ελληνική μουσική
    305 online   ·  210.873 μέλη

    Πείραμα της Φιλαδέλφειας...

    jorge
    17.03.2005, 09:20

    evoula
    17.03.2005, 14:28
    επισης θελω να προσθεσω οτι λεγεται πως υπαρχουν μαρτυριες απο καποιους που ηταν στο πλοιο και καταφεραν να βγουν ζωντανοι αλλα στην πορεια τρελαθηκαν.ο αινσταιν δεν ελαβε μερος αν και το πειραμα στηριστηκε στην εφαρμογη της θεωριας του ενοποιημενου πεδιου.στην ομαδα ηταν ο τζον χατσισον κοσμητορας του πανεπιστημιου του σικαγο και ο νικολα τεσλα ο οποιος ηταν και ο πρωτος διευθυντης του προγραμματος.ο νικολα τεσλα ανησυχησε οταν τον πληροφορησαν οτι το πλοιο θα ειναι επανανδρωμενο γιατι δεν ειχε την παραμικρη ιδεα για το τι θα μπορουσε να συμβει.το πρωτο πειραμα εγινε με ενα πειραματικο πλοιο οπου και απετυχε.ο νικολα τεσλα εγκατελειψε το σχεδιο και μετα απο δεκα μηνες βρθηκε νεκρος χωρις κανενα στοιχειο για το πως δολοφονηθηκε...
    προσωπικα πιστευω πως ειμαστε πολυ μικροι για να ξερουμε τι πειραματα γινονται και τι εχει επιτευχθει σε θεματα τεχνολογιας,οποτε ειναι χαζο να αμφισβητουμε ενω δεν ξερουμε,τα παντα ειναι πιθανα.εμεις απλα μαλλον δεχομαστε τις συνεπειες των πειραματων που γινονται γενικοτερα στον πλανητη μας.
    MariannaP
    17.03.2005, 18:03
    Quote:

    Το μέλος jorge στις 16-03-2005 στις 23:50 έγραψε:

    Quote:

    Το μέλος falimento στις 16-03-2005 στις 16:59 έγραψε:
    [i]
    Eγώ προσπάθησα πάντως μία φορά να εφαρμόσω το πείραμα χρησιμοποιώντας τη Θεωρεία του "Ενιαίου Πεδίου", για να εξαφανίσω μία κοπέλα που καθόταν δίπλα μου στο ΚΤΕΛ και με είχε τρελάνει στη πολυλογία αλλά τελικά το πείραμα στέφθηκε με αποτυχία!



    Σε καταλαβαίνω Γεώργιε. Δοκίμασα κι εγώ

    [/I]



    Μπαρμπα-Γιώργηδες τόση ώρα σας ακούω και δε μιλάω...
    Καιρός να σας κράξω κι εγώ λίγο

    Falimente, ποιός μίλαγε όλη την ώρα στο κινητό του στο ΚΤΕΛ και ποιός προσπαθούσε να κοιμηθεί;
    εεεεεεεεεε;;;;; Για θυμήσου;;;;
    Να μην πω ότι δε με αφήσατε να πάρω τον χαρταετό μου μαζί!!!

    Jorge, σου γνώρισα κι εγώ μια κοπέλα, την έβαλα να κάτσει δίπλα σου για να μιλάτε (κι εγώ να κοιμηθώ, χε χε) κι εσύ φαγώθηκες να την εξαφανίσεις Σιγά μη τα κατάφερνες

    Τι τραβάω η δημοσιοσχεσίτισα;;;
    Κάνε φίλους να δεις καλό
    kostas14
    24.03.2005, 14:04
    Ενδιαφέρουσα ταινία"Αεροπλανοφόρο Νίμιτς"Καμία σχέση με το πείραμα αλλά θα μπείτε λίγο στο κλίμα.
    Sideline
    24.03.2005, 14:22
    Υπάρχει και ομώνυμη ταινία για το θέμα,μάλιστα υπάρχει και sequel...δύο ταινίες δηλαδή!
    dimko
    24.03.2005, 15:04
    Η οποία μάλιστα είναι και εξαιρετικό b-movie των 80s. Μάικλ Ντάντικοφ και σε συμμαζεύεται...
    StavmanR
    08.08.2007, 00:11
    Κάποια κείμενα που βρήκα και μπορούν να δώσουν κάποιο στίγμα του πειράματος:

    ΕΙΣΑΓΩΓΗ

    Το Πείραμα της Φιλαδέλφεια, συνεχίζει να συναρπάζει τη φαντασία και την περιέργεια του κοινού για σχεδόν 50 χρόνια από τις πρώτες αναφορές σε αυτή την παράξενη ιστορία.

    Προϊόν της φαντασίας ενός ανθρώπου, ή πραγματικότητα που ξεπερνά τα όρια της επιστημονικής φαντασίας; Ακόμα και σήμερα είναι δύσκολο να απαντήσει κανείς με βεβαιότητα.

    Ας δούμε όμως τα γεγονότα.


    Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΝΟΣ ΜΥΘΟΥ

    Η ιστορία που με το πέρασμα του χρόνου έγινε γνωστή με τον τίτλο το «Πείραμα της Φιλαδέλφεια» γεννήθηκε μέσα από μια σειρά παράξενων γεγονότων, με βασικό πρωταγωνιστή μια πραγματικά μυστηριώδη φιγούρα. Στα μέσα της δεκαετίας του 50 και συγκεκριμένα το 1955 κυκλοφόρησε στις ΗΠΑ ένα βιβλίο με τίτλο “The expanding case for the UFO” (Η περίπτωση των UFO). Το βιβλίο αυτό έμελλε να γίνει διάσημο όχι τόσο για το περιεχόμενό του, όσο για τα γεγονότα που ακολούθησαν.

    Morris Jessup

    Morris Jessup

    Συγγραφέας του ήταν ο Morris K Jessup, αστρονόμος, με πτυχιακές σπουδές στην αστρονομία στο Πανεπιστήμιο του Michigan όπου είχε διδάξει και για ένα σύντομο χρονικό διάστημα, και μανιώδης ερευνητής των UFO. Με την έκδοση του βιβλίου του ο Jessup ξεκίνησε μια σειρά παρουσιάσεων με κύριο στόχο την προώθησή του.

    Τον Ιανουάριο του 1956 ο Jessup έλαβε ένα γράμμα προερχόμενο από κάποιον που παρακολούθησε κάποια από τις διαλέξεις του και είχε διαβάσει το βιβλίο του. Το γράμμα σχολίαζε διάφορες από τις θέσεις του Jessup σχετικά με τα UFO και σε κάποιο σημείο έκανε μια αναφορά σε ένα ασυνήθιστο περιστατικό. Σύμφωνα με την επιστολή, τον Οκτώβριο του 1943 είχε λάβει χώρα ένα πείραμα του Πολεμικού Ναυτικού των ΗΠΑ, που είχε ως αποτέλεσμα ένα ολόκληρο αντιτορπιλικό να γίνει αόρατο ενώ έπλεε στη θάλασσα.

    Το γράμμα υπέγραφε κάποιος Carl Allen ο οποίος όμως χρησιμοποιούσε επίσης και την παράφραση του ονόματός του ως Carlos Miguel Allende. Σύμφωνα με τα γραφόμενα το πείραμα βασιζόταν σε μια πρακτική εφαρμογή της θεωρίας των ενοποιημένων πεδίων του Einstein.



