ελληνική μουσική
296 online   ·  209.162 μέλη

ιδρυση μουσικων τμηματων απο ιεκ και κολλεγια , ειστε υπερ η οχι?

johnsl
Βασική Νότα
Chat
09.07.2016, 12:56

Καταρχην σας ευχαριστωγια τις απαντησεις σας

και θα προαπαθησω να σας αποδειξω για κατι δεν θα ηταν αστοχο

ξεκιναμε λοιπον.

Αναλυση  Γενικου Περιεχομενου

Παρά το γεγονός ότι οι σπουδές των ωδειων  εποπτεύονται από το ΥΠ.ΠΟ  ,Υπουργείο Πολιτισμού , και τα πτυχία και διπλώματα 

των ωδείων επικυρώνονται από αυτό με τη διαδικασία των απολυτήριων εξετάσεων, οι σπουδές

 δεν εντάσσονται σε καμία βαθμίδα εκπαίδευσης, ενώ παράλληλα τηρείται η ελάχιστη χρονική 

προϋπόθεση της τριετούς διάρκειας των σπουδών στην Ανωτέρα Τάξη που είναι απαραίτητη

 για την ισοτιμία ή ισοδυναμία

 με Πτυχίο Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Σε επίπεδο σπουδών οι απόφοιτοι των μουσικών εκπαιδευτηρίων

 δεν μπορούν να συνεχίσουν τις σπουδές τους σε μεταπτυχιακό 

επίπεδο στην Ελλάδα και αντιμετωπίζουν εμπόδια και στο εξωτερικό,

 όπου οι κατά τόπους υπηρεσίες διαβάθμισης απευθύνονται στη

 Γενική Διεύθυνση Σύγχρονου Πολιτισμού/Διεύθυνση Μουσικής του ΥΠ.ΠΟ.

 η οποία δεν μπορεί να προβεί σε εξεύρεση λύσης, αφενός γιατί δεν υπάρχουν οι

 αντίστοιχες νομοθετικές ρυθμίσεις, αφετέρου διότι μέχρι πρότινος δεν υπήρχε συνεργασία

 του ΥΠ.ΠΟ. με το Υπουργείο Παιδείας.

 

Επιπλέον μουσικοί που έχουν αποφοιτήσει από μεγάλα Ωδεία της Ελλάδας πριν την ίδρυση

 των ελληνικών πανεπιστημιακών μουσικών ιδρυμάτων, δεν έχουν δικαίωμα να συνεχίσουν

 την εξέλιξή τους με την αντίστοιχη αναγνώριση των τίτλων σπουδών τους και θεωρούνται

 απόφοιτοι δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

 

Σε εργασιακό επίπεδο οι κάτοχοι μουσικών διπλωμάτων που υπηρετούν στο δημόσιο

 αντιμετωπίζονται ως ΔΕ και δεν μπορούν, παρά τις πολυετείς σπουδές τους, να αμειφθούν

 ως ΤΕ αλλά ούτε και ως ΠΕ. Νομιζω οτι κατι εγινε πριν λιγο καιρο για  την

 κατηγορια ΤΕ  για τους ΟΤΑ αλλα θελει καιρο η αλλαγη.

Στον  τομεα  των μουσικων   σπουδων  δεν υπαρχουν   τιτλοι   ειδίκευσης  σε μοντερνα μουσικα  οργανα  , 

κατι που  δεν συμβαινει  στην υπολοιπη  Ευρωπαικη Ενωση δεδομενου  ότι δινονται  πτυχια 

 και ειδικεύσεις  σε μοντερνα μουσικα οργανα ,ΒΑ και ΜΑ .

Για να μην  αναφερω τις  πολυαριθμες  ''προτασεις''   καποιον  για την διαβαθμιση των ωδειακων οπου μονο ως προτασεις  δεν μπορουν να χαρακτηριστουν αυτες , και αναφερθηκα πολλες φορες στην αναγκη πλεον μαζικων προσφυγων στην δικαιοσυνη.

Δεδομενης  της κατάστασης  που  προαναφερω  ενα τμημα μουσικων σπουδων πολλων κατευθυνσεων δεν ειναι αστοχη  ενεργεια , ισα ισα που εμπεριστατωμενης ερευνας εκ μερους των Κολλεγιων θα μπορουσε να ειναι    απολυτα στοχευμενη ενεργεια ,και μονο τον αριθμο αποφοιτων των ωδειων αν λαβετε υπ'ψιν σας καθως και το ποσοι επιλεγουν να σπουδασουν στην Αγγλια  ειδικα, σε καποια μουσικη σχολη τριτοβάθμιας εκπαίδευσης  εκει , αλλα και το ποσοι θελουν φυσικα να συνεχισουν τις σπουδες τους.

Και αν δεν κανω λαθος  τα κολλεγια  σημερα στο τομεα μουσικων σπουδων δραστηριοποιουνται

Τμημα Μουσικης Παραγωγης  ΒΑ degree

Τμημα Μουσικης Τεχνολογιας BA degree

και μαλιστα  βρηκα και αυτα το προγραμματα  σε ιεκ

Επίσημος Τίτλος: Μουσική - Τραγούδι

http://www.delta-iek.gr/Σπουδές-ΙΕΚ-ΔΕΛΤΑ/Performing-Arts/Σπουδές-Μουσικής-Τραγουδιού

http://www.iek-enosi.gr/index.php/mousiki-tragoudi-sxoli-kalon-texnon-enosi-menu

http://www.semifind.gr/IEK/View.aspx?pid=2095&langid=74&itemid=1184

τα  οποια  προγραμματα  τα  προσφερουν σημερα στην Ελλαδα ολοι,ωδεια,ιεκ,μουσικες σχολες,ιδιωτικα μαθηματα κλπ.

