ελληνική μουσική
    516 online   ·  210.654 μέλη
    chat

    Απαγόρευση μετάδοσης έργων από εκατοντάδες έλληνες δημιουργούς

    jorge
    23.12.2011, 20:35

    Μετά από συνάντηση ομάδας δημιουργών με τη Γενική Γραμματέα του ΥΠΠΟ κα. Λίνα Μενδώνη, καθώς και στελέχη του Υπουργείου, η οποία πραγματοποιήθηκε σήμερα Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2011, οι δημιουργοί εξέδωσαν Ανοιχτή Επιστολή, στην οποία ενημερώνουν πως προχωρούν στην απαγόρευση της μετάδοσης και αναμετάδοσης των έργων τους από όλους τους χρήστες.

    Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία των παρακάτω δημιουργών οι οποίοι και παραβρέθηκαν:

    Λευτέρης Παπαδόπουλος, Πάνος Κατσιμίχας, Μάνος Ελευθερίου, Γιάννης Ζουγανέλης,  Γιώργος Θεοδοσιάδης, Θανάσης Πολυκανδριώτης, Χρήστος Νικολόπουλος, Κώστας Τριπολίτης, Ρόμπερτ Ουίλλιαμς, Κώστας Τουρνάς, Γιώργος Χατζηνάσιος και Στάθης Δρογώσης.

     

    ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ - ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ  ΤΩΝ  ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΘΕΤΩΝ ΚΑΙ ΣΤΙΧΟΥΡΓΩΝ

    Το Υπουργείο Πολιτισμού εκμεταλλευόμενο τη μεγάλη αναταραχή που επικρατεί στην χώρα μας, επιχειρεί για μια ακόμη φορά  να καταργήσει τα δικαιώματα μας επί των έργων μας, ανακοινώνοντας την αλλαγή του Νόμου Πνευματικής Ιδιοκτησίας, με την μεθόδευση της δημόσιας Διαβούλευσης.
    Η μέχρι σήμερα στάση του Υπουργείου Πολιτισμού και των εμμίσθων συνεργατών του, έχει αποδείξει ότι όχι μόνο δεν  ενδιαφέρεται, όπως έχει υποχρέωση, να προασπίσει τα δικαιώματα των Πνευματικών Δημιουργών, αλλά αντιθέτως μεριμνά μόνο για  τα οικονομικά συμφέροντα των χρηστών πνευματικών έργων.
    Η στάση του αυτή εξηγεί και τη σπουδή του, να ολοκληρώσει τη Διαβούλευση για ένα τόσο σοβαρό και πολύπλοκο θέμα όπως αυτό των Πνευματικών Δικαιωμάτων, μέσα σε 15 και μόνον εργάσιμες ημέρες κατά τη διάρκεια των εορτών.

    Η πρωτοβουλία του Υπουργείου για τροποποίηση της ισχύουσας νομοθεσίας, αποτελεί καταφανή εμπαιγμό, τόσο λόγω των υποβολιμαίων ερωτήσεων που θέτει όσο και λόγω του χρόνου ολοκλήρωσης της υποτιθέμενης διαβούλευσης.

    Μια προσχηματική  Διαβούλευση που δίνει στον Υπουργό το άλλοθι για την κατάργηση των Πνευματικών Δικαιωμάτων, προκειμένου να εξυπηρετηθεί η δυνητική εκλογική του πελατεία.
    Το Νομοσχέδιο, στο οποίο υποτίθεται ότι θα καταλήξει η δήθεν Διαβούλευση, έχουμε κάθε λόγο να πιστεύουμε ότι στην πραγματικότητα είναι ήδη έτοιμο.

    Με τις υπαγορευόμενες  ερωτήσεις που έχει αναρτήσει στην ιστοσελίδα του το ΥΠΠΟΤ, αποβλέπει στα ακόλουθα:
    -          Να  διατιμήσει τα δικαιώματά μας ως κοινόχρηστο κτήμα.
    -          Να νομιμοποιήσει την ασύδοτη εκμετάλλευση των έργων μας από τα ποικιλώνυμα συμφέροντα που πλουτίζουν εις βάρος μας.
    -          Να μας αποστερήσει την απροκατάληπτη και Συνταγματικά κατοχυρωμένη δικαστική προστασία του έργου μας και να την υποκαταστήσει από κρατικές Επιτροπές και παρελκυστικούς μηχανισμούς της αρεσκείας του.

    Η επίσπευση αυτής της αίολης διαδικασίας δεν αφήνει καμία αμφιβολία για τις προθέσεις του Υπουργού Πολιτισμού  να καταργήσει την Πνευματική Ιδιοκτησία. Πολύ περισσότερο, δε, όταν είναι σε γνώση του ότι εκκρεμεί η υπό έκδοση Κοινοτική Οδηγία (εντός 2-3 μηνών) ρυθμιστικής για την Πνευματική Ιδιοκτησία και υποχρεωτικής εφαρμογής από τη χώρα μας.

    Εάν το ΥΠΠΟΤ πραγματικά ενδιαφερόταν για την προστασία των Πνευματικών Δικαιωμάτων, θα είχε ήδη επιλύσει το τεράστιο πρόβλημα της πειρατείας ιδιαίτερα στο διαδίκτυο και όχι προκλητικά να αδιαφορεί επί δεκαετίες.
    Προστατεύοντας το στοιχειώδες δικαίωμά μας να μας ανήκει το έργο μας υποχρεωνόμαστε ως πρώτο βήμα  να προχωρήσουμε στην απαγόρευση της μετάδοσης και αναμετάδοσης των έργων μας από όλους τους χρήστες. Την ενέργειά μας αυτή υπαγορεύουν λόγοι αναγκαίας αυτοπροστασίας και ηθικής.

