1)καλα, ασε που κανω λαθος εγω κι ασχολησου με το που κανεις λαθη εσυ
2)Εσυ εγραφες για αποδειξεις, για να πεισεις. Εγω απο την αρχη εγραφα για το θεμα πιστη και θρησκεια, που δεν εφαπτεται σε αποδειξεις γι'αυτο και δεν προσφερα καμια αποδειξη. Για αυτα ομως που εσυ επικαλεισαι λες οτι υπαρχουν στοιχεια κι αποδειξεις, αρα η επιχειρηματολογια σου θα επρεπε να ειναι πολυ πιο γερη απο την δικη μου. Μην απαντας με την γνωστη αντιστροφη ερωτησης και μαθε να κανεις την διακριση- οταν μιλας για στοιχεια κι οχι για πιστη πρεπει και να επιχειρηματολογησεις για αυτα. Εγω ειπα οτι πιστευω, δεν ειπα οτι πιστευω επειδη εχω αποδειξεις, οποτε μην μου τις ζητας. Και με ειρωνια απο ο,τι βλεπω απαντησες εσυ, οχι εγω.
3)Τα ευαγγελια ειναι αποσπασματα απο την ζωη του Χριστου γραμμενα απο αυτους που εζησαν μαζι του. Και η εκκλησια δεν αποφασισε για σενα, δεν ηρθε κανενας να σου βαλει το πιστολι στον κροταφο για να πιστεψεις. Εγω εφοσον δεχομαι ως γεγονος τα οσα περιγραφει η Καινη Διαθηκη, για μενα δεν εχουν θεση εδω τα ζαρια και οι πιθανολογιες.
4) Διακρινω εδω μια ψιλοειρωνια. Ναι, εχει βιβλιοθηκη εδω και για την επιστημη μου εχει πολυ υλικο για να διαβασω. Αν θελω να διαβασω θρησκευτικα κειμενα ανοιγω την Καινη Διαθηκη, γιατι εγω εχω δεχτει την αληθεια αυτη. Εσυ που ψαχνεις να βρεις την αληθεια εχεις πολυ υλικο να καλυψεις ακομα.
5) Η αληθεια ειναι μια για τον καθενα, αλλα η αντικειμενικη αληθεια δεν γινεται παρα να ειναι μια.
6) Μηπως τα εχεις μπερδεψει λίγο η πολυ? Κατ'αρχας μην μου βαζεις στο στομα λογια που δεν ειπα, ημουν σαφης απο την αρχη οτι η θρησκεια δεν σου λεει να σκοτωσεις κανεναν, οποτε κακως εκαιγαν και τους αιρετικους. Την θρησκεια την δεχομαι ως απολυτη αληθεια. Εσυ εκανες σαλατα και με την επιστημη τωρα, οποτε για να σου απαντησω, αλλο επιστημη αλλο θρησκεια. Οταν ανεφερα επιστημονες παραλληλισμο εκανα, δεν ειπα οτι επιστημη και θρησκεια ειναι το ιδιο. Και οχι, κανεις λαθος, ολα στην επιστημη δεν ειναι πιθανολογικα. Η μαθηματικη επιστημη εχει αξιωματα, και ο ορισμος τους υπαγορευει οτι τα δεχομαστε "χωρις αποδειξη". Ασε λοιπον τα μαθηματα περι επιστημης, γιατι ειμαι επιστημονας και μαλιστα καλος, αλλιως δεν θα με πληρωναν να ειμαι εδω που ειμαι. Και οχι, δεν αλλαζουν ολα στην επιστημη, π.χ. το θεωρημα του Ευκλειδη δεν θα αλλαξει ποτε. Μην χρησιμοποιεις λοιπον απολυτοτητες και μετα λες στους αλλους οτι ειναι απολυτοι. Στην επιστημη λοιπον και για πραγματα που δεν δεχομαστε ως γενονος (με πιθανοτητα ιση με 1), υπαρχουν πιθανοτητες, και τα πραγματα αλλαζουν. Κι επειδη καθε μερα βρισκουμε και κατι καινουργιο, δεν ειμαστε σιγουροι για καποια πραγματα (για αλλα ειμαστε, αλλιως δεν θα ειχαμε καμια βαση να στηριχτουμε πουθενα), υπαρχει λοιπον χωρος για αναθεωρηση. Αυτα τα ηξεραν και απο τοτε οι επιστημονες, οποτε οχι, δεν εχω κανενα επιστημονικο βιβλιο που γραφει ολες τις αληθειες και δεν τα κρινω ολα συμφωνα μ'αυτο. Κι