ελληνική μουσική
    668 online   ·  210.861 μέλη
    freakhood
    23.12.2007, 01:30
    busted εγραψα ενα τυχαιο παραδειγμα μη δινοντας ισιαιτερη σημασια σε αυτο. Απλα ηθελα να τονισω πως απο ενα σημειο και υστερα δεν εχει νοημα να καθομαι να γραφω καποια πραγματα που εχω καταλαβει οσον αφορα το θεμα "σπαθια" κλπ.
    Απο την αλλη θεωρω πως ειναι θετικο να εχει καποιος κριτικη αποψη απεναντι σε οτιδηποτε και οποιονδηποτε. Απλα δε νομιζω πως τους κατηγορω. Ισως κατι αλλο αλλα οχι αυτο. Το να πεις πως κατηγορω τον Αγγελακα ας πουμε, για καποια πραγματα(πχ το οτι πηγε στο mad), εκει θα σου πω οτι εχεις δικιο, ασχετως αν διαφωνουμε η οχι στο συγκεκριμενο.

    Δεν μιλησα για "ψωνιο" φιλε. Εξάλλου το: "ψωνιο" εχει και θετικη εννοια. Οχι σε αυτη την περιπτωση ομως. Αλλα δεν μιλησα για αυτο.

    Τωρα για το αδρεναλινη, θα ηταν καλυτερα να μιλησεις με τον Στελιο διοτι καποιοι θα πουν πως ξεκατινιαζωμαστε, και δε νομιζω πως κανουμε κατι τετοιο. Απλη κουβεντουλα κανουμε, οπως θα καναμε αν ειμασταν σε μια καφετερια, ενα σπιτι η ενα παρκο.

    φιλικα
    busted
    23.12.2007, 04:10
    Παράθεση:

    Το μέλος freakhood στις 23-12-2007 στις 01:30 έγραψε...

    busted εγραψα ενα τυχαιο παραδειγμα μη δινοντας ισιαιτερη σημασια σε αυτο. Απλα ηθελα να τονισω πως απο ενα σημειο και υστερα δεν εχει νοημα να καθομαι να γραφω καποια πραγματα που εχω καταλαβει οσον αφορα το θεμα "σπαθια" κλπ.
    Απο την αλλη θεωρω πως ειναι θετικο να εχει καποιος κριτικη αποψη απεναντι σε οτιδηποτε και οποιονδηποτε. Απλα δε νομιζω πως τους κατηγορω. Ισως κατι αλλο αλλα οχι αυτο. Το να πεις πως κατηγορω τον Αγγελακα ας πουμε, για καποια πραγματα(πχ το οτι πηγε στο mad), εκει θα σου πω οτι εχεις δικιο, ασχετως αν διαφωνουμε η οχι στο συγκεκριμενο.

    Δεν μιλησα για "ψωνιο" φιλε. Εξάλλου το: "ψωνιο" εχει και θετικη εννοια. Οχι σε αυτη την περιπτωση ομως. Αλλα δεν μιλησα για αυτο.

    Τωρα για το αδρεναλινη, θα ηταν καλυτερα να μιλησεις με τον Στελιο διοτι καποιοι θα πουν πως ξεκατινιαζωμαστε, και δε νομιζω πως κανουμε κατι τετοιο. Απλη κουβεντουλα κανουμε, οπως θα καναμε αν ειμασταν σε μια καφετερια, ενα σπιτι η ενα παρκο.

    φιλικα



    Δε νομιζω να ηταν τυχαιο το παραδειγμα σου αλλα αφου δεν μπορω να κανω κατι αλλο, το δεχομαι...
    Γιατι δεν εχει νοημα να καθεσαι να γραφεις αυτα π ξερεις για τα σπαθια; Εχει κ παραεχει... γιατι δε μας λες;;
    Ναι ειναι θετικο οταν εχεις κριτικη αποψη απεναντι σε κατι, μονο που η δικη σου δεν ειναι προσωπικη και επισης πρεπει να εχει καποια βαση. Ειναι σαν μα μας μεταφερεις αυτα π σου ειπε ο Σαλβαδορ συν μερικα δικα σου, τα οποια σου αποδειξαμε εδω στο τοπικ οσοι απαντησαμε οτι δεν ισχυουν. Τα περισσοτερα τουλαχιστον.

    Δε μιλησες για ψωνιο... Τοτε τι ηθελες να υποννοησεις με αυτο το κατινιστικο οπως λες σχολιο; Καλο ειναι να μιλας πιο ξεκαθαρα γιατι γινονται και "παρεξηγησεις"... Το ψωνιο δε νομιζω οτι ειναι θετικο... Ειναι θετικο οταν σου λενε οτι εχεις καβαλησει το καλαμι και νομιζεις οτι εισαι ο αρχοντας; Δε νομιζω...

    Τελος επειδη μου ειναι καπως δυσκολο να βρω τον Σαλβαδορ και να του μιλησω για διαφορους λογους, δε μας τα λες εσυ που τα ξερεις καλα; Μη σε νοιαζει το τι θα νομιζουν οι αλλοι, να κανουμε συζητηση θελουμε γυρω απο το θεμα και να μαθουμε περισσοτερα πραγματα και οχι να ξεκατινιαστουμε. Δε νομιζω το ΜΗ να ειναι ο καταλληλος χωρος για κατι τετοιο.
    Darien
    23.12.2007, 04:49
    Να πω κι εγω την γνωμη μου...

    1) Ο Σαλβαδορ παντα τα εχωνε στον Παυλιδη, απο τη στιγμη που αυτος εγινε γνωστος με τα Ξυλινα Σπαθια (ισως και επειδη ζηλευε την επιτυχια του)
    2) Φιλε μου, εστησες ολοκληρο σκηνικο με την Αδρεναλινη, λες και αυτο το τραγουδι ηταν η μοναδικη επιτυχια του Παυλιδη και των Σπαθιων. Ο Παυλος, ομως, εχει γραψει κομματαρες απο μονος του δειχνοντας την αξια του σαν μουσικος και σαν στιχουργος, πραγμα το οποιο δεν το ειδα στις νεες συνθεσεις των Μωρων στη φωτια.
    3) Ο Παυλιδης κραταει ακομα επαφες με τον Παπαιωαννου, ντραμερ των Μωρων στη Φωτια, πραγμα που σημαινει το οποιο σκηνικο στην τοτε μπαντα το εστησε ο Σαλβαδορ, γι'αυτο και υπαρχει η κοντρα μεταξυ τους.
    4) Αναφερεις οτι ο "τραγουδισταρας τους ειχε δυο-τρεις εμπνευσεις", αλλα η μουσικη που κανει ο Παυλιδης τωρα, αλλα και αυτη που εκανε με τα Σπαθια δεν εχει καμια σχεση με αυτο που εκανε στα Μωρα στη Φωτια.
    5) Ο Παυλιδης εχει κανει πολλες μουσικες στροφες και πειραματιζεται με τη μουσικη και τον στιχο, πραγμα που το εκτιμω και μου αρεσει. Ο Σαλβαδορ ακομα χτυπιεται (αφησε και το μπασο).
    6) Ο Παυλιδης ειναι ισως ο πιο απλος ανθρωπος του κοσμου. Το να τον χαρακτηριζεις "ψωνιο" ειναι τουλαχιστον αστειο. Αποφευγει τις επαφες με το κοινο του και τα αυτογραφα, ακριβως για να αποδειξει οτι δεν ειναι ψωνιο.
    7) Διακρινω ενα μισος στα λογια σου; Τι ειναι αυτο που σου ειπε ο Σαλβαδορ στην συνομιλια σας και σχηματισες τετοια γνωμη για τον Παυλιδη; Επειδη ειναι λιγο δυσκολο να τον βρουμε και να μας μιλησει, πες μας εσυ που τα ξερεις απο πρωτο χερι.
    maspa
    23.12.2007, 10:29
    Ψιλοάσχετο με τη συζήτηση έτσι όπως εξελίχθηκε, σχετικό όμως με το "αδρεναλίνη" (....κανένας δε θα μείνει κλπ κλπ)

    Θα χρησιμοποιήσω μια φράση του Αντύπα (του συνθέτη βεβαίως βεβαίως), ότι το τραγούδι ανήκει σε εκείνον που το δημιούργησε κι όχι σε εκείνον που το τραγούδησε. Αν υποθέσουμε ότι το τραγούδι είναι η βόμβα, τότε ο τραγουδιστής είναι το κανόνι, από κείνον εξαρτάται αν και πόσο μακρυά θα φτάσει απέναντι. Αν δεν το κατάφεραν αυτό τα "μωρά", τότε μαγκιά των "ξύλινων σπαθιών" που το κατόρθωσαν. Φαίνεται πως τα ξύλινα ήταν μεγάλο κανόνι

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : maspa στις 23-12-2007 10:29 ]


    busted
    23.12.2007, 16:52
    Παράθεση:

    Το μέλος Darien στις 23-12-2007 στις 04:49 έγραψε...