    Η περιγραφή του Allende

    Ο Allen ισχυριζόταν ότι τον Οκτώβριο του 1943 και ενώ υπηρετούσε στο εμπορικό USS Anrdrew Furuseth είδε, στην περιοχή του Norfolk, ένα πλοίο, αντιτορπιλικό, μέσα σε ένα σφαιρικό πέπλο ομίχλης. Το πλοίο εμφανίστηκε για μερικά λεπτά και στη συνέχεια εξαφανίστηκε ξανά. Επίσης αναφέρει ότι σύμφωνα με δημοσίευμα μιας εφημερίδας της Philadelphia παρατηρητές στην εκεί Ναυτική βάση είχαν δει ακριβώς το αντίθετο, δηλαδή ένα πλοίο να τυλίγεται σε ομίχλη, να εξαφανίζεται και να επανεμφανίζεται μετά από λίγο. Ουσιαστικά δηλαδή το πλοίο μεταφέρθηκε από τη Philadelphia στο Norfolk και πίσω σε ένα διάστημα μερικών λεπτών (ο κανονικός πλους θα απαιτούσε περίπου 24 ώρες).

    Η ιστορία του Allen συνεχίζεται με μια σειρά από αναφορές σε περίεργα περιστατικά, αποτέλεσμα των επιπτώσεων που είχε το πείραμα στη υγεία των μελών του πληρώματος. Ένας από αυτούς εξαφανίστηκε μπροστά στα μάτια της οικογένειας του καθώς «μπήκε» σε ένα τοίχο σα να μην έχει υλική υπόσταση, κάποιο άλλοι επίσης εξαφανίστηκαν κατά τη διάρκεια ενός καυγά σε ένα μπαρ ενώ οι περισσότεροι επιζήσαντες υπέφεραν από σοβαρές ψυχοσωματικές διαταραχές. Κατά τη διάρκεια του πειράματος αρκετά μέλη του πληρώματος εξαϋλώθηκαν ή κάηκαν ζωντανοί. Το συμπέρασμα του Allen είναι ότι το πείραμα δεν είχε εξελιχθεί όπως περίμενε το Ναυτικό με αποτέλεσμα να εγκαταλειφθούν οι σχετικές προσπάθειες 3 χρόνια αργότερα.

    Όπως ήταν φυσικό ο Jessup δεν πείστηκε από τις αφηγήσεις του Allen και του ζήτησε περισσότερα στοιχεία ώστε να επιβεβαιώσει την ιστορία του. Η απάντηση του Allen στις 25 Μαίου 1956 δεν προσέθεσε κάτι καινούριο σε ότι αφορά την παροχή αποδείξεων για τις αφηγήσεις του και έτσι ο Jessup αποφάσισε να μην ασχοληθεί με το θέμα. Σε αυτή την απόφαση συνηγορούσε και η γενικότερη εικόνα των επιστολών του Allen, οι οποίες διακρίνονταν από ασυναρτησίες και ασυνταξίες, μια εμμονή στη χρήση κεφαλαίων και μια μίξη επιστημονικοφανών θεωριών και παράλογων συμπερασμάτων.

    ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ

    Carlos Miguel Allenda

    R.D. No. 1 Box 223

    New Kensington, Penn.



    My Dear Dr. Jessup,

    Your invocation to the public that they move en Masse upon their Representatives and have thusly enough Pressure placed at the right & sufficient Number of Places where from a Law demanding Research into Dr. Albert Einsteins Unified Field Theory May be enacted (1925-27) is Not at all necessary. It May Interest you to know that The Good Doctor Was Not so Much influenced in his retraction of that Work, by Mathematics, as he most assuredly was by Humantics.

    His Later computations, done strictly for his own edification & amusement, upon cycles of Human Civilization & Progress compared to the Growth of Mans General overall Character Was enough to Horrify Him. Thus, We are "told" today that that Theory was "Incomplete."

    Dr. B. Russell asserts privately that It is complete. He also says that Man is Not Ready for it & Shan't be until after W.W.III. Nevertheless, "Results" of My friend Dr. Franklin Reno, Were used. These Were a complete Recheck of That Theory, With a View to any & Every Possible quick use of it, if feasable in a Very short time. There Were good Results, as far as a Group Math Re-Check AND as far as a good Physical "Result," to Boot. YET, THE NAVY FEARS TO USE THIS RESULT. The Result was and stands today as Proof that The Unified Field Theory to a certain extent is correct. Beyond that certain extent No Person in his right senses, or having any senses at all, Will evermore dare to go. I am sorry that I Mislead You in My Previous Missive. True, enough, such a form of Levitation has been accomplished as described. It is also a Very commonly observed reaction of certain Metals to Certain Fields surrounding a current, This field being used for that purpose. Had Farraday concerned himself about the mag. field surrounding an Electric Current, We today Would NOT exist or if We did exist, our present Geo-political situation would not have the very time-bombish, ticking off towards Destruction, atmosphere that Now exists. Alright, Alright! The "result" was complete invisibility of a ship, Destroyer type, and all of its crew, While at Sea (Oct. 1943) The Field Was effective in an oblate spheroidal shape, extending one hundred yards (More or Less, due to Lunar position & Latitude) out from each beam of the ship. Any Person Within that sphere became vague in form BUT He too observed those Persons aboard that ship as though they too were of the same state, yet were walking upon nothing. Any person without that sphere could see Nothing save the clearly Defined shape of the Ships Hull in the Water, PROVIDING of course, that the person was just close enough to see yet, just barely outside of that field. Why tell you Now? Very Simple; If You choose to go Mad then you would reveal this information. Half of the officers & the crew of that Ship are at Present, Mad as Hatters. A few, are even Yet confined to certain areas where they May receive trained Scientific aid when they, either, "Go Blank" or Go Blank" & Get Stuck." Going Blank IS Not at all an unpleasant experence to Healthily Curious Sailors. However it is when also, they "Get Stuck" that they call it "HELL" INCORPORATED" The Man thusly stricken can Not Move of his own volition unless two or More of those who are within the field go & touch him, quickly, else he "Freezes".

    If a man Freezes, His position Must be Marked out carefully and then the Field is cut-off. Everyone but that "Frozen" Man is able to Move; to appreciate apparent Solidity again. Then, the Newest Member of the crew Must approach the Spot, where he will find the "Frozen" Mans face or Bare skin, that is Not covered by usual uniform Clothing. Sometimes, It takes only an hour or so Sometimes all Night & all DayLong & Worse It once took 6 months, to get The man "Unfrozen". This "Deep Freeze" was not psycological. It is the Result of a Hyper-Field that is set up, within the field of the Body, While The "Scorch" Field is turned on & this at Length or upon a Old Hand.

    A Highly complicated Piece of Equipment Had to be constructed in order to Unfreeze those who became "True Froze" or "Deep Freeze" subjects. Usually a "Deep Freeze" Man goes Mad, Stark Raving, Gibbering, Running MAD, if His "freeze" is far More than a Day in our time.

