ελληνική μουσική
    719 online   ·  210.832 μέλη

    Αρχάριος ζητάει βοήθεια

    APIRANTHITISS
    09.04.2012, 21:23

    Καλησπέρα, είμαι αρχάριος στην κιθάρα.

    Ξεκίνησα με τα τετράδια του κου Αστέρη και πήγαινα αρκετά καλά.

    Έφτασα να μάθω τις βασικές συγχορδίες αλλά τώρα δεν μπορώ να καταλάβω πως αυτές εφαρμόζονται στα διάφορα τραγούδια.

    διαβάζω τα αντίστοιχα άρθρα για τους ρυθμούς αλλά και πάλι όταν φτάσω στο σημείο να προσπαθήσω να παίξω ένα κομμάτι κολάω. Υπάρχει κάποιος τρόπος να εξασκηθώ;

    Ευχαριστώ

    Σταμάτης


    STEFANOS604
    09.04.2012, 21:51

    Όσον αφορά την κιθάρα πιστεύω ότι οι Σημειολογικές Παρτιτούρες (βλέπε το παρακάτω thread) βοηθούν τον αρχάριο ειδικά αυτές που δείχνουν με φωτογραφίες τη θέση των δακτύλων για τα ακόρντα.

    http://www.musicheaven.gr/html/modules.php?name=Splatt_Forums&file=viewtopic&topic=25863

    Στο παρακάτω site θα βρεις χιλιάδες τραγούδια με τα ακόρντα που θα σε βοηθήσουν άμεσα:

    http://kithara.vu/


    reteos
    09.04.2012, 22:17

    Καλησπέρα Σταμάτη. Θα σου πώ την γνώμη  μου (αν και δεν είμαι ειδικός,ίσως κάποιος άλλος σε κατατοπίσει  καλύτερα).

    Για να παίξεις ένα κομμάτι πρέπει  βασικά να ξέρεις ή να βρείς :

     α) την κλίμακα (δρόμο) στην  οποία είναι γραμμένο το κομμάτι. Τότε θα βάζεις και τις αντίστοιχες (του κατά περίπτωση δρόμου)  συγχορδίες,(εφόσον γνωρίζεις όπως λές τις βασικές συγχορδίες).

     β) Την τονικότητα του κομματιού.

     γ) Τον ρυθμό.

    Εκτός όμως αυτών  χρειάζεται πολύ πρακτική εξάσκηση. Παίξε παράλληλα  με ότι ακούς ώστε το αυτί σου  να εξοικειώνεται αναλόγως . Αν παίζεις μαζί με κάποιον άλλον , θα έχεις σημαντική βοήθεια.

    Το  «kithara.vu» που αναφέρει ο Στέφανος ,θα σε βοηθήσει επίσης αρκετά.  

     


    APIRANTHITISS
    09.04.2012, 22:24

    Επομένως από ότι καταλαβαίνω η εξοικόιωση με τον ρυθμό κάθε κατηγορίας ή κάθε τραγουδιού έρχεται με την εφαρμογή;