ελληνική μουσική
    491 online   ·  210.875 μέλη

    45 χρόνια Λεύτερης Παπαδόπουλος!

    georgianoua
    25.05.2006, 13:53
    45 χρόνια δημιουργίας, 45 χρόνια έμπνευσης που άγγιξε τις καρδιές όλων των Ελλήνων. Τραγούδια που μας έκαναν να αγαπήσουμε, να δακρύσουμε, να μοιραστούμε στιγμές και συναισθήματα. 45 χρόνια Λεύτερης Παπαδόπουλος.
    Με τον τίτλο «Όλου του κόσμου οι Κυριακές» ο Λεύτερης Παπαδόπουλος παρουσίασε μια τετραπλή κασετίνα με 80 τραγούδια που έχουν σημαδέψει την πορεία του από το 1963 μέχρι και σήμερα.
    Όλα μαζί τα τραγούδια αποτελούν ένα μαγικό ταξίδι. Ένα ταξίδι σε όλου του κόσμου τις Κυριακές και στου Λευτέρη Παπαδόπουλου που όπως φαίνεται δεν είναι ποτέ συννεφιασμένες…

    Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον καταξιωμένο μας στιχουργό και ποιητή
    Aiolos_m
    25.05.2006, 14:08
    Έχει εκδόσει ποιητικές συλλογές; Αυτό δεν το ήξερα.
    Πάντως αν αναφέρεσαι στην "ποιητική" υπόσταση του στίχου του, έρχομαι να δηλώσω πολύ επιφυλακτικός. Είναι ο Λευτέρης Παπαδόπουλος ένας "ποιητής" του ελληνικού τραγουδιού, όπως ήταν ο Γκάτσος, όπως ο Μάνος Ελευθερίου, όπως ο Άλκης Αλκαίος;
    Έχει γράψει πολλά και καταπληκτικά κομμάτια που χάραξαν ιστορία ίσως περισσότερο και από όλους. Αλλά ποιήματα...;
    georgianoua
    25.05.2006, 14:28
    Κι' όμως είναι και ποιητής

    Για ρίξε μια ματία στη σελίδα ΕΔΩ
    Aiolos_m
    25.05.2006, 14:47
    ΣΦ.: Πολλοί δεν σας θεωρούν μόνο στιχουργό αλλά ένα σύγχρονο λαϊκό ποιητή. Υπάρχει διαφορά ανάμεσα στους στίχους ενός τραγουδιού κι ενός ποιήματος;

    Το ποίημα είναι κάτι εξαιρετικό. Αλλά είναι ευκολότερο απ' ό,τι ένας ποιητικός στίχος. Στο ποίημα μπορείς να γράψεις ό,τι θέλεις, χωρίς να δεσμεύεσαι από κάποιον ή από κάτι. Ο αναγνώστης του ποιήματος μπορεί να μην καταλάβει τίποτε ή και να το καταλάβει όπως αυτός θέλει. Στην πραγματικότητα, μόνον ο ποιητής ξέρει τι εννοεί γράφοντάς το. Στο τραγούδι έχεις ακροατή που πρέπει ν' ακούσει και να καταλάβει τι θέλεις να του πεις. Οι στίχοι του πρέπει να είναι ευθύβολοι κι άμεσοι.

    Μετά, το ποίημα μπορεί να είναι ένα μακρινάρι, ένα ολόκληρο βιβλίο. Το τραγούδι κρατάει τρία λεπτά, είναι τρεις στροφές και τα νοήματά του πρέπει να είναι συμπυκνωμένα.



    Αναφέρεσαι σε αυτό το κομμάτι της συνέντευξης; Αν αναφέρεσαι σε αυτό, ο Παπαδόπουλος παραδέχεται τη διαφοροποίηση μεταξύ ποιήματος και τραγουδιού, όσον αφορά το στίχο, άρα και αυτόματα την διαφοροποίησή του από τους ποιητές...

    όχι;


    georgianoua
    25.05.2006, 14:54
    Όχι καλέ μου δεν αναφέρομαι σ'αυτό το κομμάτι αλλά στην όλη συνέντευξη

    Θα κοιτάξω ξανά σε λίγο και θα δω και θα σου πω
    Aiolos_m
    25.05.2006, 15:00
    Quote:

    Το μέλος georgianoua στις 25-05-2006 στις 14:54 έγραψε:

    Όχι καλέ μου δεν αναφέρομαι σ'αυτό το κομμάτι αλλά στην όλη συνέντευξη

    Θα κοιτάξω ξανά σε λίγο και θα δω και θα σου πω






    georgianoua
    25.05.2006, 15:07
    Έχω κοιτάξει διάφορα άρθρα και δεν εχω εντοπίσει πουθενά ότι είναι πράγματι και Ποιητής.

