ελληνική μουσική
    415 online   ·  210.859 μέλη

    «Επτά επί Θήβας» σε ρυθμούς χιπ χοπ

    vouliakis
    01.03.2006, 11:35
    Μπορεί μια αρχαία τραγωδία να μετατραπεί σε μιούζικαλ και μάλιστα σε ρυθμούς χιπ χοπ;

    Στην καρδιά της Νέας Υόρκης, σε ένα από τα εκτός Μπρόντγουεϊ θέατρα, ο Oιδίποδας βγαίνει στη σκηνή με γούνα ριγμένη στους ώμους και σε ρυθμό r&b καταριέται τους δύο γιους του.

    Σύμφωνα με Τα Νέα, όλα αυτά συμβαίνουν στην τραγωδία του Αισχύλου «Επτά επί Θήβας», που ντύνεται με ήχους από χιπ χοπ, φανκ, μπλουζ και r&b, συντομεύει τον τίτλο της σε «Seven» («Επτά»), δημιουργεί ουρές έξω από την 188 θέσεων αίθουσα του Θεατρικού Εργαστηρίου της Νέας Υόρκης και προκαλεί τις διθυραμβικές κριτικές σε περιοδικά και εφημερίδες της πόλης, αποδεικνύοντας πως το θέατρο είναι ανοιχτό σε νέες προτάσεις.

    Πανύψηλοι έγχρωμοι τύποι με φαρδιά χρωματιστά παντελόνια, που μοιάζουν να έχουν αποδράσει από τα γκέτο του Χάρλεμ, εμφανίζονται ως Ετεοκλής και Πολυνείκης που αλληλοσπαράσσονται για την εξουσία της Θήβας, ενώ στο ίδιο στυλ κινείται και ο Χορός των Θηβαίων.

    Μια γυναίκα dj σε ρόλο αφηγήτριας και ένας Oιδίποδας (που δίνει το «παρών» σε φλας μπακ, για να συνδεθούν με την ιστορία όσοι αγνοούν την υπόθεση) με όρεξη να μην αφήσει θηλυκό απείραχτο, συνθέτουν το πρώτο μεγάλης διάρκειας μιούζικαλ χιπ χοπ, που έχει λιγοστές «πινελιές» συμβατικότητας: όπως το δεξί χέρι του βασιλιά, που τον υποδύεται ένας λευκός μεσήλικος με κοστούμι.

    Πηγή: news.in.gr