ελληνική μουσική
    406 online   ·  211.153 μέλη
    punkster
    11.01.2008, 17:05
    Ας πω και εγω τις αποψεις μου.....

    Πριν αρχισω, σημιωνω οτι ακομα και τωρα να εμενα εγκυος, το πιθανοτερο ειναι να το κραταγα...

    Παρολα αυτα............
    Δεν πιστευω οτι μπορει να γινει συγκριση αναμεσα στην θανατικη ποινη και στην εκτρωση! Ειναι δυο εντελως διαφορετικα πραγματα! Η θανατικη ποινη επιβαλεται ως τιμωρια για σοβαρα αδικηματα, και το κυριοτερο επιχειρημα αυτων που ειναι κατα της θανατικης ποινης ειναι οτι με αυτον τον τροπο αναπαραγεις το εγκλημα, οτι δεν εχουμε το δικαιωμα να δολοφονουμε καποιον επειδη και αυτος εκανε το ιδιο!


    Επισης, με την ιδια λογικη που καταδικαζουμε την εκτρωση επειδη θεωρουμε ανθρωπο ακομα και ενα γονιμοποιημενο ωαριο, θα επρεπε να καταδικαζουμε και την εξωσωματικη γονιμοποιηση! Γιατι??? Γιατι κατα την προετοιμασια για την εξωσωματικη γονιμοποιηση, γονιμοποιουμε καμποσα ωαρια και τα αφηνουμε να αναπτυχθουν λιγο, ξερωντας οτι το πολυ ΕΝΑ θα τα καταφερει να προσκοληθει στην μητρα, ισως και κανενα! Αυτο δεν ειναι φονος ενος εν δυναμει ανθρωπου?

    Τελος παντων, δεν πιστευω οτι η εκτρωση ειναι φονος ενος "αθωου πλασματος"....
    Σε αυτο το "αθωο πλασμα" λειτουργουν μονο τα στοιχειωδη ενστικτα που μπορουμε να το συναντησουμε ακομα και σε ενα πρωτοζωο ή σε ενα κυτταρο του σωματος μας, δεν "αισθανεται" με την ενοια που το εννοουν πολλοι, ο μονος στοχος που εχει ειναι η επιβιωση (οπως και καθε τι αλλο πανω στον πλανητη μας)!

    Αυτα!

    Bgre
    12.01.2008, 12:21
    Παράθεση:
    Δημοσιεύθηκε: 11-01-2008 στις 17:05

    Ας πω και εγω τις αποψεις μου.....

    Πριν αρχισω, σημιωνω οτι ακομα και τωρα να εμενα εγκυος, το πιθανοτερο ειναι να το κραταγα...

    Παρολα αυτα............
    Δεν πιστευω οτι μπορει να γινει συγκριση αναμεσα στην θανατικη ποινη και στην εκτρωση! Ειναι δυο εντελως διαφορετικα πραγματα! Η θανατικη ποινη επιβαλεται ως τιμωρια για σοβαρα αδικηματα, και το κυριοτερο επιχειρημα αυτων που ειναι κατα της θανατικης ποινης ειναι οτι με αυτον τον τροπο αναπαραγεις το εγκλημα, οτι δεν εχουμε το δικαιωμα να δολοφονουμε καποιον επειδη και αυτος εκανε το ιδιο!


    Επισης, με την ιδια λογικη που καταδικαζουμε την εκτρωση επειδη θεωρουμε ανθρωπο ακομα και ενα γονιμοποιημενο ωαριο, θα επρεπε να καταδικαζουμε και την εξωσωματικη γονιμοποιηση! Γιατι??? Γιατι κατα την προετοιμασια για την εξωσωματικη γονιμοποιηση, γονιμοποιουμε καμποσα ωαρια και τα αφηνουμε να αναπτυχθουν λιγο, ξερωντας οτι το πολυ ΕΝΑ θα τα καταφερει να προσκοληθει στην μητρα, ισως και κανενα! Αυτο δεν ειναι φονος ενος εν δυναμει ανθρωπου?