    Από όσα έχω διαβάσει τελικά είναι μόνο ένας αξιόλογος στιχουργός. Από δική μου αφέλεια φαίνεται κατάλαβα ότι έχει γράψει και ποιητικές συλλογές

    Πάντως ότι είναι διαμάντι της Ελληνικής Μουσικής κανείς δεν το αμφισβητεί πιστέυω
    georgianoua
    25.05.2006, 15:14
    Έχω βρεί το πιο κάτω άρθρο στην εφημερίδα το ΒΗΜΑ

    Πρέσπια 2002. Δώδεκα χρόνια ζωής συμπληρώνουν εφέτος οι εκδηλώσεις «Πρέσπια», οι οποίες πραγματοποιούνται με επίκεντρο το μικρό νησάκι του Αγίου Αχιλλείου στη λίμνη των Πρεσπών. Στην πρεμιέρα των εκδηλώσεων την Πέμπτη 22/8 στη Φλώρινα εμφανίζονται ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου με τον Λαυρέντη Μαχαιρίτσα, στις 23/8 στον Αγιο Αχίλλειο ο Διονύσης Σαββόπουλος παρουσιάζει την παράστασή του με τίτλο «Βαλκανικά ποδήλατα», ενώ στις 24/8, και πάλι στο νησάκι της λίμνης των Πρεσπών, τιμάται ο ποιητής Λευτέρης Παπαδόπουλος. Τραγουδούν ο Γιώργος Νταλάρας, η Χάρις Αλεξίου, ο Γιάννης Κότσιρας και ο Δημήτρης Μπάσης. Την ορχήστρα διευθύνει ο Χρήστος Νικολόπουλος. Για τον ποιητή μιλούν ο Κώστας Γεωργουσόπουλος, ο Αδαμάντιος Πεπελάσης και ο Γιώργος Λιάνης. Ποιήματα του Λευτέρη Παπαδόπουλου απαγγέλλουν ο Γρηγόρης Βαλτινός, η Πέμη Ζούνη και η Χριστίνα Θεοδωροπούλου.


    Μιλάμε για τον ίδιο Λευτέρη Παπαδόπουλο;
    Έτσι νομίζω..
    Aiolos_m
    25.05.2006, 16:08
    Δεν ξέρω..αλλά από τις μέχρι τώρα γνώσεις μου δεν γνώριζα ότι έχει εκδόσει ποιητικές συλλογές. Θα το ψάξω κι εγω.

    Φυσικά και είναι από τα μεγαλύτερα διαμάντια του ελληνικού τραγουδιού στο στίχο. Αλίμονο!



    Χαιρετίσματα στους αγαπημένους τόπους της Κύπρου!
    Aiolos_m
    25.05.2006, 16:31
    Η μόνη καταχώρηση που βρήκα σχετικά με την ποιητική υπόσταση του Λευτέρη Παπαδόπουλου είναι σε έναν δίσκο του 1997 με τη μουσική του Μίκη Θεοδωράκη με την ερμηνία της Φαραντούρη με γενικό τίτλο "Σερενάτες".

    ΣΕΡΕΝΑΤΕΣ

    Ποίηση: Λευτέρης Παπαδόπουλος
    Σύνθεση: 1985-1996. Αθήνα.
    Πρώτη εκτέλεση: 1997, Μαρία Φαραντούρη, Θεσσαλονίκη
    Ηχογράφηση: 1998, Μαρία Φαραντούρη

    Τραγούδια:

    ΤΑ ΜΑΓΙΑ
    ΕΝΑ ΦΕΓΓΑΡΙ ΑΛΛΟΚΟΤΟ
    ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΑΛΛΙΩΤΙΚΟ
    ΚΑΠΟΤΕ ΘΑΡΘΟΥΝ ΝΑ ΣΟΥ ΠΟΥΝ
    ΣΕ ΠΟΙΑ ΠΕΛΑΓΗ
    ΤΕΡΜΑ Η ΜΙΖΕΡΙΑ
    ΕΡΩΤΙΚΟ
    ΗΣΟΥΝΑ ΠΑΡΑΠΟΝΟ
    ΜΕ ΤΑ ΜΑΥΡΑ ΣΟΥ ΤΑ ΜΑΤΙΑ
    ΑΛΑΤΙ
    ΣΤΟΥ ΣΙΦΝΙΟΥ ΤΟ ΜΠΑΡ
    ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΠΙΑ

    Από κει και πέρα όπου κι αν έψαξα για να δω αν πρόκειται περι μελοποιημένης ποίησης ή στιχουργικής, όλες οι καταχωρήσεις αναφέρονται σε στίχους.
    Χαρακτηριστικό είναι το άρθρο αυτό.
    georgianoua
    25.05.2006, 16:55
    Έχω βρεί μια ποιητική του Συλλογή που λέγεται"Τα τραγούδια μου"

    Και μερικά λόγια για τηζωή του
    Aiolos_m
    25.05.2006, 17:20
    "Τα τραγούδια μου" δεν ειναι ποιητική συλλογή...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψει όσα τραγούδια έχει γράψει σε έναν τόμο (ο οποίος πίστεψέ με είναι ογκόδης-τον έχω). Δεν είναι όμως όλα. Κάποια όπως λέει τα έχασε, δεν του άρεσαν κλπ κλπ.

    Εν τέλει δεν βγαίνει θετικό πόρισμα όσον αφορά την ποιητική υπόσταση του Λευτέρη Παπαδόπουλου....

    Άλλος κανεις έχει πληροφορίες;
    SWEETHOPE
    25.05.2006, 17:53
    Αν είναι ποίηση το ΄΄μή μιλάς μή γελάς κινδυνεύει η Ελλάς΄΄τότε ο αγαπημένος μας[για το έργο που αφίνει πίσω του] στιχουργός είναι όντως και ποιητής.
    Πάντως ποιητής και μπεγλέρι,λεξιλόγιο μαγγιάς καθώς και Ναπολεόντεια έπαρση δε συνάδουν ιδιαιτέρως.
    Ποίηση εκτός των άλλων είναι η εσωτερική ευγένεια μιας απέριτης σεμνότητας που ζεί στη σιωπή των ρευμάτων[τρέχουσα δημοσιογραφία,πολυκατοχή προεδρικών θώκων,πολυθεσία επιτροπών κρίσεως και διαλογής κλπ].
    Είναι πολύ διαφορετικό πράγμα.Όσο η αγάπη από τη βαθειά εκτίμηση. Προσοχή γιατί με υπεραπλουστεύεις και γενικόλογες ισοπεδωτικές κινήσεις έτσι όπως πάμε μπορεί να δούμε σύντομα τον αγαπημένο Λευτέρη δίπλα στον ποιητή Νικόλαο Καββαδία.Φιλικά
    Aiolos_m
    25.05.2006, 18:14
    Θα διαφωνήσω κάθετα στον ορισμό του ποιητή, μα θα συμφωνήσω στο οτι ο Παπαδόλπουλος δεν ειναι ποιητής.

    Δεν ειναι η ζωή, το στυλ, ο προφορικός λόγος που συνθέτουν έναν ποιητή μα η σωστή χρήση και η διαφορετική ερμηνία της γλώσσας καθως και η διορατικότητα όσον αφορά ορισμένα πράγματα (πνευματικός άνθρωπος). Πιστεύεις ότι ο κος Καββαδίας δηλαδή μιλούσε καλύτερα στους συνομιλητές του ή δεν κρατούσε κομπολόι;;; Σε πληροφορώ οτι ο κος Καββαδίας είχε γλώσσα ναυτική-με ό,τι συνεπάγεται αυτο- κάπνιζε υπερβολικα- ακομα και κάποια ναρκωτικα κατα καιρους- και έψαχνε τη σεμνότητα στα...πορνεία κάθε λιμανιου.

    Αυτά όλα όμως δεν στέκονται ικανα για να αμφισβητίσει κάποιος την ποιητική του ιδιότητα και το άπιαστο ταλέντο του....

    Φιλικά.

    ...μ' αλλιώς η μοίρα το βουλήθη
    πρέπει να στρίψεις σε μια κόχη...


