ελληνική μουσική
    861 online   ·  210.853 μέλη

    Ολλανδία: Νομιμοποίηση του Κόμματος των Παιδοφίλων !

    Astron
    09.10.2006, 11:34
    Παράθεση:

    Το μέλος sindy-windy στις 08-10-2006 στις 23:57 έγραψε...

    ΩΡΑΙΑ !!! ΣΕ ΛΙΓΟ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝΕ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑ ΜΕ ΒΙΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΜΕ ΑΝΩΜΑΛΟΥΣ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΤΑΤΙΑΣ. ΜΑ ΚΑΛΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΟΒΑΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ?? ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΚΩΣ ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ Η ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΚΑΡΕΚΛΑ ΓΙΑΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΨΗΦΙΣΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΣΚΟΤΩΜΑ



    Είπαμε, κι εγώ είμαι κατά της σχέσης 12χρονων με μεγαλύτερους, αλλά μην συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα. Ο βιασμός δεν έχει καμία σχέση με αυτό που συζητάμε και κατά τη γνώμη μου είναι κάτι πολύ πολύ χειρότερο.
    Άσε που μόλις έστειλες στην ηλεκτρική καρέκλα όλο το δικαστήριο της Χάγης που νομιμοποίησε το κόμμα...
    Επειδή υποστήριξαν κάτι αιρετικό λοιπόν να τους σκοτώσουμε; Μα αν αυτοί πιστεύουν ότι τα 12χρονα είναι ικανά να επιλέξουν; Όπως είπα, κι εγώ διαφωνώ, αλλά το να θες να τους εκτελέσεις για τις απόψεις τους πάει πολύ και σίγουρα είναι χειρότερο από το να φιάξεις κόμμα παιδοφίλων.
    Melissanthi
    09.10.2006, 12:42
    Παράθεση:

    Το μέλος sindy-windy στις 08-10-2006 στις 23:57 έγραψε...

    ΩΡΑΙΑ !!! ΣΕ ΛΙΓΟ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝΕ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑ ΜΕ ΒΙΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΜΕ ΑΝΩΜΑΛΟΥΣ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΤΑΤΙΑΣ. ΜΑ ΚΑΛΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΟΒΑΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ?? ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΚΩΣ ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ Η ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΚΑΡΕΚΛΑ ΓΙΑΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΨΗΦΙΣΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΣΚΟΤΩΜΑ














    Συμφωνώ!

    Σκότωμα (και λίγα λέω) χρει'αζονται περισσότερο οι ίδιοι οι θύτες, και κυρίως οι δύο κατηγορίες πουαναφέρεις πιο πάνω!

    Στο θέμα των σεξουαλικών διαστροφών (αποκκλίσεων,όπως είθισται να λέγεται επιστημονικά) δεν θα έπρεπε να καταργηθεί η θανατική ποινή.

    Είναι μακράν τα πιο ειδεχθή εγκλήματα.



    Άντε στην υγειά μας!
    Astron
    09.10.2006, 14:22
    Παράθεση:

    Το μέλος Melissanthi στις 09-10-2006 στις 12:42 έγραψε...
    Σκότωμα (και λίγα λέω) χρει'αζονται περισσότερο οι ίδιοι οι θύτες, και κυρίως οι δύο κατηγορίες πουαναφέρεις πιο πάνω!

    Στο θέμα των σεξουαλικών διαστροφών (αποκκλίσεων,όπως είθισται να λέγεται επιστημονικά) δεν θα έπρεπε να καταργηθεί η θανατική ποινή.

    Είναι μακράν τα πιο ειδεχθή εγκλήματα.

    Άντε στην υγειά μας!



    Τί σχέση έχουν οι σεξουαλικές διαστροφές και οι σεξουαλικές αποκλίσεις με τα σεξουαλικά εγκλήματα; Μήπως τα έχεις μπερδέψει λίγο τα πράγματα;
    Melissanthi
    09.10.2006, 17:59
    Παράθεση:

    Το μέλος Astron στις 09-10-2006 στις 14:22 έγραψε...

    Παράθεση:

    Το μέλος Melissanthi στις 09-10-2006 στις 12:42 έγραψε...
    Σκότωμα (και λίγα λέω) χρει'αζονται περισσότερο οι ίδιοι οι θύτες, και κυρίως οι δύο κατηγορίες πουαναφέρεις πιο πάνω!

    Στο θέμα των σεξουαλικών διαστροφών (αποκκλίσεων,όπως είθισται να λέγεται επιστημονικά) δεν θα έπρεπε να καταργηθεί η θανατική ποινή.

    Είναι μακράν τα πιο ειδεχθή εγκλήματα.

    Άντε στην υγειά μας!



























    Τί σχέση έχουν οι σεξουαλικές διαστροφές και οι σεξουαλικές αποκλίσεις με τα σεξουαλικά εγκλήματα; Μήπως τα έχεις μπερδέψει λίγο τα πράγματα;

















    Δεν τα έχω μπερδέψει τα πράγματα. Οι σεξουαλικές διαστροφές (και φυσικά ΔΕΝ εννοώ την ομοφυλοφιλία) ως επί το πλείστον οδηγούν στα σεξουαλικά εγλήματα.Οι "άνθρωποι" οι οποίοι είναι σεξουαλικά διεστραμμένοι, παρουσιάζουν δηλαδή αποκκλίνουσα σεξουαλική συμπεριφορά έχουν ισχυρές πιθανότητες κάποια στιγμή να βλάψουν άλλα μέλη της κοινωνίας με τον έναν ή τον άλλον τρόπο.

    Έγινα σαφής?

    thank
    09.10.2006, 18:56
    Παράθεση:

    Το μέλος Melissanthi στις 09-10-2006 στις 17:59 έγραψε...

    Παράθεση:

    Το μέλος Astron στις 09-10-2006 στις 14:22 έγραψε...

    Παράθεση:

    Το μέλος Melissanthi στις 09-10-2006 στις 12:42 έγραψε...
    Σκότωμα (και λίγα λέω) χρει'αζονται περισσότερο οι ίδιοι οι θύτες, και κυρίως οι δύο κατηγορίες πουαναφέρεις πιο πάνω!

    Στο θέμα των σεξουαλικών διαστροφών (αποκκλίσεων,όπως είθισται να λέγεται επιστημονικά) δεν θα έπρεπε να καταργηθεί η θανατική ποινή.

    Είναι μακράν τα πιο ειδεχθή εγκλήματα.

    Άντε στην υγειά μας!




    Τί σχέση έχουν οι σεξουαλικές διαστροφές και οι σεξουαλικές αποκλίσεις με τα σεξουαλικά εγκλήματα; Μήπως τα έχεις μπερδέψει λίγο τα πράγματα;



    Δεν τα έχω μπερδέψει τα πράγματα. Οι σεξουαλικές διαστροφές (και φυσικά ΔΕΝ εννοώ την ομοφυλοφιλία) ως επί το πλείστον οδηγούν στα σεξουαλικά εγλήματα.Οι "άνθρωποι" οι οποίοι είναι σεξουαλικά διεστραμμένοι, παρουσιάζουν δηλαδή αποκκλίνουσα σεξουαλική συμπεριφορά έχουν ισχυρές πιθανότητες κάποια στιγμή να βλάψουν άλλα μέλη της κοινωνίας με τον έναν ή τον άλλον τρόπο.

    Έγινα σαφής?




    Είναι άλλο η έκφραση οργής για μία συγκεκριμένη πρακτική, στάση, όπως και αν τη πει κανείς και άλλο η επιβολή θανατικής ποινής στο όνομα πιθανοτήτων του να βλάψει κάποιος την κοινωνία. Μελλισάνθη, καταλαβαίνω απόλυτα τι θέλεις να εκφράσεις - έτσι νομίζω δηλαδή - αλλά η τεκμηρίωσή σου δεν με πείθει. Και δεν ειναι θέμα πειθούς, ειναι θέμα συνολικής στάσης απέναντι σε κάποια πράγματα.

