|
|
Να σου κατι πω φιλε για να κανεις καλυτερη την τεχνικη σου η γνωμη μου ειναι οτι πρεπει να εξασκηθεις στις κλιμακες παρε ενα βιβλιο με κλιμακες κ μελετα με διαφορετικους τροπους Π.Χ. μια νοτα 4 χρονους αλλο τροπο μετα ανα 4 ανα 2 ανα οκταβα κ σιγα σιγα πιο γρηγορα κ αυτες καντες κ στους δρομους στο χιτζαζ στο ουσακ. Ελπιζω να βοηθησα γεια χαρα
Καλησπέρα παιδία είδα το θέμα και βλέπω τον εαυτό στα λόγια του παλικαριού!!!! Και είπα μήπως μπορείτε να βοηθήσεται και εμένα.... Έχω ξεκινήσει να μαθένω βιολί περίπου 1-1,5 μήνα γιατί ήθελα να μάθω απο μικρή, το πρόβλημα μου όμως είναι οτι το ωδείο μου έχει ενα conserto κάπου στις αρχές το Μαΐου και θέλουν να παίξω κι εγώ κατι....Απο θεωρία ειμαι ακομα στην αρχή...οπότε μπορείτε να μου προτείνεται καμία παρτιτούρα κατι για να μπορέσω να παίξω?? Είμαι απελπισμένη
Παράθεση:
|
Σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα(1 μήνα) πολλοί μαθητές δεν έχουν ασχοληθεί με το αριστερό χέρι ακόμα.Αν δεν ξεκινήσεις σωστά με το δοξάρι μετά θα τραβηχτείς σαν λάστιχο!Τι να πω,ίσως να αλλάζουν τα δεδομένα επειδή ξεκίνησες ενήλικας ή να είσαι η μετενσάρκωση του Paganini.Για τι τάξη θα δώσεις τον Ιούνιο?Έχεις ξαναασχοληθεί με κάποιο άλλο μουσικό όργανο?
Όμως επαναλαμβάνω συμφωνεί ο καθηγητής?Σε τελική ανάλυση αυτός ΟΦΕΙΛΕΙ να προτείνει το κομμάτι και να σε βοηθήσει να το μάθεις,αυτός παρακολουθεί την επίδοσή σου και ΟΧΙ εμείς.Αλλο να στο ζήτησε ο καθηγητής και άλλο να στο είπαν από την γραμματεία π.χ.(το λέω γιατί αν και συνήθως είναι άσχετοι με την μουσική,σχεδόν πάντα θεωρούν ότι μπορούν να έχουν και άποψη )
Εγώ πάντως δεν θα επέτρεπα σε καμία επιχείρηση να κάνει την διαφήμισή της πάνω στο τομάρι μου!Αντε με φρίκαρες πρωί-πρωί...
Καλή τύχη!
υ.γ. Μία συνηθισμένη λύση στο θέμα των επιδείξεων των ωδείων είναι να παίζουν οι μαθητές κάτι από αυτά που προετοιμάζουν για τις εξετάσεις.Κατα κάποιο τρόπο είναι μια μικρή πρόγευση των εξετάσεων...
-----------------
...KAI KΑΛΑ ΜΟΥΣΙΚΑ ΤΑΞΙΔΙΑ...
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : paradisefox στις 05-04-2009 11:18 ]
Παράθεση:
|
Καλησπέρα παιδίά ομολογώ οτι με βοηθήσατε λίγο....ο καθηγητής μου πιστεύει οτι για τόσο λίγο χρονικό διάστημα που παίζω εχω βελτιωθεί πολύ....(εγώ δεν το νομίζω) λοιπόν όσο αφορά το concerto το έμαθα απο τηνν διεύθηνση και ο δάσκαλος λέει οτι το πολύ πολύ να φτιάξουμε την πιο δύσκολη άσκηση που θα έχω μάθει μέχρι τότε σε τραγουδάκι!!!!!μόλις εχθές έμαθα τα όγδοα...κάποτε έμαθα να παίζω πιάνο μόνη μου γιατί είχα στο πατρικό μου με βιβλία και τα συναφή...αλλά αγαπώ πολύ το βιολί και διαβάζω σχεδόν κάθε μέρα αλλα έχω φρικάρει λιγο και ναι θα δώσω τον ιούλιο.(παρεπιπτώντος μαθένω κλασσική μουσική)...τι να κάνω???????