    Τελος παντων, δεν πιστευω οτι η εκτρωση ειναι φονος ενος "αθωου πλασματος"....
    Σε αυτο το "αθωο πλασμα" λειτουργουν μονο τα στοιχειωδη ενστικτα που μπορουμε να το συναντησουμε ακομα και σε ενα πρωτοζωο ή σε ενα κυτταρο του σωματος μας, δεν "αισθανεται" με την ενοια που το εννοουν πολλοι, ο μονος στοχος που εχει ειναι η επιβιωση (οπως και καθε τι αλλο πανω στον πλανητη μας)!

    Αυτα!


    ’ΨΟΓΑ!!
    Φέρε τον έλεγχο να σου βάλω 10!
    Πιστεύω πως η έκτρωση θα πρέπει να αφήνετε στην κρίση του ζευγαριού ή στην μητέρα σε περιπτωση βιασμού
    Επίσης , σε περίπτωση που το παιδί έχει πρόβλημα , πιστεύω πως η καλύτερη λύση θα ήταν η έκτρωση διοτι αυτό το παιδί , το ίδιο και οι κηδεμόνες του θα είναι καταδικασμένοι για την υπόλοιπη ζωή τους
    Paraskevikefalonia
    30.01.2008, 22:43
    Φόνος.. γιαυτο πρέπει να Χρησιμοποιούμε προστασία..
    hartigan
    04.02.2008, 22:06
    Αυτός που δημιούργησς την έκτρωση θα πρέπει να είναι πολύ μαλ....
    StavmanR
    28.09.2008, 11:05

    Κάποια στιγμή είχα αναφέρει πώς θα επέλθει σταδιακή απαξίωση της ίδιας της μητρότητας και του ρόλου της μητέρας, μέσα από "ατομικές ελευθερίες" και "δικαιώμα στην επιλογή". Αν και αυτά που παραθέτω παρακάτω δεν έχουν άμεση σχέση με την έκτρωση, αποτελούν εντούτοις σημεία αναγνωρίσεως των αλλαγών που προωθούνται ως φυσιολογικές, μέσα στα πλαίσια των διεκδικηθέντων δικαιωμάτων (όπως και αυοτύ στην έκτρωση).

    "

    Τι αλλάζει στο Οικογενειακό Δίκαιο * Εξασθενεί η προτεραιότητα της μητέρας στην ανατροφή του ανηλίκου * Γονική μέριμνα και από τους δύο γονείς * Απλουστεύονται οι υιοθεσίες * Με συμβολαιογραφική πράξη το «σύμφωνο ελεύθερης συμβίωσης»
    Ριζικές αλλαγές στο Οικογενειακό Δίκαιο, κυρίως ως προς την ελεύθερη συμβίωση και τη γονική μέριμνα ανηλίκων παιδιών διαζευγμένων γονέων ή υιοθετούμενων παιδιών, επέρχονται μέσω νομοσχεδίου το οποίο κατατίθεται συντόμως στη Βουλή. Το νομοσχέδιο αναμένεται να προκαλέσει αντιδράσεις, ιδίως ως προς τις νέες ρυθμίσεις για τη γονική μέριμνα, όπου εξασθενεί η de facto προτεραιότητα της μητέρας στην ανατροφή του ανηλίκου, αλλά και ως προς τα της ελεύθερης συμβίωσης η οποία επικρίνεται από μερίδα της Εκκλησίας. Οι αλλαγές αφορούν ακόμη την επικοινωνία των παιδιών με τους εν διαστάσει γονείς τους, την επιτάχυνση της έκδοσης των συναινετικών διαζυγίων, την επίσπευση των διαδικασιών υιοθεσίας και την προστασία των υιοθετούμενων παιδιών από κοινωνικές απαξιώσεις, ενώ δίνουν τη δυνατότητα στις συζύγους να προσθέτουν στην αστυνομική τους ταυτότητα και το επώνυμο του συζύγου τους.


    (...)


    Αντιδρούν δικαστές και δικηγόροι «Ρυθμίσεις σε βάρος των γυναικών που θα προκαλέσουν αναστάτωση»

    Δικαστές και δικηγόροι, σχολιάζοντας τη νέα ρύθμιση για τη συμβολαιογραφική διευθέτηση της γονικής μέριμνας τόνιζαν ότι θα επιφέρει κοινωνική αναστάτωση, καθώς οι ρυθμίσεις αυτές πλέον του ότι είναι έξω από τις ελληνικές συνήθειες και πρακτικές, θα λειτουργήσουν εις βάρος των γυναικών. Προσέθεταν μάλιστα ότι «η μητρότητα είναι άμεσα συνδεδεμένη με την ανατροφή των παιδιών, σύμφωνα με τους κανόνες της φύσης» και προειδοποιούσαν ότι η νέα κατάσταση που θα δημιουργηθεί θα επιφέρει περισσότερα ψυχολογικά προβλήματα στα παιδιά απ' ό,τι στο παρελθόν, από τους συνεχείς καβγάδες των γονέων, οι οποίοι δύσκολα θα συμφωνούν στη λήψη αποφάσεων. Δεν παρέλειπαν να τονίσουν ότι η διαζευγμένη γυναίκα η οποία δεν εργάζεται και δεν έχει πόρους αλλά ζει από τη διατροφή και μόνο θα υποκύπτει συνεχώς στις πιέσεις και στη βούληση του πρώην συζύγου. Εκείνος θα καθορίζει τους «κανόνες του παιχνιδιού», όπως είναι η επικοινωνία με τα παιδιά, η επιλογή του σχολείου, ο τρόπος ψυχαγωγίας τους, το πού και πότε το καλοκαίρι θα πηγαίνουν διακοπές, όπως και άλλα ζητήματα της καθημερινότητας. Επιπρόσθετα, αυξάνονται και οι δαπάνες έκδοσης των διαζυγίων, καθώς η γονική μέριμνα θα περνάει πλέον από τα συμβολαιογραφικά γραφεία.

    "

     

    Η απομάκρυνση της μάνας από το παιδί έχει γίνει με πλάγιο τρόπο εδώ και πολλές δεκαετίες, γεγονός που καθρεφτίζεται άμεσα στην ίδια την κοινωνία. Της δώσαμε το δικαίωμα να σκοτώνει το παιδί της, πιπιλίζοντας τον εγκέφαλό της με πλασματικές προτεραιότητες που πριμοδοτούν την επιλογή υπέρ της θανατώσεως του ανθρώπινου εμβρύου.

     

    Έχω αναφερθεί αρκετές φορές στον τρόπο με τον οποίο αλληλοσυσχετίζονται όλα τα θέματα μεταξύ τους, στο πώς η κάθε αλλαγή φέρνει νέες ανατροπές, και κάθε ατομική ελευθερία νέες κοινωνικές σκλαβιές. Γυναίκες, καλώς δεχθήκατε την απαξίωση της μητρότητάς σας...

     


    Για να επανέλθω και στο θέμα χρησιμοποιώ τη φράση των ίδιων των δικηγόρων: "η μητρότητα είναι άμεσα συνδεδεμένη με την ανατροφή των παιδιών, σύμφωνα με τους κανόνες της φύσης". Διερωτώμαι αν η μητρότητα αφορά μόνο την μετά τον τοκετό κατάσταση ή αφορά τη συνολική αντιμετώπιση της ζωής από τη γυναίκα. Το "μητρικό ένστικτο" αφορά μόνο την μετά τον τοκετό περίοδο ή προϋπάρχει αυτής; Τελικώς η έκτρωση αφορά μία φυσιολογική ή παρά φύσιν κατάσταση στην οποία έντεχνα οδηγείται μία λανθάνουσα (σε κατάσταση αναμονής) μητέρα, μέσα από κοινωνικές πιέσεις και καταστάσεις, τόσο ενδογενείς όσο και εξωγενείς;

     

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : StavmanR στις 28-09-2008 11:16 ]


    mnk
    28.09.2008, 12:28
    επισυναπτόμενα: Georgia_Guidestones.jpg 
    okanenas
    28.09.2008, 17:21

    Η περιοχή δεν έπρεπε να λέγετε Elbert County αλλά νέα Βαβέλ όπως λέμε νέα Σμύρνη νέα Ιωνία κ.α. Wink


    margot
    01.10.2008, 14:02

    Ένα μόνο έχω να πω. Αν δε σου τύχει δεν μπορείς να ξέρεις τίποτα. Δεν μπορείς να καταλάβεις και δεν μπορείς να αποφασίσεις κρίνοντας εκ του ασφαλούς. ’ρα δεν μπορείς να πεις αν είναι σωστή ή λάθος επιλογή μία έκτρωση γιατί κάθε περίπτωση είναι εντελώς ιδιαίτερη.


