ελληνική μουσική
    620 online   ·  210.862 μέλη

    Έτοιμο το Μουσικό Σχολείο της Πρέβεζας

    jorge
    08.08.2009, 11:11

    Το νέο σχολείο δίνει πολλές δυνατότητες στους αποφοίτους του.

    Συγκεκριμένα, όσα παιδιά τελειώσουν το Μουσικό Λύκειο εξασφαλίζουν Πτυχίο Θεωρητικών Ευρωπαικής Μουσικής, Πτυχίο Ελληνικής Παραδοσιακής Μουσικης(Βυζαντινής) καθώς και Πτυχίο Ελληνικών Παραδοσιακών Οργάνων.Οι υποψήφιοι μαθητές -προκειμένου να εγγραφούν στην πρώτη τάξη- θα αξιολογηθούν στον Ρυθμό(ακουστική ικανότητα), Φωνητική Ικανότητα, Διάκριση Ηχοχρωμάτων και προαιρετικά σε ένα Μουσικό Οργανο (Ευρωπαικό η Παραδοσιακό) σε επίπεδο τουλάχιστον κατωτέρας σχολή.

    Σύμφωνα με την κ.Σφονδύλη σκοπός των μουσικών σχολείων είναι η προετοιμασία και κατάρτιση των νέων που επιθυμούν να ακολουθήσουν την επαγγελματική κατεύθυνση της μουσικής –χωρίς να υστερούν σε γενική παιδεία- αν τελικά επιλέξουν άλλο τομέα επιστημονικής ή επαγγελματικής έκφρασης. Το αναλυτικό πρόγραμμα περιλαμβάνει 27 ώρες γενικης παιδείας,, 17 ώρες μουσικής παιδείας, αισθητικής παιδείας, άσκηση στα εργαστήρια και απογευματινή μελέτη.

    Στο σχολείο θα γίνεται και σίτιση των παιδιών(δαπάνη που θα καλύψει η Νομαρχία) μαζί με την αντίστοιχη δαπάνη για την μετακίνηση των παιδιών.Αξίζει να σημειωθεί ότι εάν παιδί έχει τελειώσει Ωδείο, θα συνεχίσει τις σπουδές του στο σχολείο από εκεί που σταμάτησε (κι όχι από την αρχή) ενώ σε περίπτωση που μαθητής απορρίπτεται κατά τις προαγωγικές εξετάσεις σε μουσικά μαθήματα, δεν θα χάνει την τάξη του αλλά θα μετεγγράφεται στην επόμενη τάξη άλλου , μη μουσικού σχολείου.

    Περισσότερα θα βρείτε στο http://epirusgate.blogspot.com/>

    kithara2
    09.08.2009, 19:25

    Παράθεση:

    Το μέλος jorge στις 08-08-2009 στις 11:11 έγραψε...

    Συγκεκριμένα, όσα παιδιά τελειώσουν το Μουσικό Λύκειο εξασφαλίζουν Πτυχίο Θεωρητικών Ευρωπαικής Μουσικής, Πτυχίο Ελληνικής Παραδοσιακής Μουσικης(Βυζαντινής) καθώς και Πτυχίο Ελληνικών Παραδοσιακών Οργάνων.Οι υποψήφιοι μαθητές -προκειμένου να εγγραφούν στην πρώτη τάξη- θα αξιολογηθούν στον Ρυθμό(ακουστική ικανότητα), Φωνητική Ικανότητα, Διάκριση Ηχοχρωμάτων και προαιρετικά σε ένα Μουσικό Οργανο (Ευρωπαικό η Παραδοσιακό) σε επίπεδο τουλάχιστον κατωτέρας σχολή.


    Εχω τελειωσει μουσικο γυμνασιο λυκειο και αυτα δεν ισχυουν...τουλαχιστον σε ολα τα υπολοιπα μουσικα της Ελλαδας..δυστυχως ουτε πτυχιο περνουμε ουτε τπτ...ουτε καν τα παιδια που θελουν μουσικολογια κ ειναι απο μουσικο δεν εχουν προτεραιοτητα σε περιπτωση ισοβαθμιας στις πανελληνιες!!!μακαρι να αλλαξει ο νομος γιατι δεν ειναι το ιδιο να σχολας καθε μερα 3 ή 4 αναλογα το σχολειο και να κανεις τοσα μαθηματα κ στο τελος να μην παιρνεις τπτ

    γενικα ο θεσμος του μουσικου στη Ελλαδα τα τελευταια 2 χρονια αρχιζει κ αναπτυσσεται(θελω να πιστευω)...απ οτι ξερω στην βορεια Ελλαδα δεν ειναι καθολου ανεπτυγμενα..δεν εχουν δικο τους κτιριο..προβληματα με τους μουσικους καθηγητες..πολυ λιγα παιδια συνεχιζουν...κτλ κτλ...