    "I speak of TIME for DEEP "Frozen Men" are Not aware of Time as We know it. They are Like Semi-comatose person, who Live, breathe, Look & feel but still are unaware of So utterly Many things as to constitute a "Nether World" to them. A Man in an ordinary common Freeze is aware of Time, Sometimes acutely so. Yet They are Never aware of Time percisely as you or I are aware of it. The First "Deep Freeze" As I said took 6 months to Rectify. It also took over 5 Million Dollars worth of Electronic equipment & a Special Ship Berth. If around or Near the Philadelphia Navy Yard you see a group of Sailors in the act of Putting their Hands upon a fellor or upon "thin air", observe the Digits & appendages of the Stricken Man. If they seem to Waver, as tho within a Heat-Mirage, go quickly & Put YOUR Hands upon Him, For that Man is The Vary most Desperate of Men in The World. Not one of those Men ever want at all to become again invisible. I do Not think that Much More Need be said as to Why Man is Not Ready for Force-Field Work. Eh?

    You Will Hear phrases from these Men such as "Caught in the Flow (or the Push)" or "Stuck in the Green" or "Stuck in Mollasses" or "I was "going" FAST", These Refer to Some of the Decade-later after effects of Force-Field Work. "Caught in the Flow" Describes exactly the "Stuck in Molasses" sensation of a Man going into a "Deep Freeze" or "Plain Freeze" either of the two. "Caught in the Push" can either refer to That Which a Man feels Briefly WHEN he is either about to inadvertantly "Go-Blank" IE Become Invisible" or about to "Get Stuck" in a "Deep Freeze" or "Plain Freeze."

    There are only a very few of the original Expierimental D-E's Crew Left by Now, Sir. Most went insane, one just walked "throo" His quarters Wall in sight of His Wife & Child & 2 other crew Members (WAS NEVER SEEN AGAIN), two "Went into "The Flame," I.E. They "Froze" & caught fire, while carrying common Small-Boat Compasses, one Man carried the compass & Caught fire, the other came for the "Laying on of Hands" as he was nearest but he too, took fire. THEY BURNED FOR 18 DAYS. The faith in "Hand Laying" Died When this Happened & Mens Minds Went by the scores. The experiment Was a Complete Success. The Men were Complete Failures.

    Check Philadelphia Papers for a tiny one Paragraph (upper Half of sheet, inside the paper Near the rear 3rd of Paper, 1944-46 in Spring or Fall or Winter, NOT Summer.) of an Item describing the Sailors Actions after their initial Voyage. They Raided a Local to the Navy Yard "Gin Mill" or "Beer Joint" & caused such Shock & Paralysis of the Waitresses that Little comprehensible could be gotten from them, save that Paragraph & the Writer of it, Does Not Believe it, & Says "I only wrote what I heard & them Dames is Daffy. So, all I get is "Hide-it" Bedtime Story."

    Check observer ships crew, matson Lines Liberty ship out of Norfolk, (Company MAY Have Ships Log for that Voyage or Coast Guard have it) The S.S. Andrew Furuseth, Chief Mate Mowselly, (Will secure Captains Name Later)(Ships Log Has Crew List on it.) one crew member Richard Price or "Splicey" Price May Remember other Names of Deck Crew Men, (Coast Guard has record of Sailors issued "Papers") Mr. Price Was 18 or 19 then, Oct. 1943, and Lives or Lived at that time in His old Family Home in Roanoke, V.A. a small town with a Small phone book. These Men Were Witnesses, The Men of this crew, "Connally of New Englan, (Boston?), May have Witnessed but I doubt it (Spelling May be incorrect) DID Witness this. I ask you to Do this bit of Research simply that you May Choke on your Tongue when you Remember what you have "appealed by Made Law"

    Very Disrespectfully Yours,

    Carl M. Allen

    P.S. Will Help More if you see Where I can. (Z416175)

    Days Later .....

    Notes in addition to and pertaining to Missive. (Contact Rear Admiral Rawson Bennett for verification info Herein. Navy Chief of Research. He may offer you a job ultimately.)

    Coldly and analytically speaking, without the Howling that is in the Letter to you accompanying this, I will say the following in all Fairness to you & to Science. (1) The Navy did Not know that the men could become invisible WHILE NOT UPON THE SHIP & UNDER THE FIELDS INFLUENCE. (2) The Navy Did Not know that there would be Men Die from odd effects of HYPER "Field"within or upon "Field". (3) Further, They even yet do Not know Why this happened & are not even sure that the "F" within "F" is the reason, for sure at all. In Short The Atomic bomb didn"t kill the expierimentors thus the expieriments went on--but eventually one or two were accidentally killed But the cause was known as to Why they died. Myself, I "feel" that something pertaining to that Small-boat compass "triggered" off "The Flames." I have no proof, but Neither Does the Navy. (4) WORSE & Not Mentioned When one or two of their Men, Visible-within-the-field-to-all-the-others, just Walked into Nothingness, AND Nothing Could Be felt, of them, either when the "field" Was turned on OR off, THEY WERE JUST GONE! Then, More Fears Were Amassed. (5) Worse, Yet, When an apparently Vissible & New-Man Just walks seemingly "throo" the Wall of his House, the surrounding area Searched by all Men & thoroughly scrutinized by & with & under an Installed Protable Field developer AND NOTHING EVER found of him. So Many Many Fears were by then in effect that the Sum total of them all could Not ever again be faced by ANY of those Men or by the Men Working at & upon the Experiments.

    I wish to Mention that Somehow, also, The Experimental Ship Disappeared from its Philadelphia Dock and only a Very few Minutes Later appeared at its other Dock in the Norfolk, Newport News, Portsmouth area. This was distinctly AND clearly Identified as being that place BUT the ship then, again, Disappeared and Went Back to its Philadelphia Dock in only a Very few Minutes or Less. This was also noted in the newspapers But I forget what paper I read it in or When It happened. Probably Late in the experiments, may have been in 1946 after Experiments were discontinued, I can Not Say for Sure.

    To the Navy this Whole thing was So Impractical due to its Morale Blasting effects Which were so much so that efficient operation of the Ship was Drastically hindered and then after this occurrence It was shown the even the Mere operation of a ship could Not be counted upon at all. In short, Ignorance of this thing bred Such Terrors of it that, on the Level of attempted operations, with what knowledge was then available It was deemed as impossible, Impracticable and Too Horrible

    I believe that Had YOU then been Working upon & With the team that was Working upon this project With yourself knowing what You NOW know, that "The Flames" Would Not have been so unexpected, or Such a Terrifying Mystery. Also, More than Likely, I must say in All fairness, None of these other occurrences could have happened without some knowledge of their possibility of occurring. In fact, They May have been prevented by a far More Cautious Program AND by a Much more Cautiously careful Selection of Personnell for Ships officers & Crew. Such was not the case. The Navy used whatever Human Material was at hand, Without Much, if any, thought as to character & Personality of that Material. If care, Great Care is taken in selection of Ship, and officers and crew AND If Careful Indoctrination is taken along with Careful watch over articles of apparel Such as rings & Watches & Identification bracelets & belt buckles, Plus AND ESPECIALLY the effect of Hob-Nailed shoes or Cleated-shoes U.S. Navy issue shoes, I feel that some progress towards dissipating the fearfilled ignorance surrounding this project Will by Most surely & certainly accomplished. The Records of the the U.S. Maritime Service HOUSE Norfolk, Va (for Graduated Seamen of their Schools) Will reveal Who was assigned to S.S. Andrew Furuseth for Month of either Late Sept. or Oct. of 1943. I remember positively of one other observer who stood beside Me When tests were going on. He was from New England, Brown Blond Curly Hair, blue eyes, Don't remember Name. I leave it up to you to decide if further Work shall by put into this or Not, and Write this in Hopes there will be.

