Χι χι χι αφορμή αυτής της δημοσίευσης είναι η κολλητούλα μου που σπουδάζει κι έχει εξεταστική.Η δική μου δεν άρχισε ακόμα αλλα θα δεινοπαθήσω από Δευτέρα. Λαμβάνω λοιπόν ένα μήνυμα "Καλημέρα, πες μου πόσο κάνει 25 επι 10 υψωμένο στην -4.Είναι ανάγκη.Πές μου σε παρακαλώ"
Μαθηματικά ΣΚΑΤΑ σκέφτηκα.Μετά από λίγο το ξανασκέφτηκα ότι στο σχολείο είχαμε κάνει καλά τις δυνάμεις παρά το μ...... μαθηματικό μας, οπότε το σκέφτηκα λίγο και απάντησα. ΧΙΧΙΧΙ Ελπίζω να ναι σωστό αυτό που της είπα. Ε ρε γλέντια, μακάρι να μπορούσα να κάνω και γω το ίδιο στη σχολή μου, αλλά είναι πολύ αυστηρά τα πράγματα.Και μην ακούσω σοβαροφανείς απόψεις ότι δεν είναι σωστό να αντιγράφουμε γιατί ο καθένας αν έχει την ευκαιρία (ακόμα και ο καλύτερος φοιτητής) θα συζητήσει με το διπλανό του, θα βοηθήσει η θα βοηθηθεί. Το ξέρω από τα αδέρφια μου και από φίλους.
Το κακό με μένα είναι ότι το θεωρώ μεν άδικο ως προς τα παιδιά που διάβασαν και ως προς εμένα όταν το κάνουν οι συμφοιτητές μου που είναι στούρνοι και περνάνε ενώ κόβομαι με 4 αλλά κακό στον εαυτό τους κάνουν. Παρόλα αυτά θα ήθελα να μπορούσα έστω 1 φορά να κάνω κάτι αντίστοιχο, σαν απωθημένο μάλλον, παρόλο που σαν άτομο δεν είμαι του σκονακίου γιατί πιστεύω θα με παίρναν αμέσως χαμπάρι.
3 σχόλια - Στείλε ΣχόλιοΠΡΟΣΩΠΙΚΑ-ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΘΛΗΤΙKA ΑΣΤΕΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΜΟΥΣΙΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ-ΥΓΕΙΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ - ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ-ΙΝΤΕΡΝΕΤ-ΜΜΕ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ-ΠΟΙΗΣΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΜΟΥΣΙΚΗ-ΣΚΕΨΕΙΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΠΟΝΤΟΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ - ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΕΧΝΕΣ