Το ΥποβρύχιΟ
Γιατί "..ο καθένας έχει την πρέζα του.." όπως είπε και ο Παύλος..
31 Αυγούστου 2010, 21:26
Διαπιστώσεις και απορίες..


 

Μερικές διαπιστώσεις που πρέπει να καταγράψω πριν σβηστούν και ξεχαστούν..και μερικές απορίες που πρέπει να βρω απάντηση όσο και ας γνωρίζω πως όσο "πρέπει" τόσο δεν θα βρίσκω.. 

Διαπιστώσεις

!) Το "γιατί" στηρίζεται στην λογική..οπότε πρέπει να προσέχουμε που και πότε το χρησιμοποιούμε..

Δεν πρέπει να απευθηνόμαστε ποτέ σε έναν βλάκα και να τον ρωτάμε "γιατί το έκανες αυτό??"

 

 

Ούτε καν στον εαυτό μας όταν τον θεωρούμε βλάκα..

Αυτό βέβαια συμβαίνει διότι η βλακεία καταστρέφει κάθε λογική υποδομή..

 

 

 

@) Δεν ξέρω αν φταίμε για αυτά που κάνουμε..ή για αυτά που καταλαβαίνουμε..σίγουρα πάντως φταίμε για αυτά που μας κάνουν..

 

Απορίες 

Ααα) Τελικά αυτό που μας ορίζει είναι αυτά που μπορούμε να κάνουμε ή αυτά που κάνουμε??

Ή μήπως είναι οι σκέψεις μας??

Μήπως είναι

Τα γιατί μας, τα ίσως μας??

Η φιλλοσοφία μας?? πρακτική και θεωρητική..

Το σώμα μας??

Οι δυνατότητές μας??

Τα επιοτεύγματά μας??

Η ψυχή μας??

Τι από όλα αυτά ή τι άλλο??

Βου) Ο Τομ Ρόμπινς λέει πως η κατάθλιψη κάνει πάρτυ κατά την διάρκεια της εφηβείας(συνήθως) όπου ανακαλύπτουμε πως ο κόσμος δεν γυρίζει γύρω από μας..πως στην ουσία δεν υπάρχουμε παρά μόνο στην σκέψη (αν είμαστε από τους τυχερούς) των γονιών  μας και μερικών φίλων και πως αυτή η σκέψη μας συνθλίβει..μας κάνει να κλαίμε και να μοιρολογούμε που ο κόσμος δεν κινήται από τα δάχτυλά μας όπως όλα τα παιχνίοδια που έχουμε στην ντουλάπα μας (τα οποία είναι εκεί διότι προφανώς τα βαρεθήκαμε)..και κλεινόμαστε στο μέσα μας μέχρι να βρεθεί κάποιο ερέθισμα να μας κάνει να ξεχάσουμε την σφαλιάρα που μόλις φάγαμε..ρίχνοντας βασικά μια πιό δυνατή σφαλιάρα..και ο χορός της σφαλιάρας από κείνει την στιγμή αρχίζει..

 

Όλα καλά και ωραία και συμφωνώ με τον ποιητή(ναι ξέρω ότι είναι συγγραφέας!! Μην πετάγεσαι και άσε με να τελειώσω) αλλά τι γίνεται ρε σεις όταν έχεις αποδεχθεί πλέον αυτή την ιδέα..όταν έχεις ξεγελαστεί και νομίζεις πως περνάς απαρατήρητος και τότε, εκείνη ακριβώς την στιγμή που φοράς την στολή του αόρατου,  αντιλαμβάνεσαι πως ο κόσμος γύρω σου ασχολείται με την πάρτι σου..και πως τους ενδιαφέρει όχι μόνο τι κάνεις αλλά ακόμα και τι δεν κάνεις!!

Πως αντιδράς τότε??

 

Πως το λένε αυτό που νοιώθεις??

Αμηχανία??

Γάμα) όταν το μυαλό σου κάνει κύκλους..πως του λες να σταματήσει και να αρχίσει να πηγαίνει αντίθετα για να ξεζαλιστείς??

 

video 
 

 Υ.Γ.πανηγύρι-γιορτή-λαχτάρα-ανάσα-ζωή..

16 σχόλια - Στείλε Σχόλιο

Tsipouraki (20.09.2010)

Να’ξερες ρε Δημητράκο μου μόνο πόσο με προβλημάτισε και με "ταλαιπώρησε" η ανάρτησή σου!!! Έχω και μάρτυρες:)
Μέρες τώρα την κουβαλώ μαζί μου χωρίς να μπορώ αρχικά να καταλάβω γιατί. Τελικά, μάλλον γύρευα κι εγώ κάποιες απαντήσεις, και γι’αυτό μου άρεσε πάρα πολύ και σ’ευχαριστώ που έβαλες στις σκέψεις σου ερωτηματικά. Δεν το καταφέρνουν πολλοί!! Πάντως, έτσι όπως αντιλήφθηκα τις διαπιστώσεις και απορίες σου, κάπου νομίζω πως κατέληξα..και σταμάτησε το μυαλό μου να κάνει κύκλους.. Λέμε τώρα..:)

!) Κανένας βλάκας ΔΕΝ θεωρεί τον εαυτό του βλάκα. Αυτός που θεωρεί τον εαυτό του βλάκα είναι κάποιος, μη βλάκας, που απλά έκανε μια βλακεία (ή και περισσότερες) :)
@) Το "φταίω", τουλάχιστον για την 3η πρότασή σου, είναι πολύ βαρύ. Κι ασήκωτο κάποιες φορές...

Ααα) Δεν έχω ιδέα. Νομίζω όμως ότι αυτό που μας ξεχ(ω)-ορίζει από τους άλλους, είναι ο τρόπος με τον οποίον καλύπτουμε τις όποιες ανάγκες μας. Σε όλη μας τη ζωή αυτό κάνουμε. Καλύπτουμε τις ανάγκες μας. Σωματικές, ψυχικές, πνευματικές.

Βου) Καθένας με τον τρόπο του.
Δεν είναι ανάγκη να βρεις λέξη για να το περιγράψεις, αρκεί που το ένιωσες.
Γιατί όχι? Ανάλογα την περίσταση και το ευγνωμοσύνη θα ταίριαζε.

Γάμα) Αν βρεις τρόπο να πεις στο μυαλό σου να σταματήσει να κάνει κύκλους και να αρχίσει να πηγαίνει αντίθετα για να ξεζαλιστείς, ΔΕ θα ξεζαλιστείς. Απλά θα ζαλιστείς από την άλλη:)
Αν τώρα θέλουμε να σταματήσει να κάνει τους συγκεκριμένους κύκλους, μάλλον θα πρέπει να εστιάσουμε σε άλλο...θέμα, κατάσταση, χαρά, πρόβλημα κλπ.
Αν πάλι θέλουμε να σταματήσει να κάνει κύκλους και να βρει μια φυσιολογική πορεία, ΜΑΛΛΟΝ θα πρέπει ή να σταματήσουμε να σκεφτόμαστε (τουλάχιστον παρελθοντικά) ή αρχικά να εστιάσουμε στα δεδομένα και όχι σε κάθε είδους ΔΕΝ...
Α, και φυσικά, παν μέτρον άριστον! Κουβέντα να γίνεται..

Πάω για ύπνο, ζαλίστηκα:))))))))

Καλό ξημέρωμα και καλή βδομάδα!!!
Hastaroth (20.09.2010)
Εγώ μόνο γιά τό Βου ερώτημά σου έχω απάντηση,ότι μπορείς να το πής και αμηχανία καί ευγνωμοσύνη,αλλά το βασικώτερο είναι εκείνη την στιγμή/περίοδο να δείξης μετριοφροσύνη και αυτοσυγκράτηση.

Γιά τά άλλα δέν έχω ακόμα απάντηση,και μόνο που τα διάβασα,ζαλίστηκα :)))))))

ΥΓ.Αλήθεια,πώς είναι δυνατόν το μυαλό μας να κάνη κύκλους χωρίς να κάνη και το σώμα μας;
DemetresOpc (20.09.2010)
Τι να πω??
παέι έξι και το πληκτρολόγιο αιωρείτε κάτω από τα δάχτυλα..
θέλω να ξεδιπλώσω την ικανότητά μου για διαφωνία..για αντιπαράθεση..
κι όμως θα σωπάσω..
ένα ευχαριστώ θα πω κι αυτό ταπεινό..

Υ.Γ.μήπως να αρχίσω να πίνω τσίπουρο??
Υ.Γ.2 σήμερα θυμήθηκα γιατί ξεκίνησα αυτό το blog..
Hastaroth (20.09.2010)
Τέτοια ώρα τσίπουρο,λιγάκι υπερβολικό δέν είναι;

Α,και κάτι σχετικό με την βλακεία (Διαπίστωση Νο.1):Σε μιά παρέα πρό ετών είχα ακούσει το εξής απόφθεγμα "ποτέ μήν λές έναν καπετάνιο 'βλάκα' ακόμα κι'άν είναι βλάκας".Τό απόφθεγμα το είχε πεί ένας εκ τής παρέας που είναι καπετάνιος και δέν είναι καθόλου βλάκας...

Αντε,καλή βδομάδα.....
DemetresOpc (20.09.2010)
προς Υ.Γ.
επειδή το ένα υπάρχει, καλέ μου αλβέρτο, ενώ για το άλλο απλά νοιώθουμε την ύπαρξή του..
τώρα ποιό από τα δύο υπάρχει εξαρτάται καθαρά από μας..

ευχαριστώ για την πρωινή επίσκεψη..
DemetresOpc (20.09.2010)
όατν λέω αμηχανία εννοώ πως απλά δεν ξέρω πως να αντιδράσω όατν νοιώθ πως είμαι κλεισμένος σε ένα φράτιο και χιλιάδες σκουλήκια με ττσιμπάνε γιοα να πάρουν ένα κομμάτι μου..
Ναι, τότε νοιώθω αμηχανία..και όσο κι αν είμαι σκουλήκι και γω όπως αυτά κρατάω με πείσμα το στρόμα μου κλειστό και δεν δαγκώνω..και τελικά η πείνα μου με θρέφει..
Tsipouraki (21.09.2010)

Δεν τα πάω και πολύ καλά με τον γραπτό λόγο. Έχω συχνά αμφιβολίες για το αν θα μπορέσω τελικά να αποδώσω αυτά που εννοώ. Ιδιαίτερα σ’ένα ψαγμένο αλλά τόσο "γενικό" κείμενο, όπου δεν είναι καθόλου σαφές σε τι αναφέρεται αυτός που το έγραψε.
Πάντως αν καθόμασταν σε ένα τραπεζάκι και τα λέγαμε (το ξέρω ότι συνήθως καθόμαστε στις καρέκλες και όχι στα τραπεζάκια, σχήμα λόγου:) ), θα σού’λεγα "Ρε συ Δημητράκο, όταν μου λες για φρεάτια κτλ., η πρώτη λέξη που μού’ρχεται στο νου είναι "εγκλωβισμός", με την έννοια ότι δεν έχεις επιλογές αντίδρασης ή δεν ξέρεις πώς να αντιδράσεις με τρόπο που να σου ταιριάζει κιόλας. Οπότε έτσι, "βολευόμαστε" στο φρεάτιό μας, κάνουμε αυτά που μας είναι οικεία και γνώριμα (άσχετα αν μας πονάνε ή όχι) και αποφεύγουμε ή αναβάλουμε να δοκιμάσουμε κάτι καινούργιο"....

Θα μπορούσα να είμαι κι εγώ, και ίσως να είμαι ένα σκουλήκι που σε τσιμπάω για να πάρω ένα κομμάτι σου και άρα να τραφώ. Αν δεν κάνω λάθος όμως, τα σκουλήκια τρέφονται με αυτά που ΉΤΑΝ κάποτε ζωντανά. Όταν κάποιος νιώθει το τσίμπημα των σκουληκιών ΕΙΝΑΙ ακόμη ζωντανός και έχει επιλογές.

Ίσως τελικά αυτό να είναι που μας ορίζει. Οι επιλογές μας. Τώρα τι ορίζει τις επιλογές μας; Ξέρω κι εγώ... Οι ανάγκες μας ίσως πάλι...;;;

ΥΓ1 Ειλικρινά δεν ξέρω γιατί, αλλά μού’ρθε τώρα στο νου μία άλλη σου ανάρτηση με τίτλο "Για ένα βιβλίο θα σας πω". Είχε και μία απίστευτη φωτό που μου είχε κάνει εντύπωση. Ένα πορτοκαλί βιβλίο που πάνω έγραφε "do it".

ΥΓ2 Αν ειμαι τελείως εκτός θέματος, το "βάρυνα" πολύ ή γράφω μακακίες, just say it:)))))))

ΥΓ3 Κάποια πράγματα είναι περίπλοκα απλά. Όχι όμως και εύκολα...

Καλημέρα:)!
DemetresOpc (21.09.2010)
Ζετα δεν ξέρω αν σε σώζει πάντως σε κάνει να νοιώσεις καλύτερα που το κατάλαβες..

Τσιπουράκι μας θα σταθώ πρώτα σε ορισμένα σημεία από το σχόλιο σου για να μην τα ξεχάσω..

Μακακίες δεν έγραψες ποτέ..κι αν το έκανες ήταν με τρόπο έντεχνο οπότε και πάλι δεν τις είδα..

εμένα μου ήρθε μια άλλη ανάρτυησηή μου με τίτλο "όλα μοιάζουν, αρκεί να το δεις".

ώστε δεν τα καταφέρνεις με τον γραπτό λόγο εε??
ενδιαφέρον..δλδ αν τα κατάφερνες υα περίμενα να μου εξηγήσεις την θεωρία της σχετικότητας με 2 λέξεις..ναι??

δεν μπορώ να αντιληφθώ πόσο γενικό είναι το κείμενο..βλέπεις εγώ το έγραψα και ξέρω "περίπου" από που πηγάζει..
όσο για το "ψαγμένο"..
ευχαριστώ για τον χαρακτηρισμό..όμως δεν τον ασπάζομαι..

Πάντως πέτυχες κέντρο..τόσο πολύ που σκέφτομαι πως άρχισα να βελτιώνω την γραπτή μου έκφραση!!

Είναι ωραίο όμως να κάθεσαι σε τραπεζάκι..νοιώθεις άλλιώς από το να κάθεσαι στις καρέκλες..

Τώρα για το φρεάτιο τι να σου πω..
πως δεν έχεις δίκιο?? πως δεν νοιώθω εγκλωβισμένος?? Πως οι επιλογές μου είναι όσα και τα χρώματα σε ασπρόμαυρη ταινία??
όμως όλα αυτά αλλάζουν.."αρκεί να το δεις"..
Αν δηλαδή στην λέξη "φρεάτιο" βάλουμε την λέξη "κόσμος" ή "γη" ή "κοινωνία"..τότε το νόημα αλλάζει..

άσχημο πράγμα η βολή (έτσι γράφεται??).
σε παγώνει και σε εθίζει..

Δυστηχώς δεν ξέρω σε ποιά σκουλήκια αναφέρεσαι..αυτά που έχω γύρω μου όμως γουστάρουν πολύ ότι είναι ζωντανό..ότι είναι πιο κινητικό από αυτά..
κι όσο αλαζόνας και να φαίνομαι δεν με απασχολεί..γιατί ίσως απλά να φαίνομαι και συνήθως δεν είμαστυε αυτό που φαινόμαστε..
αν μη τι άλλο είπα και σε προηγούμενο σχόλιο πως και γω είμαι σκουλήκι..

Καλή μου..και συ μπορεί να δαγκώνεις..όμως το δικό σου είναι τόσο όμορφο που απαλλάσει από περιττά βάρη και ταυτόχρονα δίνει δύναμη..


"Ίσως τελικά αυτό να είναι που μας ορίζει. Οι επιλογές μας. Τώρα τι ορίζει τις επιλογές μας; Ξέρω κι εγώ... Οι ανάγκες μας ίσως πάλι...;;; "

εδώ τώρα τι να πω??
πως ο φαύλος κύκλος άρχισε και σε λίγο πάλι θα αρχίσω να ζαλίζομαι??

ελπίζω να απάντησα σε όσα έγραψες..και έτσι να συνεχίσουμε να καθόμαστε στα τραπεζάκια μας να ανταλάζουμε σκέψεις και βάρη..
Tsipouraki (22.09.2010)

Έχεις δίκιο Δημητράκο, αντικαθιστώντας κάποιες λέξεις με κάποιες άλλες, αλλάζει το νόημα, κάποιες φορές και τελείως. Γι’αυτό και είπα πως το κείμενό σου είναι γενικό και ψαγμένο. Με την έννοια ότι η επιλογή των λέξεων δίνει και το νόημα. Κι εδώ είναι και η δυσκολία του γραπτού λόγου. Για μένα τουλάχιστον.
Οπότε, με την προϋπόθεση ότι την έχω καταλάβει, καλού κακού μην περιμένεις να σου εξηγήσω τη θεωρία της σχετικότητας με 2 λέξεις:))))

Εσύ πάντως με βοήθησες να καταλάβω τις διαπιστώσεις, τις απορίες σου και το πώς η πείνα σου σε θρέφει.

Κάποιες φορές, ανάλογα με τις περιστάσεις και τις προθέσεις..μια τρίχα στο κεφάλι είναι λίγο ενώ μια τρίχα στο φαγητό πολύ. Και κάποιες άλλες φορές..μια τρίχα στο κεφάλι είναι πολύ ενώ μια τρίχα στο φαγητό λίγο.

Πάω δουλειά να..ζαλιστώ από την αντίθετη, έτσι για ποικιλία:)

Καλό μεσημέρι:)!
DemetresOpc (24.09.2010)
"Κάποιες φορές, ανάλογα με τις περιστάσεις και τις προθέσεις..μια τρίχα στο κεφάλι είναι λίγο ενώ μια τρίχα στο φαγητό πολύ. Και κάποιες άλλες φορές..μια τρίχα στο κεφάλι είναι πολύ ενώ μια τρίχα στο φαγητό λίγο."

Εξαιρετικό!!
Oraclas (08.10.2010)
Δεν αφήνεται τις τρίχες λέω εγώ.. :))

Δεν ξέρω γιατί, αλλά το κείμενο (και τα σχόλια), με οδήγησε στον παρακάτω συλλογισμό, του Καζαντζάκη, από τον Βίο και πολιτεία του Αλέξη Ζορμπά: "η καρδιά του ανθρώπου είναι ένας λάκκος αίμα και πέφτουν απάνω μπρούμυτα οι αγαπημένοι νεκροί και πίνουν το αίμα σου και ζωντανεύουν κι όσο πιο αγαπημένοι είναι τόσο πιο πολύ αίμα σου πίνουν"

Πάντως για την θεωρία της σχετικότητας θα δανειστώ μία ατάκα του Einstein φυσικά:
"Βάλε το χέρι σου επί ένα λεπτό μέσα σε μια κατσαρόλα με καυτό νερό - θα σου φανεί μία ώρα. Κάθησε δίπλα σε μια γοητευτική γυναίκα επί μία ώρα - θα σου φανεί ένα λεπτό. Αυτό θα πει σχετικότητα!.."
DemetresOpc (31.01.2013)
πωπω..περάσαν 2μιση χρόνια από αυτό το ποστ..
ωραία χρονιά ήταν το ΄10, έβγαλε και ωραίο κρασί..
τέσπα..
βρήκα μια απάντηση (και μου δημιουργήθηκαν 10 ερωτήσεις γαμώ την λερναία μου!!)..την βρήκα όμως και θα την μοιραστώ μαζί σας να δω αν συμφωνείτε,
Ααα) Αυτό που μας ορίζει, περιορίζει, καθορίζει, ξεχωρίζει είναι οι φόβοι μας..
αυτό..τίποτα άλλο, οι φόβοι μας..
καλό ξημέρωμα..
Υ.Γ σαν να ΄ταν χθες εε;;
pokopicco (03.02.2013)
Γαργαντούας...speaking ( singing... :)))))))))))))))) )
http://www.youtube.com/watch?v=SVZFD4LwQSM 
Το τσιπουρακι ακομη το...σκεφτεται.... :))))))))))))))))))))
Φιλια στην Κυπρο!!!!!!!!!
DemetresOpc (04.02.2013)
Αν ειναι να δεχομαι τετοια σχόλια, τότε, ισως να ήρθε η ωρα να ξεσκονισω το πληκτρολόγιο..
Να μας ζήσεις pokopicco και καλως ήρθες στο μλο(γ)κάκι μου λεβέντη Άρχοντα..
DemetresOpc (04.02.2013)
Αν ειναι να δεχομαι τετοια σχόλια, τότε, ισως να ήρθε η ωρα να ξεσκονισω το πληκτρολόγιο..
Να μας ζήσεις pokopicco και καλως ήρθες στο μλο(γ)κάκι μου λεβέντη Άρχοντα..

Για να στείλετε σχόλιο πρέπει να έχετε συνδεθεί ως μέλος. Πατήστε εδώ για να συνδεθείτε ή εδώ για να εγγραφείτε.

Επιστροφή στο blog
Συγγραφέας
demetresopc
κάτι θα βρω..
από ΛΕΥΚΩΣΙΑ


Περί Blog
blogs.musicheaven.gr/demetresopc

Υποβρύχιο, που αναδύεται όταν οι περιστάσεις το επιτρέπουν ή το απαιτούν..

Tags

Αλαμπουρνέζικα αλαμπουρνέζικα Διαπιστώσεις Αλαμπουρνεζικα προσωπικα Διαφήμιση Ερωτήσεις Ερωτήσεις.. Ιστορίες Διασκευασμένο Κλεμένο Ιστορίες.. Λίγες λέξεις με εικόνες.. Περι blog ανάγνωσμα Περί κανιβαλισμού προσωπικά Προσωπικά..πολύ προσωπικά.. Σχόλιο σε άλλο Blog



Επίσημοι αναγνώστες (12)
Τα παρακάτω μέλη ενημερώνονται κάθε φορά που ανανεώνεται το blogΓίνε επίσημος αναγνώστης!

Πρόσφατα...
Δημοφιλέστερα...
Αρχείο...


Φιλικά Blogs

Links