|
να απαντησω σε ολες τις ερωτησεις μια μια
1)παω καλα ,την παλευω και ειμαι μαθητης
2)δεν αποκαλεσα τον αλεξη αλητη αλλα ουτε πιστευω πως ηταν και απο τα φρονημα παιδια
αποκαλεσα αλητες τα παδια που επιτεθηκαν(εστω με αυτον τον τροπο στο περιπολικο)...
και θα επιμεινω οτι ηταν αλητες... εκαναν παρανομια(επιθεση κατα της αρχης νομιζω λεγεται) και ο αστυνομος επρεπε να ζητησει τον λογο αλλα με τπτ δεν επρεπε να κανει αυτο που εκανε...ως την στιγμη που πλησιασε τα παιδια ειχε δικαιο..απο εκει και περα δεν μπορω να ξερω τι εγινε για να εχω και αποψη...
μαλακιες εχω κανει αλλα ποτε δεν ειχα την απαιτηση να μεινω ατιμωρητος..η μαλλον καποτε την ειχα αλλα τοτε ημουν δημοτικο.....
δεν επρεπε να ησουν νεκρος επρεπε να ειχες τιμωρηθει...για το δικαιο δεν ''αγωνιζεσται''? το δικαιο απαιτει τιμωρια στους παραβατες των νομων...με τιποτα την θανατωση τους αλλα ηταν κατι που δεν εγινε σκοπιμα....
η συνεχεια ΗΤΑΝ ο θανατος.δεν ειναι παντα.ισως αν ηταν αλλο το πνευμα οχι μονο των παιδιων αλλα και της αστυνομιας το θεμα να τελειωνε με προσαγωγες. δυστυχως δεν γνωριζουμε τι εγινε αλλα ο αστυνομος σκοτωσε εναν ''αθωο'' 15χρονο..και ειναι τραγικο.. οσο τραγικο ειναι η αποπειρα δολοφονιας 3 ανθρωπων που απο τυχη οι δυο δεν επαθαν τπτ..αλλα επαναλαμβανω...η αντιδραση σε αυτο δεν εχει πολιτικα συμφεροντα αρα δεν εχει υποκινητες..αρα δεν γινεται τπτ..γτ ειδες τι γινεται? και εγω κι εσυ ειμαστε υποκινουμενοι..υποτιθεται στο θεμα αυτο μιλαμε για τον 20χρονο αλλα μας εχουν κανει να θεωρουμε εγκληματα μονο αυτα της αστυνομιας.
λοιπον επειδη και εγω με την σειρα μου ακουω πολλεσ μαλ%$#%ακιες δεν εχω ουτε πατερα ουτε κανεναν στην αστυνομια.. απλα προσπαθω να βλεπω καποια θεματα αντικειμενικα και οχι οπως μου τα προβαλουν
αυτο που λες για τους μπατσους κατα ποσο ειναι ολοι ανευθυνοι η οπως εσυ του αποκαλεις γουρουνια και δολοφονοι δειχνει την νοοτροπια σου.. μην τα ισοπεδωνεις ολα. υπαρχουν υποδειγματα αστυνομων που ομως ειναι μειοψηφια..οπως ειναι και οι ορθα σκεπτομενοι πολιτες...αν οι πολιτες ηταν ενταξει θα ηταν και οι μπατσοι θα ηταν και οι ''μεγαλοι''.. αλλα ολα ξεκιναν απο εμας...εμεις τα ισοπεδωνουμε ολα γιαυτο δεν απορω γιατι η αστυνομια ειναι ετσι... ουτε ομως και για την κοινωνια μας...και κατι ακομα..αυτη η εχθρικη σταση που εχεις προς τους μπατσους καταλαβε πως αυτη ειναι που δεν τους αφηνει να κανουν σωστα την δουλεια τους... αν εργαζοντε για να μας προστατευουν και ακουν απο χιλιαδες πολιτες το ''μπατσοι γουρουνια δολοφονοι'' τοτε πως να συνεχισουν?
ισως ο δικος σου ο θειος να ειναι απο τους καλους εναπομειναντες αστυνομους ..τι να πω ισως..
προπαγανδα προσπαθουν να κανουν αλλοι και δυστυχως τα καταφερνουν.
εδω απλα εκθετουμε αποψεις.......
φιλικα..
πραγατικα θελω να συνεχισουμε σε πιο ηρεμο τονο....
παστελλα όπως λες δεν είναι σωστό να κατεβάζουμε στρατό και συμφωνώ απολύτως μαζί σου, άλλα ΔΥΣΤΥΧΩΣ εδω στην Ελλαδάρα αυτό χρειάζομαστε... επειδή έχουμε μια νοοτροπία που το χρειαζόμαστε για να μας βάλουν σε τάξη.
