Κωνσταντίνος Σακκάς (1984-Σύντομα)
Σε απεργία πείνας απο τις 4/6/2013.
Σε κατάσταση προφυλάκισης απο 4/12/2010 (31 μήνες).
Σε σύγκρουση με το καθεστώς μάλλον απο πάντα.
Δεν θα κουράσω άλλο με το ‘’άνθρωπος’’ Κωνσταντίνος Σακκάς. Δεν υπάρχει λόγος άλλωστε, δεν έχει σημασία για την ιστορία.
Προσωπικά άκουσα για αυτό τον άνθρωπο στις αρχές Ιούνη.
‘’Ένας αναρχικός κάνει απεργία πείνας για να αποφυλακιστεί’’.
-Χέσε μας ρε φίλε, είπα. Θα κάνει καμιά βδομάδα και εντάξει, και γιατί να αποφυλακιστέι; Επειδή είναι αναρχικός, και έχει άλλη ιδεολογία απ’του συστήματος; Σιγά μην τον πούμε και πολιτικό κρατούμενο.
Όσοι δεν ξέρετε την ιστορία θα συμφωνίσετε με την ανωτέρω άποψή μου. (Όσοι την ξέρετε θέλετε να με πετάξετε στα σκυλιά. Μην βιάζεστε το παρόν κείμενο δεν είναι για σας.)
Η ανωτέρω λανθασμένη (πρώτη μου) άποψη για το θέμα προήλθε, πιθανόν, απο τον λανθασμένο τίτλο της είδησης.
‘’Ο αναρχικός τάδε κάνει απεργία πείνας για να αποφυλακιστεί.’’
Σαν να μας λένε ’’ ο βιαστής του τετράχρονου κάνει απεργία πείνας για να αποφυλακιστέι.’’
Απο πότε σε μια δημοκρατική χώρα όταν λένε στις ειδήσεσις για σένα βάζουν πρώτο πρώτο την πολιτική σου ιδεολογία; Μόνο τότε στον εμφύλιο και μέχρι την μεταπολίτευση λέγαν ‘’ο αριστερός’’, ‘’ο κουμμουνιστής’’ κλπ.
Η αμεροληψία του δημοσιογράφου πεθαίνει με την έναρξη του τίτλου. Κι όταν η αμεροληψία του δημοσιογράφου πεθαίνει τότε και η μεροληψία της δικαιοσύνης βρίσκει υποστήριξη στην κοινή γνώμη. End of story.
Οπότε τελικά έγινε και ασχολούμαστε; Γιατί η κοινή γνώμη άρχισε να δίνει σημασία;
Γιατί ο Κωνσταντίνος Σακκάς νίκησε. Η νίκη του είναι προδιαγεγραμμένη. Ξεκάθαρη. Ολοφάνερη.
Βρήκε (ο απίστευτος, πρέπει να του παραδεχτώ) τρόπο να αγγίξει αυτή την σάπια κοινωνία.
Σάπια (στην προκειμένη περίπτωση) απο την βία που γνωρίζει καθημερινά.
Την βία που γνωρίζει απο την τρομοκρατία της Τρέμη, του Στουρνάρα και των λοιπών.
Την τρομοκρατία που γνωρίζει όταν πέρνει το παιδί του στο σχολείο (τρία τετράγωνα δρόμο) και συναντάει δέκα άστεγους να ψωνίζουν το γεύμα τους σαν τις γάτες. Απ ‘τα σκουπίδια.
Απ ‘ την τρομοκρατία που γνωρίζει όταν το παιδί του του λέει ‘’πεινάω μαμα’’.
Απ’ την τρομοκρατία των μπάτσων που γνώρισε στις διαδηλώσεις (τότε που γίνονταν κι’ αυτές).
Απ’ την τρομοκρατία που γνωρίζει απ’ τους κακοποιούς (ντόπιους-ξένους).
