ελληνική μουσική
    396 online   ·  210.916 μέλη

    Ανδρες-Γυναίκες. Κοινωνική Ανισότητα.

    StavmanR
    23.02.2008, 13:12
    Αν εξαιρέσει κανείς τις ιδιαίτερες περιπτώσεις, όπως αυτές που αναφέρει ο prosilios, οι οποίοες δεν αφορούν μόνο σε δικαιώματα, αλλά συνιστούν κυρίως καταστάσεις βίας, θα ήθελα να ακούσω πώς αντιλαμβάνεται κάποιος την αν-ισότητα(;)... Επίσης, θα ήθελα να ακούσω την άποψή σας πχ. για τον πόλεμο και τη στρατιωτική θητεία. Έτσι, θα ήταν πραγματικά χρήσιμο να μου εξηγήσει κάποιος γιατί ο πρώτος που επιλέγεται να πεθάνει για το καλό ενός κοινωνικού συνόλου, από το ίδιο το σύνολο πρέπει να είναι άντρας. Χρήσιμο θα ήταν, να παρατεθεί από γυναίκες αν πχ. αισθάνονται σωματική ασφάλεια συνοδεία άντρα και πώς εξηγείται αυτό σε μία εποχή ισότητας. Σημαντικό θα ήταν, κατά τη γνώμη μου, να τεθεί και το θέμα της επιμέλειας του παιδιού χωρισμένων γονιών (με όλα τα οικονομικά μεγέθη που τη συνοδεύουν), όπως και το θέμα της νόμιμης(αποποινικοποιημένης για την ακρίβεια) εκτρώσεως, το οποίο θα πρέπει να αφορά και τους δύο γονείς και όχι μόνο τη γυναίκα, όπως συμβαίνει σήμερα.

    Διάβασα τις παραπάνω απόψεις. Εντύπωση μου έκανε η παρατήρηση του Παύλου (Astron), όσον αφορά στην απαξίωση των 'πρέπει', ειδικότερα όταν γνωρίζουμε ότι στην κοινωνία εφαρμόζονται τυποποιημένοι και άτυποι κανόνες, οι οποίοι εκφράζονται με αυτή τη λέξη. Εγώ λοιπόν ρωτώ με τη σειρά μου: "ποιος φέρει το βάρος της εγκυμοσύνης σε περίπτωση που συμβεί το 'ατύχημα';". Είναι εύκολο ως αποστασιοποιημένος άντρας να κρίνω ελευθερίες που έχουν να κάνουν με δια βίου συνέπειες στη γυναίκα. Είναι εξίσου εύκολο (όπως αποδεικνύει η ανθρώπινη ιστορία) να διατυμπανίζω τη σεξουαλική επανάσταση, με δεδομένη την 'ασφάλειά' μου απέναντί σε αυτήν (πχ. εγώ βροντοφωνάζω 'μακριά τα χέρια από το Νταρφούρ' όντας 3.000 χλμ μακριά, ενώ στη δικτατορία '67-73 ή στη σφαγή των Σέρβων που ένιωθα την τελευταία ανάσα τους έκλεινα το στοματάκι μου επιμελώς). Εφ΄όσον εγώ δεν γεύομαι άμεσα τις συνέπειες της σεξουαλικής λειτουργίας μου (εγκυμοσύνη), θεωρώ εγωιστικά ότι το θέμα δεν αφορά κανέναν.

    Όσοι θεωρούν (βάζω κι εμένα μέσα) ότι η κοινωνία πρέπει να δίνει περισσότερα εργασιακά δικαιώματα στη γυναίκα (εκ πρώτης όψεως ακούγεται θεμιτό), χρήσιμο θα ήταν να μας πουν αν στη δική τους εργασία ιδιωτικού τομέα προσλαμβάνουν τι ίδιο εύκολα γυναίκες. Χαρακτηριστικά, είχα διαβάσει σε εφημερίδα σχετικά με την πρώτη πτήση με γυναίκα πιλότο στην Ολυμπιακή Αεροπορία. Οι γυναίκες ήταν εκείνες που έσπευσαν να ακυρώσουν το εισιτήριο, ενώ κανείς άντρας δεν κουνήθηκε από τη θέση του... Τελικώς ποιος συντηρεί την λεγόμενη 'κοινωνική ανισότητα'; Ας μη λησμονούμε ότι η σύγχρονη αγορά εργασίας είναι προϊόν του σύγχρονου καπιταλισμού, που έχει άμεση σχέση με την 'εξίσωση' των δύο φύλων (περισσότερα εργατικά χέρια, απελευθέρωση της καταναλωτικής αγοράς κλπ.).

    Σε πρώτη φάση δεν θα αναλύσω περισσότερο τις θέσεις μου. Ελπίζω να έδωσα κάποια στοιχεία για προβληματισμό γύρω από τη φύση της κοινωνικής ασθένειας, είτε αυτή ονομάζεται ανισότητα, είτε κυνήγι μαγισσών.

    'Θέλει αρετή και τόλμη η ελευθερία'

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : StavmanR στις 23-02-2008 13:15 ]


    StavmanR
    24.05.2010, 12:15
    "Μεγάλος αριθμός ανδρών κακοποιείται από γυναίκες στην Αυστραλία Διαστάσεις καλυμμένης επιδημίας έχει η κακοποίηση των ανδρών από τις γυναίκες τους στην Αυστραλία, σύμφωνα με τα στοιχεία πρόσφατης έρευνας μεταξύ ανδρών που έχουν πέσει θύματα των συντρόφων τους.

    Ο πραγματικός αριθμός των ανδρών που υποτιμούνται, υβρίζονται και, σε ορισμένες περιπτώσεις, δέρνονται και κακοποιούνται σεξουαλικά, είναι πολύ μεγαλύτερος από αυτόν που δείχνουν τα στατιστικά στοιχεία.

    Ο λόγος που ο αριθμός των ανδρών-θυμάτων είναι πολύ μεγαλύτερος, οφείλεται, κυρίως, στο γεγονός ότι οι άνδρες, για πολλούς και διάφορους λόγους, δεν καταγγέλλουν τα περιστατικά βίας που υφίστανται.

    Ο κυριότερος λόγος που δεν προβαίνουν σε καταγγελίες έχει να κάνει με την αποδεκτή κουλτούρα που θέλει τους άνδρες «άνδρες». Ορισμένοι, επίσης, φοβούνται για «το τι θα πει ο κόσμος» όταν πληροφορηθεί ότι τον δέρνει η γυναίκα του, ενώ δεν λείπουν και οι περιπτώσεις αυτών που δεν γίνονται πιστευτοί όταν καταγγέλλουν ένα τέτοιο περιστατικό.

    Έχουν καταγγελθεί περιπτώσεις γυναικών που όχι μόνο ξυλοφορτώνουν τους άνδρες τους, αλλά τους βιάζουν και σεξουαλικά!

    Σχετικά με τις γυναίκες που καταγγέλλουν κρούσματα οικογενειακής βίας, ο αριθμός των ανδρών είναι μικρότερος, υποστηρίζεται στην έρευνα γιατί, οι άνδρες έχουν επιπλέον να αντιμετωπίσουν και την κοινωνία που τους θεωρεί «δειλούς» αν δεν είναι σε θέσει να «επιβληθούν» στην γυναίκα τους.

    Ανατρέπεται, δηλαδή, μέσα τους όλη η αποδεκτή κουλτούρα που θέλει τους άνδρες να είναι πιο «ισχυροί» μέσα στην οικογένεια.

    Αναφερόμενος στην έρευνα, ο πανεπιστημιακός καθηγητής, Άλφρεντ Άλαν, είπε ότι, αρχικά, δεν μπορούσε να πιστέψει πόσο όμοιες είναι οι καταγγελίες που κάνουν οι γυναίκες για επεισόδια οικογενειακής βίας, με αυτές των ανδρών. Στις περισσότερες περιπτώσεις και οι αιτίες που αρχίζει ένας καυγάς μεταξύ του ζευγαριού είναι ίδιες.

    Οι γυναίκες που γκρινιάζουν και καταπιέζουν, είτε ψυχικά είτε και σωματικά τους άνδρες τους φτάνοντας στην βιαιοπραγία, μιμούνται κατά πολύ τους «σκληρούς» άνδρες.

    www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ"

     

    -----------------------------------------------

     


    punkster
    25.05.2010, 19:33

    Ειναι μια ταση της εποχης να λεμε οτι εχει επελθει κοινωνικη ισοτητα αναμεσα στον ανδρα και στην γυναικα. Προσωπικα.....ισοτητα δεν βλεπω!

