Περιμένατε πώς και πώς για τη συναυλία του αγαπημένου σας καλλιτέχνη και σπεύσατε να προμηθευτείτε τα εισιτήριά σας για να μη μείνετε "απ’ έξω";
Μήπως, όμως, παρά τους ευσεβείς σας πόθους, τελικά, η συναυλία ακυρώθηκε;
Γνωρίζετε ότι εκτός από τη στεναχώρια σας για την αναποδιά, δεν είστε υποχρεωμένοι να… κλαίτε και τα λεφτά σας;
Όπως τονίζει η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, σε περίπτωση, που η συναυλία ή εκδήλωση ματαιωθεί, ο διοργανωτής της είναι υποχρεωμένος να σας επιστρέψει το αντίτιμο του εισιτηρίου στο ακέραιο.
Όμως, για να είστε καλυμμένοι, θα πρέπει πριν προχωρήσετε στην αγορά του εισιτηρίου, να διαβάσετε πολύ προσεκτικά τους όρους, που αναγράφονται στο πίσω μέρος του, προκειμένου να γνωρίζετε τι θα συμβεί σε περίπτωση ανάλογου προβλήματος.
Για ενημέρωση, παράπονα και καταγγελίες, μπορείτε να καλείτε στο 1520, (Δευτέρα έως Παρασκευή, 08:00-22:00, και Σάββατο 8:30-15:00), να στείλετε e-mail στο
info@efpolis.gr ή να επισκεφθείτε τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή (Πλατεία Κάνιγγος, Αθήνα).
Πηγή: news.pathfinder.gr με πληροφορίες από ERT.GR (Μ. Τζεμπελίκου)