ελληνική μουσική
    702 online   ·  210.851 μέλη

    UPDATED: Αρβανιτάκη-Ξυδάκης: Νεός Δίσκος

    karelia
    10.10.2006, 20:49
    Συνέντευξή της??άρα το επικυρώνει και η ίδια!!


    ελπίζω μόνο να μην ήταν παλιά η συνέντεξη ε?και να μην έχει χαλάσει τίποτε στη πορεία!
    spiroos
    11.10.2006, 11:35
    ΝΙΚΟΣ ΞΥΔΑΚΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΑΡΒΑΝΙΤΑΚΗ

    Ασκήσεις απόδοσης του λιτού ερωτικού λόγου

    ΧΑΡΗ ΠΟΝΤΙΔΑ


    Ο Νίκος Ξυδάκης και η Ελευθερία Αρβανιτάκη για πρώτη φορά μαζί, σε έναν ολοκληρωμένο δίσκο. Αργότερα τον χειμώνα θα κάνουν λίγες συναυλίες για να τον παρουσιάσουν

    Ένας συνθέτης, μία φωνή. Ο Νίκος Ξυδάκης και η Ελευθερία Αρβανιτάκη. Και μεταξύ τους μια αδιόρατη σχέση που τους κατατάσσει στους καλλιτέχνες της ίδιας «όχθης» που έχουν μια κοινή ματιά στα πράγματα... Παρ' όλ' αυτά, ολόκληρο δίσκο δεν είχε τύχει να κάνουν μέχρι σήμερα.

    «Επιτέλους, κάνουμε έναν δίσκο με την Ελευθερία, έστω κι αν αυτό μάς πήρε ισάριθμα χρόνια με εκείνα που χρειάστηκαν για να ετοιμαστούν τα τραγούδια. Η αλήθεια είναι ότι προσανατολιζόμαστε καιρό προς αυτή την κατεύθυνση, αν και οι παραινέσεις ήταν προς έναν λαϊκό δίσκο», έλεγε χθες ο Νίκος Ξυδάκης μιλώντας για το «Γρήγορα η ώρα πέρασε» που μόλις κυκλοφόρησε από τη Universal (σε παραγωγή του Γιώργου Κυβέλου).

    Μια δουλειά που, δίχως αμφιβολία, πάει κόντρα στο ρεύμα της εποχής, όχι μόνο γιατί είναι προϊόν της έμπνευσης ενός δημιουργού - σε αντίθεση με τους πολυσυλλεκτικούς δίσκους που μας έχουν συνηθίσει τελευταία - αλλά και γιατί ο συγκεκριμένος δημιουργός φαίνεται να έχει ιδιαίτερη σχέση με τον λόγο. Ποίηση και μουσική, προϊόν εν ανεπαρκεία, τελευταία, στο ελληνικό τραγούδι (εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων). «Πήρα αποσπάσματα από ποιήματα της Σαπφούς (σε απόδοση Οδυσσέα Ελύτη), ένα χορικό του Ευριπίδη, μεταφρασμένο από τον Κ.Χ. Μύρη, τρία ποιήματα του Διονύση Καψάλη κι ένα του Καρυωτάκη. Θεωρώ ότι η Ελευθερία ήταν η μοναδική φωνή που μπορούσε να ερμηνεύσει αυτά τα τραγούδια. Είναι φωτεινή κι έχεις πάντα την αίσθηση ότι συνδέεται με τον λόγο».

    Την ενορχήστρωση του δίσκου έκανε ο Βασίλης Κεπεντζόγλου και έπαιξε η Καμεράτα συνοδεία σολιστών (διεύθυνση ορχήστρας: Νίκος Πλατύραχος).

    «Ο ερωτικός λόγος δύσκολα μελοποιείται. Το πρόβλημα είναι πώς θα γίνεις πειστικός. Διάλεξα από τη Σαπφώ τις πιο απλές φράσεις. Τόσο άμεσες που μπορεί κανείς να ξεγελαστεί αν δεν γνωρίζει το κείμενο. Την ίδια αμεσότητα βρήκα στα ποιήματα του Καψάλη και του Καρυωτάκη που με συγκίνησαν σαν μουσικό», έλεγε ο Νίκος Ξυδάκης.