    ...6) Ο Παυλιδης ειναι ισως ο πιο απλος ανθρωπος του κοσμου. Το να τον χαρακτηριζεις "ψωνιο" ειναι τουλαχιστον αστειο. Αποφευγει τις επαφες με το κοινο του και τα αυτογραφα, ακριβως για να αποδειξει οτι δεν ειναι ψωνιο...



    Συμφωνω απολυτα με αυτο. Δεν ξερω αν αποφευγει τις επαφες με το κοινο για να αποδειξει οτι δεν ειναι ψωνιο αλλα σιγουρα ειναι ο πιο απλος ανθρωπος και ειναι αρκετα εσωστρεφης κατι που φαινεται ιδιαιτερα μεσα απο τους στιχους του.
    freakhood
    24.12.2007, 22:10
    1)Καταρχήν η λεξη: "ψωνιο" εχει και θετικη χροια φιλε μου. Δεν εχει τυχει ποτε να ακουσεις που λενε:"ειναι καλος σε αυτο που κανει...ειναι ψωνιο σε αυτο που κανει" ή "αν δεν εχεις το ψωνιο μεσα σου (για το οτιδηποτε συγκεκριμενο πραγμα,δηλαδη αν δεν το αγαπας μανιωδως) δεν γινεται να εισαι καλος σε αυτο?

    2)Πηγαινε κανε συνεντευξη με τον παυλιδη τοτε που επαιζε στο αν, και πηγαινε να του κανεις οταν εγιναν πασιγνωστα τα σπαθια, και τοτε θα δεις τι προκειται να αντιμετωπισεις.Δηλαδη κατι που δεν συμβαινει με αλλα ονοματα που εγιναν γνωστα.Μηπως λεει κατι αυτο απο μονο του?

    3)Σημασια εχει ποιο συγκροτημα εκανε την μεγαλυτερη επιτυχια(η επιτυχιες), ή μηπως ποιο ηταν πιο αυθεντικο?Οι επιτυχιες κανουν τον καλλιτεχνη?

    4)Το αδρεναλινη ποιανου κομματι ειναι ουσιαστικα?Ψαξτο.Θα μπορουσε να κανει αγωγη για τα δικαιωματα?Κι ομως δεν εκανε.Αυτο τι λεει παλι?

    5)Αναφερωμαι στο αδρεναλινη, και επειδη ισως ειναι το μονο κομματι που μου αρεσει απο τα σπαθια(αντε μαζι με κανα δυο ακομα).

    6)Τα μωρα στην φωτια δεν εχουν γραψει τουλαχιστον μια κομματαρα στο δευτερο αλμπουμ ας πουμε?Προσεξε.Δεν σου λεω κομματαρες(παρολο που το αλμπουμ εχει κομματαρες αλλα αυτο ειναι η δικη μου υποκειμενικη αποψη).

    7)Γραφεις:"Ο Παυλιδης κραταει ακομα επαφες με τον Παπαιωαννου, ντραμερ των Μωρων στη Φωτια". Ε και? Σημαινει κατι αυτο? Μηπως ειναι καλος στις δημοσιες σχεσεις?

    8)Οταν λεω:"o τραγουδισταρας τους ειχε δυο-τρεις εμπνευσεις", αναφερομαι στα σπαθια και οχι στα μωρα.

    9)Και επειδη ισως να υποθεσει κανεις οτι εικαζω, θα δωσω ενα τυχαιο παραδειγμα:Μηπως σε μερικες απο τις πρωτες συναυλιες των σπαθιων, υπηρχε ενα μεγαλο πανό απο πάνω που εγραφε"μωρα στην φωτια"? Αλλα επειδη μπορει να γραφω και ανακριβειες θα ειναι καλυτερα να το ψαξετε και να το διασταυρωσετε για να μη νομιζετε πως λεω μεγαλα λογια.

    10)Το οτι γνωριζω τον Στελιο δεν σημαινει πως ειμαι και υποστηριχτης του.

    11)Οφειλω βεβαια να τονισω πως ειμαι αρνητικα προκατειλλημενος απεναντι στα σπαθια, απο την αλλη. Αυτο βεβαια με ακυρωνει απο "ουδετερο" παρατηρητη (και συνομιλητη) αλλα νομιζω πως θα ηταν σωστο να το γνωριζετε.Και θα εχετε απολυτο δικιο αν μου πειτε πως δεν ειναι αντικειμενικα αυτα που γραφω διοτι εκ των προτερων εχω δηλωσει τη μη συμπαθεια μου προς τα σπαθια. Αρα θετω το εξης ερωτημα:"μηπως θα επρεπε να σταματησω να γραφω στο συγκεκριμενο topic"? Οι οποιεσδηποτε αποψεις,θα ειναι σεβαστες απο την μερια μου.

    φιλικα

    Darien
    28.12.2007, 18:08
    1)Κοιτα, δεν νομιζω ο Παυλιδης να "εκλεψε" την Αδρεναλινη. Λογικα θα ρωτησε τον Σαλβαδορ πρωτα, οπως λογικα θα εγινε το ιδιο και με την Ξεσσαλονικη και με την "Ερωτηση κλειδι".
    2) Γιατι τα Ξυλινα Σπαθια δεν ειναι αυθεντικο συγκροτημα; Ποσοι επαιζαν τον ιδιο ηχο εκεινη την εποχη; Μην ξεχνας οτι οι Τρυπες επαιζαν "punk" ροκ πριν τα Μωρα στη Φωτια
    3) Κοιτα, εμενα μου αρεσουν τα Μωρα στη Φωτια και η μουσικη τους. Αλλα, μαλλον θα συμφωνεις κι εσυ οτι ποτε δεν ειχαν την επιτυχια που ειχαν στην πρωτη τους συνθεση (με Παυλιδη) και πιστευω οτι τα Ξυλινα Σπαθια ειχαν γενικα μεγαλυτερη επιτυχια απο τα Μωρα στη Φωτια την εποχη που επαιζαν μαζι.
    4) Απορω παντως, με την "εχθρα" σου απεναντι στον Παυλιδη, γιατι δεν ειναι ανθρωπος που δινει τετοια δικαιωματα
    chorrer
    29.12.2007, 20:22
    Παράθεση:

    Το μέλος fantasma στις 19-12-2007 στις 13:04 έγραψε...

    αγαπητε freak... ειμαι απο τα fantasmaτα εκεινα που εχουν γνωρισει τα μωρα στη φωτια στα τελευταια τους και τα ξυλινα σπαθια απο εποχη που στο αν ηταν 30 ατομα....

    αν λοιπον ησουν κι εσυ ενας απο αυτους ισως να θυμασαι τι πιεσεις ετρωγε απο τοτε ο Παυλιδης να πει καποιοα τραγουδια ...απο τα παλια (δηλαδη Μ.Σ.Φωτια).....

    και αν .... λεω ααννν θυμασαι..... επαιζεε τοτε-νες... 2 φορες τον πρωτο δισκο....
    για να μη παιξει τραγουδια που δε του ανηκουν...

