ελληνική μουσική
    475 online   ·  210.963 μέλη
    skordalis21: Για εμενα , κ παλι το ξαναλεω οτι αποτελει προσωπικη αποψη, ο κυριος Νταλαρας , οσο κ αν εχει προσφερει στο Ελληνικο τραγουδι, οσο καλη φωνη κ αν εχει, με την κινηση του να τραγουδησει στη συναυλια στον Αγιο Παντελεημονα ειναι για μενα κατακριτεος στο επακρο. Για πολλους λογους .

    skordalis21: Το θεμα στη κιθαρα απο την εκτελεση του Κατσιμιχα θυμιζει αρκετα απο το θεμα του Uli Roth στο γνωστο Pictured life με τους Scorpions. Ενω στο σολο ειναι παρμενο αυτουσιο το ρεφραιν απο τους Yes - Ηοnour of a lonely heart . Tο αποτελεσμα ομως ειναι πολυ καλο

    skordalis21: Mαλλον για AOR σκηνη πρεπει να εννοει, δαιμων του τυπογραφειου μαλλον :)

    skordalis21: Εδω μπορειτε να ακουσετε και το τραγουδι "play with fire" οπου ειναι κ το διαγωνιζομενο τραγουδι στο Jumpingfish.

    http://www.youtube.com/watch?v=xTnS7KDxj18


    skordalis21: Το ξέρω ότι πολλά στη ζωή είναι υπερτιμημένα.
    Αλλά όταν κάνω αγορές για μένα κι αν πληρώσω κάτι παραπάνω είναι για μένα με τα λεφτά που βγάζω.
    Τα βάζω με την ΑΕΠΙ, γιατί είναι μια εταιρία καθαρά εισπρακτικού χαρακτήρα , με απώτερο σκοπό να αυξάνει τα δικά της κέρδη χωρίς να ενδιαφέρεται άμμεσα για τους παραγωγούς και τραγουδιστες.
    Να σου θυμίσω τι ανέφερε ο Παύλος Σιδηρόπουλος, διαβάζωντας ανοιχτή επιστολή το 1979 αν θυμάμαι καλά πρός τον τότε πρόεδρο της ΑΕΠΙ Μάνο Χατζηδάκη.

    "Θα έπερεπε να γνωρίζετε ότι ένα έργο ,όταν φεύγει από τα χέρια του δημιουργού του, αποκτά δική του προσωπικότητα, δική του ταυτότητα, σύμφωνα με τις οποίες χαράσεται η πορεία του.

    Και είναι αναφέρετο δικαίωμα του έργου, να ακολουθεί αυτόνομη καριέρα ,την οποία, στο όνομα οποιασδήποτε πατρότητας, δεν έχετε το δικαίωμα να ανακόψετε.

    Αλλοιώς το ίδιο δικαίωμα έχει και το κράτος εν οίδει λογοκρισίας."

    Από τότε και οι ίδιοι οι παραγωγοί και καλλιτέχνες ξέρανε τον εισπρακτικό χαρακτήρα της ΑΕΠΙ και ήταν σε κόντρα μαζί της.

    skordalis21: Οι δισκογραφικες διαμορφωνουν αυθαιρετα τις τιμες και λειτουργουν ως μονοπωλια, διοτι δε μπορεις να βρεις το ιδιο cd σε αλλη εταιρεια για να συγκρινεις τις τιμες οπως κανεις σ' ενα super-market, μας εξηγει.Μεσα σε μια δεκαετια απο το 1989 η τιμη του cd αυξηθηκε κατα 150% (απο 9 ευρω στα 22) και σταθεροποιθηκε στα δεκαοχτω με εικοσι ευρω απο το 2.000.Ο Πανελληνιος συλλογος δισκοπολων, στον οποιο ανηκε, αρχισε τις διαμαρτυριες για τις υψηλες τιμες.Οι δισκογραφικες απαντουσαν οτι η πτωση των πωλησεων σημαινει αυξηση των τιμων και οτι μονο ετσι μπορουν να ισοσκελισουν τον ισολογισμο της εταιρειας.Οι δισκοπωλες ελεγαν οτι με τοσο υψηλες τιμες χανουν πελατες αλλα οι ιθυνοντες δεν εκαναν καμια υποχωρηση.Οι αντιδρασεις συνεχιστηκαν με ομιλιες, συνεδριασεις, συνελευσεις, αλλα χωρις το επιθυμητο αποτελεσμα.Οι διευθυντες ηταν αδιαλλαχτοι.
    Μετα ερχεται το internet και το downloading και οι δισκογραφικες αντιδρουν σπασμωδικα κατα τη γνωμη του, με πωληση των cd στα εντυπα, με νεα σημεια πωλησης οπως σουπερ-μαρκετ, με πωληση τραγουδιων σε εταιρειες κινητης τηλεφωνιας, αυτα ομως δεν αποτρεπουν την πτωση και την κριση που αρχιζει και επικρατει στο χωρο.
    "Αρχίζουν οι απολύσεις προσωπικού, περικοπές μισθών, υπερωρίες δεν πληρώνονται πουθενά, μειώνουν τα κόστη της παραγωγής του προιόντος, πνευματικά δικαιώματα μόνο στα «πρώτα» ονόματα αποδίδονται, κλείνουν τις αποθήκες τους στις οποίες δούλευαν εκατοντάδες άνθρωποι, πουλάνε περιουσιακά τους στοιχεία μέχρι και τα αυτοκίνητα διανομής, διαλύουν τα δίκτυα διανομής τους, ξενοικιάζουν γραφεία μετακομίζοντας σε μικρότερα και τέλος συγχωνεύονται μεταξύ τους. Η ζημιά όμως έχει γίνει και είναι ανεπανόρθωτη", γραφει.
    Η λυση γι' αυτον, βρισκεται πλεον μονο στο internet και σε επιλεγμενα μικρα δισκοπωλεια.

