ελληνική μουσική
    246 online   ·  210.899 μέλη

    Διαφορετικες και ασυνηθιστες αποψεις σχετικά με την θρησκεία.

    fotis70
    09.07.2008, 18:23

    Παράθεση:

    Το μέλος StavmanR στις 09-07-2008 στις 16:08 έγραψε...

    Φώτη, στο στρατό υπάρχει έναν ανέκδοτο:

    Τρακάρει ο Ταξίαρχος με τον Διοικητή της μονάδας. Ποιος ευθύνεται;

    Απάντηση: ο Δόκιμος...

     

    Μεταφορά: Όταν συγκρούονται κέντρα εξουσίας (στην κοινωνία μας αφορά πολιτική εξουσία, μιας και στο οικονομικό είναι το ζουμί), τότε ευθύνεται η "εφεδρεία", δηλαδή η φέρουσα διδασκαλία του απλού κοσμάκη, που τον βοηθά να βιώσει πιο απλά και όμορφα τη ζωή του. Έτσι, στο παραπάνω παράδειγμα, ενώ ο δόκιμος θεωρείται απαραίτητος για το στρατό, καθώς η εφεδρεία είναι ο φορέας ήθους, αυτοθυσίας και ουσιαστικής δύναμης, είναι πάντοτε και ο "φορέας ευθύνης", ακόμα και εκτός των ορίων ευθύνης του.

     

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : StavmanR στις 09-07-2008 16:10 ]



    Φίλε Σταύρο έτσι όπως τα λες είναι!

    Συμφωνώ μαζί σου!


    Disasterpiece
    19.07.2008, 16:28

    Ακολουθει μια παρα πολυ σημαντικη συνεντευξη ενος κληρικου της Αρχιεπισκοπης Αθηνων ο οποιος θιγει το ζητημα "ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΠΙΣΤΗ".Μια πραγματικα διαφορετικη και ασυνηθιστη αποψη σχετικα με τη θρησκεια:

    Πολλοί αναρωτήθηκαν ποιος βρίσκεται πίσω από το ψευδώνυμο «πατέρας Αβέρκιος Εκκλησιάρχης», όπως είναι γνωστός ο δημιουργός του ιστολογίου «Κληρικοί Αδελφοποιημένοι» που έχει αναστατώσει πιστούς και ιερωμένους μιλώντας ανοιχτά για τις σχέσεις της Εκκλησίας με την ομοφυλοφιλία.Είπαν ότι κινείται στον στενό κύκλο της Αρχιεπισκοπής Αθηνών, ότι έχει προσωπικές φιλοδοξίες, ότι εκδικείται που δεν τον έκαναν δεσπότη. Τα μόνα στοιχεία που δηλώνει ο ίδιος είναι πως είναι άγαμος κληρικός στο χώρο της Αρχιεπισκοπής Αθηνών, ηλικίας σαράντα και πλέον, κι ότι πάνω από τη μισή ζωή του την έχει περάσει στην υπηρεσία της Εκκλησίας.Δεν θέλησε να συναντηθούμε, ούτε να επικοινωνήσουμε τηλεφωνικά. Προτίμησε τις γραπτές ερωταπαντήσεις – για ευνόητους, είπε, λόγους.Όποιος κι αν βρίσκεται πίσω από το ψευδώνυμο, ο πατέρας Αβέρκιος Εκκλησιάρχης θέλει ν’ ανοίξει τη συζήτηση για τις σχέσεις της Εκκλησίας με την ομοφυλοφιλία, για τις κορώνες περί κουσουριού, και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι ομοφυλόφιλοι κληρικοί, που αποτελούν το 90%, όπως λέει, των άγαμων κληρικών και ιεραρχών.

    ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ:

    Δεν έχουμε συνηθίσει ιερωμένους να μιλούν δημοσίως για την ομοφυλοφιλία κληρικών και λαϊκών χωρίς να ρίχνουν τον λίθο του αναθέματος.

    Ναι, διότι ο δημόσιος προβληματισμός και διάλογος προϋποθέτουν ωριμότητα και ρεαλισμό, που λείπουν σήμερα από τους πιστούς μας και ακόμη περισσότερο από την ηγετική τάξη της Εκκλησίας.Για όσους γνωρίζουν την κατάσταση από μέσα, το ποσοστό αυτό θεωρείται δεδομένο. Δεν δημιουργεί εντύπωση και δεν θεωρείται καθόλου υπερβολικό. Πρέπει , όμως, να έχει κανείς υπόψη ότι για τους γνωστούς λόγους κανείς δεν δηλώνει ομοφυλόφιλος, πολλοί μάλιστα προσπαθούν να εμφανιστούν δυναμικοί ετεροφυλόφιλοι. Ωστόσο, μέσα στους κόλπους του άγαμου κλήρου δεν κρατούνται μυστικά αυτού του είδους.