    Σκότωμα θέλουν και οι εμποροι ηρωίνης, σκότωμα - για τους συγγενής των θυμάτων θέλουν και όσοι κάνουν ένα "απλό" έγλημα, σκότωμα θέλουν και όσοι βάζουν φωτία στα δάση ... Ετσι λέμε. Δεν νομίζω να οδηγεί πουθενά το να προτείνουμε τρόπους τιμωρίας σε ένα δημόσιο διάλογο. Δεν ειναι τόσο ευκολο βρε παιδία .... Κι εγώ, οταν διάβαζα τη συνέντευξη, ήθελα να του σπάσω τα μούτρα του τύπου, αλλά, αυτό ειναι αλλο, από το να προτείνουμε ηλεκτρικές καρέκλες, γκιλοτίνες και αποκεφαλισμούς.

    Κατα τ' άλλα συμφωνώ με τους προβληματισμούς, ή με την οργή, όπως και αν εκφράστηκε, καθώς και με την ανάγκη ορίων, στην άσκηση δικαιωμάτων. Απότι φαίνεται και σε σχέση με το αρχικό μου πόστ, οι ιδρυτές του κόμματος δεν ειναι τυχαίοι. Επίσης, ειναι σχεδόν βέβαιο, πως μέσω του κόμματος θα καλύπτονται οποιεσδήποτε πράξεις κατά ανηλίκων, με νομική στήριξη, πολιτική κάλυψη, επίκληση δικαιωμάτων κλπ.

    Στο κάτω - κάτω οι Δυτικές κοινωνίες θέτουν εκτός νόμου κινήσεις που έχουν ιδεολογικό υπόβαθρο πολύ πιο σοβαρό και τεκμηριωμένο από τα δικαιώματα των παιδοφίλων, αλλά θεωρούνται ως απειλή για τη ζωή, την ασφάλεια, τα δικαιώματα κλπ των πολιτών. Για το συγκεκριμένο θέμα η επίκληση δικαιωμάτων και Δημοκρατίας μου φαίνεται αστεία
    Astron
    09.10.2006, 19:14
    Παράθεση:

    Το μέλος Melissanthi στις 09-10-2006 στις 17:59 έγραψε...
    Δεν τα έχω μπερδέψει τα πράγματα. Οι σεξουαλικές διαστροφές (και φυσικά ΔΕΝ εννοώ την ομοφυλοφιλία) ως επί το πλείστον οδηγούν στα σεξουαλικά εγλήματα.Οι "άνθρωποι" οι οποίοι είναι σεξουαλικά διεστραμμένοι, παρουσιάζουν δηλαδή αποκκλίνουσα σεξουαλική συμπεριφορά έχουν ισχυρές πιθανότητες κάποια στιγμή να βλάψουν άλλα μέλη της κοινωνίας με τον έναν ή τον άλλον τρόπο.

    Έγινα σαφής?




    Όχι και τόσο... Έχουμε το εξής πρόβλημα: δεν ξέρω πώς ορίζεις την σεξουαλική διαστροφή. Εάν για παράδειγμα θεωρείς τον βιασμό σεξουαλική διαστροφή, είναι λάθος. (Στόχος του βιαστή στις περισσότερες περιπτώσεις -σύμφωνα πάντα με την ψυχολογία- δεν είναι η σεξουαλική απόλαυση, αλλά δεν θα επεκταθώ.)
    Γενικά αυτό που λες ότι οι σεξουαλικές διαστροφές οδηγούν ως επί το πλείστον στα σεξουαλικά εγκλήματα δεν ξέρω πού το βασίζεις.
    Αλλά ακόμα κι αν το δεχόμουν για να διευκολύνω την συζήτηση, προτείνεις να λιθοβολήσουμε κάποιους ανθρώπους επειδή είναι πιθανότερο να διαπράξουν έγκλημα;

    Astron
    09.10.2006, 19:18
    Παράθεση:

    Το μέλος thank στις 09-10-2006 στις 18:56 έγραψε...

    Επίσης, ειναι σχεδόν βέβαιο, πως μέσω του κόμματος θα καλύπτονται οποιεσδήποτε πράξεις κατά ανηλίκων, με νομική στήριξη, πολιτική κάλυψη, επίκληση δικαιωμάτων κλπ.




    Θάνο..ακόμα δεν ιδρύθηκε το κόμμα κι εσύ το έβαλες και μες τη βουλή!
    Δεν πιστεύω ότι η ύπαρξη ενός κόμματος μπορεί να επηρεάσει τον νόμο έτσι εύκολα. Μην ξεχνάμε ότι και στην Ελλάδα υπάρχουν 1200 κόμματα που πρεσβεύουν ό,τι μπορεί να φανταστεί κανείς.
    Εάν ο άλλος σπάσει τον νόμο, θα πάει φυλακή, τελείωσε. Είτε υπάρχει κόμμα είτε όχι, ο νόμος είναι νόμος.
    movflower
    09.10.2006, 19:32
    Η ελευθερία της έκφρασης είναι ανθρώπινο δικαίωμα. Όσο επικίνδυνη κι αν ακούγεται, φαντάζομαι κάπως έτσι θα νιώθανε οι Αμερικάνοι στη λέξη κουμμουνιστής προ δεκαετίας ακόμα.
    Όμως αν ξεπεράσουμε το λεγόμενο κοινωνικό ταμπού, το πρόβλημα είναι ηθικό. Όσο σεξουαλικά ώριμο αν είναι ένα παιδί, δεν παύει να είναι πνευματικά παιδί.
    Ακόμα και για την ηλικία των δεκαπέντε χρονών, που αναφέρατε, διατηρώ αμφιβολίες. Είναι αλήθεια ο μέσος έφηβος έτοιμος για την σεξουαλική ζωή; Και γιατί να επιμένουμε να σκοτώνουμε την αθωότητα, εθελοντικά και μη, ούτως ή άλλως;

    Εδώ και λίγα χρόνια ζω στην καρδιά της Ευρώπης. Βλέπω το φαινόμενο 13χρονες μητέρες. Οι πλείστες ανήκουν στην εργατική τάξη. Μεγαλώσανε σε περιβάλλον περιθωριακό και δυστυχώς θα συνεχίσουν σε μεγάλο βαθμό την παράδοση της οικογένειας τους. Φυσικά, έχουνε οικονομική στήριξη από την κυβέρνηση. Μπορούνε να επιστρέψουνε στο σχολείο, αν το επιθυμούνε. Όμως, στην ίδια κατηγορία ανήκουνε πολλά κορίτσια που βλέπουνε την μητρότητα ως επάγγελμα, όσο τρελλό κι αν ακούγεται. Αφού από τα παιδιά, παίρνουνε χρήματα. Σταματάνε το σχολείο, μένουνε στο σπίτι, και ζούνε με την κοινωνική πρόνοια.

    Αν κάποιο από αυτά τα κοριτσάκια έχει την τύχη, να διαθέτει έξυπνους γονείς, επιστρέφει στο σχολείο, και σίγουρα το λάθος της τόσο πρώωρης εγκυμοσύνης, την ωριμάζει περισσότερο και από την ίδια την μητρότητα.