    Κανεις δεν ξερει ποιο ειναι το μελλον του cd, αλλα μπορουν ακομα οι δισκογραφικες να μειωσουν τις τιμες.Φερθηκαν αλαζονικα στο παρελθον και δε σκεφτονταν μακροπροθεσμα, αλλα το cd δεν εχει πεθανει ακομα.Υπαρχουν ακομα πολλοι που πανε σε δισκοπωλεια και αγοραζουν cd.Εχει και μια συναισθηματικη αξια το cd.Ειναι κατι που σου ανηκει, κατι που μπορεις να το κρατησεις και να το ακουσουν μετα απο χρονια τα παιδια και τα εγγονια σου.Ειναι επιλογη πλεον του καθενα, ή να αγορασει το cd ή να το κατεβασει δωρεαν ή εστω με μικρο αντιτιμο απο το internet.Αλλα αν η τιμη του cd απο τα 20 ευρω πεσει στα 10 ευρω για παραδειγμα, θα αυξηθουν οι καταναλωτες του.

    skordalis21: Για τις υψηλές τιμές των cd, αναφορικά με το κόστος ζωής στη χώρα μας, ούτε συζήτηση. Για τους μισθούς των διευθυντών που δεν πέφτουν, κι ας είναι να απολυθεί κάποιος υπάλληλος, ούτε συζήτηση. Για τις μεγάλες κι αλόγιστες προκαταβολές σε αστέρες εις βάρος όλων των υπόλοιπων καλλιτεχνών που υποχρεούνται να έχουν τις ίδιες τιμές με τους πρώτους, για να εξαργυρώσουν όλοι μαζί τις σπατάλες, ούτε συζήτηση. Για την απόλυση υπαλλήλων που αναλαμβάνουν να κάνουν το σημαντικότερο κομμάτι της δουλειάς της δισκογραφικής (αυτό για το οποίο παίρνει το μεγάλο μερίδιο, κι ο καλλιτέχνης αρκείται στα ψίχουλα), αυτών δηλαδή που αναλαμβάνουν το promo, και μάλιστα χωρίς να αντικαθίστανται, ούτε συζήτηση. Για το γεγονός ότι αγοράζεις cd με copy control που σου επιτρέπει να το παίξεις μόνο από ένα άθλιο player στον υπολογιστή σου (αν τα καταφέρεις τελικά) ή δεν σου επιτρέπει να κάνεις αυτό που από το νόμο δικαιούσαι (να φτιάξεις δηλαδή ένα αντίγραφο για προσωπική χρήση, αλλά και γιατί μπορεί να πάθει κάτι με το πέρασμα του χρόνου), ούτε συζήτηση.

