ελληνική μουσική
    259 online   ·  210.899 μέλη
    Orfeus
    09.02.2005, 00:04
    Quote:

    Το μέλος SteliosG στις 08-02-2005 στις 23:58 έγραψε:

    "Για σκέψου τι κατάφερε αυτός ο άνθρωπος.
    -Πριν απ' αυτόν, δεν υπήρχε ο όρος "Τραγουδοποιός".
    -Πριν απ' αυτόν, δεν μπορούσε κανείς να διανοηθεί να τραγουδάει αν δεν ήταν καλλίφωνος.
    -Πριν απ' αυτόν, δεν υπήρχε τέτοια στιχοπλοκή.

    Αν τα αναλύσεις αυτά, θα καταλάβεις τι έφερε στη μουσική και που την εκσφενδόνισε.

    Για όλα αυτά λοιπόν....

    Θα του επιτρέψουμε να παίζει με γυρισμένη την πλάτη ...όση ώρα θέλει."

    Μπορει να καταλαβα λαθος αλλα αυτο το παραπανω για τον Dylan δεν ηταν?? Συγνωμη παντως αν καταλαβα κατι λαθος!!! Πιστευω μια μπυρα ακομα να με συγχωρεσει!!!





    Ναι για τον Dylan ήταν.

    Πού έγραψα ότι τα πράγματα πριν απ' αυτόν ήταν ...χάλια;

    Πού έγραψα ότι δεν υπήρχαν άλλοι σπουδαίοι συνθέτες και τραγουδιστές;

    Μην πιεις ....άλλη μπύρα!!! Αστη για μένα!!!



    Music, is your only friend until the ...end!!!!


    [ Το μήνυμα επεξεργάστηκε από: Orfeus on 09-02-2005 00:06 ]
    SteliosG
    09.02.2005, 00:08
    Εχεις δικιο!!! Το τραγικοποίησηα λίγο!!

    Η ερώτηση, λοιπόν είναι η εξής...

    Γιατί πιστεύεις ότι πριν από αυτόν δεν υπήρχε ο όρος τραγουδοποιός? Γιατί πιστεύεις ότι πριν από αυτόν δεν μπορούσε να σκεφτεί κανείς να τραγουδά αν δεν ήταν καλλίφωνος? Στο είδος του, όμως, και ειδικά στη Δυτικοευρωπαική μουσική, ήταν όπως τα λες! Αλλά όχι γενικά στη μουσική!
    Orfeus
    09.02.2005, 00:24
    Quote:

    Το μέλος SteliosG στις 09-02-2005 στις 00:08 έγραψε:

    Εχεις δικιο!!! Το τραγικοποίησηα λίγο!!

    Η ερώτηση, λοιπόν είναι η εξής...

    Γιατί πιστεύεις ότι πριν από αυτόν δεν υπήρχε ο όρος τραγουδοποιός?





    Δεν είναι κάτι που ....πιστεύω!!! Απλά, δεν υπήρχε ο όρος αυτός πριν από τον Dylan. Έτσι έχει το πράγμα.

    Quote:

    Το μέλος SteliosG στις 09-02-2005 στις 00:08 έγραψε:

    Γιατί πιστεύεις ότι πριν από αυτόν δεν μπορούσε να σκεφτεί κανείς να τραγουδά αν δεν ήταν καλλίφωνος?





    Γιατί έτσι ήταν τα πράγματα . Ήταν ο πρώτος "κακόφωνος" τραγουδιστής.

    Quote:

    Το μέλος SteliosG στις 09-02-2005 στις 00:08 έγραψε:

    Στο είδος του, όμως, και ειδικά στη Δυτικοευρωπαική μουσική, ήταν όπως τα λες! Αλλά όχι γενικά στη μουσική!





    Γενικά στη μουσική. Ναι!!!
    Αυτός άνοιξε το δρόμο για να αλλάξουν τρόπο σκέψης οι παραγωγοί των δισκογραφικών εταιριών όλου του πλανήτη.
    Χωρίς αυτόν, δεν θα τραγουδούσε σήμερα κανένας κακόφωνος όπως είναι ο Σαββόπουλος, ή ο Μάλαμας π.χ.




    Music, is your only friend until the ...end!!!!


