Το ΥποβρύχιΟ
Γιατί "..ο καθένας έχει την πρέζα του.." όπως είπε και ο Παύλος..
11 Οκτωβρίου 2010, 06:47
«Κυνηγώντας Ελέφαντες», στη Γάζα


 

το βίντεο που προβάλω το βρήκα στο καταπληκτικό μπλογκ των Lost Bodies..

 http://blog.lostbodies.gr/

είναι ένα φιλμ κοντά στις 2 ώρες..δείχνει την επίθεση που δέχτηκαν οι παλαιστίνιοι στην επιχείρηση "καυτός μόλυβδος" τον Δεκέμβρη και Γενάρη του 2008 και 9 αντίστοιχα..

 

Πολλές από τις σκηνές πιθανόν να βλάψουν ψυχικά τον οποιοδήποτε θεατή οπότε καλό θα ήταν να μην το δείτε..

Αναφέρω απλά σε περίληψη τα σημαντικότερα από τα θέματα που θίχτηκαν στο φιλμ..

πρώτον οι ισραηλινοί δεν χτυπάνε ότι να ναι..έχουν στόχους..

Αυτοί οι στόχοι είναι τα ασθενοφόρα,τα νοσοκομεία, οι δημοσιογράφοι, τα σχολεία η διεθνής βοήθεια..αλλά κυρίως όποιος στόχος θεωρούν πως θα αποδείξει στην διεθνή κοινότητα πως δεν δίνουν δεκάρα για κανέναν νόμο, καμία συνθήκη και καμία συμφωνία..

Τώρα αν βρουν και κανέναν αρματωμένο μπορεί να τον πετύχουν..

Δεύτερον οι βόμβες που χρησιμοποιούν είναι παράνομες..και στόχο έχουν τις ανθρώπινες απώλειες..όχι τις υποδομές.. 

 

 Μετά από αυτό το φιλμ δεν σταματάω να λυπάμαι τους εβραίους για τα όσα πέρασαν στον β παγκόσμιο πόλεμο..τους λυπάμαι για το σημείο στο οποίο έχουν φτάσει..

 Σημείωση: όποιος παρακολουθήσει το φιλμ να γνωρίζει πως το κάνει με δική του ευθύνη και ύστερα από δική του απόφαση. 

 

http://www.dailymotion.com/video/xdy3rg_people 

 

4 σχόλια - Στείλε Σχόλιο

Hastaroth (11.10.2010)
"Μετά από αυτό το φιλμ δεν σταματάω να λυπάμαι τους εβραίους για τα όσα πέρασαν στον β παγκόσμιο πόλεμο..τους λυπάμαι για το σημείο στο οποίο έχουν φτάσει.."

Δημήτρη μου,μ'αυτήν την πρόταση αλλά και με όλο σου το post αυτό γενικώτερα...έκανες φάουλ.

Πρώτον:κατηγορείς συλλήβδην όλους τους Εβραίους τού κόσμου (κι'εγώ είμαι Εβραίος,όπως ξέρεις,αλλά είμαι Ελληνας πολίτης) γιά πράγματα που έγιναν σε μιά συγκεκριμένη χώρα.Αλλο πράγμα είναι ο Εβραίος (δηλ.που έχει Εβραϊκή καταγωγή και θρησκεία) κι'άλλο ο Ισραηλινός (που είναι πολίτης τού κράτους τού Ισραήλ αλλά δέν είναι απαραίτητα Εβραίος-υπάρχουν και Αραβες αλλά και Χριστιανοί Ισραηλινοί).

Δεύτερον,δείχνεις ότι έχεις πλήρη άγνοια γιά την ιστορία,τίς συνθήκες και τίς παραμέτρους που εμπλέκονται στα γεγονότα σ'αυτήν την περιοχή τής Μέσης Ανατολής.Ενα βιντεάκι που βρήκες σε κάποιο blog δέν αποτελεί αντικειμενική ανάλυση και άποψη.Αλήθεια,ξέρεις ποιός το έφτιαξε;Γιατί είμαί σίγουρος πως πρόκειται γιά βιντεάκι κάποιου Παλαιστίνιου ή κάποιου υποστηρικτή τους και εκφράζει,φυσικά,την δική τους άποψη-που δέν είναι απαραίτητα και η πλήρης αλήθεια.