    Αν είναι έτσι, τότε γιατί η Εκκλησία ξιφουλκεί τόσο συχνά και με τέτοια ένταση κατά της ομοφυλοφιλίας;

    Περισσότερο για κοινωνικούς λόγους παρά για εκκλησιαστικούς. Έτσι, η ίδια η εκκλησιαστική ηγεσία, που στην πράξη καθόλου δεν εναντιώνεται στην ομοφυλοφιλία στον Κλήρο, θα ’λεγα μάλιστα το αντίθετο, κυρίως για κοινωνικούς λόγους δεν τολμά να θίξει το θέμα των ομοφυλόφιλων κληρικών και μάλιστα εμφανίζεται δημόσια ως επιτιμητής της ομοφυλοφιλίας. Μήπως το ίδιο δεν συμβαίνει και με τους πολιτικούς;

    Είναι, λέτε, θέμα κοινωνικής προκατάληψης;

    Ναι, όπως και θέμα εκκλησιαστικής νοοτροπίας και πολιτικής. Αν οι κοινωνικές συνθήκες στην Ελλάδα ευνοήσουν κάποτε το κίνημα των ομοφυλόφιλων, τότε και το πολιτικόφρον εκκλησιαστικό κατεστημένο θα αλλάξει αμέσως στάση παραμερίζοντας τις όποιες ξεπερασμένες ηθικολογίες.

    Πού στηρίζετε αυτή την εκτίμηση;

    Το εκκλησιαστικό κατεστημένο ενδιαφέρεται πώς να κρατήσει την εξουσία, κάνει πολιτική, εκκλησιαστική πολιτική. Τους κανόνες τους δημιουργεί ή τους καταργεί ή τους αφήνει να ατονήσουν ανάλογα με την πολιτική της στιγμής. Η ίδια τακτική ακολουθείται ακόμη πιο πιστά όταν πρόκειται για θέματα ερμηνείας της Αγίας Γραφής ή της Ιεράς Παράδοσης.

    Για παράδειγμα;

    Δείτε την ακτημοσύνη των μοναχών και των άγαμων κληρικών. Πόσοι είναι πραγματικά ακτήμονες; Πόσοι έχουν παραχωρήσει ό,τι έχουν και δεν έχουν στη μονή της μετανοίας τους, όπως επιτάσσουν οι Κανόνες της Εκκλησίας; Όλοι οι άγαμοι, εκτός ελαχίστων περιπτώσεων που υποθέτω ότι θα υπάρχουν, αν και προσωπικά δεν γνωρίζω καμία, έχουν ακίνητη περιουσία, ένα ή περισσότερα διαμερίσματα, και αρκετές καταθέσεις σε τοπικές και ξένες τράπεζες.

    Κάποιοι σας αντιτάσσουν την προϋπόθεση της παρθενίας των άγαμων κληρικών. Ένας άγαμος κληρικός, λένε, δεν επιτρέπεται να έχει σεξουαλικές σχέσεις, είτε ομόφυλες είτε ετερόφυλες.

    Ούτε αυτή η πρακτική εφαρμόζεται σήμερα, και μάλιστα αποδεικνύεται όλο και περισσότερο ανεφάρμοστη.

    Θα προτείνατε να αναθεωρηθεί;

    Είμαι υπέρ της κατάργησής της. Μήπως δεν έχει καταργηθεί ολότελα στην πράξη η παρθενία ως προϋπόθεση του γάμου; Δεν είδα κανέναν να θρηνεί και να κτυπιέται για την κατάργηση αυτή.

    Μπορεί ένα μπλογκ να ανατρέψει τις κρατούσες αντιλήψεις σε ένα θέμα που θεωρείται ταμπού;

    Το μπλογκ πρέπει να θεωρηθεί μια προσπάθεια συνεισφοράς στην αλλαγή μιας κατεστημένης νοοτροπίας. Δεν θα φέρει την αλλαγή, για να ’μαστε ρεαλιστές. Είναι όμως ένα βήμα προς μια νέα κατεύθυνση, την ανοικτή συζήτηση του επίμαχου θέματος της ομοφυλοφιλίας στον Κλήρο. Δημιουργήθηκε από την ανάγκη ν’ αρχίσει επιτέλους ένας διάλογος που έπρεπε να είχε αρχίσει πριν δεκαετίες.