    [ Το μήνυμα επεξεργάστηκε από: Orfeus on 09-02-2005 00:25 ]
    SteliosG
    09.02.2005, 00:29
    Πιστευω πως αν κοιταξουμε λιγο πιο Ανατολικα και πιο πισω στη μουσικη ιστορια, θα βρουμε και κακοφωνους τραγουδιστες και τραγουδοποιους με ολη τη σημασια της λεξης και πανεμορφη στιχοπλοκη σε ολα τα μηκη και πλατη της γης!!!!

    Παρολαυτα, συμφωνω 100% στο οτι ο Dylan επηρεασε και επηρεαζει παρα μα παρα πολλους ανθρωπους της μουσικης ή μη!!! Και εχει μια μαγεια σε οτι εχει πει δημιουργησει!!!
    Sofia
    09.02.2005, 00:48
    Τώρα διαβάζοντας όλα αυτά, μου ήρθε ένα όνομα στο μυαλό. Serge Gainsbourg. Ούτε ιδιαίτερα καλλίφωνος, και σίγουρα θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως ''τραγουδοποιός''! Και νομίζω πως αν καθήσουμε και σκεφτούμε λιγάκι παραπάνω θα βρούμε και άλλα παραδείγματα. Οπότε θα συμφωνήσω μάλλον με τον Στέλλιο.
    Για τον Dylan βέβαια, σαφώς και δεν χωράει αμφιβολία για την προσφορά του στην μουσική και για το μέγεθος της προσωπικότητάς του!

    Orfeus
    09.02.2005, 01:08
    Δεν ξέρω που αναφέρεσαι όταν λες "λίγο πιο ανατολικά".

    Αν αναφέρεσαι στους Ρεμπέτες, αυτό είναι μία άλλη κουβέντα και είναι για άλλο topic.

    Δεν έχει θέση εδώ. Έτσι δεν είναι;

    Επειδή όμως έγραψες για "πανέμορφη στιχοπλοκή" θα σου πω τι πιστεύω γι' αυτό.

    Το να αρχίσουμε να συγκρίνουμε στιχάκια, είναι κάτι που δεν θα μας βγάλει πουθενά. Δεν θα βρούμε άκρη, γιατί αυτά είναι πράγματα υποκειμενικά.

    Εννοώ λοιπόν για το "πνεύμα" που έφερε στην μουσική.
    Εννοώ ότι άνοιξε τον δρόμο σε χιλιάδες άλλους "τραγουδοποιούς" σε όλο τον κόσμο.
    Εννοώ ότι "ανάγκασε" τους παραγωγούς να σκεφθούν διαφορετικά και να μην ψάχνουν απαραίτητα για φωνές τύπου Presley ή για στιχουργικά κλισέ, γιατί ο Dylan, ήταν καινοτόμος.
    Έφερε τα πάνω-κάτω. Έκανε (και κάνει) απρόσμενες και ευρηματικές ρίμες.
    Ο τρόπος που έκανε το τραγούδισμα, ήταν κι' αυτό κάτι το εντελώς καινούργιο.
    Αλλά και οι συγχορδίες του ήταν κι' αυτές απρόσμενες και δεν ακολουθούσαν πάντοτε υποχρεωτικά τους κανόνες.
    Κι' αυτά πριν απ' αυτόν, δεν τα έκανε Κανένας.

    Δεν μπορώ να ξέρω πως θα ήταν τα πράγματα σήμερα χωρίς αυτόν.
    Εκείνο που ξέρω πολύ καλά, είναι ότι άλλαξε πολλά και μέσα από τα τραγούδια του, έκανε τους ανθρώπους καλύτερους. Τους "ανάγκασε" να σκέπτονται. Τους "είπε" ότι "κι' εσείς μπορείτε να γράφετε και να τραγουδάτε. Κι' εγώ σαν κι' εσάς είμαι".

    Ποιος άλλος τα κατάφερε αυτά ....πριν;

    Orfeus
    09.02.2005, 01:10
    Quote:

    Το μέλος Sofia στις 09-02-2005 στις 00:48 έγραψε:

    Τώρα διαβάζοντας όλα αυτά, μου ήρθε ένα όνομα στο μυαλό. Serge Gainsbourg. Ούτε ιδιαίτερα καλλίφωνος, και σίγουρα θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως ''τραγουδοποιός''! Και νομίζω πως αν καθήσουμε και σκεφτούμε λιγάκι παραπάνω θα βρούμε και άλλα παραδείγματα. Οπότε θα συμφωνήσω μάλλον με τον Στέλιο.
    Για τον Dylan βέβαια, σαφώς και δεν χωράει αμφιβολία για την προσφορά του στην μουσική και για το μέγεθος της προσωπικότητάς του!