Γιατί,αγαπητέ Δημήτρη,μπορώ να σού βρώ κι'εγώ βιντεάκια απ'τόν οκταετή βομβαρδισμό τού νότιου Ισραήλ με ρουκέτες τής Χαμάς,που να δείχνουν τούς Ισραηλινούς που σκοτώθηκαν και τά Ισραηλινόπουλα που ακρωτηριάστηκαν-γιατί,Δημήτρη μου,θύματα υπήρξαν και απ'την άλλη πλευρά,μόνο που κανείς δέν τους έδωσε σημασία γιατί ήταν Εβραίοι....

Βλέπεις,ένα βίντεο μπορεί να μονταριστή έτσι που να δείχνη μόνο αυτά που θέλει ο δημιουργός του να δειχτούν,κι'όχι τά άλλα.Το κακό είναι όταν ο κόσμος πιστεύει πως η προπαγάνδα βρίσκεται μόνο στην μιά πλευρά και η αλήθεια μόνο στην άλλη-και όχι πως και τά δυό μπορούν να συνυπάρξουν και από τίς δύο πλευρές.

Γι'αυτό,Δημήτρη μου,άν δέν ξέρουμε,άν δέν έχουμε διαβάσει και δέν έχουμε ενημερωθεί σφαιρικά γιά κάποιο θέμα,"κρείττον σιγάν",που έλεγαν και οι αρχαίοι υμών πρόγονοι (γιατί δικοί μου πρόγονοι δέν ήταν...).
DemetresOpc (11.10.2010)
καλέ μου Αλβέρτο σε σύγχυσα πρωί πρωί και δεν το ήθελα..
το πόσο σε εκτιμώ σαν άνθρωπο και σαν απόψεις το γνωρίζεις..

θεωρώ πως το μόνο φάουλ που έκανα είναι που είπα "εβραίοι¨ και όχι "ισραηλινοί"..

Σε καμία περίπτωση δεν ευλόγησα τους παλαιστίνιους..
αν δεις το βίντεο μάλιστα θα προσέξεις πως αυτοί οι ίδιοι που βιώνουν τον χαμό και τον πόνο θέλουν να σπείρουν κι άλλο μίσος και να θερίσουν τον εχθρό, θα το δεις καθαρά γύρω στο 1και 30 την τελετή της κηδείας για τα παιδιά που χάθηκαν στο σχολείο των ηνωμένων εθνών όταν χτυπήθηκε από τους ισραηλίτες..

Σε αυτή την τελετή ακούγεται η προσευχή όπου επαναλαμβάνεται αρκετές φορές μεταξύ άλλων η φράση
"ο θεός να τους εξαφανίσει από την γη"

όταν ζεις σε ένα τέτοιο χάος..σε μια τόσο άρρωστη κατάσταση..είναι λογικό να χάνεις τα λογικά σου..
λογκό ναι..αλλά όχι και θεμιτό.. (αυτό πάει και προς τις 2 μεριές)

Δεν διαφωνώ να βάλουμε τους ισραηλίτες και τους παλαιστίνιους στο ίδιο καλάθι..
αν το κάνουμε όμως θα το δεχθώ με έναν όρο..
να συμφωνήσουμε πως μεταξύ αυτών των 2 ο πιο ισχυρός, οικονομικά, πολιτικά, στρατηγικά, στρατιωτικά, πολιτιστικά και πολιτισμικά είναι το ισραήλ!!

Με αυτή την διαπίστωση, που θεωρώ πως όλοι συμφωνούμε, αναρωτιέμαι..

εγώ που είμαι ο δυνατός έχω το ηθικό δικαίωμα να δρω κατά αυτόν τον τρόπο??
να ρίχνω για παράδειγμα, βόμβες φωσφόρου στα σχολεία του εχθρού??
Για παράδειγμα, να μην αφήνω ασθενοφόρο να μεταφέρει ούτε τους νεκρούς??
Ίσως να είναι μοντέρνος όρος, ίσως και όχι, αλλά ο άμαχος πληθυσμός υπάρχει!!!
Και του πρέπει ένας κάποιος σεβασμός..

να στο πω έτσι για να γίνω πιο κατανοητός..

