ελληνική μουσική
    443 online   ·  210.870 μέλη

    Αυξάνουν τις τιμές των εισιτηρίων στις αστικές συγκοινωνίες

    NikosVy
    05.09.2012, 14:22

    Αυτή η εξέλιξη αποτελεί θρίαμβο της κίνησης "Δεν πληρώνω - Δεν πληρώνω" καθώς και των άλλων καθημερινών τσαμπατζήδων των αστικών συγκοινωνιών, που επιβεβαιώνει ένα πανελλήνιο κανόνα:

    "Μόνο τα κορόιδα πρέπει να πληρώνουν" (συμπληρώνεται από τον κανόνα: "τα κορόιδα πληρώνουν επίσης τα ελλείματα των αστικών συγκοινωνιών που προκαλούν οι τσαμπατζήδες").

    (Συναφές θέμα, jorge) Και σε άλλη περίπτωση, τα κορόιδα πληρώνουν τις εξυπνάδες άλλων: "Εδώ και δύο χρόνια πολλά κόμματα και επίδοξοι αρχηγοί κομμάτων ανέμιζαν τη σημαία του συνθήματος "δεν θα πληρώσουμε τα χρέη μας, δεν χρωστάμε σε κανένα". Γι' αυτό και τώρα οι ξένοι είναι τόσο σκληροί και αρνητικοί σε κάθε ιδέα ελάφρυνσης του χρέους μας ή επιμήκυνσης, αφού τους είχαμε πείσει επί δύο χρόνια ότι στόχος του ελληνικού λαού ήταν να μην εκπληρωθούν οι αναληφθείσες υποχρεώσεις μας αλλά κάποιοι να συνεχίσουν να μην πληρώνουν φόρο στην υγεία των λοιπών κορόιδων που θα συνέχιζαν μόνοι τους να πληρώνουν τους φόρους (=Συναφές θέμα, jorge).

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : NikosVy στις 05-09-2012 14:27 ]


    renabill
    05.09.2012, 17:59
    Καλα τότε είναι που δε θα χτυπάει κανείς τίποτα!
    Hastaroth
    05.09.2012, 19:32

    Ετσι ακριβώς.Ο λόγος που εμφανίστηκαν οι "δενπληρώνοντες" είναι ότι ενώ η τιμή τού εισιτηρίου (και τής κάρτας) αυξάνεται κάθε τρείς και λίγο (μάλιστα το κίνημα εμφανίστηκε πέρυσι,λίγο μετά από την αύξηση που έφερε το εισιτήριο στό 1,50 από το 1,20 και την κάρτα στα 45 ευρώ από 35),η ποιότητα τών υπηρεσιών που παρέχουν ελάχιστα έχει βελτιωθεί.Εκτός απ΄την ανανέωση τού στόλου,τα υπόλοιπα παραμένουν τα ίδια εδώ και πολλά χρόνια:καθυστερήσεις στά δρομολόγια,μεγάλα χρονικά διαστήματα αναμονής,στριμωξίδι κλπ.

    Καί το κερασάκι στην τούρτα,οι απεργίες και στάσεις εργασίας ακόμα και γιά να κάνουν τίς συνελεύσεις τους οι εργαζόμενοι,στερώντας μας τα μέσα μεταφοράς με την δικαιολογία ότι...αγωνίζονται γιά να έχουμε φτηνά και αξιόπιστα μέσα μεταφοράς.....