    Τι θα απαντούσατε σε όσους πιθανόν σας αμφισβητήσουν την ιδιότητα του κληρικού;

    Είναι ελεύθεροι να πιστεύουν ό,τι είναι σε θέση να τους υπαγορεύσει ο νους τους.Από τα λίγα που έγραψα στο μπλογκ, απ’ το λεξιλόγιο και το όλο ύφος, θα έπρεπε με σχετική ευκολία να διακρίνουν αν πρόκειται για τα γραφόμενα κληρικού ή λαϊκού. Θα ήθελαν, υποθέτω, να τους προσκομίσω το χειροτονητήριό μου, αλλά αδυνατώ να τους κάνω αυτή τη χάρη.

    Σχεδιάζετε να μεταφέρετε την πρωτοβουλία εκτός Ίντερνετ;

    Σ’ αυτό το αρχικό στάδιο, όχι. Το Ίντερνετ προσφέρει την προστασία της απαιτούμενης ανωνυμίας ώστε να συνεχιστεί και να ριζώσει η προσπάθειά μας. Κάθε άλλη πρωτοβουλία κρίνεται πρόωρη και επικίνδυνη. Βλέπετε, η ηγεσία της Εκκλησίας αρνείται να στρέψει το βλέμμα γύρω της και επιμένει πως πρόβλημα ομοφυλόφιλων κληρικών δεν υφίσταται. Παραβλέπει βέβαια ότι με το να αρνείται το αίτημα για συζήτηση, το πρόβλημα γίνεται όλο και μεγαλύτερο.

    Πώς ζει σήμερα ένας ομοφυλόφιλος κληρικός;

    Μην έχοντας επίσημη κάλυψη από το κατεστημένο της Εκκλησίας, βιώνει καθημερινά έντονη αβεβαιότητα, αισθάνεται ξεκρέμαστος και απροστάτευτος. Είναι αναγκασμένος να κρύβεται διαρκώς, να υποκρίνεται και να εμφανίζεται πολλές φορές ακόμη και κατήγορος των ομοφυλόφιλων. Έτσι, κάτω από το βάρος των εκκλησιαστικών και κοινωνικών πιέσεων, αναπτύσσει μια ιδιαίτερη ψυχολογία που έχει εμφανείς επιπτώσεις στην ομαλή και φυσιολογική εξάσκηση του λειτουργήματός του.

    Ανεξαρτήτως των πιέσεων, μπορεί ένας άγαμος κληρικός ή ιεράρχης να εκπληρώνει σωστά τα καθήκοντά του αν έχει σεξουαλική ζωή;

    Ασφαλώς και μπορεί. Η σεξουαλικότητα, είτε ομοφυλοφιλικής είτε ετεροφυλοφιλικής τάσης, δεν υπήρξε ποτέ πρόβλημα για την άρτια εκπλήρωση καθηκόντων εκ μέρους υψηλόβαθμου ή χαμηλόβαθμου κληρικού. Υπάρχουν εκατοντάδες παραδείγματα.

    Πώς εξηγείτε την τόσο μεγάλη συγκέντρωση ομοφυλόφιλων στον Κλήρο;

    Οι λόγοι είναι πολλοί. Γενικά, ο χώρος του άγαμου Κλήρου προσφέρεται ως καταφύγιο για κάθε ομοφυλόφιλο. Είναι χώρος που παρέχει κοινωνική κάλυψη, οικονομική άνεση και αξιοπρεπή επαγγελματική θέση.

    Αυτοί οι λόγοι είναι κοσμικού χαρακτήρα. Θα έπρεπε να αποτελούν κριτήριο για να γίνει κάποιος κληρικός;

    Δεν θα έπρεπε να είναι έτσι τα πράγματα, αλλά δυστυχώς είναι. Κριτήριο για την ένταξη στον Κλήρο θα έπρεπε να ήταν ο κατά Χριστόν ζήλος και η κατάλληλη πνευματική προετοιμασία του υποψήφιου κληρικού. Ας μην παραβλέπουμε, πάντως, ότι η ένταξη ομοφυλόφιλων στον Κλήρο ευνοείται και από την εκκλησιαστική ηγεσία, υπό τον όρο να μη δημοσιοποιείται, διαφορετικά δεν θα υπήρχαν τόσοι ομοφυλόφιλοι κληρικοί σήμερα.