στα τόσα χρόνια που σκοτωνόμαστε με τους τούρκους ο προγονοί μου ήταν τις περισσότερες φορές το ίδιο άγριοι με τον εχθρό..
Πίστεψέ με δεν είμαι καθόλου περήφανος και ούτε πρόκειται να τους δικαιολογήσω ποτέ..
βλέπεις θεωρώ τον λαό μου πιο πολιτισμένο οπότε αναμένω να φέρεται και ανάλογα..

πάντως μου αρέσει που στέκεσαι στο γεγονός πως δεν κατέχω το θέμα..
δεν καταλαβαίνεις πως εσύ δεν έχεις αντιληφθεί ούτε καν το θέμα του ποστ..
Προσωπικά δεν με απασχολεί ποιος από δαυτους έχει δίκιο..
Το θέμα δεν είναι ποιός από τους 2 είναι ο χειρότερος!!
Το θέμα είναι πως η υπέρμετρη βία που χρησιμοποίησε/ει το Ισραήλ δεν δικαιολογείτε με καμία παναγία!!

Υ.Γ. ξέρω πως ο πόλεμος είναι μια άρρωστη κατάσταση και δεν περιμένω λογική..
όμως όταν σου τσιμπάει το πόδι ένα μυρμήγκι είναι μεγάλη μαλακία να ρίχνεις ατομικές βόμβες για να το σκοτώσεις..

Υ.Γ.2 μην ξεχάσω να αναφέρω πως έκανες και συ ένα φάουλ σήμερα..έγραψες σχόλιο κάτω από συναισθηματική φόρτιση..
Υ.γ.3 ελπίζω να συνεχίσουμε την συζήτηση..και καλή σου μέρα..
Hastaroth (11.10.2010)
Καλημέρα κι'από μένα,Δημήτρη.

Την συζήτηση θα την συνεχίσουμε,γιατί όχι;

Κατ'αρχήν λοιπόν,θα σέ προβληματίσω λιγάκι.Διάβασε με προσοχή τα κείμενα που θα βρής στά παρακάτω links:

http://liberalcreta.pblogs.gr/2010/06/h-apopsh-toy-israhl-kai-o-kathestwtikos-antishmitismos.html
http://www.terminal119.gr/show.php?id=517

Δεύτερον:ξανά "φάουλ"."Ισραηλίτης"=συνώνυμο τού "Εβραίος".Γιατί ο Ιακώβ ο υιός τού Ισαάκ και εγγονός τού Αβραάμ απεκαλείτο και "Ισραήλ".

Ο πολίτης τού κράτους τού Ισραήλ λέγεται ΙσραηλιΝΟΣ.

Λεπτομέρεια,θα μού πής.Ομως δέν είναι.Η σύγχιση μεταξύ τών όρων "Israeli" (Ισραηλινός) και "Israelite" (Ισραηλίτης) γίνεται σκόπιμα από τούς παντός είδους και προέλευσης αντισημίτες.

Πάμε παρακάτω:Λές " Δεν διαφωνώ να βάλουμε τους ισραηλινούς και τους παλαιστίνιους στο ίδιο καλάθι"..
Μέγα λάθος,γιατί αντικειμενικά δέν μπαίνουν στό ίδιο καλάθι.

Κι'εδώ αποδεικνύεται η άγνοιά σου τών Μεσανατολικών πραγμάτων."Παλαιστίνιοι",ώς λαός,ώς διακριτό έθνος,με δική του γλώσσα και θρησκεία,ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΥΠΗΡΞΕ.Είναι κατασκεύασμα τής Αραβικής προπαγάνδας.Οι ίδιοι μάλιστα οι Αραβες ηγέτες το λένε (θα βρώ να σού στείλω ακριβώς ποιός από αυτούς είπε μάλιστα ότι "πρόκειται γιά επινόηση τών Σιωνιστών" (!) ).
Αλλωστε,ουδέποτε υπήρξε κράτος με την ονομασία "Παλαιστίνη"-μόνο γεωγραφική περιοχή που περικλείει,εκτός από το σημερινό Ισραήλ,και την Ιορδανία και τμήμα τής Συρίας και τού Λιβάνου.