Γιατι λοιπον κατι τετοιο να  μην θεωρηθει αστοχη κινηση , που  φυσικα δεν ειναι  αστοχη κινηση  ισα ισα μπραβο στα ιεκ   για αυτα   το τμηματα    ,ενω  ενα τμημα μουσικων σπουδων  πολλων κατευθυνσεων  στο κολλεγιο με Πτυχίο Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης να  θεωρηθει αστοχη κινηση ??????????

οσο για τα πεδια των δραστηριοτητων μας σημερα ΕΝΙΟΤΕ οτι χρειαζετε καποιος  Πτυχίο Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης,

Συμπερασματικα

είναι  καλη ευκαιρια  να  σκεφτείτε  κατι τετοιο  δεδομενο  το ποσοι  καταφευγουν

 στο εξωτερικο  προκειμενου  να σπουδασουν  το  μουσικο οργανο της επιλογης τους ,      το  αδιαβαθμητο των ωδειακων σπουδων,

και δεδομενο    το ποσοι  θελουν  να   συνεχισουν τις σπουδες τους στο μουσικο οργανο της επιλογης τους ,

Και  φυσικα  αν  λειτουργουσε το  πρόγραμμα  και με  distance learning αυτό  θα  ηταν  ιδανικο.

Να ειστε καλα.


#21   
CROSS
MusicHeaven Guru
Chat
09.07.2016, 15:21

Κάνεις ένα μικρό λάθος σχετικά με την κατηγορία των ωδειακών πτυχίων-διπλωμάτων.Ανήκουν στην ΤΕ και όχι στην ΔΕ,απλώς δεν έχει ουσιαστικό νόημα γιατί έρχονται σε δέυτερη μοίρα σε σχεση με την ΠΕ(πχ αν μιλάμε για θέση αναπληρωτή σε σχολείο.Το ίδιο ίσχυε και στον καιρό του ΑΣΕΠ).

Σχετικά με το θέμα,γιατί δεν απάντησα πάνω σε αυτό στο προηγούμενο πόστ μου,δεν το βρίσκω κακή ιδέα,εφόσον μιλάς για ήδη ανεβασμένο επιπεδο στους υποψήφιους σπουδαστές.Δηλαδή κάτι σαν την ανώτατη σχολή που έχει ακουστεί ότι συζητείται να δημιουργηθεί στα ωδεία,και να αντιστοιχεί επίσημα σε ΠΕ και bachelor.Ίσως υπάρχει θέμα με τα δίδακτρα βέβαια,γιατί είναι πολύ πιο υψηλά απο των ωδείων.Άρα δε θα μπορούν να τα ανταγωνιστούν,αν κρατήσουν τις τιμές που έχουν στις άλλες σχολές τους.

[ τροποποιήθηκε από τον/την CROSS, 09-07-2016 15:22 ]


#22   
johnsl
Βασική Νότα
Chat
09.07.2016, 19:38

Ειπα
''Σε εργασιακό επίπεδο οι κάτοχοι μουσικών διπλωμάτων που υπηρετούν στο δημόσιο
 αντιμετωπίζονται ως ΔΕ και δεν μπορούν, παρά τις πολυετείς σπουδές τους, να αμειφθούν
 ως ΤΕ αλλά ούτε και ως ΠΕ. Νομιζω οτι κατι εγινε πριν λιγο καιρο για  την
 κατηγορια ΤΕ  για τους ΟΤΑ αλλα θελει καιρο η αλλαγη.''

δεν ειπα οτι δεν ειμαστε Τ16  ειπα  οτι ''αντιμετωπίζονται'' ,

ομως δεν το διατυπωσα σωστα και επρεπε οντως να διορθωθει

και οπως πολυ σωστα ειπες

''Ανήκουν στην ΤΕ και όχι στην ΔΕ,απλώς δεν έχει ουσιαστικό νόημα γιατί έρχονται σε δέυτερη μοίρα σε σχεση με την ΠΕ(πχ αν μιλάμε για θέση αναπληρωτή σε σχολείο.Το ίδιο ίσχυε και στον καιρό του ΑΣΕΠ).''

Για αυτο αναρτησα το θεμα .

Οσο για τα ωδεια ειναι ιδιωτικες επιχειρησεις  ελεγχομενα βεβαια  σε θεματα εξετασεων και λειτουργιας  απο το ΥΠ. Πολιτισμου ,αλλα  βαση του αρθρου 16 απαγορευεται να δινουν πτυχια ΠΕ.

Τα κολλεγια πρεπει να επεμβουν προκειμενου να  δωθουν εναλλακτικες  .


#23   
GiannisKallimanis
Περαστική Νότα
Chat
11.07.2016, 20:46
ΌΧΙ!
#24   
johnsl
Βασική Νότα
Chat
12.07.2016, 01:01
ΝΑΙ ,και τους λογους τους λογους τους ειπαμε, αν καποιος μπορει να προτεινει κατι άλλο ,όχι φυσικα του τυπου ''η πολιτεια πρεπει......'' ,ολοι ξερουμε η πολιτεια πως λειτουργουσε , και ειδικα με τα ωδεια,προτασεις λοιπον
#25   
CROSS
MusicHeaven Guru
Chat
12.07.2016, 12:37

Και κάτι που δεν αναφέρθηκε μέχρι τώρα.Σε περίπτωση δημιουργίας τέτοιων τμημάτων,θα ήθελα να δώ  μια διαφορετική πολιτική σε σχέση με τους άνεργους και όσους έχουν χαμηλά εισοδήματα.Για παράδειγμα να δίνεται μια έκπτωση αρκετά μεγάλη για την περίπτωση των ανέργων(πχ 50%)και δυνατότητα αποπληρωμής σε βάθος χρόνου με δόσεις.Αν οι σπουδές διαρκούν 2 χρόνια,να μπορεί να αποπληρώσει σε 6 χρόνια,άρα πολύ μικρότερη μηνιαία δόση σε σχέση με την 2ετή εξόφληση,και αύξηση ροής σπουδαστών,αφού το μεγαλύτερο ποσοστό σπουδαγμένων μουσικών(στη χώρα μας)είναι μακροχρόνια άνεργο.Κάτι τέτοιο δεν έχει περάσει ούτε σαν ιδέα απο τα ωδεία.