Και τέλος και στις 2 περιπτώσεις για μένα είναι ένοχοι γτ εκεινη στιγμή όπως αστυνομικός δεν συγρατούσε λίγο τον εαυτό του ή ο αναρχικος, τι διαολο είναι, που πάλι δεν σκέφτηκε ότι μπορεί να πάθει όποιοσδήποτε κάτι.
|
Συμφωνώ σε όλα.
(Για το θείο μου ήτανε σχήμα λόγου.)
-----------------
...ποιες λέξεις μέσα σου σαπίζουν και δε θέλουν να βγουν, ποια ελπίδα σε οδηγεί στη πιο γλυκιά αυταπάτη, ποια θλίψη σε κλωτσάει πιο μακριά από παντού, πες μου ποιο φόβο αγάπησες πάλι...
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : theo182 στις 07-01-2009 23:17 ]
|
Για πες μας εσύ μεγάλε μύστη της αναρχίας μερικά από την ιδεολογία
της αναρχίας που την έχεις μελετήσει για να μάθουμε και εμείς οι αδαείς.
O Αναρχισμός (Αγγλικά: Anarchism, Ισπανικά: anarquismο) είναι ένα ιδεολογικό, πολιτικό και κοινωνικό κίνημα. Ετυμολογικά προέρχεται από την ελληνική λέξη αρχή= εξουσία και το στερητικό α. Στην κυριολεξία αναρχία σημαίνει «χωρίς εξουσία». Ο όρος αναρχισμός είναι αρκετά παρεξηγημένος καθώς αρχικά αρνητική είχε έννοια, διότι αναρχία συνήθως σήμαινε χάος κοινωνικό, πολιτικό και όχι μόνο. «Δήλωνε» δηλαδή την αταξία ή υπήρχαν φορές που ταυτιζόταν με βομβιστικές τρομοκρατικές ενέργειες. Η σύνδεση με τη βία είναι προπαγανδιστική καθώς οι μεγαλύτερες σχολές και οι μεγαλύτεροι θεωρητικοί αναρχικοί, θεωρούν τη βία όχι μόνο ακατάλληλο μέσο επιβολής αλλά επίσης την εξισώσουν με την αστική ηθική.
Η πρώτη αναφορά της λέξεως αναρχία υπάρχει στο έργο Επτά επί Θήβαις (467 πχ) του Αισχύλου. Εκεί η Αντιγόνη ανοιχτά αρνείται να αποδεχτεί το διάταγμα των κρατούντων να αφήσει άθαφτο το πτώμα του αδερφού της Πολυνείκη, ως τιμωρία για τη συμμετοχή του στην επίθεση κατά των Θηβών, λέγοντας: "Ακόμα και αν κανείς άλλος δεν επιθυμούσε να συμμετάσχει στην ταφή, εγώ μόνη μου θα τον έθαβα και θα έπαιρνα το ρίσκο που θα σημαίνει η ταφή του αδερφού μου. Ούτε ντρέπομαι να δράσω ενάντια αψηφώντας τη βούληση των κρατούντων (έχουσα άπιστων την αναρχίαν πόλει)."
Οι αναρχικές ιδέες επίσης ανάχθηκαν σε θρησκείες όπως ο βουδισμός αλλά και σε φιλοσοφικές σχολές σκέψης. Σύμφωνα με τον Πιοτρ Κροπότκιν οι στωικοί, με κορυφαίο τον Ζήνωνα "αποστρεφόντουσαν την παντοδυναμία του κράτους, την επέμβασή του και τον κρατισμό και διακήρυσσαν την κυριαρχία του ηθικού νόμου του ατόμου" [1]. Έτσι σύμφωνα με τον Κροπότκιν, ο Ζήνων ήταν ο καλύτερος υπέρμαχος της αναρχίας στον αρχαίο κόσμο[1].
