ελληνική μουσική
79 online   ·  209.164 μέλη

Copyrights και κάρτες ήχου PC/MAC pci,usb,firewire. Μουσική με κάρτα ήχου.

antwnispatra
Φθασμένος
Chat
29.02.2012, 03:02

Διάβασε λίγο τον τίτλο του θέματος αλλά και ολόκληρη τη συζήτηση.Θα διαπιστώσεις και εσύ πως δεν έχουν μεγάλη επαφή συν το οτι στην πορεία το ανέπτυξες και σε άλλα άσχετα με τον τίτλο και τις αρχικές ερωτήσεις θέματα.

Όσο για τις όποιες παρατηρήσεις,όταν το φόρουμ γίνεται πεδίο μάχης είναι απαραίτητες.


#41   
Post αρνητικής αξιολόγησης
antwnispatra
Φθασμένος
Chat
29.02.2012, 03:54

Είναι άσχετα με τον τίτλο,μην θίγεσαι.Πήγε στα νομικά επειδή έκανες συζήτηση για δικαιώματα.

Δεν είδα να γίνει συζήτηση για κάρτες ήχου.


#43   
Post αρνητικής αξιολόγησης
Post αρνητικής αξιολόγησης
klefths
Συγχορδία Ματζόρε
Chat
29.02.2012, 11:55

Φιλε jimusicgod,

Δεν εισαι ουτε ο πρωτος ουτε και ο μονος που εχει πεσει θυμα τρελλης παραπληροφωρησης απο φιλους "γνώστες".

Η απαντηση σου εχει δωθει απο τον noizreduction ηδη, μπορεις να χρησημοποιησεις οποιδηποτε υπολογιστη με οτι λειτουργικο συστημα θελεις, οποιοδηποτε sequencer και καρτα ηχου, με οποιαδηποτε plugins, γνησια η οχι, το δηλημα για τους περισσοτερους ειναι απλα ηθικο.
Μονο οι λουπες σου πρεπει να ειναι royalty free, αλλα ακομα και αυτο τελικα εξαρταται απο την δικη σου κριση, εφ'οσον παραμενεις καλλιτεχνης χαμηλου προφιλ.
Οταν γινεις φιρμα, το προβλημα αυτο δεν θα σε απασχολει καθολου, μιας και θα κανουν αλλοι την "βρωμικη" δουλεια της ηχογραφησης για σενα.

Ολα τα υπολοιπα με κρυφες συχνοτητες, μυστυκους κωδικες και αδειες των windows ειναι παραμυθακια που απλα δεν στεκουν, ουτε να τα παιρνεις σοβαρα χρειαζεται αλλα ουτε και να τα αναπαραγεις.

Φανταζεσαι να χρειαζονταν αδεια απο τα laptop, windows, cubase, plugins, usb, sound card κλπ για να γραφτουν τραγουδια?

Στο φιναλε, αν εξακολουθεις να εισαι δυσπιστος, -σαν καποιους γνωστους μου- μπορεις να παρεις τα εξαγωμενα αρχεια .wav (αυτα με τις μυστικες συχνοτητες) να τα επεξεργαστης και να τα μετατρεψεις σε .aif μεσα απο καποιο δωρεαν προγραμμα στα linux.



#46   
noizreduction
Βετεράνος
Chat
29.02.2012, 15:26

Spoiler ειναι γνωστο εδω και καιρο πως παρα πολλες εταιριες στο χωρο αρνουνται να δεκτουν το συγκεκριμενο συστημα "προστασιας" θεωροντας το επιπλεον κοστος και πολλες φορες αναμφιβολο εαν βελτιωνει τη τελικη ασφαλεια του προϊοντος, αφου παντα οι "πειρατες" βρισκονται ενα βημα μπροστα.



Επισης αφορα καθαρα οπτικους δισκους υψηλου sample rate κι οχι CDs, τα οποια δεν μπορουν να εντυπωσουν το συγκεκριμενο format, ενω "λανσαρεται" σε δισκακια video κι οχι audio. Smile


Αλλο ομως αυτο το watermark που αφορα καθαρα το τελικο προϊον που ερχεται στο χρηστη/θεατη κι αλλο η εξαγωγη ενος αρχειου απο ενα προγραμμα DAW με τη διαδικασια του bounce!