    ALEXTH
    05.09.2012, 20:02
    Δεν μπορεσα να καταλαβω τον λογο της αυξησης των εισητηριων την στιγμη που εγιναν δραματικες μειωσεις στους μισθους των εργαζομενων (στα μεσα αυτα) μειωσεις δαπανων και λειτουργικων εξοδων παλι στα ιδια μεσα ,αλλα αυτοι θελουν να αυξησουν την τιμη των εισιτηριων . ΓΙΑΤΙΙΙΙΙΙΙ;
    ALEXTH
    05.09.2012, 21:24
    Αυτο θα γινει δηλαδη σαν τον ΦΠΑ. Τον πηγαν στα 23% για να κονομησουν και η τρυπα εχει γινει πολλαπλασια μεγαλυτερη. Οσο για το σκασε και πληρωνε ,θα ελεγα οτι ειναι καιρος πλεον να λεμε ΟΧΙ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ!
    sapounofouska
    05.09.2012, 23:03

    Κινημμα κατα της βιας...Σταματηστε να χτυπατε τα εισητηρια..!{#emotions_dlg.lol}


    freak
    06.09.2012, 00:37

    Εγω ανεκαθεν δεν πληρωνα εισiτηριο ακομα και οταν οι τιμες ηταν οκ.

    Δυο φορες με επιασαν.

    Την μια αναγκαστηκα μετα απο κατι μερες να πληρωσω προστιμο γιατι θα πηγαινε δικαστικως η φαση.

    Την αλλη με αφησαν.

    Εβγαλα πλαστο και εκανα την δουλεια μου.

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : freak στις 06-09-2012 09:29 ]


    jorge
    06.09.2012, 01:42

    Παράθεση:

    Το μέλος ALEXTH στις 05-09-2012 στις 20:02 έγραψε...

    Δεν μπορεσα να καταλαβω τον λογο της αυξησης των εισητηριων την στιγμη που εγιναν δραματικες μειωσεις στους μισθους των εργαζομενων (στα μεσα αυτα) μειωσεις δαπανων και λειτουργικων εξοδων παλι στα ιδια μεσα ,αλλα αυτοι θελουν να αυξησουν την τιμη των εισιτηριων . ΓΙΑΤΙΙΙΙΙΙΙ;

    Θέλουν να απαξιώσουν όσο μπορούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς, για να τα πουλήσουν σε ιδιώτες - κολλητούς ΦΘΗΝΑ.


    Hastaroth
    06.09.2012, 12:14

    Αυτό το επιχείρημα δέν στέκει.Η χώρα έχει ανάγκη από λεφτά και συνεπώς όσο πιό υψηλό το τίμημα πώλησης,τόσο περισσότερο συμφέρει την χώρα-αλλά και τον ιδιώτη που θα αγοράση μιά υγιή επιχείρηση,δηλαδή θα κάνη μιά επένδυση που θα τού φέρη πολύ χρήμα.Ποιός θα αγοράση μιά απαξιωμένη επιχείρηση,που μετά γιά να αποβή κερδοφόρα γι'αυτόν θα πρέπη να ρίξη επιπλέον χρήμα και κόπο γιά να την καθιερώση στην αγορά;Είναι σάν να θέλης να πουλήσης ένα σπίτι και το "γεμίζεις" με βλάβες,ξεβαμμένους τοίχους κλπ γιά να το πουλήσης σ'έναν φίλο σου φτηνά,ενώ το συμφέρον σου είναι να το δείχνης περιποιημένο και "σάν καινούργιο" γιά να το δώσης όσο πιό ακριβά μπορείς.

    Αυτά τά περί "απαξίωσης τών ΔΕΚΟ γιά να τίς δώσουν σε ιδιώτες-κολλητούς φθηνά" είναι αερολογίες τών αριστεράρηδων που δέν αντιλαμβάνονται ότι οι "ιδιώτες-κολλητοί" δέν είναι τόσο χαζοί ώστε να θέλουν να πάρουν μιά επιχείρηση που θα τους "βάζει μέσα".... 


    jorge
    06.09.2012, 13:59

    Παράθεση:

    Το μέλος Hastaroth στις 06-09-2012 στις 12:14 έγραψε...

