|
Κάποια στιγμή είχα αναφέρει πώς θα επέλθει σταδιακή απαξίωση της ίδιας της μητρότητας και του ρόλου της μητέρας, μέσα από "ατομικές ελευθερίες" και "δικαιώμα στην επιλογή". Αν και αυτά που παραθέτω παρακάτω δεν έχουν άμεση σχέση με την έκτρωση, αποτελούν εντούτοις σημεία αναγνωρίσεως των αλλαγών που προωθούνται ως φυσιολογικές, μέσα στα πλαίσια των διεκδικηθέντων δικαιωμάτων (όπως και αυοτύ στην έκτρωση).
"
Τι αλλάζει στο Οικογενειακό Δίκαιο * Εξασθενεί η προτεραιότητα της μητέρας στην ανατροφή του ανηλίκου * Γονική μέριμνα και από τους δύο γονείς * Απλουστεύονται οι υιοθεσίες * Με συμβολαιογραφική πράξη το «σύμφωνο ελεύθερης συμβίωσης»
Ριζικές αλλαγές στο Οικογενειακό Δίκαιο, κυρίως ως προς την ελεύθερη συμβίωση και τη γονική μέριμνα ανηλίκων παιδιών διαζευγμένων γονέων ή υιοθετούμενων παιδιών, επέρχονται μέσω νομοσχεδίου το οποίο κατατίθεται συντόμως στη Βουλή. Το νομοσχέδιο αναμένεται να προκαλέσει αντιδράσεις, ιδίως ως προς τις νέες ρυθμίσεις για τη γονική μέριμνα, όπου εξασθενεί η de facto προτεραιότητα της μητέρας στην ανατροφή του ανηλίκου, αλλά και ως προς τα της ελεύθερης συμβίωσης η οποία επικρίνεται από μερίδα της Εκκλησίας. Οι αλλαγές αφορούν ακόμη την επικοινωνία των παιδιών με τους εν διαστάσει γονείς τους, την επιτάχυνση της έκδοσης των συναινετικών διαζυγίων, την επίσπευση των διαδικασιών υιοθεσίας και την προστασία των υιοθετούμενων παιδιών από κοινωνικές απαξιώσεις, ενώ δίνουν τη δυνατότητα στις συζύγους να προσθέτουν στην αστυνομική τους ταυτότητα και το επώνυμο του συζύγου τους.
(...)
Αντιδρούν δικαστές και δικηγόροι «Ρυθμίσεις σε βάρος των γυναικών που θα προκαλέσουν αναστάτωση»
Δικαστές και δικηγόροι, σχολιάζοντας τη νέα ρύθμιση για τη συμβολαιογραφική διευθέτηση της γονικής μέριμνας τόνιζαν ότι θα επιφέρει κοινωνική αναστάτωση, καθώς οι ρυθμίσεις αυτές πλέον του ότι είναι έξω από τις ελληνικές συνήθειες και πρακτικές, θα λειτουργήσουν εις βάρος των γυναικών. Προσέθεταν μάλιστα ότι «η μητρότητα είναι άμεσα συνδεδεμένη με την ανατροφή των παιδιών, σύμφωνα με τους κανόνες της φύσης» και προειδοποιούσαν ότι η νέα κατάσταση που θα δημιουργηθεί θα επιφέρει περισσότερα ψυχολογικά προβλήματα στα παιδιά απ' ό,τι στο παρελθόν, από τους συνεχείς καβγάδες των γονέων, οι οποίοι δύσκολα θα συμφωνούν στη λήψη αποφάσεων. Δεν παρέλειπαν να τονίσουν ότι η διαζευγμένη γυναίκα η οποία δεν εργάζεται και δεν έχει πόρους αλλά ζει από τη διατροφή και μόνο θα υποκύπτει συνεχώς στις πιέσεις και στη βούληση του πρώην συζύγου. Εκείνος θα καθορίζει τους «κανόνες του παιχνιδιού», όπως είναι η επικοινωνία με τα παιδιά, η επιλογή του σχολείου, ο τρόπος ψυχαγωγίας τους, το πού και πότε το καλοκαίρι θα πηγαίνουν διακοπές, όπως και άλλα ζητήματα της καθημερινότητας. Επιπρόσθετα, αυξάνονται και οι δαπάνες έκδοσης των διαζυγίων, καθώς η γονική μέριμνα θα περνάει πλέον από τα συμβολαιογραφικά γραφεία.
"
Η απομάκρυνση της μάνας από το παιδί έχει γίνει με πλάγιο τρόπο εδώ και πολλές δεκαετίες, γεγονός που καθρεφτίζεται άμεσα στην ίδια την κοινωνία. Της δώσαμε το δικαίωμα να σκοτώνει το παιδί της, πιπιλίζοντας τον εγκέφαλό της με πλασματικές προτεραιότητες που πριμοδοτούν την επιλογή υπέρ της θανατώσεως του ανθρώπινου εμβρύου.
Έχω αναφερθεί αρκετές φορές στον τρόπο με τον οποίο αλληλοσυσχετίζονται όλα τα θέματα μεταξύ τους, στο πώς η κάθε αλλαγή φέρνει νέες ανατροπές, και κάθε ατομική ελευθερία νέες κοινωνικές σκλαβιές. Γυναίκες, καλώς δεχθήκατε την απαξίωση της μητρότητάς σας...
