Καταρχας, επειδη ανεφερες για μια συναυλια στο ωδειο, θεωρησα πως η σκηνη ή η κατασταση γενικοτερα μπορει να καλυφθει με ενσυρματο. Οποτε εαν εχεις τα χρηματα να προχωρησεις στην αγορα του ασυρματου μοντελου, κανε το.
Κατα δευτερον, επειδη πολλες φορες μου εχει τυχει οταν κανουμε αντιστοιχες συζητησεις, μην αγοραζεις κατι επειδη το ειδες απο αλλους ή απο γνωστα ονοματα. Τα γνωστα ονοματα εχουν την αναγκη αυτων των μηχανηματων και πολλες φορες εχουν και τη τσεπη ( ή τη χορηγια ) για να τα αγορασουν.
Εαν ειναι το πρωτο μικροφωνο που θα παρεις, προτιμησε να παρεις ενα ενσυρματο καλο με τα ιδια χρηματα ( και μισα, αφου τα μισα χρηματα που δινεις ειναι για το πομποδεκτη ) και να συνηθισεις τη λειτουργια.
Η επιλογη ειναι δικη σου.
Απο εκει και περα, τα in ear monitors ξεκινανε απο 200€ ( με εξαιρεση καποια no name προιοντα ), ειναι ακουστικα που βαζεις στο αυτι σου και λειτουργουν οπως τα κλασσικα monitors. Λες στον ηχοληπτη τι θες να ακους και με τις καταλληλες ρυθμισεις σου επιτρεπει να ακους ο,τι θες.
Συνηθως τα προτεινω σε ατομα που εχουν μεγαλη σκηνη και πολλες κινησεις ή και σε μικρες σκηνες με μεγαλη ενταση, οπου βολευει και τον ηχοληπτη, αλλα και τον μουσικο να μπορει να εχει το monitor του στο αυτι κι οχι σε καποιο ηχειο που ενδεχομενως να μη χωραει ή ακομα και να προκαλει feedback λογω μικρου χωρου.
Το ασυρματο προφανως και βολευει εαν εχεις κι ασυρματο μικροφωνο.
Εφοσον το ωδειο κανει το live, δεν θα επρεπε να ειχε τουλαχιστον ενα βασικο εξοπλισμο να καλυψει τις αναγκες του live? Με εξαιρεση το μικροφωνο ( που ειναι καλο να εχεις ενα δικο σου ), τα monitors ειναι κατι που επρεπε να εχει ο χωρος...