    Η απλότητα και η αμεσότητα γίνονται καμιά φορά στοίχημα για τον τραγουδιστή - ακόμη και για μια έμπειρη φωνή όπως είναι της Ελευθερίας. «Ο Νίκος Ξυδάκης μού έδωσε τη σπάνια ευκαιρία να συζητήσουμε το θέμα του λόγου. Λόγος τόσο λιτός που είναι δύσκολο να τον αποδώσεις», έλεγε η Ελευθερία Αρβανιτάκη. Φέτος θα τη δούμε ελάχιστα - θα παρουσιάσει σε περιορισμένο αριθμό εμφανίσεων μαζί με τον Νίκο Ξυδάκη τον νέο δίσκο - γιατί ήδη βρίσκεται στο στούντιο και ετοιμάζει την επόμενη δουλειά.



    ΤΑ ΝΕΑ , 11/10/2006 , Σελ.: P33

    karelia
    11.10.2006, 12:15
    επόμενη δουλειά?
    από τώρα?
    καλά-καλά δεν κυκλοφόρησε αυτός ο δίσκος
    christos-reg
    11.10.2006, 13:58
    Ε ουσιαστικά ο συγκεκριμένος δίσκος με τον Ξυδάκη δεν αποτελεί προσωπικό δίσκο της Ελευθερίας.
    nefos
    11.10.2006, 14:21
    Ο Νίκος Ξυδάκης και η Ελευθερία Αρβανιτάκη τραγουδούν Σαπφώ, σε απόδοση Ελύτη


    Ποίηση, μουσική, έρωτας


    Είκοσι ένα χρόνια από το «Ερωτικό» του Λαπαθιώτη και την πρώτη τους δισκογραφική συνεργασία. Και ο Νίκος Ξυδάκης και η Ελευθερία Αρβανιτάκη είπαν ξανά να μιλήσουν για ποίηση, μουσική και έρωτα, έτσι όπως τον διηγήθηκε η Σαπφώ και τον απέδωσε στα νέα ελληνικά ο Οδυσσέας Ελύτης.



    Αλλωστε, δέκα χρόνια πάλευαν στις κοινές συναυλίες τους με αυτά τα τραγούδια, τροποποιώντας τα, δοκιμάζοντας διαφορετικές εκδοχές τους. Κι όμως «Γρήγορα η ώρα πέρασε». Και να. Χθες παρουσιάστηκε αυτός ο δίσκος - κομψοτέχνημα, με επτά μελοποιημένα ποιήματα της Σαπφούς, σπαράγματα της ποίησής της σε μορφή πρόζας και, δίπλα σ' αυτά, ένα χορικό του Ευριπίδη σε απόδοση Κ.Χ. Μύρη, τρία ποιήματα του Διονύση Καψάλη και ένα του Κώστα Καρυωτάκη.

    Ολα ερμηνεύονται ή απαγγέλλονται από την Αρβανιτάκη ή τον Ξυδάκη ή και τους δύο μαζί σε τρεις από τις ωραιότερες στιγμές του δίσκου: «Οσ' άστρα γύρω βρίσκονται» και το ομώνυμο του δίσκου «Γρήγορα η ώρα πέρασε» της Σαπφούς και «Ιλισός» του Διονύση Καψάλη.

