ελληνική μουσική
    467 online   ·  210.874 μέλη
    pa___
    22.10.2006, 19:27
    Νομίζω ότι ξέφυγες από το θέμα λίγο..

    Ακούμε...
    www.gamesradio.gr
    "2 ώρες είναι θα περάσουν"
    Από Σεπτέμβριο καθημερινά 12-2 το μερημέρι
    Και διαβάζουμε...
    Portatif
    Νεανικό,free press περιοδικό

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : jorge στις 23-10-2006 00:57 ]


    frufru
    23.10.2006, 00:16
    @alexia-vicky (18 ετων )

    Πραγματικα ειναι σαν να βλεπω τα παιδια μου να μου λενε:''Η γεννια σου μαμα τα γ...σε ολα!'' οπως λεμε και εμεις τωρα.
    Και διαβαζοντας τα posts σου καταλαβαινω απο τωρα γιατι θα δικαιουνατι να το λενε....

    ...ημαρτον αλεξια....
    alexia-vicky
    23.10.2006, 00:28
    Χαίρομαι που θα το λένε τα παιδιά σου, να δεις και εγώ πόσο θα το χαίρομαι αν θα το λένε....αλλά για διαφορετικούς λόγους μάλλον!

    Όσο για το ήμαρτον, καλά που το κατάλαβες....

    και το έλεος ....no mercy που λέει και ένας φίλος!


    Zefuros
    23.10.2006, 12:49
    ΕΙΤΕ 45%, ΕΙΤΕ 20%, ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΠΟΛΛΑ ΕΙΝΑΙ! ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΜΟΝΟΚΟΠΑΝΙΑ!

    @GAZAKAS

    ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΤΡΥΝΣΗ ΣΟΥ ΝΑ ΘΥΜΗΘΟΥΜΕ ΤΟΥς ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΜΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ,
    ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΠΩΣ ΕΝΑ 10% ΗΤΑΝ ΚΑΚΟ, ΤΕΜΠΕΛΙΚΟ ΚΤΛ ΚΤΛ, ΕΝΑ 60% ΑΝΕΠΑΡΚΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΤΟ ΠΑΛΕΥΑΝΕ.

    ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΒΩ ΣΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΤΟΥΣ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΣ?? ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΖΗΤΑΝΕ ΑΥΞΗΣΗ ΚΑΙ ΠΡΙΜ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑΣ

    @GRAMMOPHONE

    ΠΥΡΗΝΙΚΟΣ ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΣ! ΧΙ-ΧΙ-ΧΙ
    ΣΕ ΠΑΩ ΜΕ ΧΙΛΙΑ!

    @ALEXIA

    ΜΗΝ ΜΑΣΑΣ! ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ A PRIORI ΚΑΤΑΤΑΣΟΥΝ ΜΙΑ ΑΠΟΨΗ, ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΑ (ΔΙΚΑ) ΤΟΥΣ ΣΤΑΝΤΑΡ.

    @fLER

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ, ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΕΣ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΛΗΨΙΩΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ? ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΤΟ ΕΧΩ ΧΑΣΕΙ.

    ΑΥΤΑ!
    gazakas
    23.10.2006, 14:29
    @Zefuros

    Πρώτον, μη φωνάζεις (εκτός κι αν έχει χαλάσει το Caps Lock στο πληκτρολόγιό σου).
    Δεύτερον, κανείς δεν είπε να τα πάρει μονοκοπανιά...
    Τρίτον, αν δεις το κείμενό μου στο συναφές topic στο οποίο είχαμε ξεκινήσει αυτή τη συζήτηση θα καταλάβεις ότι για την ανεπάρκειά τους δεν ευθύνονται οι ίδιοι. Ψάξε να δεις τι σπουδάζουμε στις "καθηγητικές" σχολές και θα διαπιστώσεις ότι είναι επόμενο να υπάρχει ανεπάρκεια. Όσο για το τι ζητάνε οι ανεπαρκείς, εκτός από αυτά που αναφέρεις ζητούν και ουσιαστική επιμόρφωση για να πάψουν να είναι ανεπαρκείς, αλλά αυτό το περνάμε στο ντούκου, ε;
    Τέταρτον, ενδιαφέρων ο ορισμός του συντηρητικού που δίνεις. Από ποιο λεξικό είναι;

    Zefuros
    24.10.2006, 11:49
    ΚΑταρχήν, σορρυ για τα κεφαλαία, αλλα έχω συνηθίσει να γραφω έτσι για να μη νβαζω τόνους( ειμαι μέγιστος τεμπελάκος)

    Οχι μονοκοπανια.. σε ποσες ατοκες δόσεις?