Μη συγχεουμε ασχετα πραγματα μεταξυ τους, γιατι θα προκληθει επιπλεον πανικος απο ανθρωπους που θελουν να βλεπουν εναν "μπαμπουλα" μεσα στο PC/MAC τους {#emotions_dlg.biggrin}


-----------------
Dreamcatcher Music DreamCatcher

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : noizreduction στις 29-02-2012 15:30 ]


#47   
noizreduction
Βετεράνος
Chat
29.02.2012, 16:05

Spoiler δε διαφωνω σε τιποτα, ομως επαναλαμβανω πως η τεχνολογια αυτη ειναι συμβατη με πιο μοντερνες τεχνολογιες optical media απο το CD και μεχρι στιγμης το βασικο commercial product για μεταφορα μουσικης ειναι το CD. Προφανως και οτιδηποτε εχει συμπιεστει/μετατραπει σε internet συμβατο format θα μπορει να περιεχει αυτο το watermark.

Ειναι μεγαλο λαθος ομως να λες πως εγγραφεται και στη μιξη μιας πρωτογενους παραγωγης, γιατι κανενα μα κανεναν DAW δεν εχει τετοια τεχνολογια ( και ξερω πολλα μεγαλα studio και παραγωγους που θα δημιουργουσαν μεγαλα προβληματα στις εταιριες DAW εαν προχωρουσαν σε μια τετοια κινηση )

Καταλαβαινεις τη διαφορα αυτου που επισημαινεις εσυ κι αυτου που τονιζω εγω; Αλλο το commercial προϊον που ερχεται στα χερια του καταναλωτη κι αλλο το εαν χρησιμοποιεις πειρατικο DAW για να παραγεις τη μουσικη σου!


Ειναι 2 διαφορετικα θεματα και κανεις μεχρι στιγμης δεν εχει αποδειξει πως καποιος χρησιμοποιει πειρατικο λογισμικο!


Μη συγχεουμε ασχετα πραγματα, γιατι κινδυνολογουμε απεναντι σε μελη που ενδεχομενως να τα κανουν μια "σουμα" ολα αυτα και να πανικοβληθουν ακομα περισσοτερο!


#48   
klefths
Συγχορδία Ματζόρε
Chat
29.02.2012, 16:17

@ spoiler

Κανενα sequencer της αγορας δεν αφηνει κρυφα ηχητικα απωτυπωματα στα εξαγωμενα αρχεια.
Αυτο θα το εκανε μη ανταγωνησιμο, μιας και ολοι θα στρεφονταν σε καποιο αλλο παρομοιο προιον.

Eιναι γνωστο οτι περισσοτεροι ειναι οι χρηστες παρανομου λογισμικου παγκοσμιως απο οτι νομιμου, αρα, ποια εταιρια θα στρεφονταν στο να ελλατωσει τα κερδη της κατα το ημισυ, μιας και οσοι τελικα αγοραζαν το συγκεκριμενο sequencer δεν θα μπορουσαν να το χρησημοποιησουν, εφ'οσον εκαναν παραλληλα χρηση καποιου warez plugin?

Παραδειγμα οπως γνωριζεις ειναι το syncrosoft που εμποδισε την συνυπαρξη "σπασμενου" sequencer και plugins της ιδιας εταιριας αλλα δεν εμποδισε αλλα pluginz τριτων εταιριων να μπορουν να δουλευουν χωρις προβλημα, και αυτο για καποιο μικρο χρονικο διαστημα, μεχρι να βρεθει το μαγικο emulator.