    μηπως θυμασαι.... απο τα μωρα στη φωτια.... ποια τραγουδια ηταν αυτα που επαιζαν τα ΞΣ ....τουλαχιστον στην αρχη που δεν ειχαν αρκετες δισκογραφικες δουλειες...?

    τα τρaγουδια του Παυλιδη......

    στη τελικη οταν εισαι σε ενα σχημα και δουλευεις... εχεις κι εσυ μεριδιο απο τα παντα....

    και στο κάτω κατω... (ασε με εμενα που ειχα καποιες επιρροες απο μεγαλυτερους μου)... τα μωρα στη φωτια εγιναν ευρυτερα γνωστα απο την ιστορια με τον Παυλιδη και τη κοντρα με τον Παπαϊωαννου.(Πιο πολυ)

    λατρευω τα ακουσματα απο τα ξυλινα σπαθια και ακομα περισσοτερο αυτα απο τα μωρα στη φωτια.

    επειδη τυχαινει να κραταω στα χερια μου.... τη τελευταια δουλεια απο τα ΜΣΦ , απλα θα σου θυμισω... ,πραγμα που το ηξερα και παλιοτερα... πως ενα τραγουδι δεν ειναι δικο σου επειδη εχεις γραψει τη μουσικη... ή επειδη εχεις γραψει το στιχο....,
    θα σου πω λοιπον πως η εκτελεση που κυκλοφορει τωρα ειναι αυτη που ειχαν τα ΜΣΦ στο τσεπακι τους... ενώ η εκτελεση που εχει γινει γνωστη ηταν αυτή που είχαν τα ΞΣ... με "αλλους" στιχους.....

    οταν λοιπον εχεις δικαιωματα στη μουσικη ενος κομματιου βαζεις και τους στιχους και το μοιραζεις δισκογραφικα....!

    Τωρα αν αυτοι οι δυο τους δε τα βρηκανε ή αν αυτο ηταν ενα τρυκ... ας το λυσουν μονοι τους. Δεν ειναι δικο μας θεμα.

    μη ξεχναμε πως και ο Σιδηροπουλος κατηγορηθηκε για τα ιδια πραγματα.....

    οπως επισης και ο Αγγελακας στις γειτονιες τις Θεσσαλονικης μικρος ηταν διαφορετικος... και με μια παρεα παιδιων που μεγαλωσανε μαζι μαθαινε ο ενας στον αλλον να γραφουνε στιχους...

    Αλλα... βλεπεις... τα μεγαλεια... φερνουν πολλες ζηλειες.. και αντιπαλους...

    Σε λίγο θα μου πεις πως και οι τρυπες δε γουσταρανε τα ξυλινα σπαθια... και πως βριζονται και αυτοι μεταξυ τους....

    ..και πριν προλαβεις να παρεις θεση θα σου ξανα θυμισω.... σα γερικο φαντασμα που ειμαι.... πως στις δοξες τους οι τρυπες.... οταν γεμιζανε ενα κατρακειο εδω στη νικαια.... στο ολιγολεπτο διαλλειμα....... βαζαν τραγουδια... απο που?????

    μηπως θυμασαι....???

    αφου σου το΄πα...α φου το ξερεις τι μια πονας και υποφερεις..... την αλλη πανω... τοσο ψηλα δε σε φτανω......κατεβα λιγο.....

    το θυμασαι? η μηπως οχι?....

    και ηταν αρκετοι αυτοι μη σου πω..... ολος ο βραχος... που κοιταζανε σα χανοι.... και δε ξεραν τι τραγουδι ηταν αυτό.... εκτος απο καμια 50 ατομα πανω στην αρενα...
    που το σιγοδατραγουδαγαμε....

    η μηπως να σου θυμισω πως οι δυο ντραμερ... τρυπες και ξυλινα ΕΙΝΑΙ αδερφια...

    για να επανελθουμε ξανα στο θεμα ακομα και τωρα ο Παυλιδης δε τραγουδα καποια συγκεκριμενα τραγουδια απο τα ΞΣ γιατι δεν εχει το δικαιωμα να το κανει....

    και ολο το θεμα με το Παπαιωαννου εγινε για το οτι κυκλοφορησε σε δισκο... γιατι απο οτι θα ξερεις σε Live μπορεις να πεις οτιδηποτε γουσταρεις.. οπουδηποτε... (ασχετο... εκει στηριζεται και ο Λαζοπουλος.., στο οτι ειναι live)

    και το ξερεις πολυ καλα ...πως ολα δε στηριζονται... απο το τι λεει ο καθενας... αλλα απο το ποσο νομικα κατωχυρωμενος ειναι ο καθενας...

    και τελος... ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ αντιπροωποι και απο τα δυο αυτα γκρουπ... να μη παρακολουθουν το ΜΗ γενικως... οποτε αμα θελουν ας παρουν θεση....

    σε καμια περιπτωση δε μαλωνουμε..

    οπως επισης το ξαναλεω πως μεγαλωσα με ΞΣ και με ΜΣΦ και πως τα προσωπικα του καθενος... και οι προσωπικοτητες τους ειναι ασχετα απο τα τραγουδια που μας δωσανε....

    ( και ο Καζαντζιδης ειχε σκοτωθει με το γνωστο συνθετη,,,... αλλα και οι δυο ειχαν τραγουδαρες....)

    τωρα δε μπορει ενα συγκροτημα να εκανε τετοια επιτυχια.. και να μην ηταν αυθεντικο..!
    και για τους δυο απευθυνομαι...
    κουραστηκα.....



    ....οχι οτι εχω κανα ιδιαιτερο καψιμο με τα ΞΣ ή με τα ΜΣΦ ,αλλα καποια πραγματα ειναι καλο να μπαινουν στην θεση τους. Καποια πραγματα ειναι υποκειμενικα ...καποια αλλα οχι.

    Αντικειμενικα λοιπον,
    .... ο πρωτος δισκος απο τα ΜΣΦ κι οι 2 πρωτοι δισκοι απο τα ΞΣ ειναι δισκοι οροσημα για το ελληνικο ελληνοφωνο ροκ της τελευταιας δεκαετιας(τελη 80 -τελη 90) που ανθησε αυτο το ειδος στην Ελλαδα.
    ....Γενικοτερα ,οι ενορχηστρωσεις των ΞΣ κι ο στιχος του Παυλιδη ηταν κι εξακολουθουν να ειναι ενα μεγαλο βημα εξελιξης του ελληνικου ροκ (...οσο κι αν μου τη σπανε και τα ΞΣ κι ο Παυλιδης).
    .....Σχεδον ολος ο πρωτος δισκος απο τα ΜΣΦ και πολλα τραγουδια των ΞΣ εξακολουθουν ακομα και σημερα να αποτελουν διαμαντια ενορχηστρωσης σε Ελλαδα κι εξωτερικο κι οι περισσοτερες μπαντες διασκευων δυσκολευονται ακομα και σημερα να παιξουν τα κοματια οπως ειναι ηχογραφημενα μεσα στο δισκο ( Πιστεψε με, 10 χρονια στα παταρια της Σαλονικης κι αλλα 3 στα στουντιο της Αθηνας νομιζω οτι ειναι αρκετα για να θεωρω αντικειμενικη αυτη την αποψη).