    Τα περισσότερα αγόρια που έγιναν πατέρες με αυτό το τυχαίο γεγονός, φυσικά δεν λαμβάνουν μέρος στη ζωή του παιδιού τους, διότι δεν είναι ακόμα έτοιμοι για κάτι τόσο βαρύ για τους ώμους τους.
    Αφού, δεν είναι έτοιμοι για τις συνέπειες της πράξης, τότε δεν είναι και έτοιμοι για την πράξη την ίδια. Ή όχι;

    Στο νόμο, εδώ, η ώριμη σεξουαλικά ηλικία είναι τα 16 χρόνια. Όμως, σε πολλές περιπτώσεις, κρίνονται διαφορετικά τα 16χρονα κορίτσια από τα 16χρονα αγόρια. Τα πρώτα μπορεί να μην θεωρηθούν καν ανήλικα και ο ενήλικας εραστής τους, να μην βρεθεί καν στο δικαστήριο. Μια ενήλικη γυναίκα όμως που είχε ερωτική σχέση με 16χρονο, δεν πρόκειται να γλυτώσει την ποινή.
    Κανονικά, θα έπρεπε ανεξάρτητα της βιολογικής ωρίμανσης, να ισχύει ο ίδιος νόμος για όλους, χωρίς εξαίρεση.
    Στο ίδιο σημείο, θα έπρεπε να υπάρχει διάκριση μεταξύ ενός 18χρονου και ενός 25+ χρονου ενήλικα. Όπως έθιξε πολύ σωστά ο Άστρον, διώκονται ακριβώς με τον ίδιο τρόπο. Λανθασμένα βέβαια παραπατήματα του ποινικού κώδικα.

    Όσο για το σημείο που ανέφερε κάποια φίλη, πως στην Αμερική οι παιδεραστές, μπορεί να πάρουν μέχρι και είκοσι χρόνια, τι να πω; Η Αμερική δεν φημίζεται για την ανθρωπιά της, ούτως ή άλλως. Δεν είναι και το καλύτερο παράδειγμα. όσο κι αν θέλω να μεγαλώσω τα παιδιά μου κάποτε, σε μια χώρα χωρίς νομικά προστατευόμενους παιδοφιλικούς, άλλο τόσο δεν θέλω να τα μεγαλώσω σε μια φυλακισμένη και καταπιεστική κοινωνία. Είμαστε πολύ τυχεροί που ζούμε στην Εύρώπη.

    Ας ελπίσουμε μόνο, να μην κατέβει το όριο ηλικίας σε 12 χρόνια, διότι μετά δεν ξέρω τι θα γλυτώσει τα παιδιά. Αν καταφέρουν τώρα τα 12, στο μέλλον θα κατέβει κι άλλο, κι άλλο. Ένα ξέφραγο αμπέλι η παιδική ηλικία. Εμάς καθήκον μας είναι να την προστατέψουμε.



    thank
    09.10.2006, 19:57
    Παράθεση:

    Το μέλος movflower στις 09-10-2006 στις 19:32 έγραψε...

    ........ όσο κι αν θέλω να μεγαλώσω τα παιδιά μου κάποτε, σε μια χώρα χωρίς νομικά προστατευόμενους παιδοφιλικούς, άλλο τόσο δεν θέλω να τα μεγαλώσω σε μια φυλακισμένη και καταπιεστική κοινωνία.

    .............. 'Ενα ξέφραγο αμπέλι η παιδική ηλικία. Εμάς καθήκον μας είναι να την προστατέψουμε.





    Μετά από αυτό το κειμενάκι εγώ ... σιωπώ. Παυλο, ναι οκ με έπιασε η μελλοντολογία μου. Αλλά τώρα, ότι και αν πουμε, η movflower τα ειπε όλα, έτσι νομίζω.
    Melissanthi
    09.10.2006, 23:30
    Παράθεση:

    Το μέλος Astron στις 09-10-2006 στις 19:14 έγραψε...

    Παράθεση:

    Το μέλος Melissanthi στις 09-10-2006 στις 17:59 έγραψε...
    Δεν τα έχω μπερδέψει τα πράγματα. Οι σεξουαλικές διαστροφές (και φυσικά ΔΕΝ εννοώ την ομοφυλοφιλία) ως επί το πλείστον οδηγούν στα σεξουαλικά εγλήματα.Οι "άνθρωποι" οι οποίοι είναι σεξουαλικά διεστραμμένοι, παρουσιάζουν δηλαδή αποκκλίνουσα σεξουαλική συμπεριφορά έχουν ισχυρές πιθανότητες κάποια στιγμή να βλάψουν άλλα μέλη της κοινωνίας με τον έναν ή τον άλλον τρόπο.

    Έγινα σαφής?




    Όχι και τόσο... Έχουμε το εξής πρόβλημα: δεν ξέρω πώς ορίζεις την σεξουαλική διαστροφή. Εάν για παράδειγμα θεωρείς τον βιασμό σεξουαλική διαστροφή, είναι λάθος. (Στόχος του βιαστή στις περισσότερες περιπτώσεις -σύμφωνα πάντα με την ψυχολογία- δεν είναι η σεξουαλική απόλαυση, αλλά δεν θα επεκταθώ.)
    Γενικά αυτό που λες ότι οι σεξουαλικές διαστροφές οδηγούν ως επί το πλείστον στα σεξουαλικά εγκλήματα δεν ξέρω πού το βασίζεις.
    Αλλά ακόμα κι αν το δεχόμουν για να διευκολύνω την συζήτηση, προτείνεις να λιθοβολήσουμε κάποιους ανθρώπους επειδή είναι πιθανότερο να διαπράξουν έγκλημα;













    Ο βιασμός ΕΙΝΑΙ σεξουαλική διαστροφή. Αν έχεις εγκυκλοπαίδεια Larousse Brittanica άνοιξε και έλεγξέ το.
    Εν πάσει περιπτώσει, αν δε θεωρείται διαστροφή, τότε τι θεωρείται? Φυσιολογική και κοινώς αποδεκτή συμπεριφορά?

    Προσωπικά ποτέ δεν με αφορούσαν τα αίτια που οδήγησαν έναν εγληματία να διαπράξει ένα συγκεκριμένο, σεξουαλικό στην περίπτωση μας,έγκλημα.

    Εμένα με αφορά το αποτέλεσμα και οι συνέπειες που επιφέρει ένα τέτοιο έγλημα στον παθόντα.

    Προτεραιότητα είναι η υπεράσπιση της σωματικής ακεραιότητας και προσωπικής ασφάλειας των πολιτών. Τουλάχιστον,αυτό νομίζω ότι θα έπρεπε να είναι το θεμελιώδες ανθρώπινο δικαίωμα.
    Τώρα το ποιος και το γιατί διαπράττει ένα τέτοιο έγκλημα, είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο και δεν με απασχολεί. Το θέμα είναι ότι την πληρώνει ένας αθώος πάντα.

    Και όσον αφορά στη θανατική ποινή, επειδή είδα κάποιες ενστάσεις, να συμπληρώσω ότι ενστερνίζομαι απόλυτα μια φράση που είχε πει ο Πρωταγόρας:

    "Τον μη δυνάμενον αιδούς και δίκης μετέχειν,κτείνειν αυτόν ως νόσον πόλεως""

    Εν ολίγοις,η φράση αυτή σημαίνει ότι όποιος δεν μπορεί να υπακούσει στους Νόμους και να σεβαστεί τη δικαιοσύνη θα έπρεπε να σκοτώνεται ως αρρώστια της πόλης...

    Κι η αλήθεια είναι ότι τέτοιοι άνθρωποι αποτελούν πραγματική απειλή για την κοινωνία
    movflower
    09.10.2006, 23:47
    Ναι αλλά και η δολοφονία ακόμα και ως θανατική ποινή, είναι διαστροφή. Διότι μαζί με τους ένοχους, καταδικάζονται και αθώοι. Όπως είπες, την πληρώνει πάντα κάποιος αθώος.
    Διότι και τον Σωκράτη τον καταδίκασαν σε θάνατο και τον Χριστό. Άνθρωποι που δεν καταλάβαιναν την ύπαρξη και το έργο των δύο.
    Να αφαιρείται από την κοινωνία, ναι, αλλά όχι ως πτώμα δύο μέτρα κάτω από την γη. Να απομακρύνεται σε κάποιο ίδρυμα, φυλακή.



