ελληνική μουσική
    785 online   ·  210.865 μέλη

    Η Καλομοίρα στο Ηρώδειο

    Hastaroth
    29.07.2004, 23:51
    Την γλάστρα έπρεπε να κάνη,ώς βούρλο που είναι...

    Αλλά ο Νιόνιος,επιτρέπεται να συμπεριφέρεται και αυτός ώς βούρλο;
    ViPeR
    30.07.2004, 00:20
    pesta Hastaroth
    Sideline
    30.07.2004, 01:35
    Eγώ πιστεύω ότι τα τελευταία χρόνια-ίσως και λόγω ηλικίας-ο Σαββόπουλος τα έχει λίγο χαμένα γενικώς.Μπορεί αυτο το περιστατικό να είναι μια λογική συνέχεια αυτού του ας πούμε ξενερώματος του..
    istoxastis
    30.07.2004, 01:41
    Και «Μια στιγμή π’ ανάψαν τα φώτα κι οι μουσικοί ‘φεραν…» την τούρτα στη σκηνή
    (σε φάση ποιου τάχα εντυπωσιασμού),μπορεί, λέω μπορεί, να μπέρδεψε το «χαλβά» σου «θεία Μάρω, καλέ θεία Μάρω», με την αφράτη σαντιγύ,
    μπορεί, λέω μπορεί να μπέρδεψε τη «Ζωζώ απ’ το χωρίο», με την Καλομοίρα,
    μπορεί, λέω, μπορεί…
    Όμως, για ‘μας που σιγοσφυρίξαμε τη «Συννεφούλα», τότε που «στο Βιετνάμ πυρπόλησαν το ρύζι»
    για μας που τον νοιώσαμε δίπλα στην εφηβική μας επαναστατικότητα, τότε που «η πλατεία ήταν γεμάτη…»
    για όλους εμάς, ο Διονύσης του Αριστοφάνη, ο τραγουδοποιός του μουσικού μπερντέ των ονείρων μας, θα παραμείνει στο απυρόβλητο, αλώβητος από τα καθημερινά μικρολαθάκια του,
    όπως στο απυρόβλητο παραμένει ο Μίκης του «Επιτάφιου» και της «Ρωμιοσύνης», που, από αρχηγός της τελευταίας γενιάς των Λαμπράκηδων, να ‘τος κάποια στιγμή βουλευτής της συντηρητικής, κατά την άποψη του, παράταξης,
    όπως στο απυρόβλητο της καρδιάς μας παραμένει ο Μάνος του «Μεγάλου Ερωτικού», του Λέκκα και της Νταντωνάκη, αν και «καποια στιγμή που ανάψαν τα φώτα», έπλεξε διθυραμβικά το καλλιτεχνικό εγκώμιο του, σόυμεν των συκέ (ναι με ύψιλον) σκυλάδικων, Γ. Φλωρινιώτη.
    Και να σας πω και κάτι, μεγαλώνουμε, μεγαλώνουμε απελπιστικά γρήγορα, με ταχύτητα φωτός θα έλεγα, γι αυτό κι εσείς να συγχωρείτε κάποιες στιγμές μας που χαζοφιλάρεσκα, ακουμπάμε το εφήμερο.
    Αλλά κι εσύ βρε Διονύση μας… άντε τώρα να δικαιολογώ τα αδικαιολόγητα…
    άλλο Καλομοίρα κι άλλο η κακιά μας μοίρα.
    Ας είναι…
    ΖΗΤΩ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ!

    Sideline
    30.07.2004, 02:44
    Mήπως είμαστε λίγο σκληροί με τον Νιόνιο; Θέλω να πω, ο άνθρωπος έχει καθιερωθεί μέσα στα τόσα χρόνια στο ελληνικό τραγούδι σαν-και συγχωρέστε με γιατί θα χρησιμοποίησω αγγλικά-wacky.