    Υποκειμενικα τωρα,
    .....θεωρω τα ΞΣ μεγαλα θυματα κι εμπορακια της ελληνικης μουσικης σκηνης κι εξηγουμε.....μπορει οι δισκοι τους να ειναι καταπληκτικοι απο θεμα ενορχηστρωσης,παραγωγης,κλπ ΑΛΛΑ αυτο απο μονο του δεν λεει τιποτα οταν πηγαινεις να τους δεις σε Live και δεν μπορεις να καταλαβεις πιο τραγουδι παιζουν απο τα λαθη που κανουν κι απο τον χαλια ηχο που εχουν...ακομα δε ,θεωρω χειροτερο το να χεις πληρωσει τα λεφτουδακια σου για να τους δεις κι αυτοι να ειναι τοσο μαστουρωμενοι που να κανουν δεκαλεπτες παυσεις αναμεσα στα τραγουδια κι ο Παυλιδης να λεει 8 φορες (στην κυριολεξια) τον ιδιο στιχο μεχρι που ο μπασιστας τον κουνησε με το μπασσο και πηγε στο επομενο διστιχο. Και για να σας προλαβω , εχω δει τα σπαθια περισσοτερες απο 10 φορες για διαφορους λογους και συγκυριες οποτε η δικαιολογια "ετυχε" δεν στεκει στην προκειμενη περιπτωση.
    .....Ιδεολογικα τωρα ,οσον αφορα και τα 2 αυτα σχηματα , μπορω να πω οτι ειναι για τη βουρτσα (ελεω λογοκρισιας δεν χρησιμοποιω την πιο αντιπροσωπευτικη λεξη) ...τα μεν ΞΣ σε μια συναυλια τους ,στην οποια ειχα την τυχη / ατυχια να παιξω support με καποιο σχημα (Μοτοσυκλετιστικη συγκεντρωση στη Θασο ,αρχες 2000) μας φερθηκαν τοσο απαισια που αν ημουν τοτε λιγο μεγαλυτερος (η λιγο πιο ξεσουρωτος ) θα τους ειχα σπασει στο ξυλο.....κι εξιστορω:

    "Η συναυλια ειναι να ξεκινησει στις 21.00 με εμας , στις 22.00 με τους ΒΜΣ και στις 23.00 να βγουν τα ΞΣ που ειναι και το ονομα της βραδιας. Να πω εδω οτι στα Live που συμμετεχουν περισσοτερα απο ενα γκρουπ ,συνηθιζεται να γινεται το soundcheck με την αναποδη απο την σειρα εμφανισεις (δηλαδη πρωτα τα ΞΣ και τελευταιοι εμεις) ....οκ? ....λοιπον μας ζητηθηκε να ειμαστε στην σκηνη στις 18.00 ετσι ωστε να κανουμε τελευταιοι ηχο...ειμασταν εκει απο τις 17.00 (οπως επισης και οι ΒΜΣ) ,τα ΞΣ οχι δεν ειχαν τελειωσει με τον ηχο αλλα ουτε καν ειχαν ερθει...κατα τις 20.30 εμφανιζονται λοιπον τα τυπακια παραπατωντας κι ο Μανατζερ τους ευθαρσως μας δηλωνει οτι το πρωτο support (δηλαδη εμεις) δεν θα παιξει και το δευτερο θα εμφανιστει μονο για μιση ωρα ετσι ωστε να προλαβουν τα ΞΣ να κανουν soundcheck . (Σημειωτεον, τα παιδια απο το δικο μου σχημα ειχαν κανει 300 και 400 χιλιομετρα με δικα τους εξοδα για να ερθουν να παιξουν αφιλοκερδως σε αυτην την εκδηλωση για μια ωρα) ...βεβαια για κακη τυχη του μανατζερ τους τοτε , ειχα ας πουμε μια θεση "ψιλοισχυος" στην εκδηλωση (κοινως ημουν σπονσορας κι ειχα σταξει καποια λεφτα σε δωρα) συν του γεγονοτος οτι πηγαινα σε αυτες τις μοτοσυκλετιστικες συγκεντρωσεις κοντα δεκα χρονια ,οποτε ενοιωθα σαν να ηταν σπιτι μου η ολη φαση κι ειχα και πολλους φιλους και γνωστους.
    ....Ετσι λοιπον του λεω του τυπου οτι ξερεις το και το, τα παιδια ηρθαν απο μακρια,καναμε τοσες προβες, θα πανε τζαμπα τα λεφτα που εβαλαν απο την τσεπη τους, κλπ ....τα ΞΣ (δεν θυμαμαι αν ηταν ολοι ,παντως ο Παυλιδης ηταν εκει σιγουρα) ηταν απο διπλα κι ακουγαν την ολη φαση ,καποια στιγμη μαλιστα μιλωντας κοιτουσα αυτον σαν να τα ελεγα σε εκεινον.....αλλά τιποτα,ο τυπος κοιτουσε στο ταβανι και δεν ελεγε να κουνησει βλεφαρο, ο δε μανατζερ τους συνεχιζε αδιστακτα να μας κοιταει σαν κουνουπια που απλα κανουν ενοχλητικο θορυβο κοντα στο αυτι του.....οποτε σε μια φαση , απευθυνομενος πλεον καθαρα στα ΞΣ εκανα μια τελευταια προσπαθεια ετσι ωστε να γινει καποια διαφορετικη "ρυθμιση" στο προγραμμα και να εμφανιστουμε ολοι ...και γυρναει ενας απο αυτους, με κοιταει κι εγω περιμενω με αγωνια να ανοιξει το στομα του...κι απλα κουναει τους ωμους του (κι εμενα τι με νοιαζει,εδω εχει παντα ηλιο) και γυρναει απο την αλλη!
    ....Αυτη ηταν η συναδερφικη αλληλεγγυη μεταξυ 2 μουσικων σχηματων κι η ροκ (και καλα) σταση των τυπων.
    .....Για την ιστορια , τελικα παιξαμε και μαλιστα παραπανω απο το προσυμφωνημενο, οι ΒΜΣ δυστυχως ομως επαιξαν λιγοτερο...τα ΞΣ ανεβηκαν , στις 23.20 (Μολις 20 λεπτα αργοτερα) κι ο κοσμος απο 3000 που ηταν μεχρι εκεινη την στιγμη ,εμεινε περιπου ο μισος πριν ακομα φτασει 24.00 η ωρα."

    ...Οσον αφορα τα ΜΣΦ(παντα υποκειμενικα κι οσον αφορα την ιδεολογια) , δεν μπορω να πω πολλα πραγματα για την εποχη του 80 μια κι ημουν πολυ μικρος για να καταλαβαινω τι γινεται ...μπορω ομως να σου πω για την ιστορια που εζησα εγω μαζι τους , οταν ξαναξεκινησε ο Σαλβαδορ να γραψει το δευτερο δισκο του (αν και νομιζω οτι καπου την εχω ξαναγραψει,τεσπα) ...με λιγα λογια:

    "Ο Σαλβαδορ μαζι με τον αδερφο του στα τυμπανα, τα μονα εναπομεινοντα μελη απο το αρχικο σχημα , εψαχναν για μουσικους....ετσι καποια στιγμη βρεθηκε ο κιθαριστας μου να παιζει στα ΜΣΦ ( ουαου, σκεφτηκα θα χω την ευκαιρια να δω ενα απο τα γκρουπ που εγραψαν ιστορια στην Ελλαδα και μαλιστα απο κοντα)....οταν λοιπον ειχαν ηδη κανει κανα 2 προβες , κολλησα σαν βδελα στον κιθαριστα μου και πηγα μαζι του στο στουντιο να τους δω απο κοντα......νταξει στην αρχη εμεινα εκπληκτος, μετα ψιλοαπογοητευτηκα, μετα εψαξα να βρω δικαιολογιες γιατι μπορει να παιζουν τοσο χαλια και γιατι τα καινουργια τους τραγουδια μου φαινονται τοσο δηθεν, τοσο "καπως ετσι ηταν η συνταγη ρε γαμωτο αλλα δεν τη θυμαμαι ακριβως" ....και να ηταν μονο αυτο, να παει στο διατανο....ομως τα να ψαχνεις απλα "πιασαρικα" ρεφρεν και να το δηλωνεις ασυστολα, μου εκατσε καπως.....μεχρι που καποια στιγμη ,αφου εχουμε ηδη γνωριστει με τα παιδια, τους ζητησα μεσα στην αφελεια μου να παιξουν καποιο απο τα "παλια" τους τραγουδια κι ξεκινησαν το "κατω στην πολη" (αν θυμαμαι καλα) ...λιγο πριν το ρεφρεν το σκισανε τελειως το κομματι (ιδιως ο ντραμερ) και γυριζει ο αδερφος Παπαιωαννου και λεει στον αλλον αδερφο :"Ελα ρε, τις μαλακιες που παιζαμε πιτσιρικαδες θα παιζουμε τωρα?" ....αφηνω τις περεταιρω αντιδρασεις και σκεψεις μου στην φαντασια σας.

