Κάποια Δήθεν Λόγια......
Οποιος Μπορει Κανει, οποιος δεν μπορει διδασκει!!!
11 Αυγούστου 2009, 13:33
Ανδρών και Γυναικών Έργα.....


 

 

 

«Λες και τρώμε το χειμώνα παγωτό.

Λες και πέφτουμε σε τοίχους μ’ εκατό.

Έτσι ανάποδα λυγάω το βράδυ αυτό

του νου τη βέργα.»  

 

 

 

Μην τις ακούς φίλε, όσο κι αν το «παίζουν» ανεξάρτητες και απελευθερωμένες, θέλουν πάντα τις πρωτοβουλίες να τις παίρνουμε εμείς και να τις εκπλήσσουμε συνεχώς. Γι αυτό μην επαναπαύεσαι ποτέ με όλα αυτά που διαδίδουν! Κοίτα να έχεις πάντα εσύ τον έλεγχο κι ασ’ τες να λένε τα δικά τους! 

 

 

 

Περισσότερο μην τρομάζεις με το ότι πάντα αυτές ξέρουν αν σου αρέσουν πριν ακόμα το παραδεχτείς εσύ στον εαυτό σου! Το βλέπουν στα μάτια σου, το διαισθάνονται στην ατμόσφαιρα! 

 

 

 

 

 

 

«Λες κι η στάθμη της αγάπης πάει να βρει

πόσοι κρύβονται στη λάσπη θησαυροί.

Πως κοπήκανε στα δάκτυλα οι σταυροί

Γι ανθρώπων έργα»!  

 

 

 

Να ξέρεις ότι πάντα το αντιλαμβάνονται όταν το βλέμμα σου ξεφεύγει και θαυμάζεις τα «κάλλη» της διπλανής! Όπως, όταν έχεις ξενερώσει ή τις έχεις απατήσει, σχεδόν πάντα με ένα μυστήριο τρόπο, το νιώθουν και η όποια προσπάθεια σου να τις «δωροδοκήσεις» με φιλάκια και αγκαλίτσες σε καθιστά ακόμα πιο ύποπτο στα μάτια και την αντίληψη τους! 

 

 

  

 

 

 

«Λες και στρώσαμε τον Αύγουστο χαλί 

λες και βγήκε τ’ ασανσέρ σ’ ένα κελί

που ένας το βλέπε το φως για ανατολή

κι άλλος για δύση!»  

 

 

 

Όταν λένε ότι δεν είναι ρομαντικές, να θυμάσαι ότι απλά έχουν πέσει σε πολλούς ξενέρωτους και έχουν μάθει να συμβιβάζονται για να επιβιώσουν! Δεν υπάρχει γυναίκα, που να είναι στα καλά της σ’ αυτή τη ζωή, και να μην θέλει, έστω και λίγο, τις ρομαντικές της στιγμές! 

 

 

 

Πολύ περισσότερο, μην αγχώνεσαι για να βρεις την τέλεια ατάκα για να τις προσεγγίσεις! Αν τους αρέσεις με την πρώτη ματιά ότι και να βρεις να πεις δεν θα σε αποπάρουν (εκτός πια κι αν πεις καμιά χοντρή μ….!) 

 

 

 

Παρόλο που στην εποχή μας έχουν ενδυθεί τον μανδύα του «κυνηγού», δεν είναι στην πραγματικότητα τόσο «μαγκάκια» όσο θέλουν να δείχνουν! Μπορεί με τον περίγυρο τους να σχολιάζουν χλευαστικά και να θεωρούν «σαχλό» κάποιον τύπο που ανοίγει την πόρτα του αυτοκινήτου του στην κοπέλα του, αλλά βαθιά μέσα τους δεν το θεωρούν τόσο γελοίο όσο θέλουν να δείχνουν στους άλλους! Γι αυτό κι εσύ μην ξεχνάς να το παίζεις λίγο ιππότης εκεί που πρέπει (χωρίς να το παρακάνεις), τις γλυκαίνει και σου προσφέρει extra bonus!! 