    Θα συμφωνήσεις με τον Στέλιο;

    Πότε φάνηκε ο Gainsbourg?
    Sofia
    09.02.2005, 01:16
    Quote:

    Το μέλος Orfeus στις 09-02-2005 στις 01:10 έγραψε:

    Θα συμφωνήσεις με τον Στέλιο;

    Πότε φάνηκε ο Gainsbourg?





    Τέλη της δεκαετίας του '50. Αν δεν κάνω λάθος, και ο Dylan εκεί γύρω δεν ξεκίνησε?
    Orfeus
    09.02.2005, 01:30
    Και ποιος τον ήξερε Σοφία; Και από που;

    Τον ήξερε κανείς πριν κάνει εκείνο το "Je t'aime mois non plus" με την Jane Birgin?

    Και μη μου πεις ναι, γιατί τότε, κάποια άλλη θα .....είχε!!!!

    Άσχετος τελείως....
    Orfeus
    09.02.2005, 01:34
    Άσε δηλαδή που άμα μιλάμε για τον Dylan και μου ανακατεύεις τον Gainsbourg, το μόνο που καταφέρνεις είναι να με κάνεις να πιω άλλη μία και να με ...απογοητεύεις!!!!!

    Τι δουλειά έχει το γάλα με τα σκ.....;
    Sofia
    09.02.2005, 01:44
    Ναι, έχεις δίκιο πως μετά το συγκεκριμένο τραγούδι (1968) έγινε πλεον γνωστός και εκτός των γαλλικών συνόρων. Αυτό όμως δεν σήμαίνει πως δεν ήτανε μέχρι τότε γνωστός στη Γαλλία. Και δεν νομίζω πως μπορεί να αμφισβητήθεί η προσφορά του στο γαλλικό τραγούδι. Όσο για το αν ήτανε άσχετος ή οχι.. ο καθένας με τις απόψεις του..!
    Orfeus
    09.02.2005, 01:53
    Ωραία!!!
    Και επειδή προσέφερε στο Γαλλικό τραγούδι, για ποιον είναι σημαντικός;

    Εννοώ λοιπόν για το "πνεύμα" που έφερε στην μουσική.
    Εννοώ ότι άνοιξε τον δρόμο σε χιλιάδες άλλους "τραγουδοποιούς" σε όλο τον κόσμο.
    Εννοώ ότι "ανάγκασε" τους παραγωγούς να σκεφθούν διαφορετικά και να μην ψάχνουν απαραίτητα για φωνές τύπου Presley ή για στιχουργικά κλισέ, γιατί ο Dylan, ήταν καινοτόμος.
    Έφερε τα πάνω-κάτω. Έκανε (και κάνει) απρόσμενες και ευρηματικές ρίμες.
    Ο τρόπος που έκανε το τραγούδισμα, ήταν κι' αυτό κάτι το εντελώς καινούργιο.
    Αλλά και οι συγχορδίες του ήταν κι' αυτές απρόσμενες και δεν ακολουθούσαν πάντοτε υποχρεωτικά τους κανόνες.
    Κι' αυτά πριν απ' αυτόν, δεν τα έκανε Κανένας.

    Δεν μπορώ να ξέρω πως θα ήταν τα πράγματα σήμερα χωρίς αυτόν.
    Εκείνο που ξέρω πολύ καλά, είναι ότι άλλαξε πολλά και μέσα από τα τραγούδια του, έκανε τους ανθρώπους καλύτερους. Τους "ανάγκασε" να σκέπτονται. Τους "είπε" ότι "κι' εσείς μπορείτε να γράφετε και να τραγουδάτε. Κι' εγώ σαν κι' εσάς είμαι".