#26   
stamkos
Βασική Νότα
Chat
12.07.2016, 17:58

Εντυπωσιακή πρόταση!

Και 1. με έκπτωση 50% (δηλαδή πώληση κάτω του κόστους) και παράλληλα 2. με αποπληρωμή 4 χρόνια μετά τη λήξη των σπουδών (την οποία άραγε πως θα εγγυηθεί ο άνεργος;) και 3. με αύξηση ροής σπουδαστών με τις συγκεκριμένες οικονομικές συμφωνίες

Πως περιμένουμε, όχι να καλυφθεί το κόστος των προγραμμάτων, αλλά να μην κλείσει η επιχείρηση;

{#emotions_dlg.oops}

[ τροποποιήθηκε από τον/την stamkos, 12-07-2016 18:07 ]


#27   
CROSS
MusicHeaven Guru
Chat
12.07.2016, 18:57

Είσαι πολύ λάθος.Καταρχήν δε μιλάμε για προιόν,άσχετα αν έχει καταντήσει προιόν .Άρα η έκφραση κάτω του κόστους είναι τουλάχιστον αηδιαστική,όταν μιλαμε για μουσική και για σπουδές.Δεν υπάρχει κάτι που αγοράζεται σε χ τιμή και πρέπει να πουληθεί σε άλλη για να βγεί κέρδος.

Πχ:σήμερα απο έναν μαθητή βγάζουν 100 ευρώ.Στην περίπτωση που είπα πιο πάνω,θα έβγαζαν 200 απο 10 μαθητές(αν δίνει 20/μήνα ο ένας).Επομένως απο την αύξηση των μαθητών θα αυξάνονταν και το κέρδος τους.Για την εγγύηση που λές,αυτά γίνονται καλή τη πίστη  έτσι κι αλλιώς.Όταν κάνεις εγγραφή σε ένα ωδείο δεν υπογράφεις κάποιο συμβόλαιο που να λέει ότι θα πληρώσεις.Ανετότατα εαν ο ένας μήνας καβαλούσε τον άλλον,και έφτανε να χρωστάει κανα 700αρι κάποιος,θα μπορούσε να φύγει και μην τον είδατε τον παναή.Δεν το θεωρώ σωστό φυσικά αυτό,αλλά θέλω να πώ ότι ούτε έτσι υπάρχει εγγύηση ότι τα δίδακτρα θα πληρωθούν  100%.Θα άνοιγε ο δρόμος για πολύ κόσμο και θα γέμιζαν τα ωδεία.

Ειδικά όμως,για την περίπτωση που έγραψα,για τα τμήματα σε κολλέγια και ΙΕΚ,μιλάμε για άλλα επίπεδα και θα έπρεπε να προσελκύσουν ήδη άτομα με πτυχία,που στην πλειοψηφία όπως ξαναείπα,είναι άνεργα.Άρα απο που θα βρούν σπουδαστές αυτα τα τμήματα;

Και εννοείται ότι η παραπάνω πρόταση δεν απευθύνεται σε ''χρηματολάγνους'',αλλά σε όσους νιώθουν ότι προσφέρουν πάνω απ'όλα!.

:)


#28   
stamkos
Βασική Νότα
Chat
13.07.2016, 12:13

Cross η τεκμηρίωση σου με αποστόμωσε! Δεν βρίσκω τι να απαντήσω σε μιά τόσο εμπεριστατωμένη οικονομική ανάλυση. Αν κάνεις τον κόπο να την προτείνεις στις επιχειρήσεις, μπορώ να σε διαβεβαιώσω πως θα εντυπωσιάσεις...

{#emotions_dlg.rockon}

[ τροποποιήθηκε από τον/την stamkos, 13-07-2016 12:20 ]


#29   
CROSS
MusicHeaven Guru
Chat
13.07.2016, 13:09

Εμ αυτά λέμε!Τα ωδεία και οι μουσικές σχολές δεν πρέπει να είναι επιχειρήσεις κατα πρώτο λόγο,αλλά φορείς πολιτισμού,γνώσης και προσφοράς.Κάτι τέτοιοες απόψεις όπως η δική σου,το να είναι μαγαζιά που πουλούν ακριβά προιόντα σε όσους έχουν χρήματα,και όσοι δεν έχουν να βγάζουν ρίζες τους καναπέδες τους,έχουν κάνει το μεγαλύτερο ποσοστό τους,απλώς επιχειρήσεις που σταδιακά μειώνονται όπως είναι φυσικό.

Με ένα γρήγορο γκουγκλάρισμα είδα πως ένας δήμος(Αργυρούπολη) στο δημοτικό του ωδείο έχει ήδη προβεί σε έκπτωση 50% για τους ανέργους.Αν το κάνουν όλοι οι δήμοι αυτό,τότε θα περάσει και στα ιδιωτικά λόγω του ανταγωνισμού.Και δεν εννοώ όπως στο ''Ανεκδιήγητο ωδείο''που γράφει πχ για φούγκα,δίδακτρα 300 ευρώ/μήνα,έκπτωση 130 για τους ανέργους,άρα 170/μήνα,τη στιγμή που η υψηλότερη τιμή στα υπόλοιπα είναι 140.Αυτό είναι παρωδείο όχι ωδείο.


#30   
lontano
Περαστική Νότα
Chat
13.07.2016, 13:16

Αφού απαγορεύεται η ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων, πιστεύω ότι αυτό που θα έπρεπε να γίνει θα ήταν να υπάρξει πίεση ώστε να αναβαθμιστούν τα υπάρχοντα πανεπιστημιακά τμήματα σε κανονικές μουσικές ακαδημίες, σαν αυτές του εξωτερικού. Το Ιόνιο είναι σε πολύ καλή κατεύθυνση ως προς αυτό. Το Αθήνας πάλι.......