    ΙΣΤΟΡΙΚΑ τωρα:

    1. Το κομματι "αδρεναλινη" ειναι κλεμενο απο τα ΜΣΦ,Τελος...... οποιος ειναι απο Θεσ/νικη μπορει να παει στον Ευοσμο , πανω στον κεντρικο δρομο απεναντι απο την πλατεια και διπλα απο ενα σουβλατζιδικο "Νικ" να βρει το ροκαδικο "Αριστοτελους" ...το χει ενας τυπος ονοματι Τζιμης (μπορει και να μου διαφευγει το ονομα του) ...καποτε εκανα ενα Live εκει κι εμαθα απο τους θαμωνες οτι ο τυπος επαιζε στα ΜΣΦ καποια φεγγαρια και του επιασα κουβεντα.....και μαντεψτε, τα ιδια λεει κι αυτος, τα ιδια λεει κι ο Σαλβαδορ, τα ιδια λεει κι ο αδερφος του....οσο και να επιμενει ο Παυλιδης οτι ειναι δικο του (αν επιμενει , γιατι εγω δεν τον ακουσα ποτε να το ισχυριζεται) , εμενα τουλαχιστον δεν με πειθει ...κι ας μου αρεσει παρα πολυ η εκτελεση των ΞΣ στο συγκεκριμενο τραγουδι.

    2. Ο Σαλβαδορ ( Στελιος Παπαιωαννου) κι ντραμερ Παπαιωαννου (Γιωργος Παπαιωαννου) ειναι αδερφια. Τωρα πως γινεται ο Παυλιδης να εχει κρατησει φιλικες σχεσεις με τν αδερφο του Σαλβαδορ μετα το φιασκο με την "Αδρεναλινη" κι αφου ακουσα με τα αυτακια μου να τον βριζει τον τυπο...ειναι ενα μυστηριο που εμενα προσωπικα μου φερνει σε ραδιο αρβυλα.

    3. Συμφωνα με τα λεγομενα του Σαλβαδορ και τα κουτσομπολια που ακουσα απο τον κιθαριστα μου , τα τελευταια χρονια πριν ξεκινησουν παλι τα live ....ο Σαλβαδορ δουλευε υπαλληλος (δεν το λεω σαν κακο, προσπαθω να απαντησω σε καποιον που ρωτησε που χαθηκαν τοσα χρονια) σε καποια αλυσιδα σουπερμαρκετ ...ο αδερφος του , ειχε ψυχολογικα προβληματα κατα καιρους, ο Τζιμης ανοιξε ροκαδικο στον Ευοσμο Θεσ/νικης, η κοπελα που επαιζε πληκτρα μενει μονιμα στο εξωτερικο κι ο Παυλιδης ειναι γνωστη η ιστορια του.

    4. Τα σπαθια το 94 ( ή το 93), λιγους μηνες πριν το πλεον κλασικο και γνωστο "πρωτο live" στη Ζero , εκαναν μια συναυλια στην αλμυρα Καβαλας ( ενα μερος που τοτε μαζευομασταν διαφοροι ροκαδες ας πουμε για πολλα events underground) ..για την συγκεκριμενη συναυλια ειχε βγει η βρωμα οτι τα ΜΣΦ ξεκιναν και παλι τα Live και τρεξαμε ολοι σαν χαζοι να τους δουμε ...μονο για να δουμε τελικα ενα Μαστουρωμενο Παυλιδη να δολοφονει αγαπημενα κομματια και να μας ανοικοινωνει οτι εχει δημιουργησει ενα καινουργιο σχημα που λεγεται "Ξυλινα Σπαθια" ...δεν ηταν λιγοι μαλιστα εκεινοι που σε μια φαση αρχισαν να του πετανε αδεια κουτακια κουτακια μπυρας και να γιουχαρουν. ......Οσον αφορα το πανο που εγραφε "Μωρα στη φωτια" , στην συγκεκριμενη συναυλια το κρατουσαν καποια παλικαρια που δεν εβλεπαν μπροστα τους απο τη σουρα τους ....εγω προσωπικα δεν ειδα κανενα πανο στην σκηνη να αναγραφει ΜΩΡΑ ΣΤΗ ΦΩΤΙΑ ουτε ακουσα τον Παυλιδη να το δηλωνει...ισως απο ραδιο αρβυλα να παρεξηγηθηκε το γεγονος και να διεστρεβλωθηκε.

    5. Οσον αφορα την κοντρα ΤΡΥΠΕΣ - ΣΠΑΘΙΑ , αν κι εχω δει αμετρητα live κι απο τους 2 , δεν εχω ακουσει ποτε μου να εχει πει κατι (ουτε καλο , ουτε κακο) ο ενας για τον αλλο......ισως και παλι απο κανα ραδιο αρβυλα βγηκαν διαφορες βρωμες ή ισως και να ειναι αληθεια αλλα εγω δεν το εχω υποψιν μου.....το μονο γεγονος που μπορω να επιβεβαιωσω ειναι μια βραδια σε ενα Live bar στην Σαλλλονικη (Παπαγαλος) που μπηκε ο Αγγελακας μεσα, παρηγειλε ενα ποτο , ακουγε το προγραμμα που επαιζε η μπαντα , κι οταν καποια στιγμη ξεκινησαν ενα κομματι απο ΞΣ , μορφασε αρνητικα, παρατησε το ποτο του κι εφυγε...βεβαια μπορει απλα να ειναι και συμπτωση , απλα λεω αυτο που ειδα μιας και καθομουν ακριβως διπλα του εκεινη τη στιγμη.

    Γενικοτερα παντως , καλο θα ναι να μην θεοποιουμε ανθρωπους και καταστασεις , ουτε να θεωρουμε οτι εχουμε καταλαβει το χαρακτηρα του καθενα, κρινωντας μονο απο τους στιχους του και τα τραγουδια του. Εξω απ τον χορο , πολλα τραγουδια μπορει να λενε αλλα δεν ειναι απαραιτητα και τα σωστα. Αν θελετε την γνωμη μου,προσπαθηστε να παρετε τα θετικα απο το καθε συγκροτημα και να κρατησετε αυτα που σας συγκινουν γιατι αν αρχισετε να το ψαχνετε παρακατω , θα δειτε οτι αρχιζει και βρωμαει το πραγμα....δυστυχως οπως κι ολα τα υπολοιπα το ροκ σαν μουσικη μπηκε στην βιομηχανια...μην περιμενετε λοιπον απο ανθρωπους που βγαζουν μυρια κι ευρα να εχουν ιδεολογιες και σταση ζωης(και δεν ανεφερομαι μονο στην Ελλαδα) ...στην καλυτερη, καποιοι απο αυτους να εχουν ηθος κι αξιοπρεπεια.....γιατι οπως και να το κανουμε ρε παιδια οταν εχεις τα φραγκα ,ποσο στα αληθεια μπορεις να καταλαβεις τι σημαινει φτωχεια? ......επειδη καποτε μπορει να εζησες κι εσυ ετσι? ....πως μπορει ενας τυπος που δεν ξερει πως μπαινει η πρωτη ταχυτητα σε μια μηχανη να ταυτιστει με εναν "κουρσαρο"? .......ή με ενα πρεζονι "παρεα με δυο φιλους σε ενα υπογειο σκυφτο" οταν δεν ξερει ουτε που πεφτουν τα εξαρχεια? .......με μια "παγωμενη τζιμινιερα" οταν δεν ξερει πως ειναι απο μεσα το εργοστασιο?.....κου λου που , κου λου που .....