    Συμφωνώ, να μπουν επιπλεον μαθηματα στις σχολες και να γινουν ισως πενταετείς.... με παιδαγωγικά. βεβαια τοτε βγαινουν οι φοιτητες και φωναζουν για "εντατικοποιηση των σπουδών". ¨η εχω άδικο??

    Ο ορισμός δεν είναι ορισμος λεξικού, είναι μια άποψη του φτωχού μου μυαλού!




    gazakas
    24.10.2006, 14:31
    Παρακάμπτω το σχόλιο για τις δόσεις και ρωτάω το εξής σχετικά με τις πενταετείς σπουδές: μπορεί κανείς να μου υποδείξει μια (1) χώρα από τις "υπερδυνάμεις" στο χώρο της εκπαίδευσης (ο χαρακτηρισμός δεν είναι δικός μου) στην οποία οι σπουδές όσων προορίζονται για εκπαιδευτικοί είναι πενταετείς (δε μιλώ για τις περιπτώσεις επιπλέον επιμόρφωσης όταν κάποιος προέρχεται από μια σχολή που δε χαρακτηρίζεται "καθηγητική", όπως γίνεται στην Ελλάδα με τη ΣΕΛΕΤΕ για τους γνωρίζοντες); Προσωπικά, γνωρίζω περιπτώσεις χωρών όπου οι αντίστοιχες σπουδές έχουν διάρκεια 3, 3,5 ή 4 χρόνια αλλά σε κάθε περίπτωση συνδέονται όχι μόνο -όπως είναι αυτονόητο- με παιδαγωγικά μαθήματα και με μαθήματα διδακτικής, αλλά κυρίως με πρακτική εξάσκηση, δηλαδή παρουσία της/του φοιτήτριας/φοιτητή σε τάξη, συνδιδασκαλία και φτάνουν μέχρι και σε διδασκαλίες από την/τον ίδια/-ο στο τέλος των σπουδών της/του. Τα παιδαγωγικά μαθήματα δεν αρκούν!
    Το σχόλιό σου, Ζέφυρε, δείχνει να είναι εκ του πονηρού, για να την πεις στους "τεμπέληδες" φοιτητές: δηλαδή, το πρόβλημα είναι να γίνουν οι τετραετείς "καθηγητικές" σχολές πενταετείς ή μήπως να αναμορφωθούν έτσι τα προγράμματα σπουδών τους ώστε οι απόφοιτοί τους να είναι επαρκείς -έστω τυπικά- εκπαιδευτικοί; Είναι θέμα διάρκειας;


    Σχετικά με τον ορισμό του συντηρητικού, η λέξη πλέον δεν είναι ένα απλό επίθετο (π.χ., αυτός ο χυμός έχει συντηρητικά) αλλά έχει εδώ και δεκαετίες πολιτικό περιεχόμενο. Στην Αγγλία, για παράδειγμα, υπάρχει το κόμμα των Συντηρητικών (Conservatives) και οι άνθρωποι δεν ντρέπονται που τους αποκαλούν έτσι. Δυστυχώς ή ευτυχώς, ο "συντηρητικός" ή η "συντηρητική άποψη" συνδέονται με συγκεκριμένες ιδεολογικές θέσεις. Στις απόψεις της Αλεξίας υπάρχει πλήθος αυτών των θέσεων (ιδιωτικοποίηση των πάντων, ελεύθερος ανταγωνισμός, ο "καλύτερος" κερδίζει, "όλοι έχουν ίσες ευκαιρίες" κοκ.) που ανήκουν στη ραχοκοκκαλιά της συντηρητικής ιδεολογίας, όπως την ξέρω τουλάχιστον εγώ που ασχολούμαι με την πολιτική 10-12 χρόνια. Θέλουμε δε θέλουμε, με αυτούς τους όρους η άποψη της Αλεξίας είναι συντηρητική ("άκρως", κατ' εμέ). Προσοχή όμως: άσχετα με τον αν εγώ αξιολογώ αρνητικά το συντηρητισμό, ο χαρακτηρισμός μου είναι πρώτα ειδολογικός και έπειτα αξιολογικός. Με άλλα λόγια, και κάποιος "συντηρητικός" πολιτικά θα έλεγε στην Αλεξία: "Μπράβο, κορίτσι μου, συμφωνούμε απόλυτα!". Αυτά για το συγκεκριμένο και ελπίζω να κλείσει επιτέλους...
    sintorin
    25.10.2006, 12:07
    Παράθεση:

    Το μέλος pa___ στις 20-10-2006 στις 17:15 έγραψε...

    Παράθεση:

    Ego exo varethei na vlepo tin ellada olo sto mpato tou kosmou, se ekpaideusi, se oikonomia, se viomixania, se ependuseis, se ugeia, se texnologia....kai otidipote alo.


    Όλα αυτά τα πίσω έχουν λόγο που συμβαίνουν!Όταν οι άλλοι κάνανε εξερευνήσεις και εφευρέσεις εμείς ψάχναμε τρόπο να απαλλαγούμε από το φέσι.Και δεν είναι μόνο το φέσι.Περάσαμε κι άλλα μετά αλλά ας μην κάνουμε το θέμα μάθημα ιστορίας.Ας μη συγκρίνουμε τη χώρα μας με άλλα ευρωπαϊκά κράτη είναι άδικο.Το γιατί η Ελλάδα αιμοραγεί σε κάποιους τομείς δε θα απαντηθεί με το τι κάνουν στο εξωτερικό.Καλό είναι να παίρνουμε παραδείγματα και ιδέες αλλά όχι να προσπαθούμε να μιμηθούμε κάτι ξένο.Τέλος πάντων,επειδή αν συνεχίσω νιώθω ότι η συζήτηση θα ξεφύγει από το θέμα της θα βάλω την τελεία εδώ.



    Milas sovara tora;....einai dikaiologies autes;...pios sou eipe na mimitheis;...diladi den prepei pote na organothei i xora gia na min mimithei;;;;....kai ti sxesi exei i istoria me to xali tis simerinis paidias;;;;;....poles xores tis gis exoun proodeusei parolo tin istoria tous......diladi pote auti i xora tha stamatisei na kruvetai piso apo to daxtulo tis, na vriskei olo istorikes dikaiologies gia ta provlimata tis, kai na min kanei tipota; Pote kathe ellinas tha parei tis efthines tou, gia na ftiaksei ena kalutero melon gia ton topo tou;...... otan milas etsi, aplos deixnei oti to megalutero provlima tis elladas einai o idios o ellinas.....i irlandia edo kai 20 xronia, eixe polu megalutera provlimata apo tin ellada....sumera einai to mono kratos tis europis pou exei pleonisma, kai exei apo tis kaluteres oikonomies.....

    Kai na sou anafero ala kratoi theleis;...to Israil, pou oute kan upeirxe edo kai 50 xronia...parolo ta provlimata pou exei, exei ena programma ekpaideusis kai ereunas, kalutero apo to amerikaniko...sumera to israil einai apo tis protes xores ston kosmo, se upsili texnologia pliroforikis kai internet....

    i India, pou exei ksekinisei ena terastio programma ereunas kai ekpaideusis se upsili texnologia....

    i Kina, pou mesa se deka xronia, exei terastia anaptuksi....

    kai ean milisoume gia mikrotera kratoi europaika apo tin ellada, na poume gia ollandia, islandia, velgio...klp...giati i ispania eitan kalutera apo tin ellada edo kai 20 xronia;;;;

    min mou milas gia megethos kai istoria kratous.....autes einai aples dikaiologies aneuthinotitas otan den thelei kapios na kanei kati.....

    sigoura opos einai i ellada sumera, den mimitai kanenan.....oute se paidia, oute se oikonomia, oute se ugeia, kai eidika katholou sto melon tis xoras....

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : sintorin στις 25-10-2006 12:44 ]


    alexia-vicky
    29.10.2006, 13:02
    Παράθεση:

    Το μέλος Zefuros στις 24-10-2006 στις 11:49 έγραψε...

    ΚΑταρχήν, σορρυ για τα κεφαλαία, αλλα έχω συνηθίσει να γραφω έτσι για να μη νβαζω τόνους( ειμαι μέγιστος τεμπελάκος)

    Οχι μονοκοπανια.. σε ποσες ατοκες δόσεις?

    Συμφωνώ, να μπουν επιπλεον μαθηματα στις σχολες και να γινουν ισως πενταετείς.... με παιδαγωγικά. βεβαια τοτε βγαινουν οι φοιτητες και φωναζουν για "εντατικοποιηση των σπουδών". ¨η εχω άδικο??

    Ο ορισμός δεν είναι ορισμος λεξικού, είναι μια άποψη του φτωχού μου μυαλού!







    Αφού τελικά τίθεται πάνω σε αυτή την βάση η εννοιολόγηση του συντηρητικού, θα την δεχτώ για την άποψη μου. Και βασικά την δέχτηκα από την αρχή, ΕΚΤΟΣ από τον ακραίο χαρακτηρισμό "άκρως" (sorry, αλλά μου αρέσει το παιχνίδι με τις λέξεις.
    Βέβαια, να πω πως δεν μιλάμε για ιδιωτικοποίηση των πανεπιστημίων αλλά για μη κρατικά μη κερδοσκοπικα πανεπιστήμια! Έχει τεράστια διαφορά ο ένας όρος από τον άλλον...

    Όσο για την αναμόρφωση του προγράμματος σπουδών, συμφωνώ απόλυτα, το θέμα είναι όμως πως και αυτό αποτελεί πόλο διαμαρτυρίας για κάποιους.




    sunny_girl
    29.10.2006, 18:57
    δεν ξερουν καν γιατι κανουν καταληψη ετσι απλα το κανουν για να περναει η ωρα!
    Zefuros
    08.11.2006, 14:35
    Παράθεση:

    Το μέλος sunny_girl στις 29-10-2006 στις 18:57 έγραψε...

    δεν ξερουν καν γιατι κανουν καταληψη ετσι απλα το κανουν για να περναει η ωρα!



    Σε πολλές περιπτώσεις, πολύ πιθανό!
    pa___
    09.11.2006, 13:31
    Οι καταλήψεις τελειώσανε...Τι καταλάβατε;Τι αλλάξατε;
    poison_girl
    09.11.2006, 13:39
    Παράθεση:

    Το μέλος pa___ στις 09-11-2006 στις 13:31 έγραψε...

    Οι καταλήψεις τελειώσανε...Τι καταλάβατε;Τι αλλάξατε;



    Δεν αλλαξε τιποτα!ολα μειναν ιδια ο λογος ειναι το χαος που επικρατουσε ολο αυτο τον καιρο κ ο λαθος τροπος διεκδικησης των αιτηματων!
    Zefuros
    09.11.2006, 13:43
    Παράθεση:

    Το μέλος poison_girl στις 09-11-2006 στις 13:39 έγραψε...

    Παράθεση:

    Το μέλος pa___ στις 09-11-2006 στις 13:31 έγραψε...

    Οι καταλήψεις τελειώσανε...Τι καταλάβατε;Τι αλλάξατε;



    Δεν αλλαξε τιποτα!ολα μειναν ιδια ο λογος ειναι το χαος που επικρατουσε ολο αυτο τον καιρο κ ο λαθος τροπος διεκδικησης των αιτηματων!



    Κλασσική κατάληξη μιας καταληψης (της νεο-ελληνικής εποχής)
    clapton21
    09.11.2006, 20:07
    Νομίζω πως είναι τουλάχιστον γελοίο, άτομα που άφησαν να χειραγωγηθεί το μυαλό τους και έγιναν έρμαια κάθε λογής τρίτων, να έρχονται τώρα και να πουλάνε αντιδραστικό πνεύμα (ειδικά στα πανεπιστήμια, αυτό το είδος ανέκαθεν ανθούσε και φυσικά συνεχίζει να ανθεί)... Ας κοιτάξουν πρώτα να ελευθερώσουν το μυαλό τους από τη πλήση εγκεφάλου στην οποία τους υποβάλλουν τα διάφορα συμφέροντα και μετά ας πάνε να κλείσουν και τη βουλή... τότε θα τους παραδεχτώ.

    ΥΣ: Δε ξέρω αν είναι τραγικό ή κωμικό τελικά, να βλέπεις παιδιά με το τελευταίας γενιάς κινητό ανα χείρας, να προσπαθούν να δέσουν πανό για δωρεάν παιδεία... Θα ήταν σίγουρα πιο λογικό αν ζητούσαν τη θέσπιση ειδικών μαθητικών προγραμμάτων από τις εταιρείες κιν. τηλεφωνίας για δωρεάν sms...
    dimitrapan
    31.10.2007, 12:02
    Είμαι υπέρ κάθε μορφής αγώνα που έχει ως στόχο να καλυτερεύσει οποιοσδήποτε τομέας της ζωής μας. Ιδιαίτερα όσον αφορά στην παιδεία νομίζω ότι επιβάλλονται οι διαμαρτυρίες και η προσπάθεια για ανατροπή/διόρθωση των κακώς κειμένων και συγκινούμαι ιδιαίτερα όταν βλέπω τους νέους ανθρώπους να αγωνίζονται για να υποστηρίξουν το δίκιο τους και να κερδίσουν αυτά που δικαιωματικά έπρεπε να είναι δικά τους.

    Στην περίοδο που ξεκίνησαν οι καταλήψεις ('90 - '91 αν δεν κάνω λάθος) ήμουν από τους πρώτους που στήριξαν (και) αυτό το μέσο του αγώνα και ήμουν παρούσα.

    Σήμερα, ωστόσο, νομίζω ότι τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά. Ναι η Παιδεία στη χώρα μας, παρά τους αγώνες μας, εξακολουθεί να έχει τα μαύρα της τα χάλια και να είναι "παιδεία" μόνο κατ' όνομα. Μπορεί βέβαια κι αν δεν είχαν γίνει αυτοί οι αγώνες τα πράγματα να ήταν πολύ χειρότερα, δεν λέω...

    Η κατάληψη όμως παιδιά είναι το τελευταίο μέτρο, η τελευταία μορφή αγώνα στην οποία "πρέπει" να προβαίνει κανείς. Που είναι οι πορείες? Που είναι οι αποχές? Που είναι όλες αυτές οι μορφές διαμαρτυρίας που έπρεπε να προηγούνται? Η απόφαση για κατάληψη δεν πρέπει να λαμβάνεται ελαφρά τη καρδία. Είναι πολύ σοβαρό πράγμα να κλείνεις ολόκληρο το σχολείο. Σε αρκετές περιπτώσεις πλέον πρώτα λαμβάνεται η απόφαση και μετά συζητιούνται τα-σαφώς- δίκαια αιτήματα των μαθητών. Είναι κρίμα... Χάνετε το δίκιο σας έτσι και χάνεται και τη συμπαράσταση σημαντικής μερίδας της κοινωνίας. Χρειάζεται σύνεση και προσοχή.
    Stroumfita456
    31.10.2007, 12:17
    απορω γτ κανουν καταληψη.........μερικοι βεβαια εχουν αιτηματα σοβαρα αλλα καποιοι αλλοι το χουν γ****** το θεμα...ελεος με αυτες τις καταληψεις....
    seras
    31.10.2007, 12:23
    Και το δικό μου σχολείο εχει κατάληψη απο σήμερα..μερικά αιτήματα είναι καλά και η αλήθεια είναι πως έχουμε κάποια προβλήματα..αλλα πάνω απο όλα ξέρουμε πως γίνεται για να χάσουμε μάθημα..ας μην κρυβόμαστε πίσω απο το δαχτυλό μας..
    merandom
    31.10.2007, 13:36

    [quote]Και το δικό μου σχολείο εχει κατάληψη απο σήμερα..μερικά αιτήματα είναι καλά και η αλήθεια είναι πως έχουμε κάποια προβλήματα..αλλα πάνω απο όλα ξέρουμε πως γίνεται για να χάσουμε μάθημα..ας μην κρυβόμαστε πίσω απο το δαχτυλό μας..[/quote]

    Πάντως όταν κάναμε εμείς καταλήψεις προ αμνημονεύτων χρόνων (στην καινοζωική εποχή δηλαδή) τις κάναμε μια με δυο βδομάδες πριν τα Χριστούγεννα και χάναμε ένα μήνα μάθημα

    [quote]Είμαι υπέρ κάθε μορφής αγώνα που έχει ως στόχο να καλυτερεύσει οποιοσδήποτε τομέας της ζωής μας.[/quote]

    Μήπως ο αγώνας αυτός θα έπρεπε να ξεκινάει από το ίδιο μας το μυαλό όμως? Μήπως πρώτα θα έπρεπε να κάνουμε καλύτερο το μυαλουδάκι μας πριν ξεκινήσουμε να αλλάζουμε το κόσμο? Ένα γνωστός επιστήμονας είχε πει

    “How do you eat an elephant? A bite at a time”

    everloving
    31.10.2007, 21:31
    ο μαθητης που δεν παει φρονστιρηριο τι θα κανει οταν αρχισουν να τρεχουν οι καθηγητες για να καλυψουν την υλη? οι μαχες θελουν θυσιες, σιγουρα, αλλα το να βγει μια γενια με μεγαλα κενα στη μορφωση της ειναι σχεδον τραγικο.

    κι αν θελουμε θυσιες, να αρχισουμε με τον εαυτο μας. παιρνω τη βαρεμαρα μου και κανω μαθημα. δεν παιζω με το μελλον των αλλων.
    "αν θελεις να λεγεσαι ανθρωπος, θα πρεπει να μπορεις να θυσιαζεσαι ενα οποιοδηποτε πρωινο"

    ο αγωνας γινεται μεσα στις ταξεις.