    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Aiolos_m στις 26-05-2006 23:36 ]
    Aiolos_m
    25.05.2006, 18:15
    ΥΓ: δεν είναι όλοι οι ποιητές "Παλαμάδες" ....
    gazakas
    25.05.2006, 19:02
    Αντιγράφω από το βιβλίο " Γραμματολογία - Θεωρία Λογοτεχνίας, του καθηγητή του Πανεπιστήμιου του Μονάχου και, αργότερα, Ιωαννίνων, Γιώργου Βελουδή, και ενός από τους κορυφαίους σύγχρονους φιλολόγους και θεωρητικούς της λογοτεχνίας:

    "...Παρά το διαζύγιο της έντεχνης ποίησης από τη μουσική, η πανάρχαιη σύζευξη των δύο αυτών αδελφών τεχνών δε θα επιβιώσει μόνο, και στον αιώνα μας, στο παραδοσιακό δημοτικολαϊκό τραγούδι σ' όλες σχεδόν τις χώρες του κόσμου, ακόμα και στις πιο εκβιομηχανισμένες ανάμεσά τους (Ιρλανδία, Λατινική και Βόρεια Αμερική). Η συνύπαρξη στο ίδιο το πρόσωπο του ποιητή, του συνθέτη και, πολύ συχνά, του εκτελεστή θα ξαναβρεί στον αιώνα μας την ανανεωμένη δικαίωσή της, μετά τα σποραδικά προανακρούσματά της με το νέο Brecht, μερικούς αξιόλογους εκπροσώπους, μοντέρνους τροβαδούρους, ιδιαίτερα για την ποιητική/λυρική συνέκφραση (Popsong/Protestsong) των αντιαυταρχικών, όχι μόνο φοιτητικών, κινημάτων στη δεκαετία του 1960(Beatles, Bob Dylan, Joan Baez, Leonard Cohen, Wolf Biermann κ.α.). Μια επιστημονική και όχι κανονιστική γραμματολογία είναι υποχρεωμένη να συμπεριλάβει και αυτά, αλλά και τ' αναρίθμητα εκείνα δείγματα του σύγχρονου μαζικού, λαϊκού ή ψευτολαϊκού, λογοτεχνικού ή παραλογοτεχνικού τραγουδιού στην ιστορία και τη θεωρία της λυρικής ποίησης. Η ενδεχόμενη εφαρμογή ποιοτικών-αξιολογικών κριτηρίων στον τομέα θα ήταν ενέργεια εντελώς ανιστόρητη και θα οδηγούσε, οπωσδήποτε, στον αποκλεισμό από τη γραμματολογική και ποιητολογική έρευνα όχι μόνο ένός μέρους της παραδοσιακής δημοτικολαϊκής, αλλά κ' ενός μεγαλύτερου τμήματος της -νεότερης ή παλαιότερης, παραδοσιακής ή μοντέρνας- έντεχνης ποίησης". [Η έμφαση είναι δική μου]


    Άρα όχι μόνο ο Λευτέρης Παπαδόπουλος, αλλά και ο ταπεινότερος και ποταπότερος στιχουργός σαχλοτράγουδων ΕΙΝΑΙ ποιητής.

    Όσο για την αναφορά στο "Μη μιλάς, μη γελάς, κινδυνεύει η Ελλάς", θα επισημάνω δύο πράγματα: α) Ο Ρίτσος έχει γράψει έναν περίφημο στίχο που με τα κριτήρια κάποιων τον καταργεί από ποιητή: "...να σε χαίρεται η μανούλα σου που καθαρίζει φρέσκα φασολάκια", β) Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος έχει γράψει μεταξύ άλλων και στίχους που είναι "ποίηση" ακόμα και με μια πολύ στενόμυαλη αντίληψη για το λογοτεχνικό αυτό είδος, όπως αυτούς:

    Έπεφτε βαθιά σιωπή

    Έπεφτε βαθιά σιωπή στο παλιό μας δάσος
    Τρέξε να σε πιάσω, μου ’χες πρωτοπεί
    Κι όταν έτριζ’ η βροχή στα πεσμένα φύλλα
    πόση ανατριχίλα μέσα στην ψυχή

    Κίτρινο, πικρό κρασί, κίτρινο φεγγάρι
    Φεύγαν οι φαντάροι, έφευγες και συ
    Κι είχες μέσα στη ματιά ένα σκούρο θάμπος
    Ένα σκούρο σάμπως να ’πεφτε η νυχτιά

    Κάποια κόκκινη πληγή που δε λέει να κλείσει
    το μικρό ξωκλήσι, δίπλα στην πηγή
    Και μια κίτρινη σιγή στο παλιό μας δάσος
    Πώς να σε ξεχάσω, που σε πήρε η γη.
    SWEETHOPE
    25.05.2006, 19:46
    Παιδιά για να μή σας μπερδεύω συμφωνώ μαζί σας αφού δε κατάφερα τελικά να με καταλάβετε μέσα από σκόρπια παραδείγματα που αντί να μας διευκολύνουν βλέπω ότι μας δυσκολεύουν.Φιλικά
    istoxastis
    25.05.2006, 22:35
    Quote:

    Το μέλος Aiolos_m στις 25-05-2006 στις 14:08 έγραψε:

    Έχει εκδόσει ποιητικές συλλογές; Αυτό δεν το ήξερα.
    Πάντως αν αναφέρεσαι στην "ποιητική" υπόσταση του στίχου του, έρχομαι να δηλώσω πολύ επιφυλακτικός. Είναι ο Λευτέρης Παπαδόπουλος ένας "ποιητής" του ελληνικού τραγουδιού, όπως ήταν ο Γκάτσος, όπως ο Μάνος Ελευθερίου, όπως ο Άλκης Αλκαίος;
    Έχει γράψει πολλά και καταπληκτικά κομμάτια που χάραξαν ιστορία ίσως περισσότερο και από όλους. Αλλά ποιήματα...;




    Χάραξαν τη ψυχή μας, θα συμπλήρωνα και τη σημάδεψανοι, των τραγουδιών στίχοι του.
    Κατά τα άλλα... ΜΑΖΙ σου!
    Aiolos_m
    26.05.2006, 00:20
    Quote:

    Το μέλος gazakas στις 25-05-2006 στις 19:02 έγραψε:

    Άρα όχι μόνο ο Λευτέρης Παπαδόπουλος, αλλά και ο ταπεινότερος και ποταπότερος στιχουργός σαχλοτράγουδων ΕΙΝΑΙ ποιητής.



    Για να μην διαφωνήσω μαζί σου θα πρέπει να παραδεχτείς ενόπιον (έτσι γράφεται; ) όλου του Music Heaven ότι οι παρακάτω στίχοι αποτελούν ποίηση και ορθά θα μπορούσαν να βρίσκονται στα ράφια σεβαστών βιβλιοπωλείων ή αλλιώς να προτείνονται προς ανάγνωση για στοχασμό (βασικό συστατικό της ποίησης), ως τέχνη στο ευρύ κοινό.

    Παραθέτω τυχαία:

    Σαν μπλουζάκι στο κορμί μου
    σε φορώ και δεν σ' αλλάζω.
    Στη ζωή μου, κολλητό μου
    ρούχο που ποτέ δεν βγάζω


    Στέλλα Μπεζεντάκου (δεν ξερω ποιός το έγραψε)


    Απα πα πα πα πα πα πα πα
    εγώ δεν κάνω τέτοια πράγματα.
    απα πα


    Φοίβος


    Έγραψα δυο λέξεις σε μηνυματάκι
    το 'στειλα σε μια ψυχή που πίκρανα λιγάκι
    Στη ζωή της ήμουν ένα βασανάκι
    όλα έξω μια φωτιά κι αυτή ένα κεράκι

    Λάκης Παπαδόπουλος


    Δε μου λες, αν σε ρώταγα τώρα να μου πεις
    τι θέλεις να γίνεις περισσότερο

    Κιθαρίστας ή ντράμερ
    κιθαρίστας ή ντράμερ
    κιθαρίστας ή ντράμερ
    κιθαρίστας ή ντράμερ

    Τι θα απαντούσες, τι θα απαντούσες
    τι θα απαντούσες

    Κιθαρίστας ή ντράμερ
    κιθαρίστας ή ντράμερ
    κιθαρίστας ή ντράμερ
    κιθαρίστας ή ντράμερ

    Καλά, δε σου λέω να πας να μάθεις κανά πνευστό
    Πράμα που θα 'ταν πιο καλύτερο δηλαδή
    γιατί θα 'κανες εύκολα στρατό
    Εγώ σου λέω ποιο απ' τα δυο

    Κιθαρίστας ή ντράμερ
    κιθαρίστας ή ντράμερ
    κιθαρίστας ή ντράμερ
    κιθαρίστας ή ντράμερ

    Ούτε σου λέω να πα να μάθεις πιάνο
    Να γίνεις ο Ντικ Τζαρ ξέρω 'γω
    ή ο Τσικ Κορία
    Εγώ σου βάζω αυτό το απλό διλημματάκι

    Κιθαρίστας ή ντράμερ
    κιθαρίστας ή ντράμερ
    κιθαρίστας ή ντράμερ
    κιθαρίστας ή ντράμερ

