Εγώ θέλω να προσθέσω τον Παναγιώτη Λυμπανοβνό μπουζουξή και μαέστρο από την Κατερίνη. Πραγματικά όταν αυτός ο άνθρωπος πιάνει το μπουζούκι το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να κοιτάς με ανοιχτό το στόμα! Είμαστε περήφανοι που είμαστε μέλη της ορχήστρας του!!!
----------------- Όταν ακούς μουσική είναι σαν να διαβάζεις με κλειστά μάτια
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : alicemil στις 26-12-2009 19:45 ]
ξεχασατε τον καλυτερο μπουζουξη που παιζει τα τελευταια χρονια μου φαινεται.2 ειναι τα ονοματα που δεν συναγωνιζονται απο κανεναν.πρωτοσ και αξεπεραστος μανωλης καραντινης και μετα τατασοπουλος.δειτε σχετικα κλιπ στο you tube
Από τους σύγχρονους σολιστ στο μπουζούκι ξεχωρίζω τον Χρήστο Κωνσταντίνου για το φιλοσοφημένο και συνειδητό παίξιμό του. Δεξιοτέχνης αλλά κυριώς ουσιαστικός και εύστοχος.
Το μέλος panosbousalis στις 05-11-2009 στις 14:04 έγραψε...
Από τους σύγχρονους σολιστ στο μπουζούκι ξεχωρίζω τον Χρήστο Κωνσταντίνου για το φιλοσοφημένο και συνειδητό παίξιμό του. Δεξιοτέχνης αλλά κυριώς ουσιαστικός και εύστοχος.
Συμφωνώ μαζί σου.Είναι φοβερό μπουζούκι και να προσθέσω τον Μανώλη Πάππο,φοβερή γλύκα.
Θα συμφωνήσω και εγώ χίλια τα εκατό για Παναγιώτη Τερζίδη!!! Είναι πραγματικά ένας απ'τούς καλύτερους! τον ξέρω προσωπικά. Με βοηθούσε πριν λίγα χρόνια στην εξάσκηση μου στο μπουζούκι και είναι πραγματικά υπέροχος!!!
Δεν βλέπω πουθενά τον μοναδικό Χάρη Λεμονόπουλο..τουλάχιστον στις τελευταίες απαντήσεις.... για ακούστε λίγο (οι κιθάρες στις φωτο μάλλον είναι λάθος αυτού που μεταφόρτωσε το βίντεο, ή δεν βρήκε καταλληλότερη εικόνα)
----------------- Η ανάγκη να έχεις πάντα δίκιο, σφραγίδα ενός χυδαίου πνεύματος.. (Αlbert Camus)
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : mary_omikron στις 27-10-2011 17:26 ]
The first part includes -among others- some solo improvisations which as Manolis noted are not really played today in popular Greek clubs because of the way the entertaiment programmes are structured. He is also playing his own interpretations of famous tunes such as Zeibekiko tis Evdokias, Hathike to Feggari and Hartaeti. He combines different modes (musical scales) and techniques in order to demonstrate the potential of the instrument and the various approaches one can have on it. In between some of the solos Manolis makes comments and expresses opinions about the importance of putting Soul into the playing, the value of a tune when it was first recorded, etc…
Κορδατζής Δημήτρης
Λίβανος Δημήτρης ( Με την ρεμπέτισα Μαριώ πολλά χρόνια )
Τσιγκάριας Γιώργος - απο τη Σαμοθράκη
Δούλης Γιώργος - απο Αλεξανδρούπολη,συνεργάτης του συγκροτήματος Βόσπορος της Κωνσταντινούπολης.