Παράθεση:
|
Γεια σου και πάλι.
Λογικά μιλάει ο καθηγητής σου.(για το τραγουδάκι)
Θα σε συμβούλευα(σε περίπτωση που το κάνεις) να μην συγκρίνεις την εξέλιξη που είχες στο πιάνο με την εξέλιξη που έχεις στο βιολί καθώς είναι 2 όργανα με εντελώς διαφορετική λογική.Για να είναι πάντα σωστές οι νότες σου περνάνε κάποια χρόνια.Οι περισσότεροι νομίζουν στην αρχή ότι δεν μαθαίνουν τίποτα.Μην απογοητεύεσαι και δώσε βάση εκατό τοις εκατό σε ότι σου λέει ο καθηγητής για σωστή στάση σώματος,σωστή τοποθέτηση βιολιού,δοξάρι κτλ.Θα το μετανιώσεις πικρά αργότερα αν δεν το κάνεις.Θεωρία πηγαίνεις?Εφ΄όσον κάνεις κλασσική μουσική είναι απαραίτητο.
Βιολί δεν μπορεί να μάθει μόνο όποιος δεν ακούει,όποιος δεν έχει μουσικό αυτί.Αυτό είναι υποχρεωμένος να το πει ο καθηγητής στο μαθητή για να μην ταλαιπωρείται άδικα.Όλοι οι υπόλοιποι αν έχουν υπομονή, μελετήσουν ,πέσουν σε καλό καθηγητή( και ακολουθήσουν τις συμβουλές του βέβαια) νομίζω ότι μπορούν να τα καταφέρουν.
Τώρα για την επίδειξη.Οι επιδείξεις αν και είναι η διαφήμιση των ωδείων σε βοηθάνε να αποκτήσεις την εμπειρία του να παίξεις μπροστά σε κόσμο.Η γνώμη μου είναι να πας αν προλάβεις να προετοιμαστείς.Έτσι και αλλιώς τον Ιούλιο θα εκτεθείς σε επιτροπή.Μην αγχώνεσαι αν δεν είσαι έτοιμη θα στο πει ο καθηγητής σου.Τέλος έχε υπόψιν σου ότι ο κόσμος δεν καταλαβαίνει και σπουδαία πράγματα.Αν ανέβεις στη σκηνή με εμπιστοσύνη στον εαυτό σου ακόμα και να κάνεις κάποιο μικρό λάθος δεν νομίζω να δώσει σημασία κανένας.
Αυτά.Ελπίζω να σε ανέβασα λιγάκι...
Καλησπέρα και πάλι!!!
Ναι όντως με ανέβασες κάπως και σε ευχαριστώ πάρα πολύ! Αυτο το αν ανέβω στην σκηνή ειναι που με αγχώνει...με βλέπω να κατεβαίνω απότομα
.'Οσο αφορά τώρα την θεωρία δεν έχω κάνει καθόλου οτι μου λέει στην μία ωρα που κάνουμε μάθημα!!!
Τέλος πάντον δεν απογοητεύομαι και τόσο γιατί έχω πίσμα και ξέρω οτι θα τα καταφέρω
ΆΑΑχχχχ και πάλ σε ευχαριστώ παρα πολυ.
Παράθεση:
|
Tίποτα, να΄σαι καλά και πες μας και τι έγινε με το concerto.
Καλή σου μέρα.
υ.γ. Όσον αφορα την θεωρία εκτός του ότι είναι απαραίτητη αν σε ενδιαφέρει σοβαρά η μουσική, είναι και υποχρεωτική αν σε ενδιαφέρει να πάρεις πτυχίο βιολιού. Επίσης σε πολλά ωδεία είναι δωρεάν(δηλαδή την πληρώνεις έτσι και αλλιώς στα δίδακτρα του οργάνου είτε παρακολουθείς είτε όχι)
Παράθεση:
|
Εγώ είμαι αρμονίστας δεν ξέρω βιολί.Δεν έχει σημασία τη παίζω αλλά πως το παίζω.Από θεωρία θα έλεγα για μένα δεν ξέρω και πολλά. Αλλά απο πρακτική σφυρίζω και καλπάζω . Αυτό οφειλεται στο πάθος της δημιουργίας και της φαντασίας που γεννιέται μέσα απο την ψυχή μου . Αλλά ασκούμε ώρες ατελίωτες , ξενύχτια με ένα και μοναδικό σκοπό , να παίξω τέλεια .