    Κοίταξε να δεις, δεν είναι ερώτηση αυτή
    τι γουστάρουν περισσότερο οι γκόμενες

    Γίνε εσύ καλός και μη σε νοιάζει
    δε μου απάντησες όμως, δε μου απάντησες όμως
    δε μου απάντησες όμως

    Κιθαρίστας ή ντράμερ
    κιθαρίστας ή ντράμερ
    κιθαρίστας ή ντράμερ
    κιθαρίστας ή ντράμερ


    Γιοκαρίνης


    Διώξε πια τον μακρυμάλλη
    για χατίρι φαλακρού

    Πέντε τρίχες όλες κι όλες
    μα καρδιά μικρού παιδιού

    Μακρυμάλλη, μακρυμάλλη
    άιντε βρες κι εσύ μιαν άλλη
    η αγάπη που της είχες
    ήταν ένα μάτσο τρίχες



    Γιάννης Ζουγανέλης


    αν θες να σου βρω κι άλλα....
    llorona
    29.05.2006, 13:43
    Quote:

    Το μέλος Aiolos_m στις 25-05-2006 στις 18:15 έγραψε:

    ΥΓ: δεν είναι όλοι οι ποιητές "Παλαμάδες" ....





    Μην τον αδικείς τον Παλαμά!Αν καταλαβαίνω το πνεύμα σου, ασφαλώς! Υπήρξε πολύ "ζωντανός", γεμάτος πάθη, και δεν είναι στείρα ποιητική η γλώσσα του.!Εχει χρώματα και μυρωδιές..
    Παραθέτω ένα ποίημα του, απόλυτα λάγνο, θα έλεγα!Σίγουρα δεν είναι απ' αυτά που μας δίδαξαν στο σχολείο!
    Αξίζει ακόμα, να το ακούσεις τραγουδισμένο, σε μία ματωμένη ερμηνεία από τον Σταύρο Ψαρουδάκη, σε μουσική Νίκου Ζούδιαρη στο δίσκο "ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΑΡΑ ΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΩ-19 ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΜΕΛΟΠΟΙΟΥΝ ΠΑΛΑΜΑ"

    ΤΟ ΓΥΜΝΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ


    Εδώ τα πάντα ξέστηθα
    κι αδιάντροπα λυσσάνε
    αστέρι είν' ο ξερόβραχος,
    και το κορμί φωτιά.
    Εδώ ειν' ο ίσκιος όνειρο
    εδώ χαράζει ακόμα
    στης νύχτας το αχνό στόμα
    χαμόγελο ξανθό.

    Εδώ ο λεβέντης μάγεμα
    η σάρκα αποθεώθη,
    οι παρθενιές, Αρτέμιδες,
    Ερμήδες είναι οι πόθοι.
    Η κάθε ώρα ολόγυμνη,
    θάμα στα υγρόζωα κήτη
    πετιέται κι η Αφροδίτη
    και χύνεται παντού.

    Μέτωπο, μάτια, κύματα
    μαλλιά γλουτοί, λαγόνες
    κρυφά λαγκάδια του Έρωτα
    ρόδα, μυρτιές, κρυψώνες.
    Τα στρογγυλά, τα ολόισια
    χνούδια, γραμμές, καμπύλες
    ω θείες ανατριχίλες,
    χορεύετε το χορό.

    Κάτι γυμνό και ξέσκεπο
    στα ολανοιγμένα πλάτια,
    που ζωντανό θα το δειχναν
    μόνο δυό φλόγες μάτια.
    κάτι από τους σάτυρους
    κρατιέται κι ειναι αγρίμι
    και είν' η φωνή του ασήμι,-
    μη φύγεις, ειμ' εγώ.



    Όσο για τον Λευτέρη Παπαδόπουλο, δεν μπορώ να είμαι απόλυτη. Υπάρχουν γραφές του, πολύ κοντά στον ποιητικό λόγο ("ο Καφενές"πχ, είναι για μένα ποίημα στην ουσία) όπως άλλωστε και του Άλκη Αλκαίου, όπως του Γκάτσου, του Τριπολίτη, του Σαββόπουλου. Αλήθεια, έχει κανένα νόημα αυτή η κατηγοριοποίηση?Αφού τελικά, η αξιολόγηση και η τοποθέτηση είναι εντελώς προσωπική υπόθεση.
    Σας κούρασα.Πάω ν' ακούσω κανένα τραγούδι..