αν βρεθει επιστημονικα κατι αυριο που αντικρουει αυτο που ξερω σημερα, δεν θα μεινω σ'αυτα που ηξερα, ουτε θα πω τον επιστημονα που ανακαλυψε κατι αιρετικο. Αυτα για την επιστημη, αλλα αλλη η φυση της επιστημης κι αλλη της θρησκειας, η θρησκεια ειναι διδασκαλια και ειναι αναλλοιωτη, δεν ειναι ανακαλυψεις και δεν μεταβαλλεται με το χρονο. Αστοχη λοιπον η παρατηρηση σου, γιατι συγκρινεις ανομοια πραγματα και εναλλασεις τους ορους. Δεν κανουμε εναν αχταρμα, πεταμε οπου θελουμε τον ορο "θρησκεια" και τον ορο "επιστημη" και ξεμπερδευουμε. Η ξερουμε τι λεμε η οχι. Πρεπει να καταλαβεις οτι η θρησκεια δεν εχει να κανει με αποδειξεις, ουτε με χειροπιαστα πραγματα, την δεχεσαι αν θες οπως πολλα αλλα πραγματα στην ζωη για τα οποια δεν εχεις αποδειξεις. Εγω που δεχομαι τα ευαγγελια ως ορθα ετσι διαλεξα κι εκανα, δεν το'κανα γιατι εχω αποδειξεις ουτε ημουνα εκει παρουσα 2000 χρονια πριν. Εσυ που θες αποδειξεις για το γιατι η εκκλησια δεχεται μερικα πραγματα κι οχι αλλα, καλο θα ηταν να μιλησεις και με καποιον θεολογο.
Αν απαντησεις μην καταφυγεις στο να κατηγορησεις εμενα για ειρωνια, απαντησα με πολλη ευθυτητα σε οσα εγραψες απλως. Απ'οτι βλεπεις απαντησα με επιχειρηματα εκει που σηκωνε το θεμα επιχειρηματα (οχι στο θεμα της πιστης και της θρησκειας). Αν απαντησεις λοιπον απαντησε με επιχειρηματα, γιατι εσυ εισαι αυτος που ψαχνει για αποδειξεις σε θεματα πιστης. Επισης οταν θες να μιλησεις για επιστημη, καλο ειναι να εχεις παρει καμποσα πτυχια πρωτα και να εχεις κανει και δημοσιευσεις, η τουλαχιστον να εχεις ανοιξει κανενα βιβλιο μαθηματικων για να μαθεις αυτο που ξερουν οι επιστημονες, οτι εκτος απο αυτα που δεν ξερουμε υπαρχουν κι αυτα που ξερουμε π.χ. τα μαθηματικα ειναι παραδειγμα επιστημης οπου τα παντα εχουν αδιασειστες αποδειξεις, και δεν θα αλλαξουν εκτος κι αν αλλαξει η υλη, η αλλαξουμε πλανητη, η μεταλλαχτουμε.......Επισης, τα περισσοτερα πραγματα που δεν αλλαξαν στα μαθηματικα (που ειναι η μανα ολων των επιστημων) αποδειχτηκαν στις απαρχες της επιστημης και δεν εχουν μεταβληθει εδω και χιλιετηριδες. Σιγουρα υπαρχουν πολλα κυριως στην ιατρικη επιστημη, φυσικη κλπ που αναθεωρουνται καθημερινα, αλλα οχι και να μας λες οτι τιποτα δεν ειναι δεδομενο.
Ειναι καλο επισης να μιλαμε με ακριβεια, οπως εχω κανει παραπανω, κι οχι ετσι γενικα να πεταμε πραγματα. Επι χρονων Ιερας Εξετασης εκαιγαν τους επιστημονες ως αιρετικους, εγω δεν υποστηριξα πουθενα οτι η εκκλησια πρεπει να κρινει τις επιστημονικες ανακαλυψεις, υπαρχουν επιστημονικες επιτροπες γι'αυτο το σκοπο. Επισης το βρισκω αρκετα φτηνο, να κατασκευασεις ψιλο-σοφιστιες που ποτε αναφερονται στην θρησκεια και ποτε στην επιστημη, χωρις να το κανεις ξεκαθαρο, για να μας πεις οτι σκεφτομαι μεσαιωνικα και θα θεωρουσα μια επιστημονικη ανακαλυψη ως κατι αιρετικο αν ζουσα μερικους αιωνες πριν.......Τελος, καλα κανεις και βαρεθηκες γιατι δεν εχεις και τιποτε αλλο να πεις.
