Μουσικό Ονειροδρόμιο...
Η ζωή είναι ο δισταγμός μεταξύ ενός ! και ενός ; Στην αμφιβολία, υπάρχει και η .
24 Ιανουαρίου 2014, 09:56
Θέμα προτεραιοτήτων....
ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ  

Είναι όμορφο να σε συντροφεύει στα ταξίδια σου η καρδιά ,ακόμα πιο όμορφες όμως γίνονται οι διαδρομες όταν παρέα μας έχουμε και τον ΝΟΥ !Και οι τρεις μαζί κάνουμε τα απλά ΜΑΓΙΚΑ τα άχρωμα ΠΙΟ ΦΩΤΕΙΝΑ μπαίνουμε σε απίστευτες πίστες, στροβιλίζοντας σε μελωδίες που μόνο η καρδιά ξέρει να γράφει !Ο νους φροντίζει να κρατάει την μνήμη καθαρή και να γεμίζει αυτή με ό,τι όμορφο συναντήσουμε έχοντας την επιμέλεια όλων αυτών γιατί ως γνωστόν η καρδιά χάνει τον μπούσουλα .....

Στον νου αρέσει η τάξη ,,,στην καρδιά η αταξία δίνουν τα χέρια και συγχρονίζονται !

Κοίτα πόσο δυνατά χτυπάω λέει η καρδιά ,,,, μην ανησυχείς καλή μου μια απλή ταχυπαλμία είναι... την ηρεμεί ο νους !

Πάμε να κοιμηθούμε !

78 σχόλια

Orfeus (24.01.2014)
Κάθε φορά όμως που αγαπιούνται δύο άνθρωποι, γεννιέται το Σύμπαν και ως γνωστόν στο Σύμπαν επικρατεί Αρμονία και Τάξη! (προς το παρόν πάω να φτιάξω καφέ στην αταξία της κουζίνας μου!) 
sillia (24.01.2014)
Σωστά τα λες Ορφέα μου!
Εμείς είμαστε εκείνοι που διαταράσσουμε αυτήν την αρμονία !
Άμε που έλεγε και η γιαγιά μου στην αταξία της κουζίνας σου κι αν κάτι νοιώσεις δεν είναι ρίχτερ ....κάποιος κάποια κάποιοι αποσυντονίζουν κομμάτι του σύμπαντος :) Ευτυχώς όχι ολόκληρο :)
Φιλάκια ...
sven (24.01.2014)

Τα αισθήματα αγάπης δεν χρειάζεται να είναι -και δεν είναι πάντα- κατακλυσμιαία για να ονομασθούν αγάπη. Η αγάπη είναι πάντα αποτέλεσμα της ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ εικόνας του Άλλου που εμφανίζεται μόνο αργά, σταθερά και μέσα από «έντιμη» και αμφίδρομη αλληλεπίδραση.
 
Συχνά, συγχέουμε την αγάπη με τον έρωτα στον οποίο η λογική βραχυκυκλώνεται από όλα τα υπέροχα -αλλά φαντασιακά- χαρακτηριστικά που υποσυνείδητα αποδίδουμε στον Άλλον επειδή τα έχουμε ανάγκη και ΟΧΙ επειδή ο Άλλος τα διαθέτει…
 
Με άλλα λόγια, στην πραγματικότητα είμαστε ερωτευμένοι με το άτομο που υποσυνείδητα θα θέλαμε να έχουμε, ενώ αγαπάμε αυτόν που ήδη έχουμε...
 
Πιστεύω, λοιπόν, πως όταν, ταυτόχρονα με τα όσα νιώθουμε, έχουμε πρόσβαση ΚΑΙ στο ΝΟΥ -δηλαδή στη λογική, με την έννοια να μπορούμε να βλέπουμε τον Πραγματικό Άλλο και όχι για να ελέγχουμε τα συναισθήματά μας- τότε ΑΓΑΠΑΜΕ «αληθινά»…
 
