ελληνική μουσική
    650 online   ·  210.830 μέλη

    Καλωσόρισμα και γνωριμία νέων μελών!

    Astron
    05.02.2003, 01:11
    Γεια σας και απο μένα,
    ανοίγω αυτό το Θέμα για να γίνει μια προσπάθεια να γνωριστούμε όλοι μεταξύ μας
    Ονομάζομαι Παύλος Καστανάς (ίσως να έχτε δει και κάποια από τα κείμενά μου στο site) είμαι 20 ετών, και παίζω κιθάρα και τραγουδάω.
    Είμαι και φοιτητής στο Φυσικό (3 οετής πλέον...) Και αυτό τον καιρό τραγουδάω σε μια μπουάτ στου Ζωγράφου.
    Θα θελα να ακούσω περισσότερα από εσάς τους φίλους του site.
    Πραγματικά ο Jorge έχει κάνει καταπληκτική δουλειά!


    [ Το μήνυμα επεξεργάστηκε από: jorge on 15-12-2003 16:31 ]
    Eirini
    06.02.2003, 14:13
    Γεια σας κι απο μένα.. Ονομάζομαι Ειρήνη... Είμαι 18 χρονών... Σπουδάζω Γεωλογία στην Πανεπιστημιούπολη Ζωγράφου... Παίζω ακουστική κιθάρα και τραγουδάω με ένα συγκρότημα... Ακούω ροκ και μέταλ...
    gate
    09.02.2003, 02:31
    Χαιρετώ κι εγώ την παρέα σας...
    Η μουσική δεν είναι το επάγγελμά μου είναι όμως το μεράκι μου...
    Έχω τελειώσει μαθήματα πιάνου αλλά κατά κύριο λόγο ασχολούμαι και διδάσκω Βυζαντινή μουσική.

    χαίρομαι που στον χώρο αυτό βρίσκω την ευκαιρία να συνομιλώ με ανθρώπους που αγαπούν τη μουσική
    priftisnikolaos
    22.02.2003, 18:25
    pollous xairetismous se olous kai polla bravo se osous eixan thn idea kai thn upomonh na dhmiourghsoun auto to site!!!
    8elw na susth8w kai egw me thn seira mou:eimai o nicos, 25 etwn, apo painia, an kai vriskomai kapou sta sunora skwtias-agglias teleiwnwntas tis spoudes mou! auta ta liga gia thn wra... ta upoloipa en kairw...

    an gia opoiondhpote logo 8elete na epoikhnwnhsete mazi mou mhn distasete na mou steilete munhma, mou aresei panta na gnwrizw anthrwpous pou agapoun thn mousikh!!!
    katerina
    22.02.2003, 18:38
    Γεια και από 'μένα.
    Με λένε Κατερίνα, είμαι 17 και δυστυχώς ακόμα μαθήτρια. Ασχολούμε με οτιδήποτε έχει πλήκτρα αν και ονειρεύομαι να μπω στον υπέροχο κόσμο των εγχόρδων...