 

 

 

 

 

 

«Λες και μέσα μας τ’ αντίθετα τραβάν

να ψηφίσουνε στο ίδιο παραβάν

σαν αιώνιο Ιησούν ή Βαραβάν

του ανθρώπου η φύση!»  

 

 

 

Έχε υπόψη σου ότι σε γουστάρουν ακόμα κι αν δεν στο δείχνουν! Το να μην σε παίρνουν τηλέφωνο όποτε το έχετε κανονισμένο είναι η απόδειξη!! Η κοινωνία και η οικογένεια τους τις έχει μάθει, ότι για να αποκτήσουν αυτό που θέλουν πρέπει να το παίζουν και λίγο δύσκολες! Οπότε δεν είναι ανάγκη να «τα παίρνεις» και να εξαγριώνεσαι ή να ανησυχείς συνεχώς! 

 

 

 

Άφησε τον εαυτό σου να δείχνει πότε - πότε και την ευαίσθητη πλευρά του! Μην «κολλάς» σε όλα τα κλισέ ό’τι και καλά ξενερώνουν με το αντρικό κλάμα και τα παράπονα! Ίσα – ίσα, που όταν βλέπουν την ευαίσθητη πλευρά σου (με μέτρο) την οποία υποψιάζονταν, δένονται περισσότερο! Πρόσεχε μόνο μην το παρακάνεις, διότι σε όλα υπάρχουν και όρια!:)) 

 

 

 

«Αδιόρθωτα τα μάτια κι οι καρδιές

με κουμπιά και φερμουάρ κατεστραμμένα

δυο κουβέντες μου σου πέσανε βαριές

κι αποφάσισες να ζεις χωρίς εμένα!»   

 

 

 

  

 

 

 

Γι αυτό, Φιλε, μη θεωρείς τίποτα δεδομένο μαζί τους, και μην ψαρώνεις στα «περίεργα» και τα παράξενα τους!!!  

 

 

 

 

 

16 σχόλια - Στείλε Σχόλιο

chocolat (11.08.2009)
Συμφωνώ σε όλα (όλως παραδόξως), πλην μιας μικρής λεπτομέρειας: Δεν υπάρχει τίποτα "περίεργο και παράξενο" στη γυναικεία συμπεριφορά. Τουλάχιστον όχι χωρίς να φταίει κάποιος.

Πχ, αν δεν απαντάτε στα μηνύματα και στα τηλέφωνα, αν φεύγετε χωρίς ένα γεια, αν εξαφανίζεστε, αν μια γυναίκα ανοίξει την καρδιά της σε σας (προφορικώς ή γραπτώς) κι εσείς σφυρίζετε αδιάφορα ή δεν μπείτε στον κόπο να δώσετε μια απάντηση, τότε αυτό δείχνει πως το ενδιαφέρον σας είναι επιφανειακό και οι αντιδράσεις θα είναι ανάλογες.

Ο καθένας είναι τοσο σημαντικός οσο του δειχνουν αυτοι που τον περιβαλλουν. Σωστά; :)


ΥΓ: Η φώτο με το μάτι είναι ολίγον τι τρομακτική!!
hithtoly (11.08.2009)
σπανίζει αλλά συμφωνώ με τη σοκολάτα! οι γυναίκες δεν είναι από άλλο πλανήτη. απλά είναι από άλλη πάστα καμωμένες. αρκεί να καταλάβεις τι ακριβώς συμβαίνει και να πατήσεις τα σωστά κουμπιά.καλησπέρα
sven (11.08.2009)

Φιλαράκι,

μεστές σκέψεις από έναν άνδρα που φαίνεται πως ξέρει τι λέει, και φαντάζομαι, και τι ζητάει...

Καθ΄ότι όμως "της γυναίκας η καρδιά είναι μια άβυσσος", οι οδηγίες προς τους φερέλπιδες ναυτιλλομένους των "μακρισμένων ταξιδιών και των γαλάζιων πόντων" του έρωτα θα μπορούσαν να πάρουν τη μορφή εγχειριδίου...