    Πρωτα απ ολα, αρκει κανεις να ριξει μια ματια γυρω του για να αντιληφθει οτι η γυναικα συνεχιζει να αντιμετωπιζεται σαν σεξουαλικο αντικειμενο (βλεπε θεσμους της ντροπης οπως καλλιστεια ή εξευτελιστικα περιοδικα τυπου κοσμοπολιταν που υποθαλπουν τετοιες συμεπριφορες). Το χειροτερο απ ολα ειναι οτι η γυναικες στηριζουν εμμεσα αυτο το κοινωνικο στατους που τους εχει δωθει μεσα απο την συμπεριφορα και την σταση τους στην κοινωνια. Αυτο ειναι θεμα καθαρα ανατροφης, αφου η γυναικα εχει μεγαλωσει σε ενα περιβαλλον που απο μικρη της μαθαινει οτι ο στοχος της στην ζωη ειναι η "αισθητικη" και η σεξουαλικη προβολη.

    Αλλα και στον χωρο εργασιας, εκτος απο τις μειωμενες αμοιβες, απορριπτονται πολλες φορες οι γυναικες για μια θεση εργασιας ή απολυονται μολις παντρευτουν γιατι ο εργοδοτης δεν θελει να δινει αδειες με αμοιβες μετα τον τοκετο. Μην μιλησω τωρα και για την αδεια μετα την γεννα που μονο αρκετη δεν ειναι, αλλα τελος παντων.

    Θα συμφωνησω με τον Σταυρο οσον αφορα τον στρατο, αν και ειμαι αντιθετη στον θεσμο του στρατου γενικα. Η σημερινη εποχη δεν δικαιολογει την μη συμμετοχη της γυναικας στον στρατο, οπως γινοταν παλαιοτερα.

    Τελος, διαφωνω οτι υπαρχουν πραγματα που μπορουν να κανουν μονο οι αντρες ή μονο οι γυναικες! Ελεος!

    Δεν υπαρχουν παγιες συμπεριφορες. Ο καθενας συμπεριφερεται αναλογα με τους ρολους που του δινονται να παιξει. Το οτι πολλες γυναικες ασχολουνται και εχουν μανια πχ με τα ψωνια ή με το μανικιουρ δεν ειναι γραμμενο στα γονιδια!


    StavmanR
    26.05.2010, 00:01

    Παράθεση:

    Το μέλος punkster στις 25-05-2010 στις 19:33 έγραψε...

    Ειναι μια ταση της εποχης να λεμε οτι εχει επελθει κοινωνικη ισοτητα αναμεσα στον ανδρα και στην γυναικα. Προσωπικα.....ισοτητα δεν βλεπω!

    Πρωτα απ ολα, αρκει κανεις να ριξει μια ματια γυρω του για να αντιληφθει οτι η γυναικα συνεχιζει να αντιμετωπιζεται σαν σεξουαλικο αντικειμενο (βλεπε θεσμους της ντροπης οπως καλλιστεια ή εξευτελιστικα περιοδικα τυπου κοσμοπολιταν που υποθαλπουν τετοιες συμεπριφορες). Το χειροτερο απ ολα ειναι οτι η γυναικες στηριζουν εμμεσα αυτο το κοινωνικο στατους που τους εχει δωθει μεσα απο την συμπεριφορα και την σταση τους στην κοινωνια. Αυτο ειναι θεμα καθαρα ανατροφης, αφου η γυναικα εχει μεγαλωσει σε ενα περιβαλλον που απο μικρη της μαθαινει οτι ο στοχος της στην ζωη ειναι η "αισθητικη" και η σεξουαλικη προβολη.

    Αλλα και στον χωρο εργασιας, εκτος απο τις μειωμενες αμοιβες, απορριπτονται πολλες φορες οι γυναικες για μια θεση εργασιας ή απολυονται μολις παντρευτουν γιατι ο εργοδοτης δεν θελει να δινει αδειες με αμοιβες μετα τον τοκετο. Μην μιλησω τωρα και για την αδεια μετα την γεννα που μονο αρκετη δεν ειναι, αλλα τελος παντων.

    Θα συμφωνησω με τον Σταυρο οσον αφορα τον στρατο, αν και ειμαι αντιθετη στον θεσμο του στρατου γενικα. Η σημερινη εποχη δεν δικαιολογει την μη συμμετοχη της γυναικας στον στρατο, οπως γινοταν παλαιοτερα.

    Τελος, διαφωνω οτι υπαρχουν πραγματα που μπορουν να κανουν μονο οι αντρες ή μονο οι γυναικες! Ελεος!

    Δεν υπαρχουν παγιες συμπεριφορες. Ο καθενας συμπεριφερεται αναλογα με τους ρολους που του δινονται να παιξει. Το οτι πολλες γυναικες ασχολουνται και εχουν μανια πχ με τα ψωνια ή με το μανικιουρ δεν ειναι γραμμενο στα γονιδια!


     

    Δηλαδή, για να καταλάβω βρε punksterινοκόριτσο: θές να πεις ότι σε αυτήν την εποχή που έχει αφήσει πίσω της ανεπιστρεπτί παλαιότερες σκοταδιστικές αντιλήψεις, οι κορασίδες δεν συμμετέχουν ιδία βούληση σε θεσμούς τη ντροπής, όπως καλλιστεία, πορνό και άλλα παλαιού τύπου φαλλοκρατικά ιμπεριαλιστικά σχέδια;

     

    Αλλά παρακάτω, με την ευστροφία που διαθέτεις διορθώνεις:

    "Αυτο ειναι θεμα καθαρα ανατροφης, αφου η γυναικα εχει μεγαλωσει σε ενα περιβαλλον που απο μικρη της μαθαινει οτι ο στοχος της στην ζωη ειναι η "αισθητικη" και η σεξουαλικη προβολη."

    Επομένως, εφόσον η γυναίκα είναι άτομο με πλήρως ανεπτυγμένη συνείδηση και δεν είναι πλέον κοριτσάκι, γιατί να κατακρίνεται για τις επιλογές της σε μία κοινωνία που έχει ξεπεράσει σκοταδιστικές και μεσαιωνικές αντιλήψεις; Γιατί να θεωρείται 'θεσμός της ντροπής' η διοργάνωση καλλιστείων ή η συμμετοχή σε πορνό ταινία, όταν όλα αυτά συμβαίνουν σε εποχές αισθητικής και σεξουαλικής ηθικής (ηδονιστικής ηθικής). Δεν θα έπρεπε σήμερα η πορνοστάρ να βραβεύεται δημοσία θέα, καθώς καταπολέμησε το φάντασμα του μεσαιωνισμού, προάγοντας τον 'ελεύθερο', 'ακομπλεξάριστο' και 'καλλιτεχνικό' έρωτα; Και τελικά, δεν επιβραβεύεται με χρηματικό έπαθλο μέσα σε μία κοινωνία που αναγνωρίζει μία και μοναδική αξία, το χρήμα;

     

    Σχετικά με το θέμα της σεξουαλικής τυποποίησης της γυναίκας (ο άντρας τη βλέπει ως όργανο ηδονής): μήπως σήμερα συμβαίνει ΚΑΙ το αντίθετο; Δεν θα το αναπτύξω καθόλου. Θα το αφήσω ως υπαινιγμό προς διερεύνηση.

     

    Εφόσον, λοιπόν, ζούμε στην εποχή που η σεξουαλικότητα απελευθερώθηκε, γιατί ενοχοποιούμε τον άνθρωπο που αποζητά αποκλειστικά την ηδονή από τον συνάνθρωπό του; "Αν θέλεις έλα και δώσε μου αυτό που θέλω, κι αν δεν θέλεις πήγαινε να ζήσεις τον έρωτά σου με όποιον άλλο επιθυμείς". Αυτή δεν είναι η σύγχρονη νοοτροπία περί του 'προοδευτισμού' στα πλαίσια του εμπορίου των ψυχών που όλοι γνωρίζουμε ως 'δούναι και λαβείν'; Γιατί λοιπόν γίνεται 'συντηρητική' συζήτηση που αφορά την ενοχοποίηση του 'έτσι γουστάρω';

     

    Ισότητα δεν υπάρχει (τουλάχιστον από νομικής απόψεως). Αλλά δεν υπάρχει ανισότητα μόνο στα φύλα. Σήμερα το φύλο προσδιορίζεται από το ρευστό. Αν έχεις χρήματα γίνεσαι αντράκι-σατραπάκι, ακόμη κι αν είσαι γυναίκα. Αν δεν έχεις χρήματα γίνεσαι γυναίκα-χανουμάκι, ακόμη κι αν είσαι άντρας. Μαζί με άλλους δεκαπέντε σε ένα χαρέμι να ικανοποιείς τα βίτσια που έχει το αντράκι-αφεντικό. Και συνηθίζεις στο ρόλο σου, να παλαιοθηλυπρεπίζεις. Να συμπεριφέρεσαι ως Σαλώμη που ζητά το κεφάλι του  εκάστοτε ταπεινού στο δίσκο για έναν χορό μπροστά στον αφέντη σου, εξαιτίας του συσσωρευμένου σου θυμικού.