Η πρώτη επίσημη γνωστοποίηση αναρχικών θέσεων προήλθε από τον ατομικιστή αναρχικό Ουίλιαμ Γκούντγουιν (William Godwin). Ήταν αυτός που στο έργο του Έρευνα για την πολιτική δικαιοσύνη πραγματεύτηκε μία μορφή ακραίου πολιτικού φιλελευθερισμού. Στη συνέχεια ο αναρχισμός ως μια ξεχωριστή πολιτική ιδεολογία εμφανίστηκε στα τέλη του 19ου αιώνα όταν οι υποστηρικτές και ο ίδιος ο Μιχαήλ Μπακούνιν αποσπάστηκαν από την Πρώτη Διεθνή, ή Διεθνή Ένωση των Εργατών που είχαν ιδρύσει ο Καρλ Μαρξ σε συνεργασία με τον «πατέρα της αναρχίας» Πιερ Ζοζέφ Προυντόν. Η πίστη του Μπακούνιν σε έναν «αντιεξουσιαστικό σοσιαλισμό» ήταν αυτή που οδήγησε στη διαγραφή του από τη Διεθνή και έβαλε τα θεμέλια για τον αναρχοκολεκτιβισμό ή κολεκτιβιστικό αναρχισμό, πάνω στον οποίο στηρίχτηκαν οι περισσότερες αναρχικές θεωρίες όπως ο αναρχοσυνδικαλισμός, ο οικοαναρχισμός, ο αναρχοκομμουνισμός κα. Με βάση λοιπόν τον αναρχοκολεκτιβισμό, ο αναρχισμός του 20ου αιώνα αρνείται τη μεταβατική περίοδο της Δικτατορίας του Προλεταριάτου (που ήταν μία από τις κύριες διαφωνίες του Μαρξ με τον Μπακούνιν), που προτείνουν οι κομμουνιστές για το πέρασμα στην αταξική κοινωνία. Επίσης, προωθεί την αυτοδιαχείριση και εστιάζει στην προσωπική ευθύνη που έχει το άτομο για τις πράξεις του απέναντι στον εαυτό του και το κοινωνικό σύνολο, του οποίου είναι μέλος.
Οι στόχοι του αναρχισμού, καθώς και τα μέσα επίτευξης των στόχων αυτών, αντιμετώπισαν έντονη κριτική και θεωρήθηκαν ουτοπικά. Για αυτόν το λόγο η απήχηση που έχει ο αναρχισμός είναι περιορισμένη σε σχέση με άλλες κυριότερες πολιτικές ιδεολογίες όπως ο σοσιαλισμός, ο φιλελευθερισμός κτλ. Οι αναρχικοί απορρίπτουν όλες τις μορφές πολιτικής πάλης ως ανούσιες και πιστεύουν σε μία «κοινωνική επανάσταση» (αναρχοκομουνιστές), σε γενικές απεργίες (αναρχοσυνδικαλιστές) ή σε μία γενική «ανυπακοή των μαζών» (ατομικιστές αναρχικοί). Ο αναρχισμός σαν κίνημα μπορεί και «επιβιώνει», για τον απλό λόγο ότι μπορεί και παίρνει θέση σε όλα τα κοινωνικά ζητήματα.
Η λέξη αναρχία, όπως τη χρησιμοποιούν οι περισσότεροι αναρχικοί, δηλώνει μια αρμονική αντιεξουσιαστική αταξική κοινωνία, που στηρίζεται στις δυνατότητες της εθελοντικής συνεργασίας και αμοιβαίας βοήθειας των ανθρώπων με βάση τον ατομικό αυτοπροσδιορισμό και την προσωπική συμμετοχή. Στη θέση των εξουσιαστικών πολιτικών δομών και των οικονομικών θεσμών οι αναρχικοί προτείνουν κοινωνικές σχέσεις θεμελιωμένες στην "εκούσια" ομαδική συγκρότηση αυτόνομων ατόμων, την αμοιβαία βοήθεια και την αυτοδιάθεση.
Ενώ συχνά ο αναρχισμός ορίζεται από αυτό στο οποίο εναντιώνεται, εντούτοις οι αναρχικοί ανά τις εποχές προσέφεραν σύμφωνα με το όραμα για αυτό που πιστεύουν ότι είναι η αληθινά ελεύθερη κοινωνία. Ωστόσο, οι ιδέες για το πώς μπορεί να είναι λειτουργική μια τέτοια κοινωνία πιθανώς διαφέρουν πολύ, ιδιαίτερα σε ό,τι αφορά τις διαπλεκόμενες οικονομικές σχέσεις.
Παρε να εχεις.Δεν ειναι δικα μου λογια,αλλα ισως σε βοηθησουν να καταλαβεις...
Κατάλαβα κατάλαβα με αλλά λόγια ο αναρχισμός είναι μια ακόμα
δυτική μπαρούφα που στην θεωρία έχει μερικά καλά στοιχεία κλεμμένα
από αλλού αλλά στην πράξη άστα να πάνε γιατί απλούστατα στηρίζετε
στην ουτοπία.
|
Το θέμα είναι πόσοι είναι οι πραγματικοί αναρχικοί που σέβονται την ιδεολογία της αναρχιας. 1000? 2000?
|
(ασχετο) ισως οσοι και οι χριστιανοι που σεβονται τις αξιες του χριστιανισμου..
