, έχει κερδίσει μια θέση ανάμεσα στους μύθους της ελληνικής σύγχρονης μουσικής.
    Ας πάρουμε ό,τι μας έχει προσφέρει κι ας μείνουμε σε αυτό...

    Blackmore
    18.05.2006, 22:29
    Quote:

    Το μέλος lemonc στις 16-05-2006 στις 14:08 έγραψε:

    Η αλήθεια βέβαια είναι πως τα τελευταία χρόνια (σχεδόν 30) δε μας έχει χαρίσει κάποιο ιδιαίτερο έργο.





    Eγώ πάντως πιστεύω ότι ο "Χρονοποιός" είναι ένας από τους σπουδαιότερους ελληνικούς δίσκους όλων των εποχών και ειδικότερα το τραγούδι "Το Φως Στις 10 Το Πρωί" μπήκε στη λίστα των "ΤΟΡ 10" της καρδιάς μου με την πρώτη ακρόαση!
    Ο Σαββόπουλος δεν γράφει όμως μόνο στίχους, αλλά και μουσική. Και το κάθε τραγούδι του ξεχωριστά, είναι από μόνο του ένα μουσικό διαμάντι. Ο τρόπος που "παίζει" με τις τονικότητες και τους ρυθμούς στο κάθε του τραγούδι είναι μοναδικός. Ποιός από τους "Μεγάλους" μας συνθέτες εχεί συνθέσει τραγούδια με αυτόν τον τρόπο όποτε ασχολήθηκε με την τραγουδοποιία?
    Ο Σαββόπουλος δεν έχει ανάγκη κανενός την εμπάθεια, αλλά ούτε και την υποστήριξη. Έχει αποδείξει ποιος είναι και τι θέση κατέχει μέσα στο ελληνικό τραγούδι όλα αυτά τα χρόνια με την αξία του. Τώρα, αν εμένα με ενόχλησαν κάποιες κουβέντες ή πράξεις του, δεν θα ισοπεδώσω όλο του το έργο. Είμαι πολύ "μικρός" και "λίγος" μπροστά του για να κάνω κάτι τέτοιο.

    "Κι αυτοί που μας πληγώσανε, καθώς το φως τελειώνει
    αισθάνονται την μοναξιά που Έλληνες ενώνει
    και δεν ακούν τα κόμματα και το μεγάφωνό τους
    τον χτύπο μόνο της καρδιάς που μας βαφτίζει ανθρώπους"
    loukaki
    12.06.2006, 21:34
    Το μέλος stuff στις 15-05-2006 στις 20:10 έγραψε...
    Παράθεση:

    Νεος δισκος,νεα προσωπα και επιστροφη στο ακουσμα των μπουατ για τον Νιονιο.
    Οπως τοτε,που μολις ειχε κατεβει απο Θεσσαλονικη και βελτιωνοντας τις γνωσεις του στην κιθαρα
    διπλα στον Μανο Λοιζο,εκανε τα πρωτα του βηματα στην τοτε live σκηνη της Αθηνας.
    Τι ειναι ομως αυτο που κανει τον Νιονιο να επιστρεψει στις ζωντανες εμφανισεις και περιοδειες,
    χωρις την συνοδεια φανφαροειδων και πολυπληθεστατων ορχηστρων;

    Ο Πυρηνας,πλαισιωνεται απο δυο καταξιωμενους μουσικους στο χωρο της συνθεσης και της
    απιστευτης δεξιοτεχνιας που διαθετουν ο καθενας απο αυτους στο οργανο τους.Ειναι περιττα
    τα σχολια για τον Σταυρο και τον Γιωτη........

    Αλλα εσεις κ.Σαββοπουλε,τι μηνυματα θελετε να μας περασετε απο αυτο τον δισκο;
    Μηπως θελετε να ξαναθυμηθειτε την χαμενη σας αθωοτητα;Τοτε που το παιζατε ελευθερος
    πολιτικων συνειδησεων,με τα τραπεζακια εξω για οσους ξερουν,και αφου εκμεταλλευτηκατε
    πολιτικες συνειδησεις για να περασετε την μουσικη σας,τωρα τι συμβαινει;Στερεψατε;
    Ας μην μιλησω καλυτερα για δηλωσεις του τυπου "Γιατι να δω το σιριαλ παρα πεντε;Να βλεπω
    μια τρελη και δυο αδερφες,να κυνηγανε εναν δολοφονο;"
    Ενω τοτε κ.Σαββοπουλε,ηταν καλυτερα που βγαζατε την Καλομοιρα μεσα απο την τουρτα στο
    Ηρωδειο...........για τα γενεθλια σας............

    Τελος παντων.........


    an kai leipw erasmus sto Velgio kai den enimerwnomai oso tha ithela gia ta mousika nea stin Ellada, tha symfwnisw en merei mazi sou gia to pws ekmetalleutike kai synexizei na ekmetallevetai ta reumata kai tis ideologies gia na provalei to ergo tou...
    to opoio omws einai kapoias idiaiteris axias anamfisvitita!!!
    enepnefse mia olokliri genia, parigage diaxroniki mousiki kai perase minimata simantika gia tin epoxi tou kai gia tis epomenes!
    apla to krima einai oti meta apo 40 xronia apodeiknietai pws den ta pisteve pote...
    ta ekmetalleutike mono... kai kathe fora prosarmozotan san ton xamaileonta...
    kai twra pia pou den exei kapoio minima na perasei, giati kapoia stigmi kathe pigi sterevei, vgazei apo tis tourtes tin Kalomoira sto Irwdeio!!!!!!!!!!!
    giati exei katalavei oti kalws i kakws auto poulaei stis meres mas kai fef auto antiproswpevei tin genia mas...
    kleinontas tha sou anaferw kai 1 peristatiko prin 10+ xronia sto kastro tis Monemvasias: oi goneis mou einai gnisioi opadoi 1 politikou kommatos stin Ellada(den to sxoliazw twra apla to anaferw giati exei sxesi me tin istoria) kai kapote o Nionios eixe apokalesei tous sygekrimenous opadous "gyftous". Ligo meta tin enarxi tis synavlias tou(me sigrotima tis ellinofonis Katw Italias)loipon, o pateras mou fwnaxe:"Nionio irthane kai oi gyftoi na se akousoune!" Ekeinos egine kokkinos,exase ta logia tou,prospathise na apantissi me idiaiteri apotixia kai afou eide oti den ton epairne synexise auto pou omologoumenws xerei kala na kanei, na paizei mousiki...
    par'oti imouna paidaki auto to peristatiko mou exei meinei apo tote..
    parolauta poly tha ithela na anaviwne i sigentrwsi tis EFEE opws tin perigrafei o Nionios...