    Οι υπογράφοντες:

    ΑΒΑΤΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ, ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΟΥ  ΑΝΘΟΥΛΑ, ΑΙΟΛΟΥ ΓΙΑΝΝΟΣ, ΑΛΑΤΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ, ΑΛΕΒΙΖΑΤΟΣ ΣΑΡΑΝΤΗΣ, ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΝΑ, ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ, ΑΛΙΜΟΝΟΣ ΣΤΡΑΤΟΣ, ΑΜΠΛΙΑΝΙΤΗΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΜΑΚΗΣ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ ΗΡΑΚΛΗΣ, ΑΝΔΡΕΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ, ΑΝΔΡΙΤΣΑΚΗΣ ΠΛΑΤΩΝ, ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ, ΑΝΤΥΠΑΣ ΝΙΚΟΣ, ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΘΕΟΔΩΡΟΣ, ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗΣ ΠΑΝΟΣ, ΑΡΒΑΝΙΤΙΔΗΣ ΠΑΣΧΑΛΗΣ, ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ, ΑΡΜΑΓΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ, ΑΡΜΑΝΤΟ ΧΟΥΣΙΔ ΝΤΑΝΙΕΛ, ΑΣΒΕΣΤΑΣ ΠΑΝΟΣ, ΑΧΛΑΔΙΩΤΗΣ ΗΛΙΑΣ, ΒΑΓΙΟΠΟΥΛΟΣ ΠΕΤΡΟΣ, ΒΑΛΑΡΟΥΤΣΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ, ΒΑΞΑΒΑΝΕΛΗΣ ΝΙΚΟΣ, ΒΑΡΔΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ, ΒΑΡΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ, ΒΑΣΑΛΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ, ΒΑΣΙΛΙΚΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ, ΒΑΦΕΙΑΔΗΣ ΜΑΝΟΣ, ΒΕΛΩΝΙΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ, ΒΕΝΕΓΚΑ-ΤΣΑΡΔΑΝΙΔΗ ΝΙΚΗ, ΒΕΝΤΟΥΡΑΤΟΣ  ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΒΗΤΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΒΟΥΓΙΑΤΖΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ (ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ), ΒΟΥΤΟΥΡΑΣ ΝΙΚΟΣ, ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΗΣ ΓΑΒΡΙΗΛ, ΓΑΪΤΑΝΟΣ ΠΕΤΡΟΣ, ΓΑΛΑΝΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ, ΓΑΛΙΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΓΑΝΩΣΕΛΗΣ ΚΩΣΤΑΣ, ΓΕΡΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ, ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ, ΓΕΡΟΘΟΔΩΡΟΥ ΒΙΚΥ, ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΓΙΟΥΛΑ, ΓΙΑΝΝΑΡΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ, ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ, ΓΙΑΝΝΟΥΚΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ, ΓΙΑΤΣΙΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ, ΓΙΟΥΝΑΝΛΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ, ΓΚΑΒΟΓΙΑΝΝΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΓΚΑΝΑΣ ΜΙΧΑΛΗΣ, ΓΚΕΡΓΚΟ ΔΗΜΗΤΡΗΣ, ΓΚΙΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ , ΓΚΟΓΚΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ, ΓΚΟΝΗΣ ΘΟΔΩΡΗΣ, ΓΟΥΖΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ, ΓΟΥΝΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ, ΓΟΥΡΓΙΩΤΗΣ ΠΑΝΟΣ, ΓΡΑΨΑΣ ΝΙΚΟΣ, ΓΡΑΨΑΣ ΦΙΛΙΠΠΟΣ, ΓΡΕΒΕΝΙΩΤΗΣ ΝΙΚΟΛΑΣ, ΓΡΥΠΑΡΗ ΖΩΗ, ΔΑΚΟΥΤΡΟΣ ΙΑΚΩΒΟΣ, ΔΑΜΑΣΧΗΣ ΤΑΚΗΣ, ΔΑΣΚΑΛΟΠΟΥΛΟΣ ΑΧΙΛΛΕΑΣ, ΔΕΔΕΒΕΣΗΣ ΜΑΝΟΣ, ΔΕΚΕΡΙΑΝ ΣΤΕΦΑΝΟΣ, ΔΕΛΕΓΚΟΣ ΝΕΟΚΛΗΣ, ΔΕΛΗΒΟΡΙΑΣ ΦΟΙΒΟΣ, ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΛΙΛΙΑΝ, ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ, ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ, ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ, ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΧΡΙΣΤΕΛΛΑ, ΔΗΜΗΤΡΟΥΚΑ ΑΓΑΘΗ, ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΥ ΛΙΝΑ, ΔΙΝΑΛΗΣ ΠΕΤΡΟΣ, ΔΟΞΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ, ΔΟΥΜΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ, ΔΟΥΡΔΟΥΜΠΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ, ΔΡΟΓΩΣΗΣ ΣΤΑΘΗΣ, ΔΡΟΥΤΣΑ ΕΥΗ, ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΜΑΝΟΣ, ΕΛΛΗΝΑΙΟΣ ΝΙΚΟΣ, ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΟΛΓΑ-ΚΩΝ/ΝΑ, ΖΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ, ΖΑΜΠΕΤΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ (ΚΛΗΡΟΝΟΜΟΣ Γ. ΖΑΜΠΕΤΑ), ΖΑΜΠΕΤΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ (ΚΛΗΡΟΝΟΜΟΣ Γ. ΖΑΜΠΕΤΑ), ΖΑΜΠΕΤΑΣ ΜΙΧΑΛΗΣ (ΚΛΗΡΟΝΟΜΟΣ Γ. ΖΑΜΠΕΤΑ), ΖΑΡΑΚΑΣ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ, ΖΑΧΑΡΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ, ΖΙΩΓΑ ΕΛΕΝΗ, ΖΟΥΓΑΝΕΛΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ, ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΟΣ, ΘΑΛΑΣΣΙΝΟΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ, ΘΑΛΑΣΣΟΧΩΡΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΘΕΟΔΟΣΙΑΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ, ΘΕΟΤΟΚΑΤΟΣ ΠΕΤΡΟΣ, ΘΕΟΦΑΝΟΥΣ ΓΙΩΡΓΟΣ, ΘΕΟΧΑΡΟΥΣ ΕΥΘΥΒΟΥΛΟΣ, ΘΥΜΙΟΠΟΥΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ, ΘΩΜΑΪΔΟΥ ΤΑΣΟΥΛΑ, ΙΣΣΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ, ΙΩΑΚΕΙΜΙΔΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΙΩΑΝΝΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑΣ, ΚΑΒΒΑΔΙΑΣ ΚΩΣΤΑΣ, ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ, ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ ΣΤΑΘΗΣ, ΚΑΚΟΝΑΣ ΑΝΔΡΕΑΣ, ΚΑΚΟΣΑΙΟΥ ΜΑΡΙΑ, ΚΑΛΑΜΙΤΣΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ, ΚΑΛΔΑΡΑΣ ΚΩΣΤΑΣ, ΚΑΛΛΙΑΣ ΚΩΣΤΑΣ, ΚΑΛΛΙΝΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ, ΚΑΛΠΑΚΙΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ (GORGI), ΚΑΛΠΟΥΖΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ, ΚΑΜΠΑΝΕΛΛΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ (ΚΛΗΡΟΝΟΜΟΣ Ι. ΚΑΜΠΑΝΕΛΛΗ), ΚΑΜΠΑΝΕΛΛΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ, ΚΑΠΠΟΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ, ΚΑΡΑΔΗΜΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ, ΚΑΡΟΥΣΟΥ ΜΑΡΙΑ, ΚΑΤΑΚΟΥΖΗΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, ΚΑΤΗ ΠΗΝΕΛΟΠΗ, ΚΑΤΣΑΡΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ, ΚΑΤΣΙΜΙΧΑΣ ΠΑΝΟΣ, ΚΑΤΣΙΜΙΧΑΣ ΧΑΡΗΣ, ΚΑΤΣΙΠΟΔΗΣ ΝΙΚΟΣ, ΚΕΛΑΪΔΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ, ΚΕΛΑΝΔΡΙΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΚΙΟΥΡΤΖΟΓΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΚΙΦΟΚΕΡΗΣ ΚΟΣΜΑΣ, ΚΛΕΙΣΟΥΡΑΣ ΑΡΗΣ,ΚΛΙΟΥΜΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ, ΚΟΖΑΔΙΝΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ, ΚΟΚΑ ΤΟΝΙΑ, ΚΟΛΛΑΡΟΣ ΚΩΣΤΑΣ, ΚΟΛΛΑΡΟΣ ΝΙΚΟΣ, ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ ΜΕΛΠΩ, ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ,ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ, ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ ΝΙΚΟΛΑΣ, ΚΟΜΠΟΡΟΖΟΥ ΗΡΩ (ΚΛΗΡΟΝΟΜΟΣ Μ. ΣΟΥΓΙΟΥΛ), ΚΟΝΤΟΛΑΙΜΟΣ ΑΡΓΥΡΗΣ, ΚΟΡΚΟΛΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ, ΚΟΡΟΒΙΝΗΣ ΘΩΜΑΣ, ΚΟΥΓΙΟΥΜΤΖΗ ΑΙΜΙΛΙΑ (ΚΛΗΡΟΝΟΜΟΣ ΣΤ. ΚΟΥΓΙΟΥΜΤΖΗ), ΚΟΥΓΙΟΥΜΤΖΗ ΘΕΟΔΩΡΑ (ΚΛΗΡΟΝΟΜΟΣ ΣΤ. ΚΟΥΓΙΟΥΜΤΖΗ), ΚΟΥΓΙΟΥΜΤΖΗ ΜΑΡΙΑ (ΚΛΗΡΟΝΟΜΟΣ ΣΤ. ΚΟΥΓΙΟΥΜΤΖΗ), ΚΟΥΜΟΥΣΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ, ΚΟΥΣΚΟΥΝΗΣ ΣΙΜΟΣ, ΚΟΥΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, ΚΟΥΤΣΟΥΡΕΛΗΣ ΤΡΥΦΩΝ, ΚΡΙΕΖΗ ΜΑΡΙΑΝΙΝΑ, ΚΡΙΚΛΑΝΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ, ΚΡΟΚΙΔΗΣ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ, ΚΥΡΑΤΣΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ, ΚΥΡΓΙΑΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΙΑ, ΚΥΡΜΙΖΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΡΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ, ΚΩΣΤΑΛΑ ΑΝΝΑ, ΚΩΣΤΑΛΑ ΑΝΤΙΓΟΝΗ, ΛΑΒΡΑΝΟΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ, ΛΑΒΡΑΝΟΣ ΝΙΚΟΣ, ΛΑΓΓΟΥΣΗ ΜΑΡΙΑ, ΛΑΓΓΟΥΣΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ, ΛΑΜΠΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ, ΛΕΙΒΑΔΑΣ ΚΩΣΤΑΣ, ΛΕΟΥΣΗΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ, ΛΙΖΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΛΙΟΥΜΗ ΕΙΡΗΝΗ, ΛΟΓΑΡΙΔΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ, ΛΟΪΖΟΥ ΜΥΡΣΙΝΗ (ΚΛΗΡΟΝΟΜΟΣ Μ. ΛΟΪΖΟΥ), ΛΟΜΒΑΡΔΟΥ ΕΛΛΗ, ΛΟΥΚΟΠΟΥΛΟΣ ΠΟΛΥΔΕΥΚΗΣ, ΛΟΥΚΟΥΜΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΛΟΥΣΚΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ, ΜΑΓΓΑΝΑΡΗΣ ΠΕΤΡΟΣ, ΜΑΘΕΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΜΑΖΙΝΗ ΡΙΑ, ΜΑΚΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ, ΜΑΛΑΧΙΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ, ΜΑΜΑΓΚΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ, ΜΑΜΑΛΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ, ΜΑΝΟΥΣΑΚΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ, ΜΑΝΤΙΔΑΚΗΣ ΑΛΕΞΙΟΣ, ΜΑΡΑΒΕΓΙΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΜΑΡΑΓΚΟΥΔΑΚΗ ΣΜΑΡΟΥΛΑ, ΜΑΡΑΓΚΟΥΔΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ, ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ ΑΛΙΚΗ (ΚΛΗΡΟΝΟΜΟΣ Μ. ΣΟΥΓΙΟΥΛ), ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ ΕΛΛΗ, ΜΑΡΚΑΤΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ, ΜΑΤΑΡΑΓΚΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΜΑΤΣΑΣ ΜΙΝΩΣ, ΜΑΥΡΟΓΙΩΡΓΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ, ΜΑΥΡΟΥΔΗΣ ΝΟΤΗΣ, ΜΑΧΑΙΡΑΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ, ΜΕΛΙΓΚΩΝΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ (ΚΛΗΡΟΝΟΜΟΣ Γ. ΖΑΜΠΕΤΑ), ΜΗΤΣΑΚΗ ΑΘΗΝΑ, ΜΗΤΣΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΜΙΚΡΟΥΤΣΙΚΟΣ ΘΑΝΟΣ, ΜΙΤΖΕΛΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ, ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ, ΜΙΧΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ, ΜΟΥΚΙΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ, ΜΟΥΡΤΖΟΥΚΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ, ΜΟΥΣΑΦΙΡΗΣ ΤΑΚΗΣ, ΜΟΥΤΣΗΣ ΔΗΜΟΣ, ΜΠΑΓΙΑΤΗ ΣΟΦΙΑ, ΜΠΑΪΡΑΚΤΑΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΜΠΑΚΑΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΜΠΑΚΑΟΥΚΑΣ Σ. ΑΝΤΩΝΗΣ, ΜΠΑΚΟΥΡΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΜΠΑΛΑΜΠΑΝΙΔΗΣ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ, ΜΠΑΜΠΑΛΗ ΑΝΔΡΙΑΝΑ, ΜΠΑΜΠΑΤΣΙΚΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ, ΜΠΕΛΕΤΣΙΩΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΜΠΕΤΕΙΝΗΣ  ΣΑΒΒΑΣ, ΜΠΙΓΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΣ, ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗ ΑΝΝΑ, ΜΠΙΛΙΚΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ, ΜΠΙΝΙΧΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ, ΜΠΙΡΜΠΙΛΗ ΕΛΕΝΗ, ΜΠΙΤΖΕΝΗΣ ΝΙΚΟΣ, ΜΠΛΕΤΣΑΣ ΕΥΤΥΧΙΟΣ, ΜΠΟΓΔΑΝΗ ΜΑΡΙΑ (ΚΛΗΡΟΝΟΜΟΣ Μ. ΣΟΥΓΙΟΥΛ), ΜΠΟΛΟΛΙΑΣ ΝΙΚΟΣ, ΜΠΟΥΝΤΟΥΡΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ, ΜΠΟΥΡΜΠΟΥΛΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ, ΜΠΟΥΣΟΥΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ, ΜΠΡΑΤΑΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ, ΜΠΡΟΥΖΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ, ΝΑΣΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΝΕΓΚΑ ΓΙΩΤΑ, ΝΙΒΟΛΙΑΝΙΤΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ, ΝΙΚΟΛΑΪΔΗΣ ΝΙΚΟΣ, ΝΙΚΟΛΑΚΑΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ (ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ), ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ, ΝΟΝΗΣ ΑΝΔΡΙΑΝΟΣ, ΞΟΥΡΑΦΑΣ ΠΕΤΡΟΣ, ΞΥΔΗΣ ΝΙΚΟΣ, ΞΥΔΙΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΞΥΔΟΥΣ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ (ΚΛΗΡΟΝΟΜΟΣ Μ. ΞΥΔΟΥΣ), ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΝΙΚΟΣ, ΞΥΔΟΥΣ ΛΑΜΠΡΙΝΗ (ΚΛΗΡΟΝΟΜΟΣ Μ. ΞΥΔΟΥΣ), ΟΡΦΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ, ΟΥΙΛΛΙΑΜΣ ΡΟΜΠΕΡΤ, ΠΑΓΙΟΥΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΠΑΛΑΙΟΔΗΜΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ, ΠΑΝΑΓΗΣ ΤΑΣΟΣ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΙΔΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ, ΠΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ, ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΣΩΤΗΡΗΣ, ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ, ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Γ. ΧΑΡΗΣ, ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ, ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ, ΠΑΠΑΔΟΥΚΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΠΑΠΑΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΣ ΤΑΣΟΣ, ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ ΑΝΤΩΝΗΣ, ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ ΧΡΥΣΑ, ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ ΘΑΝΟΣ, ΠΑΠΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ, ΠΑΠΑΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ, ΠΑΠΠΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ, ΠΑΠΠΑΣ ΛΑΚΗΣ, ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ ΜΙΛΤΟΣ, ΠΑΤΣΙΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ, ΠΕΠΠΟΣ ΠΑΡΗΣ, ΠΕΡΙΣΤΕΡΗΣ ΦΙΛΙΠΠΟΣ, ΠΙΤΣΟΣ ΚΩΣΤΑΣ, ΠΛΑΤΩΝΟΣ ΛΕΝΑ, ΠΟΓΚΑΣ ΜΑΚΗΣ, ΠΟΛΥΚΑΝΔΡΙΩΤΗ ΜΑΡΙΑ, ΠΟΛΥΚΑΝΔΡΙΩΤΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ, ΡΟΪΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ, ΡΟΥΜΑΝΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ (ΛΗΔΑ), ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ, ΡΟΥΣΣΗ ΡΕΒΕΚΚΑ, ΣΑΡΑΣΙΔΗΣ ΙΩΣΗΦ, ΣΕΛΛΗ ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ, ΣΕΜΠΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ (ΧΡΗΣΤΟΥ), ΣΕΡΚΟΣ ΑΛΕΞΗΣ, ΣΙΑΦΑΣ ΑΡΙΣΤΟΜΕΝΗΣ, ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΣΕΜΕΛΗ (ΚΛΗΡΟΝΟΜΟΣ Π. ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ), ΣΙΝΖΑΝΗΣ ΝΙΚΟΣ, ΣΙΟΛΑΣ ΣΤΑΥΡΟΣ, ΣΟΜΠΟΛΕΒ ΜΠΟΡΙΣ, ΣΟΥΚΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ, ΣΟΥΚΑΣ ΙΑΚΩΒΟΣ, ΣΟΥΚΑΣ ΚΩΣΤΑΣ, ΣΠΑΘΗ ΑΝΤΖΕΛΙΝΑ, ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ, ΣΠΑΝΟΣ ΝΙΚΟΣ, ΣΠΗΛΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ (ΚΛΗΡΟΝΟΜΟΣ Μ. ΞΥΔΟΥΣ), ΣΤΑΘΑΤΟΥ ΑΝΔΡΙΑΝΑ, ΣΤΑΜΑΤΙΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ, ΣΤΑΜΑΤΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ, ΣΤΑΥΡΟΥ ΣΤΑΥΡΟΣ, ΣΤΕΡΓΙΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (ΣΩΤΗΡΙΟΥ), ΣΤΕΦΑΝΟΥ ΖΑΚ, ΣΤΡΑΒΟΡΑΒΔΗΣ ΣΠΥΡΟΣ, ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΝΙΚΟΣ, ΣΤΡΟΦΑΛΗΣ ΜΑΡΙΟΣ, ΣΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ, ΣΦΕΤΣΑΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ, ΤΑΓΚΑΛΟΓΛΟΥ ΠΑΥΛΟΣ, ΤΑΚΛΗΣ ΛΑΜΠΡΟΣ, ΤΑΣΣΟΠΟΥΛΟΣ ΦΟΙΒΟΣ, ΤΑΤΣΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ, ΤΕΝΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ, ΤΗΛΑΒΕΡΙΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΤΟΚΑ ΑΜΑΛΙΑ, ΤΟΛΙΑ ΙΟΥΛΙΑ, ΤΟΝΙΟΣ ΠΑΣΧΑΛΗΣ, ΤΟΥΡΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ, ΤΡΑΝΟΥΔΑΚΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ, ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΑΚΗΣ, ΤΡΙΒΙΖΑΣ ΣΩΤΗΡΗΣ, ΤΡΙΠΟΛΙΤΗΣ ΚΩΣΤΑΣ, ΤΣΑΒΑΛΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝ (ΝΤΙΝΟ), ΤΣΑΓΡΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ, ΤΣΑΚΑΛΟΣ ΟΔΥΣΣΕΑΣ, ΤΣΑΚΝΗΣ ΔΙΟΝΥΣΗΣ, ΤΣΑΦΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ, ΤΣΙΑΜΟΥΛΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ, ΤΣΙΚΛΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΦΑΙΔΩΝ, ΤΣΙΚΝΗΣ ΜΑΡΙΟΣ, ΤΣΙΛΙΜΠΑΡΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ, ΤΣΙΤΣΑΝΗ ΒΙΚΤΩΡΙΑ (ΚΛΗΡΟΝΟΜΟΣ Β. ΤΣΙΤΣΑΝΗ), ΤΣΙΤΣΑΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ (ΚΛΗΡΟΝΟΜΟΣ Β. ΤΣΙΤΣΑΝΗ), ΤΣΟΛΚΑΣ ΛΑΖΑΡΟΣ, ΤΣΟΥΚΑΣ ΝΙΚΟΣ, ΦΑΜΕΛΛΟΣ ΜΑΝΩΛΗΣ, ΦΑΣΟΥΛΑΚΗ ΜΑΙΡΗ, ΦΑΣΟΥΛΑΣ ΚΩΣΤΑΣ, ΦΙΛΙΠΠΟΥ ΗΛΙΑΣ, ΦΙΝΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΦΛΕΡΙΑΝΟΣ Ι. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΦΟΥΛΙΔΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ, ΦΡΑΓΚΑΚΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ, ΧΑΛΑΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ (ΚΛΗΡΟΝΟΜΟΣ Τ. ΛΕΙΒΑΔΙΤΗ), ΧΑΛΚΙΤΗ ΒΙΚΤΩΡΙΑ, ΧΑΤΖΗΜΑΝΩΛΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ, ΧΑΤΖΗΜΕΛΕΤΙΟΥ ΛΑΖΑΡΟΣ, ΧΑΤΖΗΝΑΣΙΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ, ΧΑΤΖΗΣΤΕΦΑΝΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ, ΧΑΤΖΗΣΤΕΦΑΝΟΥ ΝΙΚΟΣ, ΧΙΩΤΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ, ΧΡΗΣΤΑΡΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ, ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ, ΧΡΥΣΟΒΕΡΓΗΣ ΑΛΕΚΟΣ, ΧΡΥΣΟΒΕΡΓΗ ΕΙΡΗΝΗ, ΨΙΜΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, PERLALA ARBAN, RALLIS RUDOLF, SUNRAY KEVIN, VOLSKA IRYNA