Συμφωνώ πλήρως με όσα αναφέρεις. Θάθελα όμως να επισημάνω κάποια ακόμη πράγματα που θεωρώ σημαντικά. Όποιος λοιπόν επιθυμεί να χορέψει ζεϊμπέκικο στην πίστα του κορμιού μίας γυναίκας, πολύ περισσότερο δε στην πίστα της καρδιάς της(μη με παρεξηγείς είμαι από διακοπές!!!), θα πρέπει να έχει υπόψη του και τα εξής:

1. Πολλοί θεωρούν πως οι γυναίκες αναζητούν άνδρες με χρήματα, ωραία εμφάνιση, χιούμορ κ.λ.π. Μέγα λάθος. Υπάρχουν βέβαια και τέτοιες, αλλά εμείς δεν ασχολούμαστε με οικτρές μειοψηφίες. Αυτό που πάντα αναζητά συνειδητά ή υποσυνείδητα μία γυναίκα και άσχετα με το τι λέει, είναι έναν ΑΝΤΡΑ.

2. Αυτό σημαίνει πως θα πρέπει να συμπεριφερόμαστε ως τέτοιοι. Η στρατηγική του να γίνουμε "ευχάριστοι", "φιλικοί" και "ευγενείς" οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια σε ερωτική ματαίωση. Με τον τρόπο αυτό, μπορείς να γίνεις ο καλύτερός τους φίλος, που του εκμυστηρεύονται όλα τα μυστικά και τις ερωτικές τους αγωνίες, όχι όμως και το υποκείμενο του πόθου τους ή ο εκλεκτός της καρδιάς τους. Τα δάκρυα και οι εκδηλώσεις υπέρμετρων ευαισθησιών μόνο ενοχικές θα αγγίξουν, και πάλι όχι ερωτικά. Ούτε όμως και το αντίθετο πιάνει. Ο "άντρας ο πολλά βαρύς" είναι πλέον μουσιακό κομμάτι και συγκινεί μόνο κομπλεξικές... Μια ισορροπημένη γυναίκα θέλει να νιώθει πως έχει μπροστά της ένα αυθεντικό άνθρωπο και αρσενικό, με την έννοια της αυτοπεποίθησης, της ασφάλειας και αυτού που ξέρει τι θέλει.

3. Αυτό με τη σειρά του σημαίνει πως σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να επιδιώκουμε να τη "διασκεδάσουμε", να την εντυπωσιάσουμε, να περιαυτολογούμε και να την κάνουμε απόλυτο επίκεντρο ενδιαφέροντος και φιλοφρονήσεων.

4. Ένας άνδρας γοητεύει, νιώθοντας χαλαρός, ασφαλής, και δείχνοντας πως μπορεί να λέει "όχι", πως ξέρει τι ζητά και πως όταν το έχει μπροστά του το διεκδικεί με πάθος, όχι όμως άνευ όρων και ορίων...

Εν κατακλείδι και υπεραπλουστευμένα, θεωρώ, πως οι γυναίκες γοητεύονται από έναν άντρα ασφαλή, δυναμικό, με πάθος και με ευαισθησίες, που όμως εντάσσονται σε ένα δυνατό, συνειδητοποιημένο και ευέλικτο χαρακτήρα...

Συγνώμη για το σερί, αλλά το θέμα με άγγιξε...

Καλό απόγευμα!!!
movflower (11.08.2009)
όλα είναι σχετικά...
και η κάθε σχέση συγκεκριμένη.
pterarhos (11.08.2009)
................
Βαμμενη. Να σε φεγγει φως αρρωστημενο.
Διψας χρυσαφι.Παρε, ψαξε, μετρα.
Εδω κοντα σου,χρονια ασαλευτος να μενω
ως να μου γινεις Μοιρα, Θανατος και Πετρα.