    Astron
    10.10.2006, 01:59
    Παράθεση:

    Το μέλος Melissanthi στις 09-10-2006 στις 23:30 έγραψε...
    Ο βιασμός ΕΙΝΑΙ σεξουαλική διαστροφή. Αν έχεις εγκυκλοπαίδεια Larousse Brittanica άνοιξε και έλεγξέ το.
    Εν πάσει περιπτώσει, αν δε θεωρείται διαστροφή, τότε τι θεωρείται? Φυσιολογική και κοινώς αποδεκτή συμπεριφορά?

    Προσωπικά ποτέ δεν με αφορούσαν τα αίτια που οδήγησαν έναν εγληματία να διαπράξει ένα συγκεκριμένο, σεξουαλικό στην περίπτωση μας,έγκλημα.

    Εμένα με αφορά το αποτέλεσμα και οι συνέπειες που επιφέρει ένα τέτοιο έγλημα στον παθόντα.

    Προτεραιότητα είναι η υπεράσπιση της σωματικής ακεραιότητας και προσωπικής ασφάλειας των πολιτών. Τουλάχιστον,αυτό νομίζω ότι θα έπρεπε να είναι το θεμελιώδες ανθρώπινο δικαίωμα.
    Τώρα το ποιος και το γιατί διαπράττει ένα τέτοιο έγκλημα, είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο και δεν με απασχολεί. Το θέμα είναι ότι την πληρώνει ένας αθώος πάντα.

    Και όσον αφορά στη θανατική ποινή, επειδή είδα κάποιες ενστάσεις, να συμπληρώσω ότι ενστερνίζομαι απόλυτα μια φράση που είχε πει ο Πρωταγόρας:

    "Τον μη δυνάμενον αιδούς και δίκης μετέχειν,κτείνειν αυτόν ως νόσον πόλεως""

    Εν ολίγοις,η φράση αυτή σημαίνει ότι όποιος δεν μπορεί να υπακούσει στους Νόμους και να σεβαστεί τη δικαιοσύνη θα έπρεπε να σκοτώνεται ως αρρώστια της πόλης...

    Κι η αλήθεια είναι ότι τέτοιοι άνθρωποι αποτελούν πραγματική απειλή για την κοινωνία



    Αγαπητή Melissanthi, μετά από την προτροπή σου διάβασα την εγκυκλοπαίδεια Μπριτάννικα (μάλιστα είναι σχετικά καινούρια του 2001) και στον βιασμό δεν αναφέρεται τίποτα περί διαστροφής, παρά μόνο η ανάλυσή του ως ποινικό αδίκημα.
    Σύμφωνα πάλι με την ίδια εγκυκλοπαίδεια, στην ψυχιατρική σε γενικές γραμμές σεξουαλικές διαστροφές θεωρούνται τα ακόλουθα: φετιχισμός, ηδονοβλεψία, επιδειξιομανία, σαδομαζοχισμός, ομοφυλοφιλία, νεκροφιλία, παιδοφιλία, γεροντοφιλία, κτηνοβασία κλπ* Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι ο όρος διαστροφή είναι όρος ηθικός και επομένως αλλάζει και προσαρμόζεται κάθε φορά στην εκάστοτε κοινωνία.
    Τί θέλω να πω με όλα αυτά; Ότι είναι πολύ επικίνδυνο να τσουβαλιάζουμε όλες τις παραπάνω κατηγορίες σε μία με τον γενικό όρο "Σεξουαλικά Διεστραμμένος" και να τον ρίχνουμε στην πυρά ή να τον θεωρούμε απευθείας άρρωστο. Μάλιστα η σύγχρονη ψυχολογία και ψυχιατρική αποφεύγει να χρησιμοποιεί τον όρο διαστροφή ακριβώς επειδή είναι όρος ηθικός, και αυτές τις συμπεριφορές τις ονομάζει απλά αποκλίσεις από τις συνηθισμένες συμπεριφορές.

    Εάν οι προηγούμενες κοινωνίες ήταν τόσο σκληρές όσο τα λεγόμενα του Πρωταγόρα που υιοθετείς, θα είχαν καταλήξει πολλοί ομοφυλόφιλοι στην ηλεκτρική καρέκλα ως σεξουαλικά διεστραμμένοι και επικίνδυνοι (λες και δεν τους έφτανε η κόλαση που τους έταζε η θρησκεία).
    Διαστροφές άλλωστε δεν είναι μόνο σεξουαλικές, είναι και κοινωνικές: Ο Χίτλερ θεωρούσε ότι οι εβραίοι αποτελούν αρρώστια για το έθνος του, ακριβώς όπως αναφέρεις στο τέλος του κειμένου σου με την φράση του Πρωταγόρα.

    Το αν κάποιος ερεθίζεται σεξουαλικά με φετιχισμό, ή σαδομαζοχισμό κλπ κλπ καθόλου δεν πρέπει να μας ενδιαφέρει, και όπως πολύ σωστά λες σημασία έχει το αποτέλεσμα. Δεν με απασχολεί λοιπόν το πώς κάποιος εκφράζεται σεξουαλικά. Αν τα γούστα του είναι τα 12 χρονα, δικό του πρόβλημα.
    Αλλά ακόμα και εάν το θεωρήσουμε ως αρρώστια, ποιος τον έκανε άρρωστο; Η κοινωνία προφανώς. Άρα με την θανατική ποινή η κοινωνία θα σκοτώσει τον άρρωστο που εκείνη δημιούργησε!
    Για να μην παρεξηγηθώ πάλι, θέλω να καταστήσω σαφές ότι θεωρώ λάθος τις σχέσεις μεγάλων με 12χρονα. Όμως δεν μπορώ να τους στερήσω το δικαίωμα να πιστεύουν ότι τέτοιες σχέσεις είναι φυσιολογικές. Βέβαια όπως είπα και στον Θάνο, εάν προσπαθήσουν να κάνουν κάτι τέτοιο θα σκοντάψουν στον νόμο και το πιθανότερο είναι να βρεθούν στην φυλακή όπως βλέπουμε συχνά να γίνεται και στην Αμερική. Και όπως είναι τα πράγματα σήμερα συμφωνώ κι εγώ ότι μια τέτοια πράξη καλώς είναι παράνομη.

    Για να ανακεφαλαιώσω, εκεί που διαφωνούμε είναι ότι ουσιαστικά εσύ θεωρείς τους παρεκκλίνοντες απ' τα συνηθισμένα ως ενόχους πριν καν διαπράξουν το "έγκλημα". Μετά από όσα έχει περάσει ο πολιτισμός μας και από το αίμα χιλιάδων αθώων που εκτελέστηκαν κατά τα σκοτεινά χρόνια του μεσαίωνα αλλά και ύστερα νομίζω πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί και να μην βιαζόμαστε να ρίξουμε τους διαφορετικούς -όσο τρομακτικοί κι αν μας φαίνονται- στην πυρά.


