Παράθεση:
|
Χωρίς να θέλω να προσβάλω τους καλλιτέχνες ή τους διοργανωτές, δεν μπορώ να σκεφτώ (ή να εντοπίσω στους κανόνες) κάποιο τρόπο αποφυγής μίας ενέργειας σαν αυτή που περιγράφει ο Karadimitriou.
Εχω τόσα πολλά να πω...θεωρώ όμως πως δεν είναι η σωστή ώρα. Πριν μιλάμε κα εκθέτουμε πρόσωπα,δημιουργίες και διαδικασίες καλό θα είναι να ξέρουμε τι ακριβώς ζητάμε απο αυτο τον διαγωνισμό και πως ενοούμε την διαφορετικότητα στο άκουσμα μιάς οποιαςδήποτε δημιουργίας. Εξ'άλλου, κάτι που νοείται σαν διαφορετικό απο κάποιον, γιά εμένα η κάποιον άλλον, κάλιστα μπορεί να είναι πολύ κοινό και συνάμα αδιάφορο.
Επιλέον ποιός θα ορίσει τον χαρκατηρισμό "άξιο τραγούδι" η "μη άξιο" γιά να κερδίσει...μήπως υπάρχουν κάποιοι κανόνες δημιουργίας-συμμετοχής που θέτουν τέτοια όρια;
Γιά εμένα π.χ το πιό άξιο τραγούδι είναι αυτό που τραγουδόυσε ο παππούς μου, με τίτλο ¨Στην πηγή θα σταματήσω...το αλογάκι να ποτήσω....."παίζοντάς το σε τζουρά ακούρδιστο και με απίστευτα φάλτσα στην φωνή του....
Σε αντίθετη περίπτωση ,εαν δηλαδή οι κρίσεις στα ακούσματα ήταν ίδιες δεν θα είχε απολύτως κανένα νόημα η όποια διαδικασία εδω μέσα και όχι μόνο.
Υποτίθεται ότι η μουσική όπως και οι υπόλοιπες μορφές τέχνης γεμίζουν παράλληλα τους εκφραστές τους, με ήθος και σεβασμό,απέναντι σε "συναδέλφους",πράγμα που απο ότι βλέπω εδω τελευταία αποτελεί εξαίρεση....κρίμα.
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : cineboy στις 28-03-2010 16:25 ]
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : cineboy στις 28-03-2010 16:29 ]
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : cineboy στις 28-03-2010 16:31 ]
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : cineboy στις 28-03-2010 16:34 ]
Παράθεση:
|
Δεν είμαι προστάτης του site, αλλά αυτός που διοργανώνει το Διαγωνισμό. Σου λέω λοιπόν πως κανείς δεν μπορεί να κάνει 20 λογαριασμούς και να ψηφίσει, γιατί δικαίωμα ψήφου έχουν μόνο τα παλιά μέλη.
Τέλος, επειδή εδώ είναι άλλο το θέμα μας, συνέχισε να λες τη γνώμη σου εδώ
Σας παρακαλώ ΟΛΟΥΣ, εδώ να γράφουμε μόνο για τα τραγούδια του ΤΕΛΙΚΟΥ. Για τα υπόλοιπα υπάρχουν άλλα topics.
-----------------
Καληνύχτα Κεμάλ, αυτός ο κόσμος δε θα αλλάξει ποτέ. Καληνύχτα...
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : jorge στις 28-03-2010 17:03 ]
"Γεια σας και σας ευχαριστώ για τη φιλοξενία…"
Όχι βρε Μιχάλη Κλεάνθη .... μείνε εδώ πέρα .... πέρνα από δω πού και πού καμιά βόλτα για να τα λέμε .... δεν έχουμε να χωρίσουμε τίποτα ... απεναντίας, από τις κουβεντούλες μας εδώ πολλά ενδιαφέροντα πράγματα μπορούν να προκύψουν .....