Πώς,λοιπόν,έρχονται τώρα αυτοί και διεκδικούν να τούς αναγνωριστή το δικαίωμα να έχουν κράτος,την στιγμή που οι ίδιοι αρνούνται αυτό το δικαίωμα στούς Εβραίους,που είναι διακριτό έθνος με δική του γλώσσα και θρησκεία;

Προχωρώ:λές ότι " η υπέρμετρη βία που χρησιμοποίησε/ει το Ισραήλ δεν δικαιολογείται με καμία παναγία!!"
Ομως,τό Ισραήλ επί οκτώ χρόνια βομβαρδιζόταν από τίς ρουκέτες τής Χαμάς χωρίς να κάνη τίποτε διότι,όπως έλεγε ο τότε πρωθυπουργός Σαρόν,"restraint is strength"-η αυτοσυγκράτηση είναι δύναμη.Πάνω στην ίδια λογική κινήθηκε αρχικά και ο διάδοχός του ο Ολμέρτ-ώσπου η διογκούμενη οργή τών Ισραηλινών τον υποχρέωσε να εξαπολύση την επιχείρηση Cast Lead.
Διότι όταν κάποιος επί οκτώ χρόνια σε χαστουκίζει χωρίς εσύ να κάνης τίποτε-επειδή θέλεις να δείξης ότι είσαι το "καλό παιδί"-κάποια στιγμή αγανακτείς και αστράφτεις μιά μεγαλειώδη καρπαζιά σ'αυτόν που σε χαστούκιζε και τον στέλνεις απο εκεί που ήρθε.

Συμφωνώ πως "ο άμαχος πληθυσμός υπάρχει και τού πρέπει κάποιος σεβασμός".Ομως όταν οι ένοπλοι τής Χαμάς οχυρώνωνται και κρύβωνται πίσω απ'τούς αμάχους και αναμιγνύωνται μ'αυτούς,όταν κρύβωνται μέσα στά σχολεία και στά νοσοκομεία και στά τζαμιά,πώς θα ξεχωρίσης τον άοπλο από τόν ένοπλο;Η ίδια η Χαμάς δέν σέβεται τόν δικό της άμαχο πληθυσμό-όμως αυτό το αποσιωπάς.Εκτός κι'άν δέν το ήξερες πρίν,οπότε τώρα το έμαθες.

Οπότε πώς θα συμβούλευες εσύ το Ισραήλ να αντιδράση;

Με λουλούδια και χαμόγελα;Προφανώς όχι.

Με τό να βρίσκη τούς τρομοκράτες μεμονωμένα και να τούς εξοντώνη;Μά κι'αυτό το δοκίμασε και ξεσήκωσε την "διεθνή κατακραυγή γιά τίς επιλεκτικές δολοφονίες".

Τότε λοιπόν τί;Να μήν αντιδράση καθόλου;Μήπως δηλαδή οι Ισραηλινοί,επειδή είναι Εβραίοι,δέν έχουν το δικαίωμα να αμύνωνται όταν απειλούνται;

Και ούτε η περίπτωση τής Μέσης Ανατολής είναι ίδια με την περίπτωση τού Κυπριακού και τού Ελληνοτουρκικού προβλήματος.Οπότε δέν ισχύει εδώ τό "κρίνω εξ ιδίων τα αλλότρια".

Θα επανέλθω το μεσημεράκι,γιατί είμαι στο γραφείο και ταυτόχρονα κάνω και δουλειά.
DemetresOpc (12.10.2010)
...

Διάβασα τα άρθρα που παραθέτεις..όσο πιο συγκεντρωμένα μου επιτρέπει το κεφάλι μου..

Σειρά σου τώρα να χάσεις 2 ώρες από την ζωή σου και να δεις το φιλμ..
Θα καταλάβεις πολλά από αυτά που δεν λέω διότι θεωρώ πως δεν χρειάζεται..

Εντελώς εγκυκλοπαιδικά θέλω να μου πεις σε ποιά άλλη χώρα του κόσμου, η εβραϊκή θρησκεία είναι επίσημη θρησκεία του κράτους εκτός του ισραήλ..
Βασικά θέλω να πω πως στην φτωχή ασυμάζευτη κρίση μου(δεν αντιλέγω πως οι αντσιμιτιστές έχουν βάλει το χεράκι τους) ο ισραηλίτης ταυτίζεται με τον ισραηλινό..
Δεν λέω πως δεν κάνω λάθος..δεν γνωρίζω άλλωστε..
Απλά εξηγώ από που προέρχεται η παρεξήγησης..

