Veni-Vidi-Vici....
Ό,τι να΄ναι
08 Φεβρουαρίου 2007, 14:06
Αλλαγή σκηνικού...(Vol2)


Με αφορμή την τρέχουσα δημοσκόπηση στο MusicHeaven (Πιστεύετε πως έχει αρχίσει η παρακμή της "πίστας" και ταυτόχρονα στροφή του κόσμου προς τις μουσικές σκηνές;),διαπιστώνω ότι η αισιοδοξία είναι κάτι που δεν υπάρχει σε πολλά άτομα.
Με λυπεί αυτό το γεγονός διότι αν ο καθένας μας σκέφτεται έτσι δυστυχώς δεν θα δούμε αυτήν τη στροφή.
Με αυτό το σκεπτικό όντας απογοητευμένοι από την μουσική κατάσταση της χώρας αντί να συμβάλλουμε στην αλλαγή απεναντίας την αποδυναμώνουμε γιατί δεν σκεφτόμαστε θετικά.
Δε λέω να κάνουμε επανάσταση αλά Woodstock όμως δεν είναι κακό να είμαστε αισιόδοξοι. Άλλωστε αν σκεφτόμαστε αρνητικά το μόνο που καταφέρνουμε είναι να πεισμώνουμε αλλά αυτό το πείσμα δεν μας οδηγεί στην επιθυμία για κάτι καλύτερο αλλά στην απραξία, στην γκρίνια αλλά και στην μιζέρια που έχει πέσει στους «έντεχνους»(τέλος πάντων…)κύκλους…
Ένα απλό παράδειγμα θα σας δώσω:
Όπως είχα πει θα πήγαινα στον Τουρνά στην Αρχιτεκτονική προχθές. Για να μαζέψω παρέα πρότεινα και σε μερικούς συνάδελφους αλλά και σε άτομα που δεν ασχολούνται ιδιαίτερα με αυτή τη μουσική να έρθουν. Πολλοί από αυτούς δέχτηκαν την πρόταση.
Όταν τελείωσε η βραδιά όλοι ήταν κατευχαριστημένοι και ενθουσιασμένοι με τον χώρο, με τα τραγούδια, με το παρεϊστικο κλίμα κ.τ.λ
Που θέλω να καταλήξω…Στο γεγονός ότι αυτά τα άτομα θα πηγαίνουν συχνότερα σε πιο μικρές σκηνές γιατί ένιωσαν ότι δεν υπάρχει το σταριλίκι που μας έχει σακατέψει…Μαζί μ’ αυτούς θα πάνε κι άλλα άτομα.. Ξέρετε πως λειτουργεί…
-Έλα ρε. .προχθές πήγα στην Αρχιτεκτονική και ήταν γαμάτα.. δεν περίμενα ότι θα μου αρέσει…Θες να πάμε?
-Έλα μωρέ τώρα με τους κάφρους…
-Έλα εσύ κι αν δε σ’ αρέσει φύγε…
-Οκ!!
Κάπως έτσι λειτουργεί…
Γι’ αυτό πρέπει να αλλάξουμε νοοτροπία…Σε μεγάλο ποσοστό φταίμε κι εμείς γιατί δεν τολμάμε….
Think positive!!!