Που μπαίνουν νύκτα στο σπίτι σου, λέει, και σε βιάζουν, σε ληστεύουν και σε σκοτώνουν. (τα ίδια σου κάνουν και οι πολιτικοί που ψηφίζεις ρε μαλάκα!! Και το κάνουν σε όλους, όχι σε κάποιους. Όχι στον γείτονα ή σε σένα, σε όλους.)
Απ’ την τρομοκρατία που γνωρίζει επειδή δεν νιώθει ασφάλεια την νύκτα να περπατήσει στα σοκάκια της Αθήνας γιατί είναι γεμάτα ξένους. (Ναί μαλάκα προοδευτικέ και ο ρατσιστής-φασίστας τρομοκρατημένος είναι.)
Γνωρίζει την βία στις αυτοκτονιες που συμβαίνουν δίπλα του ή στην άλλη άκρη της χώρας.
Γνωρίζει την βία καθημερινά και αδιάλυπτα.
Μέσα στο σπίτι, έξω απο το σπίτι. Στην τηλεόραση, στο internet, στην δουλειά, στον απογευματινό καφέ. Παντού. Παντα.
Η Ελλάδα ή καλύτερα οι κοινωνίες των μεγαλουπόλεων ζουν την εποχή της βίας. Είναι εργοστάσια και καταναλωτές βίας.
................................................................................................
Βια.
Περίεργη λέξη. Μικρή, τελειώνει απότομα ενώ σημαίνει τόσα πολλά. Τελειώνει βίαια. Δεν σε αφήνει να την χορτάσεις όταν την λές ή όταν την γράφεις.
..................................................................................................
Μέσα σε όλη αυτή την βία τα πετσιά των ανθρώπων έχουν γίνει σκληρά. Δεν τους αγγίζει τίποτα. Ο άλλος αυτοκτονεί δίπλα σου, στο Σύνταγμα, στο διπλανό σπίτι ή στο διπλανό δωμάτιο και δεν σε αγγίζει. Σε αγγίζει για λίγο ίσως. Όχι για πάντα όπως συνήθιζες.
................
Προσωπικά ο θείος μου αυτοκτόνησε στα εβδομηντα κάτι του, παραπληγικός και μόνος. Αυτοπυροβολήθηκε στο κεφάλι με την αγαπημένη του καραμπίνα, ήταν κυνηγός βλέπεις.
Αυτό έγινε πριν τρία χρόνια. Δεν τον ήξερα παρα μόνο ελάχιστα, τελευταία φορά τον είχα δεί όταν ήμουν δέκα.
Αυτή του την πράξη όμως πάντα θα την θυμάμαι. Πάντα θα με συγκλονίζει.
..................
Τρία χρόνια και κοντά τρείς χιλιάδες αυτοκτονίες και έχω πάθει αναισθησία. Έχουμε πάθει αναισθησία.
Τι τόσο όμορφο και δυνατό λοιπόν καταφερε ο Κωνσταντίνος Σακκάς; Μα ακριβώς αυτό, βρήκε τον τρόπο να μας αγγίξει, όλους.
Έναν τρόπο που θυμίζει ξυράφι να σκίζει αργά αργά την σάρκα. Μέρα με την μέρα.
Βρήκε τον τρόπο να κάνει στριπτίζ στο βασιλιά (στο σύστημα) και να το αφήσει γυμνό. Ένα ρούχο την μέρα του βγάζει.
Παρόλα αυτά εμείς καθόμαστε σαν χάνοι και κοιτάμε σαν να’ μαστε σε παράσταση. Μας συγκινεί το θέαμα (μπράβο και πάλι στον Κωνσταντίνο Σακκά, πρωταγωνιστή-σεναριογράφο-σκηνοθέτη) όμως παραμένουμε ασάλευτοι. Ίσως να μας κρατάει πίσω το ‘’Αναρχικός κάνει απεργία πει....’’.
Αχ αυτό το ‘’Αναρχικός’’.
(Αμα θέλαν οι καναλάρχες επανάσταση θα είχε γίνει απο χρόνια.)
