ελληνική μουσική
    403 online   ·  210.874 μέλη

    Ακουστική κιθάρα: πένα ή δάκτυλα?

    seawind8
    09.06.2008, 15:57

    Ξέρω ξέρω αυτή την ερώτηση την έχω ψάξει πολύ αλλά ακόμι δεν έχω βρεί καμμια απάντηση..

    Βασικά είμαι άσχετος από μουσική χιχιιχιχι... δηλαδή απο να παίζω μουσική..

    Ναι έχω κιθάρα στο σπίτι την οποία αγόρασα σε μία απεγνωσμένη προσπάθια να μάθω να παίζω με τις παρέες μου στης παραλίες :) Τα τραγούδια που μ'αρέσουν είναι κυρίως έντεχη και συνγχρόνη και κλασσίκα παλαιά λαικά τραγούδια (όχι ελαφρολαικα) όσων αφορα την ελληνική μουσική και λιγακι ροκ πυξ λαξ ,κατσιμηχα κτλ... έκανα το λάθος να αγοράσω μια ακουστική και όχι κλασσική αλλά λέω να δοκιμάσω και με αυτή λιγάκι, βρήκα ένα site με μαθήματα κηθάρας και προσπάθησα αλλά οπώς πολλοί απογοητεύτικα με το γεγονός οτι δεν μπορούσα να βγάλω μελωδία..(κλασσικα αρχισα να σκέφτομαι ότι μαλλον δεν είναι για μένα αυτα..) αλλα μια φορα δοκίμασα να παίξω με τα δαχτυλα και μου φάνηκε κάπως πιό απλό... εσείς τι μου προτείνεται για αρχή;;;

     

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : vouliakis στις 16-06-2008 18:09 ]


    kithara-woman
    09.06.2008, 16:51

    Μην απογοητεύεσαι...Κάθε αρχή και δύσκολη.Στην αρχή φαίνεται βουνό,αλλά δεν είναι.

    Οπως βολεύεσαι.Μάλλον με τα δάχτυλα καλύτερα.Αλλά αν δεις ότι σε ενοχλεί...Καλύτερα με πένα.Επειδή είναι σκληρές οι χορδές της ακκουστικής.Η κλασική έχει πιο μαλακές χορδές.

    Η όλη ουσία βρίσκεται στο αριστερό χέρι στο τι πιάνει.

    Ξεκίνα καλύτερα με απλές ασκήσεις,να συνηθίζουν τα δάχτυλα.Κάτι απλό,πχ ασκήσεις πρώτα για το δεξί σε ανοιχτές χορδές,και μετά για το αριστερό,τάστο-ταστο.

    Μια χαρά θα τα πας!


    matthias16
    09.06.2008, 20:23

    Οπως ειπε και η κιθαρα-γουμαν το σημαντικο ειναι οπως βολευεσαι.