    ...Και μην ξεχνατε οτι το χρημα πουλαει κι αγοραζει συνειδησεις , δεν ειναι μονο τα ΞΣ και τα ΜΣΦ που πεσανε στην λουμπα , ξεκινα απο Beatles και φτασε στον Σταματη Μεσημερη ( τον οποιο τον ειχαμε και ζωντανο παραδειγμα , εδω στο ΜΗ σε καποιο αρθρο) ......Λιγοι την γλυτωσαν κι αυτοι ειτε πεθαναν ειτε απομακρυνθηκαν οταν επρεπε.....δεν υπαρχει λογος να σκοτωνεστε για κανεναν καλλιτεχνη , ακουστε τις δουλειες τους και κρατηστε αυτα που αγαπησατε.

    Φιλικα , Δημητρης
    freakhood
    29.12.2007, 22:29
    Συμφωνω σε αρκετα απο αυτα που γραφεις φιλε μου.

    Ξανατονιζω πως ειμαι αρνητικα προκατειλλημενος με τα σπαθια (και οχι τυχαια κατα την προσωπικη μου αποψη) για να μην παρεξηγουμαστε.

    Εχω βρεθει και στο στουντιο του Πετζικη αλλα και αλλου οπου οι τρυπες και τα σπαθια εχουν ηχογραφησει, και εχω ακουσει ιστοριες για αγριους αλλα δεν θελω να μπω σε λεπτομερειες.

    Αυτα που γραφεις εξαλλου, καλυπτουν ενα μεγαλο μερος απο αυτα που υποστηριζω.

    Εχω βρεθει και στον "παπαγαλο" οπου ειχα μια συνομιλια με τον μανατζερ των σπαθιων Ν.Μ. οπου εκει σχηματισα και ολοκληρωμενα πλεον την συγκεκριμενη αποψη που διατηρω χρονια για τα σπαθια.

    Υπαρχουν και κανα δυο στα οποια διαφωνω και σε μερικα ψιλοσυμφωνω-ψιλοδιαφωνω αλλα η ουσια ειναι αυτη που μετραει νομιζω, και ουσιαστικά γραφεις εμπεριστατωμενα με αρτια επιχειρηματολογια.

    Αυτα δεν τα γραφω για να σε εξυψωσω λογω του οτι συμφωνουμε σε πολλα. Εξαλλου υπαρχουν κι αλλοι εδω μεσα που διατηρουν τον διαλογο σε"σωστα" κατα την αποψη μου πλαισια αντιπαραθεσης.

    Επισης θεωρω θετικο το να υπαρχει και λιγη "νευρικοτητα"(αρα και αμεσοτητα, και ζωντανα) εδω μεσα. Αυθορμητα πραγματα δηλαδη!

    Απλα ηθελα να τονισω πως τιποτα δεν ειναι τυχαιο. Και αυτο μπορει να το καταλαβει καποιος αν ασχοληθει λιγο παραπανω με τα σπαθια. Καποια πραγματα ειναι αλληλενδετα ακομα και στην οποια "κουλτουρα"...


    Υπογραφει ενας αθηναιος που εχει βρεθει αρκετες φορες στην Θεσ/νικη, και θα συνεχισει να ανεβαινει (και που καποτε εκανε εκπομπη και στον Ανατολικο..)
    fantasma
    30.12.2007, 17:43
    Θα τοποθετηθω στα γρηγορα... γιατι δεν εχω πολύ χρονο....

    Στα γρήγορα θα σου πω.. πως ολα τα συγκροτηματα που εχουν βγαλει δισκο μεταξυ 1992 εως 1999.. ΨΩΝΙΣΤΗΚΑΝ ΜΕΧΡΙ ΚΟΚΑΛΟ, ακι αυτο που περιγραφεις... δεν ειναι αναγκαιο επειδη ηταν τα Ξυλινα Σπαθια... οποιος και να ηταν θα γινοταν το ιδιο πραγμα..
    Λιγο πολύ.. αρκετοι εχουμε να εξιστορησουμε τετοιες καταστάσεις... πχ. ενα που μου ερχεται στα γρηγορα: οι γαμω τους τυπους Διαφανα ΚΡινα τα ιδια κανανε.., γνωστο αναρχικο γκρουπ (με τις ελευθερες ιδεες του) ακυρωσε ολοκληρη συναυλια γιατι τα μελη του γκρουπ (35χρονοι) τους πειραξε που σ ενα σαπορτ γκρουπακι 15χρονων ο μπασιστας ειχε στη θηκη του σφυροδρεπανο... Τι θελω να πω... Γενικα οταν τα κονομας .... ΑΛΛΑΖΕΙς ΔΥΣΤΥΧΩς.... και να τη χεσω την ιδεολογια..
    Αυτα σε οτι εχει σχεση με τα σαπορτ γκρουπ..

    Τωρα εχω παει το λιγοτερο σε 15 Live των ΞΣ, και δεν εχω να πω για καμια που δε μου αρεσε... (εννοειτε πως δε μπορω να ειμαι αντικειμενικος), αλλα μουσικες γνωσεις εχω... και δεν εβρισκα λαθη σημαντικα! (γιατι λαθη γινονται παντα και παντου)

    Αυτο που αναφερες με τα ΜΣΦ... αν εχεις καποιον γνωστο που παιζει ντραμς βαλτον να παιξει οποιοδηποτε τραγουδι απο το πρωτο δισκο... Δεν παιζεται κανενα ετσι οπως ειναι ηχογραφημενο.. Γιατι εχει διπλες και τριπλες ηχογραφησεις..


    Το οτι τα ΞΣ τα ονομαζεις εμπορακια και θυματα δε θα διαφωνησω... απλα ΛΙΓΟ ΠΟΛΥ ΟΛΟΙ ΓΙΝΑΝ ετσι
    πολλα και απειρα παραδειγματα..... (πυξ λαξ, κατσιμιχαιοι, τρυπες...)

    ΜΠορει να σου φαινεται παραξενο που λεω αυτα τα ονοματα(τρυπες), διοτι τα ακουω μεχρι κοκαλο... , αλλα το ΤΟΝΙΖω ΚΑΙ ΠΑΛΙ, οι αιτιες (που συνηθως ειναι οι οικονομικη λιγουρα), και ο χαρακτηρας των καλλιτεχνων αυτών ποσος με ενδιαφερει.... εμεν η μουσικη τους μου αρεσε και μου αρεσει...
    Τωρα το να κατσω να σκαω εγω για το τι καναν αυτοι... οχι ευχαριστω δε θα παρω....
    Ας ασχοληθουν λιγο μαζι μου... να εχουμε να κουβεντιαζουμε και βλεπουμε στη πορεια...

    Πολλα συγκροτηματα την εποχη 85 εως και 96 στερεοσαν καλα και αλλαξαν τη μουσικη σκηνη στην ελλαδα.. και θελουμε η δε θελουμε να το παραδεχτουμε... ειναι και ολοι αυτοι που αναφερουμε στις κουβεντες μας..

    Για την κοντρα τρυπες σπαθια... ετσι για την ιστορια... ειχα παει στα ΞΣ στο Βραχων.. και την ειχαν στημενη κατι 14χρονα με μπλουζακια... απο τρυπες... και πουλαγαν τσαμπουκα.... (αυτα δε εγιναν απο μονα τους...)

    Αυτο με τον αγγελακα και το μπαρακι που λες... δε το πολυ πιστευω... παντως αν εκανε κατι τετοιο σκοπιμα... αυτος ξεπεσε...

    Θεος μου καποτε ηταν Ο Παπακωνσταντινου... (για την ιστορια και παλι)... αλλα βρεθηκε ο καταλληλος ανθρωπος στην καταλληλη ηλικια ,... να μου ανοιξει το μυαλο... και να μη κολαω ετσι ασχημα... ιδιως με την μουσικη...