     

    Τα φύλα εξανεμίστηκαν πάνω στη φωτιά των φουγάρων της βιομηχανικής επανάστασης. Όταν αποφασίστηκε ότι άντρας και γυναίκα μπορούν να δουλεύουν σα βόδια ερμαφρόδιτα, χωρίς φύλο. Διότι, μπροστά στην ανάγκη της βιομηχανικής και μεταβιομηχανικής εποχής για αναλώσιμα εργατικά χέρια, δεν υφίσταται διαχωρισμός. Όχι ότι παλαιότερα η γυναίκα δεν εργάζονταν το ίδιο σκληρά με τον άνδρα. Αλλά ίσως για πρώτη φορά στην ιστορία έγινε εξίσου αναλώσιμη μέσα στο σύστημα, ρόλο που ως τότε κατείχαν σχεδόν αποκλειστικά μόνο οι άντρες. Κι ενώ κάποτε ο ένας πήγαινε κι εργάζονταν σα σκύλος για ένα κομμάτι ψωμί και γυρνούσε στο σπίτι για να τον παρηγορήσει ο άλλος με μία ζεστή αγκαλιά ώστε να έχει δυνάμεις για την άλλη μέρα, σήμερα πηγαίνουν και οι δύο στο σπίτι εξουθενωμένοι και κοιμούνται πλάτη-πλάτη, μέχρι την επομένη το πρωί που θα ξανα-δουλεύσουν.

     

    Δεν κερδίσατε πραγματική ελευθερία. Βγήκατε από το κλουβί μα δεθήκατε με λουράκι. Πλέον βλέπετε ήλιο, μα σας σφίγγει ο λαιμός όταν πάτε να καταπιείτε λίγη ζωή. Και τα κακά της μοίρας σας ξεκινούν από τον ανταγωνισμό. Η ομορφιά, η κοινωνική καταξίωση, η επιτυχία, η προσωπική καταξίωση, η οικογενειακή ισορροπία... Εκεί που προσδιορίζονταν όλα τα δεινά του άντρα, τα οποία διείδαν οι θρησκείες  και η φιλοσοφία και προσπάθησαν να του διδάξουν την ευδαιμονία και το αγαθό. Και σήμερα μεταφράζεται ως μισογυνισμός από τους πραγματικούς μισογύνηδες. Εκείνους που σας πιπιλίζουν το μυαλό περί 'ελεύθερου έρωτα' επειδή ακριβώς σας βλέπουν ως σκεύη ηδονής. Να λοιπόν γιατί τόσο στην αρχαία ελληνική φιλοσοφία, όσο και στην θρησκεία μας θα βρεις μόνο άντρες. Η γυναίκα ήταν πάντοτε θεότητα και είχε συμμετοχή μόνο στη θεολογία και την θεατρική τραγωδία. Και όπου θεωρήθηκε πόρνη, και πάλι τα βέλη στράφηκαν κατά του άντρα "ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθον βαλέτω".

     

    "Εκείνος που έχει καλή σύζυγο γίνεται ευτυχής. Εκείνος που έχει κακή γίνεται φιλόσοφος." (Σωκράτης)

    «Η ανατροφή του ανδρός είναι μόρφωση ενός μόνο ατόμου, ενώ η ανατροφή της γυναικός είναι μόρφωση ολόκληρων γενεών» - Σενέκας.

     

    Για μία ωραία Ελένη έγινε ο πρώτος ουσιαστικά παγκόσμιος πόλεμος (στα πλαίσια του τότε οικουμενισμού).

     

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : StavmanR στις 26-05-2010 00:39 ]


    punkster
    26.05.2010, 00:08

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : punkster στις 26-05-2010 00:10 ]


    punkster
    26.05.2010, 00:30

    Παράθεση:

    Το μέλος StavmanR στις 26-05-2010 στις 00:01 έγραψε...

    Δηλαδή, για να καταλάβω βρε punksterινοκόριτσο: θές να πεις ότι σε αυτήν την εποχή που έχει αφήσει πίσω της ανεπιστρεπτί παλαιότερες σκοταδιστικές αντιλήψεις, οι κορασίδες δεν συμμετέχουν ιδία βούληση σε θεσμούς τη ντροπής, όπως καλλιστεία, πορνό και άλλα παλαιού τύπου φαλλοκρατικά ιμπεριαλιστικά σχέδια;

     

    Αλλά παρακάτω, με την ευστροφία που διαθέτεις διορθώνεις:

    "Αυτο ειναι θεμα καθαρα ανατροφης, αφου η γυναικα εχει μεγαλωσει σε ενα περιβαλλον που απο μικρη της μαθαινει οτι ο στοχος της στην ζωη ειναι η "αισθητικη" και η σεξουαλικη προβολη."

    Επομένως, εφόσον η γυναίκα είναι άτομο με πλήρως ανεπτυγμένη συνείδηση και δεν είναι πλέον κοριτσάκι, γιατί να κατακρίνεται για τις επιλογές της σε μία κοινωνία που έχει ξεπεράσει σκοταδιστικές και μεσαιωνικές αντιλήψεις; Γιατί να θεωρείται 'θεσμός της ντροπής' η διοργάνωση καλλιστείων ή η συμμετοχή σε πορνό ταινία, όταν όλα αυτά συμβαίνουν σε εποχές αισθητικής και σεξουαλικής ηθικής (ηδονιστικής ηθικής). Δεν θα έπρεπε σήμερα η πορνοστάρ να βραβεύεται δημοσία θέα, καθώς καταπολέμησε το φάντασμα του μεσαιωνισμού, προάγοντας τον 'ελεύθερο', 'ακομπλεξάριστο' και 'καλλιτεχνικό' έρωτα; Και τελικά, δεν επιβραβεύεται με χρηματικό έπαθλο μέσα σε μία κοινωνία που αναγνωρίζει μία και μοναδική αξία, το χρήμα;

     

    Σχετικά με το θέμα της σεξουαλικής τυποποίησης της γυναίκας (ο άντρας τη βλέπει ως όργανο ηδονής): μήπως σήμερα συμβαίνει ΚΑΙ το αντίθετο; Δεν θα το αναπτύξω καθόλου. Θα το αφήσω ως υπαινιγμό προς διερεύνηση.

     

    Εφόσον, λοιπόν, ζούμε στην εποχή που η σεξουαλικότητα απελευθερώθηκε, γιατί ενοχοποιούμε τον άνθρωπο που αποζητά αποκλειστικά την ηδονή από τον συνάνθρωπό του; "Αν θέλεις έλα και δώσε μου αυτό που θέλω, κι αν δεν θέλεις πήγαινε να ζήσεις τον έρωτά σου με όποιον άλλο επιθυμείς". Αυτή δεν είναι η σύγχρονη νοοτροπία περί του 'προοδευτισμού' στα πλαίσια του εμπορίου των ψυχών που όλοι γνωρίζουμε ως 'δούναι και λαβείν'; Γιατί λοιπόν γίνεται 'συντηρητική' συζήτηση που αφορά την ενοχοποίηση του 'έτσι γουστάρω';

     

    Ισότητα δεν υπάρχει (τουλάχιστον από νομικής απόψεως). Αλλά δεν υπάρχει ανισότητα μόνο στα φύλα. Σήμερα το φύλο προσδιορίζεται από το ρευστό. Αν έχεις χρήματα γίνεσαι αντράκι-σατραπάκι, ακόμη κι αν είσαι γυναίκα. Αν δεν έχεις χρήματα γίνεσαι γυναίκα-χανουμάκι, ακόμη κι αν είσαι άντρας. Μαζί με άλλους δεκαπέντε σε ένα χαρέμι να ικανοποιείς τα βίτσια που έχει το αντράκι-αφεντικό. Και συνηθίζεις στο ρόλο σου, να παλαιοθηλυπρεπίζεις. Να συμπεριφέρεσαι ως Σαλώμη που ζητά το κεφάλι του  εκάστοτε ταπεινού στο δίσκο για έναν χορό μπροστά στον αφέντη σου, εξαιτίας του συσσωρευμένου σου θυμικού.

