|
Σ'αυτο δεν σου απαντησα πριν γιατι δεν ηθελα να σου πω "αντε αγορασε την Αγια Γραφη",επρεπε να βρω κατι διαδικτυακο για να πας εκει να δεις απο μονος σου,αν και η αμφισβητηση σου ηταν πρωιμη,μπορουσες και μονο σου να ψαξεις:
http://www.apostoliki-diakonia.gr/bible/bible.asp
Ειναι ΟΛΑ εκει.
Η ΜΑΖΙΚΗ ΒΛΑΚΕΙΑ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ!!!
Απο το 6.25 και μετα..
Στα πρωτα δευτερολεπτα ολοκληρωνει για τη θρησκεια:
Y.Γ:Δειτε ολα τα βιντετακια,εαν θελετε,αναλυουν τη ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΒΛΑΚΕΙΑΣ σε ολους τους τομεις της ζωης μας.
|
Όταν τα επιχειρήματα σταματούν αρχίζουν οι χαρακτηρισμοί!
Δεν πειράζει όμως ο κάθε ένας όταν μένει μόνος με τον εαυτό του ξέρει πολύ καλά πόσο ικανοποιημένος μένει από τις πράξεις και την ζωή του!
Πόσο εύκολο είναι να βρίσκεις την βλακεία στους άλλους;
Μεγάλοι φιλόσοφοι οι κύριοι «βλακολόγοι!»
Την επαφή με το αντικείμενο την είχαν από τότε που γεννήθηκαν;
Δεν άκουσα ποτέ από όλους αυτούς τους ειδήμονες της τηλεόρασης που διαμορφώνουν την κοινή γνώμη να κάνουν την αυτοκριτική τους;
ΑΡΧΙΖΩ ΝΑ ΑΝΗΣΥΧΩ ΓΙΑ ΤΟΝ FOTIS70,TON GIORGOS8ALASSIS.TON ALTO KAI TON STAVMANR!!!!
"Οι συνέπειες της ιδεοψυχαναγκαστικής διαταραχής
στην προσωπική, πνευματική πορεία και την ποιμαντική πράξη"
«Καθαρθήναι δει πρώτον, είτα καθάραι
σοφισθήναι και ούτω σοφίσαι
γενέσθαι φως και φωτίσαι
εγγίσαι Θεώ και προσαγαγείν άλλους
αγιασθήναι και αγιάσαι...»
Aγ. Γρηγορίου Θεολόγου:
Περί Ιερωσύνης Λόγοι, ΛΓ’
- Τα συναισθήματα, τα βιώματα και η συμπεριφορά προκύπτουν μέσα από αναρίθμητες, πολύπλοκες αλληλεπιδράσεις οι οποίες είναι αδύνατον να προσδιορισθούν με απόλυτη ακρίβεια. Oι ψυχολογικοί παράγοντες παρεμβαίνουν και διαμορφώνουν σε μεγάλο βαθμό τη νοοτροπία, τις αξίες, τις δραστηριότητες, την κοσμοθεωρία και την πνευματική πορεία.
- Οι Άγιοι Πατέρες ερμηνεύουν την ψυχική ζωή με βάση τις θεολογικές προϋποθέσεις της Εκκλησίας αλλά και την προσωπική και ποιμαντική τους εμπειρία. Συνήθως δεν γνωρίζουν και δεν παίρνουν υπόψη τους την επίδραση που ασκούν οι ψυχολογικοί παράγοντες στην πνευματική ζωή. (Σημ.1) Δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στα πάθη και την κάθαρση του νου. Πάθη ονομάζουν τις εγωκεντρικές, ψυχικές παρορμήσεις όπως: φιληδονία, λαγνεία, λαιμαργία, οργή. Στη ρίζα των παθών βρίσκεται ο εγωισμός (φιλαυτία, υπερηφάνεια). Η πάλη του ανθρώπου για κάθαρση δεν γίνεται μόνο ενάντια στους λογισμούς και τις παρορμήσεις αλλά και ενάντια στις σατανικές δυνάμεις του σκότους. Τα πάθη υποκινούνται από τον εκπεσώντα Αρχάγγελο Εωσφόρο ο οποίος πειράζει τον άνθρωπο για να εμποδίσει τη σωτηρία του.
Οι Άγιοι ασκητές ερμηνεύουν τα νευρωσικά συμπτώματα απλά και μόνο ως πάθη τα οποία εξαρτώνται από την προαίρεσή και υποκινούνται από τον διάβολο. Με αυτό τον τρόπο υποπίπτουν στο σφάλμα του πνευματικού αναγωγισμού. Ανάγουν δηλαδή στην πνευματική διάσταση και ερμηνεύουν με τα ερμηνευτικά κλειδιά της πατερικής θεολογίας δεδομένα που ανήκουν πρώτιστα στην φυσική, τη βιολογική και την ψυχολογική διάσταση. (Σημ.2)
- Οι ψυχολόγοι εξετάζουν από μια διαφορετική προοπτική τα εσωτερικά, ψυχικά δρώμενα. Δεν ενδιαφέρονται για τα πάθη που εμποδίζουν το δρόμο της σωτηρίας αλλά για τα βιώματα, τα συναισθήματα και τις πεποιθήσεις που εμποδίζουν την προσωπική ανάπτυξη, την ευτυχία και την αυτοπραγμάτωση.
ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΔΩ ΕΝΑΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ(ΘΕΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ?)
- Οι Άγιοι Πατέρες ερμηνεύουν την ανθρώπινη ψυχολογία μέσα από το πρίσμα της πνευματικής, θεολογικής προοπτικής. Τα συμπεράσματά τους δεν αφορούν στη θεραπευτική πορεία του άνθρωπου που υποφέρει από ψυχολογικές διαταραχές αλλά στην αγιαστική πορεία του υγιούς ψυχολογικά πιστού προς την πνευματική ενηλικίωση και τη σωτηρία. Στην Εκκλησία τα ψυχοπαθολογικά συμπτώματα νοηματοδοτούνται και ερμηνεύονται μέσα από το πρίσμα της θεολογίας. Κατά συνέπεια οι ψυχολογικές αναλύσεις των Αγίων Πατέρων είναι σωτηριολογικά σημαντικές αλλά ψυχοθεραπευτικά ανώφελες.
Οι παρενέργειες
των ψυχολογικών διαταραχών στην πνευματική ζωή
Οι ψυχολογικές διαταραχές δεν ασκούν αρνητική επίδραση μόνο στην ψυχολογική διάσταση αλλά σε ολόκληρη την ύπαρξη. Ακόμη και όταν δεν διαθέτουμε τα ερμηνευτικά κλειδιά για να τις διαγνώσουμε, επηρεάζουν άμεσα και έμμεσα την πνευματική ζωή.
Είναι δυνατόν για παράδειγμα :
-Η καταθλιπτική διαταραχή να οδηγεί σε ακηδία, ψευδή ταπείνωση και υπερβολικές ενοχές.
-H ιδεοψυχαναγκαστική διαταραχή να οδηγεί σε απιστία μέσα από την έμμονη αμφισβήτηση δογματικών αρχών ή στην αμαρτία μέσα από την επίμονη και ανεξέλεγκτη παρορμητική συμπεριφορά ή σε ψυχαναγκαστικές, ασκητικές υπερβολές.
-Η αγχώδης, αγοραφοβική διαταραχή να μην επιτρέπει τη συμμετοχή στις εκκλησιαστικές ακολουθίες.
-Η ναρκισιστική διαταραχή να ενισχύει τον εγωκεντρισμό και την φιλαυτία.
- Η ψυχωσική διαταραχή να συνοδεύεται από θρησκευτικό παραλήρημα ή ψευδαισθήσεις θρησκευτικού περιεχομένου.
ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΔΩ ΕΝΑΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ(ΘΕΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ?)
Ιδεοψυχαναγκαστική Διαταραχή Προσωπικότητας
και πνευματική ζωή.
- Αν τα νευρωσικά χαρακτηριστικά αντί να συνοδεύονται από οδύνη, υποστηρίζουν και ενισχύουν ένα ιδανικό είδωλο του εαυτού είναι δύσκολο να αναγνωριστούν ως παθολογικά.
Είναι δύσκολο να εξακριβωθεί η παθολογική διάσταση των ιδεοψυχαναγκαστικών συμπτωμάτων όταν αυτά συνυφαίνονται με πνευματικά χαρίσματα και αρετές. Συχνά οι ιδεοψυχαναγκαστικές τάσεις φαίνεται να ενισχύουν τον νηπτικό αγώνα και να υποστηρίζουν την πνευματική πρόοδο. Στην πραγματικότητα όμως η νεύρωση διαστρεβλώνει και αλλοιώνει το αληθινό νόημα της πνευματικής εμπειρίας. Η πνευματική ζωή γίνεται καταφύγιο νοηματοδότησης της ψυχικής παθολογίας. Η άσκηση λειτουργεί ως μάσκα με την οποία ο ιδεοψυχαναγκαστικός προσπαθεί υποσυνείδητα να αποκρύψει ή να ωραιοποιήσει τις αδυναμίες του. Ο ιδεοψυχαναγκαστικός πιστός βασανίζει και βασανίζεται από τον αμυντικό του φανατισμό και τον νευρωσικό του ζηλωτισμό. Αντί να οδηγείται σε χαροποιό προσωπική σχέση με το Θεό και τους συνανθρώπους του, βυθίζεται στο υπαρξιακό κενό, την βιωματική μοναξιά και την πνευματική ερημιά.
ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΔΩ ΕΝΑΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ(ΘΕΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ?)
Πιο αναλυτικά ο ιδεοψυχαναγκαστικός πιστός(π.χ FOTIS70,GIORGOS8ALASSIS.ALTO KAI STAVMANR):
Συσχέτιση ιδεοψυχαναγκαστικών τάσεων και ποιμαντικών τακτικών.
Είναι φυσικό η νεύρωση (σημ.3) να μην επηρεάζει μόνο την πνευματική ζωή του απλού πιστού αλλά και την ποιμαντική δραστηριότητα του ιερέα-πνευματικού. Ο πνευματικός πατέρας που δεν έχει συνειδητοποιήσει και θεραπεύσει τις νευρωσικές του ιδιοτροπίες, είναι αναπόφευκτο να τις προβάλλει και στο ποιμαντικό του έργο. Τα ψυχαναγκαστικά χαρακτηριστικά προσωπικότητας (σημ.4) επηρεάζουν και διαμορφώνουν σε μεγάλο βαθμό την ποιμαντική στάση.
ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΔΩ ΕΝΑΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ(ΘΕΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ?)
Πιο αναλυτικά ο ιδεοψυχαναγκαστικός ιερέας(π.χ,GIORGOS8ALASSIS??) -πνευματικός(π.χ FOTIS70,ALTO KAI STAVMANR):
Σημειώσεις
Σημ.1: Η διαδεδομένη άποψη ότι οι Άγιοι Πατέρες γνώριζαν εδώ και αιώνες τα δεδομένα της σύγχρονης ψυχολογίας είναι πρόχειρη, λαϊκίστικη και ανακριβής. Οι Πατέρες είχαν κάνει θαυμαστές διοδεύσεις στην ψυχολογική ζωή πάντα όμως μέσα από το πρίσμα της νηπτικής θεολογίας. Συνεπώς εστίαζαν στα ψυχολογικά δεδομένα τα οποία είχαν άμεση, εμπειρική σχέση με την πνευματική ζωή. Είχαν διαφορετικές προϋποθέσεις και διαφορετικούς στόχους και γι αυτό κατέληγαν σε διαφορετικά συμπεράσματα και πρότειναν διαφορετικές "θεραπευτικές μεθόδους".
Σημ.2: Να μην ξεχνάμε ότι μέχρι πριν από λίγες δεκαετίες οι ψυχωσικές διαταραχές ερμηνεύονταν ως δαιμονισμός και οι ψυχασθενείς συχνά υποβάλλονταν στη ¨θεραπευτική μέθοδο" του εξορκισμού.
Σημ.3: Η νεύρωση βέβαια δεν εκδηλώνεται πάντοτε ως συγκεκριμένη, κλινική, ψυχοπαθολογική διαταραχή. Ούτε τα νευρωσικά συμπτώματα πρέπει να οδηγήσουν αναγκαστικά κάποιον στην ψυχοθεραπευτική αγωγή.
Δεν επικροτούμε την ιατρικοποίηση της ζωής ούτε τον στιγματισμό των αρνητικών, ψυχικών καταστάσεων με τον χαρακτηρισμό της παθολογίας. Αν η διαταραχή της προσωπικότητας δεν παρενοχλεί ουσιαστικά τις φυσιολογικές λειτουργίες της καθημερινής ζωής όπως είναι το φαγητό, ο ύπνος, η εργασία και οι διαπροσωπικές σχέσεις δεν υπάρχει λόγος να χαρακτηρίσουμε κάποιον ως ψυχικά ασθενή. Οι αρνητικές, ψυχολογικές ιδιαιτερότητες επηρεάζουν πάντοτε τη ζωή όλων χωρίς αυτό να υποδηλώνει οπωσδήποτε ψυχική ασθένεια.
Σημ.4: Στη ρίζα αυτών των συμπεριφορών που περιγράφουμε στη συνέχεια δεν βρίσκεται οπωσδήποτε μόνο η ιδεοψυχαναγκαστική διαταραχή προσωπικότητας αλλά ίσως και άλλες διαταραχές (π.χ. φοβική, καταθλιπτική, ναρκισσιστική). Εξάλλου μεμονωμένες, παρόμοιες, αρνητικές συμπεριφορές δεν είναι οπωσδήποτε δείκτες ψυχοπαθολογίας.
Σημ. 5: Δεν είναι βέβαια κακό ο ψυχαναγκαστικός πιστός να είναι φιλακόλουθος. Αρκεί να μην στριμώχνει με τη βία τον εαυτό του στην Εκκλησία ώστε να καταπιέζεται χωρίς να μετέχει καθόλου στη Χαρά του Κυρίου. Μερικές φορές ένα ψυχοπαθολογικό κίνητρο είναι δυνατόν να παροτρύνει σε θετικές, λειτουργικές συμπεριφορές. Ακόμη και η νεύρωση είναι δυνατόν να υπηρετήσει την αγιότητα. Συνήθως όμως διαστρευλώνει και παραμορφώνει την αλήθεια και την πραγματικότητα
Σημ.6: Ποια είναι ευσεβέστερη ανοησία που μπορεί να πει κανείς σε ένα πιστό χριστιανό που πάσχει από κατάθλιψη; "Η ρίζα της θλίψης σου σύμφωνα με τους Άγιους Πατέρες είναι ο εγωισμός. Αν είχες ταπείνωση δεν θα πάθαινες κατάθλιψη".
του Νικήτα Καυκιού(=δαιμονισμενος εγκαθετος Ψυχολογος)
Πηγη:http://www.psyche.gr/obsespastoral.htm
Υ.Γ:Υπαρχουν συγκριτικοι πινακες οι οποιοι δεν βγαινουν εδω(ΘΕΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ?),οποτε αναγκαστικα πρεπει να επισκεφτειτε το link για να εχετε αυτουσιο το αρθρο.Ελπιζω να εξαγριωσα εστω και εναν ΠΙΣΤΟ.