    Very Sincerely,

    Carl M. Allen
    1


    Pennsylvania,

    May 25, 1956

    Carlos M. Allende

    RF 1 Box 223

    New Kensington, Pa.



    Dear Mr. Jessup:

    Having just recently gotten home from my long travels around the country I find that you had dropped me a card. You ask that I write you "at once" and So after taking everything into consideration, I have decided to do so. You ask me for what is tantamount to positive proof of something that only the duplication of those devices that produced "This phenomenon" could ever give you. at least, were I of scientific bent, I presume that, were I of Such a Curiosity about something, the which has been produced from a theory that was discarded (1927) as incomplete, I am sure that I would be of such a dubiousness that I would Have to be shown those devices that produced such a curious interaction of Forces & Fields, in operation & their product Mr. Jessup, I could NEVER possibly satisfy such an attitude. The reason being that I could not, Nor ever would the Navy Research Dept. (Then under the present boss of the Navy, Burke) ever let it be known that any such thing was ever allowed to be done. For you see, It was because of Burke's Curiosity & Willingness & prompting that this experiment was enabled to be carried out. It proved a White-elephant but His attitude towards advanced & ultra-advanced types of research is just "THE" THING that put him where he is today. (Or at least, to be sure, It carries a great weight). Were the stench of such an Experiments results EVER to come out, He would be crucified.

    However, I have noticed, that throo the ages, those who have had this happen to them, once the vulgar passions that caused the reaction have colled-off AND further research OPENLY carried on, that these crucified ones achieve something akin to Saint hood. You say that this, "is of the greatest importance". I disagree with you Mr. Jessup, not just whole Heartedly, but vehemently. However at the same time, your ideas & your own sort of curiosity is that of mine own sort and besides my disagreement is based upon philosophical Morality and not upon that curiosity which Drives Science so rapidly. I can be of some positive help to you in myself but to do so would require a Hypnotist, Sodium Pentathol, a tape recorder & an excellent typist-secretary in order to produce material of Real value to you.

    As you know one who is hypnotized cannot Lie and one who is both hypnotized AND given "Truth serum" as it is colloqually known COULD NOT POSSIBLY LIE, AT ALL. To boot, My Memory would be THUS enabled to remember things in such great detail, things that my present consciousness cannot recall at all, or only barely and uncertainly that it would be of far greater benifit to use hypnosis. I could thus be enabled to not only Recall COMPLETE Names, but also addresses & telephone numbers AND perhaps the very important Z numbers of those sailors whom I sailed with them or even came into contact with. I could too, being something of a Dialectician, be able to thusly talk exactly as these witnesses talked and imitate or illustrate their Mannerisms & Habits of thought, thus your psychologists can figure IN ADVANCE the Surefire method of dealing Most Successfully with these. I could NOT do this with someone with whom I had not observed at length & these men, I lived with for about 6 months, so you are bound to get good to excellent results. The mind does NOT ever forget, Not really, As you know. Upon this I suggest this way of doing this with Myself but further, the Latter usage of Myself in Mannerism & Thought pattern illustration is suggested in order that the Goal of inducing these Men to place themselves at & under your disposal (HYPNOTICALLY OR UNDER TRUTH SERUM) is a Goal, the Which could Have Far greater impact, due to co-relation of Expieriences remembered Hypnotically by Men who have NOT seen or even written to each other. at all, for Nearly or over TEN years. In this, With such Men as Witnesses, giving irrefutable testimony It is my belief that were Not the Navy, but the Airforce, confronted with such evidence, (IE Chief of Research) there would be either an uproar or a quiet and determined effort to achieve SAFELY "that which" the Navy failed at. They did NOT fail to, I hope you realize, achieve Metalic & organic invisibility nor did they fail to, unbesoughtedly, achieve transportaton of thousands of tons of Metal & Humans at an eyes blink speed. Even though this latter effect of prolonged experimentation was (to them) The thing that caused them to consider the experiment as a failure, I BELIEVE THAT FURTHER EXPERIMENTS WOULD NATURALLY HAVE PRODUCED CONTROLLED TRANSPORT OF GREAT TONNAGES AT ULTRA-FAST SPEEDS TO A DESIRED POINT THE INSTANT IT IS DESIRED throo usage of an area covered by: (1) those cargoes and (2) that "Field" that could cause those goods, Ships or Ship, parts (MEN WERE TRANSPORTED AS WELL) to go to another Point. Accidentally & to the embarressed perplexity of the Navy THIS HAS ALREADY HAPPENED TO A WHOLE SHIP, CREW & ALL. I read of this AND of THE OFF-BASE AWOL ACTIVITIES OF THE crew-Men who were at the time invisible in a Philadephia NEWSPAPER. UNDER NARCO-HYPNOSIS I CAN BE ENABLED TO DIVULGE THE NAME, DATE & SECTION & PAGE NUMBER of that Paper & the other one. Thus this papers "Morgue" will divulge EVEN MORE POSITIVE PROOF ALREADY PUBLISHED of this experiment. The Name of the REPORTER who skeptically covered & wrote of these incidents (OF THE RESTAURANT-BARROOM RAID WHILE INVISIBLE & OF THE SHIPS SUDDEN AWOL) AND WHO INTERVIEWED the Waitresses CAN THUS BE FOUND, thus HIS and the Waitresses testimony can be added to the Records. Once on this track, I believe That you can uncover CONSIDERABLY MORE evidence to sustain this-----(what would you call it-----SCANDAL or DISCOVERY?) You would Need a Dale Carneigie to Maneuver these folks into doing just as you wish. It would be cheaper than paying everyone of all these witnesses & Much more Ethical. The Idea Is, to the Layman type of person, utterly ridiculous. However, can you remember, all by yourself, the Date of a Newspaper in which you saw an interesting item more than 5 years ago? Or recall names of Men, their phone #s that you saw in 1943-44.

    I do hope you will consider this plan. You will Progress as Not possible in any other way. Of course, I realize that you would need a Man Who can cause people to want to have fun, to play with Hypnotism, one that can thusly those he-you need to: #1 come to His Demonstration & thus call on them to be either or both "Honored" as Helping with the show" & for doing Him a Great favor, &/or being part of the act for the mite of a small fee He would HAVE to be a Man of such an adroit ingenuity at Manufacturing a plausible story on the-instant-he-sizes-up-his-" personality-to be dealt with THAT had cost PLENTY. The ability to convince people of an outright Lie as being the absolute truth would be one of his prime prerequisites. (Ahem.) Yes, some such skulduggery would have to be thought well out & done. THE ULTIMATE END WILL BE A TRUTH TOO HUGE, TOO FANTASTIC, TO NOT BE TOLD. A WELL FOUNDED TRUTH, BACKED UP BY UNOBFUSCATIVE PROOF POSITIVE. I would like to find where it is that these Sailors live NOW. IT is known that some few people can somehow tell you a mans name & His Home address UNDER HYPNOSIS EVEN THOUGH NEVER HAVING EVER MET OR SEEN THE PERSON. These folks have a very high or just a high PSI factor in their make-up that can be intensified under stress or strain OR that usually is intensified under extreme fright. It also can be Re-intensified by Hypnosis, thus is like reading from the Encyclopedia Britanica. Even though that Barroom-Restaurant Raid was staged by invisible or partly invisible men, those men CAN SEE EACH OTHER THUS NAMES, In the excitement, were sure to have been Mentioned, whether last or first Names or Nicknames. A check of the Naval Yards Dispensories or Hospital of aid stations or prison RECORDS of that partic lar day that the Barroom-Restaurant occured May reveal the EXACT NAMES OF PRECISELY WHO WERE THE MEN, THEIR SERVICE SERIAL NUMBERS & THUS THE INFORMATION ON WHERE THEY ARE FROM BE SECURED & by adroit "Maneuvuerings" of those still at Home, THE NAME OF THE PLACE where they are at present can be secured.

    HOW WOULD YOU LIKE TO ACTUAUY SPEAK TO (or some of THE MEM) A MAN WHO WAS ONCE AN INVISIBLE HUMAN BEING? (MAY BECOME SO IN FRONT OF YOUR VERY EYES IF HE TURNS-OFF HIS HIP SET) Well, all this fantastically Preposterous sort of rubbish will be necessary, Just to do that, the Hypnotist-psychologist & all that. Maybe I suggest something too thorough & too Methodical for your taste but then, I, as first subject, Don't care to be Hypnotized at all, But too, feel that certain pull of curiosity about this thing that, to me, is irresistable. I want to crack this thing wide open. My reasons are simply to enable more work to be done upon this "Field Theory."

    I am a star-gazer Mr. Jessup. I make no bones about this and the fact that I feel that IF HANDLED PROPERLY, I.E. PRESENTED TO PEOPLE & SCIENCE IN THE PROPER PSYCHOLOGICALLY EFFECTIVE MANNER, I feel sure that Man will go where He now dreams of being--to the stars via the form of transport that the Navy accidentally stumbled upon (to their embarrassment) when their EXP. SHIP took off & popped-up a minute or so later on several Hundred sea travel-trip miles away at another of its Berths in the Chesapeake Bay area. I read of this in another news paper & only by Hypnosis could any Man remember all the details of which paper, date of occurance & etc., you see? Eh. Perhaps already, the Navy has used this accident of transport to build your UFO's. It is a logical advance from any standpoint. What do you think???

    VERY RESPECTFULLY

    Carl Allen
    StavmanR
    08.08.2007, 00:14
    ΟΙ ΘΕΩΡΙΕΣ

    Οι βασικές θεωρίες που έχουν αναπτυχθεί γύρω από το Πείραμα της Philadelphia είναι ουσιαστικά σε δύο κατευθύνσεις:

    Η πρώτη είναι εκείνη των οπαδών του μυστηρίου και υποστηρίζει ότι πράγματι έγινε ένα πείραμα το οποίο είχε ως στόχο την απόκρυψη ενός πλοίου από τα ραντάρ και/ή από τα ανθρώπινα μάτια. Για το σκοπό αυτό χρησιμοποιήθηκε ισχυρό ηλεκτρομαγνητικό πεδίο σε εφαρμογή των θεωριών του Einstein για τα ενοποιημένα πεδία και του Tesla για τον ηλεκτρομαγνητισμό. Οι περισσότεροι ισχυρίζονται ότι το πείραμα είχε τραγικά και απροσδόκητα αποτελέσματα, τόσο σε ότι αφορά τις ζωές των μελών του πληρώματος όσο και τα επιστημονικά δεδομένα καθώς πιθανολογείται η δημιουργία μιας ρωγμής στη συνέχεια του χωροχρόνου.

    Η δεύτερη είναι εκείνη των σκεπτικιστών, αλλά και η επίσημη θέση του Ναυτικού. Σύμφωνα με αυτή το πείραμα δεν έλαβε ποτέ χώρα, ενώ οι διάφορες αναφορές (Allen) οφείλονται σε κακή αντίληψη των διαδικασιών απομαγνήτισης των πλοίων για τον κίνδυνο των μαγνητικών ναρκών ή και άλλων πειραματικών αλλά καθόλου εξωτικών εφαρμογών (νέου τύπου έλικες πρόωσης, ρυμουλκούμενες διατάξεις σόναρ, συστήματα, προστασίας από ηχοεντοπισμό κ.α.) με κύριο στόχο τη δημιουργία ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος απέναντι, κυρίως, στα Γερμανικά υποβρύχια.

    Χαρακτηριστικά η διαδικασία της απομαγνήτισης, από τεχνική άποψη, πλησιάζει αρκετά τις διάφορες περιγραφές για το πείραμα (γινόταν και γίνεται με τη βοήθεια ασθενούς ηλεκτρομαγνητικού πεδίου που δημιουργείται από καλώδια που διατρέχουν το κέλυφος του πλοίου ώστε το πλοίο να χάσει το μαγνητικό φορτίο του και γίνει «αόρατο» για τις μαγνητικές νάρκες).


    ΑΝΑΛΥΣΗ

    Έχοντας αναφέρει τα βασικότερα ιστορικά στοιχεία και τις δύο βασικές θεωρίες είναι μάλλον καιρός για μια προσεκτική ανάλυση των παραμέτρων που ανέδειξαν μια φαινομενικά απίστευτη ιστορία, σε έναν από τους μύθους του 20ου αιώνα.


    Οι μαρτυρίες και οι αποδείξεις

    Τα δύο άτομα τα οποία φέρονται ως οι κύριοι μάρτυρες, ο Allen και ο Bielek, κάθε άλλο παρά ανταποκρίνονται στην περιγραφή ενός αξιόπιστου μάρτυρα. Ιδιαίτερα η περίπτωση του 2ου που ουσιαστικά περιγράφει το σενάριο της ταινίας του 1984 η οποία υπήρξε και ηαφορμή του να θυμηθεί την ιστορία του, είναι μάλλον αστεία. Ο λόγος για τον οποίο εξακολουθεί να αναφέρεται ως μάρτυρας είναι οι αρκετά λεπτομερείς και εμπεριστατωμένες περιγραφές του σε ότι αφορά τις τεχνικές και επιστημονικές παραμέτρους, ζητήματα τα οποία έχει την ευχέρεια να χειρισθεί χάρις στην κατάρτισή του. Σε κάθε περίπτωση όμως δεν έχει προσφέρει ούτε μία πραγματικά πειστικά απάντηση-απόδειξη, γεγονός που τον έχει καταστήσει «μη μάρτυρα» για τους σοβαρούς ερευνητές. Το ίδιο ισχύει και για άλλους «μάρτυρες», όπως κάποιος Drue, ο οποίος υποστηρίζει ότι σκοπός του πειράματος ήταν από την αρχή ένα ταξίδι μέσα στο χρόνο. Επίσης και ίδιος άργησε να ανακτήσει τη μνήμη του και άρχισε να πουλά τις «εμπειρίες» του σχετικά με το συμβάν με τη μορφή βιβλίων, διαλέξεων και κασετών περίπου στα μέσα της δεκαετίας του 90.

    Carl Allen

    (τέλος της δεκαετίας του 80 από άγνωστη πηγή)

    Η περίπτωση του Allen είναι διαφορετική. Αν ο Bielek έχει «κατορθώσει» να είναι ο γραφικός της ιστορίας, ο Allen είναι, ή μάλλον ήταν, ο μυστηριώδης. Παρόλα αυτά όμως αν εξετάσει κανείς την ουσία της διήγησής του, οι πληροφορίες τις οποίες μεταφέρει δεν είναι απόλυτα προσωπική μαρτυρία.