Το ωραιο φιλε μου ειναι οτι νομιζουμε πως ειμαστε θηρευτες.
Ακομα οτι ο ερωτας ειναι κατασταση που διαρκει για παντα.
Ολοι οι κωδικες, απο αρχαιοτητα εως τους μελλοντικους που θα προκυψουν,
μπορουν ν'αποκωδικοποιηθουν.
Το χαμογελο μιας γυναικας ποτε.
kithara-woman (12.08.2009)
Να σου πω ότι έχεις άδικο;Αφού δεν έχεις...
Κάπου έχουμε όλοι μπερδευτεί.Αν αφήναμε πιο ελευθερο τον εαυτό μας και δεν τον περιορίζαμε με τόσα "πρέπει" και "μη" και δεν εκλογικεύαμε τα πάντα,όλα θα ήταν πιο εύκολα.Αν ειχαμε ανοιχτά μάτια και καρδιά και δεν κοιτάζαμε την επιφάνεια και το να εντυπωσιάσουμε.Αν ήμασταν ο εαυτός μας.Το πιο απλό που τελικά καταντάει να ειναι το πιο δύσκολο για κάποιους.

Συμφωνώ 1000% με το σχόλιο της σοκολατίτσας.Καμία γυναίκα δεν φέρεται παράξενα.Αν το κάνει σημαίνει ότι κάποιος άντρας της εχει κάνει τη ζωή δύσκολη...Εγώ αυτό έχω βιώσει.Όταν ξεκινας με τις καλύτερες προθέσεις και απέναντι συναντάς τοίχο,καμία αντίδραση,εξαφάνιση και ψέμα,πως να αντιδράσεις δηλαδή;Αν ενδιαφέρεσαι για τον άλλο αλλά αυτός δεν αντιδράει σε τίποτα;Αν του στελνεις ένα απλό μήνυμα να δεις τι κάνει, και δεν απαντάει,το εκλαμβάνει σαν πίεση που ενδιαφέρεσαι;Αν του ανοίξεις την καρδιά σου και αντιδρά σαν να του μιλας για τον καιρό της ημέρας,με τόση απάθεια;Και χίλια άλλα...Μπορείς να κάνεις τιποτα;

Συμφωνώ και με το σχόλιο του sven.Έχει καταλάβει τι ψάχνουν οι γυναίκες,κάτι που ελάχιστοι άντρες-δυστυχως-από όσο μου έχει δείξει η μέχρι τωρα πείρα μου,δεν έχουν καταλάβει,όχι από βλακεία,αλλά επειδή θέλουν να πιστεύουν ό,τι τους ειναι πιο βολικό και να γενικεύουν.Όχι ότι κι εμείς οι γυναίκες δεν πέφτουμε στην ίδια παγίδα της γενικευσης,αλλά κάτι που επαναλαμβάνεται,παυει να ειναι και σύμπτωση.
DemetresOpc (12.08.2009)
Σιγουριά θέλει η Γυναίκα..
Ζευγάρι μπαίνει νωρίς το απόγευμα σε άδειο μαγαζί
-γυναίκα:που να κάτσουμε?
-Άντρας: όπου θες εσύ
-γυναίκα:δεν έχω π΄ροβλημα όπου θες..
-Άντρας:ναι βρε μωράκι μου ούτε γω για αυτό σου λέω όπου θες..
και η κουβέντα συνεχίζεται μέχρι να ξενερώσει και η τελευταία θυληκιά καρέκλα. μετά κάτσανε!!
Φανταστείτε τον τύπο να κάνει κρεβάτι!!

Σιγουριά θέλει να αποπνέεις.Το χαρακτηριστικό του Άντρα
Μετά σου κάνει χιλια δυο κόλπα για να γίνει το δικό της και έτσι νοιώθει και εκείνη Γυναίκα..(εντάξει κάνεις κι άλλα για να νοιώσει γυναίκα αλλά δεν είναι το θέμα μας, σωστά?)
Προσοχή! όπως είπες Δήθεν με μέτρο γιατι αλλιώς μένεις παρέα με την σιγουρία σου..
inappropriate (12.08.2009)
Έχεις δίκιο σε πολλά απ' αυτά που λες αν και θα συμφωνήσω με την movflower ότι όλα είναι σχετικά...
Όταν δύο άνθρωποι κολλάνε, δένουν μεταξύ τους πραγματικά, όλα τα υπόλοιπα πάνε περίπατο...
Η χημεία δήθεν μου, άτιμο πράγμα!!
Καλημέρες χαμογελαστές :))
DITHEN (12.08.2009)
Τι να πρωτοσχολιασω απο ολες τι ενδιαφερουσες αποψεις που καταθετετε;