αλλα μονο για τους αναρχικους λεμε οτι αυτοι που δεν διεπονται απο συνεπεια στις πραξεις τους απεναντι στις ιδεες της αναρχιας δεν ειναι αναρχικοι?
τους μπατσους που δεν εχουν ηθικη γιατι να μην τους βλεπουμε σαν κατι ξεχωριστο απο το σωμα της αστυνομιας?
οταν εβγαιναν τα παιδια στους δρομους και ελεγαν μπατσοι γουρουνια δολοφονοι γιατι κανεις δεν μιλουσε?εκεινοι δεν τα ισοπεδωνουν ολα?... ετσι τα ισωπεδωνουν τωρα και αυτοι που χαρακτηριζουν τους αναρχικους στο συνολο τους...γτ ουτε οταν ελεγαν για διευθαρμενους παπαδες πολιτικους κ.α. μιλησε κανεις να πει οτι δεν ειναι σωστο να τους χαρακτηριζουμε σαν συνολο?...
δεν ξερω τι να πω? ισως ο φιλος που αρχισε το θεμα για το κατα ποσο οι αναρχικοι ειναι αλητες η οχι(δεν θυμαμαι ποιος το αρχισε) ενδιαφερεται μονο για το προσωπικο του συμφερον και οταν θιγεται αυτο των αλλων απλα ακουει... τι να πω ισως ειμαι λαθος...παντως στην αρχη ημουν σιγουρα..γτ κι εγω ετσι εκανα...ισοπεδωνα τα παντα αλλα οταν με εβαζαν στην ιδια ζυγαρια με τους γυρω μου αντιδρουσα...
για τυχων παρεξηγησεις...δεν λεω τους αναρχικους αλητες απλα λεω οτι πρεπει να ενδιαφερομαστε λιγο για το κοινο καλο η μαλλον για το δικαιο των αλλων..να μην ασχολουμαστε μονο με οτι ειναι δικο μας η θιγει προσωπικα μας συμφεροντα
-----------------
μα καπως αδοξα τελειωνει και το ξερω το καλοκαιρι που'ρχεται ξανα μεσ'την ψυχη μου ξερω! δεν θα το φερει παλι πισω η κραυγη μου κι αν το χειμωνα εσυνηθησα...ξανα θα υποφερω
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : ins2anity στις 09-01-2009 15:45 ]
Ειχα γραψει ενα κειμενο για να το μοιρασω στα παιδια του σχολειου μου σχετικα με αυτο το θεμα.. Αρχικα θελω να αναφερω [οπως εγραψα και στο θεμα για τον νεοναζισμο] οτι οι αυθεντικοι αναρχικοι δεν σκοτωνουν.. Αυτη ειναι η ιδεολογια τους.. Πως να το κανουμε.. Τωρα αν καποιοι δηλωνουν αναρχικοι και βγαινουν και σκοτωνουν κοσμο προβλημα τους!
Καπου αναφερθηκε για τον αλεξη οτι αφου πεταξε μπουκαλια καλα εκανε ο μπατσος και γυρησε να του ζητησει τον λογο... Ε για κατσε. Τον σκοτωσε εν ψυχρω, δεν νομιζω οτι αυτο λεγεται "ζηταω τον λογο" !
Ο αστυνομικος που πυροβοληθηκε ευτυχως ζει το παιδι, γιατι παιδι ειναι και αυτος οπως ηταν και ο αλεξης! Το ειναι αστυνομικος δεν σημαινει οτι εχει την ιδεολογια του φασιστα! Εχει και αυτος δικαιωμα στο να ζει γαμωτο! Και αφου ολοι αυτοι που ειναι και καλα στον "αγωνα" μαχονται για την γενια των 700ευρω γιατι δεν διαδηλωνουν για τον αστυνομικο αυτο? Και αυτος περιπου τοσα επαιρνε..
Μεχρι εκει μας κοβει ρεεε!
Ας ξυπνησουμε επιτελους[και βαζω και τον ευατο μου μεσα!]!
|
φιλε μου εγραψα και πριν οτι δεν μπορω να καταλαβω την νοοτροπια μερικων να καταδικαζουν μαζικα τους αλλους και οταν η κριση για αυτους γινεται με τον ιδιο τροπο αντιδρουν ...διαβασε το προηγουμενο ποστ μου να καταλαβεις...θα δεχτω αυτο που λες(οτι δηλ δεν ειναι ολοι οι αναρχικοι κολοπαιδα-κατι που πιστευω προσωπικα)μονο αν αυτος ο καποιος δεν εκρινε τους αλλους με αυτον τον τροπο...αν η ιδεολογια σου αρχιζει εκει οπου θιγονται τα συμφεροντα σου τοτε δεν νομιζω πως αξιζει να μιλαμε(το δευτερο ενικο δεν αναφερεται συγκικριμενα σε εσενα)...