    *
    (Απ' την άλλη εάν εντάξουμε τον βιασμό στο σαδισμό τότε ναι μπορεί να θεωρηθεί διαστροφή, αλλά κατά τη γνώμη μου ο βιασμός είναι ένα γενικότερο φαινόμενο, δηλαδή μια κοινωνική διαστροφή, όχι αποκλειστικά σεξουαλική. Άλλα βιβλία ψυχολογίας που διαβάζω, πιο καινούρια, αρνούνται γενικότερα τον όρο της διαστροφής. Πάντως όπως και να 'χει ο βιασμός αποτελεί σοβαρό αδίκημα και πρέπει κατά τη γνώμη μου να τιμωρείται όσο πιο σκληρά γίνεται. Δεν βλέπω όμως καμία σχέση ανάμεσα πχ στον βιαστή και σε κάποιον που την βρίσκει με φετιχιστικά αντικείμενα ή με κάποια άλλη "διαστροφή". Δεν είναι άδικο λοιπόν να λέμε εν γένει ότι οι σεξουαλικές διαστροφές οδηγούν στα σεξουαλικά εγκλήματα; Για μένα ένα είναι το πρόβλημα: η βία. Εκεί είναι που ξεφεύγει το πράγμα και γίνεται έγκλημα).
    yiannisyiannis
    10.10.2006, 10:22
    Η νομιμοποίηση αυτού του κόμματος από το διεθνές δικαστήριο της Χάγης, αναδεικνύει περίτρανα το κατάντημα της κοινωνίας μας. Στο όνομα μιας "δήθεν" ελευθερίας, προωθείται η εκμετάλλευση. Στο όνομα μιας "δήθεν" ελευθερίας, νομιμοποιείται ο ισχυρός έτσι ώστε να εκμεταλλεύεται τον ανίσχυρο.

    Και οι περισσότεροι από εμάς που αντιστεκόμαστε, αγωνιζόμαστε ώστε να αποδείξουμε τα αυτονόητα. Σήμερα κόμμα παιδεραστών, αύριο κόμμα κατά συρροή δολοφόνων, μεθαύριο κόμμα δεν ξέρω εγώ τι και πάει λέγοντας.

    Είναι τραγικό κάποιοι να προσπαθούν να δικαιολογήσουν αυτή την απόφαση του διεθνούς δικαστηρίου στο όνομα αυτής της "δήθεν ελευθερίας" και οι υπόλοιποι να προσπαθούν να αποδείξουν το αυτονόητο. Ποιας ελευθερίας δηλαδή; Σε όλη την υφήλιο άνθρωποι διεξήγαγαν αιματηρούς αγώνες για την ελευθερία τους. Μια ελευθερία που υποτίθεται ότι συμβάλει ώστε να κάνει τον κόσμο μας καλύτερο. Οι παιδεραστές κινούνται προς αυτή την κατεύθυνση; Ανήκουν κι αυτοί στο παγκοσμιοποιημένο όραμα ενός καλύτερου κόσμου;

    Όχι ευχαριστώ, δεν θα πάρω.

    Τελειώνοντας, αυτό που θέλω να πω είναι πως τα μεγαλύτερα σύγχρονα εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας και κατά της κοινωνίας μας γενικότερα, θα τελούνται πλέον με το πρόσχημα αυτής της "δήθεν" ελευθερίας. Αυτής που κάποιοι προσπαθούν να δικαιολογήσουν.

    Λυπάμαι επίσης που αυτό το δικαστήριο, κατά πάσα πιθανότητα θα επιδικάσει και τις ελληνοτουρκικές διαφορές. Θεός φυλάξει!


    Η σωτηρία της ψυχής είναι πολύ μεγάλο πράγμα, σαν ταξιδάκι αναψυχής μ’ ένα κρυμμένο τραύμα.

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : yiannisyiannis στις 10-10-2006 10:24 ]


    vouliakis
    10.10.2006, 13:44
    Παράθεση:

    Το μέλος yiannisyiannis στις 10-10-2006 στις 10:22 έγραψε...

    Λυπάμαι επίσης που αυτό το δικαστήριο, κατά πάσα πιθανότητα θα επιδικάσει και τις ελληνοτουρκικές διαφορές. Θεός φυλάξει!






    Από όσα γνωρίζω, δεν είναι το Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης που πήρε αυτή την απόφαση, αλλά το τοπικό δικαστήριο της πόλης.

    Και με την ευκαιρία, ένα ενδιαφέρον κείμενο από τον raresteak...


    Melissanthi
    12.10.2006, 23:53
    Παράθεση:

    Το μέλος Astron στις 10-10-2006 στις 01:59 έγραψε...

    Παράθεση:

    Το μέλος Melissanthi στις 09-10-2006 στις 23:30 έγραψε...
    Ο βιασμός ΕΙΝΑΙ σεξουαλική διαστροφή. Αν έχεις εγκυκλοπαίδεια Larousse Brittanica άνοιξε και έλεγξέ το.
    Εν πάσει περιπτώσει, αν δε θεωρείται διαστροφή, τότε τι θεωρείται? Φυσιολογική και κοινώς αποδεκτή συμπεριφορά?

    Προσωπικά ποτέ δεν με αφορούσαν τα αίτια που οδήγησαν έναν εγληματία να διαπράξει ένα συγκεκριμένο, σεξουαλικό στην περίπτωση μας,έγκλημα.

    Εμένα με αφορά το αποτέλεσμα και οι συνέπειες που επιφέρει ένα τέτοιο έγλημα στον παθόντα.

    Προτεραιότητα είναι η υπεράσπιση της σωματικής ακεραιότητας και προσωπικής ασφάλειας των πολιτών. Τουλάχιστον,αυτό νομίζω ότι θα έπρεπε να είναι το θεμελιώδες ανθρώπινο δικαίωμα.
    Τώρα το ποιος και το γιατί διαπράττει ένα τέτοιο έγκλημα, είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο και δεν με απασχολεί. Το θέμα είναι ότι την πληρώνει ένας αθώος πάντα.

    Και όσον αφορά στη θανατική ποινή, επειδή είδα κάποιες ενστάσεις, να συμπληρώσω ότι ενστερνίζομαι απόλυτα μια φράση που είχε πει ο Πρωταγόρας:

    "Τον μη δυνάμενον αιδούς και δίκης μετέχειν,κτείνειν αυτόν ως νόσον πόλεως""

    Εν ολίγοις,η φράση αυτή σημαίνει ότι όποιος δεν μπορεί να υπακούσει στους Νόμους και να σεβαστεί τη δικαιοσύνη θα έπρεπε να σκοτώνεται ως αρρώστια της πόλης...

    Κι η αλήθεια είναι ότι τέτοιοι άνθρωποι αποτελούν πραγματική απειλή για την κοινωνία



    Αγαπητή Melissanthi, μετά από την προτροπή σου διάβασα την εγκυκλοπαίδεια Μπριτάννικα (μάλιστα είναι σχετικά καινούρια του 2001) και στον βιασμό δεν αναφέρεται τίποτα περί διαστροφής, παρά μόνο η ανάλυσή του ως ποινικό αδίκημα.
    Σύμφωνα πάλι με την ίδια εγκυκλοπαίδεια, στην ψυχιατρική σε γενικές γραμμές σεξουαλικές διαστροφές θεωρούνται τα ακόλουθα: φετιχισμός, ηδονοβλεψία, επιδειξιομανία, σαδομαζοχισμός, ομοφυλοφιλία, νεκροφιλία, παιδοφιλία, γεροντοφιλία, κτηνοβασία κλπ* Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι ο όρος διαστροφή είναι όρος ηθικός και επομένως αλλάζει και προσαρμόζεται κάθε φορά στην εκάστοτε κοινωνία.
    Τί θέλω να πω με όλα αυτά; Ότι είναι πολύ επικίνδυνο να τσουβαλιάζουμε όλες τις παραπάνω κατηγορίες σε μία με τον γενικό όρο "Σεξουαλικά Διεστραμμένος" και να τον ρίχνουμε στην πυρά ή να τον θεωρούμε απευθείας άρρωστο. Μάλιστα η σύγχρονη ψυχολογία και ψυχιατρική αποφεύγει να χρησιμοποιεί τον όρο διαστροφή ακριβώς επειδή είναι όρος ηθικός, και αυτές τις συμπεριφορές τις ονομάζει απλά αποκλίσεις από τις συνηθισμένες συμπεριφορές.