Καλησπερίζω τη συντροφιά του MusicHeaven, στην οποία επιστρέφω μετά από 3 χρόνια (ban) με αφορμή μια πρόσκληση που βρήκα στο email μου από το μέλος music4u.
Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους δημιουργούς αλλά και στους διοργανωτές για αυτή την ιδέα. Μην αφήνετε τη μιζέρια να αμαυρίσει μια τέτοια όμορφη προσπάθεια. Και μόνο το γεγονός πως τόσα πραγματικά όμορφα τραγούδια βγήκαν από την αφάνεια στο προσκήνιο της διαδικτυακής κοινότητας προς κρίση και αξιολόγηση, συνιστά από μόνο του μια ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ για την εγχώρια μουσική σκηνή, underground και μη. Η δική μου ευχή είναι να δούμε σύντομα μια οριζόντια διασύνδεση της ευρωπαϊκής αναδυόμενης μουσικής σκηνής μέσω διαδικτυακών συνεργασιών από site σαν το MusicHeaven, το LastFM, to Listenlive.eu, το UGS (www.undergroundscene.co.uk) κ.α. Και γιατί όχι μια αντίπαλη underground διαδικτυακή εκδοχή της Eurovision... Ίδωμεν.
Η ψηφοφορία μου με σειρά ακρόασης έχει ως εξής:
01. Στα παραμύθια ν' αλητεύω - (3 stars)
02. Για Σένα - (4 stars)
03. Περιπλάνηση - (3 stars)
04. Μες του Αιγαίου τα Μελτέμια - (3 stars)
05. Της ανάμνησης ο πόνος - (4 stars)
06. Σε 2 πόλεις - (2 stars)
07. Της ζωής σου θεατής - (4 stars)
08. Remember Remember (Op.511) - (3 stars)
09. Πέταγμα - (5 stars)
10. Αερινη Συμφωνία (3 stars)
11. Τα αστέρια του ουρανού (3 stars)
12. Στενό (3 stars)
13. Πέντε παιδιά (2 stars)
14. Αλανιάρα (2 stars)
15. Θέλω να σε πάρω αγκαλιά.. (3 stars)
16. Μάνα (2 stars)
17. Με το Φώς της Αυγής σου (2 stars)
18. Φώτα Πορείας (2 stars)
19. Ονειρευτής (3 stars)
20. Φως μου (2 stars)
21. Οδυσσέας (3 stars)
22. Η κυρά του χορού (5 stars)
23. Σωπαίνουν αυτοί που αγαπούσαν (3 stars)
24. Για τελευταία φορά (3 stars)
25. Γρίλιες (4 stars)
26. Τα δύο σχολεία (3 stars)
27. 'Ενας μικρός Πρίγκηπας (3 stars)
28. Όποιος δεν ξέρει ν' αγαπά (5 stars)
29. Ξάγρυπνοι Εραστές (4 stars)
30. Το Δωμάτιο (3 stars)
31. To Περπάτημα της Ψυχής (3 stars)
32. Αποχαιρετισμός (3 stars)
33. Μ' ακούς (3 stars)
34. Ριζιμιό (3 stars)
35. Άδεια χεριά (3 stars)
36. Και ας μην έρθει το πρωί (3 stars)
37. Πέρασα απ' τη γειτονιά σου (4 stars)
38. Οι Σταγόνες της Βροχής (3 stars)
39. Η αρένα του κυρ-Μανώλη (3 stars)
40. Χρώματα (4 stars) (Νταλάρας;)
41. Όλα Κανονισμένα (2 stars)
42. Η Στιγμή (4 stars)+
43. Cyclothymia (2 stars)
44. Της αγάπης το φως (2 stars)
45. Το κουτσό στρατιωτάκι (2 stars)
46. Σ' άλλη διάσταση (2 stars)
47. Απόψε (2 stars)
48. Μες στις σκιές (3 stars)
49. Του λαθρομετανάστη (Βαρκούλα αμαρτωλή) (3 stars)
Αγαπημένοι στίχοι: Πέταγμα
«...Μα εσύ μου είπες να φύγω να χαθώ,
πως δεν χωράω άλλο να είμαι εδώ.