Πρωτα απο ολα θελω να δηλωσω κατι σημαντικο: Θεωρω οτι κανενας ανδρας δεν μπορει και δεν νομιμοποιειται να πει οτι "γνωριζει τις γυναικες"! Οποιος το πει θα ειναι μεγαλος ψευτης, οση πειρα και να εχει, οσα και να εχει περασει και να εχει αναζητησει! Η γυναικεια ψυχοσυνθεση ειναι παντα απροβλεπτη και δεν μπορει κανενας να την ελεξει ή να την κατανοησει πληρως! Γι αυτο και ερωτευομαστε με παθος την "αισθηση της γυναικας"! Γι αυτο και τις περισσοτερες φορες οι ανδρες, επειδη δεν μπορουμε να κατανοησουμε τη "γυναικεια φυση" και τον φοβο που συχνα μας προκαλει, επιστρατευουμε την φυσικη μας δυναμη και τον ψυχολογικο εξαναγκασμο για νομιζομενοι οτι ετσι τις ελεγχουμε (αλλα αυτο ανοικει σε αλλη κατηγορια κοινωνιολογικης και ψυχολογικης αναλυσης)!

Δευτερον πρεπει να πω οτι, το postακι γραφθηκε με εμπνευση και αφορμη το τραγουδακι της αξεπεραστης κυριας Πρωτοψαλτη που το συνοδευσει και το οποιο κανενας δεν σχολιασε (κλαψ, κλαψ, λυγμ, λυγμ και σμπαρακουαακ!!)!

@ Αγαπημενη μου chocolat, με χαροποιει το γεγονος οτι συμφωνεις με τα γραφομενα! Ωστοσο, το "περιεργο" και "παραξενο" της γυναικειας συμπεριφορας υφιστατια για τους ανδρες που την λαμβανουν ως τετοια αφου δεν μπορουν να την κατανοησουν πληρως (και δεν νομιζω να το καταφερουν ποτε)! Πολυ σωστα αναφερεις καποιες "περιεργες" συμπεριφορες των ανδρων! Τελικα ειναι ηλιου φαεινοτερο και αεναος προβληματισμος απο την αρχη του κοσμου, η κατανοηση των συμπεριφορων του ενος φυλου απο το αλλο! Εγω σ’ αυτο το post απλα κατεθεσα καποιες απο τις δικες μου αποψεις για την μια πλευρα της σεληνης και οχι κατ’ αναγκη επιστημονικα τεκμηριωμενες, απλα εμπειρικες! Αλλωστε, εχει διαχρονικα χυθει τοσο μελανι και εχει ξοδευτει τοση φαια ουσια επι αυτων των θεματων που η δικη μου αποψη ειναι απλα σταγονα στον ωκεανο!:))

@ Κουμπαρε hithtoly, Γυναικες απο την Αφροδιτη και Αντρες απο τον Αρη! Μαλλον θα το εχεις υποψη σου!:)) Ευκολο ειναι να πατησεις κουμπια, το δυσκολο ειναι, οπως λες κι εσυ, να βρεις τα καταλληλα!

@ Αγαπητε μου sven, χαιρομαι που σε αγγιξε το θεμα και πολυ περισσοτερο που κατεθεσες μια πολυ ενδιαφερουσα αποψη - συμπληρωμα στο post! Το μονο που εχω να πω (και προς απαντηση και αλλων σχολιων) ειναι οτι ολα στην ζωη ειναι ... σχετικα!

@ movflower, συμφωνω οπως θα διαπιστωσες απολυτως με την σχετικοτητα των πραγματων και των κρισεων! Ωστοσο, μεσα απο την εμπειρια και την παρατηρηση ολοι εχουμε την αναγκη να κωδικοποιουμε καποια πραγματα ωστε να βαυκαλιζομαστε οτι μπορουμε να χειριζομαστε τις καταστασεις! Ο Ερωτας ειναι "πολεμος" και στον πολεμο ολα γινονται πολλες φορες ανεξελεκτα!