    Εάν οι προηγούμενες κοινωνίες ήταν τόσο σκληρές όσο τα λεγόμενα του Πρωταγόρα που υιοθετείς, θα είχαν καταλήξει πολλοί ομοφυλόφιλοι στην ηλεκτρική καρέκλα ως σεξουαλικά διεστραμμένοι και επικίνδυνοι (λες και δεν τους έφτανε η κόλαση που τους έταζε η θρησκεία).
    Διαστροφές άλλωστε δεν είναι μόνο σεξουαλικές, είναι και κοινωνικές: Ο Χίτλερ θεωρούσε ότι οι εβραίοι αποτελούν αρρώστια για το έθνος του, ακριβώς όπως αναφέρεις στο τέλος του κειμένου σου με την φράση του Πρωταγόρα.

    Το αν κάποιος ερεθίζεται σεξουαλικά με φετιχισμό, ή σαδομαζοχισμό κλπ κλπ καθόλου δεν πρέπει να μας ενδιαφέρει, και όπως πολύ σωστά λες σημασία έχει το αποτέλεσμα. Δεν με απασχολεί λοιπόν το πώς κάποιος εκφράζεται σεξουαλικά. Αν τα γούστα του είναι τα 12 χρονα, δικό του πρόβλημα.
    Αλλά ακόμα και εάν το θεωρήσουμε ως αρρώστια, ποιος τον έκανε άρρωστο; Η κοινωνία προφανώς. Άρα με την θανατική ποινή η κοινωνία θα σκοτώσει τον άρρωστο που εκείνη δημιούργησε!
    Για να μην παρεξηγηθώ πάλι, θέλω να καταστήσω σαφές ότι θεωρώ λάθος τις σχέσεις μεγάλων με 12χρονα. Όμως δεν μπορώ να τους στερήσω το δικαίωμα να πιστεύουν ότι τέτοιες σχέσεις είναι φυσιολογικές. Βέβαια όπως είπα και στον Θάνο, εάν προσπαθήσουν να κάνουν κάτι τέτοιο θα σκοντάψουν στον νόμο και το πιθανότερο είναι να βρεθούν στην φυλακή όπως βλέπουμε συχνά να γίνεται και στην Αμερική. Και όπως είναι τα πράγματα σήμερα συμφωνώ κι εγώ ότι μια τέτοια πράξη καλώς είναι παράνομη.

    Για να ανακεφαλαιώσω, εκεί που διαφωνούμε είναι ότι ουσιαστικά εσύ θεωρείς τους παρεκκλίνοντες απ' τα συνηθισμένα ως ενόχους πριν καν διαπράξουν το "έγκλημα". Μετά από όσα έχει περάσει ο πολιτισμός μας και από το αίμα χιλιάδων αθώων που εκτελέστηκαν κατά τα σκοτεινά χρόνια του μεσαίωνα αλλά και ύστερα νομίζω πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί και να μην βιαζόμαστε να ρίξουμε τους διαφορετικούς -όσο τρομακτικοί κι αν μας φαίνονται- στην πυρά.


    *
    (Απ' την άλλη εάν εντάξουμε τον βιασμό στο σαδισμό τότε ναι μπορεί να θεωρηθεί διαστροφή, αλλά κατά τη γνώμη μου ο βιασμός είναι ένα γενικότερο φαινόμενο, δηλαδή μια κοινωνική διαστροφή, όχι αποκλειστικά σεξουαλική. Άλλα βιβλία ψυχολογίας που διαβάζω, πιο καινούρια, αρνούνται γενικότερα τον όρο της διαστροφής. Πάντως όπως και να 'χει ο βιασμός αποτελεί σοβαρό αδίκημα και πρέπει κατά τη γνώμη μου να τιμωρείται όσο πιο σκληρά γίνεται. Δεν βλέπω όμως καμία σχέση ανάμεσα πχ στον βιαστή και σε κάποιον που την βρίσκει με φετιχιστικά αντικείμενα ή με κάποια άλλη "διαστροφή". Δεν είναι άδικο λοιπόν να λέμε εν γένει ότι οι σεξουαλικές διαστροφές οδηγούν στα σεξουαλικά εγκλήματα; Για μένα ένα είναι το πρόβλημα: η βία. Εκεί είναι που ξεφεύγει το πράγμα και γίνεται έγκλημα).


















    Κύττα, όταν λέω κάτι είμαι σαφής: Στην Μπριτάννικα ο βιασμός εντάσσεται στις σεξουαλικές αποκκλίσεις! Το έχω κυττάξει και το ξέρω. Αν θέλεις να το σκανάρω και να σου το φέρω, τι να άλλο να πώ?

    Προτείνω το θέμα να κλείσει εδώ γιατί δεν βλέπω να οδηγεί κάπου. Ποιος είπε ότι ο διάλογος λύνει πάντα τις διαφορές?

    Επίσης έχει καταντήσει σαν θέμα έκθεσης της Γ' Λυκείου κι επειδή είχα αρκετά από αυτά τον προηγούμενο χρόνο, δεν διατίθεμαι να το επαναλάβω. Η μόνη διαφορά είναι ότι πάντα έκανα την τάξη να συμφωνεί μαζί μου σε αυτά τα θέματα, κάτι που εδώ για κάποιο λόγο δε φαίνεται να γίνεται.

    Εν πάση περιπτώσει, επειδή σπουδάζω Νομική, αισθάνομαι τουλάχιστον τυχερή γιατί αντί να σχολιάζω απλά αυτές τις απόψεις σε ένα site μουσικής (που είναι και λίγο άσχετο με τον τομέα) θα μπορέσω κάποια στιγμή να τις εφαρμόσω στην πράξη...

    Άρα πραγματικά αυτή η αντιγνωμία δεν έχει κανένα νόημα. Ούτε εσύ,ούτε κι εγώ πρόκειται να αλλάξουμε αυτά που πιστεύουμε επί του συγκεκριμένου θέματος. Σου είπα μόνο τη διαφορά μας..

    Συγγνώμη .
    rigas
    25.10.2006, 10:32
    Παράθεση:

    Το μέλος Zefuros στις 02-10-2006 στις 17:26 έγραψε...

    ΡΕ ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΚΑΛΑ......ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΛΑ....ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ??????
    ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙΣ ΠΕΤΡΕΣ? ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ...


    --------------------------------------------------
    Σωστός!

    Τους κατεβάσαμε απ' τα δέντρα για να μας διδάξουν Δημοκρατία. ΤΑ Ζ...Α
    semplice
    25.10.2006, 13:49
    Παράθεση:

    Το μέλος margo στις 02-10-2006 στις 17:55 έγραψε...

    Την είχα διαβάσει τη συνέντευξη στο Έψιλον πριν αρκετό καιρό αλλά δεν περίμενα οτι θα επέτρεπε την ίδρυση του κόμματος το διεθνές δικαστήριο της Χάγης.




    Δεν βρίσκω λόγια να χαρακτηρίσω αυτό που έγινε!!!((

    Σε αυτό το διεθνές δικαστήριο θέλουμε και εμείς να πάμε για να λύσουμε τις "διαφορές" μας με την Τουρκία.
    Στο ίδιο έγινε ότι έγινε με τη Σερβία και τον Μιλόσεβιτς.Τι να πούμε παραπάνω?



    pol-gt
    28.11.2007, 20:27
    ...