    Υπάρχει δηλαδή απόσταση λόγων και έργων στην ηγεσία της Εκκλησίας;

    Ασφαλώς και υπάρχει. Αν δεν υπήρχε, δεν θα είχαμε σήμερα πρόβλημα. Ενωμένοι θα αντιμετωπίζαμε την απαρχαιωμένη κοινωνική νοοτροπία κατά τον πιο αποτελεσματικό τρόπο. Ενώ τώρα ο καθείς δημοσίως καταδικάζει την ομοφυλοφιλία, αλλά στην πράξη…

    Η Εκκλησία λέει πάντως ότι καταδικάζει την ομοφυλοφιλία ως αμάρτημα, αλλά αγκαλιάζει τους ομοφυλόφιλους.

    Η κατεστημένη διδασκαλία της Εκκλησίας χαρακτηρίζει την ομοφυλοφιλία σοβαρό «αμάρτημα». Συνεπώς η Εκκλησία αγκαλιάζει τους κατ’ αυτήν αμαρτωλούς ομοφυλόφιλους με σκοπό να τους οδηγήσει στη μετάνοια και να τους «κόψει το κακό κουσούρι», όπως λέει. Στην προσπάθεια αυτή, το εκκλησιαστικό κατεστημένο δημιουργεί διάφορες απαγορευτικές αντι-ομοφυλοφιλικές διατάξεις, καλλιεργώντας έτσι ένα άδικο καθεστώς διακρίσεων εναντίον των ίδιων των ομοφυλόφιλων.

    Εσείς τι σκέφτεστε όταν ακούτε τον Αρχιεπίσκοπο να χαρακτηρίζει την ομοφυλοφιλία «κουσούρι»;

    Σκέφτομαι συνήθως διάσημους ειδικούς που επιμένουν πως «η εμπειρική παρατήρηση και οι επιστημονικές νόρμες στηρίζουν ότι η ομοφυλοφιλία είναι φυσιολογική και δεν έχει κανένα χαρακτηριστικό ψυχοπαθολογικής συμπεριφοράς».

    Ο αρχιεπίσκοπος αναφέρεται συχνά στην ομοφυλοφιλία ως ένδειξη «παρακμής» και «αποχριστιανισμού» της ελληνικής κοινωνίας. Εσείς τι λέτε;

    Το αντίθετο θα υποστήριζα. Τα κινήματα για αναγνώριση των δικαιωμάτων των ομοφυλοφίλων είναι ένδειξη βαθιάς ανθρωπιάς και προχωρημένου πολιτισμού μιας κοινωνίας. Ούτε καταλαβαίνω τι σχέση έχει ο αποχριστιανισμός της ελληνικής κοινωνίας μας με την ομοφυλοφιλία. Οι ομοφυλόφιλοι δεν είναι μήπως χριστιανοί, και μάλιστα ευσεβέστατοι ως επί το πλείστον;

    Ποια ρήση από τις Γραφές θα απευθύνατε στην εκκλησιαστική ηγεσία;

    «Ο ούν διδάσκων έτερον, σεαυτόν ου διδάσκεις;» (Προς Ρωμαίους 2, 21)

    Στο μπλογκ μιλάτε για την ακολουθία της αδελφοποιήσεως μεταξύ πιστών ή κληρικών, η οποία καταργήθηκε. Τι ήταν η αδελφοποίηση;

    Παραμένει αίνιγμα μέχρι σήμερα. Η σημερινή κατεστημένη εκκλησιαστική άποψη θέλει την αδελφοποίηση μια παλιά εκκλησιαστική πράξη με την οποία ευλογούνταν οι σχέσεις μεταξύ ανθρώπων, προκειμένου να ενισχυθούν περισσότερο σε αδελφική βάση. Η άποψη αυτή παρουσιάζει πολλά κενά. Το βέβαιο είναι πως η αδελφοποίηση είναι αρχαιότατη πράξη της Εκκλησίας, που πέρασε από ποικίλα στάδια εξέλιξης, προφανώς ανάλογα με τις κοινωνικές αντιλήψεις κάθε εποχής και περιοχής, για να καταλήξει σε κάποια μορφή περίπου όμοια μ’ αυτή της κατεστημένης εκκλησιαστικής άποψης.