-----------------
''Εστ'ημάρ ότε Φοίβος πάλιν ελεύσεται και ες αεί έσεται''
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Disasterpiece στις 02-07-2008 06:27 ]
|
το σκίτσο απεικονίζει κάποια "βαριά" εγκεφαλική διαταραχή ;
ή μήπως απλά εννοεί οτι
Οσοι πιστεύουν είναι χαζοί
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ βεβαια
δε νομίζω να προσβάλλει κανέναν και κυρίως σέβεται το θρησκευτικό αίσθημα των συνομιλητών σου και τους κανονισμούς του site στο έπακρο
συνεχίστε ελεύθερα
-----------------
"..Δεν μπορείς να σταθείς στη Γη αν δεν έχεις το ένα πόδι στο διάστημα.." Ο.Ε.
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : margo στις 02-07-2008 12:57 ]
|
Λες "κανενα ΠΡΟΒΛΗΜΑ" και "συνεχιστε ελευθερα",ενδιαμεσα ομως προτρεπεις εμενα να συνετιστω προς τους κανονισμους του site("στο επακρο" κιολας!!!)με προσχημα τον "σεβασμο" του συνομιλητου,επισης εμμεσα προτρεπεις τους mods να με "συνετισουν".Να ομιλουμε ελευθερα η' ανελευθερα λοπον?ΑΝΤΙΦΑΣΗ.
Εννοια Αντιφασης:
"Μια απο τις βασικες αρχες της σκεψης συμφωνα με την οποια ενα πραγμα δεν μπορει ταυτοχρονα να ειναι και να μην ειναι.Οι αντιφατικες εννοιες ειναι δυο καθε φορα και δεν ειναι δυνατο να συνυπαρχουν,δεν συμβιβαζονται,η μια αποκλειει την αλλη"
Εννοια Σεβασμου:
"Ειναι το συναισθημα που δημιουργειται στον ανθρωπο,οταν αναγνωριζει σ'εναν ανθρωπο η' σ'ενα ιδανικο την πνευματικη του αξια"
Ειναι αυτονοητο πως δεν σεβομαι λοιπον καποιον η' κατι που δεν του αναγνωριζω πνευματικη αξια.Παρατηρω πληρη απουσια Αγχινοιας!
Εννοια Αγχινοιας:
"Ειναι η ικανοτητα του πνευματος,με την οποια επιτυγχανεται η αμεση αντιληψη πραγματων και εννοιων,ακομη και δυσπροσιτων για το κοινο νου.Η αγχινοια χαρακτηριζει λοιπον ανθρωπους με διευρυμενους πνευματικους οριζοντες,με δεκτικοτητα στο καινουριο,με δημιουργικες ικανοτητες και με δυνατοτητα να διεισδυουν στην ουσια των προβληματων αποφευγοντας την πεπατημενη οδο και τις κοινοτυπες η' στερεοτυπες ερμηνειες"
Ταχεια πνευματικη ανακαμψη.
-----------------
''Εστ'ημάρ ότε Φοίβος πάλιν ελεύσεται και ες αεί έσεται''
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Disasterpiece στις 02-07-2008 14:49 ]
|
Δεν υπάρχει παραβίαση των κανονισμών μέχρι στιγμής. Είναι δικαίωμα οποιουδήποτε να θεωρεί τη βίβλο έργο αξιόλογο και πάνσοφο, ή έργο βασισμένο στην άγνοια και την πλάνη. Όσο κρίνουμε τις ιδέες που εκφράζονται όλα είναι ok.
Πρόβλημα θα υπάρξει μόνο σε περίπτωση επιθετικών προσωπικών χαρακτηρισμών ή εξύβριση των θείων.
Disaster, μπορείς κάλλιστα να κουβεντιάσεις αυτά που κουβεντιάσεις χωρίς υπονοούμενα για τους συνομιλητές σου. Εάν υπονοείς ότι δεν έχουν σώας τας φρένας, τότε μάλλον δεν έχει νόημα να κάθεσαι να κουβεντιάζεις μαζί τους.
Το ίδιο ισχύει για τον foti που έμμεσα είπε ότι οι συνομιλητές του είναι "λαχανοφιλόσοφοι", απλά επειδή έχουν διαφορετική άποψη από εκείνον.
Τέλος ας προσπαθήσουμε να περιορίσουμε το spam (δεκάδες σκίτσα) κι ας παραμείνουμε στα καθαρά επιχειρήματα.
|
Δεκτο!Μονο μια ενσταση:οχι και spam να βαζω εικονες.Ειναι απλα εικονοποιηση του λογου μου για την δημιουργια συνειρμων.Εικαστικη παρεμβαση,θα ελεγα.Ουτε διαφημιση γινεται καποιου προιοντος,ουτε τιποτα.Εαν για τεχνικους λογους δεν το επιθυμειτε,το κατανοω.Μια εικονα οσο χιλιες λεξεις,παντως.
-----------------
''Εστ'ημάρ ότε Φοίβος πάλιν ελεύσεται και ες αεί έσεται''
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Disasterpiece στις 02-07-2008 15:12 ]
ρε παιδια το θεμα ειναι θεολογικο με πτυχες φιλοσοφικες.
μην το χεζεται το θεμα με αντιφασεις αναρχικης δεοντολογιας.