    Με έμφαση στα έγχορδα, η μουσική ταξιδεύει γενναιόδωρη. Δικαιώνει μάλιστα απολύτως τον αρχικό στόχο του Ξυδάκη «να ηχούν τα λόγια πειστικά στο στόμα μου και, ασχέτως αν ειπώθηκαν χθες ή αύριο, να διατηρούν τη δύναμή τους». Αυτό είναι και το βασικό επίτευγμα μιας επιτυχημένης μελοποίησης που δεν πνίγει την ποίηση, ούτε και τη φοβάται. Δύσκολος στόχος. Οπως τολμηρό είναι να αποφασίσεις να προσεγγίσεις μουσικά την ποίηση λόγω «της φορτισμένης σ' αυτόν τον τομέα μουσικής Ιστορίας της Ελλάδας». Αλλά ο Νίκος Ξυδάκης, που χρόνια τώρα εμπνέεται από τον λόγο των ποιητών, «δεν είχα ποτέ την αίσθηση ότι μελοποιώντας ανήκω σε κάποιο ρεύμα. Απλά συμβαίνει αυτός ο λόγος να με ενδιαφέρει. Κι αν κάνοντας τέτοιες επιλογές, μοιάζεις να 'χεις τον αέρα της υπεροχής ή την επιθυμία να αντιπαρατεθείς σε κάτι άλλο, σας διαβεβαιώνω ότι αυτό δεν ήταν μέσα στις προθέσεις μου».

    Κι εδώ τον δικαιώνει το αποτέλεσμα που δεν είναι μια διανοουμενίστικη προσέγγιση της Σαπφούς και των άλλων ποιητών («δεν είναι βιβλίο που το κάναμε δίσκο» παρατηρεί ο Ξυδάκης, που επιμένει ότι επέλεξε τις πιο απλές ερωτικές φράσεις της Σαπφούς), αλλά μια, αρμονική και προσβάσιμη από όλους, συνύπαρξη μουσικής και λόγου. Συνύπαρξη που υπερέβη τη σύμβαση του ερωτικού τραγουδιού.



    Ο λόγος των ποιητών και της Σαπφούς περισσότερο, μια που τα δικά της ποιήματα αποτελούν τον κεντρικό ιστό αυτού του δίσκου, αντιμετωπίστηκαν από τον Ξυδάκη με τη συγκινησιακή φόρτιση που τους άξιζε και που μπόρεσε να «απελευθερώσει περισσότερη μουσική μέσα μου». Και αποτέλεσαν περισσότερο μια μουσική προσέγγιση του θέματος των ανθρώπινων δεσμών και της εξέλιξής τους. «Δεν ξέρω αν ό,τι έκανα είναι υποδειγματικό. Αλλά το... έκανα. Ο Ελύτης έλεγε: "Σαν να 'ξερε από τότε η ποιήτρια ότι και τα εννέα δέκατα του έργου της να εξαφανίσει ο χρόνος, εκείνη, σαν αίσθηση ζωής, θα επιβιώσει". Κι εγώ τον λόγο της τον αισθάνομαι ως σύγχρονο και όχι ως απλώς επίκαιρο».

    Τον στόχο του συνθέτη διευκόλυνε η «ιδανική» -όπως λέει- συνεργασία του με την Αρβανιτάκη, που ακούγεται πιο ώριμη, αιθέρια και λυρική από ποτέ. «Ηταν η μοναδική που μπορούσε να υποστηρίξει ερμηνευτικά ό,τι εμπεριέχει ο λόγος και η μουσική. Φωτεινή η φωνή και η παρουσία της, απέφυγε εκείνο τον δραματικό τόνο άλλων τραγουδιστριών που υποφέρουν χωρίς να ξέρουν γιατί».

