Yπάρχει τόσο μεγάλη διαφορά σε αυτά που υποστηρίζω (και ο noiz) που πραγματικά θα ήθελα να μπορούσα να εξηγήσω καλύτερα, αλλά δεν ξέρω πως!
Φίλε tommymoto η έμπνευση δεν σπουδάζεται!!!
Η διαχείρισή της όμως σπουδάζεται, και τα αποτελέσματα κάνουν τεράστιες διαφορές. Aν σκεφτείς μια μελωδία, θα βρείς έναν τρόπο να την ντύσεις, ένας όμως που έχει σπουδάσει ¨αρμονίες¨και φούγκες¨ μπορεί να την διαχειριστεί πολύ πιο άνετα, να την κάνει ίσως ακόμα και κλασσικό κομμάτι! Ποιός ξέρει? Δεν μπορείς να φανταστείς αν δεν σπουδάσεις αυτό το πράγμα τι μαθαίνεις, τι δυνατότητες έχεις!
Rock = Aπλότητα --- Σωστός!!! Και γι αυτό μας αρέσει! ¨Ένα καθημερινό¨ αυτί δεν θέλει πολύπλοκα πράγματα! Όμως γιατί για κάποιο λόγο ΟΛΟΙ νομίζουν ότι κάποιος με τις παραπάνω σπουδές γράφει πολύπλοκα κομμάτια κλπ? Μέγα λάθος!
πχ Mozart = Ιδιοφυής απλότητα!!! Στα μισά του κομμάτια έχει 3!!! συγχορδίες!!!
Φυσικά το παραπάνω παράδειγμα δεν κολλάει ακριβώς με τα όσα λέμε, αλλά και αυτός είναι ένας τύπος που "έπαιζε" με τρία ακκόρντα!
Άρα, το θέμα δεν είναι πόσες συγχορδίες βάζεις, αν θεωρούμε μια μελωδία καλή ή όχι κλπ!
Και για να κλείσω λέω το εξής! Bilth, για να ¨συνθέσεις¨ ροκ δεν χρειάζεσαι τίποτα!!!
Αλλά ξέροντας θεωρία, ίσως φτιάξεις ωραία πράγματα. Χωρίς αυτό το βασικό δύσκολα τα κόβω!!