Επίσης θα έπρεπε να υπάρχουν και εισαγωγικές εξετάσεις ΚΑΙ στο όργανο, πέρα από αρμονία και ντικτέ, για αυτούς που θα ήθελαν να εξειδικευτούν στην εκτέλεση.

Αλλά τι λέμε τώρα, όνειρα θερινής νυχτός...


#31   
johnsl
Βασική Νότα
Chat
14.07.2016, 01:58

Για να

 εισελθει καποιος σε κολλεγιο μουσικης στην Αγγλια Grade 8 στο μουσικο οργανο και 

Grade 5 η 6 στα θεωρητικα,για  να μπορει να εισελθει στο προπτυχιακο

αυτα ειναι τα λεγομενα  entry requirements     δηλαδη τα προαπαιτουμενα για να

 εισελθει καποιος σε κολλεγιο μουσικης στην Αγγλια.

 

Οσο για τα ωδεια 

 

''ειπα''

 

''Ας μην ξεχναμε ομως οι εξετασεις στα ωδεια ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΝ απο το Υπ .Πολιτισμου 

 αρα το Υπουργειο ειχε και την ευθυνη για την διεξαγωγη των εξετασεων , δηλαδη επισημος 

 κρατικος  φορεας , σημαντικοτατο.Πολλα μπορουν να κανουν οι ωδειακοι για την διαβαθμιση

  αλλα δεν ''ακουγεται ''  τιποτα  και πραγματι δημιουργει εντυπωσεις εως και υποψιες'' 

  

περασα  λοιπον απο αυτα και ως μαθητης αλλα και ως εκπαιδευτικος ,προσωπικα πλεον

  με το  προγραμμα σπουδων που  συνεχιζουν και  καθως και τον με  τροπο λειτουργιας τους

  δεν  με ενδιαφερουν  πλεον , και πιστευω οτι πλεον ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΕΙ 

 να δινουν  ΑΔΙΑΒΑΘΜΗΤΟΥΣ  ωδειακους τιτλους , να μπορουν να δινουν μεχρι 

Grade 8 σε οργανο και  Grade 8   θεωρητικα και οχι να  ''μαντρωνουν'' κοσμο  για  δεκαετιες 

 δινοντας τιτλους ΑΔΙΑΒΑΘΜΗΤΟΥΣ ,και  γιατι να παει πχ  καποιος στο ωδειο   και να  μην παει στο ιεκ  

 

http://www.delta-iek.gr/Σπουδές-ΙΕΚ-ΔΕΛΤΑ/Performing-Arts/Σπουδές-Μουσικής-Τραγουδιού   

για διετες σπουδες? και παρα πολλα αλλα μπορουν να γραφτουν ...................................................

 

  

Πολιτεια 

 

πουθενα δεν μπορουμε να βρουμε  αυτο που  λεμε  ''πολιτεια'',  υπαρχει μονο 

 σαν ιδεα αλλα  δεν δινει λυσεις σε προβληματα  δεκαετιων, γιατι ΠΟΤΕ δεν

 μπορεσε να τα βαλει με  κανενος  ειδους  '' μαγαζι'', οι λιγοι παντα ζουσαν

 εις βαρος των πολλων ................................... ολο μπλα μπλα μπλα μπλα , και ..................???????????

 

Πτυχια 

Γιατι η   ''πολιτεια'' δεν αναγνωριζει  διπλωματα  απο 

Αbrsm  , rgt ,rockschool ,   επιπεδου Level 6 ,  ενω αυτα  αναγνωριζονται  σε ολο τον κοσμο?

μηπως γνωριζεται?

Ενω τα '''αλλα'''   με τοσα  χρονια σπουδων ειναι ''''αναγνωρισμενα''',

μεταξυ μας ειλικρινεια,  την φωλια του κανενας δεν την εχει '''καθαρη'''.

Αλλωστε ειπαμε    ''''   η πολιτεια  ΠΟΤΕ δεν μπορεσε να τα βαλει με  κανενος  ειδους  '' μαγαζι '',

 οι λιγοι παντα ζουσαν εις βαρος των πολλων ...................................'''''

Η   ''πολιτεια''  γιατι  δεν εχει εναρμονιστει  ΠΛΗΡΩΣ  με το  Ευρωπαικό Πλαίσιο Προσόντων?

http://www.trainingnet.gr/news/item/87-%CE%B5%CF%85%CF%81%CF%89%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CF%80%CE%BB%CE%B1%CE%AF%CF%83%CE%B9%CE%BF-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CF%8C%CE%BD%CF%84%CF%89%CE%BD-eqf

την διακήρυξη της Μπολόνια?

http://eur-lex.europa.eu/legal-content/EL/TXT/?uri=URISERV%3Ac11088

Αφού απαγορεύεται η ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων γιατι αφησε τα ωδεια  να δινουν τιτλους ΑΔΙΑΒΑΘΜΗΤΟΥΣ , μετα την ιδρυση   ΑΕΙ μουσικων σπουδων ?

ιδρυση  μουσικων  ακαδημίων?

Μαζικες  προσφυγες τωρα  γιατι

''η πολιτεια  ΠΟΤΕ δεν μπορεσε να τα βαλει με  κανενος  ειδους  '' μαγαζι '',

 οι λιγοι παντα ζουσαν εις βαρος των πολλων ...................................'''''

 

κολλεγια

Ισως αυτα τα τμηματα

Τμημα Μουσικης Παραγωγης  ΒΑ degree

Τμημα Μουσικης Τεχνολογιας BA degree

να αποδιδουν περισσοτερο παρ' οτι  υπαρχουν  χιλιαδες  πτυχιουχοι και διπλωματουχοι ωδειων που  θα ηθελαν τιτλους  αει του εξωτερικου , ισως,

αυτο ομως που δεν  ειπαμε ειναι οτι τα δυο αμερικανικα καλλεγια στην Ελλαδα  προσφερουν τιτλους  αει του εξωτερικου σε μουσικες  σπουδες , η  μηπως και αυτοι ειναι ''ρομαντικοι'' ?