     

    Τα φύλα εξανεμίστηκαν πάνω στη φωτιά των φουγάρων της βιομηχανικής επανάστασης. Όταν αποφασίστηκε ότι άντρας και γυναίκα μπορούν να δουλεύουν σα βόδια ερμαφρόδιτα, χωρίς φύλο. Διότι, μπροστά στην ανάγκη της βιομηχανικής και μεταβιομηχανικής εποχής για αναλώσιμα εργατικά χέρια, δεν υφίσταται διαχωρισμός. Όχι ότι παλαιότερα η γυναίκα δεν εργάζονταν το ίδιο σκληρά με τον άνδρα. Αλλά ίσως για πρώτη φορά στην ιστορία έγινε εξίσου αναλώσιμη μέσα στο σύστημα, ρόλο που ως τότε κατείχαν σχεδόν αποκλειστικά μόνο οι άντρες. Κι ενώ κάποτε ο ένας πήγαινε κι εργάζονταν σα σκύλος για ένα κομμάτι ψωμί και γυρνούσε στο σπίτι για να τον παρηγορήσει ο άλλος με μία ζεστή αγκαλιά ώστε να έχει δυνάμεις για την άλλη μέρα, σήμερα πηγαίνουν και οι δύο στο σπίτι εξουθενωμένοι και κοιμούνται πλάτη-πλάτη, μέχρι την επομένη το πρωί που θα ξανα-δουλεύσουν.

     

    Δεν κερδίσατε πραγματική ελευθερία. Βγήκατε από το κλουβί μα δεθήκατε με λουράκι. Πλέον βλέπετε ήλιο, μα σας σφίγγει ο λαιμός όταν πάτε να καταπιείτε λίγη ζωή. Και τα κακά της μοίρας σας ξεκινούν από τον ανταγωνισμό. Η ομορφιά, η κοινωνική καταξίωση, η επιτυχία, η προσωπική καταξίωση, η οικογενειακή ισορροπία... Εκεί που προσδιορίζονταν όλα τα δεινά του άντρα, τα οποία διείδαν οι θρησκείες  και η φιλοσοφία και προσπάθησαν να του διδάξουν την ευδαιμονία και το αγαθό. Και σήμερα μεταφράζεται ως μισογυνισμός από τους πραγματικούς μισογύνηδες. Εκείνους που σας πιπιλίζουν το μυαλό περί 'ελεύθερου έρωτα' επειδή ακριβώς σας βλέπουν ως σκεύη ηδονής. Να λοιπόν γιατί τόσο στην αρχαία ελληνική φιλοσοφία, όσο και στην θρησκεία μας θα βρεις μόνο άντρες. Η γυναίκα ήταν πάντοτε θεότητα και είχε συμμετοχή μόνο στη θεολογία και την θεατρική τραγωδία. Και όπου θεωρήθηκε πόρνη, και πάλι τα βέλη στράφηκαν κατά του άντρα "ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθον βαλλέτω".

     

    "Εκείνος που έχει καλή σύζυγο γίνεται ευτυχής. Εκείνος που έχει κακή γίνεται φιλόσοφος." (Σωκράτης)

    «Η ανατροφή του ανδρός είναι μόρφωση ενός μόνο ατόμου, ενώ η ανατροφή της γυναικός είναι μόρφωση ολόκληρων γενεών» - Σενέκας.

     

    Για μία ωραία Ελένη έγινε ο πρώτος ουσιαστικά παγκόσμιος πόλεμος (στα πλαίσια του τότε οικουμενισμού).

    Σταυρο, η ελευθερη βουληση ειναι μια φραση ατοπη. Υπαρχει απλως ΒΟΥΛΗΣΗ και διαμορφωνεται με τον ιδιο τροπο που διαμορφωνεται και ο χαρακτηρας: με τα βιωματα. Δεν μπορουμε δηλαδη να διαχωριζουμε την βουληση απο την συμβολη της οικογενειας και της κοινωνιας στην διαμορφωση της.

    Οσον αφορα την σεξουαλικοτητα, δεν ειναι μονο η σημερινη εποχη, εποχη ασυδοσιας. Το θεμα ειναι οτι η σεξουαλικοτητα της γυναικας καταπιεζονταν, θεωρουνταν κατι απαραδεκτο, ενα μιασμα. Σημερα, η γνωση της γυναικας για τα δικαιοματα της στην σεξουαλικοτητα εχει στραφει παλι εναντιων της με την προφαση της "ισοτητας'. Και φυσικα, δεν εγκρινω συμπεριφορες κοπι-πειστ απο ανδρες.

     


    StavmanR
    26.05.2010, 01:57

    Θέλει προσοχή γιατί αυτό που σήμερα κοινώς ομολογείται ως 'γυναικεία σεξουαλικότητα' είναι αυτό ακριβώς που περιγράφεις σε προηγούμενη πρόταση:

     

    " Αυτο ειναι θεμα καθαρα ανατροφης, αφου η γυναικα εχει μεγαλωσει σε ενα περιβαλλον που απο μικρη της μαθαινει οτι ο στοχος της στην ζωη ειναι η "αισθητικη" και η σεξουαλικη προβολη."

     

    Σήμερα ζούμε πραγματική εποχή μισογυνισμού. Οι εκφράσεις τόσο των ανδρών για τις γυναίκες, όσο και των γυναικών για τους άνδρες είναι επιθετικές ως και κατακτητικές. "Την πήρα", "την έβαλα από κάτω", "την ξετίναξα" και πολλές άλλες που στερούνται καν νοήματος πέραν της απέραντης ναρκισσιστικής ανοησιδεολογίας.

    Είχα αναφέρει και σε παλαιότερη συζήτηση στο θέμα "εκτρώσεις". Γίνονται μόνο στην Ελλάδα ετησίως περί των 300.000 εκτρώσεων, που σημαίνει ότι μία στις 13 ενήλικες γυναίκες κάνουν έκτρωση κάθε έτος. Μπορεί κάποιος να δει την έκτρωση ως πλαστική ή ως μπότοξ, ακόμη κι ως αντισύλληψη (τραγική ειρωνεία καθώς στην ουσία είναι μετασυλληπτική χειρουργική επέμβαση). Υπάρχει κάτι πιο μισογυνιστικό από το να στέλνεις μία γυναίκα στο χειρουργείο για να περάσεις κάποιες βραδιές 'ευχάριστα' κι 'ανέμελα'; Και υπάρχει κάτι πιο αυτοκαταστροφικό για μία γυναίκα από το να ενδίδει σε μία 'προοδευτική σεξουαλική ηθική' στην οποία έχει 1/13 πιθανότητες να υποστεί επέμβαση (χωρίς να αναφέρομαι καθόλου σε ηθικά πλαίσια περί παιδιών και ζωής); Η σύγχρονη γυναίκα βρίσκεται ακριβώς στο σημείο που την ήθελε κάθε μισογύνης της ιστορίας. Μαθημένη στα δικά του βίτσια, να τα απολαμβάνει μέσα στα δικά του κοινωνικά πλαίσια κι εκείνη να ρισκάρει τα πάντα μπρος στη δική του επιστημονική βεβαιότητα της άμβλωσης έναντι ενός πιθανού κόστους, που μέσα σε ορθολογικές οκονομικές αναλύσεις συμφέρουν περισσότερο από το να επισκέπτεσαι τακτικά οίκο ανοχής για να εκτονώσεις τις περίσσειες σου ορμές.