@ Φιλε Πτεραρχε, γραφοντας το post ειχα ακριβως αυτο το κομματι απο την "Γυναικα" του Καββαδια στο μυαλο μου! Θα συμφωνησω και θα αυξησω την ρηση σου! Γι αυτο το χαμογελο της Τζοκοντα εμεινε ως αφθαστο εργο στους αιωνες!

@ Καλη μου kithara-woman, την "τυφλα" μας εχουμε καταλαβει αμφοτεροι δια μεσων των αιωνων επι του θεματος! Αυτο που ξερω ειναι οτι η λογικη σταματα εκει που αρχιζουν να γινονται εντονοι οι κτυποι της καρδιας! Κι αυτο δεν μπορεσε ποτε κανενας να το κωδικοποιησει!:))

@ DemetresOpc, η αποψη που καταθετεις ειναι καταλυτικη!!! Ναι, σιγουρια απο ολες τις αποψεις, αλλα οταν την βρει τοτε αρχιζει να ποθει το "ζειν επικινδυνως", και την κανει με τον πρωτο τυχοντα με τον οποιο νομιζει οτι μπορει να ζησει την περιπετεια! Συνηθως με εναν οψιμο Johny Depp στο "Chocolat"!:))

Σας ευχαριστω ολες και ολους!

hithtoly (12.08.2009)
Εγώ απλά το κομμάτι το θεωρώ τραγούδι ψυχής. αλλά δεν έχει κατ εμέ καμία σχέση με άντρες και γυναίκες. Μιλάει για πράγματα που σήμερα δεν υπάρχουν.όμορφο το ότι σου έδωσε έμπνευση αν και προσωπικά δε μπορώ να το συνδέσω με το θέμα με τον ίδιο τρόπο. Υπέροχο πράμα το μυαλό και η διαφορετικότητα του ε?

«Αδιόρθωτα τα μάτια κι οι καρδιές

με κουμπιά και φερμουάρ κατεστραμμένα

δυο κουβέντες μου σου πέσανε βαριές

κι αποφάσισες να ζεις χωρίς εμένα!»


DemetresOpc (12.08.2009)
Κάτσε να διευκρινήσω και είμαι και καινουργιος..
λοιπόν επειδή έχω τεραααααααάστια εμεπιρία στις γυναίκες(εδώ αυτοσαρκάζομαι) έκατσα να γράψω ένα βιβλίο κάποτε για να μάθουν και οι άλλοι..
έγραψα εκατό σελίδες..
ήταν όλες άδειες..λευκές σαν το χιόνι..και από τότε ψάχνω εκδότη(εδώ ρίχνω σπόντα αν ενδιαφέρεται κανείς..)
¨οταν είπα σιγουριά δεν εννοούσα οικονομικη-οικογενιακή-σεξουαλική-ερωτική και ότι άλλο θέλετε..
εννοούσα πιθανόν όλα αυτά από λίγο εως πολύ..
Αλλά κυρίως εννοούσα πως πρέπει εσύ να νοιώθεις σίγουρος για τον εαυτό σου..
Να μοιάζεις με βράχο ας πούμε..
έτσι μου είπε η μαμά μου να σας πω.. (αστειέυομαι πάλι)
DemetresOpc (12.08.2009)
Δεν ξέρω για το τραγουδάκι αλλά τις φοτο τι χάζεψα για ώρα.. :)
StavmanR (13.08.2009)
Η κύρια έγνοια του ανδρός είναι να "ρίξει" μία γυναίκα. Εδώ το ρίχνω δεν έχει καμία διαφορά από το "με έριξε στη συμφωνία μας", δηλαδή με κορόιδεψε. Το "καμάκι" περιλαμβάνει όλα τα κόλπα ξεγελάσματος εκατέρωθεν (χρήση μόδας, στόλισμα, μασκάρεμα, περιαυτολογία, μεγένθυση λεγομένων κλπ.). Στην πραγματικότητα, το "ρίχνω γυναίκα" σημαίνει "πασχίζω να ανακαλύψω τρόπο να ανακουφιστώ, έστω και προσωρινά".