αναρχος ειναι μονο ο θεος,χωρις αρχη και χωρις τελος
οθεος ειναι μονον ενας δεν ειναι καμια δεκαρια
εαν μπορειται ερμηνευστετον οπως τον ερμηνευσε ο χριστος.
προτεινω στους διαχειριστες να ανοιξουν μια αλλη ενοτητα με θεμα φασεις και αντιφασεις να πανε τα παιδια απο εκει να συζητησουν.
|
Αρκετα πλατειασαμε,συμφωνω.Θετεις τα εξεις ως βασεις συζητησης:
"αναρχος ειναι μονο ο θεος,χωρις αρχη και χωρις τελος
οθεος ειναι μονον ενας δεν ειναι καμια δεκαρια
εαν μπορειται ερμηνευστε τον οπως τον ερμηνευσε ο χριστος."
Τοτε ως πιστος στο ΘΕΟ που εισαι,τοποθετησου ΕΑΝ θες."Το θεμα ειναι θεολογικο με φιλοσοφικες πτυχες",λες,και συμφωνω,αποδεχομενος χαριν της οικονομιας της συζητησης πως μπορουμε να φιλοσοφησουμε πανω στο "ΘΕΙΟ".Φιλοσοφησε.Συγκεκριμενα θετεις 2 δεδομενα:
1.αναρχος ειναι μονο ο θεος,χωρις αρχη και χωρις τελος
1.ο θεος ειναι μονον ενας δεν ειναι καμια δεκαρια
Επιχειρηματολογησε ΕΑΝ θες επ'αυτων.
Και θετεις ενα πλαγιο ερωτημα:
-εαν μπορειται ερμηνευστε τον οπως τον ερμηνευσε ο χριστος.
Εσυ ως Χριστιανος και πιστος στο ΘΕΟ,αμεσα θιγομενος απο τα λεγομενα μου δηλαδη,γιατι δεν μας λες πως τον ερμηνευσε ο Χριστος?Εχε υποψιν σου,ομως,πως "ΜΕΛΕΤΑΩ ΤΑΣ ΓΡΑΦΑΣ" και τον Λογο του Χριστου,οπως αυτος μας παρεδοθη μεσα απο "ΤΑΣ ΓΡΑΦΑΣ".
Αρκετα "μπαρουφολογησαμε"(κατ'εσε και αλλους ισως)εμεις οι Αθεοι,Αθρησκοι,"νεοπαγανιστες',ομιλειστε εσεις οι Χριστιανοι και Θεοσεβουμενοι λοιπον.
-----------------
''Εστ'ημάρ ότε Φοίβος πάλιν ελεύσεται και ες αεί έσεται''
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Disasterpiece στις 02-07-2008 17:09 ]
|
Για να μην μπερδεύουμε τα πράγματα στους «Λαχανοφιλόσοφους» συγκαταλέγω και τον εαυτό μου αν αυτό ικανοποιεί!
Πως προσδιορίζω τον «Λαχανοφιλόσοφο»;
Δεν λέει κάτι καινούργιο αλλά αναμασά πράγματα που έχουν ξαναειπωθεί!
Έτσι για να ξεχωρίζουμε τις έννοιες! Βρείτε μου ένα σημείο που έδωσα χαρακτηρισμούς; Δεν κατηγορώ κανέναν ούτε για παράνοια, ούτε για βλακεία, ούτε κάτι άλλο! Πολλές φορές παρότι έχουν ειπωθεί πράγματα που με προσβάλουν προσωπικά και θίγουν τα πιστεύω μου – και αυτό γίνεται εσκεμμένα και προκλητικά για δημιουργία εντυπώσεων – δεν απαντώ ανάλογα. Προσπαθώ κα κρατήσω την συζήτηση σε κάποιο επίπεδο.
Δυστυχώς όμως δεν υπάρχει ανταπόκριση και για αυτό δεν ακολουθώ πλέον!
Να είστε καλά!
τα λογια μου ειναι καθαρα και ξαστερα δεν χρειαζονται επιχειρηματα.
οσο γι αυτο που λες οτι με εθιξες τωρα το μαθαινω,διοτι τα κειμενα σου δεν τα διαβασα.
εαν θελεται να διαβαζονται τα κειμενα σας να ειναι οσο γινονται δυνατον με λιγοτερα λογια σαν τα δικα μου.
FOTIS70 καλη διαμονη στο Αγιο Ορος!!!Ελπιζω οχι στη Μονη Εσφιγμενου(σουρρεαλιστικος ορος για μερος διαμονης αδελφοποιημενων παπαδων).Μιας και το site ειναι μουσικο σε αποχαιρετω μετα ενος ασματος δια να σε συντροφευει εις την πνευματικην σου αναζητησιν:
HEAVEN and HELL
Sing me a song, you're a singer
Do me a wrong, you're a bringer of evil
The Devil is never a maker
The less that you give, you're a taker
So it's on and on and on, it's Heaven and Hell, oh well
The lover of life's not a sinner
The ending is just a beginner
The closer you get to the meaning
The sooner you'll know that you're dreaming
So it's on and on and on, oh it's on and on and on
It goes on and on and on, Heaven and Hell
I can tell, fool, fool!