    GALOIS
    15.08.2009, 11:51

    Παράθεση:

    Το μέλος kithara2 στις 09-08-2009 στις 19:25 έγραψε...

     

    Εχω τελειωσει μουσικο γυμνασιο λυκειο και αυτα δεν ισχυουν



    Όντως από όσο ξέρω δεν ισχύουν,τουλάχιστον στα περισσότερα σχολεία


    darbukaboy
    15.08.2009, 12:51

    Μακαρι η δημιουργια αυτου του σχολειου(οπως και του μουσικου σχολειου της Αρτας που βρισκεται στα σκαρια) να συντελεσουν στην περαιτερω αναπτυξη αυτου του πολυ σημαντικου θεσμου που λεγεται μουσικο σχολειο!Μακαρι...


    pianoteacher
    22.09.2009, 01:19

    Δυστυχώς ή ευτυχώς δουλεύω σε μουσικά σχολεία εδώ και 10 χρόνια και τυχαίνει να γνωρίζω τη λειτουργία τους από πρώτο χέρι. Πλεον δεν ισχύει οτι παίρνουν πτυχία οποιουδήποτε είδους οι μαθητές των σχολείων αυτών. Γινόταν παλιότερα αλλά για κάποιο λόγο που δεν γνωρίζω εγώ σταμάτησε. Σε ότι αφορά στη λειτουργία τους... Κάποια κάνουν εξαιρετική δουλεια, κάποια όχι. Οι παράγοντες που συντελλούν σε αυτό είναι πολλοί και θα κουράσω αν τους αναφέρω. Ενδεικτικά θα πώ οτι εξαρτάται κατά μεγάλο μέρος από τη διεύθυνση του σχολείου και από φυσικά από τις πάμπολλες ελλείψεις σε μουσικό εκπαιδευτικό προσωπικό.

    Και κάτι τελευταίο που ειλικρινά είναι για κλάματα....!!!!

    Όπως αναφέρθηκε και πριν για να μπείς σε ένα μουσικό σχολείο θα πρέπει να δώσεις κάποιου είδους ρυθμικές-ακουστικές εξετάσεις. Πήγε, λοιπόν, ως επιτροπή για αυτές τις εξετάσεις στο νεοσύστατο μουσικό σχολείο Άρτας ένας συνάδελφος που τυγχάνει να είναι και αδελφικός μου φίλος. Ξεναγήθηκε στο σχολείο και προς μεγάλη του έκπληξη διαπίστωσε οτι δεν είχε ούτε ένα πιάνο!!!! Υπήρχαν κάποια λίγα αρμόνια σαν αυτά που μπορείς να βρείς στα μαγαζιά παιχνιδιών, ενώ γνωρίζω επισήμως οτι από τα μουσικά όργανα που αγοράστηκαν την προηγούμενη σχολική χρονιά από το ΥΠΕΠΘ, πολλά σαπίζουν σε αποθήκες γιατί δεν υπάρχουν αίθουσες να τοποθετηθούν!!!!

    Λοιπόν, νομίζω πως ήρθε η ώρα να μην ενθουσιαζόμαστε στο άκουσμα νέων μουσικών σχολείων, γιατί ο μόνος λόγος για τον οποίον ιδρύθηκαν της Άρτας και άλλα 5 σχολεία φέτος είναι καθαρά προεκλογικός και ίσως το συγκεκριμένο (Μ.Σ.Αρτας) για να εξυπηρετήσει τις ανάγκες του ΤΕΙ Παραδοσιακής Μουσικής και Τέχνης που εδρεύει στην πόλη. Προς Θεού δεν θεωρώ οτι η Άρτα ή οποιαδήποτε από τις πόλεις με τα καινούρια σχολεία δεν τα χρειάζονται, αλλά αν οι αρμόδιοι αποφασίσουν να ιδρύσουν ένα σχολείο ας το κάνουν σωστά και όχι κοροϊδεύοντας τα παιδάκια που θέλουν να ασχοληθούν με τη μουσική και τους γονείς για τους οποίους είναι σαφώς μία οικονομική ανάσα από τα υψηλά δίδακτρα ενός ωδείου αμφιβόλου ποιότητος.

    Λυπάμαι αν σας κούρασα, αλλά νομίζω πως η ενημέρωση είναι πιο αξιόπιστη από τους άμεσα εμπλεκόμενους σε έναν φορέα, παρά από τα δελτία τύπου των υπουργείων.


    incomplete_angel
    22.09.2009, 10:20

    Παράθεση:

    Το μέλος kithara2 στις 09-08-2009 στις 19:25 έγραψε...

    Παράθεση:

    Το μέλος jorge στις 08-08-2009 στις 11:11 έγραψε...

    Συγκεκριμένα, όσα παιδιά τελειώσουν το Μουσικό Λύκειο εξασφαλίζουν Πτυχίο Θεωρητικών Ευρωπαικής Μουσικής, Πτυχίο Ελληνικής Παραδοσιακής Μουσικης(Βυζαντινής) καθώς και Πτυχίο Ελληνικών Παραδοσιακών Οργάνων.Οι υποψήφιοι μαθητές -προκειμένου να εγγραφούν στην πρώτη τάξη- θα αξιολογηθούν στον Ρυθμό(ακουστική ικανότητα), Φωνητική Ικανότητα, Διάκριση Ηχοχρωμάτων και προαιρετικά σε ένα Μουσικό Οργανο (Ευρωπαικό η Παραδοσιακό) σε επίπεδο τουλάχιστον κατωτέρας σχολή.


    Εχω τελειωσει μουσικο γυμνασιο λυκειο και αυτα δεν ισχυουν...τουλαχιστον σε ολα τα υπολοιπα μουσικα της Ελλαδας..δυστυχως ουτε πτυχιο περνουμε ουτε τπτ...ουτε καν τα παιδια που θελουν μουσικολογια κ ειναι απο μουσικο δεν εχουν προτεραιοτητα σε περιπτωση ισοβαθμιας στις πανελληνιες!!!μακαρι να αλλαξει ο νομος γιατι δεν ειναι το ιδιο να σχολας καθε μερα 3 ή 4 αναλογα το σχολειο και να κανεις τοσα μαθηματα κ στο τελος να μην παιρνεις τπτ

    γενικα ο θεσμος του μουσικου στη Ελλαδα τα τελευταια 2 χρονια αρχιζει κ αναπτυσσεται(θελω να πιστευω)...απ οτι ξερω στην βορεια Ελλαδα δεν ειναι καθολου ανεπτυγμενα..δεν εχουν δικο τους κτιριο..προβληματα με τους μουσικους καθηγητες..πολυ λιγα παιδια συνεχιζουν...κτλ κτλ...



    Κι εγώ μια από τα ίδια, μουσικό σχολέιο τελείωσα πέρασα τέλεια, έμαθα πάρα πολλά, μουσικολογία μπήκα αλλά για πτυχία τέτοιου είδους ούτε λόγος! Μακάρι να είναι πραγματική η αναπτυξή τους και όχι πλασματική και για χάρη εκλογών κτλ κτλ.


    tago
    22.09.2009, 11:38

    Καλό είναι να γεμίσει όλη η χώρα με σχολεία που αφορούν τον πολιτισμό. Καλό είναι να έχουμε πολλά μουσικά, καλλιτεχνικά και αθλητικά σχολεία για να αποκτήσουν κάποτε τα ελληνόπουλα αυτό που λέμε πολιτιστική παιδεία.  Αν όμως όλα αυτά λειτουργούν χωρίς υποδομές, χωρίς εποπτικά μέσα, χωρίς κτήρια, χωρίς μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό, τότε με συγχωρείται αλλά καλύτερα να μη λειτουργούν. Το πρόβλημα δεν είναι τα μπόνους για την εισαγωγή στα ΑΕΙ αλλά το συνολικότερο πλαίσιο λειτουργίας που αφορά τη πραγματική και ουσιαστική παροχή μόρφωσης. Αν αυτό δεν υπάρχει, τότε δε κάνουμε τίποτα.