Τι σημαίνει, όμως, αγαπάω αληθινά; Πιστεύω πως ακόμα και η αγάπη ΔΕΝ είναι ελεύθερη. Η αγάπη δεν είναι ούτε δικαίωμα ούτε υποχρέωση. Αυτός που αγαπάει περισσότερο βρίσκεται πάντα σε μειονεκτική θέση. Στις «μοντέρνες» κοινωνίες που ζούμε, και όσον αφορά στις συναισθηματικές μας σχέσεις, τίποτα δεν μπορεί να μας προστατέψει από το να γίνουμε μπαλάκι στα χέρια ενός συναισθηματικά «επιπόλαιου» ατόμου ή κάποιου που δεν μας αγαπά αρκετά, εκτός και αν ο «ισχυρότερος» διαθέτει μια πολύ συγκροτημένη ηθική που του δίνει τη δυνατότητα να μπορεί να διαχειρίζεται μια τέτοια ΕΥΘΥΝΗ…
 
Μέσα από αυτήν την οπτική, αληθινή αγάπη -το «αληθινή» χωρίς εισαγωγικά- υπάρχει -αν υπάρχει- ΜΟΝΟ ανάμεσα σε ΙΣΟΤΙΜΑ άτομα και μέσα σε μια ΙΣΟΤΙΜΗ και ΑΜΟΙΒΑΙΑ σχέση…
sillia (24.01.2014)
Kοίτα..... τώρα θα συμφωνήσω μαζί σου sven χωρίς να αφαιρέσω ούτε λέξη απ'όσα κατέθεσες !
Μήπως ξέρεις πόσοι άνθρωποι ζούνε σε μια λανθάνουσα κατάσταση ....έχουν αναπαυτεί μέσα στην αγκαλιά της και πολύ λίγο τους ενδιαφέρει πως λέγεται αυτό που νοιώθουν ....έχουν μάθει και τις λεξούλες ουτε καν στον κόπο να βρουν κάτι  που να είναι δημιούργημα τους ....κι έτσι περνάει ο καιρός !
Σ'αγαπώ σε θέλω είμαι ερωτευμένος μαζί σου οοο πόσο μου λείπεις  χωρίς εσένα είμαι νεκρός .....κοι άλλα τόσα όμορφα και ελκυστικά ...έτσι για να μην μας πνίξει η σιωπή !
Υπάρχουν εξαιρέσεις ναι......
Δεν μαθαίνετε η αγάπη τρόπους μαθαίνουμε να την διατηρούμε σε κάποιο επίπεδο και για όσο περισσότερο γίνεται ...ζωντανή !!!!!
Μα σωστά θα ρωτήσουν κάποιοι .... η αληθινή αγάπη πεθαίνει ???
Οχι μαραίνεται αρρωσταίνει και γέρνει...αποσύρεται στην πιο σκοτεινή πλευρά της ......ΠΟΤΕ δεν παιθαίνει !!!
Orfeus (24.01.2014)
Δεν συμφωνώ στο “χωρίς εσένα είμαι νεκρός”. Δεν είναι ούτε “όμορφο”, ούτε “ελκυστικό”. Είναι άκρως εγωιστικό. Τι θα πει “χωρίς εσένα είμαι νεκρός”; Ποτέ δεν αφήνουμε κάποιον όταν περνάμε καλά μαζί του και ποτέ δεν πάμε κάπου αλλού για να περνάμε χειρότερα. Για να μην είναι λοιπόν μαζί σου, σημαίνει ότι δεν ήταν καλά μαζί σου και ασφαλώς είναι καλά εκεί που πήγε/βρίσκεται μετά από σένα. Άρα τι να τον/την κάνεις μαζί σου; Για να είσαι καλά εσύ; Και ο άλλος; Να μην είναι καλά ο άλλος; Ε δεν είναι αγάπη αυτό. 
sven (24.01.2014)

Με ευκαιρία τα σχόλια που γράφηκαν, θα ήθελα να αναφερθώ και σε μία άλλη σημαντική -ίσως τη σημαντικότερη- διάσταση της αγάπης. Η αγάπη δεν είναι απλά ένα αίσθημα αλλά μια στάση ή προσανατολισμός ζωής, μια στάση απέναντι στον Άνθρωπο και στους Άλλους γενικώς και όχι μόνον απέναντι σε Έναν, όπως έλεγε και ο Fromm.
 
