Παράθεση:
Το μέλος Melissanthi στις 09-10-2006 στις 23:30 έγραψε...
Ο βιασμός ΕΙΝΑΙ σεξουαλική διαστροφή. Αν έχεις εγκυκλοπαίδεια Larousse Brittanica άνοιξε και έλεγξέ το.
Εν πάσει περιπτώσει, αν δε θεωρείται διαστροφή, τότε τι θεωρείται? Φυσιολογική και κοινώς αποδεκτή συμπεριφορά?
Προσωπικά ποτέ δεν με αφορούσαν τα αίτια που οδήγησαν έναν εγληματία να διαπράξει ένα συγκεκριμένο, σεξουαλικό στην περίπτωση μας,έγκλημα.
Εμένα με αφορά το αποτέλεσμα και οι συνέπειες που επιφέρει ένα τέτοιο έγλημα στον παθόντα.
Προτεραιότητα είναι η υπεράσπιση της σωματικής ακεραιότητας και προσωπικής ασφάλειας των πολιτών. Τουλάχιστον,αυτό νομίζω ότι θα έπρεπε να είναι το θεμελιώδες ανθρώπινο δικαίωμα.
Τώρα το ποιος και το γιατί διαπράττει ένα τέτοιο έγκλημα, είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο και δεν με απασχολεί. Το θέμα είναι ότι την πληρώνει ένας αθώος πάντα.
Και όσον αφορά στη θανατική ποινή, επειδή είδα κάποιες ενστάσεις, να συμπληρώσω ότι ενστερνίζομαι απόλυτα μια φράση που είχε πει ο Πρωταγόρας:
"Τον μη δυνάμενον αιδούς και δίκης μετέχειν,κτείνειν αυτόν ως νόσον πόλεως""
Εν ολίγοις,η φράση αυτή σημαίνει ότι όποιος δεν μπορεί να υπακούσει στους Νόμους και να σεβαστεί τη δικαιοσύνη θα έπρεπε να σκοτώνεται ως αρρώστια της πόλης...
Κι η αλήθεια είναι ότι τέτοιοι άνθρωποι αποτελούν πραγματική απειλή για την κοινωνία
|
|
Αγαπητή Melissanthi, μετά από την προτροπή σου διάβασα την εγκυκλοπαίδεια Μπριτάννικα (μάλιστα είναι σχετικά καινούρια του 2001) και στον βιασμό δεν αναφέρεται τίποτα περί διαστροφής, παρά μόνο η ανάλυσή του ως ποινικό αδίκημα.
Σύμφωνα πάλι με την ίδια εγκυκλοπαίδεια, στην ψυχιατρική σε γενικές γραμμές σεξουαλικές διαστροφές θεωρούνται τα ακόλουθα: φετιχισμός, ηδονοβλεψία, επιδειξιομανία, σαδομαζοχισμός, ομοφυλοφιλία, νεκροφιλία, παιδοφιλία, γεροντοφιλία, κτηνοβασία κλπ* Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι ο όρος διαστροφή είναι όρος ηθικός και επομένως αλλάζει και προσαρμόζεται κάθε φορά στην εκάστοτε κοινωνία.
Τί θέλω να πω με όλα αυτά; Ότι είναι πολύ επικίνδυνο να τσουβαλιάζουμε όλες τις παραπάνω κατηγορίες σε μία με τον γενικό όρο "Σεξουαλικά Διεστραμμένος" και να τον ρίχνουμε στην πυρά ή να τον θεωρούμε απευθείας άρρωστο. Μάλιστα η σύγχρονη ψυχολογία και ψυχιατρική αποφεύγει να χρησιμοποιεί τον όρο διαστροφή ακριβώς επειδή είναι όρος ηθικός, και αυτές τις συμπεριφορές τις ονομάζει απλά αποκλίσεις από τις συνηθισμένες συμπεριφορές.
Εάν οι προηγούμενες κοινωνίες ήταν τόσο σκληρές όσο τα λεγόμενα του Πρωταγόρα που υιοθετείς, θα είχαν καταλήξει πολλοί ομοφυλόφιλοι στην ηλεκτρική καρέκλα ως σεξουαλικά διεστραμμένοι και επικίνδυνοι (λες και δεν τους έφτανε η κόλαση που τους έταζε η θρησκεία).