    Εκείνος «εκμεταλλεύτηκε» τη φωτεινή φωνή της. Κι εκείνη «τη σπάνια ευκαιρία να συναντηθώ, να συζητήσω και να αναμετρηθώ με τον λόγο της Σαπφούς. Ηταν δύσκολο γιατί είναι ένας λόγος απίστευτα λιτός. Κι εγώ νομίζω ότι ξεπέρασα τα όριά μου σ' αυτή τη συνεργασία». Δουλειά συνόλου η ηχογράφηση του δίσκου, που κυκλοφορεί από την Universal, χρωστάει το εξαιρετικό της αποτέλεσμα στους μουσικούς που συμμετείχαν, στον Βασίλη Κετεντζόγλου που έκανε την ενορχήστρωση, στον Νίκο Πλατύραχο που διηύθυνε την Ορχήστρα εγχόρδων. Τη διεύθυνση παραγωγής είχε ο Γιώργος Κυβέλος. «Αυτός δεν είναι ένας δύσκολος δίσκος -δύσκολα είναι όσα αρνούμαστε να κατανοήσουμε», τόνισε και αυτός για ένα υλικό που έχει αντιμετωπιστεί με ανοιχτά σύνορα. Δεν είναι τυχαίο ότι ο Ξυδάκης επέλεξε το τελευταίο κομμάτι του δίσκου, το «Τελευταίο Ταξίδι» του Καρυωτάκη, να είναι σε ρυθμούς μπόσα-νόβα, αντιστρέφοντας την απαισιοδοξία υπέρ ενός ταξιδιού προς το φως.

    ΝΑΤΑΛΙ ΧΑΤΖΗΑΝΤΩΝΙΟΥ
    ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 11/10/2006
    xristoforoupanagiotis
    11.10.2006, 16:33
    Την ενορχήστρωση υπογράφει ο πολύ καλός μουσικός Βασίλης Κετετζόγλου.
    karelia
    11.10.2006, 18:23
    άκουσα ολόκληρο το δίσκο.

    στα συν
    1)καλά έκαναν κ προώθησαν σαν πρώτο single το είναι νωρίς ακόμη,γιατί από τα 15 tracks ξεχωρίζει μακράν με άλλα 1-2 το πολύ.

    2)Η καλύτερη στιγμή του δίσκου (για μένα ) μία απαγγελία 37 δευτερολέπτων από την Ελευθερία.


    στα μειον
    1)Όταν από τη σαπφώ περνάει στους υπόλοιπους νομίζεις ότι ακούς άλλο δίσκο, και στο λόγο και στο ύφος της μουσικής,δεν έχει συνοχή.
    2)τα υποννούμενα του σαπφικού λόγου.


    Συμπέρασμα?αν είσαι φαν της ελευθερίας το έχεις ήδη στα χέρια σου.αν όχι,σκέψου τη συγκλονιστική απαγγελία της,και 2-περίπου-πανέμορφα τραγούδια,και αποφασίζεις αν θα σκάσεις 17euro.

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : karelia στις 11-10-2006 18:26 ]


    sirius99
    14.10.2006, 13:40
    Ο Βασίλης Κετεντζόγλου, τον οποίο πρώτη φορά ακούω. Πάντως έχει κάνει εξαιρετική δουλειά. Και νομίζω ότι κυρίως ο στίχος- ποίηση και η ενορχήστρωση είναι τα στοιχεία που διαφοροποιούν το συγκεκριμένο δίσκο. Οι μελωδίες είναι ο κλασικός Ξυδάκης που ξέρουμε χωρίς ιδιαίτερη ανανέωση.

    Επίσης η Ελευθερία είναι σε εξαιρετική φόρμα.

    megaloserwtikos
    14.10.2006, 13:47
    Παράθεση:

    Το μέλος christos-reg στις 11-10-2006 στις 13:58 έγραψε...

    Ε ουσιαστικά ο συγκεκριμένος δίσκος με τον Ξυδάκη δεν αποτελεί προσωπικό δίσκο της Ελευθερίας.



    Μα γιατί δεν θεωρείτε προσωπικός της δίσκος, τραγουδούν κι άλλοι μέσα; Απ' ότι ξέρω μόνο αυτή τραγουδά....
    christos-reg
    14.10.2006, 20:12
    Τραγουδά κι ο Ξυδάκης!

    Αυτό που ήθελα να πω είναι ότι πρόκειται για ένα έργο-συνεργασία που ετοιμαζόταν εδώ και χρόνια, και δεν είναι ο κλασικός προσωπικός δίσκος της Αρβανιτάκη που βγάζει κάθε 2-3 χρόνια.
    eneni
    16.10.2006, 23:37
    Παράθεση:

    Το μέλος spiroos στις 06-10-2006 στις 12:06 έγραψε...


