ελληνική μουσική
332 online   ·  208.209 μέλη

Η Μαρία Φαραντούρη με Γκέρσουιν

vouliakis
Βετεράνος
Chat
16.02.2006, 22:46
Συναυλία - «Αφιέρωμα στον Τζορτζ Γκέρσουιν», έναν από τους πιο εμπνευσμένους Αμερικανούς μουσικούς που συνέβαλε καθοριστικά στη διαμόρφωση και την εξέλιξη της μουσικής τζαζ τις πρώτες δεκαετίες του 20ού αιώνα, πραγματοποιείται την Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου, στις 8.30 το βράδυ, στην Αίθουσα Φίλων της Μουσικής, στο πλαίσιο της σειράς «Γέφυρες».

H Ορχήστρα των Χρωμάτων, σε συμπαραγωγή με το Μέγαρο Μουσικής, αναλαμβάνει, με τη σύμπραξη της Μαρίας Φαραντούρη, του βαρύτονου Τάση Χριστογιαννόπουλου και του πιανίστα Τάσου Πάππα, τον ελκυστικό ρόλο της παρουσίασης των δύο -άρρηκτα συνδεδεμένων- μουσικών κόσμων του συνθέτη: του συμφωνικού έργου του, αλλά και των πολύ δημοφιλών τραγουδιών που συνέθεσε κυρίως για μιούζικαλ σε στίχους του αδελφού του, διαπρεπή στιχουργού και λιμπρετίστα Αϊρα Γκέρσουιν, καθώς και για την όπερα «Porgy and Bess» που αναδείχθηκε το δημοφιλέστερο αμερικανικό λυρικό δράμα του 20ού αιώνα.

Την Ορχήστρα διευθύνει ο μόνιμος αρχιμουσικός της Μίλτος Λογιάδης. Την ενορχήστρωση των τραγουδιών υπογράφει ο Κώστας Κλάββας.

Περισσότερα, στην Ελευθεροτυπία (16/02/2006)...


#1   
Jimy
Φθασμένος
Chat
16.02.2006, 23:05
Quote:

Το μέλος vouliakis στις 16-02-2006 στις 22:46 έγραψε:

Συναυλία - «Αφιέρωμα στον Τζορτζ Γκέρσουιν», έναν από τους πιο εμπνευσμένους Αμερικανούς μουσικούς που συνέβαλε καθοριστικά στη διαμόρφωση και την εξέλιξη της μουσικής τζαζ τις πρώτες δεκαετίες του 20ού αιώνα, πραγματοποιείται την Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου, στις 8.30 το βράδυ, στην Αίθουσα Φίλων της Μουσικής, στο πλαίσιο της σειράς «Γέφυρες».

H Ορχήστρα των Χρωμάτων, σε συμπαραγωγή με το Μέγαρο Μουσικής, αναλαμβάνει, με τη σύμπραξη της Μαρίας Φαραντούρη, του βαρύτονου Τάση Χριστογιαννόπουλου και του πιανίστα Τάσου Πάππα, τον ελκυστικό ρόλο της παρουσίασης των δύο -άρρηκτα συνδεδεμένων- μουσικών κόσμων του συνθέτη: του συμφωνικού έργου του, αλλά και των πολύ δημοφιλών τραγουδιών που συνέθεσε κυρίως για μιούζικαλ σε στίχους του αδελφού του, διαπρεπή στιχουργού και λιμπρετίστα Αϊρα Γκέρσουιν, καθώς και για την όπερα «Porgy and Bess» που αναδείχθηκε το δημοφιλέστερο αμερικανικό λυρικό δράμα του 20ού αιώνα.

Την Ορχήστρα διευθύνει ο μόνιμος αρχιμουσικός της Μίλτος Λογιάδης. Την ενορχήστρωση των τραγουδιών υπογράφει ο Κώστας Κλάββας.

Περισσότερα, στην Ελευθεροτυπία (16/02/2006)...







Γίνονται οι πρόβες στο απέναντι στούντιο στην ΕΡΤ όπου και δουλεύω και έχει μεγάλο ενδιαφέρον η φωνή της νομίζεις οτι τραγουδάει μάυρη τραγουδίστρια της soul κάπως έτσι


#2   
revekka
Φθασμένος
Chat
17.02.2006, 12:20
Σημασία έχει το χρώμα της φωνής και όχι το χρώμα της επιδερμίδας...

Στις μέρες μας η μουσική, και σ’αυτή την περίπτωση η jazz, εκτός απο τοπική είναι και παγκόσμια
#3   
Hastaroth
Βετεράνος
Chat
17.02.2006, 12:35
Συμφωνώ μέ την προλαλήσασα Revekka,ωστόσο νομίζω οτι ο Jimy ήθελε να πή οτι η Φαραντούρη είναι τόσο αυθεντική στην ερμηνεία τών κομματιών αυτών ώστε φαίνεται σάν να είχε γεννηθεί στην Αμερική και νά είχε μεγαλώσει μόνο με soul ακούσματα...