    Κάπου διάβασα μια κριτική για τον Νιόνιο απο ένα ξένο και τον παρομοίασε με τον Frank Zappa.Εντάξει μπορεί να μιλάμε για δύο αρκετά διαφορετικούς καλλιτέχνες αλλά πιστεύω ότι αυτός ο χαρακτηρισμός δεν είναι εντελώς λανθασμένος..και οι δύο ας πούμε έκαναν δουλειές που διακρίνονταν για την πρωτοτυπία τους(οι Αχαρνεις του Νιόνιου ας πούμε),για το ότι δεν ακολουθούσαν τα συνηθισμένα μοτίβα(καλούπια), και προ πάντως είχαν πολύ μα πολύ κέφι.

    Αυτό που θέλω να πω εν τέλει είναι ,εντάξει, η Καλομοίρα δεν τραγούδησε ξέρω γω το Ζειμπέκικο ή κανένα άλλο τραγούδι του Σαββόπουλου..ένα happy birthday του είπε-ίσως τελικά και εγώ να τον έκρινα λίγο αυστηρά...άλλωστε η παραξενιά του Σαββόπουλου του πάει πολύ...

    ΥΓ Καλά τώρα αν θαυμάζει την Καλομοίρα κιόλας,αυτό δεν μπορώ να το δικαιολογήσω..όλα κι όλα :)
    revekka
    30.07.2004, 03:29
    μωρε ας τη συμπαθεί άμα θέλει την καλομοίρα, ας βγεί και απο τούρτα, ας βγεί και απο τσουρέκι! ας του τραγουδίσει χρόνια πολλά, ας του πεί και τα κάλαντα...


    αλλα οχι στο Ηρώδειο
    joan
    30.07.2004, 11:09
    Ε...μετά από αυτό...έχω και εγώ ελπίδες,να τραγουδήσω...στη Σκάλα του Μιλάνου !!!!!!!!!!!!!!!!!
    Agnie
    30.07.2004, 14:54
    ΔIΟNYΣHΣ ΣABBΟΠΟYΛΟΣ

    «Ποιον να έβγαζα από την τούρτα; Tον Mίκη;»


    Για παραπληροφόρηση και «κατεστημένους προοδευτικούληδες» μιλάει στα «NEA» ο Διονύσης Σαββόπουλος, απαντώντας στις κρίσεις και επικρίσεις που ακολούθησαν τις συναυλίες του στο Hρώδειο




    Ο Διονύσης Σαββόπουλος επιμένει: «Κανένας διχασμός δεν υπήρξε στη συναυλία». Το πρόβλημα όμως, όπως το θέσαμε και στον ίδιο, είναι περισσότερο ιδεολογικό παρά αισθητικής φύσεως.

    Προσωπικά δεν είδα διχασμένο κοινό στο Ηρώδειο, αλλά τα δημοσιεύματα που ακολούθησαν και τα e-mail που λάβαμε μετά δείχνουν ότι η συναυλία ήταν μια καλή αφορμή για να βγουν πράγματα που σας έχει κρατήσει ο κόσμος εδώ και καιρό.

    «Έζησα δύο καταπληκτικές βραδιές στο Ηρώδειο. Λαχείο την έκανα. Δύο φορές κατάμεστο και παλλόμενο. Και επτά ανκόρ τη φορά. Τι μου λέτε τώρα; Τι μου έχουν κρατημένο;».

    Δεν μπορείτε να φανταστείτε; Τα δημοσιεύματα δεν σας δίνουν μια εικόνα;

    «Κάποιοι έγραψαν ότι το Ηρώδειο ήταν διχασμένο. Αυτό είναι απολύτως ψέμα. Σας λέω ότι κάναμε επτά ανκόρ. ʼλλος παρουσίασε όλη τη συναυλία σαν να περιστρεφόταν γύρω από την Καλομοίρα. Είναι επίσης παραπληροφόρηση. Δυόμισι λεπτά το έβγαλα το πουλάκι μου σε ένα σκετσάκι με μια τούρτα. Ποιον να έβγαζα δηλαδή, τον Μίκη Θεοδωράκη;

    Η συναυλία είχε τη μορφή πάρτι, αλλά δουλέψαμε δύο μήνες σκληρότατα και χίλια ευχαριστώ στους κορυφαίους συναδέλφους μου που με βοήθησαν σ' αυτό το πρόγραμμα των δυόμισι ωρών».