Μου 'δωσες κρίνα και άνθη λεμονιάς,
να τα φυλάξω στους κήπους της καρδιάς
κι όταν ξανάρθω πάλι με το καλό
να μην ξεχάσω απ' τ' όνειρο να βγω...»
Συγχαρητήρια και πάλι σε όλα τα παιδιά και να 'στε πάντα καλά.
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Cenio στις 28-03-2010 22:17 ]
Παράθεση:
|
Επιτρέψτε μου να επανέλθω τώρα που έχει αρχίσει να διαμορφώβεται ένα "κλίμα" στη βαθμολογία.
Επιτρέψτε μου ακόμη να επαναλάβω ότι θεμέλιο στοιχείο στο ελληνικό τραγούδι (θα έπρεπε να) είναι ο στίχος. Έτσι ήταν πάντα ή τουλάχιστον μέχρι ν' αποφασίσουν κάποιοι ότι το τραγούδι είναι απλά ένα ακόμη όπλο του marketing για την προβολή του τάδε ή δεινα "σταρ". Ποιοτικού εμπορικού δεν έχει σημασία.
Δυστυχώς κι εδώ, όσα αρκετά έχω ακούσει μέχρι τώρα -μ' εξαίρεση ένα-δύο(που όμως δεν είναι ψηλά στη βαθμολογία)- υποφέρουν στιχουργικά. Αφέλειες, αμπελοφιλοσοφίες, κλισέ, συντακτικά λάθη και αστοχίες προς όφελος του μέτρου ή της ομοιοκατληξίες στην καλύτερη περίπτωση. Στην χειρότερη περίπτωση είναι απλά "απο την πόλη έρχομαι...".
Υπάρχουν και τραγούδια με όμορφή μουσική που όμως είναι "αλλού για αλλού" σε σχέση νε τους στίχους.
Ξεχώρισα δύο τραγούδια που είναι ψηλά στη βαθμολογία όντως. Παρά τα όποια προβλήματά τους έχουν ευαισθησία και ομοιογένεια. Στο ένα μάλιστα φαίνεται ότι ο συνθέτης ξέρει τι σημαίνει "ενορχηστρώνω" σε αντίθεση με τον μέσο όρο των υπολοίπων.
Παραδείγματα και ονόματα μετά το τέλος του διαγωνισμού. Δεν θεωρώ σωστό να κάνω κάτι τέτοιο τώρα που ο διαγωνισμός είναι σε εξέλιξη.
Όσο για την τρέχουσα βαθμολογία... αυτή πάσχει απ' το σύνδρομο "Βασίλη-ζούμε-για-να-σ-ακούμε"
Κάποια απο τα τραγούδια του τελικού που ξεχώρισα είναι τραγούδια που δεν έχουν περάσει!!! Γιά εμένα όμως ζούν....υπάρχουν...και στο μυαλό μου έρχονται κάθε φορά που βλέπω τα αποτελέσματα και μάλιστα στις πρώτες θέσεις.
Η διαφορά φίλοι μου είναι στο πως, γιατί και απο τι έχει μπουχτίσει ο κόσμος σε μουσικά ακούσματα. Το απλό πολλλές φορές είναι ίσως το πιό ενδιαφέρον γιά κάποιους ακροατές.Παράλληλα όμως μπορεί να είναι και το πιό χαζό η ανούσιο γιά έναν μουσικό.
Ομως επιτρέψτε μου....δικαίωμα στην κριτική δεν έχουν μόνο όσοι κατέχουν θεωρητικά και πρακτικά απο αυτην, και επίσης η συμμετοχή ενός τραγουδιού σε έναν οποιονδήποτε διαγωνισμό δεν είναι προνόμιο μόνο λίγων και εκλεκτών αυτης της τέχνης, επειδή ξέρουν να ενορχηστρώσουν και να ερμηνεύουν επαγγελματικά, η επειδή έχουν άψογες ηχογραφισεις, η επειδή διαθέτουν φυσικά όργανα με τους αντίστοιχους οργανοπάικτες.