Well if it seems to be real, it's illusion
For every moment of truth, there's confusion in life
Love can be seen as the answer, but nobody bleeds for the dancer
And it's on and on, on and on and on....
They say that life's a carousel
Spinning fast, you've got to ride it well
The world is full of Kings and Queens
Who blind your eyes and steal your dreams
It's Heaven and Hell, oh well
And they'll tell you black is really white
The moon is just the sun at night
And when you walk in golden halls
You get to keep the gold that falls
It's Heaven and Hell, oh no!
Fool, fool!
You've got to bleed for the dancer!
Fool, fool!
Look for the answer!
Fool, fool, fool!
Αποχαιρετω δε Σε,με τα ακριβη λογια του Χριστου,ως αυτα,εις τας ΑΓΙΑΣ ΓΡΑΦΑΣ συναντωνται,οχι αποσπασματικα-αλλα πληρη-ΔΕΣ ΤΟ ΔΑΣΟΣ:
Iωάννης 13: 34-35, «εντολήν καινήν δίδωμι υμίν ίνα αγαπάτε αλλήλους, καθώς ηγάπησα υμάς ίνα και υμείς αγαπάτε αλλήλους. εν τούτω γνώσονται πάντες ότι εμοί μαθηταί έστε, εάν αγάπην έχητε εν αλλήλοις.».
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ:
34 ΕΝΤΟΛΗΝ ΚΑΙΝΗΝ ΣΑΣ ΔΙΔΩ ΝΑ ΑΓΑΠΑΤΕ ΑΛΛΗΛΟΥΣ ΚΑΘΩΣ ΕΓΩ ΣΑΣ ΗΓΑΠΗΣΑ ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΝΑ ΑΓΑΠΑΤΕ ΑΛΛΗΛΟΥΣ
35 ΕΚ ΤΟΥΤΟΥ ΘΕΛΟΥΣΙ ΓΝΩΡΙΣΕΙ ΠΑΝΤΕΣ ΟΤΙ ΕΙΣΘΕ ΜΑΘΗΤΑΙ ΜΟΥ ΕΑΝ ΕΧΗΤΕ ΑΓΑΠΗΝ ΠΡΟΣ ΑΛΛΗΛΟΥΣ
ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΖΕΙ ΠΕΡΙ ΤΟΥ "ΑΓΑΠΑΤΕ ΑΛΛΗΛΟΥΣ":
Ιωάννης 15: 11-17, «Ταύτα λελάληκα υμίν ίνα η χαρά η εμή εν υμίν μείνη και η χαρά υμών πληρωθή. αύτη εστίν η εντολή η εμή, ίνα αγαπάτε αλλήλους καθώς ηγάπησα υμάς. μείζονα ταύτης αγάπην ουδείς έχει, ίνα τις την ψυχήν αυτού θή υπέρ των φίλων αυτού. υμείς φίλοι μου έστε, εάν ποιήτε όσα εγώ εντέλλομαι υμίν. ουκέτι υμάς λέγω δούλους, ότι ο δούλος ουκ οίδε τι ποιεί αυτού ο κύριος· υμάς δε είρηκα φίλους, ότι πάντα ά ήκουσα παρά του πατρός μου εγνώρισα υμίν. ουχ υμείς με εξελέξασθε, αλλ' εγώ εξελεξάμην υμάς, καί έθηκα υμάς ίνα υμείς υπάγητε και καρπόν φέρητε, καί ο καρπός υμών μένη, ίνα ό,τι αν αιτήσητε τόν πατέρα εν τω ονόματί μου, δω υμίν. Ταύτα εντέλλομαι υμίν, ίνα αγαπάτε αλλήλους.».
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ:
11.ΤΑΥΤΑ ΕΛΑΛΗΣΑ ΠΡΟΣ ΕΣΑΣ ΔΙΑ ΝΑ ΜΕΙΝΗ ΕΝ ΥΜΙΝ Η ΧΑΡΑ ΜΟΥ ΚΑΙ Η ΧΑΡΑ ΥΜΩΝ ΝΑ ΗΝΑΙ ΠΛΗΡΗΣ
12 ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΝΤΟΛΗ ΜΟΥ ΝΑ ΑΓΑΠΑΤΕ ΑΛΛΗΛΟΥΣ ΚΑΘΩΣ ΣΑΣ ΗΓΑΠΗΣΑ
13 ΜΕΓΑΛΗΤΕΡΑΝ ΤΑΥΤΗΣ ΑΓΑΠΗΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΥΔΕΙΣ ΤΟΥ ΝΑ ΒΑΛΗ ΤΙΣ ΤΗΝ ΨΥΧΗΝ ΑΥΤΟΥ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΑΥΤΟΥ
14 ΣΕΙΣ ΕΙΣΘΕ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΕΑΝ ΚΑΜΝΗΤΕ ΟΣΑ ΕΓΩ ΣΑΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΛΩ
15 ΔΕΝ ΣΑΣ ΛΕΓΩ ΠΛΕΟΝ ΔΟΥΛΟΥΣ ΔΙΟΤΙ Ο ΔΟΥΛΟΣ ΔΕΝ ΕΞΕΥΡΕΙ ΤΙ ΚΑΜΝΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΑΥΤΟΥ ΕΣΑΣ ΔΕ ΕΙΠΟΝ ΦΙΛΟΥΣ ΔΙΟΤΙ ΠΑΝΤΑ ΟΣΑ ΗΚΟΥΣΑ ΠΑΡΑ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΜΟΥ ΕΦΑΝΕΡΩΣΑ ΕΙΣ ΕΣΑΣ