Διαστροφές άλλωστε δεν είναι μόνο σεξουαλικές, είναι και κοινωνικές: Ο Χίτλερ θεωρούσε ότι οι εβραίοι αποτελούν αρρώστια για το έθνος του, ακριβώς όπως αναφέρεις στο τέλος του κειμένου σου με την φράση του Πρωταγόρα.
Το αν κάποιος ερεθίζεται σεξουαλικά με φετιχισμό, ή σαδομαζοχισμό κλπ κλπ καθόλου δεν πρέπει να μας ενδιαφέρει, και όπως πολύ σωστά λες σημασία έχει το αποτέλεσμα. Δεν με απασχολεί λοιπόν το πώς κάποιος εκφράζεται σεξουαλικά. Αν τα γούστα του είναι τα 12 χρονα, δικό του πρόβλημα.
Αλλά ακόμα και εάν το θεωρήσουμε ως αρρώστια, ποιος τον έκανε άρρωστο; Η κοινωνία προφανώς. Άρα με την θανατική ποινή η κοινωνία θα σκοτώσει τον άρρωστο που εκείνη δημιούργησε!
Για να μην παρεξηγηθώ πάλι, θέλω να καταστήσω σαφές ότι θεωρώ λάθος τις σχέσεις μεγάλων με 12χρονα. Όμως δεν μπορώ να τους στερήσω το δικαίωμα να πιστεύουν ότι τέτοιες σχέσεις είναι φυσιολογικές. Βέβαια όπως είπα και στον Θάνο, εάν προσπαθήσουν να κάνουν κάτι τέτοιο θα σκοντάψουν στον νόμο και το πιθανότερο είναι να βρεθούν στην φυλακή όπως βλέπουμε συχνά να γίνεται και στην Αμερική. Και όπως είναι τα πράγματα σήμερα συμφωνώ κι εγώ ότι μια τέτοια πράξη καλώς είναι παράνομη.
Για να ανακεφαλαιώσω, εκεί που διαφωνούμε είναι ότι ουσιαστικά εσύ θεωρείς τους παρεκκλίνοντες απ' τα συνηθισμένα ως ενόχους πριν καν διαπράξουν το "έγκλημα". Μετά από όσα έχει περάσει ο πολιτισμός μας και από το αίμα χιλιάδων αθώων που εκτελέστηκαν κατά τα σκοτεινά χρόνια του μεσαίωνα αλλά και ύστερα νομίζω πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί και να μην βιαζόμαστε να ρίξουμε τους διαφορετικούς -όσο τρομακτικοί κι αν μας φαίνονται- στην πυρά.
*
(Απ' την άλλη εάν εντάξουμε τον βιασμό στο σαδισμό τότε ναι μπορεί να θεωρηθεί διαστροφή, αλλά κατά τη γνώμη μου ο βιασμός είναι ένα γενικότερο φαινόμενο, δηλαδή μια κοινωνική διαστροφή, όχι αποκλειστικά σεξουαλική. Άλλα βιβλία ψυχολογίας που διαβάζω, πιο καινούρια, αρνούνται γενικότερα τον όρο της διαστροφής. Πάντως όπως και να 'χει ο βιασμός αποτελεί σοβαρό αδίκημα και πρέπει κατά τη γνώμη μου να τιμωρείται όσο πιο σκληρά γίνεται. Δεν βλέπω όμως καμία σχέση ανάμεσα πχ στον βιαστή και σε κάποιον που την βρίσκει με φετιχιστικά αντικείμενα ή με κάποια άλλη "διαστροφή". Δεν είναι άδικο λοιπόν να λέμε εν γένει ότι οι σεξουαλικές διαστροφές οδηγούν στα σεξουαλικά εγκλήματα; Για μένα ένα είναι το πρόβλημα: η βία. Εκεί είναι που ξεφεύγει το πράγμα και γίνεται έγκλημα).