    Αφορούσε στην πράξη και σεξουαλικές σχέσεις;

    Υπάρχουν θετικές ενδείξεις προς αυτή την κατεύθυνση. Πρέπει να σημειωθεί μια επιστολή του Κλήμεντος Αλεξανδρείας που βρέθηκε από τον καθηγητή Μόρτον Σμιθ του πανεπιστήμιου του Yale στο μοναστήρι του Αγίου Σάββα στην Παλαιστίνη. Στην επιστολή περιγράφεται η τελετή της κατήχησης των αδελφοποιημένων ομάδων νέων, μια τελετή καθόλου, θα έλεγα, παραδοσιακή.

    Γιατί καταργήθηκε;

    Παραμένει άγνωστο το γιατί, όπως και το πότε. Για πρώτη φορά καταργήθηκε στη βυζαντινή εποχή, αλλά φαίνεται πως η επίσημη κατάργηση δεν εφαρμόστηκε στην πράξη, διότι αιώνες αργότερα η Εκκλησία της Ελλάδος την κατάργησε για δεύτερη φορά, γύρω στο 1850. Είναι η μοναδική περίπτωση εκκλησιαστικής λειτουργικής πράξης που καταργείται, επαναφέρεται και επανακαταργείται. Αυτό δημιουργεί δικαιολογημένες υποψίες. Όλα δείχνουν πως εξωτερικοί λόγοι, όχι εκκλησιαστικοί ή δογματικοί, προσδιόρισαν τελικά την πορεία της.

    Πώς θα περιγράφατε με μια φράση την κατ’ εσάς ιδανική Εκκλησία;

    Ως χώρο συνάντησης και αγαπητικής συνύπαρξης όλων των πιστευόντων εις Χριστόν ανεξάρτητα από την κοινωνική ή άλλη προέλευση και τάση τους. Οι διακρίσεις και τα μισαλλόδοξα κηρύγματα δεν έχουν καμία σχέση με το χριστιανικό μήνυμα της αγάπης, που θέλει την Εκκλησία να αγκαλιάζει τους πάντες χωρίς εξαίρεση και χωρίς διακρίσεις.

    Τι θα απαντούσατε σε όσους λένε πως όποιος δεν είναι διατεθειμένος να ακολουθήσει τις ισχύουσες επιταγές της Εκκλησίας δεν πρέπει να γίνεται κληρικός; 

    Οι επιταγές είναι έργα ανθρώπων, δεν είναι Ευαγγέλιο. Ο Χριστός των Ευαγγελίων, ενώ στράφηκε και επιτίμησε πολλές κατηγορίες ανθρώπων, ουδέποτε καταδίκασε την ομοφυλοφιλία. Δεν υπήρχαν άραγε ομοφυλόφιλοι την εποχή εκείνη;

    Τι θα λέγατε σε όσους ζητούν να τεθούν εκτός Εκκλησίας όλοι οι ομοφυλόφιλοι, ανεξαρτήτως της θέσης τους στην ιεραρχία;

    Δεν είναι ρεαλιστικό το σενάριο. Ομοφυλόφιλοι ιεράρχες, ιερείς, πιστοί και μοναχοί υπήρχαν πάντοτε στην Εκκλησία και τα μοναστήρια κάθε εποχής. Χωρίς αυτούς, που ήταν και είναι λεγεώνες, πώς θα επιβίωνε η Εκκλησία όπως τη γνωρίζουμε σήμερα;

    Χρησιμοποιείται, αλήθεια, η ομοφυλοφιλία ως μέσο εκβιασμών εντός της Εκκλησίας;

    Χρειάζεται απάντηση; Όταν πρόκειται να ξεπαστρευτεί κάποιος, όλα τα μέσα είναι επιτρεπτά. Τις περισσότερες φορές ομοφυλόφιλοι κατηγορούν ομοφυλόφιλους επί ομοφυλοφιλία. Αυτά είναι συνηθισμένα φαινόμενα στον χώρο της εκκλησιαστικής διοίκησης.

    Εσείς πώς θα αντιμετωπίζατε κάποιον που στο μυστήριο της εξομολόγησης σας λέει ότι είναι ομοφυλόφιλος;

    Θα του μιλούσα όπως μιλώ σε κάθε άλλο πιστό που έχει κάποιο πρόβλημα με τη σεξουαλικότητα του, ξεπερνώντας το απατηλό δίλημμα ετεροφυλοφιλία-ομοφυλοφιλία.

    Και τι θα συμβουλεύατε κάποιον νεαρό ομοφυλόφιλο που σας λέει ότι θέλει να γίνει κληρικός;

    Να προχωρήσει στην εκπλήρωση του στόχου του αγνοώντας τις αντιφατικές ηθικιστικές διδασκαλίες του εκκλησιαστικού κατεστημένου, αλλά γνωρίζοντας συγχρόνως ότι η ζωή του, αν πιστεύει, θα είναι ένα διαρκές προσωπικό δράμα και μόνο στην πίστη του θα βρει αποκούμπι.