Μία ειλικρινής σχέση δεν μπορεί να ξεκινά από "καμάκι". Όταν η βάση είναι το ψέμα, το καμουφλάζ, το οικοδόμημα είναι ετοιμόρροπο. Με απλά λόγια: αν είσαι ο εαυτός σου και συμπεριφέρεσαι ως νιώθεις, ίσως αργήσει, αλλά θα βρεθεί κάποιος που σ'αγαπά για εκείνο που είσαι, κι όχι εκείνο που θα ήθελες να δείχνεις ότι είσαι. Στην δεύτερη περίπτωση πάντα θα πρέπει να υποκρίνεσαι ανταποκρινόμενος στη φαντασίωση που δημιούργησες γύρω από το άτομό σου.

Δεν θεωρώ ότι οι άνθρωποι κατηγοριοποιούνται ως προς τη βούλησή τους. Ακόμα και εκείνα στα οποία συμφωνούμε, μάλλον είναι πολύ διαφορετικά από όσο θα θάλαμε να συμφωνούν. Η απολυτότητα των χονδρικών κατηγοριοποιήσεων αδικεί πρωτίστως εμάς τους ιδίους.

Καλησπέρα Δήθεν.
DITHEN (13.08.2009)
@ inappropriate, τα παντα στην σχεση εχουν να κανουν με την χημεια των δυο, των τριων και δεν συμμαζευεται!:)) Το θεματακι ομως δεν ειναι αν καποιοι ταιριαζουν ή οχι (τουλαχιστον δεν ειναι αυτο που πραγματευεται το post), αλλα η κατανοηση απο μερους των ανδρων καποιων απλων συμπεριφορων των γυναικων που πολλες φορες μπορει να αποτελεσουν σημεια αιχμης και συγκρουσεων χωρις στην πραγματικοτητα να αξιζουν τετοιας εκτασης! Οι ανδρες εχουν κι αυτοι τις ανασφαλειες και τις φοβιες τους σε μια σχεση, μιας και δεν αντιλαμβανονται πληρως (ή και καθολου πολλες φορες) τη γυναικεια ψυχοσυνθεση με αποτελεσμα ειτε να προσπαθουν να την αντιμετωπισουν με λανθασμενο τροπο (που γκρεμιζει ακομα και την χημεια που μπορει να υπαρχει μεταξυ των δυο), ειτε να τρεχουν μακρυα διοτι τους φοβιζει!:))

@ Κουμπαρε hithtoly, εχεις απολυτο δικαιο! Το θεμα ειναι ομως οτι ο καθε ενας και αναλογα με το σε ποια φαση βρισκεται στην ζωη του αντιλαμβανεται τους στιχους ενος τραγουδιου με διαφορετικο τροπο! Δεν σου ετυχε ποτε να βρισκεσαι σε μια συγκεκριμενη φαση και να ακους ενα τραγουδι συνδεοντας το με συγκεκριμενα πραγματα και νοηματα και μετα απο χρονια να ακουσεις το ιδιο τραγουδι και να το αντιληφθεις εντελως διαφορετικα;

@ DemetresOpc,μ’ αρεσε πολυ αυτο με "τις αδειες σελιδες"! Ακριβως αυτο υποστηριζω κι εγω, οτι οσες εμπειριες και να εχει ενας ανδρας, οσες αποκωδικοποιησεις και να κανει, στο τελος οι γνωσεις του επι του θεματος παραμενουν "μια αδεια σελιδα", διοτι η γυναικεια ψυχολογια ειναι παντα απροβλεπτη κι αυτο ειναι που μας εξιταρει και ερωτευομαστε στο τελος της μερας!:) Επισης θα συμφωνησω σ’ αυτο που λες για το ποσο σιγουρος πρεπει να ειναι ενας ανδρας και την αυτοπεποιθηση που πρεπει να εκπεμπει προς μια γυναικα! Μετον σωστο παντα τροπο, ωστε και η γυναικα να νιωθει οτι μπορει παντα να βασιζεται πανω του, ακομα κι οταν θελει να το παιζει ανεξαρτητη και δυνατη! Εχεις απολυτο δικαιο, λοιπον, αυτο ειναι το μυστικο - το Αλφα και το Ωμεγα!