    οσο για το κουλουπου κουλουπου που αναφερεις συμφωνω και εγω μαζι σου..
    και συμπληρωνω ουτε ο Αγγελακας εχει φαει τοση θλιψη στη ζωη του.. απλα τις περισσοτερες φορες ταυτιζεται με αυτο.. (με οποια μεσα διαθετει...)


    ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΑς ΤΑ ΓΡΑΦΩ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΟΤΙ ΔΕ ΘΕΟΠΟΙΩ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΑ...

    και τελος... για να το ληξουμε καπου εδω..... το θεμα ΑΔΡΕΝΑΛΙΝΗ......

    τα ξυλινα σπαθια εχουνε σο πρωτο τους δισκο την ΑΔΡΕΝΑΛΙΝΗ

    τα Μωρα στη φωτια εχουνε στο τελευταιο τους δισκο την ΑΔΡΕΝΑΛΙΝΗ (την οποια εχω παρουσιασει πολυ παλιοτερα στο μπλογκ μου....)

    οποτε πλεον και οι δυο εχουν τραγουδι με το ιδιο ονομα και την ιδια μουσικη....

    ας δειξει λοιπον ο χρονος... πιο απο τα δυο θα μεινει,,,, στο καιρο και στα ακουσματα μας.........


    ΕΓΩ ΚΑΙ ΞΥΛΙΝΑ ΑΚΟΥΩ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΩΡΑ... ΚΑΙ ΤΡΥΠΕς... ΚΑΙ... ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ...

    αντε γεια σας...

    Στήνουμε θέατρα και τα χαλούμε
    όπου βρεθούμε κι όπου σταθούμε
    στήνουμε θέατρα και σκηνικά
    αλλά η μοίρα μας πάντα νικά

    Debauchee
    30.12.2007, 17:51
    Παράθεση:


    Λιγο πολύ.. αρκετοι εχουμε να εξιστορησουμε τετοιες καταστάσεις... πχ. ενα που μου ερχεται στα γρηγορα: οι γαμω τους τυπους Διαφανα ΚΡινα τα ιδια κανανε.., γνωστο αναρχικο γκρουπ (με τις ελευθερες ιδεες του) ακυρωσε ολοκληρη συναυλια γιατι τα μελη του γκρουπ (35χρονοι) τους πειραξε που σ ενα σαπορτ γκρουπακι 15χρονων ο μπασιστας ειχε στη θηκη του σφυροδρεπανο... Τι θελω να πω... Γενικα οταν τα κονομας .... ΑΛΛΑΖΕΙς ΔΥΣΤΥΧΩς.... και να τη χεσω την ιδεολογια..
    Αυτα σε οτι εχει σχεση με τα σαπορτ γκρουπ..


    εχουν παιξει φιλοι μου μαζι με τα Κρινα το 2000 και επειδη ο μαγαζατορας ανεβασε το εισιτηριο απο 2000 σε 4000 (επειδη ειδε οτι ολοι εμπαιναν με τα κρασια και τα μπουκαλια τους)
    και απαιτησαν για να παιξουν οχι μονο να το κατεβασει στα 3000 μαζι με ποτο τουλαχιστον,αλλα να δωσει και στο support 100.000 που δεν ηταν να παρουν τιποτα
    οσο για το σφυροδρεπανο καλα εκαναν
    L'art pour l'art
    παντως απ'οσους εχω γνωρισει μονο με το Ροδοστογλου καθησα 3 ωρες και επινα μπυρες και μετα σε παρκο λογω ωραριου!
    chorrer
    30.12.2007, 18:34
    @Debauchee



    @fantasma

    1. Κι εγω θελω να πιστευω οτι ηταν απλα συμπτωση , η φαση που περιεγραψα με τον Αγγελακα ...για αυτο αλλωστε αν παρατηρησεις στο post κραταω μια καπως ουδετερη σταση.

    2. Οσο για τα τραγουδια απο τα ΜΣΦ , εχω πετυχει κατα καιρους σεσιοναδες στα μαγαζια που καταφερναν να τα παιξουν κι αλλους που οχι...παντως η ντραμερ μου αυτη τη στιγμη παιζει πολυ ανετα το "Παυσιπονο", ¨σκυλισια μερα", "Ολοι εναντιον ολων" ...κι νοιωθω πολυ τυχερος για αυτο το πραγμα

    3. Για τις συναυλιες των ΞΣ και τα λαθη.....τι να πω , ή εγω ημουν πολυ ατυχος τοτε ή εσυ πολυ τυχερος

    ....Κατα τα αλλα οσο και να ψαξα το post που εκανες , δεν μπορεσα να βρω σημεια που να διαφωνουμε

    Αντε γεια μας
    Darien
    30.12.2007, 20:56
    Παιδια...

    Ολοι οι μουσικοι καποια στιγμη θα γινουν εμπορικοι. Τα ιδια εκαναν και οι "επαναστατες" εποχης χουντας, Θεοδωρακης, Σαββοπουλος, Νταλαρας, οι οποιοι χρησιμοποιησαν την ιδιοτητα τους για να ανακατευτουν με την πολιτικη. Μπορει να ξεκινας 18-20 χρονων να παιζεις μουσικη για την πλακα σου, αλλα καποια στιγμη, αν γινεις 35, εισαι επαγγελματιας μουσικος,εχεις 5-6 πλατινενιους δισκους και ζεις απο τη μουσικη, αναγκαστικα θα γινεις εμπορικος. Γιατι καπως πρεπει να ζησεις, απο τη στιγμη που δεν τραγουδας στην πιστα καθε μερα και τα κονομας.

    Ναι, τα live των Σπαθιων δεν ειναι τα καλυτερα, αφου το κοινο περιμενει να ακουσει τη μουσικη που ακουγεται στον δισκο. Στον δισκο ομως, πεφτουν 4-5 ηχογραφησεις,ειδικα στα πληκτρα. Στο live, ο Γκουνταρουλης εχει μονο δυο χερια και δυο συνθεσαιζερ και δεν μπορει να βγαλει 25 ηχους ταυτοχρονα. Επισης, σε πολλα τραγουδια των Σπαθιων η φωνη του Παυλιδη ειναι τροποποιημενη, και η διαφορα φαινεται στα live. Ισχυρη αποδειξη ο ζωντανος δισκος των Σπαθιων, που η ηχογραφηση ειναι επιεικως, ασχημη.

    Για την Αδρεναλινη, ο Παυλιδης δεν ειπε ποτε οτι το τραγουδι ειναι δικο του. Εκανε το λαθος μονο, να γραψει στο βιβλιαρακι οτι ειναι δικο του, οπως εκανε και σε ολον τον υπολοιπο δισκο(ενω σε καποια τραγουδια συνεβαλαν και τα υπολοιπα Σπαθια). Παντως ειναι γνωστο οτι το τραγουδι ειναι απο τα Μωρα και δεν το αμφισβητει κανεις.

    Αμα παρακολουθησετε τα live του Παυλιδη τωρα, θα εκπλαγειτε απο τον ηχο. Δεδομενου οτι οι επομενες συναυλιες του θα ηχογραφουνται (ο επομενος του δισκος θα ειναι live, ηδη εχουν αρχισει να πειραματιχονται και να ηχογραφουν τις συναυλιες),
    πιστευω οτι τα επομενα Live του θα ειναι υπεροχα.

    Μεταξυ των Τρυπων και των Ξυλινων Σπαθιων δεν υπηρχε καμια κοντρα, δεδομενου οτι οι δυο ντραμερ ηταν αδερφια, ηχογραφουσαν στα ιδια στουντιο, με τους ιδιους ηχοληπτες, ηταν και οι δυο στην virgin, και στις συνεντευξεις ελεγαν τα καλυτερα λογια ο ενας για τον αλλον. Το προβλημα το ειχε το κοινο, το οποιο ειχε χωριστει σε δυο πλευρες εκεινη την εποχη.

