ελληνική μουσική
    541 online   ·  210.874 μέλη
    PanGuitar
    18.01.2013, 01:07

    Παιδιά μια βοήθεια αν σας είναι εύκολο. Επειδή είμαι παντελώς άσχετος από τεχνολογία κλπ. Πήγα να κάνω ένα νέο λογαριασμό στο youtube και μου ζήτησε gmail. Έγραψα το gmail που έχω και μου είπε πως υπάρχει ήδη (στην ουσία εγώ το έχω) και μου είπε να κάνω άλλο. Έκανα και έγινε το account. Αλλά χάθηκα λίγο. Μπορείτε να μου πείτε τι συμβαίνει και συνεργάζονται αυτοί οι 3 (youtube, google, gmail). Απ' το ένα site με παίρνει στο άλλο, χάθηκα λίγο (Είμαι κι άσχετος). Λίγη βοήθεια αν σας είναι εύκολο;{#emotions_dlg.blink}

    Εγώ στην ουσία θα ήθελα ένα απλό κανάλι στο γιουτουμπ και ένα gmail..


    jorge
    18.01.2013, 01:12
    Δεν χρειάζεσαι νέο λογαριασμό για το καθένα, καθώς και τα 3 τα έχει η ίδια εταιρία. Αυτό που χρειάζεται να κάνεις είναι να έχεις έναν και μόνο λογαριασμο (account) "ομπρέλα", o oποιος αναφέρεται σαν Google Account, με τον οποίο θα συνδέεσαι και στα 3. Άρα στο Youtube δεν χρειάζεται να κάνεις νέο λογαριασμό. Συνδέσου όπως συνδέεσαι και στο Gmail και πες μας αν τα κατάφερες.
    PHILIPPOSSM
    18.01.2013, 01:13
    όλα αυτά ανήκουν στην google. αν ακολουθήσεις τα βήματα που σου λένε θα συνεργαστούν οι λογαριασμοί σου.
    PanGuitar
    18.01.2013, 01:18

    Φίλε Γιώργο τώρα στην ουσία έχω 2 gmail. Πάω να ενωθώ και με τα δύο στο γιουτουμπ και ενώνεται και με τα δύο. Τι συμβαίνει; Μπεδεύτηκα. Τώρα πλέον όμως έκανα λογαριασμό στο γιουτουμπ (Μου είπες πως δε χρειάζεται να κάνω). Στην θέση που είμαι τώρα (με 2 gmail και 1 (ή 2;) νεο λογαριασμό στο γιουτουμπ τι να κάνω;


    mary_omikron
    18.01.2013, 01:25

    Κράτησε ένα από τα δύο gmail μπες μ΄αυτό στο youtube και φτιάξε κανάλι να ανεβάζεις βίντεο. Το άλλο μην το χρησιμοποιείς. 

    [ τροποποιήθηκε από τον/την mary_omikron, 18-01-2013 01:26 ]


    PanGuitar
    18.01.2013, 01:30