Το μέλος Luthien στις 06-09-2006 στις 15:15 έγραψε...
Παράθεση:
Μιλωντας απο την πλευρα του διδασκοντος ξενης γλωσσας και οχι του διδασκομενου, εχω να πω το εξης: Ο μονος τροπος να δημιουργησεις ανταγωνιστικους ανθρωπους στην αγορα και δη στην αγορα της Ε.Ε ειναι να εχουν τουλαχιστον 3 γλωσσες σε ικανοποιητικο επιπεδο.
Οι ωρες που διδασκονται οι ξενες γλωσσες στο Δημοτικο ειναι λιγες. Με 3 45λεπτα τα οποια τα 10 ειναι ανοιξε κλεισε τα βιβλια .. δλδ μενει ενα μισαωρο επι 3 την εβδομαδα δεν μπορουν να σε πανε σε ενα πτυχιο πριν τα 15. Εδω ερχονται λοιπον τα φροντιστηρια ξενων γλωσσων να γεμισουν το κενο αλλα και βεβαια να αδειασουν τις τσεπες των γονιων, και να πηξουν το προγραμμα των μαθητων.
Αν ο στοχος του Δημοτικου ειναι κυριως να κοινωνικοποιησει και να εισαγει το παιδι στη διαδικασια της μαθησης πρεπει ο δασκαλος που το αναλαμβανει να ειναι γνωστης των ευθυνων που φερει. Το συστημα το οποιο επικρατει δυστυχως δεν αποδιδει. Μπαλωματα και κινησεις εντυπωσιασμου δυστυχως, μονο.
|
|
και γιατί οι ανταγωνιστικοί άνθρωποι θα πρέπει να έχουν πάρει τα πτυχία στις γλώσσες πριν φτασουν στο λύκειο (λόγω διαβάσματος μετά)αν ξεκινήσουν μετά το λύκειο η φοιτητές τι θα γίνει ;
Εκτος αυτού σε πολλά δημοτικά σχολεία (για όσα έχω πληροφορηθεί προσωπικά)και παλαιότερα που η ξένη γλώσσα ξεκινούσε στο γυμνάσιο δίδασκαν με δεδομένο ότι τα παιδιά πάνε φροντιστήριο