Βλεπουμε λοιπον πως η τεχνικη που αναφερεις υοθετηθηκε απο τις δισκογραφικες και κηνηματογραφικες εταιριες ΜΟΝΟ για την προστασια απο παρανομη αντιγραφη και διακηνηση αντιγραφων, σε ολοκληρωμενες ταινιες η ολοκληρωμενα μουσικα κομματια.
Οι εταιριες δηλαδη, αφου εχουν στα χερια τους το υλικο, -το οποιο δεν τις ενδιαφερει πως δημιουργηθηκε- προσπαθουν να το προστατευσουν μαζι με τα κερδη που θα τους επιφερει η πωληση του.
Οι τεχνικες προτστασιας συνεχως εξελισονται, και ο μονος λογος που συμβαινει αυτο ειναι επειδη και οι τεχνικες "σπασιματος" δεν μενουν στασιμες.

Το συμπερασμα λοιπον ειναι πως η πειρατεια μουσικου λογισμικου (sequencers, plugins κλπ) στην πραγματικοτητα βοηθαει τις δισκογραφικες εταιριες με αυξηση του δικου τους τζιρου που βασιζεται στην εξης απλη λογικη:
Περισσοτεροι δημιουργοι - περισσοτερα τραγουδια - περισσοτερο κερδος.
Ποια δισκογραφικη λοιπον θα δεχοταν να μειωσει τα κερδη της, μειωνωντας τον αριθμο των καλλιτεχνων που θα μπορουσαν ανα πασα στιγμη να συνεργαστουν μαζι της?

 


#49   
noizreduction
Βετεράνος
Chat
29.02.2012, 16:43

Spoiler κοιτας με λαθος οπτικη ματια το θεμα των DAWs και θα σου εξηγησω γιατι!


Το DAW ειναι ενα προγραμμα, οπως οποιοδηποτε αλλο. Σκοπος της εταιριας που το δημιουργει δεν ειναι να απωθησει το χρηστη να δημιουργησει κατι με αυτο και υστερα να μη μπορει να το "πουλησει", αλλα να μην μπορει εξαρχης ο χρηστης να το χρησιμοποιησει.

 

Γι' αυτο το λογο υπαρχουν τα USB keys, τα serials κι οποιαδηποτε αλλη δικλειδα ασφαλειας εχει ως σκοπο να αποτρεψει τους επιδοξους hackers να "σπασουν" το προγραμμα.

 

Με τη δικη σου λογικη, οι εταιριες δεν ενδιαφερονται εαν θα βρει καποιος το πειρατικο προγραμμα, οποτε δεν τους νοιαζει εαν θα....χασουν χρηματα απο τη μη πωληση του αυθεντικου προϊοντος τους! Ομως εδω ειναι το λαθος σου. Σε αντιθεση με τις εταιριες που παραγουν ταινιες και οι οποιες θελουν να αποτρεψουν την αντιγραφη και παρανομη πωληση/διαμοιρασμο του πρωτοτυπου προϊοντος τους, οι εταιριες παραγωγης software δε θελουν εξαρχης τη δυνατοτητα δημιουργιας πειρατικης κοπιας.

 

 

Με λιγα λογια, το συγκεγκριμενο watermark δε θα επιτρεπει σε μια συσκευη να αναπαραγει ενα αντεγραμμενο δισκακι ( ειτε απο το ιντερνετ, ειτε απο το μαυρο της γειτονιας ), ενω το CD key των software επιτελει το ιδιο ακριβως πραγμα!


Ηδη η Steinberg καταφερε στο Cubase 6 να αποφυγει το σπασμενο προϊον ( και κατα παραξενο τροπο επιτρεπει τη free χρηση μιας ελαφριας εκδοσης που με μονο 40€ μπορεις να αναβαθμισεις σε καλυτερη με περισσοτερες λειτουργιες ξε-κλειδωτες ) με τη νεα αντι-hacker φορμουλα που εχει!




Και στο λεω με απολυτη σιγουρια πως τουλαχιστον 10-15 μεγαλοι παραγωγοι και η ιδια η AES θα ξεσηκωθουν εαν οι εταιριες που παρεχουν δικλειδες ασφαλειας παρεμβουν πανω στο ψηφιακο format της ηχογραφησης. Θα ζησουμε στιγμες επιστρεοφης σε αναλογικα μεσα εγγραφης μονο και μονο για να αποφυγουμε τη δυναστεια των συγκεκριμενων εταιριων.