     

    -----------------------------

     

    Σχετικό ανέκδοτο (περί οικονομολογίας) για να σπάσει ευχάριστα το 'κύρηγμα':

    "Κάποτε κάποιος αμερικάνος είχε μία Porche. Πήγε σε μία τράπεζα και ζήτησε ένα δάνειο 100.000 δολλάρια για ένα έτος κι έβαλε ενέχυρο την Porche που κόστιζε περίπου το ίδιο. Οταν επέστρεψε στην τράπεζα σε ένα χρόνο τους έδωσε τα χρήματα που δανείστηκε συν τον νόμιμο τόκο, περίπου 5.000 δολλάρια, τους ευχαρίστησε και πήγε να παραλάβει το αυτοκίνητό του από τον χώρο αποθήκευσης. Πριν βγει από το κατάστημα τον ρώτησε ο διευθυντής της τράπεζας γιατί πήρε δάνειο τη στιγμή που διαθέτει πολλά περισσότερα στο λογαριασμό του. Εκείνος του απάντησε: "Έπρεπε να ζήσω για έναν χρόνο στην Ευρώπη. Ξέρεις πολλά μέρη που μπορείς να παρκάρεις το αυτοκίνητό σου για ένα χρόνο, που να σου χρεώσουν λιγότερα από 5.000 δολλάρια και να σου το διατηρήσουν διά νόμου σε άψογη κατάσταση πέρα από την τράπεζά σας;"

     

    ---------------------------

     

    Διάβασα σε άλλο θέμα ότι σήμερα οι γυναίκες παρενοχλούνται αισχρά από τους άντρες. Μα, σήμερα δεν υφίσταται σεξουαλική παρενόχληση! Εκείνος που δεν μιλά τη γλώσσα του σεξ είναι συντηρητικός, παλιομοδίτης, θεοκράτης, και οπισθοδρομικός. Και σου λέει ο μάγκας: "Γιατί ενοχλείσαι από την επιμονή μου να συνευρευθώ μαζί σου; Θα έπρεπε να κολακεύεσαι!". Και με το δίκιο του. Αφού σεξ=προόδος => σεξουαλική προτροπή=επανάσταση (απλά μαθηματικά).

     

    Κάποτε κάποιος φίλος βγήκε ραντεβού για πρώτη του φορά με κοπέλα και στην ερώτηση άλλου φίλου αν έκαναν τίποτε παραπάνω, εκείνος ντράπηκε να πει 'οχι'. Ο άνθρωπος που απλά πιάνει το χέρι της κοπέλας του και νιώθει ένα ολόκληρο σύμπαν μέσα του θεωρείται ανώμαλος, με στυτικές δυσλειτουργίες, ανοργασμικός και σεξουαλικά ανενεργός. Ο Ρωμαίος και η Ιουλιέττα πλέον δεν υφίστανται. Αντ' αυτών, παντού θα διαβάζεις λογοτεχνήματα με περιγραφές γεννητικών οργάνων, σεξουαλικών πράξεων, Μαρκησιανών διαστροφών κ.ο.κ. Επανάσταση. Διανόηση.

     

    Κι εμείς ψάχνουμε την ισότητα. Δηλαδή πώς θα φτιάξουμε μία κοινωνία στην οποία τα δύο φύλα θα έχουν αμοιβαίο σεβασμό το ένα προς το άλλο. Και δυστυχώς προσπαθούμε να ισορροπήσουμε όχι δημιουργώντας σεβασμό, αλλά καταστρέφοντας το σεβασμό ο ένας του άλλου, ώστε να συμπέσουμε σε μία κατώτερη πνευματικά στάθμη. Σχεδόν κάθε τί που διαφημίζεται στην εποχή μας ως πρόοδος είναι ένα βήμα  προς το σκοταδισμό. Ας μη λησμονούμε ότι πριν 'ξεσπάσει' η κρίση, οι πολίτες της Ευρώπης μιλούσαν για εξέλιξη, πρόοδο κι ευημερία, πρωτοφανείς στην ιστορία. Κι όπως έλεγε κι ο Πλάτων, όταν τα μάτια σου συνηθίσουν το σκοτάδι, το φώς σε τυφλώνει,  κλείνουν τα βλέφαρα και συστέλλονται οι κόρες, μέχρι να προκληθεί σκοτοδίνη και να πάρει εκείνο πια το ρόλο του σκοταδιού.

     

    Δεν υπερασπίζομαι παλαιότερες εποχές. Κάθε φορά στην ιστορία απλώς αλλάζει το πέπλο που μας σκιάζει. Κάποτε λέγονταν ανδρεία (εκ του ανδρός) και φαλλοκρατία (που έφτανε σε όρια σαδιομαζοχισμού, δηλαδή να σκοτώνεις και να σκοτώνεσαι για να αποδείξεις ότι είσαι ανώτερος από τη γυναίκα), αργότερα ισότητα και φεμινισμός (που έφτασε σε σημείο σαδομαζοχισμού, δηλαδή να υποδουλώνεσαι για να δείξεις ότι είσαι ισάξια ή και ανώτερη του αρσενικού ανθρωπο-ημιόνου).

     

    Φοβάμαι ότι κουράζω. Διανύουμε εποχές λιτότητας και τα λόγια μου βγαίνουν περίσσεια.


    punkster
    27.05.2010, 16:04

    Συμφωνω απολυτα μαζι σου, Σταυρο!

    Απλως για την γυναικεια σεξουαλικοτητα και την σεξουαλικη προβολη στην οποια μαθαινει η γυναικα....δεν τα θεωρω το ιδιο πραγμα. Οσον αφορα το πρωτο, η γυναικα εχει αρχισει να αποδεχεται την σεξουαλικοτητα της και τα οσα δικαιουται στον ερωτα. Αντιθετως, η κοινωνια μαθαινει στην γυναικα οτι πρεπει να ειναι ενα σεξουαλικο ειδωλο για τον αντρα, τον οποιο πρεπει να ικανοποιει με καθε τροπο (οπτικα-πρακτικα) ανεξαρτητως των δικων της αναγκων, οι οποιες μπαινουν σε δευτερη μοιρα. Ετσι, επερχεται μια εσωτερικη συγκρουση αναμεσα στην απελευθερωμενη γυναικα (αυτη η οποια δεν ντρεπεται για την σεξουαλικοτητα της και αναζητα την ευχαριστηση χωρις ενοχες) και στην γυναικα-ερωτικη δουλα του αντρα, που καταπιεζει τις αναγκες της, καθως ο ρολος της ειναι η "εξυπηρετηση" του αντρα. Η συγχυση αυτων των δυο οδηγει το μιξ που βιωνουμε εντονα, δηλαδη την εκμεταλευση της γυναικας προς συμφερων των αντρων με προφαση την απελευθερωση της σεξουαλικοτητας της. Δηλαδη, μια γυναικα που στην ουσια ειναι "απευλευθερωμενη" ερωτικη δουλα του αντρα.


    StavmanR
    28.05.2010, 00:05

    Παράθεση:

    Το μέλος punkster στις 27-05-2010 στις 16:04 έγραψε...

    Συμφωνω απολυτα μαζι σου, Σταυρο!

    Απλως για την γυναικεια σεξουαλικοτητα και την σεξουαλικη προβολη στην οποια μαθαινει η γυναικα....δεν τα θεωρω το ιδιο πραγμα. Οσον αφορα το πρωτο, η γυναικα εχει αρχισει να αποδεχεται την σεξουαλικοτητα της και τα οσα δικαιουται στον ερωτα. Αντιθετως, η κοινωνια μαθαινει στην γυναικα οτι πρεπει να ειναι ενα σεξουαλικο ειδωλο για τον αντρα, τον οποιο πρεπει να ικανοποιει με καθε τροπο (οπτικα-πρακτικα) ανεξαρτητως των δικων της αναγκων, οι οποιες μπαινουν σε δευτερη μοιρα. Ετσι, επερχεται μια εσωτερικη συγκρουση αναμεσα στην απελευθερωμενη γυναικα (αυτη η οποια δεν ντρεπεται για την σεξουαλικοτητα της και αναζητα την ευχαριστηση χωρις ενοχες) και στην γυναικα-ερωτικη δουλα του αντρα, που καταπιεζει τις αναγκες της, καθως ο ρολος της ειναι η "εξυπηρετηση" του αντρα. Η συγχυση αυτων των δυο οδηγει το μιξ που βιωνουμε εντονα, δηλαδη την εκμεταλευση της γυναικας προς συμφερων των αντρων με προφαση την απελευθερωση της σεξουαλικοτητας της. Δηλαδη, μια γυναικα που στην ουσια ειναι "απευλευθερωμενη" ερωτικη δουλα του αντρα.


     

    Punksterίνα,

    βιώνουμε τη μαγεία της ανθρώπινης λεκτικής επικοινωνίας. Την ώρα που συμφωνούμε απόλυτα διαφωνούμε κάθετα. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει επικοινωνία, καθώς αν συμφωνούσαμε εξαρχής σε όλα, μάλλον θα πέφταμε σε πλάνη και δεν θα καταλαβαίναμε ότι στην ουσία διαφωνούμε, ενώ αν διαφωνούσαμε σε όλα θα σήμαινε ότι μάλλον δεν κατανοούμε ο ένας τον άλλο. Μαγεία σου λέω!