    Κατ’ αρχήν έχει όντως επιβεβαιωθεί ότι υπηρέτησε στο USS Andrew Furuseth την επίμαχη περίοδο. Το ενδιαφέρον είναι ότι το μοναδικό πράγμα που, σύμφωνα με την περιγραφή του, είδε ο Allen είναι τη σύντομη εμφάνιση του πλοίου στο Norfolk, δεν είδε ούτε την προετοιμασία του πειράματος στη Philadelphia, ούτε τα παράξενα περιστατικά με τους ναύτες που αναφέρει, ούτε την τραγική εικόνα του πλοίου, όπως την περιγράφει, με την επιστροφή του στη Philadelphia. Όλα τα υπόλοιπα είναι έμμεσες μαρτυρίες, ιστορίες που άκουσε ή κείμενα που διάβασε στις εφημερίδες. Χαρακτηριστικά αναφέρει ότι μια εφημερίδα της Philadelphia είχε αναφερθεί στο γεγονός της εξαφάνισης και επανεμφάνισης του πλοίου, ποτέ όμως κανένας δε μπόρεσε να βρεί το συγκεκριμένο φύλο. Αξιοσημείωτη είναι επίσης η έλλειψη άλλων αξιόπιστων μαρτύρων, αν υποθέσουμε ότι ο Allen είναι τέτοιος.


    Η χρονική περίοδος

    Ο Allen και ο Bielek αποτυγχάνουν να συμφωνήσουν σε μια πολύ βασική παράμετρο: το πότε. Οι διηγήσεις τους διαφέρουν κατά 2 μήνες, χρονικό διάστημα που πέρα από την προφανή ασυμφωνία εισάγει και μια νέα παράμετρο.

    Εάν υποθέσουμε ότι το πείραμα όντως συνέβη και ότι η ημερομηνία που δίνει ο Allen είναι η σωστή, δηλαδή μετά την επίσημη είσοδο του πλοίου στην ενεργό υπηρεσία, τότε θα ήταν απόλυτα φυσικό να περιμένει κανείς ότι περισσότερα από 50 χρόνια μετά κάποιο από τα μέλη του πληρώματος του Eldridge θα έλεγε κάτι ή θα του ξέφευγε κάτι. Αντίθετα στη συγκέντρωση που είχαν τα μέλη του πληρώματος το 1999, έδειξαν να διασκεδάζουν αρκετά με τη διασημότητα που έχει κερδίσει το πλοίο τους.

    Αντίθετα, η αφήγηση του Bielek ξεπερνά αυτό το εμπόδιο, καθώς τοποθετεί το πείραμα στα τέλη Ιουλίου, αρχές Αυγούστου, περίοδος κατά την οποία το Eldridge δεν είχε επίσημα ενεργοποιηθεί. Ο Bielek θεωρεί ότι το πείραμα εκτελέστηκε όχι με το κανονικό πλήρωμα που δεν είχε ακόμα αναλάβει, αλλά με ένα σκιώδες πλήρωμα. Μετά το πείραμα, όσα από τα μέλη του πληρώματος επέζησαν, εγκλείστηκαν σε ψυχιατρεία τόσο γιατί το είχαν ανάγκη, όσο και για να εξασφαλισθεί η σιωπή τους. Έτσι εξηγεί ο Bielek και την απουσία μαρτυριών. Μια πονηρή σκέψη θα ήταν ότι ο Bielek υπήρξε πιο προσεκτικός στο να προετοιμάσει την ιστορία του, άλλωστε είχε και περισσότερο χρόνο.


    Το πλοίο και το πείραμα

    Θα μπορούσε να παρατηρήσει κανείς ότι δίνεται πολύ μεγάλη σημασία στην ταυτότητα του πλοίο το οποίο πήρε μέρος στο πείραμα. Και πράγματι έτσι είναι. Αυτό έχει συμβεί για δύο κυρίως λόγους. Ο πρώτος έχει να κάνει με την πρακτική αξία ενός τέτοιου στοιχείου, καθώς δίνει τη δυνατότητα να διεξαχθεί έρευνα, να αναζητηθούν αρχεία, να ακολουθηθεί ένα καταγεγραμμένο ιστορικό. Ο δεύτερος λόγος είναι ότι δεν υπάρχει άλλο, πραγματικό χειροπιαστό στοιχείο για να ασχοληθεί κανείς.

    Έτσι για περισσότερα από 20 χρόνια, από το 1979 όταν το βιβλίο των Moore & Berlitz αποκάλυψε την ταυτότητα του πλοίου, εξακολουθεί μια συζήτηση για το ιστορικό του Eldridge, πού ήταν στις 12 Αυγούστου, στις 28 Οκτωβρίου, τι όνομα πήρε όταν ήρθε στην Ελλάδα, ήταν ο «Αετός» ή ο «Λέων»; Έχει άραγε τόση σημασία;

    Αξίζει να σκεφθεί κανείς τα ακόλουθα σημεία:

    1.

    Γιατί επελέγη ένα ολοκαίνουριο και πολύτιμο στον ανθυποβρυχιακό πόλεμο, αντιτορπιλικό συνοδείας, και όχι κάποιο γερασμένο πλοίο της ακτοφυλακής ή άλλο λιγότερο χρήσιμο πλοίο;
    2.

    Ακόμη και εάν αποφασίσθηκε να εκτελεσθεί ένα τόσο σημαντικό πείραμα σε κοινή θέα και διακινδυνεύοντας ένα ολοκαίνουριο σκάφος, πόσο δύσκολο θα ήταν, για στοιχειώδεις λόγους παραπλάνησης, να χρησιμοποιηθεί όχι το πραγματικό D-173, αλλά κάποιο άλλο παρόμοιο «μεταμφιεσμένο»; Σκοπός μιας τέτοιας κίνησης θα ήταν η παραπλάνηση οποιουδήποτε αδιάκριτου παρατηρητή και η συγκάλυψη της πραγματικής ταυτότητας του «αόρατου» πλοίου. Τέτοιες πρακτικές ήταν και είναι πολύ συχνές, ακόμα και σε καιρό ειρήνης ώστε να επιτυγχάνεται σύγχυση του εχθρού σε ότι αφορά τη διάταξη των ναυτικών μονάδων. Να σημειωθεί ότι υπήρχαν περίπου 70 πλοία της κλάσης Cannon απόλυτα όμοια με το Eldridge και περίπου άλλα τόσα της κλάσης Evarts, όμοια σε μεγάλο βαθμό.
    3.

    Εάν πράγματι το πείραμα έγινε στη Philadelphia και το πλοίο ήταν το Eldridge, για πιο λόγο να δοθεί λίγα χρόνια σε μια άλλη, σύμμαχο έστω, χώρα; Εάν το πλοίο δεν είχε καμιά επιστημονική αξία, το πιο λογικό θα ήταν να χρησιμοποιηθεί κάποια στιγμή ως στόχων ασκήσεων με αληθινά πυρά, ώστε να εξαφανισθεί κάθε ίχνος του. Με αυτό τον τρόπο τα ίχνη θα εξαφανιζόντουσαν πολύ πιο αποτελεσματικά απ΄ ότι με την παράδοσή του σε μια άλλη χώρα, έστω και τόσο μακρινή όσο η Ελλάδα. Εάν το πλοίο ήταν ακόμα χρήσιμο για μελλοντικές έρευνες, το πιο λογικό θα ήταν να βρεθεί κάποιος εύσχημος τρόπος για την παραμονή του και συντήρησή του (πχ ως μνημείο σε κάποια μικρή πόλη στις ακτές του Ατλαντικού για να θυμίζει τον πόλεμο των νηοπομπών). Να σημειωθεί ότι άλλα πλοία της κλάσης Cannon παρέμειναν στις ΗΠΑ σε υπηρεσία μέχρις τα μέσα της δεκαετίας του 70 οπότε και άλλα χρησιμοποιήθηκαν ως στόχοι ενώ άλλα οδηγήθηκαν σε διάλυση. Μια απάντηση θα μπορούσε να είναι ότι η μεταφορά του στην Ελλάδα επιτυγχάνει τόσο τη διατήρησή του στη «ζωή», όσο και την απομάκρυνσή του από το γεωγραφικό χώρο που θα μπορούσε να είναι πεδίο αδιάκριτων ερευνών. Παρόλα αυτά το πιο λογικό θα ήταν το προφανές: να δηλωθεί ότι παραδίδεται στην Ελλάδα το Eldridge, ενώ στην πραγματικότητα παραδόθηκε κάποιο άλλο με το οποίο άλλαξε ταυτότητα το πραγματικό πλοίο του πειράματος.
    4.