@Πλονγκ
12 σχόλια - Στείλε Σχόλιο

XeniaRodo (08.02.2007)
Kι εγώ OXI απάντησα Mανώλη στη δημοσκόπηση. Kι αυτό όχι γιατί είμαι απαισιόδοξη (που στο συγκεκριμένο θέμα δε μπορώ να πω ότι είμαι και αισιόδοξη) αλλά γιατί λέει αν βλέπετε αλλαγή. E εγώ δε βλέπω αλλαγή. Aκόμα τουλάχιστον. Aκούω ότι μαγαζιά μεγάλα δεν πάνε καλά. Δεν βλέπω όμως καμία άνθηση των μουσικών σκηνών. Aκόμα. Mακάρι να συμβεί, αλλά, ρε Mάνο, δύσκολα αυτός που πάει στις πίστες θα ανακαλύψει "ξαφνικά" ένα καλύτερο -ας πούμε- είδος τραγουδιού. Eίναι θέμα χαρακτήρα, παιδείας .. πώς το λένε... Άντε να πάει μια φορά στον Tουρνά, άντε και άλλη μια στην Aρβανιτάκη... θα μπορέσει να καταλάβει τι ακούει αν έχει συνηθήσει άλλ ακούσματα? Mακάρι, δεν ξέρω...
ageras (08.02.2007)
Ξένια και 1-2 φορές να πάει είναι κατι απο εκεί που δεν θα πήγαινε ποτέ.Όταν λέμε αλλαγη εξυπακούετε πως δε θα γίνει σε 1-2 χρόνια..θα πάρει χρόνια.
Γεγονός είναι οτι πολλά μαγαζια μουσικές σκηνές έχουν ανέβει..
Ο Σ.τΝ είναι γεμάτος κάθε μέρα σχεδόν.Ο Ζακ και ο Δρογώ σκίζουν...
Σκοπος δεν είναι να το γυρίσουν όλοι αλλά αυτοί που δεν έχουν βρει ακόμα τ τους αρέσει και είναι πολλοί αυτοί!!
Αλλό να ξέρεις τι θες δλδ να σου αρέσουν τα σκυλέ ολέ ολέ και να απορρίπτεις τα άλλα (δικαιωμά τους και καλά κάνουν) κι άλλο να μην ξέρεις τι θες...
Μην ξεχνάμε οτι υπάρχουν και άτομα που τα γουστάρουν και τα 2 είδη..
Είναι πολύπλοκο το ξέρω...
lemonc (08.02.2007)
Μιά κι ανέφερες το ΣτΝ μου έχει τύχει να πάω χωρίς να κλείσω τραπέζι (Πέμπτη ήταν) κι ενώ το 1/3 ήταν άδειο δεν μ’άφησαν να κάτσω αλλά μ’έβαλαν σ’ένα σημείο όπου δεν είχα σχεδόν οπτική επαφή με τη σκηνή (και δεν είναι η μόνη σκηνή στην οποία μου’χει τύχει).Δεν μπορώ να think positive όπως λες όταν οι «σκηνές», απ’τις οποίες έχω περισσότερες απαιτήσεις, συμπεριφέρονται σαν τις «πίστες» με φιάλη και ξηροκάρπι!
ageras (08.02.2007)
Κώστα αλλουνού παπά ευαγγέλιο είναι οι επιχειρηματίες...
Αυτοί έτσι κι αλλιώς έμποροι είναι..Τη εμπορεύονται την μουσική...
Απλά δεν μου αρέσει η μιζέρια των έντεχνων φανατικών ακροατών...Είναι χειρότεροι σε νοοτροπία από τους άλλους...
όση σαπίλα υπάρχει στα σκυλέ άλλη τόση υπάρχει και στο λεγόμενο ποιοτικό...
lemonc (08.02.2007)
Δεν θα διαφωνίσω καθόλου με το τελευταίο σχόλιο σου.Συμφωνώ μέχρι κεραίας σ’αυτό που λες.
vasilis23 (08.02.2007)
Eγω Μανο ψηφισα ναι..και αυτο για διαφορους λογους....καταρχην απο ιαισθηση...πολλες φορες δεν λεμε οτι νιωθουμε οτι κατι αλαζει?Η μουσικη ειναι σαν τη Μοδα.Ετσι το βλεπω εγω...ολα θα ξαναγυρισουν..ολα κανουν τον κυκλο τους και ειμαστε τυχεροι και εμεισ που παιζουμε και αυτο το ειδος που θα ζησουμε αυτη την αλλαγη!Οπως καταλαβαινεις συμφωνω απολυτα με την παρατηρηση σου της αλλαγης!!!Μπυρεςςς!!! :)
uNick (08.02.2007)
Μάνο, συμφωνώ σε μεγάλο βαθμό με όσα έχεις γράψει ως τώρα. Όμως, στο "Think positive" θα απαντούσα ότι δεν αρκεί! Για να γίνει η στροφή χρειάζονται πολλά πράγματα ταυτόχρονα, και για μεγάλο χρονικό διάστημα. Για να πετύχει η U-turn δεν αρκεί να στρίψεις το τιμόνι, θέλει και ένα "τσίμπημα" στο χειρόφρενο! Ποιό χέρι θα το "τσιμπήσει"??? Από μόνο του δεν θα "τσιμπηθεί" ποτέ... Ο κόσμος που θα γεμίσει τις σκηνές για να παρακολουθήσει σχήματα και καλλιτέχνες χρειάζεται τα αντίστοιχα καλά ερεθίσματα.