    Ποιος άλλος τα κατάφερε αυτά ....πριν;


    Σοφία....τι θα συγκρίνουμε τώρα;

    Καλά....πώς μας προέκυψε ο .......Gainsbourg εδώ;
    Sofia
    09.02.2005, 02:13
    Orfeus, προς θεού, δεν σύγκρινα Dylan με Gainsbourg! Με παρεξήγησες! Ούτε αμφισβήτησα ποτέ τον Dylan και όλα όσα λες! Αυτό που ήθελα να πω είναι πως αυτή η ''αλλαγή'' που περιγράφεις ίσως να έγινε παράλληλα σε διαφορετικά μήκη και πλάτη του πλανήτη. Ίσως ήτανε η εποχή της αλλαγής και ναι, αναμφησβήτητα ο Dylan ήταν πρωταγωνιστής σ'αυτό το έργο! Αλλά ίσως υπήρχανε και άλλοι, δευτεραγωνιστές. Που μπορεί να μην γίνανε τόσο γνωστοί, παίξανε όμως σπουδαιο ρόλο στην αλλάγή των μουσικών δεδομένων και δρώμενων σε τοπικό ίσως επίπεδο. Τώρα το πως προέκυψε ο Gainsbourg εδώ...Απλά μου ήρθε στο μυαλό όταν αναφερθηκες σε ''κακόφωνους τραγουδοποιούς''. Παρεπιπτόντως, έχω ήδη στείλει άρθρο στον jorge σχετικά με τον Gainsbourg.
    Orfeus
    09.02.2005, 02:26
    Μπορείς σε παρακαλώ να αποστασιοποιηθείς και να ....αφαιρέσεις τον Dylan από τα μουσικά δρώμενα; Βλέπεις να υπάρχει κάτι;

    Ο κάθε Gainsbourg, έφερε (αν έφερε) κάτι καινούργιο σε τοπικό επίπεδο. Και αυτό ας το πάρουν οι Γάλλοι και οι κάθε Γάλλοι του πλανήτη και ας το εξελίξουν. Δικό τους θέμα είναι και καλά θα κάνουν να το εκμεταλλευτούν, εάν το θεωρούν κληρονομιά τους.

    Ο Dylan έφερε μία θύελλα και την ....μοίρασε σε όλο τον πλανήτη.
    Δεν αντιλαμβάνεσαι ότι μιλάω για Παγκόσμιο Μουσικό Ρεύμα;
    Μιλάμε για ένα τεράστιο έργο που δεν το έχει άλλος!!!


    SteliosG
    09.02.2005, 07:55
    Αυτο που θελω να πω εγω ειναι οτι καταρχην πιστευω 100% οτι το εργo οτου Dylan εχει αυτη την επιροη που αναφερεις αλλα σε καποια συγκεκριμενα ειδη μουσικης και σε συγκεκριμενους πολιτισμους και χωρες!

    Δε πιστευω πχ οτι η ρεμπερικη μουσικη εχει καμια σχεση ή επηρεαστικε απο Dylan (κατι για το οποιο συμφωνεις απο οτι καταλαβα)!

    Ουτε οτι η παραδοσιακη μουσικη ΚΑΘΕ χωρας εχει καμια σχεση με Dylan. Και οταν λεω καθε χωρας το τονιζω. Γιατι αν παμε και ακουσουμε μουσικες απο χωρες οπως Ρουμανια, Τουρικια, Ινδια ή ακομα και Κινα και οπου αλλου ΔΕΝ εχουμε συνηθισει εμεις οι 'Ευρωπαιοι" να κοιταμε στο χαρτη, θα παρατηρησουμε απιστευτα μουσικα στοιχεια και μαλιστα πολυ πιο φιλοσοφημενα και "ψαγμενα" απο τα συνηθισμενα!

    Παμε ομως και στην blues μουσικη! Δε νομιζω οτι επηρεαστηκε απο τον Dylan αυτη η μουσικη στην "παραδοσιακη" της μορφη! Και δε νομιζω να ειχαν καμια επιροη αυτη που επαιζαν blues μουσικη για το κεφι τους και για τη "ζωη" τους απο τον Dylan. Και οχι μονο αυτο, αλλα υπηρχαν και παρα πολυ κακοφωνη τραγουδοποιοι εκεινη την εποχη!