Τώρα το τι θα συμβούλευα/θα μου άρεσε να κάνει το ισραήλ είναι περίεργο θέμα διότι όσο και να πω τις ιδέες μου πάντα θα ακούγεται πιο λογικό το "να ισσοπεδώσουμε πόλεις" το "να κάψουμε σχολεία" και γενικά "να διμηουργήσουμε μίσος για να χουμε με κάτι να ασχολούμαστε στο μελλόν"!!

Βέβαια υπάρχουν λύσεις..καλή θέληση να υπάρχει..ας πούμε να μπούνε (όπως και έκαναν) στην γάζα..να την αφοπλίσουν, να την παραδώσουν στον ΟΗΕ.
Να ελέγχουν εξονυχιστικά το τι μπαίνει και τι όχι..οπότε κανένα πρόβλημα..

Τώρα αν ακούγεται πιο λογικό το να σκοτώνουμε παιδάκια που παίζουν στην αυλή επειδή δεν μπορούμε να ελέγξουμε μια περιοχή, τότε εγώ πάω πάσο και η λογική μου παέι περίπατο..

όσον αναφορά την υπέρμετρη βία που εγώ αναφέρω και εσύ καλέ μου Αλβέρτο (αυτό δεν είναι ειρωνικό) δεν βλέπεις..τι να πω??

Επειδή δλδ 8 χρόνια άντεχες τις μπουνιές πρέπει τώρα να σακατέψεις έναν ολόκληρο λαό??
και δεν με νοιάζει πόσο ένοχος είναι ή όχι!!
Η βία που ασκείς είναι ασύγκριτη με το μέγεθος και την δύναμη του εχθρού!!

Οι νόμοι και οι συμφωνίες για εποχές πολέμου για κάτι τέτοιες στιγμές ψηφίστηκαν και συμφωνήθηκαν..

Μια διευκρίνηση..
¨οταν είπα να βάλουμε ισραήλ και παλαιστίνη στο ίδιο καλάθι εννοούσα να τους κρίνουμε και τους 2 με τα ίδια μέτρα και τα ίδια σταθμά..
όχι πως ότι είναι ένας είναι και ο άλλος..

Και σε συμβουλεύω να δεις το φιλμ..ίσως να απορίσεις από ποιόν έχει πάρει εντολή ο ισραηλινός στρατιώτης εντολή να χτυπήσει τον τραυτιοφορέα που μεταφέρει έναν νεκρό!!

Υ.Γ. οι απόψεις μου και ο σεβασμός μου δεν έχουν αλλάξει για το άτομό σου καλέ μου Αλβέρτο..

Για να στείλετε σχόλιο πρέπει να έχετε συνδεθεί ως μέλος. Πατήστε εδώ για να συνδεθείτε ή εδώ για να εγγραφείτε.

Επιστροφή στο blog
Συγγραφέας
demetresopc
κάτι θα βρω..
από ΛΕΥΚΩΣΙΑ


Περί Blog
blogs.musicheaven.gr/demetresopc

Υποβρύχιο, που αναδύεται όταν οι περιστάσεις το επιτρέπουν ή το απαιτούν..

Tags

Αλαμπουρνέζικα αλαμπουρνέζικα Διαπιστώσεις Αλαμπουρνεζικα προσωπικα Διαφήμιση Ερωτήσεις Ερωτήσεις.. Ιστορίες Διασκευασμένο Κλεμένο Ιστορίες.. Λίγες λέξεις με εικόνες.. Περι blog ανάγνωσμα Περί κανιβαλισμού προσωπικά Προσωπικά..πολύ προσωπικά.. Σχόλιο σε άλλο Blog



Επίσημοι αναγνώστες (12)
Τα παρακάτω μέλη ενημερώνονται κάθε φορά που ανανεώνεται το blogΓίνε επίσημος αναγνώστης!

Πρόσφατα...
Δημοφιλέστερα...
Αρχείο...


Φιλικά Blogs

Links