Ο λόγος...πολύ απλός...μα γιατί καρδιά έχουν όλοι οι άνθρωποι, και το πως περνάει κάποιος κάποιο μήνυμα μέσα απο αυτην διαφέρει κατά πολύ.Οι καρδιές υπολογίζουν διαφορετικά πολλές φορές απο ότι νομίζουμε.
Επίσης δεν έχουν άπαντες τα ίδια μέσα και είναι άδικο να κρίνονται απο έναν γενικό κανόνα. Εαν ήταν έτσι και στο πρωτάθλημα ποδοσφαίρου δεν θα πρέπει να έχει καμία απολύτως τύχη μιά μάδα σαν την Ξάνθη γιά παράδειγμα η την Λάρισα, επειδή δεν διαθέτει το ρόστερ των μεγάλων ομάδων. Ευτυχώς όμως που δεν είναι έτσι μερικές φορές, γιά να έχει ενδιαφέρον το παιχνίδι και να υπάρχουν και οι εκπλήξεις, εκτός του ότι έτσι κατανοούν και οι μεγάλες ομάδες ότι δεν έχουν μόνο αυτές το προνόμιο κατάκτησης του πρωταθλήματος.
Αυτά γιά την ώρα επειδή προσωπικά δεν με ενδιαφέρουν ως κρίση σε αυτο τον διαγωνισμό οι επαγγελματικές ηχογραφίσεις και οι άψογες ενορχηστρώσεις, παρέα με καμιά δεκαριά μουσικούς που παίζουν πράγματι άψογα επαγγελματικά ως οργανοπάικτες.
Πλέον θέλω να ακούω απλά πράγματα και κατανοητά,χωρίς να μπερδεύονται τα αυτιά μου και επιζητώ ακούσματα που θα καταφέρουν να ξεφύγουν επιτέλους απο αγάπες και έρωτες, απο χαμένες γυναίκες και άνδρες, απο παρακαλετά επιστροφής και συγχώρεσης......υπάρχουν πολλά πράγματα που συνθέτουν την ζωή και δεν είναι μόνο αγάπη και έρωτας τα μοναδικά μας προβλήματα.Υπάρχουν πολλά άλα διαφορετικά θέματα πολύ πιό σοβαρά στην ζωή μας.
Δυστυχώς αυτά δεν γίνονται πλέον τραγούδια...ίσως γιατί δεν είναι ο εύκολος δρόμος, ίσως όμως και γιατί έτσι το προστάζουν οι καιροί!!!
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : cineboy στις 29-03-2010 13:33 ]
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : cineboy στις 29-03-2010 13:34 ]
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : cineboy στις 29-03-2010 13:35 ]
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : cineboy στις 29-03-2010 13:35 ]
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : cineboy στις 29-03-2010 13:37 ]
Θα συμφωνήσω φίλε μου στα περισσότερα μαζί σου. Έχω μόνο δυο μικρές ενστάσεις:
1. Ενορχήστρωση (επειδή το έθιξα κι εγώ). Δεν το θεωρώ καθοριστικό στοιχείο (ανάλογα και με το τραγούδι πάντα βέβαια). Ένας Dylan, ένας Σαββόπουλος, ένας Χατζής, ένας Λάκης Παπάς και άλλοι, κάνανε...παπάδες με μια κιθάρα. Όταν όμως γίνεται πρέπει να γίνεται σωστά. Αλλιώς να μην γίνεται καθόλου. Και δεν εννοώ απαραίτητα αληθινά όργανα. Σιγά μην δώσει κάποιος ένα κάρο λεφτά για να κάνει τέτοιου είδους παραγωγή μόνο και μόνο για να πάρει μέρος στο διαγωνισμό του MH. Ηθελα να αναφέρω ένα παράδειγμα προς αποφυγήν εδώ αλλά όπως είπα και πιο πάνω αυτά ίσως μετά το τέλος του διαγωνισμού.