Υπερασπιζομαι την γνωση  και τις ισες ευκαιριες για ολους  και τιποτα αλλο και οταν αυτα υπολογιζονται  ετσι ενοχλει αρκετα.

Ας μιλησουμε ομως οι ''ρομαντικοι'' με αριθμους ,

οι  καποιες χιλιαδες   αυτη την στιγμη που  φοιτουν  στα  ωδεια ?

οι ΑΔΙΑΒΑΘΜΗΤΟΙ ωδειακοι τιτλοι?

αυτοι που πανε στο εξωτερικο για φοιτηση σε κολλεγια μουσικης?

αυτοι που θελουν αλλα δεν μπορουν να πανε για διαφορους λογους?

οκ, ισως και να προκειται για  αστοχη κινηση

και να θεωρηται στοχευμενη κινηση  

 

Τμημα Μουσικης Παραγωγης  ΒΑ degree

Τμημα Μουσικης Τεχνολογιας BA degree

 http://eur-lex.europa.eu/legal-content/EL/TXT/?uri=URISERV%3Ac11088

ας πουμε οκ.

διδακτρα

 τα κολλεγια  αν ,λεμε αν που  μαλλον δεν , κανουν τμηματα μουσικων   σπουδων δεν θα πρεπει να βοηθησουν απο την πλευρα τους? φυσικα  δεν ειπαμε δωρεαν να  κανουν τμηματα μουσικων   αλλα δεν πρεπει να βοηθησουν με υποτροφιες  και με ατοκα δανεια με αποπληρωμη τουλαχιστον 3ετιας ,μετα τις σπουδες? τα δανεια αυτα θα μπορουσε η ιδια η πολιτεια να τα εγγυηθει  διοτι οι  ωδειακοι με τα ΑΔΙΑΒΑΘΜΗΤΑ πτυχια  εχουν πληρωσει στα ωδεια  πολυχρονες σπουδες και εξετασεις  αρα θα μπορουσε να υπαρξει καποια ρυθμιση ωστε να μην αδικηθει κανεις, τα κολλεγια ειναι και επιχειρησεις  αλλα και  ιδρυματα  ανωτατης  μορφωσης ,και δεν πρεπει να ξεχνιεται αυτο.

Λοιπον οι πτυχιουχοι και διπλωματουχοι ωδειων καθως και διπλωματουχοι απο Αbrsm  , rgt ,rockschool , να  παμε για μαζικες προσφυγες  και να μην περιμενουμε τιποτα απο  κανενα ,γιατι μαλλον δεν,απλα δεν,........................ φαινεται  οτι μαλλον  δεν  προκειται  να κανει  κανενας τιποτα για εμας  αν δεν κανουμε  κατι  εμεις ,

Να ειστε  καλα.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


#32   
stamkos
Βασική Νότα
Chat
14.07.2016, 14:12

Johnsl, επειδή παρακολουθώ το θέμα από την αρχή και βλέπω πως "μετράς" τα γραφόμενα σου, θα σου απαντήσω κι εγώ με τη σειρά μου σοβαρά για το οικονομικό σκέλος.

Μια εταιρία δεν μπορεί να λειτουργεί "καλή τη πίστη" και χωρίς εγγυήσεις (όπως απλοικά γράφτηκε πιό πάνω) και μιά εταιρία δεν μπορεί να αναλαμβάνει τα κόστη εκείνη για τα πρώτα έτη και να ελπίζει να τα πάρει πίσω μετά. Αυτά είναι απλώς wishfull thinking και δεν έχουν κάποια σχέση με την πραγματικότητα...

Τι εννοώ; Φαντάσου πχ. να έχεις ένα μουσικό μαγαζί κι εγώ που είμαι κιθαρίστας να σου ζητήσω να μου δώσεις μιά Fender των 2.000 ευρώ λιανικής χωρίς προκαταβολή επειδή είμαι άνεργος, αλλά και να βασιστείς στην καλή σου την καρδιά και να περιμένεις τα επόμενα χρόνια να την εξοφλήσω! Εσύ θα πρέπει να πληρώσεις τo εργοστάσιο, τον μεταφορέα, την εφορία, τα έξοδα του μαγαζιού και το προσωπικό σου από την τσέπη σου σήμερα και παράλληλα θα ελπίζεις στο τι θα κάνω κάποτε εγώ και όλοι οι υπόλοιποι πελάτες σαν κι εμένα. Τι θα είχε συμβεί; Σε λιγότερο από ένα μήνα θα είχες κλείσει την επιχείρηση και θα σε κυνηγούσαν οι πιστωτές σου με συνέπειες για την προσωπική σου περιουσία που δεν θέλεις καν να τις φανταστείς....

Αν λοιπόν ένα Κολέγιο (μιά που τυγχάνει να εργάζομαι σε τέτοιον οργανισμό) δώσει "μιά υποτροφία" πως θα πληρώσει το ξένο πανεπιστήμιο που θα εκδώσει το bachelor; Αν κάνει διακανονισμούς "μετά τη λήξη των σπουδών" πότε θα πληρώσει το ακαδημαϊκό προσωπικό; Την εφορία; Το ΙΚΑ; Τα νοίκα του; Τα γενικά του έξοδα; Αρκετά χρόνια αργότερα όπως κάποιοι ρομαντικοί προτείνουν χωρίς να το σκεφτούν; Σε βάρος των υπολοίπων φοιτητών που πληρώνουν τα κανονικά δίδακτρα; Ή από την τσέπη του; (γιατί το διάβασα κι αυτό πιό πάνω)