    Δεν έχω ακόμη ακούσει όλο τον δίσκο, από 5-6 που πέτυχα στο ραδιόφωνο, είναι νομίζω ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΣ!!! με πάρα πολύ καλές ενορχηστρώσεις!!!!


    Τη Δευτέρα 9 Οκτωβρίου, 10 με 12 το πρωί, η οικοδέσποινα της εκπομπής Μαργαρίτα Μυτιληναίου, ο Νίκος Ξυδάκης και η Ελευθερία Αρβανιτάκη παρουσιάζουν, για πρώτη φορά στο Δεύτερο Πρόγραμμα 103,7 τα 15 τραγούδια της τελευταίας τους συνεργασίας με τίτλο «Γρήγορα η ώρα πέρασε». Τραγούδια που βασίζονται στο λόγο της Σαπφούς (σε απόδοση του Οδ. Ελύτη), του Ευριπίδη (σε απόδοση Κ.Χ.Μύρη), του Διον. Καψάλη και του Κώστα Καρυωτάκη.







    τελικά δεν πήγαν την περασμένη Δευτέρα.
    Θα είναι όμως αυριο στην εκπομπή της Μυτιληναίου (10-12 στο δευτερο πρόγραμμα).
    spiroos
    19.10.2006, 21:53
    Άκουσα ολόκληρο τον δίσκο σήμερα το πρωί μποτιλιαρισμένος στην Αθήνα και τον Πειραιά. Ήθελα να βγω να αγκαλιάσω και να φιλήσω όλους τους διπλανούς οδηγούς....Σου ξυπνά τρομερά συναισθήματα. Ευτυχία, έρωτα, γαλήνη, προπάντων γαλήνη και αγαλλίαση, κυρίως από την ενορχήστρωση που θα τολμήσω να πω είναι το ισχυρό χαρτί του δίσκου παρόλα τα εξαιρετικά ονόματα των δημιουργών. Μπράβο σε όλους τους συντελεστές. Ειλικρινά. Καθαρίζει ψυχή και αυτιά. Και παίρνει τη δουλειά των ψυχίατρων…
    semplice
    19.10.2006, 21:59
    Παράθεση:

    Το μέλος spiroos στις 19-10-2006 στις 21:53 έγραψε...

    Άκουσα ολόκληρο τον δίσκο σήμερα το πρωί μποτιλιαρισμένος στην Αθήνα και τον Πειραιά. Ήθελα να βγω να αγκαλιάσω και να φιλήσω όλους τους διπλανούς οδηγούς....Σου ξυπνά τρομερά συναισθήματα. Ευτυχία, έρωτα, γαλήνη, προπάντων γαλήνη και αγαλλίαση, κυρίως από την ενορχήστρωση που θα τολμήσω να πω είναι το ισχυρό χαρτί του δίσκου παρόλα τα εξαιρετικά ονόματα των δημιουργών. Μπράβο σε όλους τους συντελεστές. Ειλικρινά. Καθαρίζει ψυχή και αυτιά. Και παίρνει τη δουλειά των ψυχίατρων…





    Σπύρο έχεις δίκιο και το σχόλιο σου ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΑΙ φίλε μου!!!Καταπληκτικό!!!
    100 μπύρες τώρα!!!!!!




    spiroos
    19.10.2006, 22:05
    Φίλε semplice δική μου η δεύτερη εκατοντάδα...
    doritsa78
    20.10.2006, 14:18
    ΑΠΟ ΟΤΙ ΑΚΟΥΣΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΕΙ ΚΑΠΟΥ.ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΑΛΛΑΞΕ ΚΑΤΙ.