    (Η συνέντευξη δημοσιεύτηκε, ελαφρώς τροποποιημένη, και στο περιοδικό Ε της Κυριακάτικης Ελευθεροτυπίας, τεύχος 10ης Ιουνίου 2007).

    ΠΗΓΗ: http://www.10percent.gr/issues/200706/a03.html


    okanenas
    19.07.2008, 18:00

    Η κολοβωμένη αλεπού - Μύθος του Αισώπου

    Μια αλεπού πιάστηκε κάποτε σε ένα δόκανο που είχε στήσει ένας κυνηγός στο δάσος. Προσπαθώντας να ξεκολλήσει από το δόκανο, γύρναγε πότε από την μια και πότε από την άλλη πλευρά. Μετά από πολλές προσπάθειες, κατάφερε να ελευθερωθεί, αλλά τα δόντια της παγίδας της είχαν κόψει την ουρά.
    Η κολοβωμένη πλέον αλεπού, στενοχωρήθηκε πολύ βλέποντας την όμορφη ουρά της κρεμασμένη στο δόκανο. Η στενοχώρια της όλο και μεγάλωνε καθώς σκεφτόταν ότι θα τριγυρνούσε έτσι, ενώ όλες οι άλλες αλεπούδες θα είχαν τις ουρές τους. Πονηρή όμως καθώς ήταν, δεν άργησε να βρει λύση στο πρόβλημα της. Το μόνο που είχε να κάνει, ήταν να πείσει όλες τις αλεπούδες να κόψουν τις ουρές τους. Έτσι θα ήταν όλες ίδιες και δεν θα ντρεπόταν για την εμφάνιση της.
    Χωρίς καθυστέρηση, έβαλε το σχέδιο της σε εφαρμογή και άρχισε να ειδοποιεί τις αλεπούδες να κάνουν ένα συμβούλιο γιατί ήθελε να τους μιλήσει. Πράγματι, λίγες μέρες μετά, μαζεύτηκαν όλες σε ένα ξέφωτο του δάσους και η κολοβωμένη αλεπού άρχισε να τους μιλάει για το φλέγον θέμα της ουράς. Τους είπε πολλά πράγματα για να τις πείσει να κόψουν τις ουρές τους. Τα πιο δυνατά επιχειρήματα της ήταν ότι η ουρά τους πρώτον είναι άπρεπη και δεύτερον ότι ήταν ένα περιττό βάρος, από το οποίο έπρεπε να απαλλαγούν άμεσα.
    Καθώς, όμως, δεν ήταν η μοναδική αλεπού με πονηριά, μόλις σταμάτησε να μιλάει, πήρε τον λόγο μια άλλη αλεπού και της είπε:
    - Άκουσα με προσοχή όσα μας είπες αλλά αναρωτιέμαι. Αν δεν σε συνέφερε να κόψουμε τις όμορφες ουρές μας, θα μας τα έλεγες όλα αυτά;

    {#emotions_dlg.yes}   Wink


    liapop
    05.09.2008, 11:19

    Παράθεση:

    Το μέλος noizreduction στις 04-07-2008 στις 12:17 έγραψε...

    Επισης, εχει καθε δικαιωμα να δηλωνει και να ειναι αθεος, αλλα δεν εχει κανενα δικαιωμα να προσβαλλει την πιστη αλλων ανθρωπων!

    Και δεν αναφερομαι στις αποψεις του για τους ιερεις, που στο κατω κατω ειναι και η εικονα τους που περιγραφει, αλλα η περιγραφη των αγιων ως "κακομοιριασμενες μορφες" και της Παναγιας ως "κοπελιας", απεχει παρα πολυ απο την εννομη ταξη του ελληνικου Συνταγματος!

    Και απορω εαν αυτος ο ανθρωπος ηταν ικανος να διοικησει το ναυτικο μας. Η κυνικοτητα του και ο εγωισμος των αποψεων του ειναι ακρως επικινδυνα χαρακτηριστικα για εναν ηγετη!

    Για λογους αρχης και ηθικοτητας μονο θα επρεπε να ειχε παραιτηθει απο τη θεση του. Εαν δεν μπορει να διατηρησει μια κοσμιοτητα στην αποψη του και στην προσβολη του απεναντι στα πιστευω αλλων ανθρωπων, δεν μπορει να θεωρειται ανθρωπος των Ενοπλων Δυναμεων που σεβεται το κρατος και το Συνταγμα του!