Λυπάμαι αν με τα γραφόμενα μου στενοχωρώ πολλούς, αλλά καλύτερα "να πατάμε στη Γη" αντί "να γράφουμε γράμμα στον Άγιο Βασίλη" γιατί μέχρι τώρα δυστυχώς αυτό κάνουμε. Περιμένουμε να μας φροντίσει η πολιτεία, οι εκπαιδευτικές εταιρίες, ακόμα και κάποιος από την καλή του την καρδία. Εμείς τι θα δώσουμε ως αντιστάθμισμα;


#33   
CROSS
MusicHeaven Guru
Chat
14.07.2016, 19:00

Stamkos είναι φώς φανάρι ότι είσαι ιδιωκτήτης ωδείου ή τελος πάντων σχετίζεσαι με κάτι τέτοιο,γι αυτό και γράφεις τα δικά σου,ανεξάρτητα απο τις προηγούμενες απαντήσεις.Ενώ,όπως ήδη ξέρεις,και επισημανα πιο πάνω,δεν υπάρχει υλικό προιόν που αγοράζεις,άρα ούτε προμηθευτές κλπ,γράφεις ότι''θα σε κυνηγάνε οι προμηθευτές κιθάρας και θα κλεισει η επιχείρηση''.Θεωρώ ότι κάνεις πως δε κατάλαβες σχετικά με αυτό,γιατί έτσι σε συμφέρει.Δικό σου θέμα αυτό.Ο καθένας έχει τις απόψεις του.

Νομίζω ότι όποιος έχει ωδεία και έχει στόχο το να βγάλει πολλά λεφτά και τίποτα άλλο,θα ήταν καλύτερα εαν είχε σουβλατζίδικο(ισχύει για όλους όσους έχουν αυτη τη λογική,όχι ειδικά για σένα).Άλλο πνευματική εκπαίδευση κι άλλο  πορτοφόλι.Πρέπει να διαχωρίζονται.Μακάρι λοιπόν να γίνουν τέτοια τμήματα απο κολλέγια-ΙΕΚ με νορμάλ συνθήκες διδάκτρων και όχι τα παρανοικά 40 ευρώ/ώρα που ισχύουν στα ωδεία(για τα θεωρητικά μαθήματα)χωρίς εξαιρέσεις και ειδικές κατηγορίες(ανέργων κλπ)[συν το άλλο παρανοικό ποσό των εξετάστρων]Νομίζω θα είναι ένα καλό σόκ αφύπνισης και συμμόρφωσής τους με τα δεδομένα της δεκαετίας του 2010.


#34   
johnsl
Βασική Νότα
Chat
18.07.2016, 01:23

εδω ειμαστε παλι,

ειναι σημαντικο που καταλαβαίνεις πως τα λεγομενα μου ειναι τοις μετρητοις.

Υπερασπιζομαι την γνωση οπως προειπα και τιποτα αλλο.

 

Αυτη την φορα ομως θα ηθελα να απαντηθουν τα ερωτηματα τα οποια στα προηγουμενα post δεν απαντηθηκαν ,

 

Ας αρχισουμε  λοιπον το λογο μας. 

 

Γενικα 

Ειπα οτι τα δανεια αυτα θα μπορουσε η ιδια η πολιτεια να τα εγγυηθει  διοτι οι  ωδειακοι με 

τα ΑΔΙΑΒΑΘΜΗΤΑ πτυχια  εχουν πληρωσει στα ωδεια  πολυχρονες σπουδες και εξετασεις 

 αρα θα μπορουσε να υπαρξει καποια ρυθμιση ωστε να μην αδικηθει κανεις.

 

Δηλαδη ΑΤΟΚΑ δανεια τα οποια να πηγαινουν στα κολλεγια και ο φοιτητητης  μετα τις

 σπουδες  να μπορει  να αποπληρωσει ,φυσικα δεν λεμε ολο το ποσο ,καποιο μερος των

 διδακτρων, το αλλο μερος του ποσου θα δινοταν απο τον σπουδαστη και καποιο μερος

 απο το κολλεγιο ως υποτροφια, στις ιστοσελιδες τους τα κολλεγια αναφερουν τις υποτροφιες,

 με την εγγυηση του ελληνικου δημοσιου   λοιπον και οχι "καλή τη πίστη" και χωρίς εγγυήσεις.

 

αν ομως δεν μπορειται να δωσετε  υποτροφιες γιατι τις διαφημιζεται  στις ιστοσελιδες σας?  

Υποτροφιες   ομως  δινονται απ' οσο γνωριζουμε.

 

 

Για τις Fender 

Ειναι αριστες  κιθαρες οι Fender και τις αγαπω πολυ ,ομως  προτιμω τις Ibanez για πολλους λογους,

 και καταφερα και αγορασα την  Ibanez jem 7vwh  steve vai model.

To παραδειγμα ομως που αναφερατε ειναι το ΣΩΣΤΟ?ΕΙΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΣ???????????????????????

Γιατι  και  τα μπακαλικα  της γειτονιας σαν τα  μουσικα μαγαζια δουλευουν ,   οι κανονες του εμποριου

  δεν αλλαζουν  μονο το προιον, ειναι ομως το ΣΩΣΤΟ παραδειγμα?

Ειναι  το  ΣΩΣΤΟ παραδειγμα για ιδρυματα τριτοβαθμιας εκπαιδευσης??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

 

Ερωτησεις 

 

αυτα τα τμηματα

 

Τμημα Μουσικης Παραγωγης  ΒΑ degree

 

Τμημα Μουσικης Τεχνολογιας BA degree

 

Τα οποια προσφερονται και απο αει και τει ειναι  ‘’στοχευμενες  κινησεις’’? Και η ιδρυση μουσικων

 τμηματων που θα προσφερουν εξειδικευση σε χιλιαδες ωδειακους και οχι μονο 

ειναι   ‘’αστοχη κινηση’’? Γιατι?το δοκιμασατε και δεν ‘’πηγε’’?

 

Και αν θυμαμαι καλα τοτε τους ωδειακους αποφοιτους τους τοποθετουσαν στο τριτο ετος 

για ΒΑ degree, γνωριζατε  απο τοτε οτι τα πτυχια των  ωδειακων θα  καταταγουν στο επιπεδο 5 ?