    semplice
    21.10.2006, 18:02
    Αν μου επιτρέπεις Μαράκι ο ενθουσιασμός έχει να κάνει με συναισθήματα..
    O spiroos εγραψε αυτό που ένιωσε (για τους οδηγούς κλπ)..
    Και το βρήκα πολύ ωραίο,με άγγιξε πως να στο πω..
    Μετά είχα ακούσει και εγώ ένα δείγμα από τον συγκεκριμένο δίσκο και μου άρεσε.Δεν τον έχω ακούσει όλον βέβαια αλλά αυτό δεν υποβιβαζει το γεγονός.
    Επί της ουσίας και ειδικά περί ραδιοφώνων κλπ δεν μπορώ να τοποθετηθώ
    διότι δεν γνωρίζω πρόσωπα ,καταστάσεις κλπ.Δεν αμφιβάλλω πως υπάρχουν συμφέροντα και εμπορικά παιγχίδια.Δυσκολοι καιροι για πρίγκηπες.Δεν μπορώ να πω μάλιστα πως θα βγάλω ασφαλές συμπέρασμα διότι κάποια πράγματα όλοι μας κάποιες φορές τα βλέπουμε υπό διαφορετικές γωνίες.
    Εκτιμώ και σέβομαι τη γνώμη και τη δική σου και του Σπύρου.Σας έχω διαβάσει και έχω πειστεί πως αγαπάτε τη Μουσική ,δίνεστε με όλη σας την ψυχή σε αυτηνπραγματικά και χαίρομαι ιδιαίτερα για αυτό.Αν έστω λίγο έχετε καταλάβει που κινούμαι και για ποιο λόγο τα λέω αυτά θα σας παρακαλούσα να μην έρθετε σε αντιπαράθεση έστω και με το ¨γαντι".Προσωπικά θα στεναχωρηθώ.

    Φιλικά και με την πιο ειλικρινή διάθεση


    karelia
    21.10.2006, 18:05
    Μaraki24 συμφωνώ με αυτά που λες...!
    Και για το δίσκο,και για τις μελωδίες,και για τη προβολή του δίσκου πριν καν κυκλοφορήσει,και για τα χατζηγιαννοτράγουδα.
    επίσης συμφωνώ και στο ότι η Ελευθερία είναι καλύτερη από ποτέ ερμηνευτικά,όχι όμως και φωνητικά..
    spiroos
    21.10.2006, 18:26
    Φίλε semplice γιατί να έρθω σε αντιπαράθεση με την Μαρία; Η γνώμη της είναι. Εγώ έχω άλλη γνώμη για το δίσκο. Οι στίχοι νομίζω οτι υστερούν των μελωδιών και της ενορχήστρωσης. Αλλά το σύνολο είναι μαγευτικό. Για την εποχή μας επίτευγμα. Δεν καταλαβαίνω όμως το θυμό της για τους ραδιοφωνικούς παραγωγούς! Θυμός επειδή προβάλλεται αυτός ο δίσκος που η ίδια γράφει οτι είναι εξαιρετικός, τουλάχιστον ως προς τους στίχους και την ερμηνεία; Αντί να χαίρεται που ένας τέτοιος σύγχρονος δίσκος (αμάν πια με τις συγκρίσεις με το παρελθόν) χρήζει της προσοχής των ραδιοφωνικών παραγωγώναι θυμώνει επειδή κάποιοι αναφέρουν θετικά λόγια για αυτόν που δεν έχει και εμπορική απήχηση;Δηλαδή για τόσους δίσκους ασήμαντους που μας πρήζουν με τις διαφημίσεις και τις ανόητες υπερβολές ελέω οικονομικών συμφερόντων και διαπλοκών, τι κάνεις Μαρία;Παίρνεις το όπλο;
    Κυρίως όμως δεν κατάλαβα την ασέβειά της να υποστηρίξει οτι η Αρβανιτάκη χρωστάει τόσα στον Χατζηγιάννη. Εκεί τα πράγματα αλλάζουν.

    Και κάτι τελευταίο. Νομίζω οτι η Μαρία έπεσε στην παγίδα να συγκρίνει αυτόν το δίσκο με άλλους δίσκους μελοποίης ποιημάτων κυρίως με τα "Τραγούδια για τους μήνες". Έχει άλλο πνεύμα και άλλο σκεπτικό αυτός ο δίσκος με εκείνον του Παπαδημητρίου. Δεν σημαίνει οτι επειδή και στους δύο υπάρχουν ποιήματα πρέπει να συγκριθούν, πολύ περισσότερο δε με το Άξιον Εστί που άνέφερε ως παράδειγμα.