για την ορθοτητα της πραξης του αστυνομου εγω εγραψα...εγραψα ομως οτι σαν οργανο της ταξης επρεπε να γυρισει να ζητησει τν λογο αλλα οχι να τον σκοτωσει...σε παρακαλω να διαβαζεις πιο προσεκτικα γιατι εχω βαρεθει να γραφω τα ιδια πραγματα...δεν σου λεω οτι ηταν σωστο η οχι να γυρισει σου λεω επρεπε να γυρισει...αλλα με τιποτα δεν επρεπε να ειχε κανει αυτο που ακολουθησε(αν και ποτε δεν ξερεις τι εγινε μετα και γιατι το εκανε)...
καλο θα ηταν να μην φτασουμε στο οικονομικο...εγω θα ρωτησω το αλλο...που ειναι ολοι αυτοι που διαδηλωναν κατα της βιας τοσο καιρο?θα ξαναγραψω για πολλοστη φορα οτι πλεον δεν υπαρχουν πολιτικα συμφεροντα για να βγουν στους δρομους...δεν υπαρχουν υποκινητες...γιαυτο δεν βγαινουν στους δρομους...
αλλα οπως ειπες κι εσυ μεχρι εκει μας καβει...δυστυχως
|
|
Μπορει η αναρχια να ειναι οντως ουτοπια αλλα αν εφαρμοζαμε εστω και το ενα της εκατο απο την αρχη της αναρχιας νομιζω οτι τα πραγματα θα ηταν καλυτερα..
φιλικα..
παντως οσο και αν ο αναρχισμος ειναι ενα θεμα που προκαλει ακρεες αντιδρασεις εγω δεν τασομαι υπερ ουτε κατα αυτου....
σαν ιδεολογια την αποριπτω διχως σκεψη...
μοναχα οι προυποθεσεις του ειναι ενδιαφερον αλλα αν το καλοσκεφτειτε αυτες πρεπει να υπαρχουν σε ολα τα πολιτευματα καθως θα πρεπει να υπαρξει βελτιωση των κοιωνικων προβληματων και οχι μονο...
αν και δεν ειμαι γνωστης του θεματος, ο αναρχισμος συνεπαγεται την αρση ολων των νομων...αν γινει κατι τετοιο την τρεχουσα περιοδο (λεμε τωρα) το μονο που θα επιτυχουμε ειναι η υποβιβασμος του ανθρωπου ξανα σε ενα πρωτογονο επιπεδο διοτι χωρις τους νομους να μας ελεγχουν θα υπαρξει το απολυτο χαος και ο δυνατος θα επιβαλετε του ανισχυρου...αυτο ομως δεν ειναι μεσα στουυς στοχους του αναρχισμου πιστευω....
για να επιτευχθει κατι τετοιο με σχετικη επιτυχια πρεπει ολοι οι πολιτες να συνειδητοποιησουν τα δικαιωματα των αλλων και τις υποχρεωσεις τους προς αυτους και οχι μονο τα δικαιωματα και την αστειρευτη ελευθερια που προσφερει αυτο το ουτοπικο κατα πολλους (μαζι με αυτους κι εγω) καθεστος...
για να υπαρξει αυτη η προυποθεση πρεπει να αγωνιστουμε για την εξυγειανση του εκπαιδευτικου και οχι μονο συστηματος....αγωνες ομως δεν ειναι σε θεση να κανει η γενια μου κυριως λογω των ωφελιμιστικων κριτηριων που χρησιμοποιει για να σκεφτετε...
αρα πριν οι αναρχικοι αγωνιστουν για την εφαρμογη του ιδεολογικου αυτου κινηματος πρεπει ολοι να αγωνιστουμε μαζι για την βελτιωση της δημοκρατιας και της κοινωνιας...
θα επαναλαβω και παλι πως οι ρολοι μας στην κοινωνια δεν πρεπει να ερχονται σε συγκρουση καθως οι στοχοι μας μπορει εν μερη να διαφοροποιουνται ωστοσο τα μεσα με τα οποια θα τους πετυχουμε ειναι κοινα...