    Αυτό το επιχείρημα δέν στέκει.Η χώρα έχει ανάγκη από λεφτά και συνεπώς όσο πιό υψηλό το τίμημα πώλησης,τόσο περισσότερο συμφέρει την χώρα-αλλά και τον ιδιώτη

    Αλβερτο, τη χώρα τη συμφέρει, αλλά αυτοί που πουλάνε, δεν είναι με τη χώρα.

    Παράθεση:

    Το μέλος Hastaroth στις 06-09-2012 στις 12:14 έγραψε...

    Ποιός θα αγοράση μιά απαξιωμένη επιχείρηση,που μετά γιά να αποβή κερδοφόρα γι'αυτόν θα πρέπη να ρίξη επιπλέον χρήμα και κόπο γιά να την καθιερώση στην αγορά;

    Αν την αγοράσει πολύ φθηνά και έχει και το μονοπώλιο (=που θα το έχει σε αυτές τις περιπτώσεις), αρκεί μια διαφημιστική καμπάνια για την αλλαγή του κλίματος.

    Παράθεση:

    Το μέλος Hastaroth στις 06-09-2012 στις 12:14 έγραψε...

    Αυτά τά περί "απαξίωσης τών ΔΕΚΟ γιά να τίς δώσουν σε ιδιώτες-κολλητούς φθηνά" είναι αερολογίες τών αριστεράρηδων που δέν αντιλαμβάνονται ότι οι "ιδιώτες-κολλητοί" δέν είναι τόσο χαζοί ώστε να θέλουν να πάρουν μιά επιχείρηση που θα τους "βάζει μέσα"....

    Δεν είμαι αριστεράρης, απλά έχω διαβάσει τι έχει γίνει κατά το παρελθόν, σε άλλες χώρες που έγιναν στόχος της ελεύθερης αγοράς. Πλήρης απαξίωση ενός δημοσίου τομέα, προκειμένου να πέσει η αξία του και να πουληθεί φθηνά στους "κολλητούς". Περισσότερα στο Δόγμα του Σοκ, της Ναόμι Κλάιν. Δυστυχώς, είναι αλήθεια.


    mary_omikron
    06.09.2012, 14:03

    http://eagainst.com/articles/to-%CE%B4%CE%BF%CE%B3%CE%BC%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%83%CE%BF%CE%BA-naomi-klein-%CE%B2%CE%B9%CE%B2%CE%BB%CE%AF%CE%BF-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B2%CE%AF%CE%BD%CF%84%CE%B5%CE%BF/


    -----------------
    Η ανάγκη να έχεις πάντα δίκιο, σφραγίδα ενός χυδαίου πνεύματος.. (Αlbert Camus)

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : mary_omikron στις 06-09-2012 14:09 ]


    KIT_KAT
    06.09.2012, 19:30

    Δηλαδή σαν να λέμε πουλάς κάτι πολύ ακριβά και, επειδή δεν αγοράζει κανείς, το ακριβαίνεις κι άλλο για να καλύψεις τη χασούρα. Ευφυέστατο...


    Hastaroth
    06.09.2012, 21:06

    Παράθεση:

    Το μέλος jorge στις 06-09-2012 στις 13:59 έγραψε...

    Αλβερτο, τη χώρα τη συμφέρει, αλλά αυτοί που πουλάνε, δεν είναι με τη χώρα.

    Ναί,αλλά αυτοί που πουλάνε θα έχουν να δώσουν λόγο στους ξένους γιατί δέν μάζεψαν απ'τίς αποκρατικοποιήσεις τα αναμενόμενα λεφτά-οπότε δέν τους παίρνει να κάνουν "κολπάκια"
    Το μέλος Hastaroth στις 06-09-2012 στις 12:14 έγραψε...

    Παράθεση:

    Το μέλος jorge στις 06-09-2012 στις 13:59 έγραψε...
    Αν την αγοράσει πολύ φθηνά και έχει και το μονοπώλιο (=που θα το έχει σε αυτές τις περιπτώσεις), αρκεί μια διαφημιστική καμπάνια για την αλλαγή του κλίματος.