    Για το γεγονός ότι κάθε φορά που φέρνει απέξω το Μετρόπολις φθηνούς δίσκους κι ο κόσμος συρρέει και τους αποκτά εν ριπή οφθαλμού, ούτε συζήτηση για "παράδειγμα", για σαφή ένδειξη του ότι ο κόσμος δεν έφυγε από τη μουσική, ακούει αντίθετα περισσότερη από ποτέ, και ενημερώνεται από περισσότερες πηγές από ποτέ. Και θέλει να αγοράσει, αλλά κάτι που να ανταποκρίνεται στις δυνατότητές του. Θέλει να είναι κοντά στη μουσική και κοντά στα αυθεντικά άλμπουμ των καλλιτεχνών που αγαπάει. Και μην ξεχνούμε ότι ένας συλλέκτης μουσικής είναι επένδυση για τη μουσική βιομηχανία, όσο 100 περιστασιακοί μαζί. Αυτόν τον συλλέκτη μουσικής που δεν είναι απλώς ένα αναλώσιμο προϊον, η εγχώρια μουσική βιομηχανία ποτέ δεν τον πρόσεξε. Ακόμα και τώρα τον αντιμετωπίζει ως περιστασιακό. Κοιτάζει να του τα φάει από το ένα cd κι έπειτα να τον οδηγήσει (λόγω έλλειψης χρημάτων) είτε έξω από τη διαδικασία της συνεχούς μουσικής ενημέρωσης (αφού δεν θα έχει τη δυνατότητα να αγοράσει), είτε στο να αντιγράψει, να κατεβάσει ή να αγοράσει από πλανόδιο. Και αντί να παραδειγματίζεται από την ανταπόκριση που έχουν τα φθηνά cd - προσφορές στο προαναφερθέν δισκοπωλείο της οδού Πανεπιστημίου, κοιτάζει πως θα εξαφανιστεί αυτή η "λαίλαπα" καταθέτοντας ασφαλιστικά μέτρα κατά του δισκοπωλείου, γιατί τα ψώνισε από χώρα που δεν ανήκει στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

    Κλείνουμε με μία αλήστου μνήμης δήλωση του προέδρου των δισκογραφικών εταιριών στη χώρα μας (ο οποίος μάλιστα πριν λίγους μήνες χαρακτήριζε και ανέφικτη την πτώση των τιμών στη χώρα μας, κατά τα πρότυπα των εξαγγελιών της Universal στην Αμερική, αλλά αυτό είναι ένα άλλο, ξεχωριστό, θέμα). Απολαύστε την:

    «Τι θα πει υψηλή τιμή;» αντιλέγει ο κ. Σταμπουλής (γενικός διευθυντής του ελληνικού τμήματος της Διεθνούς Ενωσης Παραγωγών Ηχογραφημάτων (IFPI)). «Ποιος μπορεί να προσδιορίσει πόσο κοστίζει κάθε μουσικό έργο; Μόνο η αξία του υλικού του δίσκου μπορεί να προσδιοριστεί. Αλλά είναι και κάτι ακόμα: τα τελευταία δύο χρόνια η μουσική αγορά που έχει περισσότερο αναπτυχθεί είναι αυτή των "ρίνγκτοουνς" για τα κινητά τηλέφωνα. Κάποιος που θέλει να "κατεβάσει" ένα ρίνγκτοουν, πληρώνει 1 ευρώ για να το αγοράσει, ενώ άλλα 5 ευρώ του στοιχίζει το τηλεφώνημα μέχρις αγοράς. Πληρώνει τελικά 6 ευρώ για ένα ρίνγκτοουν μερικών δευτερολέπτων. Και 20 ευρώ για ένα cd είναι πολλά;»

    skordalis21: Αισχος οταν για τη παραγωγη ενος cd το κοστος ειναι μηδεν κ ο καλλιτεχνης ουτε 10% δεν παιρνει απο το εκαστοτε cd , τα υπολοιπα που πανε? Στα γνωστα λαμογια μεσαζοντες. Ρε ποιον κοροιδευετε? Γι αυτο κ πλεον Ελληνες καλλιτεχνες κανουν συμβολαια με δισκογραφικες εξωτερικου, κλεφτοκοταδες.

    skordalis21: ρε παιδια τι σχολια ειναι αυτα? λιγη τσιπα πανω σας δεν εχετε? καποτε εκανα τζαμ μαζι τους ως μπασιστας. Ειναι αληθεια οτι θελουν ακομα πολυ δουλεια αλλα ειναι ανηθικο να ακουω τετοια σχολια....


    πρόσφατες δημοσιεύσεις
    Martha
    του μέλους Orfeus

    Γίνε ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ

    Αν σου αρέσει να γράφεις για μουσικά θέματα, σε περιμένουμε στην ομάδα συντακτών του ιστορικού, ανεξάρτητου, πολυφωνικού, υγιούς και δημοφιλούς ηλεκτρονικού περιοδικού μας.

    Στείλε το άρθρο σου