Οταν θα πάρεις το βιολί στα χέρια σου ξέχασε (τυπικούς χρόνους και πατήματα του τραγουδιού ), και αφέσου στην ψυχική σου φαντασία της δημιουργίας σου. Γλύκανε την νότα που θα παιχτεί.Αν το τραγούδι είναι λυπητερό κάντο να κλαίει αν είναι χαρούμενο κάντο να γελάει . Αυτο το κάνουμε με τα δάκτυλα και τα δάκτυλα συνεργάζονται με το μυαλό και το μυαλό με την ψυχή.....ΔΩΣ ΤΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ!!!!
πως όμως μπορόμε να παίξουμε έτσι ? είναι απλό. ΑΙΣΘΗΜΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΑΙΣΘΗΜΑ.
Αγαπάς και βρίσκεσαι στην δύνη του αισθήματός να εκπνοήσεις αργά και αληθηνά μέσα απο κάθε τι πάθος της ψυχής σου , αυτό που αλλάζει τον τρόπο που σκευτόμαστε που ζούμε , και δημιουργόντας το σκοπό της ζωής.Η λέξη αυτή Σ ΆΓΑΠΩ . Αν είσαι μουγκός και δεν μηλάς πως θα το έλεγες με το βιολί σου. Αυτό θέλω να κάνεις και θα δείς ότι θα μάθεις να παίζεις ποιο ωραία .
Γεια σε ολους!ειπα να γραψω και εγω την γνωμη μου.ειμαι 21 και παιζω βιολι αρκετα χρονια(απο τα 6 μου).μεχρι πριν 2 χρονια ασχολιομουν μονο με κλασσικο γιατι αυτο ειναι που διδασκει ενα ωδειο.εκανα εννοειται κ θεωρητικα(αρμονιες κτλ).πιστευω οτι,παρ'ολο που το βιολι-ως σολιστικο οργανο-μπορει να πουν καποιοι οτι δεν χρειαζεται να δινεις τρελη βαρυτητα στα θεωρητικα,χρειαζεται οντως να προσεξεις πολυ τισ θεωρητικες σπουδες.μην τισ παραλειπεις γιατι,μπορει οχι ακομα,αλλα πιο μετα,θα αισθανεσαι "γυμνος".απο την αλλη,μου ετυχε το εξης σκηνικο.μολις πηρα το πτυχιο,αρχισα να κανω μαθηματα με εναν καθηγητη που παιζει πολλα ειδη μουσικης απο παραδοσιακα,νησιωτικα εως jazz και αυτοσχεδιασμοι γενικοτερα.περιττο να σου πω οτι για αρκετους μηνσ στην αρχη αισθανομουν κουλος γιατι πολυ απλα ειχα μαθει να διαβαζω παρτιτουρα κ δεν εκανα οπως εσυ παραδοσιακο βιολι απο την αρχη.απο σολο,ταξιμια και αυτοσχεδιασμους τον πρωτο καιρο μηδεν.αυτο που 8ελω να πω δηλαδη ειναι οτι πρεπει να κανεις εναν συνδιασμο.συνεχισε σιγα σιγα το παραδοσιακο βιολι αλλα δωσε αρκετο βαρος στα θεωρητικα.επισης μπορεις για καποια χρονια να βαλεις στο ρεπερτοριο σου και κλασσικα κομματια και να κανεις κλασσικη μελετη(δηλαδη προσοχη στισ αλλαγες θεσεων και την τονικοτητα)χωρις να αφησεισ τελειως το παραδοσιακο.πιστευω,τελος,οτι κανοντας κλασσικες σπουδες τα πρωτα χρονια θα σε βοηθησει περισσοτερο.ελπιζω να βοηθησα!καλη συνεχεια!
Υ.Γ:οσον αφορα την μελετη τα ξερεις και δεν χρειαζεται να πω ποσο συγκεντρωμενος πρεπει να εισαι οταν παιζεις.το θεμα δεν ειναι τοσο οι πολλες ωρες οι οποιες θα ερθουν με τον καιρο,αλλα η προσπαθεια για καθημερινη μελετη εστω και..μιση ωρα