    Δέν αρκεί.Πρέπει να βελτιωθούν πραγματικά οι υπηρεσίες τής επιχείρησης γιά να πειστή ο κόσμος.

    Εκτός αυτού,μήν ξεχνάς ότι αποκρατικοποίηση σημαίνει δυνατότητα και άλλων να μπούν στην αγορά τής αστικής συγκοινωνίας-διαφορετικά δέν έχει νόημα.Ετσι θα υπάρξη ανταγωνισμός και δυνατότητα επιλογής από τον επιβάτη ανάλογα με την τιμή και την ποιότητα τών παρεχομένων υπηρεσιών.

    Παράθεση:

    Το μέλος jorge στις 06-09-2012 στις 13:59 έγραψε...

    Δεν είμαι αριστεράρης, απλά έχω διαβάσει τι έχει γίνει κατά το παρελθόν, σε άλλες χώρες που έγιναν στόχος της ελεύθερης αγοράς.

    Αφού δέν είσαι αριστεράρης,γιατί δαιμονοποιείς την ελεύθερη αγορά;

    Και ποιές είναι οι άλλες χώρες που έγιναν "στόχος τής ελεύθερης αγοράς;" 

    Παράθεση:

    Το μέλος jorge στις 06-09-2012 στις 13:59 έγραψε...

    Πλήρης απαξίωση ενός δημοσίου τομέα, προκειμένου να πέσει η αξία του και να πουληθεί φθηνά στους "κολλητούς". Περισσότερα στο Δόγμα του Σοκ, της Ναόμι Κλάιν. Δυστυχώς, είναι αλήθεια.

    Η Ναόμι Κλαϊν είναι η μόνη κατέχουσα την αλήθεια;



     


    Hastaroth
    06.09.2012, 21:12

    Παράθεση:

    Το μέλος KIT_KAT στις 06-09-2012 στις 19:30 έγραψε...

    Δηλαδή σαν να λέμε πουλάς κάτι πολύ ακριβά και, επειδή δεν αγοράζει κανείς, το ακριβαίνεις κι άλλο για να καλύψεις τη χασούρα. Ευφυέστατο...

    Μάλλον βλακωδέστατο,θα έλεγα.Οταν κανείς δέν αγοράζη αυτό που πουλάς επειδή είναι πολύ ακριβό,ρίχνεις την τιμή του σε τέτοιο επίπεδο ώστε το value for money να συμφέρη και τους δυό-αγοραστή και πωλητή.Στην περίπτωση μιάς επιχείρησης,ο λόγος που δέν την αγοράζει κανείς είναι όταν η αξία που ζητά ο πωλητής είναι υπερβολική σε σχέση με την βιωσιμότητα,την οικονομική επιφάνεια και τίς προοπτικές τής επιχείρησης.Δέν είναι τόσο απλό το πράγμα.

     


    natalia90
    07.09.2012, 12:47
    Μου κάνει εντύπωση το ότι υπάρχουν τόσοι οικονομολόγοι σε αυτή την Κυβέρνηση.... πού τα πήραν τα πτυχία??????? Ηλίθιες ιδέες για μια δήθεν επιθυμητή ανάπτυξη... Προφανώς ο στόχος είναι να πουν στο τέλος ότι τα δημόσια ΜΜΕ δε μπορούμε να τα συντηρήσουμε οπότε ας τα πουλήσουμε, όπως είπαν και κάποιοι άλλοι πιο πάνω.
    jorge
    07.09.2012, 13:52

    Παράθεση:

    Το μέλος Hastaroth στις 06-09-2012 στις 21:06 έγραψε...

