Παράθεση:
Απ' την αρχή μου θέτεις συνέχεια ερωτήματα υποτίθεται για να μην χάνουμε χρόνο και να εστιάζουμε την κουβέντα, αλλά εσύ επιμένεις να μην μου απαντάς σε κάποια σημαντικά που σου έχω θέσει. |
|
Αυτό δεν περίμενα να το πείς, την στιγμή που στο προ προηγούμενο πόστ μου
έχω κάτσει και απαντώ φράση – φράση, μέχρι εκεί που πρόλαβα.
Οκ, θα σου απαντήσω τώρα και στις υπόλοιπες.
Παράθεση:
Όπως είχα εξηγήσει στο αρχικό μου post, γενικά η κοινωνία δίνει στους άνδρες περισσότερες πρωτοβουλίες απ' ότι στις γυναίκες. |
|
Η κοινωνία δεν είναι κάτι που αναπτύχθηκε έτσι "αυθαίρετα",
και δεν αδίκησε κανέναν!
Υπάρχει ο μέγας "Νόμος" που λέει πως ο καθένας έχει ότι του αξίζει,
και πως αν συμβαίνει να έχει κάτι ενώ δεν το αξίζει,
τότε θα το χάσει.
Και αν συμβαίνει να αξίζει κάτι ενώ δεν το έχει,
τότε θα το αποκτήσει.
Η φύση δεν χαρίζει τίποτα και σε κανέναν, είναι "θεϊκά" σκληρή και δίκαιη.
Η φύση λοιπόν προίκισε τον άνδρα και την γυναίκα με διαφορετικά χαρίσματα,
και έτσι τους "ανέθεσε" διαφορετικές αποστολές στο καθήκον
για την μάχη της επιβίωσης και της διαιώνισης τους.
Ο καθένας τους ανέπτυξε τις ικανότητες που χρειάζονταν
για την επίτευξη του σκοπού – καθήκοντος.
Τα "κοινά" ξεκίνησαν (όπως παραδέχτηκες πρίν) από την ανάγκη για συνεννόηση
μεταξύ των ανδρών της οικογένειας – χωριού – φυλής,
προκειμένου να αντιμετωπίσουν άλλους άνδρες εισβολείς, ή κάποια θηρία κλπ.
Οι γυναίκες απείχαν από την διακυβέρνηση στα κοινά,
αφού δεν γνώριζαν το αντικείμενο,
ενώ ασχολούνταν με την διακυβέρνηση στο σπίτι.
Σήμερα όμως τα πράγματα άλλαξαν.
Ο πόλεμος δεν γίνεται στήθος με στήθος αλλά με κουμπάκια.
Η γυναίκα ναι μεν διαθέτει ακόμα μια μήτρα που αιμορραγεί και πονάει,
αλλά και σερβιέτες υπάρχουν και παυσίπονα,
και καμία δικαιολογία δεν έχει να κάθεται μέσα στο σπίτι όλη μέρα
και να βλέπει στην τηλεόραση τον πρωινό καφέ, ενώ ο άνδρας τραβάει το κουπί.
Σήμερα η ανατροφή των παιδιών είναι και πατρική υπόθεση.
Και ο άντρας επωμίζεται τα βάρη της οικογενειακής φροντίδας.
Ξεσκατίζω και ταΐζω την κόρη μου όπως ακριβώς και η γυναίκα μου.
Και πλυντήριο βάζω (σιγά το πράμα) και μαγειρεύω (γουστάρω πολύ),
και σκουπίζω και φροντίζω και τα λουλούδια.
Γιατί η όμως η γυναίκα δεν πάει στρατιώτης;
Γιατί δεν πάει στρατό, όχι να πολεμήσει με το σπαθί,
αλλά να κάνει λάντζα, να μαγειρεύει, να καθαρίζει κλπ.
Αφού δεν μπορεί να κάνει τις ανδρικές δουλειές, ε τότε ας κάνει τις γυναικείες.
Γιατί η όμως η γυναίκα μου δεν πήγε στρατιώτης;
Γιατί δεν έμαθε να χειρίζεται πχ το RADAR όπως εγώ;
Και μετά το παίζουν και αδικημένες, οι καημένες.
Παράθεση:
Ο άνδρας μαθαίνει πιο πολύ απ' ότι η γυναίκα να αναπτύσσει την δημιουργικότητά του και την ελεύθερη σκέψη του. |
|
Οι πρωτοβουλίες που αναπτύσσουν οι άνδρες είναι και αυτό φυσική συνέπεια.
Όταν η γυναίκα έλεγε στον άνδρα: «μπρος έξω να φέρεις κρέας ή να πολεμήσεις»,
και ο άνδρας έβγαινε από το χωριό για να κυνηγήσει ή να πολεμήσει,
έπρεπε να μαντέψει τις κινήσεις του θηράματος ή του εχθρού.