    Ας απομακρυνθούμε λίγο από τη συναυλία. Γιατί υπάρχει και μια ιδεολογική πλευρά στο όλο θέμα. Πολύς κόσμος ή τουλάχιστον κάποιοι φαίνεται να έχουν πρόβλημα με τον Σαββόπουλο τού σήμερα...

    «Κι εγώ νόμιζα ότι ξεμπερδέψαμε από τους κολλημένους σαββοπουλικούς...Ακούστε, χαίρομαι που τα τραγούδια μου έχουν απαιτήσεις από μένα, αλλά αν μ' αυτό εννοείτε ότι πρέπει να είμαι βλοσυρός 24 ώρες το 24ωρο δεν θα συμφωνήσω. Δεν μπορώ να γιορτάσω; Να γελάσω στη γιορτή μου; Να κάνω ένα αστείο;».

    Κατηγορείτε τον κόσμο για έλλειψη χιούμορ;

    «Δυστυχώς, κάτι χειρότερο. Έλλειψη ελευθερίας που καλύπτεται πίσω από ιδεολογικό άλλοθι. Προ μηνών δικαίως ξεσηκώθηκαν όλοι όταν στη διεθνή εικαστική έκθεση Outlook απειλήθηκε η ελευθερία της έκφρασης ενός ανώριμου - έστω - καλλιτέχνη με εκείνο το καρπούζι. Και τώρα θα μου πείτε τι πάει και τι δεν πάει στο ρεπερτόριο μου; Κάποτε το ιδεολογικό πρόσχημα κάλυπτε ολοκληρωτικούς και δογματικούς ανθρώπους. Τώρα καλύπτει απλώς κατεστημένους προοδευτικούληδες».

    Δεν θέλω να μιλήσω εκ μέρους των ανθρώπων που σας σχολίασαν στον Τύπο, αλλά νομίζω ότι η βασική κατηγορία είναι ότι έχετε μεταλλαχθεί σε κάποιον που δεν έχει σχέση με αυτόν που γνώριζαν στο παρελθόν. Έναν συντηρητικό άνθρωπο...

    «Συντηρητικό είναι να βάλεις το σμόκιν σου και να πας στο Ηρώδειο ως μουσουργός. Εγώ πήγα σαν να έκανα ένα πάρτι. Ελάτε τώρα. Αυτό ακριβώς τους ενόχλησε, ότι δεν ήμουν συντηρητικός. Το ότι δεν ήμουν ο "τρυφερός Νιόνιος" με τις μπαλάντες του».

    Εσείς τι θέλετε να είστε;

    «Ελεύθερος καλλιτέχνης».

    Υπάρχει και το σχόλιο ότι επαναλαμβάνεστε...

    «Δεν επαναλαμβάνω τίποτα. Κάθε φορά προσπαθώ ξανά».

    Δεν περιστρέφεστε γύρω από τον Νιόνιο του '60 και του '70;

    «Συχνά. Θα μου το απαγορέψετε κι αυτό;».

    Ένας ενεργός καλλιτέχνης δεν πρέπει να ασχολείται και με το σήμερα;

    «To Fame Story έφτασε να περνάει σε ακροαματικότητα τις εκλογές. Είναι δυνατόν να κάνεις ότι δεν το βλέπεις; Αλλά αν πας να το κάνεις, σε κατηγορούν μερικοί Νεάντερταλ που θα σε ήθελαν κλεισμένο μέσα στον σκοτεινό εαυτό σου».


    H δύστροπη των εφηβικών μας πάρτι


    Τελικά, για σας ποιο ήταν το πρόβλημα στο πάρτι του Ηρωδείου;

    «Στα εφηβικά μας πάρτι πάντα τύχαινε μια δύστροπη που με ρωτούσε: Αυτή γιατί την κάλεσες αφού δεν είναι της δικής μας παρέας; Μα, επειδή μού αρέσει και ακριβώς γιατί είναι από άλλη παρέα. Όλοι περνούσαν υπέροχα και η δύστροπη κατέβαζε μούτρα.

    Κανένας διχασμός δεν υπήρξε στη "Συναυλία των κεριών". Το Ηρώδειο ήταν σύσσωμο και λαμπρό πλάι μου δυο νύχτες. Αλλά αν η δύστροπη συνεχίσει, μπορεί να πάρει μερικούς με το μέρος της. Κυρίως εκείνους που δεν είδαν τη συναυλία».


    ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ
    «Φαλίρισε η εταιρεία που εμπιστευτήκαμε»
    Ο απόηχος από το πάρτι Σαββόπουλου στο Ηρώδειο καλά κρατεί. Το δείχνουν και τα e-mail που φτάνουν στα «NEA»: «Εμείς "του '60 οι εκδρομείς", που τον ακολουθήσαμε σ' αυτό το κοινό ατέλειωτο ταξίδι νιώθουμε εδώ και χρόνια, ότι φαλίρισε η εταιρεία που εμπιστευτήκαμε γι' αυτήν τη διαδρομή. Έτσι μείναμε εκεί που μας άφησε ή που ο καθένας κατέβαινε κατά διαστήματα. Είναι σα να απολαμβάνεις την αγαπημένη σου πάστα και στο τελευταίο κομμάτι βρίσκεις μέσα μια... τρίχα! Μπλιαχ. Έτσι είναι. Θλιβερό», γράφει ο Βασίλης Φίλης.

    Ο φοιτητής Νικόλας Μιχελής φοιτητής γράφει: «Σας ευχαριστούμε εκ μέρους όλων εκείνων που νομίζουν πως έχουν μείνει μόνοι, αλλά ευτυχώς διαψεύδονται. Είμαι κι εγώ ένας απ' αυτούς που έχουν αηδιάσει με το οργουελικό υπερκύκλωμα πολιτικής, πολιτισμού και τηλεόρασης. Ένας λαός σε πλήρη σύγχυση, αποπροσανατολισμένος, χωρίς ειρμό, χωρίς προσωπικότητα που ανέχεται το ξεπούλημα αξιών, ήθους, μνήμης. Θυμάμαι κάποτε σε μουσική σκηνή της Λεωφ. Αλεξάνδρας, που ο Σαββόπουλος σχολίαζε τα μαγαζιά της Παραλιακής και τα μουσικά "υποπροϊόντα" που προωθούν κάνοντας αναφορά στις ακριβές τους τιμές. Εν τούτοις ο χώρος όπου εμφανιζόταν ο ίδιος είχε από τις ψηλότερες τιμές εκείνης της περιόδου! Πάντα θαύμαζα την ευφυΐα του όχι μόνο στη μουσική, αλλά κυρίως στον λόγο. Δυστυχώς κανένα "επαναστατικό" παρελθόν δεν χαρίζει εσαεί το προνόμιο της σάτιρας ενός κατεστημένου, του οποίου ο ίδιος αποτελεί μέχρι σήμερα ένα από τα εκλεκτότερα μέλη του. Δεν υποφέρεται άλλο αυτή η υποκρισία. Όχι άλλες ιεροποιήσεις εις βάρος της ψυχής και της νοημοσύνης μας».

    «Μας είχε προειδοποιήσει από καιρό, απ' όταν τραγουδούσε "Σαν βγω απ' αυτή τη φυλακή" στα φεστιβάλ της ΟΝΝΕΔ ή όταν έπρεπε να πληρώσουμε 100.000 δρχ. το μπουκάλι για να τον ακούσουμε στον "Κεραμεικό"», παρατηρεί ο Στέφανος Λεμονίδης. «Προφανώς όταν έλεγε "Χατζιδάκι μ Θοδωράκια μ, σις τρώτι κι πίνιτι και μένα με τρώει η αρκούδα", ζήλευε αφάνταστα. Τελικά αυτοί κράτησαν την αξιοπρέπειά τους κι αυτός έγινε ο εκπρόσωπος της αστικής τάξης. Ούτε ο Νταλάρας δεν έφτασε σ' αυτό τον ξεπεσμό».

    Ο ηθοποιός και σκηνοθέτης Στέφανος Ληναίος, αναφερόμενος στο προχθεσινό σχόλιο του Γιώργου Σαρηγιάννη θεωρεί πως «βγάζει όλα τα απωθημένα μιας γενιάς που προσπαθεί όσο μπορεί να μείνει όρθια, μακριά απ' όλους αυτούς τους εμπόρους των ιδεών μας».