    Ναί,αλλά αυτοί που πουλάνε θα έχουν να δώσουν λόγο στους ξένους γιατί δέν μάζεψαν απ'τίς αποκρατικοποιήσεις τα αναμενόμενα λεφτά-οπότε δέν τους παίρνει να κάνουν "κολπάκια"

    Αυτοί που πουλάνε Αλβέρτο, σε λίγους μήνες θα είναι σε άλλες θέσεις. Αλλά και στις ίδιες να είναι, τι σημαίνει "θα δώσουν λόγο"; Χέστηκε η φοράδα στο αλώνι, που λέει και ο λαός. Τι μπορεί να κάνει δηλαδή ο Τόμσεν στον Χατζηδάκη; Θα του πάρει το σπίτι; Κυνηγάει κανένας ξένος τον Παπακωνσταντίνου που δεν τήρησε τις δεσμεύσεις του;

    Παράθεση:

    Δέν αρκεί.Πρέπει να βελτιωθούν πραγματικά οι υπηρεσίες τής επιχείρησης γιά να πειστή ο κόσμος.

    Εκτός αυτού,μήν ξεχνάς ότι αποκρατικοποίηση σημαίνει δυνατότητα και άλλων να μπούν στην αγορά τής αστικής συγκοινωνίας-διαφορετικά δέν έχει νόημα.Ετσι θα υπάρξη ανταγωνισμός και δυνατότητα επιλογής από τον επιβάτη ανάλογα με την τιμή και την ποιότητα τών παρεχομένων υπηρεσιών.

    Οι υπηρεσίες είναι εύκολο να βελτιωθούν, χρειάζονται απλά πόροι. Λεωφορεία και υποδομές υπάρχουν. Δεν πιστεύω επίσης οτι θα υπάρξει ανταγωνισμός στα λεωφορεία, καθώς απο τη στάση κάτω από το σπίτι μου αποκλείεται να περνάει το λεωφορείο της εταιρίας Α με κόστος 1,40 και το λεωφορείο της Β με κόστος 1,30 ώστε να διαλέξω. Μια εταιρία θα περνάει κι ας κόψω το λαιμό μου.

    Παράθεση:

    Αφού δέν είσαι αριστεράρης,γιατί δαιμονοποιείς την ελεύθερη αγορά;

    Η ελεύθερη αγορά έχει και αρκετά καλά, όπως πχ έγινε στην κινητή τηλεφωνία. Μιλάω για το συγκεκριμένο περιστατικό και καλό είναι να μην κολλάμε ταμπέλες τύπου "φιλελεύθερος, αριστεράρης, δεξιός, αριστερός" κλπ γιατί χάνουμε την ουσία του θέματος.

    Παράθεση:

    Και ποιές είναι οι άλλες χώρες που έγιναν "στόχος τής ελεύθερης αγοράς;" 

    Πρώτες και καλύτερες οι ΗΠΑ, που απαξίωσαν τις τελευταίες δεκαετίες τόσο πολύ τον δημόσιο τομέα, που πλέον σχεδόν τα πάντα ανατίθενται σε εταιρίες.

    Παράθεση:

    Η Ναόμι Κλαϊν είναι η μόνη κατέχουσα την αλήθεια;

    Τι εννοείς; Η αλήθεια είναι μία και αποδεικνύεται με έρευνα και γεγονότα. Σαφώς θα υπάρχουν και άλλες απόψεις και καλό είναι που το συζητάμε, για να τις ακούσουμε.


    optiras
    07.09.2012, 15:57

    Να βάλουμε λίγο τα πράγματα σε μια λογική σειρά;

    Κατ΄αρχήν θα πρέπει να αναρωτηθούμε τι είδους αστική συγκοινωνία θέλουμε...Καλή;Αυτή κοστίζει...Στυλ να είχαμε να λέγαμε;Αυτή μπορεί και να μην κοστίζει,να είναι ιδιωτική κτλ.Την δουλειά σου πάντως με την δεύτερη δεν την κάνεις....(παράδειγμα:ηπα,Νέα Υόρκη)

    Στην ελλάδα το πρόβλημα είναι η χαμηλή ποιότητα της αστικής συγκοινωνίας και για λόγους ανεξάρτητους από αυτήν:π.χ.,όταν έχει μποτιλιάρισμα λόγω της χαοτικής συμπεριφοράς των ελλήνων οδηγών,ανεπαρκούς αστυνόμευσης,έλλειψης ποινών ή προληπτικών μέτρων και η καλύτερη αστική συγκοινωνία θα αργούσε,πόσο μάλλον η χάλια ελληνική...