    Δυστυχως, δεν ηταν μονο τα ΞΣ που ηταν "φτιαγμενοι". Πηγαιντε σε συναυλια του Πλιατσικα ή του Ξυδους και σχηματιστε αποψη. Μια γνωστη μου που πηγε σε συναυλια του Πλιατσικα, ειπε πως μολις βγηκε ο τυπος στην σκηνη, ηταν ετοιμος να πεσει κατω, και απο κατω εβαζαν στοιχηματα ποση ωρα θα μεινει ορθιος (τελικα αντεξε μεχρι το τελος). Η συναυλια του Ξυδους με τον Πανο Κατσιμιχα στα Τρικαλα τον Σεπτεμβριο ακυρωθηκε "λογω κωλυματος του συγκροτηματος" την ιδια μερα. Δεν χρειαζεται πολυ φαντασια για το τι ηταν το προβλημα. Εχετε δει τον Αγγελακα ζωντανα και να μην ειναι μαστουρωμενος; Θα χιονιζε εκεινη την μερα.

    Καλο ειναι να μην κρινουμε τους μουσικους για τον χαρακτηρα τους (δεδομενου οτι βγαζουμε αβασιμα συμπερασματα μιας που δεν τους γνωριζουμε κιολας) και να κοιταξουμε την μουσικη τους.

    Υ.Γ. 1)Ο Παυλιδης ειπε σε μια συνεντευξη οτι βρισκεται συχνα με τον ντραμερ παπαιωαννου στην θεσσαλονικη (ο ανθρωπος εχει σταματησει την μουσικη).
    2)Λαθη γινονται απο ολους ακομη κι απ'τους Dream Theater. Αν δεν θελετε να ακουτε λαθη πηγαιντε σε Χατζηγιαννη και Βανδη να ακουσετε ολη τη συναυλια playback.

    Καλες Γιορτες
    freakhood
    30.12.2007, 23:05
    1)Προσωπικα με αφηνει αδιαφορο το ποσα λαθη θα κανει καποιος πανω στην σκηνη η αν ειναι λιωμα. Δεν κρινω κατα ποσο αυθεντικος ειναι ενας καλλιτεχνης απο εκει. Και ο Σιδηροπουλος ειχε βγει σε ουκ ολιγα live λιωμα. Αυτο τι σημαινει? Οτι δεν ηταν αυθεντικος? Δεν κρινω εναν καλλιτεχνη απο το ποσο επαγγελματιας ειναι. Τουναντιον,οσο πιο ερασιτεχνης ειναι η παραμενει καποιος, τοσο πιο αυθεντικός παραμενει. Οχι πως αυτο ειναι το μονο κριτηριο βεβαια.

    2)Δ-ε-ν θα γινουν ολοι οι μουσικοι καποια στιγμη εμπορικοι. Κανεις λαθος. Υπαρχουν και αυτοι που δεν θα γινουν εμπορικοι, οσο λιγοι κι αν ειναι. Και μαλιστα υπαρχουν παραδειγματα συγκροτηματων που ακολουθησαν την αντιθετη κατευθυνση. Θες να ψαξεις να βρεις ποια συγκροτηματα ειχαν πρωτοβγει δισκογραφικα πχ με την ΕΜΙ και τωρα είναι καθαρα ανεξαρτητα? Αν εσυ κρινεις τα παντα με την εμπορικοτητα και το χρημα, υπαρχουν καποιοι που δεν το κανουν, οσο ρομαντικο παραμενει αυτο στις μερες μας οπου ολα μετριουνται με τα γκαφρα.

    3)Δεν κρινουμε τους μουσικους απο τον χαρακτηρα τους. Εννοειται. Αλλα πραγματακια εχουν ειπωθει εδω μεσα. Τι αλλο να ειπωθει για τα σπαθια δηλαδη?

    4)Αν ειναι να θετουμε ως μετρο συγκρισης της "εμπορικοτητας" κατι πυξ λαξ, κατι κατσιμιχαιους, και ολη την σαβουρα που βασιλευει επειδη ολοι αυτοι θεωρουνται φτασμενοι κι εγω δεν ξερω τι αλλο λογω των πωλησεων τους και ας μην πω τι αλλο...ε τοτε ναι! τα "μωρα" ειναι θεοι. Ωραιο μετρο συκρισης!



    busted
    30.12.2007, 23:19
    Παράθεση:

    Το μέλος Darien στις 30-12-2007 στις 20:56 έγραψε...

    ...Αν δεν θελετε να ακουτε λαθη πηγαιντε σε Χατζηγιαννη και Βανδη να ακουσετε ολη τη συναυλια playback...



    Σωστοςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς!!
    fantasma
    30.12.2007, 23:24

    Darien
    31.12.2007, 17:28
    Δηλαδη, εσενα το κριτηριο εμπορικοτητας ειναι σε ποια δισκογραφικη ειναι ο καθενας;
    Εστω κι αν ειναι αυτο, κοιτα που ειναι ο Παυλιδης και ο Αγγελακας τωρα
    Επισης, επιμενω οτι μπορει καποια στιγμη να αναγκαστεις να γινεις εμπορικος, γιατι αν φτασεις τα 35-40, εχεις οικογενεια και παιδια και το μονο που ξερεις να κανεις ειναι μουσικη και τιποτε αλλο, δεν μπορεις να ζησεις οπως ζουσες οταν ησουνα 20 χρονων.
    Οπως θεωρεις εσυ το "εμπορικος", φανταζομαι οτι το 96-97 % της ελληνικης δισκογραφια ς τους θεωρεις εμπορικους (βαζω μεσα και Αλεξιου, Γαλανη,Ιωαννιδη και πολλους αλλους ποιοτικους).

    Και κατι για την ιστορια, σε ενα αποσπασμα που πηρα απο το forum της δισκογραφικης του Παυλιδη (συζητηθηκε και εκει το θεμα), καποιος με το nick vasilias_skonis εγραψε:

    Για όσους έχουν διαβάσει το αφίερωμα του Ποπ Και Ροκ στα Ξύλινα Σπαθιά,Ο Παύλος λέει:χαίρομαι που μου δίνεται η ευκαιρία να λυθεί μια παρεξήγηση που κρατάει χρόνια.στο cd έχει γίνει ένα λάθος και γράφεται πως η μουσική στην αδρεναλίνη είναι δικιά μου..ενώ είναι δικοί μου μόνο οι στίχοι.

    Και κατι ακομα για την ιστορια: Τα 3 μωρα στη φωτια ειχαν συμφωνησει πως το υλικο του πρωτου δισκου αποτελει συνολικη δουλεια απ'ολους και δεν ειναι του Σαλβαδορ.
    Επισης, στο παρελθον ο Παυλιδης τα ειχε βρει με τον Σαλβαδορ στο θεμα Αδρεναλινης.

    Καλη Χρονια!
    freakhood
    01.01.2008, 06:40
    Γραφεις:"βαζω μεσα και Αλεξιου, Γαλανη,Ιωαννιδη και πολλους αλλους ποιοτικους"

    (δικαιωμα σου να τους θεωρεις ποιοτικους ολους αυτους που αναφερεις. Δικαιωμα σου φιλε μου. Οπως και να θεωρεις ποιοτικο γκρουπ τα σπαθια. Η αυθεντικοτητα ομως σπανια συμβαδιζει με την εμπορικοτητα. Θα επρεπε να το γνωριζεις αυτο. Ο κακομοιρης ο Ασημος που ειχε λογοκριθει ακομα και απο τον Χατζιδακι(που εγω απλα δεν ασχολουμαι μαζι του)ειχε πει μερικες πολυ ωραιες κουβεντουλες για την τεχνη. Με τον Ασημο ομως ασχολουμαι.

    υγ:οι φελλοι παντα επιπλεουν. Να το ειχεις υποψη σου αυτο.
    Darien
    01.01.2008, 22:47
    Επειδη εχω χασει λιγο την μπαλα, με ποια εννοια θεωρεις οτι τα σπαθια ηταν εμπορικο συγκροτημα;
    dEUS
    02.01.2008, 07:12
    Ρε freak ξέρεις πολλούς που να μη πουλάνε τη μουσική τους?