αλλα και αν παλι υπαρξει το ''καθεστος'' της αναρχιας με αυτες τις προυποθεσεις παντα θα υπαρχουν πολλοι που θα προσπαθησουν να εκμεταλευτουν τυχων υπεροχες τους προς δικο τους ωφελος....οπως αποδεικνυεται τοσες αιωνες οποιος εχει εξουσια ή βλεψεις και προυποθεσεις να την αποκτησει διαφθειρεται...για τετοιες περιπτωσεις αν θελουμε να μεινουμε προσκολημενοι στα ιδανικα της αναρχιας δεν πρεπει να υπαρχει τιμωρια...τεσπα....
θελω να καταληξω οτι μπορει να διαχωριζομαστε σε αναρχικους δημοκρατες κουμουνιστες και δεν ξερω τι αλλο αλλα αν το σκεφτειτε ολοι μας εχουμε στοχο την βελτιστη λειτουργεια των κοινωνικων ομαδων...
αυτο ειναι πιο εφικτο μεσα απο το πολιτευμα της δημοκρατιας....η συμβουλη μου ειναι να προσπαθουμε να βελτιωθουμε σαν ανθρωποι αλλα και σαν κοινωνιες ωστε να φτασουμε σε ενα επιπεδο που θα λειτουργουμε χωρις να διαχωριζουμε τα πολιτευματα σε δημοκρατικα και μη καθως η βελτιστη λειτουργεια μιας κοινωνιας χαρακτηριζεται και απο την ελευθερια που εχουν οι ανθρωποι στο πλαισιο αυτης, τον σεβασμο στους αλλους αλλα και προς τον εαυτο μας.....
ας αγωνιστουμε ολοι μαζι ενωμενοι μακρια απο πολιτικα συμφεροντα και αν η κοινωνια φτασει στο επιπεδο που πρεπει να φτασει ωστε να μπορει να λειτουργησει η αναρχια αποτελεσματικα, τοτε ολα αυτα πολυ μικρη σημασια θα εχουν....
ειμαι τελειως ασχετος με τις ιδεες και τα ιδανικα της αναρχιας αλλα κανενας δεν προσπαθησε να μου εξηγησει τι ακριβως ειναι αναρχια παρα τις τοσες μου εκκλησεις....
αυτα απο μενα.......
Ακου φιλε μου...Τα παραπανω σου λογια κατα βαση ειναι σωστα...Αναρχια ειναι μια ιδεολογια που πρεσβευει κατι ανωτερο.Οριζει τη λειτουργια του κρατους,χωρις να υπαρχει η εννοια της εξουσιας.Αυτο κατ'επεκταση σημαινει πως ναι μεν δε θα υπαρχουν ουτε κομματα,ουτε κυβερνησεις,αλλα αυτο προυποθετει οτι ο καθε ανθρωπος θα εχει αξιες και αρχες,δε θα καταπατα το κοινωνικο συμφερον και θα ζει βασει του δικαιου.Η αναρχια ειναι εξ'ολοκληρου ιδεολογια και δεν εχει να κανει σε τιποτα με την βια,αλλα λογω της κακης προβολης του κινηματος απο τα μμε και την διαστρεβλωση της εννοιας της αναρχιας,εχει βρεθει να ειναι δακτυλοδεικτουμενη...Το να επικρατησει αναρχια θα ειναι ιδανικο κτ'εμε,αλλα ειναι ουτοπικο.Δε σημαινει ομως πως αν επικρατησει σωστα θα επικρατει χαος.Αντιθετως.Παραπανω εχω παραθεσει τον πληρη ορισμο.Αν θες κανε τον κοπο να το διαβασεις...
να σ πω την πικρη αληθεια προσπαθησα να το διαβασω αλλα το αφησα...
δεν μου αρεσει να μαθαινω τοσο ορισμους εννοιων αλλα προτιμω να μου λενε οι αλλοι πως τα αντιλαμβανοντε...(τον ορισμο ωστοσο τον διαβασα)
1η ενσταση που εχω εναντι της ιδεας της αναρχιας ειναι απλη(συμφωνα με αυτα που γραφεις)
γιατι να μην υπαρχουν νομοι αν ουτως η αλλως δεν θα υπαρχουν παρανομοι; πραγματικα δεν μπορω να το καταλαβω....αφου στην ιδανικη περιπτωση της αναρχιας οι ανθρωποι δεν θα πραττουν ωστε υπονομευουν τα δικαιωματα των αλλων γιατι να μην υπαρχουν νομοι που να οριζουν την συμπεριφορα οσων δεν θα συμορφωθουν? εκει βρισκετε η μεγαλυτερη ενσταση μου γιατι βλεπω πως πισω απο αυτο το ρομαντικο καθεστως της απολυτης ελευθεριας κρυβεται το συμφερον....αποψη μου βεβαια που ισως ειναι λαθος αλλα προσπαθησε να το δεις σφαιρικα και οχι με την δικη σου οπτικη γωνια και με βαση την δικη σου ιδεολογια...πολλοι ειναι αυτοι που θα προσπαθησουν να επωφεληθουν απο αυτο...και αυτο δυστυχως γιατι οτι και να κανουμε τα παθη μας δεν χαλιναγωγουντε ουτε με τις ιδεες μας ουτε με τιποτα...σκεψου π.χ. ενας αντρας βιαστης που στην αναρχια θα μενει ατιμωρητος...δεν θα ειναι εντελως αισχρο απο την πλευρα του οσο και απο την πλευρα αυτων που επικροτουν την ατιμωρησια του;(αυτο ηταν απλως ενα παραδειγμα...το ιδιο ισχυει και για αλλα εγκληματα οπως βια κ.τ.λ.)το θεμα δεν ειναι αν η αναρχια επικρινει την βια η την αποριπτει, το θεμα ειναι η συμπεριφορα των ανθρωπων στα πλαισια αυτης...