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : jorge στις 23-12-2011 20:37 ]


    yiannisyiannis
    23.12.2011, 22:46

    Το έχουμε συζητήσει πολλές φορές, δεν πιστεύω ότι αυτή η απαγόρευση είναι εφαρμόσιμη. Όχι ότι έχουν άδικο οι δημιουργοί, αλλά τώρα πια...δεν μπορείς να σταματήσεις ένα χείμαρρο που έγινε ορμητικό ποτάμι.


    jorge
    23.12.2011, 23:05
    Το ίδιο πιστεύω κι εγώ. Θα απαγορευτεί στα μαγαζιά να παίζουν Τουρνά, όταν τα μαγαζιά πληρώνουν ΑΕΠΙ, μέλος της οποίας είναι ο Τουρνάς; Πρέπει να διευκρινιστεί τι ακριβώς εννοουν ως απαγόρευση.
    rouli726
    23.12.2011, 23:29

    Αυτό πρακτικά μπορεί να σημαίνει και την απαγόρευσή των λινκ τους από το youtube και την αναδημοσίευση?

     


    reteos
    23.12.2011, 23:40

    Και τι θα ακούμε βρε παιδιά;;;;;;;;;;;; Και μη χειρότερα . Τι έχουνε να δούνε τα ματάκια μας ακόμα;

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : reteos στις 23-12-2011 23:41 ]


    inkve
    24.12.2011, 02:30

    μυλος η κατασταση....

    ολα τα ροκοπαππουδια και οχι μονο του εξωτερικου ειναι μαλλον ηλιθιοι που κανουν ακομα περιοδειες και δεν κλαιγονται.....εμ δεν την ειδαν εξυπνα οπως οι δικοι μας να γραψουν ομολογουμενως καποια ομορφα τραγουδια και μετα να την αραξουν ευλογωντας τα γενια τους....οχι πως δεν το εχουν κανει αρκετοι βεβαια ομως εναι πιο αξιοπρεπεις απο τα δικα μας τα σαπακια...

    ουστ....{#emotions_dlg.lol}

    απο εδω και στο εξης θα γινω φαν της ταμτα....να ειμαι μεσα σε νομιμα πλαισια και να ντυνομαι και τρεντυ(ξεκαρφωτο αλλα ετσι μου ηρθε){#emotions_dlg.lol}


    reteos
    24.12.2011, 07:29

    Παράθεση:

    Το μέλος Spartan-Werewolf στις 24-12-2011 στις 02:01 έγραψε...

    @ reteos :

    Φίλτατε reteos

    Όπου υπάρχει «κονόμα», δεν υπάρχει αξιοπρέπεια…

    Οπότε τι είναι αυτό που σε «παραξενεύει» στην όλη κατάσταση?...



    Τίποτε δεν με παραξενεύει φίλε μου Spartan-Werewolf όταν , όπως πολύ σωστα λές,  «πρόκειται για την κονόμα» . Ποιός θα πληρώσει  όμως για να «παίξει» την μουσική του τάδε ή του τάδε;

    Το  μυαλό μου  (δυστυχώς)  πηγαίνει  κάπως μακρύτερα (εύχομαι να κάνω λάθος).  Με τερτίπια και μεθοδεύσεις χάνουμε σιγά-σιγά το Ελληνικό μας στοιχείο. Xάνουμε την  οικονομική μας ανεξαρτησία, ,  τα Ελληνικά μας προιόντα,την Ελληνική μας γραφή ,τις παραδόσεις μας, την  μουσική μας  , την αξιοπρέπειά μας κα πιθανόν  ‘αύριο αν όχι σήμερα’   την εδαφική μας κατοχή.  Γενικότερα  όμως χάνουμε τα «αυγά και τα καλάθια». Όχι δεν με παραξενεύει η όλη κατάσταση  ,αλλά  απλά με εξοργίζει.


    Hastaroth
    24.12.2011, 16:54

    Εγώ πάντως βλέπω ανάμεσα στα ονόματα τών δημιουργών αυτών κάποιους πολύ γνωστούς συν-φορουμίτες μας και θα ήθελα να μάθω την άποψή τους γιά το όλον θέμα....


    Hastaroth
    25.12.2011, 08:30

    Λογικά,πρέπει να μπορή....

    Αφού πληρώνει (μέσω τής ΑΕΠΙ) τους δημιουργούς γιά να έχη το δικαίωμα (ανα)μετάδοσης τών έργων τους και αυτοί οι δημιουργοί τού απαγορεύουν να κάνη χρήση τού δικαιώματος γιά το οποίο πλήρωσε,ποιός ο λόγος να πληρώνη;

    Επίσης όλο αυτό το "σκηνικό" μού δείχνει πως και οι καλλιτέχνες-οι ώς άνω τουλάχιστον-αντιδρούν ώς άλλη μιά συντεχνία (όπως οι συντεχνίες τών εργαζομένων στίς ΔΕΚΟ,τών ταξιτζήδων,φορτηγατζήδων κλπ) όταν δούν πως κινδυνεύουν τα "στενά" τους συμφέροντα.Γι'αυτό περιμένω με ενδιαφέρον την άποψη τών γνωστών μας συν-φορουμιτών που τα ονόματά τους περιλαμβάνονται στην ανακοίνωση ώς υπογράφοντες. 

     


    rouli726
    25.12.2011, 19:14

    Πραγματικά μου φαίνεται αδύνατο να έχουν τέτοια δικαιώματα από τα συμβόλαιά τους με τοοοοοοοοοοοοοοσους που πληρώνουν την ΑΕΠΙ κάθε χρόνο. Και δε μιλάμε για ένα μικρό ιντερνετικό πχ ραδιόφωνο όπως το δικό μας που δίνει 100-200 ευρώ. Οι μεγάλοι σταθμοί από όσο ξέρω δίνουν πολλά περισσότερα, αν δε κάνω λάθος πάει ανάλογα την ακροαματικότητα. Σε αυτούς τί θα πουν, σόρρυ λάθος?

    Δε γίνονται αυτά..

    Όσο για την ουσία της απόφασης, οκ καταλαβαίνουμε όλοι το ζόρι που τραβάνε με το ανύπαρκτο Υπουργείο Πολιτισμού, οι καλλιτέχνες. Αλλά το δίκιο σου δε το βρίσκεις παραβιάζοντας νόμιμα δικαιώματα άλλων ανθρώπων, όπως είπε κι ο Αλβέρτος σε μια παρομοίωσή του με τους ταξιτζήδες κλπ.