16 ΣΕΙΣ ΔΕΝ ΕΞΕΛΕΞΑΤΕ ΕΜΕ ΑΛΛ ΕΓΩ ΕΞΕΛΕΞΑ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΔΙΕΤΑΞΑ ΔΙΑ ΝΑ ΥΠΑΓΗΤΕ ΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΜΗΤΕ ΚΑΡΠΟΝ ΚΑΙ Ο ΚΑΡΠΟΣ ΣΑΣ ΝΑ ΜΕΝΗ ΩΣΤΕ Ο ΤΙ ΑΝ ΖΗΤΗΣΗΤΕ ΠΑΡΑ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΕΝ ΤΩ ΟΝΟΜΑΤΙ ΜΟΥ ΝΑ ΣΑΣ ΔΩΣΗ ΑΥΤΟ
17 ΤΑΥΤΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΛΩ ΝΑ ΑΓΑΠΑΤΕ ΑΛΛΗΛΟΥΣ
-----------------
''Εστ'ημάρ ότε Φοίβος πάλιν ελεύσεται και ες αεί έσεται''
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Disasterpiece στις 02-07-2008 21:29 ]
εγω να πω την αληθεια δεν πιστευω καθολου στον θεο. πιστευω στον χριστιανισμο ως προς τις ιδεες του(οχι ολες)αλλα δεν πιστευω στην υπαρξη του θεου.αναγνωριζω ωστοσο καποια σωστα πραγματα στα λογια του χριστου αν και τον θεωρω ανηθικο. και θα μου πειτε πως κυρητε περι ηθικης ενας ανηθηκος??? απλα προσπαθουσε να περασει καποιες ιδεες χρησημοποιοντας λαθος τροπο. βασιζονταν στην απληστεια του κοσμου και στην αλλαζωνεια για να κυρηξει την ταπεινωτηατα!!!γιατι ειναι ακρως αλλαζωνικο να πιστευεις οτι θα ζεις αιωνια εστω σαν ψυχη και να μην παραδεχεσαι οτι τελειωνεις.....γιατι απλα δεν μπορει καποιος να καταλαβει οτι τελειωνουμε? να αποσπασει απο τον χριστιανισμο την ταπεινωτητα, το 'βοηθατε αλληλους', και να αποριψει καθε τι βλακωδες και εγωιστικο?? βεβαια αυτο καθολου δεν βοηθα τους ρομαντικους ;Ρ που θελουν να πιστευουν σε αιωνια αγαπη κλπ. η θρησκεια ειναι μια πολλα υποσχομενη βλακωδης θεωρια για την μετα θανατων ζωη. μια αποπειρα να ξεφυγουμε απο καθε γηινο και 'μη βολικο'. εδω νομιζω πως ταιριθαζει ενα στιχακι απο ενα ποιημα για να τελειωσω.....
γιατι να εξυμνω την ανηλεητη μου την ψυχη
γιατι ξανα να ερωτευτω μια ακομα ταση για φυγη???
Εγω πιστεύω οτι υπάρχει Θεός, για τον απλούστατο λόγο, για το οτι υπάρχει στην γή και εξω απο αυτήν. Είναι ολα ετσι φτιαγμενα και αρμονικα βλεπε φυση, πλανητες, ηλιακο συστημα,νομοι της φύσης και την ζωή στην γη που ακομα και αθεος να εισαι δεν μπορεις να μην παραδεχτεις οτι κατι υπάρχει, δεν μπορουν ολα αυτα απο ενα απλο big bang οπως λενε οι επιστημονες να διημιουργήθηκαν στην τελειοτητα χωρις την Θεϊκη παρέμβαση
|
εχεις απολυτο δικαιο. ζηταω συγνωμη απο ολους στο τοπικ. οι αποψεις μου ομως παραμενουν ιδιες. ας αρχισω αλλιως τοτε αλλα ας μου επιτραπει να χρησημοποιησω παραδειγματα. στα πολυ παλια χρονια οι ανθρωποι θεοποιουσαν οτι δεν μπορουσαν να ερμηνευσουν. πχ. οι ελληνες ειχαν αν δεν με απατα η μνημη μου τον ποσειδωνα ως θεο της θαλλασας για να ερμηνευουν τα φενομενα της. οι ανθρωποι δημιουργουσαν τις θεοτητες για δικο τους ωφελος. βεβαιως αργοτερα αυτο ξεπεραστηκε και οι θρησκειες δημιουργηθηκαν για να προωθησουν καποιο τροπο ζωης η πρωσοπικα συμφεροντα, η καποια ιδεολογια με ανταλαγμα την αιωνια ευτυχια. οι θρησκειες για να τελειωσω πιστευω πως ειναι δημιουργηματα ανθρωπων που εβρισκαν πατημα στην αλλαζωνεια και στην απερισκεψια των πολλων. εδω δεν αναπτυσω τις αποψεις μου (μην βγω παλι εκτος......), ζητω συγνωμη για αυτο αλλα ελπιζω να γινοντε κατανοητες.