Για να επανέλθω και στο θέμα χρησιμοποιώ τη φράση των ίδιων των δικηγόρων: "η μητρότητα είναι άμεσα συνδεδεμένη με την ανατροφή των παιδιών, σύμφωνα με τους κανόνες της φύσης". Διερωτώμαι αν η μητρότητα αφορά μόνο την μετά τον τοκετό κατάσταση ή αφορά τη συνολική αντιμετώπιση της ζωής από τη γυναίκα. Το "μητρικό ένστικτο" αφορά μόνο την μετά τον τοκετό περίοδο ή προϋπάρχει αυτής; Τελικώς η έκτρωση αφορά μία φυσιολογική ή παρά φύσιν κατάσταση στην οποία έντεχνα οδηγείται μία λανθάνουσα (σε κατάσταση αναμονής) μητέρα, μέσα από κοινωνικές πιέσεις και καταστάσεις, τόσο ενδογενείς όσο και εξωγενείς;
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : StavmanR στις 28-09-2008 11:16 ]
επισυναπτόμενα: | Georgia_Guidestones.jpg |
Η περιοχή δεν έπρεπε να λέγετε Elbert County αλλά νέα Βαβέλ όπως λέμε νέα Σμύρνη νέα Ιωνία κ.α.
Ένα μόνο έχω να πω. Αν δε σου τύχει δεν μπορείς να ξέρεις τίποτα. Δεν μπορείς να καταλάβεις και δεν μπορείς να αποφασίσεις κρίνοντας εκ του ασφαλούς. ’ρα δεν μπορείς να πεις αν είναι σωστή ή λάθος επιλογή μία έκτρωση γιατί κάθε περίπτωση είναι εντελώς ιδιαίτερη.
|
Ακριβώς....
Σωστή!Δεν νομίζω καμία γυναίκα να έκανε έκτρωση επειδή το θεώρησε εύκολη λύση.Στα λόγια όλοι καλοί είμαστε ''εννοείται πως θα το κρατήσω,θα χω τη βοήθεια των γονιών μου αν μείνω έγγυος σε νεαρή ηλικία,θα συνδιάζω άνετα σπουδές/δουλειά με το παιδί,η Παναγιωταρέα πως τα καταφερε δηλαδή?'' .Κακά τα ψέμματα είναι πολύ μεγάλη ευθύνη. Παρ' όλα αυτα, δεν δέχομαι την έκτρωση σε ζευγάρια παντρεμένα,μιας και το παιδί θα καλύπτεται νομικά. Η δικαιολόγια ''bad timing'' κρύβει ανωριμότητα και ανευθυνότητα.
Σήμερα στς ειδήσεις άκουσα ότι ένας πατέρας στην Κολομβία πλήρωσε επαγγλεματίες δολοφόνους να φονεύσουν το παιδί για να μην πληρώνει ο ίδιος την διατροφή στη γυναίκα του.
Παιδοκτόνος για να γλιτώσει διατροφή.
Κάποτε είχα γράψει (σελ. 11 και 12 στο παρόν θέμα):
|
και
|
και
|
Είναι στρουθοκαμηλισμός αυτή η κατάσταση να ερμηνεύουμε τα πάντα με βάση το δικό μας "στενό συμφέρον" και να αγνοούμε ότι αυτές οι καταστάσεις σύντομα θα χτυπήσουν καί την πόρτα μας. Καταρχήν "δικαίωμα" όπως και "υποχρέωση" επάνω στο παιδί έχουν και οι δύο γονείς ταυτόχρονα από τη στιγμή που αυτό συλλαμβάνεται. Διότι αν επικαλεστεί κανείς το "δίκαιο" του υποβιβασμού της ποιότητας ζωής της γυναίκας από την απόκτηση τέκνου, δεν μπορεί να αρνηθεί την αντίστοιχη από την πλευρά του άντρα, οπότε και καταλήγουμε σε ακραίες λύσεις (έκτρωση από τη μία πλευρά, δολοφονία από την άλλη). Καταληκτικά, συνεχίζω να επιμένω ότι δικαίωμα, τουλάχιστον ηθικό, δεν έχει κανείς στην στέρηση της ζωής από έναν ανθρώπινο οργανισμό, σύμφωνα με την παρούσα ηθική.
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : StavmanR στις 03-10-2008 12:08 ]
Καλησπέρα σε προηγουμενη μου απαντηση ειχα αναρτησει ενα αρθρο το οποιο ειχα διαβασει παραλειποντας τον συγγραφεα. τις ποιο πολλες απαντησεις σε τετοια θεματα τις παιρνω απο σαιτς και ετσι απαντω σε καποια θεματα.
Σε αυτο το θεμα (εκτρωση) ειχα κανει ποστ ενα αρθρο το οποιο το βρηκα στην σελιδα της ΟΟΔΕ συγγραφεας του αρθρου ειναι ο Κ.ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ, ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ Α.Π.Θ. και οχι εγω.
Ζητω συγγνωμη
Παράθεση:
|
εδω ειναι το αρθρο το οποιο ειχα αναρτησει ....http://www.oodegr.com/oode/koinwnia/ektrwsi1.htm