Κάποιες πρώτες παρατηρήσεις:
-τα ποδήλατα είναι ελαφρώς άσχημα από αισθητικής άποψης (δεν τα έχω δοκιμάσει ακόμα για να τα δω πως είναι και από άποψης χρήσης)
-οι σταθμοί είναι μάλλον άσχημα σχεδιασμένοι:π.χ. στον σταθμό έξω από το δημαρχείο έχει μια κολωνίτσα που για να διαβάσεις τις οδηγίες πρέπει να κάνεις κύκλο γύρω της....Τώρα δεν ξέρω αν αυτό ήταν σκόπιμο λόγω της Μπιενάλε αρχιτεκτονικής που υπάρχει τώρα (μεταξύ μας:θα μπορούσε κάποιο μέρος των κονδυλίων για εγκαταστάσεις της μπιενάλε να είχε χρησιμοποιηθεί για την δημιουργία σταθμών ποδηλάτων-εγκαταστάσεων υτης μπιενάλε που έτσι θα έμεναν στην πόλη και μετά το τέλος της μπιενάλε....
Μένει τώρα να γίνουν και σωστοί ποδηλατόδρομοι,μια και που αυτοί που υπάρχουν μάλλον καθόλου πρακτικοί και επικίνδυνοι είναι,τόσο για τους ποδηλάτες,όσο και για τους πεζούς (π.χ. αυτός επί του πεζοδρομίου στην λεωφόρο Νίκης δίπλα στην θάλασσα ή αυτός στην λεωφόρο Μεγάλου Αλεξάνδρου).
βέβαια δεν λείπουν οι τραγελαφικές καταστάσεις όπως αυτή που ανέφερε στο χθεσινό φύλλο της η εφημερίδα Μακεδονία :Φρένο στα ποδήλατα του δήμου βάζει η αποκεντρωμένη διοίκηση Μακεδονίας Θράκης!
Ανάλογη φάση με σύστημα κοινόχρηστων ποδηλάτων ενεργοποιήθηκε και στην Κομοτηνη
Με το θέμα ασχολούνται και οι ιστοσελίδες των ποδηλατών:
http://www.podilates.gr/node/32096
http://on-bikes.blogspot.gr/2013/10/blog-post_590.html