    ΤΑ ΝΕΑ , 30-07-2004 , Σελ.: P19
    Κωδικός άρθρου: A17999P191
    ID:425748



    http://ta-nea.dolnet.gr/neaweb/nsearch.pri...7999&m=P19&aa=1

    revekka
    30.07.2004, 15:17
    αχ, δε μπορώ άλλο, όποτε δημιουργείται θέμα για μουσική, ήθος και εμπόριο ο Νταλάρας την πληρώνει...

    ωραία, πάρτυ έκανε στο Ηρώδειο ο Σαββόπουλος, άντε και του χρόνου η Μπεζαντάκου στην Ακρόπολη να βγαίνει απο ένα μιλφέιγ!!!, μη σας πω και νωρίτερα, τον ¶υγουστο, να κάνουμε πάρτυ για τους ολυμπιακούς...

    ως μουσικό δεν τον αμφισβητεί κανείς. το ότι δεν θέλει να είναι συντηρητικός δε σημαίνει όμως πως θα βγεί η καλομοίρα στο Ηρώδειο, ούτε για 5 ούτε για 45 λεπτα. η κοπέλα είναι συμπαθητική, όπως και πολύς άλλος κόσμος, δεν ήξερα όμως οτι όποιος είναι συμπαθητικός βγαίνει απο τούρτες στο Ηρώδειο και τραγουδάει happy birthday...

    _a_r_i_s_
    30.07.2004, 15:43
    Το παρακάτω κείμενο είναι μία τελείως προσωπική μου άποψη, είμαι ανοιχτός στις τυχών αντιδράσεις και διαφορές:
    ________________________________________________________________

    Ο Δ. Σαββόπουλος είναι μία μορφή του καλλιτεχνικού στερεώματος της χώρας μας, αυτή είναι μία αδιαμφισβήτητη αλήθεια. Όπως κάθε ευρέως γνωστός άνθρωπος στην χώρα μας, έτσι και ο Σαββόπουλος, έχει ένα προφίλ που πρέπει να το διατηρεί, χωρίς διαφοροποίηση στο αν είναι πολιτικός ή καλλιτέχνης ή και τα δύο μαζί. Θυμηθείτε το αείμνηστο Γιαννόπουλο, που είχε μια ιδιαίτερη αντιμετώπιση των πραγμάτων και όλοι μας δεν χορταίναμε να τον ακούμε, πάντα μας εξέπληττε με αυτά που έλεγε και πάντα τα περιμέναμε…έτσι και ο Σαββόπουλος. Ακριβώς το ίδιο.
    Από την πρώτη κιόλας εμφάνισή του ο κόσμος άρχισε να καταλαβαίνει και τις παραξενιές του. Το τραγουδούσε άλλωστε και στα τραγούδια του, «είμαι μεγάλος με τιράντες και γυαλιά…» λέει σε κάποιο από αυτά! Όλοι ξέρουμε τον Σαββόπουλο γεμάτο αντιφάσεις, γεμάτο αυτοσαρκασμό, με λόγια που καμιά φορά στρέφοντάς τα προς εκείνον άφηνε αιχμές και για εμάς τους…έλληνες… οποιασδήποτε ηλικίας!
    Τι να πρωτοπεί κανείς για αυτόν τον ζωντανό θρύλο του Σαββόπουλου; Όλοι οι άνθρωποι έχουν κάτι (το λιγότερο) καλό και μαζί και κακό να πουν για όλους τους άλλους, πόσο μάλλον για κάποιον διάσημο, πόσο μάλλον για κάποιον Σαββόπουλο.
    Προσωπικά δεν το συμπαθώ σαν άνθρωπο, καταντάει πολύ γραφικός όμως, καλώς ή κακώς αυτά που λέει έχουν μία μεγάλη δόση αλήθειας, μας πειράζει ε…; αυτά που κάνει είναι το είδωλο της κοινωνίας μας, μας πειράζει ε…;
    Και για να φτάσουμε στο Ηρώδειο, νομίζω πως αρκετά ασχοληθήκαμε με το όλο θέμα, προσωπικά δεν μου άρεσε το show του, αλλά Σαββόπουλος είναι και του το συγχωρούμε…

    Orfeus
    31.07.2004, 16:56
    Εγώ πάντως δεν πήγα!!! Σαββοπουλικός δεν είμαι, άρα ...κέρδισα!!!