    Ένα ακόμα πρόβλημα-κοινό σε όλους τους δημόσιους οργανισμούς,δέκο και μη-είναι ότι οι υπηρεσίες είναι υπαλληλοκεντρικές και όχι πελατοκεντρικές.Δηλαδή ο σκοπός είναι πως θα βολέψουμε μόνο τους εργαζόμενους εις βάρος των πελατων ή ακόμα και του ίδιου του σκοπού του οργανισμού...

    Αν σε αυτό προσθέσουμε την αδιαφορία/ζαμανφουτισμό/ωχαδερφισμό των διοικήσεων/κράτους ιδιοκτήτη/εργαζομένων φτάνουμε στο σημερινό αποτέλεσμα...

    Η αλήθεια είναι ότι οι ελληνικές αστικές συγκοινωνίες,τόσο οι κρατικές(Αθήνα),όσο και οι ιδιωτικές(θεσσαλονίκη και άλλες πόλεις π.χ. Ξάνθη-όπου στην ουσία είναι σχεδόν ανύπαρκτες αν εξαιρέσεις κάποιες γραμμές και εξυπηρετούν πιο πολύ φοιτητές παρά τους κατοίκους της πόλης) είναι πολύ ακριβές για το-χαμηλό-επίπεδό τους.

    Στην Αθήνα η προηγούμενη αύξηση συνοδεύτηκε από περικοπές δρομολογίων,γραμών κτλ.Τέτοιες κινήσεις σίγουρα δεν αυξάνουν την εμπιστοσύνη των πολιτών...

    Λύσεις σαν κι αυτές που πρότειναν άλλοι συμφορουμίτες του στυλ κατεβήτε όλοι στο κέντρο με το αυτοκίνητο σας(να μποτιλιαριστούμε όλοι μαζί; ) ή του στυλ δεν πληρώνω ή κάνω πλαστό εισιτήριο αφενός δεν λύνουν το πρόβλημα(άλλωστε η χώρα μας φάλιρε λόγω και αυτής της νοοτροπίας) και απλώς επιδινώνουν την κατάσταση:οδηγούν σε αύξηση της τιμής μια και αυτοί που πληρώνουν πρέπει να πληρώσουν και για αυτούς που δεν πληρώνουν ή μπορεί να οδηγήσουν μέχρι και σε κατάργηση της αστικής συγκοινωνίας...

    Εδώ θα συμπληρώσω ότι ενώ μερικοί χρήστες των αστικών δεν δέχονται να πληρώσουν για μια υπηρεσία που κάνουν χρήση,όλη η ελλάδα-ακόμα και κόσμος που δεν μπορεί να την χρησιμοποιήσει- την πληρώνει...Είναι η γνωστή επιδότηση του κράτους ανά επιβάτη...

    Ακόμα,δεν μπορεί να κράζουμε το κράτος γιατί είναι ανύπαρκτο και δεν παρέχει αστικές συγκοινωνίες από τη μια και από την άλλη να απαιτούμε να μην υπάρχει ώστε να μπορούμε να μην πληρώνουμε ή να μην υφιστάμεθα συνέπειες όταν παρανομούμε ή κάνουμε ''πονηριές''...