Παράθεση:
Το μέλος sintorin στις 11-04-2008 στις 16:08 έγραψε...
Παράθεση:
Το μέλος xenia1972 στις 11-04-2008 στις 14:41 έγραψε...
1) o xristianismos den didaskei oti opoios den einai xristianos prepei na pethanei, opos didaskei o mwamethanismos. Einai dyo thriskeies me diaforetika teliws themelia. E.g. h anisotita twn anthrwpwn einai meros tou mwamethanismou, o xristianismos einai i prwti thriskeia pou didaxe oti oloi oi anthrwpoi einai isoi.
2) "parolo pou den uparxoun apodeikseis" : auto ta leei ola
3) "uparxoun omos kapies anafores se grapta ta opia exoun apogoreuthei telios apo tin ekklisia" : nai, ki egw borw na vgw kai na kanw anafora se paramythia tis halimas kai na ta vroun oi metagenesteroi kai na pou oti egw elega tin alitheia. H ekklisia ta aporriptei giati den einai grammena apo tous euaggelistes, diladi einai poly ipsili i pithanotita na anaferoun foveres anakriveies. Opws ki enas epistimonas, me vasi tis pithanotites tha apekleie kati to opoio ehei megali pithanotita lathous. Giati na min pistepseis tous euaggelistes pou zousan konta ston Xristo kai na pistepseis ton kathena allo? an thelw na diavasw mia viografia pou apodidei tin alitheia, poion syggrafea tha dialexw? auton pou itan ekei kai ezise dipla sto antikeimeno tou, i auton pou den xerw poios einai kai oute tis piges tou den xerw?
4) mehri kai oi Aggloi, pou fimizontai gia tin tasi tous na agkaliazoun otidipote apoklinei apo tin episimi thriskeia, eipan oti oi sygkekrimenes doxasies einai mythoi kai tipote allo. Eseis ti asholeiste akoma?
5) "Den me niazei ti nomizei kai ti pisteuei o kathenas, dikaioma tou. Opos kai ego exo to dikaioma na po kapia pragmata pou exo diavasei, akousei kai milisei." Sigoura, opos oloi. H alitheia omos einai mia, ohi polles. "Makarioi oi mi eidontes kai pisteysantes".
|
|
1) ksero polu kala oti o xristianismos den leei auto....opos kai o moamethanismos.
Dustuxos oi fanatikoi ta lene auta. Pesmou pou leei to korani oti opios den pisteuei prepei na pethanei....tromero lathos kaneis ekei....opos kai se pola ala pragmata.
2) Paradexomai oti den uparxoun apodeikseis.....oi dikes sou pou einai?...kapios egrapse kai einai apodeiksi;.....min me eironeuesai...
3) I ekklisia opos les aporiptei oti den exei graptei apo euagelistes, ala exei aporipsei kai pola pou exoun graftei apo euagelistes. O epistimonas ena pragma pou kserei kala, einai oti tipota den einai dedomeno. Ola einai pithana. Opos i teleutaia theoria tis taxutitas fotos, i opia vgeike lanthasmeni.
I ekklisia einai apoluti se ola. I logokrisia tis ekklisias, den afise ton koino anthropo na apofasisei apo monos tou, apofasise gia auton. Ta euagelia den einai katholou viografia, pisteuo ean eitan, tha eitan polu diaforetika. Kai o kosmos polu kaluteros apo oti einai sumera.
4) Sto cambridge pou vriskesai, exei mia polu kali vivliothiki....peigaine diavase, giati para pola pragmata den exoun metafrastei kai den tha metafrastoun pote sta ellinika....eukairia na deis giati pragma milao, kai den einai dikes mou eufereseis...
5) i alithia einai mia gia sena, den einai mia gia olous !!!
ean zouses prin 6 aiones, kai kapios sou elege oti i gi den einai to kentro tou sumpantos, ti tha eleges? Apokleietai, giati to vivlio pou grafei oles tis alithies, grafei kati alo, ara den usxiei, kai eisai airetikos....kapsimo!!!!....
ciao....varetheika...
|
|
null