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : pol-gt στις 30-11-2007 09:11 ]


    StavmanR
    29.11.2007, 01:24
    Επειδή μάθαμε να αποφασίζουμε και να διατάσσουμε πριν γνωρίσουμε, καλό θα ήταν να ρίξουμε μία ματιά στα αίτια της εμφανίσεως της παιδοφιλίας.

    Αναδημοσίευση από την ιστοσελίδα www.archive.gr

    ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ (παιδοφιλίας)

    Προδιαθεσικοί παράγοντες

    Ένας παράγοντας που μπορούμε να πούμε με ασφάλεια ότι αποτελεί προδιαθεσικό παράγοντα για την παιδική σεξουαλική κακοποίηση είναι το ανδρικό φύλο, δηλαδή, ότι οι άνδρες έχουν μεγαλύτερη πιθανότητα να κακοποιήσουν σε σχέση με τις γυναίκες.

    Ένας άλλος παράγοντας είναι η ενσυναισθησία (empathy)* . Βρέθηκε ότι, τα άτομα που κακοποιούν σεξουαλικά τα παιδιά έχουν ιδιαίτερη έλλειψη ενσυναισθησίας απέναντι στα θύματά τους, παρουσιάζουν κάποια ενσυναισθησία απέναντι στα θύματα των άλλων δραστών, και δείχνουν φυσιολογική ενσυναισθησία απέναντι σε όλα τα υπόλοιπα παιδιά (Marshall, et al, 1994). Το εύρημα αυτό δείχνει ότι οι δράστες έχουν την ιδιότητα να περιορίζουν την ενσυναισθησία απέναντι στα θύματά τους, να διαστρέφουν τον τρόπο που τα αντιλαμβάνονται, φτάνοντας έτσι εύκολα στην κακοποίηση.

    Αναφέρθηκε επίσης ότι τα άτομα που κακοποιούν σεξουαλικά τα παιδιά έχουν εξαιρετικά χαμηλή αυτοπεποίθηση** , ενώ το 60% αυτών έχουν σημαντική πτώση στην αυτοεκτίμηση το χρονικό διάστημα πριν την διάπραξη (Pithers et al, 1989). Η έλλειψη ερωτικής σχέσης και η μοναχικότητα των ατόμων αυτών φαίνεται να πηγάζει από την υιοθέτηση δυσλειτουργικών και ανεπαρκών μορφών προσκόλλησης (Garlick et al, 1996).

    Η μορφή και ο χρόνος έναρξης των παρεκκλινοντων φαντασιώσεων αποτελεί σημαντικό κινητήριο παράγοντα, αν και τα αποτελέσματα για την επικράτησή τους είναι αντικρουόμενα. Ποσοστά που κυμαίνονται από 20-50% των δραστών ανέφεραν ύπαρξη φαντασιώσεων πριν τη διάπραξη (Abel et al, 1987).

    Ένας άλλος σημαντικός προδιαθεσικός παράγοντας είναι οι γνωσιακές διαστροφές. Οι ερευνητές χρησιμοποιούν τον όρο αυτό για να συμπεριλάβουν ποικίλα χαρακτηριστικά σκέψης, όπως, ελαχιστοποίηση, άρνηση, και απόδοση ευθυνών σε άλλους ή διαταραγμένες αντιλήψεις σχετικά με τη συμπεριφορά των παιδιών, ή ακόμα και την σεξουαλικότητα των παιδιών (Pithers et al, 1989). Οι Abel et al (1989), χρησιμοποιώντας την Γνωσιακή Κλίμακα των Abel et al (1984), βρήκαν ότι τα άτομα που κακοποιούν σεξουαλικά τα παιδιά έχουν πληθώρα διαταραγμένων γνωσιών όπως ότι, τα παιδιά ενδιαφέρονται να έχουν σεξουαλικές εμπειρίες με τους μεγάλους ή ότι διασκεδάζουν και ωφελούνται από τις εμπειρίες αυτές.

    Ανάμεσα στους πρώιμους προδιαθεδικούς παράγοντες περιλαμβάνονται οι σχέσεις γονέα-παιδιού. Πράγματι, ανιχνεύθηκαν διαταραγμένες σχέσεις μεταξύ δράστη στη παιδική ηλικία και γονέων του . Ο τύπος μάλιστα των σχέσεων αυτών θεωρήθηκε αιτιολογικός για την μετέπειτα πορεία του δράστη (Marshall et al, 1993). Συχνές επίσης είναι οι αναφορές για πρώιμη σεξουαλική κακοποίηση των δραστών στη διάρκεια της παιδικής τους ηλικίας. Τα ποσοστά κυμαίνονται από 0-67%, ανάλογα με τον ορισμό της σεξουαλικής κακοποίησης (Hanson & Slater, 1988). Συγκεκριμένα βρέθηκε ότι το 50% των σεξουαλικών και το 20% μη-σεξουαλικών φυλακισμένων παραπτωματιών υπήρξαν θύματα σωματικής σεξουαλικής κακοποίησης κατά την παιδική τους ηλικία (Dhawan & Marshall, 1996) . Ερώτημα παραμένει γιατί αυτή η εμπειρία να οδηγεί σε διάπραξη κακοποίησης κατά την ενηλικίωση αντί στην αναστολή τέτοιων πράξεων. Εάν η πρώιμη σεξουαλική κακοποίηση βιώνεται σαν τραυματική γιατί τότε ένα άτομο να κακοποιεί κάποιο άλλο;

    Oι έφηβοι που κακοποιούν σεξουαλικά τα παιδιά

    Τα τελευταία χρόνια η βιβλιογραφία δείχνει ότι ένα μεγάλο μέρος των εφήβων που κακοποιούν σεξουαλικά τα παιδιά είναι πραγματικοί και όχι περιστασιακοί δράστες. Για τον λόγο αυτόν, η ομάδα αυτή των δραστών διερευνάται με παρόμοιο τρόπο που διερευνώνται οι ενήλικες δράστες. Έφηβοι δράστες έχουν εκτιμηθεί με τη φαλλομετρική μέθοδο, έχοντας όμως ανακύψει δεοντολογικά προβλήματα. Υπήρξε ο φόβος ότι η παρουσίαση σε νεαρά αγόρια ερωτικού υλικού με μικρά παιδιά θα μπορούσε να ενθαρρύνει την παρέκκλιση (Marshall, 1997).

    Έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στα αναπτυξιακά χαρακτηριστικά των ατόμων αυτών που μεγαλώνοντας κακοποιούν σεξουαλικά τα παιδιά. Κάποιοι υποθέτουν έναν κύκλο κακοποίησης όπου η παιδική σεξουαλική κακοποίηση αποτελεί μοντέλο για την μετέπειτα σεξουαλική κακοποίηση με δράστες τα πρώην θύματα. Τα δεδομένα δείχνουν ότι ένας δυσανάλογα μεγάλος αριθμός ατόμων που κακοποιούν σεξουαλικά τα παιδιά είτε έχουν κακοποιηθεί ενώ ήταν παιδιά, είτε έχουν δοκιμαστεί από στέρηση ή γενικότερου τύπου κακοποίηση (Marshall et al, 1993). Για παράδειγμα, βρέθηκε ότι η παιδική ηλικία των ατόμων που κακοποιούν σεξουαλικά τα παιδιά χαρακτηρίζεται από ασταθείς (Awad et al, 1984) ή διαταραγμένες οικογενειακές σχέσεις (Saunders et al, 1986). Επίσης βρέθηκαν αυξημένα επίπεδα εχθρικότητας και σωματικής κακοποίησης (Finkelhor, 1979), καθώς και αμέλειας από πλευράς των γονέων τους (Davidson, 1983).