    BAGRATION
    01.10.2008, 14:29

    margot μαζί σου!!!{#emotions_dlg.beer}


    Peace18
    01.10.2008, 19:27

    Παράθεση:

    Το μέλος margot στις 01-10-2008 στις 14:02 έγραψε...

    Ένα μόνο έχω να πω. Αν δε σου τύχει δεν μπορείς να ξέρεις τίποτα. Δεν μπορείς να καταλάβεις και δεν μπορείς να αποφασίσεις κρίνοντας εκ του ασφαλούς. ’ρα δεν μπορείς να πεις αν είναι σωστή ή λάθος επιλογή μία έκτρωση γιατί κάθε περίπτωση είναι εντελώς ιδιαίτερη.

     

    Ακριβώς....

     


    mariza18
    02.10.2008, 23:06

    Σωστή!Δεν νομίζω καμία γυναίκα να έκανε έκτρωση επειδή το θεώρησε εύκολη λύση.Στα λόγια όλοι καλοί είμαστε ''εννοείται πως θα το κρατήσω,θα χω τη βοήθεια των γονιών μου αν μείνω έγγυος σε νεαρή ηλικία,θα συνδιάζω άνετα σπουδές/δουλειά με το παιδί,η Παναγιωταρέα πως τα καταφερε δηλαδή?'' .Κακά τα ψέμματα είναι πολύ μεγάλη ευθύνη. Παρ' όλα αυτα, δεν δέχομαι την έκτρωση σε ζευγάρια παντρεμένα,μιας και το παιδί θα καλύπτεται νομικά. Η δικαιολόγια ''bad timing'' κρύβει ανωριμότητα και ανευθυνότητα.


    StavmanR
    03.10.2008, 12:01

    Σήμερα στς ειδήσεις άκουσα ότι ένας πατέρας στην Κολομβία πλήρωσε επαγγλεματίες δολοφόνους να φονεύσουν το παιδί για να μην πληρώνει ο ίδιος την διατροφή στη γυναίκα του.

    Παιδοκτόνος για να γλιτώσει διατροφή.

    Κάποτε είχα γράψει (σελ. 11 και 12 στο παρόν θέμα):

    Παράθεση:

    Επίσης κάπου παραπάνω είχα διαβάσει ότι κάποιες γυναίκες είναι ανώριμες για να τεκνοποιήσουν κλπ. Αυτό είναι πολύ καλό ελαφρυντικό για τους άντρες ξέρετε... "Ήμουν ανώριμος και δεν ήξερα τί συνεπάγεται το σεξ. Δεν έχω ευθύνη λόγω άγνοιας". Ή μήπως ισχύουν δύο μέτρα και δύο σταθμά για τα δύο φύλα; Αν η γυναίκα αποφασίσει να κρατήσει το παιδί, ο άντρας που αισθάνεται ανώριμος και ανέτοιμος να δημιουργήσει οικογένεια δεν πρέπει να έχει λόγο; Επειδή μάλιστα μπαίνει μόνο το θέμα της γυναίκας στη μέση, θα παραθέσω και τη θέση του άντρα. Από οικονομικής πλευράς ένας άνθρωπος καλείται να δίνει κάθε μήνα το μισό εισόδημά του για το μεγάλωμα ενός παιδιού. Δεν πρέπει να έχει άποψη στο αν αυτό το παιδί έπρεπε ή δεν έπρεπε να έρθει στη ζωή;

    και

    Παράθεση:


    Με άλλα λόγια...αυτή τη στιγμή παλεύουμε σε άλλη κατεύθυνση, όχι σε αυτήν της προστασίας του δικαιώματος στην (αξιοπρεπή) ζωή, αλλά στου "ανώδυνου"- για όλους τους άμεσα εμπλεκόμενους- θανάτου. Αλλά σε τελική ανάλυση αυτό μάλλον μας βολεύει όλους. Γιατί να πληρώνω εγώ φόρους για να ταίζουν ένα μωρό που δεν είναι δικό μου; Γιατί να πληρώνω εγώ την οικονομική και κοινωνική αποκατάσταση της μητέρας, όταν η ίδια με ένα ελάχιστο (για τα κοινωνικά δεδομένα) κόστος μπορεί να αποβάλει το υποψήφιο νέο οικονομικό βάρος της κοινωνίας; Τελικά όντως τα πάντα είναι σχετικά. Δεν υπάρχει βέβαια λόγος να ξαναναφερθώ στη θεωρία που διέπει τη σχετικότητα (θεωρία του χάους), καθότι όλα τα φαινόμενα είναι τόσο μακριά μας ώστε να μην αγγίζουν τις αισθήσεις μας άμεσα, αλλά ταυτόχρονα και τόσο κοντά μας ώστε να μπορούμε να μείνουμε αδιάφοροι σε αυτά.