παντως δεν θα ηθελα με τιποτα να αναφερθουμε σε αστοχους στιγματισμους που επιδιωκουν τα μμε...ας ειναι η τελευταια φορα που αναφερομαστε σε αυτα...
οσο για το αν επικρατησει αναρχια οπως εσυ την ονειρευεσαι σκεψου και το αλλο...
αν η δημοκρατια λειτουργουσε τελεια δεν θα ηταν εξισου καλη λυση;
αν ακομα και η βασιλεια (υπο την βασιλεια ενος σωστου ηγετη που δεν θα υπονομευει την ελευθερια των πολιτων) λειτουργουσε ιδανικα τοτε τι θα αλλαζε;
πιστευω δεν ειναι τα καθεστωτα που κανουν την διαφορα αλλα ο τροπος εφαρμογης τους και οι επιδιωξεις των εμπλεκομενων.
αλλα εγω θεωρω την δημοκρατια ως το καλυτερο πολιτευμα οχι μονο για τις ιδεες που πρεσβευει αλλα και διοτι ειναι το πολιτευμα που εφαρμοζεται αποτελεσματικοτερα απο ολα τα αλλα...εκει εγγυτε η διαφορα της απο τα αλλα...
Φιλε μου,ειπες:"γιατι να μην υπαρχουν νομοι αν ουτως η αλλως δεν θα υπαρχουν παρανομοι; πραγματικα δεν μπορω να το καταλαβω....αφου στην ιδανικη περιπτωση της αναρχιας οι ανθρωποι δεν θα πραττουν ωστε υπονομευουν τα δικαιωματα των αλλων γιατι να μην υπαρχουν νομοι που να οριζουν την συμπεριφορα οσων δεν θα συμορφωθουν? εκει βρισκετε η μεγαλυτερη ενσταση μου".Εκει βρισκεται το μεγαλειο αυτης της ιδεολογιας.Δηλαδη θα ειμαστε ολοι σε θεση να μη πραττουμε παρανομα και κατ'επεκταση η παρουσια νομων θα ειναι περιττη.Αλλα για να συμβει αυτο θα πρεπει ολοι,τοσο στο συνολο μας,οσο και αυτονομα-ως μοναδες,να λειτουργουμε βασει κοινων κανονων.Προσεξε!Κανονων και οχι νομων.Και για να κανω κι εγω με τη σειρα μου την ενσταση μου σε αυτα που προειπες,η αναρχια αντιπροσωπευει ενα αταξικο καθεστως.Σε κανενα αλλο πολιτευμα δεν οριζεται "αταξικη κοινωνια".Ακομα και στη δημοκρατια,υπαρχει διαχωρισμος μεταξυ των κοινωνικων ταξεων.Και σε ρωταω να μου απαντησεις με το χερι στην καρδια.Τι διαχωριζει εναν εργατη απο εναν βουλευτη?Αν κατανοησεις το τι προσπαθω να σου πω,τοτε εχεις βρει την απαντηση.Και για μη μακρυγορω,ο καθε ανθρωπος εχει το δικαιωμα στο ονειρο.Καταλαβαινω πως αυτο που εγω επιθυμω ειναι απιαστο.Αλλα αν ειμασταν ολοι σε θεση να το διεκδικησουμε,τοτε η κοινωνια μας δε θα ειχε αυτα τα χαλια.
και σου παραθετω ενα στιχο που ταιριαζει απολυτα στην περιπτωση μας:
Yoy may say I'm a dreamer,but I'm not the only one,
I hope someday you join us and the world will be as one...