Με ενοχλέι που ο κύριος όγκος συμπαράστασης που δέχεται ο Κωνσταντίνος Σακκάς είναι απο τους συντρόφους του.
Ϊσως να φταίει και το λεξιλόγιο τους όμως, ‘’αλληλεγγύη στον Κωνσταντίνο Σακκά’’ ή ‘’στον αναρχικό Κωνσταντίνο Σακκά’’
Γράψε ρε μαλάκα αναρχικέ ένα
‘’Τα ‘ μαθες;
Το σύνταγμα καταργήθηκε’’ ή
‘’το σύνταγμα φεύγει η επανάσταση έρχεται’’
Τι σημαίνει ‘’αλληλεγγύη’’ ρε σεις;
Πολλοί δεν ξέρουν την λέξη, κι ακόμα περισσότεροι δεν ξέρουν την έννοια..
Πάμε στα γεγονότα όμως,
Ο Κωνσταντίνος Σακκάς είναι προφυλακισμένος 31 μήνες, κατηγορούμενος για το ίδιο αδίκημα 2 φορές.
Το ανώτατο όριο είναι 18 μήνες. Όμως έγινε κι αυτό
‘’ Ο Κώστας Σακκάς προφυλακίστηκε στις 4.12.2010, ενώ το ανώτατο όριο της προφυλάκισής του (18 μήνες) συμπληρώθηκε προτού η δίκη του να έχει ξεκινήσει. Δύο μήνες πριν από τη συμπλήρωση του 18μήνου, ασκήθηκε σε βάρος του νέα ποινική δίωξη για συναφή αδικήματα σε υπόθεση που αφορά την οργάνωση «ΣΠΦ» και προφυλακίστηκε εκ νέου. Αν και ο ανώτατος χρόνος της δεύτερης προσωρινής κράτησής του δεν μπορεί να υπερβαίνει τους 12 μήνες, όταν συμπληρώθηκε το χρονικό διάστημα, το Συμβούλιο Εφετών αποφάσισε την παράταση για ακόμα έξι μήνες.’’
Αντιγράφω από εδώ http://news247.gr/eidiseis/koinonia/apergia_peinas_ksekina_o_kwstas_sakkas_vrisketai_2_5_xronia_sth_fylakh_xwris_na_exei_dikastei.2279808.html
Το ανώτατο όριο καθορίζεται ίδιο για όλα τα αδικήματα.
Το αν συμφωνούμε με αυτό τον νόμο ή όχι είναι άσχετο.
Είναι νόμος του Συντάγματος, είναι ανθρώπινο δικαίωμα (ρε χιμπατζή φασίστα)
Και όπως αφήνεις ελεύθερο τον παιδόφιλο, τον καταχραστή, τον δολοφόνο εε άσε και τον παράνομο οπλακάτοχο. Και τον, κατά τις Αρχές, ύποπτο για συμμετοχή σε τρομοκρατική οργάνωση.
Τέλος με τα νομικά, πάμε στα ηθικά.
Παράνομη οπλοκατοχή: Μέχρι και βουλευτές έχουν πέσει σε αυτό το παράπτωμα.
Τρομοκρατική οργάνωση: ομάδα ατόμων που με την χρήση βίας τρομοκατούν (εκφοβίζουν) το κοινό για προσωπικό ή ιδεολογικό όφελος. (ελάτε τώρα, και σε σας θυμίζει λίγο την κυβέρνηση).
.......................................................................................................
Τυχαίο παράδειγμα (από τα άπειρα) για να δείξω πως έχουμε συνηθίσει σε πράγματα που δεν θα έπρεπε.
Δημήτρης Μελισσανίδης.
Κατηγορείται από το 2003 για λαθρεμπόριο καυσίμων. Η δίκη του, αναβάλλεται από τότε.