    GuitarJournal
    26.12.2011, 17:07
    Εγώ θα παρακαλούσα όσους από ενδιαφέρον μετέχουν στη συζήτηση αυτή να ξαναδιαβάσουν το κείμενο της ανοιχτής επιστολής των δημιουργών, και να θέσουν τον εαυτό τους στη θέση τους. Εμένα που γνωρίζω λίγα πράγματα και για την 15ημερη διαβούλευση του ΥΠΠΟΤ λέω ότι και λίγα λένε και λίγα ζητάνε. Για σκεφτήτε λοιπόν το κράτος να διαχειριζεται με βάση το συμφέρον των χρηστών (όχι απλά κάποιων ραδιοφώνων αλλά και νυχτερινών κέντρων, μεγάλων ξενοδοχείων, μεγάλων καταστημάτων) τα δικαιώματα των δημιουργών. Ώς συνήθως δεν θα πληρώνει κανείς τους και δεν θα μπορείς να βρείς και το δίκιο σου. Και δεν θα έχεις και το δικαίωμα να κάνεις το έργο σου ότι θες. ! Θα παιθάνουμε όλοι εμείς οι καλλιτέχνες έτσι ! Δηλαδή όταν καποιος κάνει χρήση της δικιάς σου δουλειάς για να βγάζει χρήματα δεν πρέπει να πληρώνει κάτι στον δημιουργό του έργου και στον ερμηνευτή-μουσικό? Πως το κρίνετε δηλαδή. Και γιατί κατηγορείται ο δημιουργός που προσπαθεί να ζήσει από το ταλέντο και τις γνώσεις του και το δημιούργημά του. Από το χειροκρότημα ζεί η ψυχή .... δε γεμίζει το στομάχι. Και παρακαλώ πολύ γιατί ένας "επιτυχημένος έμπορος" μπορεί να έχει και σπίτι και ο επιτυχημένος καλλιτέχνης όχι? Γιατί δεν νομίζω ότι πλούτισε και κανείς εκτός από ελάχιστες περιπτώσεις καλλιτεχνών. Ας είμαστε δίκαιοι και πάνω από όλα Αλληλέγγυοι γιατί θα έρθουν χειρότερες μέρες. Θα περίμενα να είστε με το μέρος των δημιουργών ..... με την επιστολή αυτή που θίγει μόνο κάποια ζητήματα και όχι το σύνολο των υποβιβασμών και της εκμεττάλευσης των δημιουργών και του έργου τους που προβλέπει η διαβούλευση.
    GuitarJournal
    26.12.2011, 17:12
    ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ ΣΤΟΝ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ ΓΙΑ ΟΣΟΥς ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΣΕ ΤΙ ΦΡΙΚΗ ΘΑ ΟΔΗΓΗΘΟΥΝ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ - ΕΡΜΗΝΕΥΤΕΣ - ΜΟΥΣΙΚΟΙ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΝΟΜΟ ΥΠΠΟΤ http://www1.rizospastis.gr/story.do?id=6609645&publDate=24/12/2011
    Hastaroth
    26.12.2011, 19:45

    Κατ'αρχάς δέν νομίζω ότι ο "Ριζοσπάστης" είναι και η πλέον αντικειμενική πηγή άντλησης πληροφόρησης.

    Δεύτερον,το πρόβλημα που ανακύπτει με την ενέργεια αυτή τής ΑΕΠΙ (διότι περί αυτής πρόκειται) είναι ότι ώς άλλος Παττακός "αποφασίζει και διατάσσει" την απαγόρευση μετάδοσης και αναμετάδοσης τών έργων τών μελών της από επιχειρήσεις που πληρώνουν στην ΑΕΠΙ γιά να έχουν το δικαίωμα να προβαίνουν στην εν λόγω μετάδοση τών έργων αυτών,η οποία μετάδοση συμβάλλει στην λειτουργία τών επιχειρήσεων αυτών και οι ιδιοκτήτες τών οποίων βεβαίως δέν φταίνε που το υπουργείο αποφάσισε τώρα ξαφνικά να βγάλη έναν νόμο που αφορά τα πνευματικά δικαιώματα (ασχέτως άν όντως ο νόμος αυτός θίγη τά πνευματικά δικαιώματα τών καλλιτεχνών).

    Μπορεί να έχουν δίκιο οι υπογράφοντες δημιουργοί ότι ο νόμος αυτός θίγει τά πνευματικά δικαιώματα τών καλλιτεχνών εν γένει,αλλά δέν μπορούν να αντιδρούν παραβιάζοντας και οι ίδιοι νόμιμα δικαιώματα άλλων επαγγελματικών κλάδων.

    Αν,δηλαδή,ένας που έχει liveάδικο και επομένως πληρώνει στην ΑΕΠΙ γιά να έχη το δικαίωμα να βάζη μέσα μουσικούς (που προφανώς θα παίζουν ΚΑΙ τραγούδια τών υπογραφόντων) ζητήση τα λεφτά του πίσω,τί θα τού απαντήση η ΑΕΠΙ;Οτι "καί θα πληρώνης καί δέν θα σ'αφήνουμε να παίζης τα τραγούδια μας στο μαγαζί σου";  


    GALOIS
    27.12.2011, 11:41
    Μπουρδέλο η κατάσταση...συγνώμη κιόλας που το λέω έτσι αλλά..!
    rouli726
    27.12.2011, 15:42
    GuitarJournal, προφανώς και όλοι συμμερίζονται την κατάσταση που περνά η πλειονότητα των μουσικών και δημιουργών τόσα χρόνια σε αυτή τη χώρα, με το ανεπαρκές ίσως και ανύπαρκτο μερικές φορές ΥΠΠΟΤ, όπως έγραψα και παραπάνω, όμως όσο άδικο είναι αυτό άλλο τόσο είναι και για αυτούς που πληρώνουν την ΑΕΠΙ νόμιμα για να έχουν το δικαίωμα αναμετάδοσης των έργων των καλλιτεχνών. Νομίζω αυτό τονίσθηκε πολλές φορές στο συγκεκριμένο θέμα. Μακάρι να βρεθεί βιώσιμη λύση για όλους σύντομα, γιατί κι αυτοί που πληρώνουν έχουν δικαιώματα.
    jorge
    27.12.2011, 18:14
    Καλή η προσπάθεια του Ριζοσπάστη να μας διαφωτίσει, αλλά δεν τα καταφέρνει. Ελπίζω να βρεθεί μια πιο ...ψύχραιμη πέννα, να γράψει τι ισχύει τώρα και τι θα αλλάξει, ώστε να μπορέσουμε να εντοπίσουμε τις ελλείψεις του νέου νομοσχεδίου για τα πνευματικά δικαιώματα. Το οτι οι φορείς διαχείρισης θα μειωθούν πάντως, είναι καλό.
    jorge
    27.12.2011, 18:20

    Παράθεση:

    Το μέλος GuitarJournal στις 26-12-2011 στις 17:07 έγραψε...