Ερμηνεύοντας την έννοια αυτή, η αγάπη προς ένα μόνο άτομο είναι στην ουσία αγάπη προς τον ίδιο μας τον εαυτό. Για να πούμε, λοιπόν, πως κάποιος διαθέτει την ικανότητα να αγαπάει αληθινά, θα πρέπει να καταφέρει να υπερβεί το ναρκισσισμό του και να μπορεί να νιώθει αγάπη προς τον περίγυρό του, να έχει, δηλαδή, μια εκ προοιμίου θετική και αλληλέγγυα στάση προς κάθε ανθρώπινο πλάσμα…
 
Αν επεκτείνουμε ακόμα περισσότερο το παραπάνω σκεπτικό, τότε μπορούμε να πούμε πως για να μπορεί κάποιος να εξακολουθεί να αγαπά τον Άλλον -ακόμα και όταν έχει πάψει ο ίδιος να αγαπιέται από αυτόν- αλλά και για να μπορεί να χαίρεται με τη χαρά του Άλλου -όπως λέει ο Ορφέας- προϋποθέτει να αγαπά πραγματικά τον Εαυτό του. Με την έννοια αυτή, η ικανότητα να μπορούμε να αγαπάμε αυθεντικά Άλλους προϋποθέτει την  αγάπη προς τον ίδιο τον εαυτό, πράγμα πολύ διαφορετικό από τον εγωισμό…
sillia (24.01.2014)
Κάτι μου συμβαίνει ....ΣΥΜΦΩΝΩ !!
Το νεκρός λέγεται Ορφέα ...μισός/η λίγος/η δεν υπάρχωωωωωωωωωωωωω ...αρα?
Orfeus (24.01.2014)
Το ίδιο είναι. Μην παίζουμε με τις λέξεις. "χωρίς εσένα είμαι μισός" ή "χωρίς εσένα δεν υπάρχω" Μα τι να κάνω χρυσή μου; Να έρθω για να υπάρχεις εσύ και να πάψω να υπάρχω εγώ;  
freddieKrueger (24.01.2014)
Η Καρδιά είναι ταξιδευτής και ο Νούς ένα γυάλινο σπιτάκι που της προσφέρει καταφύγιο όταν πληγώνεται στις περιπλανήσεις της...εκεί κρύβεται...πίσω από έναν ευθραυστο χώρο λογικής,που απ το γυαλί της μπορεί να δει μόνο όποιος κοιτά με τη ματιά της καρδιάς...με το βλέμμα του ταξιδευτή...
sillia (25.01.2014)
Καλημέρα παιδιά ......Kαλημέρα Χρήστο μου :) Με τον ταξιδευτή θέλω να είμαι κολλητάρι και να του την φέρνω του νου κάπου κάπου έτσι για να έχει ενδιαφέρον το παιχνίδι !Συμφωνείς?
φιλάκια
freddieKrueger (25.01.2014)
Καλημέρα Αναστασία μου!Να του την φέρνουμε του νου που και που φυσικά...καρδιά και νους κρυφτούλι...
sven (25.01.2014)

@ Σίλλια,

ξέρεις τι λέει ο Μποντλέρ στα "Άνθη του κακού";

“Μα αληθινοί ταξιδευτές εκείνοι είναι που φεύγουν
μονάχα για να φύγουνε, καρδιές λαφρές καθώς
μπαλόνια, το μοιραίο τους ποτέ δεν τ΄αποφεύγουν
χωρίς να ξέρουν το γιατί, πάντοτε λένε: Εμπρός!”


ΥΓ. Ποιος είναι, λοιπόν, ο αληθινός ταξιδευτής; Η καρδιά, ο έρωτας ή η αγάπη;

Αυτοί οι στίχοι του Μποντλέρ με παραπέμπουν άμεσα στους στίχους του Ν. Παπάζογλου στον "Αύγουστο"