     

    Τελος, δηλωνω πως αυτο το θεμα με προσβαλει βαθυτατα για το θεμα της πιστης μου ( εξαιτιας των αποψεων που μεταφερονται ) και θα ηθελα να δεχθει την αναλογη μεταχειριση απο τους mod.

    Ενδεικτικα αναφερω πως:

    1. Απαγορεύεται η προσβολή των Θείων, η αποστολή εθνικιστικών, ρατσιστικών, ξενοφοβικών, σεξιστικών και ομοφοβικών μηνυμάτων και η αποστολή υλικού που υπόκειται σε copyright ή σκοπεύει στην διαφήμιση προϊόντων και υπηρεσιών.

    και

    6. ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η προβολή οποιασδήποτε παραπομπής (link) στο Διαδίκτυο σε σελίδες που έχουν κερδοσκοπικό χαρακτήρα ή περιλαμβάνουν περιεχόμενο που δεν τηρεί τους κανόνες της πρότασης 1. Σε περίπτωση που θέλετε να προτείνετε μια παραπομπή που νομίζετε ότι μπορεί να εμπίπτει στα παραπάνω ή παραπομπή που εμπίπτει στα παραπάνω, αλλά πιστεύετε ότι θα ήταν χρήσιμο να έχουν γνώση τα μέλη του MusicHeaven.gr, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τους συντονιστές του Forum.

    ( απο τους κανονες του forum ).

     

    Και βεβαια αναμενω και την τοποθετηση του δημιουργου του αρθρου, διοτι περα απο τη παραπομπη δεν εχει τοποθετηθει προσωπικα. Αναγνωριζω το παιχνιδι που θελει να παιξει, ομως υπαρχουν και καποιοι κανονες στο χωρο που φιλοξενειται και καλο ειναι να τους τηρησει.


    -----------------
    Noiz Reduction Team DreamCatcher

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : noizreduction στις 04-07-2008 12:18 ]

     

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : noizreduction στις 04-07-2008 12:19 ]

     

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : noizreduction στις 04-07-2008 12:24 ]



      

    Απαγορεύεται το απαγορεύεται.


    liapop
    05.09.2008, 12:05

    Σχετικά με αυτό που παρέθεσε ο margo. Δεν καταλαβαίνω που είναι η ένσταση του. Γιατί δηλαδη η Παναγία να μην εμφανίζετε ως άνθρωπός; Αφού ήταν. Και μάλυστα όμορφη. Γιατί η ομορφιά να παρουσιάζετε ως αμαρτία; Ή η σαρκική επαφή; Ο κόσμος δεν πρέπει να έχει παρωπίδες. Πρέπει να ψάχνει, να αναζητάει. Γιατί αλλιώς θα ζει στο σκοτάδη. Δεν πρέπει να καταπίνουμε αμάσητα αυτά που μας σερβίρουν.

    Υ.Γ. Σχετικά με της γενειάδες. Είναι θέμα αισθητικής και υγιεινής. Άσε που τρομάζουν τα μωρά όταν τους βλέπουν.


    alex4you
    02.04.2009, 14:13

    εκτός απο τις κρυάδες περί γενιάδων,αισθητικών κτλπ, και ότι δέν άφηνε τους παπάδες να ανεβαίνουν στο πλοίο δεν θεωρώ ότι ο ναύαρχος λέει κάτι τρελό, στο κάτω κάτω αυτά είναι στο βιβλίο του αν θέλω δεν το διαβάζω.Θεωρώ ότι είχε απόλυτο δίκιο είμαστε μία ψεύτο-προχωρημένη χώρα.Ίσως να ήταν αρκετά καυστικός και ειρωνικός αλλά η αλήθεια πονάει!!!!!!!!

     

    Υ.Γ υπάρχουν πού χειρότερα λόγια απο αυτά του ναυάρχουν π.χ "Η ομολογία μελών του Π.Ι. ότι είναι μασόνοι φανερώνει ξεκάθαρα γιατί τα βιβλία αποχριστιανίζονται. Πως μπορούμε να δεχόμαστε τα νέα βιβλία αδιαμαρτύρητα όταν ξέρουμε με βεβαιότητα ότι ανάμεσα στους υπεύθυνους για το περιεχόμενό τους υπάρχουν μασόνοι;" Π.Ι παιδαγωγικό ινστιτούτο

    απο το γιώργο μεσαλληνό το παραπάνω αισχρό κείμενο.