    Έχει ήδη αναφερθεί ότι οι σελίδες του ημερολογίου του «Λέων» που αναφέρονται στην επίμαχη περίοδο του πειράματος έλειπαν. Ακόμα και εάν το πείραμα έγινε, και το πλοίο ήταν το Eldridge, και στη συνέχεια παραδόθηκε στο Ελληνικό ΠΝ με το όνομα Λέων, πόσο δύσκολο θα ήταν να τοποθετηθεί στο πλοίο ένα πλαστό ημερολόγιο; Μπροστά σε ένα πείραμα τα αποτελέσματα του οποίου αποτελούν ότι σημαντικότερο έχει κάνει ο άνθρωπος από την ανακάλυψη της φωτιάς, μάλλον θα μπορούσε να παραβιασθεί ο ναυτικός κανόνας της ιερότητας του ημερολογίου, ώστε να μη δημιουργούνται υποψίες και θεωρίες. Σε κάθε περίπτωση η μαρτυρία ότι οι σχετικές σελίδες λείπουν δεν έχει λογική βάση καθώς τα ημερολόγια του πλοίου που αναφέρονται στην υπηρεσία του πλοίου στο ΠΝ των ΗΠΑ βρίσκονται στη διάθεση του κάθε ενδιαφερόμενου στα Εθνικά Αρχεία των ΗΠΑ, όπου φυλάσσονται όλα τα μη χαρακτηρισμένα ή αποχαρακτηρισμένα ημερολόγια. Κατά τη διάρκεια του Β' ΠΠ το μέγιστο χρονικό διάστημα που το ημερολόγιο ενός πλοίου παρέμενε σε αυτό ήταν ένας χρόνος. Στην συνέχεια φυλασσόταν στο αρχείο της Διοίκησης Επιχειρήσεων.

    Απ’ ότι φαίνεται το τελικό συμπέρασμα πρέπει να είναι ότι ακόμα και εάν το πείραμα έγινε, το πλοίο το οποίο έλαβε μέρος δεν ήρθε ποτέ στην Ελλάδα.

    Όσο για τους «θρύλους» που συνοδεύουν το Λέων ή το Αετός, είναι μάλλον γνωστό ότι οι ναυτικοί, από την εποχή του Οδυσσέα ακόμη, είναι από τους μεγαλύτερους παραμυθάδες. Αυτό δε συμβαίνει πάντα σκόπιμα και όποιος έχει περάσει κάποιο χρονικό διάστημα πάνω σε πλοίο ως μέλος πληρώματος θα καταλαβαίνει.


    Οι επιστημονικές θεωρίες

    Τις περισσότερες φορές οι αναφορές στο Πείραμα της Philadelphia συνοδεύονται από ενδελεχείς αναλύσεις των θεωριών των ενοποιημένων πεδίων, του ηλεκτρομαγνητισμού, πρακτικών πειραμάτων για το πώς μπορεί πράγματι να καμφθεί το φώς, η σχέση χώρου και χρόνου. Μάλιστα σε πολλές περιπτώσεις οι αναλύσεις είναι πραγματικά επιμορφωτικές και εμπεριστατωμένες. Όμως το αντικείμενο δεν είναι εάν το πείραμα ήταν ή είναι εφικτό. Ο μύθος του πειράματος δεν έχει κτισθεί στη διαφωνία του αν είναι εφικτό ή όχι, άλλωστε οι μαρτυρίες καταδεικνύουν αποτυχία, αλλά του αν έγινε ή όχι και αν η ιστορία που έχει καταγραφεί είναι η ιστορία ενός τέτοιου πειράματος. Συμπερασματικά, η μη ύπαρξη επιστημονικής βάσης και τεχνικής επάρκειας δεν αποδεικνύει ότι η ιστορία του Allen ή του Bielek είναι ψεύτικη, όπως βέβαια ισχύει και το ακριβώς αντίστροφο.

    Είναι δεδομένο ότι η ηλεκτρονική απόκρυψη είναι στο επίκεντρο του τεχνολογικού ενδιαφέροντος. Άλλωστε σήμερα υπάρχουν αεροσκάφη και πλοία που έχουν ενσωματωμένες τεχνικές ηλεκτρονικής απόκρυψης οι οποίες βασίζονται είτε σε κατάλληλο σχήμα και υλικά κατασκευής ώστε να ελαχιστοποιείται η επιστροφή σήματος (παθητική απόκρυψη, αεροσκάφη stealth), είτε σε συνδυασμό της παθητικής απόκρυψης με αδρανοποίηση της ηλεκτρονικής υπογραφής μέσω ηλεκτρονικής σιγής (απενεργοποίηση των ραντάρ).

    Έρευνες και πειράματα κατά τη διάρκεια του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου

    Δυστυχώς, από την αρχή της ύπαρξης καταγεγραμμένης ιστορίας του πολιτισμού, οι πόλεμοι και γενικότερα οι στρατιωτικές εφαρμογές είναι από τους κύριους παράγοντες επιστημονικής και τεχνολογικής προόδου. Ουσιαστικά η περίοδος έντασης κατά τη διάρκεια μιας ένοπλης σύρραξης επιταχύνει σε μεγάλο βαθμό την τεχνολογική πρόοδο, καθώς οι αντιμαχόμενοι αναζητούν τρόπους να αποκτήσουν κάθε είδους υπεροχή στο πεδίο της μάχης.

    Ο Β’ ΠΠ και η περίοδος λίγο πριν από αυτόν οδήγησε σε πλήθος τεχνικές εξελίξεις, αν και πολλές από αυτές ήταν και εξακολουθούν να είναι αμφίβολης χρησιμότητας. Χαρακτηριστικά παραδείγματα οι εξελίξεις στην κατασκευή συνθετικών ελαστικών, η εξέλιξη των αεριωθούμενων αεροσκαφών και των πυραύλων, η εξέλιξη του ραντάρ, νέες μέθοδοι βιομηχανικής παραγωγής με στόχο την αυξημένη παραγωγικότητα και τυποποίηση και άλλες πολλές.