    Ειναι πολλα τα ειδη της μουσικης και πολλοι οι πολιτισμοι που ανεπτυξαν τη μουσικη τους με το δικο τους τροπο και τη δικη τους αντιληψη! Και ειναι λιγο βαρυ να πιστευουμε οτι ο πριν τον Dylan δεν υπηρχε ο ορος του τραγουδοποιου και οσοι τραγουδαγανε ηταν καλιφωνοι κλπ κλπ!

    Τα αναφερω ολα αυτα εδω και οχι σε καποιο αλλο θεμα (οπως ανεφερες για τα ρεμπετικα, Orfeus), γιατι πιστευω οτι η γενικοτητα που εθιξες δεν ισχυει!

    Τωρα βεβαια κουβεντα κανουμε και ο καθης λεει την αποψη του! Ελπιζω μονο να μην υπερεβαλα παλι σε κατι και με αρχισεις στις μπυρες!!!

    Και αν είμαι αλάνης φουκαράς, δε φταίω, σας το λέγω...


    [ Το μήνυμα επεξεργάστηκε από: SteliosG on 09-02-2005 14:29 ]
    Orfeus
    09.02.2005, 18:03
    Νοιώθω την ανάγκη να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα, για να μην αφήσω ασάφειες και παρεξηγήσεις.

    Και θα ξεκινήσω από τη Σοφία……
    Το γούστο του καθένα Σοφία, είναι σεβαστό και με εκείνο το “άσχετος” που έγραψα, εννοούσα πως είναι άσχετος με το θέμα εδώ.
    Τη Γαλλική Μουσική Σκηνή δεν την συμπάθησα ποτέ ιδιαίτερα. Δεν βρήκα κάτι να με τραβάει. Ένα δικό της χρώμα, έναν δικό της ήχο, μια ιδιαιτερότητα τέλος πάντων. Όπως ήταν το μπλουζ για παράδειγμα ή ακόμα και το δικό μας το ρεμπέτικο τραγούδι. Ένα ελαφρό τραγούδι ήταν και δεν βλέπω κανένα λόγο, γιατί να με απασχολήσει ο Gainsbourg.
    Αν τώρα πεις μου αρέσει ο Gainsbourg και σου πω κι’ εγώ μου αρέσει ο Dylan, τότε η συζήτηση τελειώνει εδώ και καλύτερα να μιλήσουμε για τον ….καιρό. Εμένα όμως δεν μου φτάνει μόνο αυτό. Εμένα με ενδιαφέρει και το “γιατί”!!!

    Οι Beatles ας πούμε, ανέτρεψαν τις μουσικές φόρμες.
    Οι Rolling Stones, επαναπροσδιόρισαν την διδασκαλία της κιθάρας.
    Οι Kinks, έπαιζαν punk πολύ πριν ανακαλυφθεί ο όρος.
    Οι Jethro Tull, φέρανε στο rock Ελισσαβετιανά και Αγγλικά φολκλορικά στοιχεία.
    Ο Van Morrison, έκανε ένα κράμα από rock, blues, jazz και soul και να μη συνεχίσω με άλλους….

    Τι προσέφερε λοιπόν ο Gainsbourg στην υπόθεση της Μουσικής ή της τραγουδοποιίας; Έκανε κάτι για το οποίο αξίζει να μνημονεύεται; Άφησε κάποιο σπουδαίο έργο πίσω του; Σε κλισέ φόρμες πάτησε και ήταν απολύτως προβλεπόμενος.
    Το αν προσέφερε (που αμφιβάλλω) στην Γαλλική Σκηνή, τότε -όπως λες κι’ εσύ- μιλάμε για τοπικό επίπεδο και αυτό δεν βλέπω το λόγο γιατί θα πρέπει να με ενδιαφέρει. Ας το δουν οι Γάλλοι.

    Μιλώντας δε για τοπικό επίπεδο, αντί να ασχολούμαι με τον Gainsbourg, προτιμώ να ασχολούμαι με τον Τεράστιο και Σπουδαίο Τσιτσάνη, τον οποίο κανένας δεν είχε σκεφθεί ποτέ πριν, να τον αποκαλέσει ….Τραγουδοποιό (για να περάσω έτσι με αυτή την ατάκα στον Στέλιο). Συνθέτη τον ανέβαζαν, συνθέτη τον κατέβαζαν.
    Φυσικά και υπήρχε ο όρος Στέλιο. Μόνο στα λεξικά όμως. Κανείς δεν τον χρησιμοποιούσε. Αυτό εννοώ.