    Για σκεφτήτε λοιπόν το κράτος να διαχειριζεται με βάση το συμφέρον των χρηστών (όχι απλά κάποιων ραδιοφώνων αλλά και νυχτερινών κέντρων, μεγάλων ξενοδοχείων, μεγάλων καταστημάτων) τα δικαιώματα των δημιουργών. Ώς συνήθως δεν θα πληρώνει κανείς τους και δεν θα μπορείς να βρείς και το δίκιο σου. Και δεν θα έχεις και το δικαίωμα να κάνεις το έργο σου ότι θες. !

    Εύα, υπάρχει κάπου αυτός ο νέος νόμος; Αν είναι έτσι όπως τα γράφεις, οι καλλιτέχνες χάνουν και την τελευταία πηγή εισοδήματος που έχουν, μετά την πτώση της δισκογραφίας.


    GuitarJournal
    28.12.2011, 00:48
    σε αυτό το χώρο γράφω και εγώ κάποιες δικές μου σκέψεις και απορίες και θέλω αυτό να το σεβαστείτε. Εμείς όλοι πληρώνουμε τέλη για την ΕΡΤ στη ΔΕΗ έτσι δεν είναι? Απεργούσαν όμως για πολύ μεγάλο διάστημα οι δημοσιογράφοι αλλά και όλοι οι εργαζόμενοι στην ΕΡΤ λόγω των νέων μέτρων εφεδρείας - απολύσεων κλπ κλπ Εμείς τι λέμε δώστε μας τα λεφτά μας πίσω ή βλέπουμε και εκεί ένα κομμάτι της ζωής μας που πάει για φούντο και συμπαραστεκόμαστε? Τώρα εγώ δεν συμφωνώ απόλυτα με το γράμμα των δημιουργών γιατί κανείς δεν αναφέρει σαν μέτρο αντιστασης την σύμπλευση με τους ας πούμε συνδικαλιστικούς χώρους των καλλιτεχνών- μουσικων κλπ όμως πραγματικά θα πρέπει κάτι να γίνει γιατί και οργανισμοί όπως η ΑΕΠΙ θα γίνουν μονοπώλιο σε λίγο και η ΑΕΠΙ έχει μέλη τους δημιουργούς αλλά είναι κερδοσκοπική εταιρεία ! παρακρατά ένα σεβαστό μέρος των χρημάτων των δημιουργών, εγώ για παράδειγμα είναι αδύνατον να υπογράψω όλους τους όρους του συμβολαίου της ΑΕΠΙ και ας είμαι μέλος της. Αν λοιπόν κάθονται και αποφασίζουν ένας από τους (μεγαλο) χρήστες (γιατί δεν φαντάζομαι να καλέσει το ΥΠΠΟΤ το ΜΗ ράδιο) και η ΑΕΠΙ και ένας από το υπουργείο πόσο θα πληρώνεται η χρήση του μουσικού έργου και αποφασίζει η ΑΕΠΙ ποιος θα παίζει τα έργα των δημιουργών μελών της και όχι οι ίδιοι φαντάζεστε τι θα γίνει. Και αν είναι να βγάλει πχ η ΑΕΠΙ χρήματα τι τη νοιάζει να τραγουδάει Χατζιδάκι πχ η Θώδη Όμως αυτό ενδιαφέρει τον Χατζιδάκι και κάθε Χατζιδάκι να λέει ναι ή όχι στη χρήση του έργου του. Σκέψεις γράφω και επειδή με ενδιαφέρει πολύ το θέμα βρήκα πολλά στοιχεία χρήσιμα και σωστά στο ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗ ειδικά στα σημεία του πως πρέπει να γίνει και τι πρέπει να κάνουν οι δημιουργοί.
    GuitarJournal
    28.12.2011, 01:00
    κάπου εδώ ξεκινά η διαβούλευση http://www.yppo.gr/2/g22.jsp?obj_id=48452
    jorge
    28.12.2011, 22:34

    Γεια σου Εύα και Χρόνια Πολλά :)

    Παράθεση:

    Το μέλος GuitarJournal στις 28-12-2011 στις 00:48 έγραψε...

    Αν λοιπόν κάθονται και αποφασίζουν ένας από τους (μεγαλο) χρήστες (γιατί δεν φαντάζομαι να καλέσει το ΥΠΠΟΤ το ΜΗ ράδιο) και η ΑΕΠΙ και ένας από το υπουργείο πόσο θα πληρώνεται η χρήση του μουσικού έργου

    Ως τώρα, την αμοιβή των καλλιτεχνών την αποφασίζει μόνο η ΑΕΠΙ. Αποφασίζει οτι πχ στα καφενεία θα βάλει Χ ευρώ/έτος και πάει να τα εισπράξει. Στο νέο νόμο όμως αναφέρεται πως:

    Γ) Τα αμοιβολόγια των ΟΣΔ θα πρέπει να καταρτίζονται μετά από συμφωνία με τις σχετικές αντιπροσωπευτικές ενώσεις χρηστών

    Αυτό σημαίνει οτι πλέον η αμοιβή που θα απαιτείται από τα καφενεία θα προκύπτει μετά από ΣΥΜΦΩΝΙΑ των καφενείων (παράδειγμα είναι έτσι;) με την - όποια - ΑΕΠΙ. Αυτό γιατί είναι κακό;

     

    Παράθεση:

    Το μέλος GuitarJournal στις 28-12-2011 στις 00:48 έγραψε...

    και αποφασίζει η ΑΕΠΙ ποιος θα παίζει τα έργα των δημιουργών μελών της και όχι οι ίδιοι φαντάζεστε τι θα γίνει.

    Αυτό που αναφέρεται στο σχέδιο νόμου;