#4   
Jimy
Φθασμένος
Chat
21.02.2006, 00:29
Quote:

Το μέλος Hastaroth στις 17-02-2006 στις 12:35 έγραψε:

Συμφωνώ μέ την προλαλήσασα Revekka,ωστόσο νομίζω οτι ο Jimy ήθελε να πή οτι η Φαραντούρη είναι τόσο αυθεντική στην ερμηνεία τών κομματιών αυτών ώστε φαίνεται σάν να είχε γεννηθεί στην Αμερική και νά είχε μεγαλώσει μόνο με soul ακούσματα...







Εννοώ πώς στη φωνή της δίνει και προσωπικότητα που τελικά μοιάζει σαν να είναι μια μαύρη τραγουδίστρια που ταιριάζει περισσότερο σε αυτού του είδους την συμφωνική μουσική


#5   
revekka
Φθασμένος
Chat
21.02.2006, 09:47
Ναί ....αλλά τί εννοείς ‘μάυρη τραγουδίστρια’? Η τραγουδίστρια τραγουδάει άρα τη φωνή της σχολιάζουμε. Μπορεί να είναι τραγουδίστρια μπλούζ, τραγουδίστρια ρόκ, τραγουδίστρια ποπ.....

Αυτό που λέω είναι πως στις μέρες μας δεν χρησιμποιούμε πλέον το χρώμα του τραγουδιστή ως πληροφορία για το τι τραγουδάει. Λέμε τι τραγουδάει και πώς το τραγουδάει.

#6   
nefos
MusicHeaven Guru
Chat
21.02.2006, 12:23
Quote:

Το μέλος revekka στις 21-02-2006 στις 09:47 έγραψε:

Αυτό που λέω είναι πως στις μέρες μας δεν χρησιμποιούμε πλέον το χρώμα του τραγουδιστή ως πληροφορία για το τι τραγουδάει. Λέμε τι τραγουδάει και πώς το τραγουδάει.






@ Ki omws revekka , stis meres mas edw ston Canada mas tonizoun na eimaste apolutws safeis se tetoies anafores.
(px. egw eimai caucasian, o allos einai african-american, klp).

Apla ontws den tha peis white, black, etc. Ki auto giati den to thewroun ethical otan anaferesai se anthrwpous.

Epomenws h fwnh ths kurias Farantourh moiazei me mias african-american singer's voice.

Mporei na vghka off topic alla thewrhsa swsto na to tonisw.
#7   
revekka
Φθασμένος
Chat
21.02.2006, 22:42
1. άλλο να πείς μαύρη κι αλλο να πείς αφρικανο-αμερικανή. Σ’αυτό συμφωνούμε. Επίσης....υπάρχουν και έγχρωμοι (μαύροι αν θέλεις) που δεν είναι αφρικανοαμερικανοί αλλά γάλλοι, άγγλοι κτλ.
2. μια αφρικανο-αμερικανή σήμερα μπορεί να τραγουδάει: Rock, Pop, hip hop, Fusion και δε συμαζεύεται.

Επιμένω σ αυτό γιατί το θεωρώ πολύ σημαντικό. Για τη Μαρία Φαραντούρη δε θα έλεγε κανείς μια άσπρη τραγουδάει Blues αλλά μια ελληνίδα τραγουδάει Blues. Μεγάλη διαφορά. Η γλώσσα δημιουργεί την πραγματικότητα στην οποία ζούμε.

#8   
nefos
MusicHeaven Guru
Chat
21.02.2006, 22:53

@ Nai vre. Apla auto to maurh moy katse kapws kai edwsa ta parapanw paradeigmata.

An zouses se ena multicultural society opws o Canadas tote tha blepes pws anaferontai me diaforetiko tropo.

Panta exei na kanei se poion apeuthunesai, an kapoios periegrafe thn Farantourh edw tha elege "caucasian greek Blues singer".

Ainte na thn akousoume telika na exoume kai gnwmh bre paidi mou! Xaxaxaxa.
#9   
revekka
Φθασμένος
Chat
21.02.2006, 23:12
Έχω ζήσει σε πολυεθνική κοινότητα, έχω φίλους απο διάφορες φυλές και γι αυτό τα λέω όλα αυτά. + έχω μια πολυ μεγάλη αγάπη στην αφρικανο-αμερικανική μουσική.

κι εγώ θέλω να την ακούσω τη φαραντούρη!

#10   
Jimy
Φθασμένος
Chat
21.02.2006, 23:32
Παραδέχομαι αναμφησβήτητα τον Κύριο Κώστα Κλάβα μεγάλος ενορχηστρωτής όπως και ο Καπνίσης ο Νιάρχος και άλλοι πολλοί,αξίζει πολλά η ενορχήστρωση του


#11   


Αυτά τα διάβασες;