Το Τσέρνυ 100 είναι μέθοδος για πολύ αρχάριους-1η προκαταρκτική. Φτάνει ως περίπου επίπεδο 3ης κατωτέρας αλλά δεν υπάρχει λόγος να γίνει όλο το βιβλίο, εφόσον μόλις ο μαθητής φτάσει στο κομμάτι 30 μπορεί να παίζει πια Σονατίνες, Μπαχ και άλλα πιο ενδιαφέροντα πράγματα. Είναι περισσότερο μέθοδος ανάγνωσης παρά τεχνική. Είναι ίσως η καλύτερη για να ξεκινήσει ένας ενήλικας και η καλύτερη επίσης για παιδιά μετά την πρώτη-πρώτη και πιο απλή μέθοδο που θα χρησιμοποιήσουν (π.χ. John Thompson). Πολλές φορές τα παιδιά δεν το συμπαθούν αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν είναι ό,τι καλύτερο υπάρχει για συστηματική καλλιέργεια δεξιοτήτων αλλά και γούστου. (μην ξεχνάμε πως ο Τσέρνυ δεν ήταν τυχαίος-ήταν ο αγαπημένος μαθητής του Μπετόβεν, καθόλου ασήμαντος συνθέτης και πετυχημένος παιδαγωγός.)
To Οesten είναι και αυτό για προκαταρκτική αλλά προς κατωτέρα. Συμπαθητικό αν και κάπως ανιαρό. Σε κάθε περίπτωση αντί γι αυτό μπορεί να παίζει κανείς άλλα, πιο ενδιαφέροντα πράγματα, γιατί τα κομματιάκια του δεν είναι ασκήσεις -δλδ δεν έχουν κάποιον προφανή σκοπό- παρά είναι απλά εύκολα και ψιλοανόητα κομματάκια. Το χρησιμοποιώ μόνο σε μαθητές που έχουν κάποια δυσκολία ώστε να προχωράνε λίγο πιο ομαλά και με μικρότερα βήματα.
Το Schmitt είναι μια εντελώς ανούσια τεχνική μέθοδος. Ουσιαστικά άνευ λόγου ύπαρξης.
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : fibonazzi στις 17-06-2009 03:03 ]