    ALKIBIADES
    01.08.2004, 17:38
    και δε μου λέτε ρε παιδιά, το Ηρώδειο τι είναι? ¶βατο?
    Εξ άλλου, όπως σωστά είπε ο αντιπαθέστατος - πλην ταλαντούχος - Νιόνιος, έχουν γίνει εγκλήματα στο όνομα της ποιότητος, η Καλομοίρα σας πείραξε?

    Μια χαρά περάσανε, απ' ότι κατάλαβα, οι περισσότεροι εκεί.
    Ε, κι αν μερικούς τους κάθισε βαριά η τούρτα, δεν πειράζει, ας μην ξαναπάνε!
    Κι εγώ πήγα προχτές στο focus, στη Σαλονίκη, κι ήταν άρωστη η Ραλία και δεν πέρασα καλά!
    Τι να κάνουμε, να τους σκοτώσουμε?

    yiannisyiannis
    02.08.2004, 16:55
    Ο Σαββόπουλος ανήκει στη γενιά των καλλιτεχνών που πρόσφεραν τα μέγιστα στο Ελληνικό τραγούδι. Αυτό δεν μπορεί ούτε να του το αρνηθεί ούτε να του το αφαιρέσει κανείς. Για το λόγο αυτό ακριβώς, προκαλεί ιδιαίτερη θλίψη σε όλους εμάς που έχουμε μεγαλώσει με τον Μπάλο και το Φορτηγό, να τον βλέπουμε σήμερα να παρουσιάζει show μαζί με την Καλομοίρα. Τι να πω; Ίσως οι μεγάλοι καλλιτέχνες να έχουν από τη φύση τους τη διπλή ιδιότητα ή τη ροπή, να μας προσφέρουν πότε το καλύτερο και πότε το χειρότερο.

    Όσο και να προσπαθώ, δεν μπορώ να δικαιολογήσω αυτή την αμερικανιά, με την Καλομοίρα να πετάγεται μέσα από την τούρτα, τραγουδώντας το Happy birthday Mr. President. Όσο για το χώρο του Ηρώδειου, νομίζω ότι αυτό είναι δευτερευούσης σημασίας. Πιστεύω ότι οι καλλιτέχνες χαρίζουν την αίγλη τους στα θέατρα κι όχι τα θέατρα στους καλλιτέχνες.
    revekka
    02.08.2004, 19:20
    yiannisyiannis συμφωνώ μ αυτά που λες εκτός απο ένα: για μενα έχει μεγάλη σημασία ο χώρος, το Ηρώδειο σ αυτή την περίπτωση. Γιατί εκτός απο το ότι είναι ιστορικός χώρος έχει και καλλιτεχνικά μια ιστορία, εκεί έπαιξαν κάποιοι άνθρωποι που δεν σχετίζονται με την καλομοίρα.

    και αν υποθέσουμε πως ιστορία-πολιτισμός-τέχνες-γράμματα είναι άρρηκτα συνδεδεμένα, πάλι δεν βλεπω πουθενά να ταιριάζει η καλομοίρα στο σκηνικό...

    alkiviades, επειδή γίνανε κι άλλα εγκλήματα εις βάρος της μουσικής δε σημαίνει οτι δε νιώθουμε πια και δεχόμαστε παθητικά τα επόμενα, δε σημαίνει οτι συνηθίσαμε...αλοίμονό μας τοτε.

    ο γυρισμός είναι ταξίδι


    [ Το μήνυμα επεξεργάστηκε από: revekka on 03-08-2004 05:10 ]


    [ Το μήνυμα επεξεργάστηκε από: revekka on 03-08-2004 05:12 ]
    apostolopoulouefi
    04.08.2004, 04:18
    το βέβαιο ειναι οτι κατι δεν πάει καλά!!!
    κατι δεν πάει καλά με το Νιόνιο? μπορεί!!!
    Sideline
    04.08.2004, 16:09
    Μα το πιο τραγικό είναι οτι αν ποτέ η Καλομοίρα χρειαστεί να γράψει βιογραφικό θα λεέι οτι τραγούδησε με τον Σαββόπουλο και δεν θα λέει ψέματα....είμαι σίγουρος ότι πολλοί άλλοι άνθρωποι ονειρεύονται μια ζωή να τραγουδήσουν μαζί του και δεν τα κατάφεραν....