     

    Η ίδια η κοινωνία που διδάσκει σε μία γυναίκα να καταπιέζεται ερωτικά είναι εκείνη που διδάσκει στην άλλη γυναίκα να χάνει τα όρια και τις ερωτικές της ισορροπίες, που συνήθως ονομάζεται 'απελευθέρωση'.

     

    "Θάνατος, οι λεροί κι ασήμαντοι δρόμοι ΜΕ ΤΑ ΛΑΜΠΡΑ, ΜΕΓΑΛΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΟΥΣ" (Καρυωτάκης Κ.)

     

    Και είναι ένας θάνατος αμφισήμαντος καθώς ισχύει κι από τις δύο πλευρές: εκείνη που διδάσκει καταπίεση κι όχι εννόηση, και η άλλη που διδάσκει ορμονικό χάος και ανθρωποζωισμό. Και οι δύο θάνατοι πήραν μεγάλα ονόματα: Συντήρηση κι απελευθέρωση.

     

    Punksterίνα, μόλις τα τελευταία χρόνια ανακαλύφθηκε η έννοια της σεξουαλικής παρενόχλησης και του βιασμού ενός άνδρα από γυναίκα. Έπρεπε να περάσουν 180.000 χρόνια για να ανακαλύψει αυτό το είδος ανθρωπίδα (άνθρωπος θα γίνει κάποτε, τουλάχιστον όπως ελπίζουμε) ότι η σεξουαλική επιθυμία της γυναίκας είναι κατακριτέα κι επιθετική. Φαντάσου λοιπόν ότι σήμερα, στις κοινωνικές μας συνθήκες ανακαλύψαμε ότι η σεξουαλικότητα της σύγχρονης γυναίκας είναι επιθετική. Μπορείς να αναρωτηθείς πολλά πράγματα γύρω από το φαινόμενο.

     

    Δεν υπάρχει ευχαρίστηση χωρίς ενοχές. Απλά οι ενοχές ανακυκλώνονται μέσα στο ίδιο το άτομο χωρίς εξωτερική παράσταση κι επιρροή. Η ενοχή έχει ως εξής: "Τώρα που μου δίνεται η ευκαιρία να απολαύσω κάτι, αν το αρνηθώ μπορεί να το μετανιώσω...". Αυτή η πρόταση δεν αποτελεί κατά τη γνώμη σου ψευδοενοχική έκφραση (το πρόθεμα ψευδο- δεν σημαίνει ψέμα/αναλήθεια αλλά κρυφό/έμμεσο); Ή μήπως δεν είναι η έκφραση που κυριαρχεί στην 'απελευθερωμένη' μας εποχή; "καλά ρε! σου κάθισε η γκόμενα και δεν έκανες τίποτα; είσαι ανώμαλος;". Είναι ο ορισμός του ηδονικού καπιταλισμού από τον οποίο εκκινεί κι ο οικονομικός: "να κερδίσω όσα μπορώ τώρα που έχω τη δυνατότητα, γιατί αργότερα μπορεί να μην έχω...". Ιδού λοιπόν και η συνολική καπιταλιστική νοοτροπια των πολιτών που εκτείνεται σε όλα τα επίπεδα. Κι αναρωτιόμαστε γιατί ένα τόσο ανόητο σύστημα επιβιώνει με ιδιαίτερη άνεση. Μα απλά, έχει γίνει μέρος της παιδείας των ανθρώπων. Και συναντάται σε υποσυνείδητο επίπεδο σε αριστερούς, δεξιούς, κεντρώους, έξω αριστερά και μέσα δεξιά, ακόμη και στα χαφ αλλά και στους τερματοφύλακες.

     

    Όσους φιλοσόφους έχω προσωπικά διαβάσει έχουν την αυτή άποψη που έχω κι εγώ. Η ιστορία είναι γυναικοκρατούμενη. Και όσες φορές έγιναν απόπειρες να αναλάβει ο άντρας απέτυχαν οικτρά. Κατέρρευσαν χωριά, πόλεις, κράτη, αυτοκρατορίες.

    "Πίσω από έναν μεγάλο άντρα κρύβεται μία μεγάλη γυναίκα".

    Σε κάθε γειτονιά, οι γειτόνισσες είναι εκείνες που καθυβρίζουν κάθε νέα κοπέλα που χαίρεται τον έρωτά της κι όχι οι γείτονες. Οι γυναίκες καταπιέζουν τις γυναίκες και βάζουν τους άντρες μπροστά να βγάζουν νόμους και να επιβάλλουν την τάξη. Πίστευα ότι αυτό είναι σαφές και ξεκάθαρο, αλλά μάλλον περνά στο ντούκου.

     

    Αν κάτι σας καταπιέζει είναι κυρίως ο εσωτερικός σας ανταγωνισμός, όπως ανέφερα σε προηγούμενο ποστ. Εδώ μία γυναίκα έριξε χωρίς κόπο και ιδρώτα μία  παγκόσμια κυβέρνηση στις ΗΠΑ (Μόνικα Λιουίνσκι). Και δεν είναι η μόνη. Για την ωραία Ελένη έγινε ο πραγματικός πρώτος παγκόσμιος όπως προανέφερα. Από τότε που η γυναίκα αφομοίωσε τα πάθη του άντρα, έγινε ο μεγαλύτερος σατράπης του ιδίου φύλου της.

     

    -------------------

     

    Υ.Γ. έχω τονίσει αρκετές φορές ότι τα παρωνύμια και οι ηλεκτρονικές υπογραφές συνήθως δηλώνουν το αντίθετο της προσωπικότητας που κρύβουν. Γιατί μέσα από τις συζητήσεις, μία οργανωτική και συγκροτημένη punksterινα προσπαθεί να βρει το νόημα του κόσμου. Χαίρομαι που νέοι άνθρωποι των 20 ετών προσπαθούν να επικοινωνήσουν με κάθε μέσο, χωρίς να σνομπάρουν τις γηραιότερες γενιές, αν και μάλλον δεν θα είχαν και πολύ άδικο αν το έπρατταν.


    BAGRATION
    28.05.2010, 00:41

    Ακολουθεί μια off - topic επισήμανση, που βάζει ημερομηνία λήξης στο φλέγον ζητημα της ανισότητας ανδρών και γυναικών:

    Αυτή η ανισότητα θα εκλείψει σύντομα διότι πολύ απλά σε καμμια διακοσαριά χρονακια......δεν θα γεννιουνται πια άντρες. Πάπαλα!!!! Δεν είναι ουτε θεωρία συνομωσίας, ούτε επιστημονική φαντασία...

    Είναι το φαινόμενο της "θηλυκοποιησης του ανθρώπου". Το ανδρικό γένος εκφυλίζεται (γονιδιακά και οχι μόνο) με ταχύτατους ρυθμούς. Προκαλείται από διαφορους παράγοντες, κυρίως ορισμένα χημικά στα οποία εκτεθήκαμε και συνεχίζουμε να εκτιθόμαστε μεχρι σήμερα.

    Ενημερωθείτε και κάντε κάτι, γιατί οι επιστήμονες σπάνια μιλάνε για το θέμα!!

     


    kamelia8
    19.06.2010, 01:22

    Πολύ μεγάλο ζήτημα αυτό...

    StavmanR, ομολογώ ότι διαβάζω με πολλή προσοχή όσα γράφεις (και σε άλλα topics για κοινωνικά ζητήματα) και... respect! Αυτό λέω μόνο! {#emotions_dlg.clap}


    StavmanR
    23.06.2010, 12:21

    kamelia,

    στην τέχνη λεν ότι το ζητούμενο κάποιου ικανού καλλιτέχνη είναι το ικανό ακροατήριο. Κι ως ικανό ακροατήριο νοείται εκείνο που μπαίνει μέσα στο συναίσθημα του εκάστοτε έργου -γι' αυτό άλλωστε και το χειρότερο ακροατήριο μουσικής παράστασης είναι συνήθως επίδοξοι μουσικοί, καθώς ενδιαφέρονται περισσότερο για τα τεχνικά κι εντυπωσιακά στοιχεία παρά για το φέρον συναίσθημα.

     

    Έτσι, λοιπόν, ως 'επίδοξος διαδικτυακός ρήτορας', θα υποστρίξω ότι δεν παρακολουθείς στην ουσία το λόγο μου, αλλά τον ίδιο σου το λόγο που ψάχνει ανάμεσα στις ρωγμές της λογικής της καθημερινότητας να ριζώσει κάπου. Στην ουσία, εκείνοι που ψάχνουν να ριζώσουν το λόγο τους, πάντοτε ψάχνουν στις ίδιες ρωγμές. Γι' αυτό και προσεγγίζουν ο ένας τον άλλο σε πνευματικό επίπεδο.