    Η ζωή αλλάζει δίχως να κοιτάζει τη δικιά σου μελαγχολία

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : spiroos στις 21-10-2006 18:41 ]


    semplice
    21.10.2006, 19:16
    Φίλε μου Σπύρο , με τη λέξη "ασέβεια " που έγραψες θα έχει κάθε δικαίωμα να απαντήσει το Μαράκι.Εσύ πάλι ..είναι σαν να ρίχνεις λάδι στη φωτιά.Μαντάρα μου τα κάνατε ,δεν σας πρόλαβα ...Τελος πάντων.. Επι της ουσίας λοιπόν θα πω και εγω πέντε πράγματα ως απλός ακροατής και συζητητής και τίποτα άλλο.Είναι πραγματικά λυπηρό να προβάλλονται πάρα πολύ συγκεκριμένες δουλειές ενώ άλλες να μην προβάλλονται καθόλου από τα ραδιόφωνα.Εάν φυσικά έγινε κατι τετοιο με το συγκεκριμένο δίσκο.Πρέπει να υπάρχει μια ισορροπία.Αυτήν την ισορροπία θα με πείραζε ειλικρίνα να την δω "διαταραγμένη" από τον Μελωδία που είναι ο αγαπημένος μου σταθμός και ήταν για πολλά πολλά χρόνια.
    Δεν με ενδιαφέρει τι γίνεται στους άλλους σταθμούς ,γιατί απλά δεν πήγαινε αλλού ποτέ η βελόνα του ραδιοφώνου εφόσον με καθήλωνε στην κυριολεξία.
    (Τι και ποιον να πρωτοθυμηθώ και ποιον από όλους τους απίστευτους παραγωγούς και τις εκομπές τους τόσα χρόνια)
    Οταν λοιπόν έχεις κάτι τόσο ψηλά και μετά αυτό το ίδιο το βλέπεις να πέφτει να υποκύπτει σε εμπορικούς κανόνες... δεν έχεις το δίκαίωμα να γράφεις έστω και με κάποια υπερβολή;Φυσικα και ναι κατά τη γνώμη μου!Και εδω πρέπει να το δεχτούμε το συναίσθημα έστω και αν λέγεται αυτό πίκρα ή όπως διαφορετικά θέλει να λέγεται!
    Για τον Χατζηγιάννη και τι σχέση έχει με την Αρβανιτάκη δεν μπορώ να πω με πιάνετε αδιάβαστο πάντως ,οπως και να έχει τον όρο "ασέβεια" δεν μπορώ να τον δικαιολογήσω με τίποτα.
    Για τη μουσική του δίσκου θα γράψω όταν τον ακούσω ολόκληρο.Αυτό που κατάφερα και άκουσα για μερικά δευτερόλεπτα ήταν ωραίο παντως.

    Χαιρετώ και προτείνω ηρεμία





    O Ηλιος φταίει που αργεί στα μάτια μας να φτάσει

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : semplice στις 21-10-2006 19:18 ]


    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : semplice στις 21-10-2006 19:36 ]


    spiroos
    21.10.2006, 19:28
    Φίλε Semplice όταν σου λέω οτι δεν πρόκειται να αντιπαρατεθώ εννοώ οτι όλα όσα θα γραφτούν και θα ειπωθούν γίνονται από θέση και όχι από κόντρα..ή διάθεση για κοκορομαχία. Χαίρομαι να ακούω τη γνώμη όλων και θέλω να απαντήσει (έτσι κι αλλιώς και θα το έκανε χωρίς να το ζητήσω εγώ φαντάζομαι). Και βεβαίως όταν στη φωτιά ρίχνεται από όλους αγνό λάδι, η φωτιά λάμπει όμορφα...