Για αυτό ανέπτυξε την φαντασία του, για να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις …
Παράθεση:
Η γυναίκα μεγαλώνει με πολύ περισσότερα "πρέπει" απ' ότι ο άνδρας. |
|
Δεν σε κατάλαβα.
Πάντα μια Μάνα (γυναίκα) δεν ανατρέφει και την κόρη και τον γιό;
Αυτή δεν σταλάζει στην ψυχή τους τα "πρέπει";
Τώρα τα περισσότερα ή λιγότερα δεν έχει καμία σημασία,
μια που το ένα "πρέπει" του ενός, μπορεί να ζυγίζει με 100 "πρέπει" του άλλου.
Άκου φίλε Astron ο καθένας παίρνει την θέση του,
αναγκαζόμενος εκ των πραγμάτων,
δηλαδή εκ της φύσεως και της λογικής.
Παράθεση:
Η γυναίκα αντιμετωπίζεται πιο εύκολα ως "διασκεδάστής" παρά ως δημιουργός.
|
|
Η ίδια το διάλεξε, όταν η κάθε μάνα εκπαιδεύει την κόρη να είναι έτσι και έστι
για να "χτυπήσει" καλό γαμπρό,
και τον γιό να είναι έτσι και έτσι να "χτυπήσει" καλή νύμφη.
Φίλε μου παραδέξου το !!!
Πίσω από την δομή της κοινωνίας μας βρίσκεται το γυναικείο χέρι
και το γυναικείο μυαλό.
Παράθεση:
Ειδικά παλιότερα δεν σκεφτόταν "Τι θέλω να κάνω" αλλά "τι πρέπει να κάνω". Επαναλαμβάνω ότι αυτό σήμερα έχει αλλάξει προς το καλύτερο. Για αυτό και παντού οι γυναίκες πλέον έχουν ισχυρές παρουσίες. |
|
Όχι φίλε μου, και πάλι το "πρέπει" σκέπτεται και η γυναίκα αλλά και ο άνδρας,
απλά σήμερα που η τεχνολογία αλλάζει την κοινωνία,
έχουν αλλάξει και τα "πρέπει".
Δεν κατάλαβα δηλαδή, μια γυναίκα που δουλεύει στην παλιοφάμπρικα
το κάνει γιατί γουστάρει, ή γιατί "πρέπει" να κάνει κάτι για να βγάλει χρήματα;
Παράθεση:
Είναι προφανές ότι διαφωνώ με την ιδέα ότι η κοινωνία μας εξαρτάται από κάποιον "παγκόσμιο νόμο και ρυθμό". |
|
Αν από τα γραφόμενά μου δεν θεωρείς πως εδώ σου έχω απαντήσει,
τότε θα πρέπει να πληκτρολογήσω άλλες 100 σελίδες,
και έχω ήδη κουραστεί.
Παράθεση:
Δεν κατάλαβα όμως ακριβώς τί σχέση έχει αυτό με την κουβέντα μας για τη θέση της γυναίκας στην κοινωνία... Θεωρείς ότι η σημερινή θέση της γυναίκας στην κοινωνία οφείλεται σε κάποιον παγκόσμιο Νόμο; |
|
Ναι.
Είχα θέσει ένα θέμα παλαιότερα «Περί Δικαίου και Δικαιωμάτων»
αλλά δεν "καρποφόρησε".
Μια που μιλάμε για τα "Δικαιώματα της Γυναίκας",
μπορείς να μου δώσεις έναν συγκεκριμένο και λιτό ορισμό
για το τι εννοείς εσύ "Δικαίωμα";
Παράθεση:
Αναρωτιέμαι τί θα έλεγαν στην ίδια συζήτηση οι αρχαίοι Μινωίτες όπου είχαν μια καθαρά μητριαρχική κοινωνία. Ίσως αν είχαν επιβιώσει μέχρι σήμερα να συζητούσαν για το "γιατί οι περισσότεροι μουσικοί είναι γυναίκες...!"
|
|
Σωστά το είπες.
Δεν επιβίωσαν μέχρι σήμερα.
Γιατί όμως;
Μήπως, αν η κοινωνία τους δεν ήταν προστατευμένη από την θάλασσα
και οι άνδρες είχαν ζοριστεί από τις γυναίκες
και είχαν μάθει να πολεμούν όπως και οι άλλες κοινωνίες,
θα υπήρχαν μέχρι σήμερα;
Έχω γράψει σε πάρα πολλά και πιστεύω πως σου έχω απαντήσει.
Αν θέλεις και κάτι άλλο ρώτα με.
Ακούστε την μουσική μου-
http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=621139 και http://www.musicwave.gr/el/members/member_info.asp?cat_id=2&id=1014
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : IxNiLaTiS στις 02-03-2007 14:58 ]