Δεν είναι προφυλακισμένος οπότε δεν βιάζεται και πολύ για να γίνει η δίκη. Συνεχίζει τις εμπορικές του δραστηριότητες, την προσωπική του ζωή και έχει γενικά την ελευθερία του.
Ταυτόχρονα απειλεί δημοσιογράφο (στο πρόσφατο παρελθόν) πως θα τινάξει στον αέρα τον ίδιο και την οικογενειά του, προφανώς και δεν εννοεί πως θα τους αγοράσει τραμπολίνο.
Σε ένα πάραλληλο σύμπαν ο Δημήτρης Μελισσανίδης είναι προφυλακισμένος απο το 2003 και ανανεώθηκε η προφυλάκιση του για τις απειλές του προς τον δημοσιογράφο.
Σε αυτό το σύμπαν όμως, για τις απειλές του Δημήτρη Μελισσανίδη προς τον δημοσιογράφο και την οικογένεια του ο κύριος Βορίδης (Κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΝΔ) δήλωσε μέσα στην βουλή πως είναι ‘’πλημέλλημα της πλάκας’’
.................................................................................
Σίγουρα αντιλαμβανόμαστε όλοι τα δύο μέτρα και τα δύο σταθμά σε αυτές τις δύο περιπτώσεις.
Το ερώτημα έιναι γιατί τα αποδεχόμαστε;
Το ερώτημα είναι γιατί να μην είναι αρκετό να πούμε ότι ένας άνθρωπος είναι 31 μήνες προφυλακισμένος και αυτό είναι παράνομο γιατι το ανώτατο όριο που καθορίζει το σύνταγμα είναι οι 18 μήνες. (άντε οι 30)
Το ερώτημα είναι γιατί να πρέπει να εξηγήσουμε αν είναι αναρχικός, αν φταίει ή δεν φταίει;
Το ερώτημα είναι γιατί η κατάργηση του συντάγματος να μην είναι αρκετή;
.........................................................................................................
Κωνσταντίνος Σακκάς, ωραίο όνομα για επανάσταση.
Δεν ξέρω το τέλος της ιστορίας, αλλά θεωρώ πως ένας άνθρωπος που πιέζεται απ’ το σύστημα, αδικείται απο τη δικαιοσύνη και υφίσταται την συμπαράσταση των ‘’δικών του’’, δεν έχει πολλές επιλογές παρα μόνο όπως φώναξε και ο ίδιος ‘’Μέχρι την νίκη. Μέχρι το τέλος.’’
Αυτό που με στεναχωρεί είναι ότι εμείς οι υπόλοιποι περιμένουμε.
Ακόμα και αν ξεσηκωθούμε μετά το τέλος του Κωνσταντίνου Σακκά, θα είναι αργά για εμας.
Γιατί να πρέπει να τελειώσει η ιστορία για να ξεσηκωθούμε;
Τι περιμένουμε ρε μαλάκες; Αφού τιποτα δεν μας ανήκει πια.
Τις ζωές μας, τις γάμησαν.
Το σύνταγμα, το σοδόμισαν.
Την δικαιοσύνη, την αγόρασαν.
Την ελευθυρία μας, την πούλησαν.
Τι φοβόμαστε πως θα χάσουμε;
Ποσο αξίζει η ζωή που έχεις, μπροστά στη ζωή που έχασες;
Γειά σας..
Υ.Γ. στείλε μου αν θέλεις λίγη
μόνο λίγη τόση δα δικαιοσύνη και για 'μένα
7 σχόλια - Στείλε ΣχόλιοΑλαμπουρνέζικα αλαμπουρνέζικα Διαπιστώσεις Αλαμπουρνεζικα προσωπικα Διαφήμιση Ερωτήσεις Ερωτήσεις.. Ιστορίες Διασκευασμένο Κλεμένο Ιστορίες.. Λίγες λέξεις με εικόνες.. Περι blog ανάγνωσμα Περί κανιβαλισμού προσωπικά Προσωπικά..πολύ προσωπικά.. Σχόλιο σε άλλο Blog