Υ.Γ. ΡΕ!!!!!!!!! Πήγες Τουρνά και δεν είπες τίποτα?!?!?!?!?!
sea_like_eyes (08.02.2007)
θεμα παιδειας?χαρακτηρα?δλδ καποιος που παει στο Fix Live ειναι 'ριχος' ενω καποιος που παει διπλα ακριβως στο Fix σκηνη...ειναι...ποιο ποιοτικος σαν ανθρωπος?...οοοοοο.κ!
ageras (08.02.2007)
@sea like eyes
Δεν θίγω το θέμα της παιδείες γενικότερα αλλά ειδικότερα..Μουσική παιδεία και όχι παιδεία μορφώσεως..
Αλλωστε έχω εξηγησει την άποψή μου..
Σε πίστα τραγουδάω και δεν θίγω την παιδεία....Δόξα τω Θεο οι καλύτεροι πελάτες μας είναι πολύ μορφωμένοι άνθρωποι.Δικηγόροι γιατροί κ.τ.λ...
Μ'ενοχλει οτι η νέα φουρνια-γενιά δεν ξέρουν στοιχειώδη πράγματα περι μουσικής..
Δεν ξέρουν τον Χατζιδάκι,τον Λοιζο,τον Τσιτσάνη,τον Βαμβακάρη,τον Μπιθικώτση κ.ό.κ
Ξέρουν μόνο οτι τους σερβίρουν χωρίς να έχουν την όρεξη να ψαχτούν λιγάκι παραπάνω
audioslave (08.02.2007)
Ολα καλά...απαντήστε στο παρακάτω...
Ποιος ορίζει τη μουσική παιδεία?
Και δεν καταλαβαίνω πως κάποιος που για παραδειγμα δεν γουστάρει με την καμία Μπιθικότση δεν έχει μουσική παιδεία. Ποιο κριτήριο ή άγραφος νόμος τον κάνει σημαντικότερο απο τον Elton John (τυχαίο παράδειγμα) για παράδειγμα?
ageras (08.02.2007)
To δε γουστάρω είναι απολύτως φυσιολογικό και αποδεκτό.Το δεν ξέρω είναι άσχημο..
zabetistas (10.02.2007)
http://www.youtube.com/watch?v=qaNPxoMrv4E&mode=related&search=

ακου τι λεει στην αρχη. . .

καπου εκει παει το πραγμα ...

δυστυχως.

Για να στείλετε σχόλιο πρέπει να έχετε συνδεθεί ως μέλος. Πατήστε εδώ για να συνδεθείτε ή εδώ για να εγγραφείτε.

Επιστροφή στο blog
Συγγραφέας
ageras
Μανώλης Πασχαλίδης
τραγουδιστής-μουσικοσυνθέτης
από Θεσσαλονίκη,Αθήνα,everywhere


Περί Blog
blogs.musicheaven.gr/ageras

Σκόρπιες σκέψεις,μουσική,στίχοι,news,live κ.ά...



Επίσημοι αναγνώστες (15)
Τα παρακάτω μέλη ενημερώνονται κάθε φορά που ανανεώνεται το blogΓίνε επίσημος αναγνώστης!

Πρόσφατα...
Δημοφιλέστερα...
Αρχείο...


Φιλικά Blogs

Links
Photo courtesy of Sotiris Kouvopoulos - www.cadu.gr
Template design by Jorge