    Οι περισσότερες από τις εξελίξεις αυτές ήταν αποτέλεσμα ερευνητικών προγραμμάτων με μέσο ή μεγάλο βαθμό μυστικότητας για προφανείς λόγους. Φυσικά στην κορυφή των μυστικών ερευνητικών προγραμμάτων στέκεται το σχέδιο Manhattan, το πρόγραμμα εξέλιξης της ατομικής βόμβας, με κέντρο την έρημο του New Mexico. Πρέπει να θεωρείται δεδομένο και κατά καιρούς γίνονται σχετικές αποκαλύψεις ότι κατά τη διάρκεια του πολέμου «έτρεξαν» πλήθος μυστικά ερευνητικά προγράμματα και από τις δύο πλευρές του λόφου, τα οποία δεν είχαν τα επιθυμητά αποτελέσματα, μερικά από αυτά σε τομείς της επιστήμης που δεν είναι ακόμα απόλυτα ξεκάθαροι.

    Philadelphia_NY_47.gif (205443 bytes)

    Η Ναυτική Βάση της Philadelphia το 1947

    Άρα δεν θα ήταν απίθανο να έγιναν απόπειρες πρακτικής αξιοποίησης των θεωριών των ενοποιημένων πεδίων και τουηλεκτρομαγνητισμού για την οπτική ή ηλεκτρονική απόκρυψη αεροσκαφών, πλοίων ή οχημάτων εδάφους. Όμως έγινε ένα τέτοιο πείραμα στη Philadelphia σε ένα αντιτορπιλικό συνοδείας;

    Για ποιο λόγο επελέγη για τη διεξαγωγή ενός τόσο σπουδαίου πειράματος ένα μέρος όπως η Philadelphia και όχι κάποιο μέρος καλύτερα προφυλαγμένο από αδιάκριτα μάτια ; Και όταν αναφέρεται κανείς για αδιάκριτα μάτια ίσως δεν αναφέρεται τόσο στα μάτια του Allen, όσο σε εκείνα Γερμανών πρακτόρων. Ήταν γνωστό ότι λιμάνια και βάσεις όπως αυτά της N. York, της Philadelphia και του Norfolk, ήταν από τα αγαπημένα σημεία παρατήρησης των πρακτόρων της Abwher (Γερμανική Υπηρεσία Πληροφοριών) οι οποίοι με αυτό τον τρόπο ενημέρωναν τη Γερμανική διοίκηση για το ποια πλοία και νηοπομπές αναχωρούσαν για τον Ατλαντικό.


    Οι Θεωρίες Συνομωσίας

    Επίσημα το Ναυτικό των ΗΠΑ έχει αρνηθεί την ύπαρξη οποιουδήποτε σχετικού ερευνητικού προγράμματος την εποχή του 2ου ΠΠ και άρα την εκτέλεση του Πειράματος της Philadelphia. Ένα κομβικό σημείο στην όλη ιστορία είναι η κλήση του Jessup στο Γραφείο Ναυτικών Ερευνών και η έκδοση Varo που ακολούθησε. Όλοι οι οπαδοί του πειράματος στέκονται, και όχι άδικα, στο ενδιαφέρον του Ναυτικού για τις αναφορές στο πείραμα και τις άλλες σημειώσεις στο βιβλίο του Jessup. Επίσημα η όλη ενέργεια της κλήσης του Jessup και της έκδοσης Varo, αποδίδεται σε προσωπικό ενδιαφέρον και πρωτοβουλία συγκεκριμένων αξιωματούχων του Γραφείου Ναυτικών Ερευνών και όχι σε υπηρεσιακή πράξη.

    Είναι πάντως γεγονός, και επισημαίνεται από πολλούς ερευνητές, ότι αυτά τα γεγονότα είναι που δημιούργησαν το πείραμα της Philadelphia και όχι οι επιστολές του Allen. Η έκδοση Varo και η σκοπιμότητά της δημιούργησαν την αίσθηση του έντονου ενδιαφέροντος του Ναυτικού για το θέμα και άρα την υποψία ότι «κάτι συμβαίνει».


    ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ

    Ο μύθος του πειράματος της Philadelphia στηρίχθηκε ουσιαστικά σε μια απίστευτη και απόλυτα ατεκμηρίωτη ιστορία (Allen), σε ένα ομολογουμένως παράξενο, ίσως και ύποπτο, ενδιαφέρον του Γραφείου Ναυτικών Ερευνών (έκδοση Varo), σε μια μάλλον προσωπική τραγωδία (Jessup) και σε ένα διαφημιστικό-επικοινωνιακό τέχνασμα (ταυτοποίηση του πλοίου).

    Είναι κοινό μυστικό ότι δεν υπάρχει ούτε ένα στοιχείο, πραγματικό και χειροπιαστό, από εκείνα που η νομική επιστήμη ονομάζει πειστήρια, που να ενισχύει την ιστορία του Allen και την ανάπτυξή της από το βιβλίο που έχει θεωρηθεί η επιτομή του γεγονότος (το βιβλίο των Moore & Berlitz). Υπάρχει μόνο μια ένδειξη, το ενδιαφέρον του Γραφείου Ναυτικών Ερευνών. Και όλα αυτά μετά από 45 χρόνια ερευνών, θεωριών και αναζητήσεων από πολλούς ερευνητές, ευφυείς και με πρόσβαση σε αρκετές πηγές.

    Με βάση λοιπόν την απλή λογική, η ιστορία του πειράματος όπως έχει γίνει μέχρι σήμερα γνωστή, δεν είναι αληθινή. Μάλλον στηρίζεται στη λανθασμένη αντίληψη του Allen για πράγματα που είδε και κυρίως άκουσε, σε συνδυασμό με τη δημιουργική φαντασία του και την αναπαραγωγή της ιστορίας τα επόμενα χρόνια από ερευνητές και συγγραφείς, άλλες φορές καλοπροαίρετους και άλλες φορές με αντικείμενο το κέρδος ή/και τη φήμη.

    Η μοναδική περίπτωση να αποδειχθεί πέραν πάσης αμφιβολίας ότι το πείραμα έγινε, είναι η σχετική επίσημη παραδοχή από το Ναυτικό ή την κυβέρνηση των ΗΠΑ. Κάτι εντελώς απίθανο γιατί ισοδυναμεί με αποδοχή του ότι όσα έχουν δηλωθεί μέχρι σήμερα είναι ψέματα.

    Από την άλλη πλευρά ποτέ δε θα πάψουν να υπάρχουν εκείνοι που έστω και χωρίς αποδείξεις, παρά μόνο με αδύναμες ενδείξεις, θα συνεχίσουν να πιστεύουν ότι το 1943, στην περιοχή της Philadelphia, έγινε κάτι που μπορεί να ανατρέψει την καθημερινή εικόνα που έχουμε για τον κόσμο μας.



    Δευτέρα, 23/7/2001

    Κωνσταντίνος Ι. Δελήμπασης

    Χημικός Μηχανικός
    alex4you
    28.03.2009, 16:18

    δεν πιστεύω ότι έγινε ποτέ κάτι τέτοιο αλλά και να σύνεβαινε σίγουρα θα είχε μια πολύ λογική εξήγηση όχι ufo.Μπορεί οι ναύτες να ήταν μεθυσμένοι η να ήταν μια ωραία φήμη για δυσφημιστούν κάποιοι και να διαφημιστούν άλλοι.


    -----------------
    Όταν μιλάς στον Θεό είναι προσευχή όταν ο Θεός σου μιλάει είναι σχιζοφρένεια!...i'm alex

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : alex4you στις 28-03-2009 16:21 ]


    GALOIS
    25.06.2009, 12:15

    Πιστεύω ήταν το Π.Α.Κ.Ε.Α.Δ (Παγκόσμιο Κέντρο Ερευνών Ανθελληνικών Δραστηριοτήτων),