    Το παράδειγμα του ΟΑΣΘ(Θεσσαλονίκη)που είναι ιδιωτικός αλλά οι χρήστες του έχουν σχεδόν τα ίδια παράπονα με αυτούς της Αθήνας δείχνει ότι η λύση δεν είναι η ιδιωτικοποίηση(και γιατι το πρόβλημα δεν είναι το σε ποιον θα ανήκει)...Οφείλω όμως να πω πως μετα την κρίση ο ΟΑΣΘ είναι ελαφρά καλύτερος από τον ΟΑΣΑ,σε αντίθεση με αυτό που συνέβαινε πριν την κρίση(τότε γινόταν το ανάποδο)


    optiras
    07.09.2012, 16:12

    Ακόμα κάτι,για να μην συζητάμε πράγματα που δεν μπορούν να γίνουν:αστική συγκοινωνία στοιχειώδους επιπέδου με περισσότερους από ένα φορέα να κάνουν την ίδια υπηρεσία απλά δεν γίνεται.Αφενός θα ήταν πανάκριβη,αφετέρου αποσπασματική και μη συντονισμένη.

    Άλλωστε η ευρωπαϊκή ένωση όταν μιλά για απελευθέρωση εννοεί απλώς να γίνεται διαγωνισμός για την ανάθεση της υπηρεσίας στον μειοδότη,είτε αυτός είναι ιδιώτης είτε δημόσιος φορέας...Η απορία που έχω είναι τι γίνεται αν ο διαγωνισμός κηρυχθεί άγονος ή δεν παρουσιασθεί κανείς...Τρεχάτε ποδαράκια μου;

    Ακόμα να μην μπερδεύουμε την υπεραστική και την ενδονομαρχιακή μεταφορά με τα αστικά.Άλλη καυτή πατάτα αυτή...


    optiras
    07.09.2012, 16:21

    Μικρό σχόλιο για την Ναόμι Κλάιν:διάβασα συνεντεύξεις της που αφορούσαν την ελλάδα.Αυτό που καταλάβαινε κανείς είναι ότι ιδεολογικά είναι με την μεριά μας(το οπαδιλίκι δεν είναι μόνο νεοελληνικό χαρακτηριστικό) αλλά όταν οι ερωτήσεις αφορούσαν ανάλυση της ελληνικής πραγματικότητας φαινόταν ότι δεν είχε ιδέα για την ελληνική πραγματικότητα...

    Με λίγα λόγια η στάση της υπέρ της ελλάδας δεν ήταν αποτέλεσμα ανάλυσης...Αλλά προειλημένη στάση...Με ότι αυτό συνεπάγεται...


    KIT_KAT
    07.09.2012, 17:38

    Παράθεση:

    Το μέλος optiras στις 07-09-2012 στις 16:21 έγραψε...

    Μικρό σχόλιο για την Ναόμι Κλάιν:διάβασα συνεντεύξεις της που αφορούσαν την ελλάδα.Αυτό που καταλάβαινε κανείς είναι ότι ιδεολογικά είναι με την μεριά μας(το οπαδιλίκι δεν είναι μόνο νεοελληνικό χαρακτηριστικό) αλλά όταν οι ερωτήσεις αφορούσαν ανάλυση της ελληνικής πραγματικότητας φαινόταν ότι δεν είχε ιδέα για την ελληνική πραγματικότητα...

    Με λίγα λόγια η στάση της υπέρ της ελλάδας δεν ήταν αποτέλεσμα ανάλυσης...Αλλά προειλημένη στάση...Με ότι αυτό συνεπάγεται...


    Επειδή θεωρεί και την Ελλάδα θύμα του σχεδίου την ύπαρξη του οποίου εκείνη υποστηρίζει. Δε χρειάζεται να γνωρίζει την ελληνική πραγματικότητα για να το κάνει αυτό.

    (Είμαστε εκτός θέματος βέβαια..)


    -----------------

    Έλα ασήμωσε και χόρεψε, ποιος χειμώνας σ'το απαγόρευσε;

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : KIT_KAT στις 07-09-2012 17:39 ]