 

 

Γιατι  τα δυο αμερικανικα καλλεγια στην Ελλαδα  προσφερουν  τιτλους  αει του εξωτερικου σε 

μουσικες  σπουδες ,  μηπως και αυτοι ειναι ''ρομαντικοι'' ?

 

 

Γιατι , αν το γνωριζεται αυτο φυσικα, τα διπλωματα τυπου Licentiate , δεν αναγνωριζονται στην Ελλαδα?

 

 

Γιατι τα κολλεγια δεν μπορουν να φτιαξουν και δικες τους μουσικες σχολες ενταγμενες στο συστημα των Grades

 οπου ,για  να μπορει να εισελθει στο προπτυχιακο  καποιος να χρειαζεται  απολυτηριο λυκειο και 

 Grade 8 στο μουσικο οργανο και 

Grade 5 η 6 στα θεωρητικα,  οπως στην Αγγλια? Ισως βεβαια  και να τελειωναν τα ωδεια ετσι.

 

 

 

 να ειστε καλα

 

 

 

 

 


#35   
p-theofanis
Σολίστ
Chat
18.07.2016, 09:10
Από την μεριά μου η δική μου γνώμη είναι ότι να αναβαθμιστεί τελείως η Μουσική Εκπαίδευση των Ωδείων γιατί σε μερικά τμήματα οργάνων και Θεωρητικών Μαθημάτων είναι πολύ πίσω και χρειάζονται κάποιες αλλαγές στην Εκπαίδευση. Οι περισσότεροι εμείς έχουμε εκπαιδευτεί σε Ωδεία της περιοχής μας. Το να καταργηθεί δεν θα ήταν σωστή απόφαση. Αλλά το να αναβαθμιστεί θα ήταν μια σωστή και ώριμη απόφαση. Και επιτέλους η εκάστοτε Κυβερνήσεις να σταματήσουν να παίζουν με την Εκπαίδευση και να την αλλάζουν παίζοντας συμφέροντα ψήφων. Ας αφήσουν την Εκπαιδευτική κοινότητα λίγο να ανασάνει και να αποφασίσει από μόνη της ποια συγκεκριμένα σημεία θέλει να αναβαθμίζει και να καλυτερεύει την επιμόρφωση των μαθητών και όχι να επεμβαίνει και να την αλλάζει ζημιώνοντας την. Δεν είναι μόνο την Μουσική Εκπαίδευση που έχει πειράξει κατά το παρελθόν αλλά σε περισσότερες τομείς της Εκπαίδευσης αλλάζει χωρίς να έχει σύμφωνες γνώμες και αποφάσεις κατά 99% ή 100% από την Εκπαιδευτική κοινότητα και να την σέβεται το ίδιο αρμόδιο Υπουργείο....!!! Για σκεφτείτε το λίγο αυτά που λέω και περιμένω γνώμες σας!!!!!
#36   
johnsl
Βασική Νότα
Chat
18.07.2016, 16:03

Συμφωνω,  ομως η πολιτεια  ηταν παντα ερμαιο  των συμφεροντων ,

ειπα πιο πανω

''πουθενα δεν μπορουμε να βρουμε  αυτο που  λεμε  ''πολιτεια'',  υπαρχει μονο 

 σαν ιδεα αλλα  δεν δινει λυσεις σε προβληματα  δεκαετιων, γιατι ΠΟΤΕ δεν

 μπορεσε να τα βαλει με  κανενος  ειδους  '' μαγαζι'', οι λιγοι παντα ζουσαν

 εις βαρος των πολλων'' .

Για θυμησου λοιπον το 1997 με το σχεδιο Μικρουτσικου τι εγινε οπου ωδειαρχες αλλα και εκπαιδευτικοι μουσικης δεν το δεχτηκαν και υπηρξαν αντιδρασεις και το αφησαν στο συρταρι , δεν ηταν τελειο  ηταν ομως  καλη αρχη αλλα δεν  το δεχτηκαν . 

τα διπλωματα τυπου Licentiate , δεν αναγνωριζονται στην Ελλαδα , γιατι δεν συμφερει , ξερεις ............................

διδακτηκαμε  στα ωδεια για χρονια  ολη αυτη την παρωχημενη και ξεπερασμενη μουσικη εκπαιδευση ανεξαρτητα απο ποια μουσικη κατευθυνση διαλεγε υστερα ο καθενας.

ειπα

''περασα  λοιπον απο αυτα και ως μαθητης αλλα και ως εκπαιδευτικος ,προσωπικα πλεον

  με το  προγραμμα σπουδων που  συνεχιζουν και  καθως και τον με  τροπο λειτουργιας τους

  δεν  με ενδιαφερουν  πλεον , και πιστευω οτι πλεον ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΕΙ 

 να δινουν  ΑΔΙΑΒΑΘΜΗΤΟΥΣ  ωδειακους τιτλους , να μπορουν να δινουν μεχρι 

Grade 8 σε οργανο και  Grade 8   θεωρητικα και οχι να  ''μαντρωνουν'' κοσμο  για  δεκαετιες 

 δινοντας τιτλους ΑΔΙΑΒΑΘΜΗΤΟΥΣ ,και  γιατι να παει πχ  καποιος στο ωδειο   και να  μην παει στο ιεκ''

Να  προσαρμοστουν δηλαδη  στα   προτυπα  των  Grade και να μπορουν να δινουν μεχρι Grade 8 σε οργανο και  Grade 8 , δηλαδη  εως τριτη ανωτερα , το Grade 8 ειναι ''ωδειακα''  η τριτη ανωτερα .

Στην Εκπαιδευτική κοινότητα οι αποκλισεις οπως ξερεις ειναι μεγαλες ,κλασικοι, μοντερνας κατευθυνσης, παραδοσιακοι,βυζαντινοι, και παει λεγοντας.