     

     

    και

     

    Παράθεση:

    (...) Δεν μπαίνω σε διαδικασία να συζητήσω για τις ενδοοικογενειακές σχέσεις και το δικαίωμα του άντρα στην έκτρωση επί της ουσίας, διότι κατά την ταπεινή μου γνώμη η έκτρωση δεν αποτελεί δικαίωμα, αποτελεί επιλογή καλή ή κακή ανάλογα με την οπτική γωνία του καθενός. Όπως επιλογή είναι να βγεις στο δρόμο και να σκοτώσεις το γείτονα που σου παίρνει την πελατεία και σου υποβαθμίζει τη ζωή σου, τουλάχιστον οικονομικά. Αλλού πρέπει να αναζητήσουμε τα δικαιώματά μας, στη ζωή μας και όχι στο θάνατο των άλλων...

    Είναι στρουθοκαμηλισμός αυτή η κατάσταση να ερμηνεύουμε τα πάντα με βάση το δικό μας "στενό συμφέρον" και να αγνοούμε ότι αυτές οι καταστάσεις σύντομα θα χτυπήσουν καί την πόρτα μας. Καταρχήν "δικαίωμα" όπως και "υποχρέωση" επάνω στο παιδί έχουν και οι δύο γονείς ταυτόχρονα από τη στιγμή που αυτό συλλαμβάνεται. Διότι αν επικαλεστεί κανείς το "δίκαιο" του υποβιβασμού της ποιότητας ζωής της γυναίκας από την απόκτηση τέκνου, δεν μπορεί να αρνηθεί την αντίστοιχη από την πλευρά του άντρα, οπότε και καταλήγουμε σε ακραίες λύσεις (έκτρωση από τη μία πλευρά, δολοφονία από την άλλη). Καταληκτικά, συνεχίζω να επιμένω ότι δικαίωμα, τουλάχιστον ηθικό, δεν έχει κανείς στην στέρηση της ζωής από έναν ανθρώπινο οργανισμό, σύμφωνα με την παρούσα ηθική.

     

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : StavmanR στις 03-10-2008 12:08 ]


    nektarios_pi
    19.03.2009, 22:02

    Καλησπέρα σε προηγουμενη μου απαντηση ειχα  αναρτησει ενα αρθρο το οποιο ειχα διαβασει παραλειποντας τον συγγραφεα. τις ποιο πολλες απαντησεις σε τετοια θεματα τις παιρνω απο σαιτς και ετσι απαντω σε καποια θεματα.

    Σε αυτο το θεμα (εκτρωση) ειχα κανει ποστ ενα  αρθρο το  οποιο το βρηκα στην σελιδα της ΟΟΔΕ  συγγραφεας του αρθρου ειναι ο Κ.ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ, ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ Α.Π.Θ. και οχι εγω.

    Ζητω συγγνωμη


    nektarios_pi
    19.03.2009, 22:14

    Παράθεση:

    Το μέλος nektarios_pi στις 19-03-2009 στις 22:02 έγραψε...

    Καλησπέρα σε προηγουμενη μου απαντηση ειχα αναρτησει ενα αρθρο το οποιο ειχα διαβασει παραλειποντας τον συγγραφεα. τις ποιο πολλες απαντησεις σε τετοια θεματα τις παιρνω απο σαιτς και ετσι απαντω σε καποια θεματα.

    Σε αυτο το θεμα (εκτρωση) ειχα κανει ποστ ενα αρθρο το οποιο το βρηκα στην σελιδα της ΟΟΔΕ συγγραφεας του αρθρου ειναι ο Κ.ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ, ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ Α.Π.Θ. και οχι εγω.

    Ζητω συγγνωμη




    εδω ειναι το αρθρο το  οποιο ειχα  αναρτησει ....http://www.oodegr.com/oode/koinwnia/ektrwsi1.htm


    mnk
    24.03.2009, 01:24