το μονο που διαχωριζει εναν αγροτη με εναν βουλευτη ειναι η ηθικη που ισως εχει ο αγροτης..(μαλακια ενταξει πολλοι πολιτικοι εχουν ηθικη...η οχι ?...τεσπα)...το μονο που αλλαζει ειναι η οικονομικη κατασταση τους και η πολιτικη τους επιφανεια και καταξιωση αλλα εμεις δημιουργουμε αυτη τηην αντιληψη...για εμενα προσωπικα δεν υπαρχει καμια ουσιαστικη διαφορα..σε πολλα απο αυτα που ειπες εχεις δικαιο και κατανοω απολυτα τι θες να πεις....
απλα να εχουμε ισοτητα...χωρις ισχυρους και αδυναμους...
εγω ομως επιμενω οτι ποτε δεν θα μπορεσουν ολοι οι ανθρωποι να δρουν με βαση την ιδια ιδεολογια και κατα καποιον τροπο αυτο ειναι καλο....στην καταργηση των νομων εγω ειμαι απολυτος.... δεν μπορει να λειτουργησει κοινωνια χωρις νομους..(πρακτικα, γιατι θεωρητικα ολα μπορουν να συμβουν).. δεν θεωρω πως ειμαι ουτε ωμος ρεαλιστης ουτε ενας ρομαντικος στοχαστης που κοιταζω τα ακρα και αποριπτω την αναρχια ως κατι ουτοπικο ουτε ομως προσκολωμαι σε αυτην....πρεπει να αναλωνουμε τον χρονο μας ωστε να προσπαθουμε να επιτυχουμε εφικτους στοχους...ολοι εχουν δικαιωμα στο ονειρο και καλα κανεις και εχεις αυτες τις αντιληψεις γιατι χωρις να εχουμε ιδανικα τοτε δεν μπορουμε να προσπαθησουμε για κατι καλυτερο....απλα εμενα οι στοχοι μου ειναι πιο κοντα στην σφαιρα της σημερινης πραγματικοτητας...οι στοχοι εξω αυτης δυστυχως καταπνιγονται απο αλλους παραγωντες...οπωσδηποτε πρεπει να επιδιωκουμε την επιτευξη και αυτων αλλα καλυτερα να θεσουμε προτεραιοτητες αναλογα με το αν ειναι εφικτοι η οχι
το τραγουδακι αυτο ταιριαζει σε ολους μας..
δεν εισαι ο μονος οραματιστης...ολοι μα ειμαστε...
απο τους αναρχικους ,τους δημοκρατες μεχρι και τους φασιστες ολοι οραματα εχουμε...ολα τους ιδανικα με συγκικριμενο τροπο λειτουργειας....
Μιά απορία!
Κάποτε πριν από πολλά χρόνια - στα φοιτητικά μου χρόνια - η θεωρία του Αναρχισμού ήταν κάτι που με διακατείχε και πραγματικά πίστευα ότι είναι το ιδανικό!
Μετά κατάλαβα ότι ιδανικό είναι κάτι που μπορείς να το πλησιάσεις τουλάχιστον αν όχι να το αγγίξεις! Ο αναρχισμός πέρασε στην σφαίρα της ουτοπίας και πραγματικά μια ουτοπία ελάχιστα μπορεί να προσφέρει σε έναν άνθρωπο σε μια οικογένεια σε μια κοινωνία και σε έναν πολιτισμό! Άρα γιατί να την ακολουθώ; (δεν είναι αυτή η απορία μου).
Η απορία μου είναι η εξής: για όσους πιστεύουν ότι κάτι μπορεί να γίνει, πώς γίνεται η μετάβαση από το τώρα στον Αναρχισμό αλλά με πρακτικό τρόπο! Δηλαδή κάτι που μπορεί να εφαρμοστεί!
Θα ήθελα να κάνω έναν διάλογο πραγματικά με έναν που πιστεύει σε αυτήν την θεωρία!
εγω ζητησα επανηλημενα καποιον να μου πει τι πρεσβευει ο αναρχισμος χωρις να μου παραθεσει ορισμους ιστορικη εξελιξη και αλλα τετοια...
να βρω δηλ καποιον που απλα να γνωριζει τις αρχες του...και δεν βρηκα κανεναν...
εσυ ζητας οχι μονο να βρεις αλλα και να συζητησεις? χαχα ενδιαφερον...καλη επιτυχια παντως...
αν τον βρεις καλεσε με στο θεμα....πραγματικα το θελω..
φιλε φωτη πραγματικα μου αρεσει να διαβαζω δημοσιευσεις σου...(τωρα που το ξαναδιαβασα βλεπω οτι ισως φανει ειρωνικο αλλα καμια σχεση)