Να μην καταργηθουν τα ωδεια αλλα να γινουν  μουσικες σχολες  και να μπορουν να δινουν μεχρι Grade 8 σε οργανο και  Grade 8   θεωρητικα οπως στο εξωτερικο ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΤΥΧΙΑ , και να λειτουργουν ως προπαρασκευαστικα τμηματα  για τα  ιδρυματα τριτοβαθμιας εκπαιδευσης, αει , τει, κολλεγια.

ειπα

''Πτυχια, 

Γιατι η   ''πολιτεια'' δεν αναγνωριζει  διπλωματα  απο 

Αbrsm  , rgt ,rockschool ,   επιπεδου Level 6 ,  ενω αυτα  αναγνωριζονται  σε ολο τον κοσμο?

μηπως γνωριζεται?

Ενω τα '''αλλα'''   με τοσα  χρονια σπουδων ειναι ''''αναγνωρισμενα''',

μεταξυ μας ειλικρινεια,  την φωλια του κανενας δεν την εχει '''καθαρη'''.

Αλλωστε ειπαμε    ''''   η πολιτεια  ΠΟΤΕ δεν μπορεσε να τα βαλει με  κανενος  ειδους  '' μαγαζι '',

 οι λιγοι παντα ζουσαν εις βαρος των πολλων ...................................'''''

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ

Να μην καταργηθουν τα ωδεια αλλα να γινουν  μουσικες σχολες  και να μπορουν να δινουν μεχρι Grade 8 σε οργανο και  Grade 8   θεωρητικα οπως στο εξωτερικο ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΤΥΧΙΑ , και να λειτουργουν ως προπαρασκευαστικα τμηματα  για τα  ιδρυματα τριτοβαθμιας εκπαιδευσης, αει , τει, κολλεγια.

αναγνωριση  διπλωματων   απο  Αbrsm  , rgt ,rockschool ,   επιπεδου Level 6 .

 ΝΑ  ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΕΙ στα ωδεια  να δινουν  ΑΔΙΑΒΑΘΜΗΤΟΥΣ  ωδειακους τιτλους.

στα  ιδρυματα τριτοβαθμιας εκπαιδευσης, αει , τει, κολλεγια, να εισερχονται οι κατοχοι  απολυτηριου λυκειου , Grade 8 σε οργανο και  Grade 5,, 6   θεωρητικα .

αυτα και ......... συζηταμε και αλλα


#37   
mad_nassos
Συγχορδία Ματζόρε
Chat
08.10.2016, 15:01

Παιδιά, χωρίς να έχω μπει στη διαδικασία να διαβάσω όοοολα τα προηγούμενα να σας πω τα εξής:

Αφενός τα διπλώματα είναι αντίστοιχου επιπέδου με 1ο, 2ο, 3ο έτος Bachelor και Master, αλλά προφανώς σε ένα Degree γίνονται και κάποια μαθήματα...

Αν μπείτε στο site του London College of Music (LCM) το γράφει ξεκάθαρα:

  • DipLCM: QCF Level 4 (equivalent standard to a 1st year undergraduate module)
  • ALCM: QCF Level 5 (equivalent standard to a 2nd year undergraduate module)
  • LLCM: QCF Level 6 (equivalent standard to a final year undergraduate module)
  • FLCM: QCF Level 7 (equivalent standard to a Masters module)

Αφετέρου, τα διπλώματα αυτά είναι αναγνωρισμένα απ' το European Qualifications Framework, πράγμα που σημαίνει ότι αν θεωρούμαστε χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, είμαστε υποχρεωμένοι να τα κατατάσουμε ως ανανγωρισμένα.

Τώρα αν ο κάθε ελληνικός προβληματικός φορέας βρίσκει κολλήματα, αυτό είναι μία άλλη ιστορία...

Αντίστοιχα όμως, κι εγώ ως κάτοχος Master στο Songwriting, πιθανότατα θα βρω κολλήματα στην μετάφραση του τίτλου απ' τον Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π.. Πόσο μάλλον κάποιος που θα έμπαινε στην ίδια διαδικασία με μένα, αλλά δεν θα παρέδιδε τη διπλωματική του, όπου σε αυτή την περίπτωση οι Βρετανοί δίνουν πάλι τίτλο, αλλά όχι MMus, αλλά ένα PGDip (PostGraduate Diploma)...


#38   
johnsl
Βασική Νότα
Chat
08.10.2016, 23:15

Φιλε μου  συμφωνω απολυτα μαζι σου  , αν διαβασεις  τα προηγουμενα   θα το διαπιστωσεις  , αυτα τα διπλωματα  αναγνωριζονται  και στην Ευρωπη και  παγκοσμια , αλλα ΟΧΙ στην Ελλαδα , καταλαβαινεις πολυ καλα λοιπον ποιους δεν συμφερει να μην αναγνωριζονται  , ''ειναι πολλα τα λεφτα''  , ομως πλεον πρεπει να κινηθουμε νομικα στο Συμβουλιο της Επικρατειας  γιατι αυτο το θεμα δεν παει αλλο .


#39   
Angelitta
Περαστική Νότα
Chat
12.11.2016, 16:08
Υπερ με 1000 !!!! Μακάρι να μπορούσα να πάω σε ενα τετοιο ιεκ αν υπήρχε στην Αθήνα και ήταν δημόσιο.Υπάρχει ειδα φωνητικής στη Θεσσαλονίκη και είδα τον οδηγό σπουδών και εχει ενδιαφέρον.Τι να κάνουμε αν δεν εχουμε χρήμα για ωδεία ; Δικαίωμα στη μουσική εκπαίδευση πρέπει να εχουν όλοι και οχι μονο οσοι έχουν λεφτά.Άλλωστε με επιτυχια λειτουργούν ιεκ άλλων τεχνων πχ σκηνοθεσίας,υποκριτικής,χορού,σχεδίου κλπ ,γιατι οχι και μουσικής ,τραγουδιού ;
#40