    Πράγματι,τα ριάλιτυ πουλάνε....
    logistis
    04.08.2004, 16:27
    Και ο ίδιος ο Σαββόπουλος,πιο παλιά,σε ερώτηση για τα εμπορικά τραγούδια,τα χαρακτήρισε όμορφες μελωδίες...Μη μας κάνει λοιπόν εντύπωση!Πάντως,προσωπικά,προτιμώ να ακούω το βινύλιο παρά τέτοιες συναυλίες...
    ALKIBIADES
    26.08.2004, 18:39
    βρε παιδιά,
    Πολύ Βαριά το πήρατε!
    κατ' αρχάς, το Ηρώδειο.
    Θέατρο που χτίστικε, με πρωτοβουλία της συζύγου του Ριγήλης, από τον Ηρώδη, Ρωμαίο αξιουματούχο, διοικητή της Περιοχής.
    Στις ένδοξες κερκίδες του, κάθισαν ανά τους αιώνες, απαστράπτοντες ευγενείς, αλλά και ρακένδυτοι προλετάριοι.
    Ενώ στην ορχήστρα του, όταν δεν πλημμύριζε για διεξαχθούν ναυμαχίες με μινιατούρες πλοίων, παραστάθηκαν από παντομίμες και χοντροκομένες επιθεωρήσεις της ελληνορωμαϊκής παρακμής, μέχρι αθάνατα καλλιτεχνικά έργα!

    Δε λέω, μια χαρά χώρος είναι, αλλά όχι και σύμβολο ποιότητος και μάλιστα με ιστορία!
    Μην τρελλαθούμε κι όλας!

    Κι από την άλλη ...
    τι είναι ποιοτικο και τι όχι?
    Ποια αυθεντία το αποφάσισε?
    Δε λέω, η καλομοίρα, είναι άφωνη. Κι αυτο είναι οριστικο.
    Αλλά , βρε παιδιά, αυτο δεν της απαγορεύει να βγαίνει από μια τούρτα στο Ηρώδειο και να εύχεται στον Νιόνιο, χρόνια πολλά!
    Στο κάτω κατω της γραφής, γιατί κανείς από αυτούς που σκίζονται για την ορχήστρα του Ηρωδείου, δεν λέει κουβέντα για τις γούνες που θρονιάζονται στις μαρμάρινες κερκίδες του?

    Sideline
    26.08.2004, 19:59
    To ερώτημα παραμένει...ο Σαββόπουλος θα είναι στη τελετή λήξης..η Καλομοίρα όμως; Ε δεν γίνεται κάποια έκπληξη πρέπει να έχει κοτζάμ γεγονός
    Hastaroth
    26.08.2004, 23:33
    Αν η Καλομοίρα -και γενικά ο κάθε ατάλαντος άνθρωπος που επεκράτησε σε ένα reality show- φτάνει να αποκτά μέσα σε λίγους μήνες τόση φήμη ώστε να βγαίνη να τραγουδά στο Ηρώδειο πλάϊ σε έναν από τους σημαντικώτερους καλλιτέχνες μας,τότε τί αξία έχει να προσπαθούν όλα αυτά τα ταλαντούχα παιδιά που βλέπουμε πολλές φορές δίπλα μας,να κάνουν κάτι;

    Και πώς να μήν δώση αυτό το γεγονός τής εμφάνισης τής Κα(κο)μοίρας στο Ηρώδειο το μήνυμα πώς "γιά να πετύχης στην τέχνη σήμερα,δέν χρειάζεται να'χης ταλέντο.Πήγαινε απλά σ'ένα reality show,θάψε τους υπόλοιπους συμμετέχοντες και μείνε μόνος νικητής.Η μετέπειτα καλλιτεχνική σου επιτυχία είναι εξασφαλισμένη..."