Καταρχάς λέμε τα ίδια πράγματα - απλώς από ότι φαίνεται δεν διάβασες όλα τα posts μου.
Εγώ σε καμία περίπτωση δε μίλησα για το τι συμβαίνει στα σκυλάδικα, ούτε υποστήριξα τους μαγαζάτορες στην Ελλάδα - κάθε άλλο.
Αυτό που λέω είναι ότι η καθαρή αξία για το Φοίβο Δεληβοριά πχ είναι 25 ευρώ, για έναν νεότερο 15, για μια μικρή μαθητική μπάντα 5 και για κάποιον που μόλις βγήκε 10. Αυτό αν θέλουμε να επιβιώσει η μουσική στην Ελλάδα τη στιγμή που είμαστε πρώτοι σε πειρατεία και στους τζαμπατζήδες.
Είμαι κατά της λογικής ότι ένας ξένος έχει να επιδείξει κάτι καλύτερο από έναν έλληνα στη μουσική αφού μιλάμε για μεγέθη εντελώς ασύγκριτα - είτε το πιάσεις από επίπεδο εξοπλισμού, είτε παραγωγής, είτε promotion και image making. Είναι εντελώς φαιδρό και αστήρικτο αυτό που λές ότι ένας ξένος επιδεικνύει καλύτερες υπηρεσίες από έναν έλληνα τη στιγμή που ο δεύτερος τα τρέχει όλα μόνος του, ενώ ο πρώτος έχει ολόκληρο team που φροντίζει ακόμα και το που θα κολληθούν οι στίχοι για να μην τους ξεχάσει επί σκηνής ο τραγουδιστής με βάση το πρόγραμμα...
Δεν είναι δυνατόν να προσπαθείς να μου συγκρίνεις το χρυσό με τη λάσπη - γιατί ακριβώς η ελληνική μουσική βιομηχανία είναι σε ακριβώς αυτό το μέτρο σύγκρισης σε σχέση με την αγγλική. Το ότι το να προσπαθείς στην Ελλάδα είναι οικονομική αυτοκτονία δεν το δέχομαι γιατί είναι σαν να λες στους Έλληνες μουσικούς πηγαίντε σε άλλη χώρα. Αν αυτή είναι η άποψή σου είναι σεβαστή αλλά δεν έχει θέση στην συζήτηση αυτή αφού οι προτάσεις κινούνται γύρω από το τι θα μπορούσε να γίνει για να βελτιωθεί η κατάσταση και όχι να πούμε στους μουσικούς "είστε ηλίθιοι που κάθεστε στην Ελλάδα και το πολεμάτε...".
Τέλος, η εμπειρία σου είναι από το Bristol. Έλα στο Λονδίνο να δεις ότι οι τιμές δεν πέφτουν με τίποτα κάτω από τις 35-40 ΛΙΡΕΣ (50 ευρώ) σε καταξιωμένους καλλιτέχνες - και πάλι φτηνότερα θα μου πεις είναι από Ελλάδα - αλλά το θέμα μας εξαρχής σε αυτό το τόπικ είναι η αισχροκέρδεια στο Μύλο και όχι πόσο πιο γαμάτο είναι το Royal Theatre...