2. Λες "Δυστυχώς αυτά δεν γίνονται πλέον τραγούδια...ίσως γιατί δεν είναι ο εύκολος δρόμος, ίσως όμως και γιατί έτσι το προστάζουν οι καιροί!!!". Θα διαφωνήσω. Το γεγονός ότι δεν παίζονται απο τα ράδια ή δεν λαμβάνουν μέρος σε διαγωνισμούς δεν σημαίνει ότι δεν γράφονται κιόλας. Το ότι η πλειονότητα δεν τρελαίνεται να γράψει τέτοια τραγούδια είναι αλήθεια απ' την άλλη. Ας είναι καλά η εθνική μας στιχουργός και τα κακέκτυπά της που προωθούνται κατα κόρον τα ΜΜΕ κι έχουν επιβάλλει αυτό τον ισοπεδωτικό αχταρμά.
-----------------
Τι λέτε ρε μαλάκες; - Τίτος Πατρίκιος
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : jorge στις 29-03-2010 14:56 ]
Σε αυτά που λες φίλε μου....
1)Συμφωνώ....παπάδες με μιά κιθάρα μόνο, μπορεί να κάνει ο κάθε ένας ,αρκεί να κατέχει τα βασικά και να το λέει η καρδιά του, σε έμπνευση ερμηνεία και γραφή,με μόνο 2-3 ακόρντα βασικά.
Γιά παράδειγμα σου φέρνω τον Σιδηρόπουλο και το τραγούδι "Να μ'αγαπάς".....με ένα Ντό ματζόρε και ακόμη κανά δυό πανεύκολα ακόρντα ξέρουμε τι βγήκε...
2)Εαν δεν παίζονται στα ράδια δεν προβάλονται απο τα περιοδικά του είδους ,δεν έχουν τις άκρες γιά συναυλίες και δεν συμμετέχουν σε διαγωνισμούς, εγω πως μπορώ να ξέρω ότι πράγματι σήμερα υπάρχουν;
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : jorge στις 29-03-2010 14:56 ]
Παράθεση:
|
1. Να λοιπόν η δύναμη του στίχου στο τραγούδι. Λόγια απλά, μεστά και περιεκτικά. Και ναι, για να διαδοθεί ένα τραγούδι πρέπει να μπορεί να το παίξει ο πιτσιρικάς που γρατζουνάει μια κιθάρα. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι όλα τα τραγούδια πρέπει νάναι έτσι με τρία ακόρντα (για να μάθει κι πιτσιρικάς περισσότερα).
2. Δίκιο έχεις. Όμως γράφονται. Και ίσως αρχίσουν σιγά-σιγά να ξεμυτίζουν τώρα που έσκασε κι η φούσκα της επίπλαστης ευμάρειας που επέβαλε την συγκεκριμένη αισθητική. Και αφού είσαι και ραδιοφωνικό παραγωγός ίσως και να μπορείς να βοηθήσεις. Κι εσύ κι όσοι εχουν συνειδητοποιήσει πέντε πράγματα.
Παράθεση:
|
Στο 2)....
Προσωπικά αυτό έκανα απο την αρχή και αυτό κάνω και θα κάνω πάντοτε....άλλωστε κάποτε δέχθηκα μεγάλο πόλεμο στο ραδιόφωνο γιά τις αντιεμπορικές μου πεποιθήσεις.