     

    Σε αντίθεση λοιπόν με την υπογραφή σου θα υποστηρίξω ότι life is life, but human being is what you make it...


    Japan88gr
    25.08.2010, 20:40


    punkster
    28.08.2010, 17:07

    {#emotions_dlg.lol} Αυτο θα πει επιχειρημα στηριγμενο σε επιστημονικα δεδομενα....

     


    punkster
    28.08.2010, 17:41

    Σταυρο, διαφωνω καθετα με την φραση  "Πίσω από έναν μεγάλο άντρα κρύβεται μία μεγάλη γυναίκα" και ολα οσα απορρεουν απο αυτην. Αυτη η φραση ειναι η δικαιολογια που αναμασουν οι ανδρες για να προσδωσουν ενα ψευδοκυρος στις γυναικες και μια δικαιολογια για να σωπασουν επιτελους, καθως αν θεωρησουμε οτι αυτη η φραση ειναι αληθης, τοτε οι γυναικιες αντιδρασεις παυουν να εχουν στηριγμα και βαση.

    Περι κακοποιησης τωρα..... Οσο αργησε να γινει αποδεκτη η κακοποιηση των ανδρων απο τις γυναικες αλλο τοσο αργησε να γινει αποδεκτη η κακοποιηση της γυναικας απο τους ανδρες. Και μην γελιωμαστε, οι στατιστικες ερευνες δειχνουν σαφως μεγαλυτερη ασκηση βιας απο τον ανδρα προς την γυναικα, παρα το αντιθετο. Ιστορικα τωρα, σε γυναικοκρατουμενες κοινωνιες οι ανδρες ποτε δεν καταπιεστικαν σε τετοιο βαθμο οσο καταπιεστηκαν οι γυναικες στις ανδροκρατουμενες. Εννοειται οτι φταινε και βιολογικοι παραγοντες, οπως η κατανομη της μυικης μαζας που εδωσαν και δινουν στους ανδρες την δυνατοτητα επιβολης.

    Και μια ενδιαφερουσα αποψη περι μονογαμιας απο ενα βιβλιο για την κακοποιηση: αναφερεται οτι η θυσια της γυναικας στον βωμο της ασφαλειας ηταν να "παραδωσει" την ελευθεριας της και να υποταχθει στην εξουσια ενος μονο ανδρα, απ τον οποιο ως ανταλλαγμα θα της προσφερονταν η ασφαλεια και η προστασια. Η γυναικα, δηλαδη, διαλεγει και προτιμαει την εκμεταλευση και την βια ενος μονο ανδρα απο το να ειναι ερμαιο στην βια των πολλων.

    Οσο κρυβεται πισω απο εναν μεγαλο αντρα μια μεγαλη γυναικα, ετσι και πισω απο μια μεγαλη γυναικα κρυβεται ενας μεγαλος αντρας. Ας σταματησουμε να δικαιολογουμε πλεον την ανισοτητα προς την γυναικα με το να της προσδιδουμε ιδιοτητες που δεν της ανηκουν. Η γυναικα δεν ειναι ανωτερη απο τον ανδρα. Ουτε ο ανδρας ειναι ανωτερος απ την γυναικα.

    Δεν νομιζω ομως οτι μπορει κανεις να αρνηθει οτι ο ανδρας συνεχιζει να εχει προνομια τα οποια η γυναικα στερειται λογω...της φυσης της.

     


    SOFIA-PAN
    07.11.2011, 03:01
    oloi oi anthropoi exoume ises eukairies..eimaste diaforetikoi..allo o antras k allo h gunaika!!o kathenas apo tous duo exei to diko tou rolo stin koinonia,stous xorous ergasias,stin oikogenia,stin pneumatiki isxu!oi gunakies nai men ipirksan katapiesmenes apo anrokratoumenes epoxes k stereotupa pou omos eksalifontai me ton xrono!prepei na gnorizoume pos opos k na ginei oi gunaikes exoume anagh tous antres kathos k oi antres aoun anagh apo emas..o logos pou simvainei auto einai oti eimaste teleiws diaforertikes iparkseis me diaforetiko rolo,apopsi k stoxous polles fores!!o kathenas apo emas einai monadikos,ksexoristos k exei ton diko tou rolo se kathe epipedo ths koinonikis piramidas!!den mporoume na agnooume oute ton antra oute thn gunaika!o kathenas exei aksia giati einai anthropos!!!
    NikosRoman
    07.11.2011, 16:15

    Η γνωμη μου ειναι οτι η γυναικα σημερα δεν απειλειται απο κανεναν παρα μονο απο τον ιδιο της τον εαυτο.

    Εχω ακουσει απο τοσες πολλες γυναικες να μιλανε για την καταπιεση "αλλων εποχων" και εν συνεχεια για την τωρινη τους "απελευθερωση"(sic) που καποιος θα νομιζει οτι αυτη η χωρα(και οχι μονο) χτιστηκε με την παλαμη ενος αντρα πανω στο μαγουλο μιας γυναικας.

    Αυτο ισως που ξεγευγει της μνημης,ισως γιατι ετσι συμφερει, ειναι το εξης.

    Οι γυναικες που παλεψαν για να εκφερεις εσυ σημερα μια γνωμη επι παντος επιστητου και να καθεσαι πανω σε εναν μισθο πεινας,δουλευοντας σαν το σκυλι με την προοπτικη καριερας,δεν ειχαν προβλημα υπογεννητικοτητας και ουτε καν προβλημα με τον αντρα τους(γιατι αν ειχαν,απλα δεν θα δουλευαν),αλλα υποστηριζαν την ισοτητα στους χωρους εργασιας τους και οχι μπροστα στις βιτρινες στα Hondos centers και τα Malls.

    Ακομα και οι "καταπιεσμενες"(ωραιο αλλοθι) νοικοκυρες που μεγαλωναν στο σπιτι τα παιδια,ηταν "κυριες" με ολη την σημασια της λεξης.Το σπιτι ηταν το καστρο τους και οχι αρενα μιας ουτοπικης εγωιστικης υπερασπισης της ανεξαρτησιας της υπαρξης τους.

    Αν λοιπον μιλαμε για ισοτητα γυναικων θα πρεπει να πας να ψηφισεις μονο γυναικες(και οχι τον Τσιπρα επειδει ειναι παιδαρος),να υποστηριζεις τις αλλες γυναικες στον χωρο εργασιας σου,να εισαι δημιουργικο μελος της κοινωνιας,να μετριασεις την καταναλωτικη σου μανια,να δεις τον αντρα σαν συμμαχο και οχι σαν εχθρο επειδη δεν σου δινει το στεμμα της πριγκιππισας και να θυμασαι οτι εδω δεν ειναι Σουδαν για να σε πετροβολησουν οι "κακοι" αντρες.

    Πανω απο ολα να σεβεσαι οποιον εχει διαφορετικη αποψη απο εσενα γιατι απλα..........ΔΕΝ ΤΑ ΞΕΡΕΤΕ ΟΛΑ ... αλλα και τα μισα απο αυτα που ξερετε ειτε ειναι λαθος ,ειτε τα φοβαστε.Αυτη ειναι η φυση της γυναικας!!!!

    Κατα τα αλλα σας αγαπαω.

    Προσθετω οτι δεν διαβασα οτι ειναι γραμμενο σε greeklish γιατι απλα ειναι κουραστικο και γιατι απλα επιβεβαιωνεται οτι γραφουν στα αποκρυφα τους τον κανονα που εχει θεσει ο admin.ΜΗΝ ΓΡΑΦΕΤΑΙ GREEKLISH.Entajei......katalavame oti den ksereis orthografia ,αλλα ουτε να διαβαζεις???

    Και επισης απλα απαξιω τα κειμενα ανδρων που διαμορφωνουν γνωμη ισοτητας βαση της σωματικης αντοχης(Στρατος,βαρια επαγγελματα κλπ) .Πολυ αθλιο επιχειρημα.Η φυση του αντρα τα αντεχει αυτα.Δεν εχει να κανει σε τιποτα με την ανισοτητα των δυο φυλλων.
    -----------------
    Αν είναι τέχνη, δεν είναι για όλους κι αν είναι για όλους, δεν είναι τέχνη. Arnold Schoenborg, 1874-1951, Αυστριακός μουσικός

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : NikosRoman στις 07-11-2011 16:24 ]

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : NikosRoman στις 08-11-2011 13:28 ]


    NikosRoman
    11.11.2011, 09:17

    Παράθεση:

    Το μέλος NantiaP στις 09-11-2011 στις 19:29 έγραψε...