 

Η τεχνολογια εντυπωσης δε μπορει να αλλαξει στο RED BOOK γιατι ειναι θεμα format και bytes. {#emotions_dlg.biggrin}
-----------------
Dreamcatcher Music DreamCatcher

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : noizreduction στις 29-02-2012 16:44 ]


#50   
noizreduction
Βετεράνος
Chat
29.02.2012, 16:46

Και να θυμισω και τα μεγαλα σκανδαλα στο χωρο της "ασφαλειας" των media formats.


#51   
noizreduction
Βετεράνος
Chat
29.02.2012, 17:28

Υποψιν καποιες πατεντες περι ασφαλειας περνανε αμεσα απο τις αποφασεις επαγγελατιων του ηχου και της εικονας. Φανταζομαι πως το συστημα προστασιας για τα video optical discs περασε απο τον αντιστοιχο χωρο, σε αντιθεση με την AES που εδω και πολυ καιρο τα "εχει" με την SONY ( και Philips ) για πολλες "μπαγαποντιες" που εχει φερει.

Μη ξεχνας πως η SONY εχει και τις πιο αποτυχημενες ( εμπορικα ) πατεντες σε σχεση με αλλες εταιριες, οποτε απο αυτο και μονο αρκει να καταλαβει κανεις πως ουδεις τελειος στο χωρο του commercial προϊοντος! Οπως επισης εχει σταματησει την εντυπωση του watermark που προκαλουσε προβληματα στην αναπαραγωγη των CDs.


Αυτο που προσπαθω να σου πω Spoiler ειναι πως οι εταιριες DAW συμπεριφερονται περισσοτερο ως εταιριες software και λιγοτερο ως μεγαλα κινηματογραφικα studios που εχουν μεγαλο "αχτι" την πειρατεια. Οι πατεντες που χρησιμοποιει ενας software developer για να διαφυλαξει τα προϊοντα του απο την πειρατεια ειναι τελειως διαφορετικα απο αυτα που προτιμαει μια εταιρια παραγωγης ταινιων.


Δεν εχουν κανενα λογο λοιπον οι software εταιριες να εντυπωνουν κωδικες και διαφορα "ματζουνια" στον ηχο που εξαγεται απο ενα Cubase ή ενα Pro Tools γιατι πολυ απλα εκεινες τις ενδιαφερει η πωληση του αρχικου προϊοντος ( που ειναι το ιδιο το προγραμμα ) κι οχι η πωληση του αποτελεσματος χρησης του προϊοντος, αφου εκεινες αμεσα δε χανουν απο αυτο.

 

Το CD ειναι ενα παλαιωμενο format που πολλες εταιριες εχουν παραβιασει οσον αφορα το RED BOOK ( πραγμα που εκανε τη Phlips να τις κυνηγησει και να απαιτησει να μη γραφουν Compact Disc στο εξωφυλλο ), ομως τα τεχνικα χαρακτηριστικα του ιδιου του μεσου δε του επιτρεπουν να παραβιαστουν καποιοι βασικοι κανονες.

Αν ηταν ετσι, γιατι το συγκεκριμενο συστημα δεν εφαρμοζεται στο CD που ειναι και πιο commercial απο τα αλλα 2 ειδη? Απλη λογικη θελει!



Κι επειδη το θεμα μας ειναι τελειως διαφορετικο, σου εφιστω τη προσοχη και τη διαφορα στο εαν τα DAWs προσθετουν εναν κωδικα ή εναν ηχο στο τελικο αποτελεσμα ( αρα θα κανει τις αστυνομιες και τις εταιριες χαρουμενες ) κι εαν αυτο γινεται σε αλλα μεσα, οπως το blu ray.

Μη συγχεουμε ανομοια πραγματα.


-----------------
Dreamcatcher Music DreamCatcher

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : noizreduction στις 29-02-2012 17:28 ]


#52