Αγαπητοί ,απο την στιγμή που , το πρώτο ανθρωποοιδές χάραξε την πρώτη γραμμή στο σπήλαιο , θεωρητικά όλα είναι < αντιγραφές > , από τότε όμως , μέχρι σήμερα , υπάρχουν ζωγράφοι , γλύπτες που έσπρωξαν την τέχνη μπροστά , με κορυφαία και διαχρονικά έργα αντλώντας έμπνευση , από αυτό το μακρινό παρελθόν. Μουσικός δεν είμαι , αλλά μπορώ να πώ ότι , όσον αφορά το τραγούδι ... αν ο στίχος ή η μουσική μπορεί να σου διεγείρει ευγενή συναισθήματα ... τότε είναι σε καλό δρόμο . Και επιτέλους ποιό είναι το πρόβλημα ; ότι κάποιοι τραγουδοποιοί , μπορούν να σπάσουν τα στεγανά του κατεστημένου , της μουσικής βιομηχανίας και να παρουσιάσουν έργα τους ;
Παράθεση:
|
Συμφωνώ!
...όπως είχε πει και ο Bela Bartok: "Competitions are for horses, not artists."
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ ΚΙ ΕΓΩ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ. ΚΑΤ'ΑΡΧΑΣ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ, ΣΤΟΥΣ ΕΜΠΝΕΥΣΤΕΣ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠ'ΟΛΑ ΣΤΟΥΣ ΔΙΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ. ΤΕΛΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΛΥ ΤΑΛΕΝΤΟ Σ'ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ Σ'ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΑΪΤ. ΜΕΡΙΚΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΤΩΡΑ:
1. ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ, ΕΤΣΙ? ΑΡΑ ΤΑ ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΛΑΒΟΥΝ ΜΕΡΟΣ. ΑΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΛΑ ΣΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΑΝΑΦΕΡΟΤΑΝ ΑΥΤΟ, Η ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ? ΤΑ ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΓΟΥΔΙ, ΣΩΣΤΑ? ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΛΟΙΠΟΝ ΑΠΟ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΑΚΟΥΣΑΜΕ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ, ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ.
2. ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΕ ΤΟΝ musiclost ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΙΣ ΑΠΟΜΙΜΗΣΕΙΣ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΕΥΤΥΧΩΣ ΑΛΛΟ ΕΠΙΡΡΟΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΑΠΟΜΙΜΗΣΕΙΣ. ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΛΕΜΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΡΚΕΤΕΣ ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΣ ΕΚΟΥΣΙΕΣ Η ΑΚΟΥΣΙΕΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ - ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΑΚΟΥΣΙΕΣ - ΚΑΙ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΜΕΛΩΔΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ Η ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ ΣΕΙΡΕΣ ΑΚΚΟΡΝΤΩΝ ΑΛΛΑ, ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΕΡΜΗΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΣΗΣ. ΑΚΟΥΣΑ ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΑΠΟ ΜΑΛΑΜΑ, ΞΥΛΙΝΑ ΣΠΑΘΙΑ, ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ, ΠΑΣΧΑΛΙΔΗ, ΜΑΧΑΙΡΙΤΣΑ ΚΑΙ ΠΥΞ ΛΑΞ, ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΝΕΩΤΕΡΟΥΣ ΟΠΩΣ ΝΤΟΜΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΔΡΟΓΩΣΗ. ΔΕΝ ΤΑ ΛΕΩ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΕ ΚΑΚΗ ΔΙΑΘΕΣΗ Η ΓΙΑ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΩ ΕΞΥΠΝΑΔΑ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΙΚΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ. ΑΠΛΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΕΤΣΙ, ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΔΗΛΑΔΗ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΑΣ ΜΕ ΕΙΛΙΚΡΙΝΙΑ, ΒΟΗΘΑΜΕ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΣ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ.
3. ΠΑΝΤΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΙΑΜΑΝΤΙΑ ΕΔΩ ΠΕΡΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΟΨΥΧΑ. ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.
ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ: ΜΗ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΙ ΨΗΦΙΣΑΤΕ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ. ΙΣΩΣ ΕΠΙΡΕΑΖΕΤΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ...