    αμφισβητούμε κάποιον σαν εκπαιδευτικό επειδή έχει άλλες αντιλήψεις???????? έβαλα το παραπάνω κείμενο διότι είναι λόγια ιερέα.ΑΙΣΧΟΣ


    -----------------
    Όταν μιλάς στον Θεό είναι προσευχή όταν ο Θεός σου μιλάει είναι σχιζοφρένεια!...i'm alex

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : alex4you στις 02-04-2009 14:14 ]


    angel-0f-darkness
    02.04.2009, 20:14

    Δεν ξερω αν ειμαι στο σωστο θεμα αλλα διαβασα στην εφημεριδα οτι ο παπας στην περιοδια του στην αφρικη ειπε οτι τα προφυλακτικα ειναι καταραμενα και πως δεν πρεπει να τα χρησιμοποιουμε..

    Τι ειπε το ατομο?!!!

    Οι ερμοι οι ανθρωποι απο την διεθνη αμνηστια προσπαθουσαν τοσο καιρο να τους πισουν πως για να σταματησει η μεταδωση του AIDS πρεπει να χρησιμοποιουν προφυλακτικο και αυτος με μια φραση τα καταστρεφει ολα!!

    Ελεος πια!


    ilias-nekt
    02.04.2009, 23:58

    Παράθεση:

    Το μέλος fotis70 στις 09-07-2008 στις 14:02 έγραψε...

    Αυτή η θανατική ποινή θα έλυνε πραγματικά πολλά προβλήματα! Αν εφαρμοζόταν στους κακούς παπάδες, στους κακούς πολιτικούς, στους κακούς δικαστικούς, στους κακούς γιατρούς, στους κακούς δημοσίους υπαλλήλους, στους κακούς δασκάλους, στους κακούς επαγγελματίες, και στους κακούς πολίτες γιατί αυτοί επιλέγουν αυτούς που θα διαχειριστούν την τύχη όλων των υπολοίπων τότε πραγματικά θα είχε εξαλειφθεί το κακό μαζί με ένα συντριπτικό μέρος του πληθυσμού! Τι ωραία που τα λες ρε φίλε που πιστεύεις και εσύ στον Θεούλη και τον Χριστούλη! Όλα τα τσουβαλιάζουμε και τα ισοπεδώνουμε τόσο εύκολα; Είσαι από μια πόλη, π,χ από την Αθήνα. Έρχεσαι στην δική μου πόλη κάνεις κάτι κακό και εγώ αμέσως βγάζω το συμπέρασμα για όλη την Αθήνα! Όλοι οι Αθηναίοι είναι τέτοιοι! Τι απλό και «δίκαιο»! Έγιναν εγκλήματα στο όνομα του Χριστού ο Χριστός φταίει! Ο «Μέγας» Μπούς εισέβαλε στο Ιράκ στο όνομα της δημοκρατίας του Ιράκ και φταίει η δημοκρατία. Οι σταυροφόροι που διέπραξαν τα εγκλήματα στις σταυροφορίες είναι - σωστά και για εμένα - εγκληματίες αλλά οι μουσουλμάνοι δεν διέπραξαν εγκλήματα κατά των χριστιανών οι άλλων θρησκειών. Οι σταυροφόροι όμως φαίνονται γιατί θεωρητικά ήταν χριστιανοί. Το θεωρητικά το τονίζω γιατί οι πραγματικοί χριστιανοί δεν έκαναν εγκλήματα. Τώρα αν κάποιοι ψάχνουν να βρούν γεγονότα και να τα συνδέσουν όπως τους βολεύει αυτά είναι ατέλειωτα. Και όταν αναφερόμαστε στα δόγματα ( καθολικοί Ορθόδοξοι και τα λοιπά ) θα αναφέρουμε τα δικά τους εγκλήματα γιατί οι σταυροφορίες δεν έχουν καμία σχέση με την ορθοδοξία η οποία βίωσε τις συνέπειες από πρώτο χέρι με την Δ΄ σταυροφορία! Ούτε ιερά εξέταση έφτιαξε ποτέ! Και επιτέλους την Εκκλησία δεν την αποτελούν μόνο γριούλες και αμόρφωτοι όπως πολλοί θα το ήθελαν αλλά και νέοι και σημαντικοί άνθρωποι όλων των επιπέδων και των επαγγελμάτων!

    Aλλος ενας γυρος και απο μενα!...{#emotions_dlg.beer}