    Και δεν συζητάω για παραδοσιακά μουσικά στοιχεία. Συζητάω για τη σύγχρονη μουσική του πλανήτη, γιατί όπως εμείς ασχολούμαστε με το rock εδώ στην Ελλάδα, το ίδιο κάνουν και οι Γιαπωνέζοι και οι Τούρκοι κλπ…κλπ…

    Για το μπλουζ ναι… θα πω!!!
    Θα πω πως οι μπλουζίστες ήταν …...χαμένοι. Τρία ακόρντα, ένα δωδεκάμετρο και ….τέλος!!!
    Θα πω ότι ο Dylan “πάτησε” επάνω στο μπλουζ. Ο Dylan έχει στοιχεία μπλουζ στη μουσική του. Το “μάσησε”, το “κατάπιε”, το “χώνεψε” και το μοίρασε στον κόσμο με τα τραγούδια του.
    Πότε οι μπλουζίστες άρχισαν να γίνονται ευρύτερα γνωστοί;

    Κόλλησες κι’ εσύ με το “κακόφωνος”. Κοίτα….
    Nα είσαι κακόφωνος δεν είναι κακό. Μπορεί να είσαι κακόφωνος, αλλά η φωνή σου να είναι σωστή. Δεν έχεις όμως και πολλές πιθανότητες να κάνεις καριέρα και μάλιστα διεθνή. Άμα έχεις να παλέψεις και με έναν Presley, καλύτερα να το ξεχάσεις δια παντός.
    Άντε να παίζεις στις γωνιές των δρόμων με το καπέλο ανάποδα στην άσφαλτο, για να βγάλεις μεροκάματο. Στην καλύτερή σου, άντε το πολύ-πολύ, να παίζεις σε κανένα καταγώγιο.
    Τέτοιοι, υπήρχαν πολλοί και υπάρχουν και θα εξακολουθούν να υπάρχουν.

    Nα είσαι κακόφωνος,
    να εξοστρακίσεις τον Presley,
    να γίνεις ο υπ’ αριθμόν ένα του πλανήτη,
    να κάνεις διεθνή καριέρα,
    να δημιουργήσεις σχολή,
    να ανατρέψεις τα μουσικά δεδομένα,
    να οδηγείς ένα ολόκληρο μουσικό ρεύμα,
    να δίνεις τηλεοπτική συνέντευξη και να γίνεται θέμα του μήνα από τα τηλεοπτικά κανάλια και τον τύπο από τον Ατλαντικό μέχρι τον Ειρηνικό Ωκεανό,
    να επινοείς τον εαυτό σου συνεχώς,
    ε…. όλα αυτά είναι πάρα πολλά για να τα πετύχεις.
    Πρέπει να είσαι ο Dylan.



    Music, is your only friend until the ...end!!!!


    [ Το μήνυμα επεξεργάστηκε από: Orfeus on 09-02-2005 18:05 ]
    SteliosG
    09.02.2005, 18:44
    Μαλιστα!!! Εγινες κατανοητος και σαφεστατος!! Απλα με παραξενεψε αρχικα η τοσο μεγαλη γενικοτητα!!!
    vouliakis
    09.02.2005, 22:46
    Βέβαια, η κακοφωνία των Γάλλων βάρδων είναι πολύ παλιά ιστορία...

    Sofia
    09.02.2005, 23:24
    ok, orfeus, κατάλαβα επιτέλους τι ακριβώς εννοεις! Αφού τα παίρνω δύσκολα ,τι να κάνουμε!! Και επειδή σε σύγχησα λιγάκι και κοντεύεις να βγεις απ 'τα ρούχα σου..πιάσε μια μπύρα

    Καλά, ο vouliakis πάλι έγραψε!!! πιάσε και συ μια μπύρα!!


    [ Το μήνυμα επεξεργάστηκε από: Sofia on 09-02-2005 23:25 ]
    Orfeus
    09.02.2005, 23:58
    Quote:

    Το μέλος vouliakis στις 09-02-2005 στις 22:46 έγραψε:

    Βέβαια, η κακοφωνία των Γάλλων βάρδων είναι πολύ παλιά ιστορία...








    Σοφία θα την πιω τη μπύρα...

    ...μαζί με τον Πάνο!!!