-----------------
etsi tha paei i zwi mou xameni nostalgontas ta oneira pou den ezisa,agapimena prwsopa pou den filisa, ......etsi tha paei i zwi mou xameni kinigwntas ton erwta pou den dextika, keina ta bimata pou den akolouthisa............
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : ins2anity στις 13-07-2008 12:51 ]
Ins2anity, έχω μερικές παρατηρήσεις επί των λεγομένων σου...
Λες
σου θυμίζω ότι η "ερμηνεία" (επιστημονική προσέγγιση) της φωτιάς έγινε έπειτα από περίπου 700.000 χρόνια από τη χρήση της. Δεν υπάρχει πουθενά θεοποίηση της φωτιάς, παρά μόνο χρήση της, χωρίς μάλιστα ιδιαίτερο φόβο (δέος) σχετικά με την ύπαρξή της.
Το ίδιο ισχύει με τον κεραυνό ο οποίος ποτέ δεν θεοποιήθηκε, ενώ την ερμηνεία με τον ηλεκτρομαγνητισμό γνωρίζουμε μερικές χιλιάδες χρόνια (σε γενική μορφή). Απεναντίας, χρησιμοποιήθηκε ως όπλο στα χέρια θεών (πχ. Δίας, Ήφαιστος κλπ.).
Ο Ήλιος απεναντίας θεοποιήθηκε από τους Αιγύπτιους, την ώρα που είχαν υπερ-αναπτύξει αστρονομία και διέκριναν περισσότερους από 1.000.000 ήλιους στον ουρανό (άστρα με τη συμπεριφορά του δικού μας ήλιου)! Η "θεοποίηση" του Ήλιου από τους Αιγύπτιους ήταν μία τυπική ένδειξη σεβασμού απέναντι στη ζωογόνα λειτουργία αυτού του αστέρα, χωρίς επί της ουσίας να του προσδίδονται θεϊκές ιδιότητες παρεμβολής. Το προσκύνημα στον θεό ήλιο αποτελούσε ένα είδος εκπαιδευτικής ιεροτελεστίας που αποσκοπούσε στην ανάπτυξη/μετάδοση σεβασμού προς τα ζωογόνα στοιχεία της φύσης.
Αναφέρεις πολύ σωστά τους Αρχαίους Έλληνες και τον Ποσειδώνα. Δεν σου κάνει εντύπωση πως δεν θεοποιήθηκε η θάλασσα καθαυτή, αλλά απεναντίας αναγνωρίστηκε θεός που "χειρίζεται" το υγρό στοιχείο; Θα μπορούσε κάλλιστα να υπάρχει η Θεά Θάλασσα, ώστε να είναι σαφής και κατανοητή. Το δέος των αρχαίων Ελλήνων δεν υπήρχε στο στοιχείο καθαυτό, αλλά στο τί κινεί το στοιχείο...τί το ορίζει. Αυτός ήταν και ο λόγος που η Αρχαιοελληνική νόηση απείχε παρασάγκας από κάθε άλλη ανεπτυγμένη νόηση της εποχής. Το γεγονός πως αναγνώριζαν την ύπαρξη "μεταφυσικών" στοιχείων, πίσω από τα φυσικά και προσπαθούσαν να τα αιτιολογήσουν (αιτιοκρατία), άλλες φορές επιτυχώς και άλλες ανεπιτυχώς.
Κάτω από αυτό το πρίσμα, εσύ διακρίνεις κάποια "ανεξήγητη" αρμονία στον κόσμο μας; Κάποια "προϋπάρχουσα" θεμελιακή οργανωτική δομή που προσδίδει ιδιότητες σε ύλη και ενέργεια και με κάποιο τρόπο νομοθετεί το γνωστό αλλά και άγνωστο σύμπαν;
Φιλε stavmanR παλι δεν εγινα κατανοητος. οπως βλεπεις γραφω οτι δεν μπορυσαν να ερμηνευσουν τα φαινομενα της. τα οποια τα εξηγουσαν ως θεικες ενεργειες. επεισης δεν μπορουσαν να κατανοησουν πως ο νειλος εδινε ζωη στην γη. δεν ειναι οτι οτι δεν ειχαν ξαναδει ποταμο απλα δεν μπορουσαν να εξηγησουν το πως γινοταν εφορο το εδαφος. για τον ηλιο δεν νομιζω πως ειχαν καταλαβει ποσο σημαντικος ειναι για την ζωη απλα δεν υπηρχε ερμηνεια για το πως φωτοβολει(τουλαχιστον ετσι πιστευω). ελπιζω καπως να καταλαβες τι ακριβως εννοω.τωρα πλεων η θρησκεια δινει λυση στο προβλημα του θανατου. εγω πιστευω με λαθος τροπο που ομως ειναι ο πιο διαδεδομενος γιατι βολευει τον εγωισμο μας. να σ πω την αληθεια εγω πιστευω πως η θρησκεια μας δειχνει την ανεπαρκεια της φυσικης. δεν θελω να πεισω τους αλλους με το λογο μου απλα αρεσει η συζητηση.........