    Με βάση τα δεδομένα αυτά οι Marshall et al (1993), υπέθεσαν ότι υπάρχει δυσλειτουργικότητα στο δεσμό προσκόλλησης μεταξύ γονέων και νέου αγοριού, γεγονός που προδιαθέτει σε ανεπιτυχή πρότυπα για μελλοντικές σχέσεις. Ο νέος ενήλικας συνεπώς, αναπτύσσοντας δυσπιστία ή αμφιβολία στις ερωτικές σχέσεις, θα οδηγηθεί εύκολα σε σχέσεις με παιδιά τα οποία ελέγχονται εύκολα και δεν φαντάζουν απειλητικά. Το συνυπάρχον μάλιστα ιστορικό σεξουαλικής κακοποίησης θα οδηγήσει σε σχέση με παιδιά χωρίς ίχνος ενσυναισθησίας. Όλα αυτά τα ελλείμματα, μαζί με την ανάγκη για κυριαρχία, μπορεί να οδηγήσουν τον νέο ενήλικα σε σεξουαλική σχέση με παιδιά, σαν αποτέλεσμα συνάντησης των σεξουαλικών αναγκών των με την ανάγκη για δημιουργία κάποιας σεξουαλικής σχέσης.

    -----------

    *: με την ενσυναίσθηση είχα ασχοληθεί παλιότερα σε ποστ, σύμφωνα με όσα γνωρίζω από την ενασχόλησή μου με βιβλία ψυχολογίας, εγχειρίδια και προσωπικά βιώματα. Πρόκειται για τη σημαντικότερη ίσως έκφραση της συναισθηματικής νοημοσύνης του μέσου ανθρώπου, καθώς σχετίζεται με το πώς κάποιος αντιλαμβάνεται τη ζωή που έχει απέναντί του. Επιστήμονες υποστηρίζουν ότι αναπτύσσεται κατά την προπαιδική ηλικία (0-5 χρόνων) και σχετίζεται με την αγάπη και την κατανόηση του οικογενειακού κύκλου. Άτομα με μειωμένη ενσυναίσθηση είναι εκείνα που αντιμετωπίστηκαν με ειρωνεία και αυταρχικότητα από τους γονείς τους, καθώς κι εκείνα που παραμελήθηκαν συναισθηματικά για διάφορους λόγους (εργασία γονέων, ανάθεση σε τρίτους κλπ.).

    **: εξαιρετικά χαμηλή αυτοπεποίθηση εμφανίζουν τα άτομα που έχουν μεγαλώσει επίσης σε ειρωνικό περιβάλλον. Τα άτομα αυτά πάσχουν από κοινωνική φοβία (έχω επίσης ασχοληθεί σε άλλο ποστ). Κύριο αίτιο εμφανίσεως είναι ο εκμηδενισμός της προσωπικότητας από το στενό περιβάλλον. Σήμερα πάσχουν 3/4 παιδιά και 1 στους 6 ενήλικες, γεγονός που αναδεικνύει την σοβαρότητα του λεγόμενου "χάσματος των γενεών μέσα στην οικογένεια".

    Θα μπορούσα να αναλύσω και άλλα επιστημονικά στοιχεία από εκείνα που καταγράφονται ως αίτια εμφανίσεως της παιδοφιλίας, αλλά δεν είναι στόχος μου να κάνω διατριβή δημοσίως στο αντικείμενο. Είναι σημαντικό, κατά τη γνώμη μου, να στοχεύσουμε στη ρίζα του προβλήματος. Η καταστολή δεν είναι η απόλυτη λύση. Την εποχή της ποτοαπαγόρευσης στην Αμερική έγινε το μεγάλο μπαμ και τριγυρνούσε ο μισός πληθυσμός σουρωμένος. Το θέμα είναι η παιδεία. Εκείνος που μεγαλώνει ένα παιδί απλά για να υπερηφανεύεται για το κατόρθωμά του ή για οποιονδήποτε ποταπό λόγο πέραν της ευθύνης απέναντι στην ίδια τη ζωή, μεγαλώνει ένα δηλητηριώδες φίδι, όχι μόνο στον κόρφο του, αλλά στον κόρφο της κοινωνίας. Το φίδι δεν είναι το παιδί καθ' αυτό, αλλά η ψυχολογική του υπόσταση, η οποία είναι κληροδοτημένη και διαμορφωμένη.
    Πρέπει να πάψουμε να βλέπουμε το έγκλημα ως απόστημα ενός υγιούς στόματος, αλλά να το δούμε ως φυσική εξέλιξη ενός στόματος που δεν το προσέξαμε όσο έπρεπε. Εμείς δημιουργούμε τους αυριανούς εγκληματίες κατά της Ανθρώπινης ζωής, όπως κάποιοι πριν από εμάς δημιουργήσανε τους σημερινούς. Κι εμείς ως γνήσιοι πρωτοχριστιανοί σηκώνουμε την πέτρα να χτυπήσουμε εκείνον που τόλμησε να προφέρει το απαγορευμένο όνομα του Ιεχωβά, στις αρχαίες εβραικές συνοικίες.

    Με μία προσεκτική ανάγνωση του παραπάνω επιστημονικού κειμένου θα σταθεί κανείς στο εξής σημείο: "Συγκεκριμένα βρέθηκε ότι το 50% των σεξουαλικών και το 20% μη-σεξουαλικών φυλακισμένων παραπτωματιών υπήρξαν θύματα σωματικής σεξουαλικής κακοποίησης κατά την παιδική τους ηλικία (Dhawan & Marshall, 1996)" . Αρκεί να κατανοήσει πλέον ότι τα "τέρατα" ήταν θύματα στην προπαιδική και παιδκή τους ηλικία. Όσο για το ποσοστό, ας μη μας ξεγελά η πρώτη ανάγνωση. Το 50% που δεν βρέθηκε να έχει κακοποιηθεί, δε σημαίνει ότι δεν το έχει υποστεί...απλά δεν έχουμε στοιχεία που να μας το αποδεικνύουν. Δηλαδή έχουμε 50% κακοποίηση και 50% ασαφές αίτιο. Τα "τέρατα" αυτά ήταν παιδάκια που τα βιάζανε επανειλημμένα στα δωμάτια πολυκατοικιών και μονοκατοικιών και κανείς γείτονας ποτέ δεν άκουσε ή δεν είδε τίποτα... Αυτή είναι η κοινωνία μας, μία τεράστια στρουθοκάμηλος που βάζει το κεφάλι στο χώμα και καταλαβαίνει ότι κινδυνεύει μόνο όταν κάποιος της δαγκώσει τον πισινό...

    Έχω μία απορία... Πότε ένας άνθρωπος θεωρείται ώριμος για κάποια συμπεριφορά; Το παιδί που κάνει κατάληψη, δηλαδή παρανομεί σε βάρος του εαυτού του είναι προφανώς ώριμο. Το παιδί που παίρνει το τηλεκοντρολ και αποφασίζει ποιο τραγούδι θα στείλει η Ελλάδα στη Eurovision είναι ώριμο... Εκείνο που γυρίζει μετά τα μεσάνυχτα στο σπίτι είναι ώριμο... Εκείνο που έμαθε να βρίζει και να τραβά βίντεο πορνό εν ώρα μαθήματος είναι ώριμο... Εκείνο που επιζητά τη σεξουαλική επαφή έπειτα από όλα τα παραπάνω προφανώς δεν είναι...

    Το πρόβλημα είμαστε εμείς που μεγαλώνουμε τους αυριανούς εγκληματίες ή θύματα, άλλωστε δεν μπορεί να υπάρχει το ένα δίχως το άλλο. Κατά τα άλλα συμφωνώ με τη movflower που έθεσε το θέμα σε μία πολύ όμορφη βάση.

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : StavmanR στις 30-11-2007 16:57 ]


    pol-gt
    29.11.2007, 15:40
    ...

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : pol-gt στις 30-11-2007 09:11 ]