    Ξέρετε τι λέω? να εκλείψει η πατριαρχική κοινωνία γιατί μας τα έκανε μπάχαλο γενικώς τόσους αιώνες...

     

    -----------------
    http://www.musicheaven.gr/html/modules.php?name=Blog&file=page&blogger=nantiap

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : NantiaP στις 09-11-2011 19:31 ]



    Χμμμμμμ................

    Πατριαρχικη κοινωνια????Στις μερες μας???Χμμμμμμμμμμμ!!!!!!!!Εισαι σιγουρη???

    Ξερω μεγαλο αριθμο αντρων(τους τα "χωνω" κανονικα) που για να συναντηθουν με την λεξη "ευθυνη" στην ζωη τους ειναι τοσο συνηθισμενο οσο το να δω μερα μεσημερι στην Λ.Κηφισιας Ινδιανο πανω σε ενα αλογο να τρωει σουβλακι.

    Αυτοι που ξερω εγω εχουν ενα κοινο παρανομαστη.ΤΗΝ ΜΑΝΑ!!!!!

    Μηδεν ευθυνη στην δουλεια,Μηδεν στις σχεσεις,Μηδεν στην κοινωνια,Μηδεν στην σκεψη και γενικα ΜΗΔΕΝ ΠΑΝΤΟΥ!!!Ας ειναι καλα που η μανα τους μεγαλωσε 30 η 35 χρονων μουλαρια και τους εμαθε την πιο σημαντικη λεξη..........ΦΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΤΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!

    Αυτους τους αντρες συναντανε σημερα οι γυναικες.Και βεβαια ειναι φυσικη συνεχεια να βρουν γυναικα που να ειναι ιδια η μανα τους.Πατριαρχικη οικογενεια???Αμφιβαλλω.

    Εγω εζησα σε πατριαρχικη οικογενεια και θυμαμαι τον πατερα μου να λεει:Αν δεν γουσταρεις το σχολειο,αυριο το πρωι πιανεις δουλεια.Δεν θυμαμαι ομως την μανα μου να με κανακευη η να μου "βαζει πλατη" οπως μεγαλωνουν οι μανες τα αγορια σημερα.Οχι γιατι ο λογος του πατερα ηταν νομος αλλα γιατι αυτο ηταν το δικαιο και σωστο!!!

    Βλεπω φιλες μου να μεγαλωνουν αγορια και λυπαμαι τις γυναικες που θα συναντησουν στην ζωη τους.

    Πατριαρχικη κοινωνια???Δεν νομιζω.Αυτο απορρεει απο την οικογενεια τουλαχιστον.

    Οπως προεγραψα.Η ισοτητα των γυναικων σε μια ανδροκρατουμενη κοινωνια περναει μεσα απο την συμμαχια μεταξυ τους.Βρειτε τα οι γυναικες μεταξυ σας και μετα καντε τον αγωνα ισοτητας που τοσο θελετε.

    Και βεβαια πιστευω οτι ειμαστε δυο διαφορετικα πλασματα που εχουμε αρκετες ομοιοτητες ωστε να αλληλοκαλυπτομαστε σαν ειδος.


    sven
    11.11.2011, 17:07

    Είναι πραγματικά εντυπωσιακό το γεγονός πως το θέμα της ισότητας των δύο φύλων προσεγγίζεται έως και σήμερα -ακόμα και από τις ίδιες τις γυναίκες- ως υπόθεση των ιδίων των γυναικών κυρίως. Ακόμα συζητιέται ως πρόβλημα η γυναικεία και όχι η ανδρική ταυτότητα. Είναι σαν το θέμα της ισότητας των δύο φύλων να είναι αποκλειστικά γυναικείο πρόβλημα που οι ίδιες οι γυναίκες θα πρέπει να επιλύσουν με κάποιον τρόπο.

    Όμως, το θέμα της ισότητας των δύο φύλων είναι εξίσου ευθύνη και των δύο φύλων.

    Η ισότητα αυτή, όπως και κάθε άλλη, μπορεί να επιτευχθεί μόνο μέσα από τον ενεργητικό αγώνα ανδρών και γυναικών, το δε αποτέλεσμα αυτού του αγώνα δεν θα είναι μόνο η αύξηση της ελευθερίας επιλογής των γυναικών αλλά και των ίδιων των ανδρών. Οτιδήποτε ακολουθήσει μετά στη ζωή (τα ενδιαφέροντα του καθενός, το είδος εκπαίδευσης ή εργασίας κ.τ.λ.) θα είναι συνάρτηση του κοινού αγώνα για ισότητα και κυρίως ισοτιμία.

    Τα δύο φύλα μαθαίνουν από τα γεννοφάσκια τους να κάνουν διαφορετικά πράγματα, και γι΄αυτό ακολουθούν διαφορετικές πορείες, αργότερα στη ζωή.

    Ο εστίαση στις διαφορές των δύο φύλων οδηγεί στο να μη παίρνουμε υπόψη δύο σημαντικές παραμέτρους. Πρώτον, το ότι ένας τεράστιος όγκος διεθνών ερευνών καταδεικνύει με τον πλέον αδιαμφισβήτητο τρόπο πως τα δύο φύλα είναι απίστευτα ίδια στη μεγάλη πλειοψηφία διαφόρων χαρακτηριστικών και ικανοτήτων. Και, δεύτερον, σε ομαδικό επίπεδο, υπάρχουν στατιστικές διαφορές σε κάποια πράγματα, όπως η επίδοση στα μαθηματικά, αλλά πλέον τα νεότερα ερευνητικά ευρήματα τις καταρρίπτουν. Μοιάζει σαν οι άνθρωποι να έχουμε ανάγκη να πιστεύουμε στις διαφορές των δύο φύλων, όπως και σε πολλές άλλες διαφορές/διακρίσεις μεταξύ των ανθρώπων. Φαίνεται πως κάνουν τη ζωή μας πιο προβλέψιμη…

    Οι πολιτισμικές διαφορές είναι πολύ μεγαλύτερες απ΄ό,τι οι όποιες διαφορές ανάμεσα στα δύο φύλα. Για παράδειγμα, όσον αφορά στις επιδόσεις στα μαθηματικά, σε επίπεδο διεθνών διαγωνισμών, τα κορίτσια από χώρες όπως η Ρουμανία, η Κίνα, η Ιαπωνία, η Ταϊβάν κ.ά. έχουν πολύ καλύτερες επιδόσεις απ΄ό,τι τα αγόρια από τις Η.Π.Α.. Αλλά και γενικώς οι επιδόσεις των κοριτσιών από τη Ασία είναι  πολύ καλύτερες από αυτές των αγοριών των Η.Π.Α.

    Οι μόνες διαπιστωμένες ερευνητικά διαφορές ανάμεσα στα δύο φύλα μέχρι τώρα είναι τρεις: α) η φυσική επιθετικότητα είναι πολύ μεγαλύτερη στους άνδρες.  Αλλά θα πρέπει να έχουμε υπόψη πως το 95% των ανθρώπων δεν χτυπούν κανένα σε ολόκληρη τη ζωή τους. Στο 5%, όμως, η συντριπτική πλειοψηφία είναι άνδρες, β) ήδη στην ηλικία των 2 ετών, τα αγόρια είναι σωματικά πιο ενεργητικά απ΄ό,τι τα κορίτσια, με τη διαφορά αυτή να γίνεται εντονότερη στη διάρκεια της εφηβείας και γ) οι άνδρες αυνανίζονται περισσότερο απ΄ό,τι οι γυναίκες και είναι πολύ πιο επιρρεπείς στις «αρπαχτές»… 

    Ελπίζω οι διαφορές αυτές να μην κάνουν πολύ υπερήφανο τον ανδρικό πληθυσμό σε σημείο που να θεωρεί πως υπερέχει του γυναικείου…


    -----------------
    Ό,τι δε σε σκοτώνει, σε κάνει πιο δυνατό!!

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : sven στις 11-11-2011 17:20 ]


    kamelia8
    11.11.2011, 21:55

    Παράθεση:

    Το μέλος sven στις 11-11-2011 στις 17:07 έγραψε...

    Όμως, το θέμα της ισότητας των δύο φύλων είναι εξίσου ευθύνη και των δύο φύλων.





    {#emotions_dlg.yes}