@ Αγαπητε StavmanR, δεν θα διαφωνησω ποσως με οτι λες! Ωστοσο, το post δεν αναφερεται σε δηθεν συμπεριφορες ή σε ψευτικες εκδηλωσεις χαρακτηρα για να κερδισουμε μια γυναικα ή να την "ριξουμε" (Σε παραπεμπω στα οσα ειπα λιγο πιο πανω ως απαντηση στο σχολιο της inappropriate!) Αλλα, σε μια προσπαθεια κωδικοποιησης συμπεριφορων των δυο φυλων, οπου υπαρχουν πραγματα που ειναι επαναλαμβανομενα και βασικα και προσπαθουμε να τα κατανοησουμε ωστε και η καθημερινη επαφη μας να γινει πιο ευκολη αλλα και οι οποιες φοβιες να εξαλειφθουν!

Ευχαριστω για το σχολιο σας!:))
hithtoly (13.08.2009)
dithen αυτό ακριβώς λέει και το σχόλιο μου.απλά (και το ξέρεις από τα πόστ μου) αυτό το κομμάτι είναι αδυναμία μου. και γενικά το αλμπουμ εκείνο!
Oraclas (14.08.2009)
Αν και έχεις βάλει σαν τίτλο "έργα γυναικών και αντρών", για κάποιον άγνωστο λόγο όλοι ασχολήθηκαν με την συμπεριφορά της γυναίκας. Όπως έλεγε και ο Φρόϋντ στο μόνο ερώτημα που δεν βρήκε ποτέ απάντηση, ήταν στο τι θέλει μία γυναίκα. Ανεξαρτήτου εμπειριών και ψυχοσυνθέσεων, όλοι έχουμε ανάγκη κάποιον που να μας καταλαβαίνει, χωρίς περαιτέρω εξηγήσεις. Πιστέψτε με όταν το βρείτε θα το καταλάβετε. Πολλές φορές το αντιλαμβανόμαστε όταν είναι πολύ αργά.

Το μόνο που χρειάζεται ο άντρας είναι να είναι αυθεντικός και να έχει αυτοπεποίθηση. Η τελευταία κερδίζεται σταδιακά. Κανείς δεν γεννιέται με αυτοπεποίθηση. Ο ρόλος του ως κυνηγός είναι από την φύση του. Και η γυναίκα από την φύση της πιο αδύναμη, γλυκιά, ρομαντική. Στην πράξη φυσικά αυτή την 'αδυναμία' την έχουμε πληρώσει πολύ ακριβά.

Και κάτι για να ρίξουμε τους τόνους: Πότε ένας άντρας ανοίγει την πόρτα του αυτοκινήτου στην γυναίκα που συνοδεύει.
Ή καινούριο αυτοκίνητο ή καινούρια γυναίκα.

Για να στείλετε σχόλιο πρέπει να έχετε συνδεθεί ως μέλος. Πατήστε εδώ για να συνδεθείτε ή εδώ για να εγγραφείτε.

Επιστροφή στο blog
Συγγραφέας
dithen
Προσωπικά Δεδομένα
Να ζώ, να παθιάζομαι και να Φεύγω το τέλος πριν να δώ......
από Οδός Ονείρων


Περί Blog
blogs.musicheaven.gr/dithen

Τα λόγια δεν ήταν ποτέ αρκετά θέλει δουλεία για να γυρίσει ο Ήλιος......



Επίσημοι αναγνώστες (9)
Τα παρακάτω μέλη ενημερώνονται κάθε φορά που ανανεώνεται το blogΓίνε επίσημος αναγνώστης!

Πρόσφατα...
Δημοφιλέστερα...
Αρχείο...


Φιλικά Blogs

Links
Photo courtesy of Sotiris Kouvopoulos - www.cadu.gr
Template design by Jorge