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : music1 στις 31-03-2010 02:12 ]
"Πεντε παιδια"
Χρονια ειχα να ακουσω τραγουδι που να με κανει να "στησω αυτι" να μη χασω νοτα και στιχο και για να πω την αληθεια δεν περιμενα να το ακουσα σε διαγωνισμο τραγουδιου.
Συγχρητηρια στους δημιουργους του και στο ΜΗ για την διοργανωση.
Πριν λήξει η ψηφοφορία και για τον τελικό, θα "μαρτυρήσω" ένα από τα πλέον αγαπημένα τραγούδια μου που συμμετέχει σε αυτόν. "Μπα, πώς κι έτσι;;" θα με ρωτήσετε ευλόγως. Μα .... επειδή αυτό το τραγούδι το βλέπω πολύ χαμηλά στη βαθμολογία και ... όλα δείχνουν ότι, κατά πάσα πιθανότητα, δεν θα μπει ούτε στην 20άδα. Έτσι ... αισθάνομαι ότι δεν επηρεάζω τη διαμόρφωση της βαθμολογίας ..... Μιλάω για τον υπέροχο ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟ !!! Για το τραγούδι αυτό αντιγράφω το σχόλιό μου που έγραψα σε άλλο τόπικ μετά τη λήξη της ψηφοφορίας του 5ου γκρουπ, στο οποίο συμμετείχε ο "Αποχαιρετισμός" ......
Αποχαιρετισμός ...... σαντουράκι plus μπουζουκάκι .... έξοχα "υλικά" για να ξεδιπλωθούν μπροστά μου εικόνες γεμάτες με την αρμύρα του Αιγαίου, με το λευκό των Κυκλάδων κλπ κλπ .... Και ... ναι, το ομολογώ .... το τραγούδι με συγκίνησε ιδιαίτερα λόγω της καταγωγής μου από κάποιο νησάκι αγόνου γραμμής των Κυκλάδων .... Μπράβο στα παιδιά που το έγραψαν και το παρουσίασαν .... Τέλος, το τραγούδι αυτό μου άφησε ένα πολύ αισιόδοξο μήνυμα : ότι υπάρχουν και σήμερα νέοι άνθρωποι που σέβονται & αγαπούν την παράδοση, που φροντίζουν αφενός για τη συνέχισή της και αφετέρου για την ένταξή της στη "σημερινή εποχή" με τρόπο που να μην φαντάζει "ξένο σώμα" στο σύγχρονο τρόπο ζωής ....΄
Κι επειδή επιμένω στην παραπάνω άποψή μου - και μάλιστα ... ακόμη πιο έντονα - έδωσα στο τραγούδι αυτό ένα ακόμη πεντάστερο .... Όμως, όπως προείπα, όλα δείχνουν ότι το εν λόγω τραγούδι δεν πρόκειται να "εισχωρήσει" στην 20άδα .... Πάντως, εμένα ο .... μαθηματικός τύπος "σαντουράκι + μπουζουκάκι + νησιώτικο χρώμα + στίχοι και ατμόσφαιρα που παραπέμπουν στα παλιά = φρέσκο άκουσμα που δεν μού δίνει καθόλου την εντύπωση της προσκόλλησης στο παρελθόν" με άγγιξε και με συγκίνησε !!! Έτσι, θα δώσω με την καρδιά μου πολλά - πολλά συγχαρητήρια στους δημιουργούς αυτού του τραγουδιού. Μακάρι να συνεχίσουν έτσι .....
Και γενικώς .... έχω παρατηρήσει ότι οι προτιμήσεις των συμφορουμιτών μας που ψήφισαν κινούνται μεταξύ "μπαλάντας" και "ροκιάς" !!! Τα λαϊκά τραγούδια, ως επί το πλείστον, μείναν εκτός τελικού !!! Γι' αυτό και θεωρώ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΤΟΡΘΩΜΑ αυτό που πέτυχε ο ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ, δηλαδή να προκριθεί στον τελικό, παρόλο που είναι ένας παραδοσιακός συρτός όπου κυριαρχεί το σαντουράκι ....