"...θα πάω κι ας μου βγει και σε κακό..."
Orfeus (25.01.2014)
...άμε παλικάρι μου! Άμε... και να περνάς όμορφα!  
Hastaroth (25.01.2014)
Καί τί γίνεται όταν ο νούς συμβουλεύει την καρδιά (που χτυπάει δυνατά) να πάη να κοιταχτή σε καρδιολόγο;
Πάλι καλά που δέν εφαρμόζεται τελικώς το 25ευρω ανά επίσκεψη στά εξωτερικά ιατρεία δηλαδή....
ΥΓ.Πάω να βάλω τάξη στην αταξία τού στομαχιού μου...
margot (25.01.2014)
Όταν η Καρδιά, όμως, χτυπάει αληθινά - πραγματικά αληθινά - όταν ερωτεύεται και δίνεται ολοκληρωτικά στον Έναν, είτε αυτός είναι κοντά είτε μακριά, τότε ο Νους, η λογική, όπως θέλετε πείτε το, είναι ανίκανα να δώσουν συμβουλές. Τότε, όσο και να φωνάζουν, η Καρδιά ακολουθεί δικό της δρόμο, ακόμη κι αν ξέρει ότι είναι γεμάτος κοφτερές πέτρες και φωτιές που θα την κάνουν κομμάτια...  
Orfeus (25.01.2014)
Συμφωνώ Μάγδα! Δεν ήμουν ποτέ με το μέρος του Νου! Τι νόημα θα είχε άλλωστε το "ταξίδι" με όλα τα "πρόσεχε" και τα "πρέπει" του Νου; Δεν θα ήταν καν "Ταξίδι".  
sillia (26.01.2014)
Kαλημέρα γλυκειά σε όλους !
Όταν η καρδιά στο ζητάει και συμμαχείς μαζί της ο Νους πάει περίπατο σφυρίζοντας αδιάφορα ....με τον τρόπο του συνενεί στο μεγαλείο της αγάπης και του έρωτα !
Και βέβαια μιλάμε για δυνατά συναισθήματα μεγάλες ταχυπαλμίες κι όχι χλιαρες καταστάσεις του στυλ ......άντε να την βρούμε !
Ας μην γελιόμαστε η καρδιά προστάζει και όλα εναρμονίζονται στον ρυθμό της !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sillia (26.01.2014)
Sven ....Ετσι
Σωστός ο Μπαντλέρ  
Θα παω και ας μου βγει και σε κακό !
Κι ας είναι η φωτιά του να με κάψει λέει ο Βασίλης !
Τι νόημα θα είχε άλλωστε αν ήταν αλλιώς?
Οι μεγάλες ΜΑΧΕΣ είναι αυτές που φέρνουν τις μεγάλες ΝΙΚΕΣ !!!!!!!!!!!
freddieKrueger (26.01.2014)
Η καρδιά κυβερνά,αλλά ο νους θα πρεπε να μπαίνει που και που φράγμα όταν αυτά που νοιώθει η καρδιά,ναι μεν αληθινά,αλλά δίχως ανταπόκριση από την άλλη πλευρά η οποία το μόνο που μπορεί να θέλησε είναι ακριβως αυτο το...''αντε να τη βρούμε''...
sillia (26.01.2014)
Ναι Χρήστο ....έχεις δίκιο !Δεν αφηνόμαστε σε αυτήν τη περίπτωση! Εννοείται εδω παρεμβαίνει η λογική και φρενάρει την καρδιά που μπορεί να μεν  να θέλει αλλά ο νους την προφυλλάσει απο την επερχόμενη μεγάλη ήττα της ! Γιατί ο νους οφείλει να βλέπει λίγο πιο μακρυά στον χρόνο !
sillia (26.01.2014)
Αλλο την πέφτω στην μάχη και όπου με βγάλει ......και άλλο παω  σαν σφαχτάρι στον σφαγέα μου με σκυμένο κεφάλι!
freddieKrueger (26.01.2014)
Την πιο γλυκιά μου καλημέρα Αναστασία μου!:-)
Συμφωνώ με τα πιο πάνω,αλλά εκτός αυτού αν η άλλη μεριά δεν θέλει κι εμείς θέλουμε παραβιάζουμε στην ουσία και την ελευθερία της είτε με άμεσο είτε με έμμεσο τρόπο!
Όταν δίνουμε μια μάχη είναι μεσα στο πρόγραμμα και η ήττα.Να φάμε τα μούτρα μας δηλαδή.Όταν όμως η άλλη πλευρά μας εξηγεί πως δεν συμμερίζεται τα συναισθήματά μας καλό είναι για το καλό όλων να κάνουμε πίσω.
Τα χει αυτά ο έρωτας κι ο πόλεμος...χαχα
Και δεν εξαιρείται κανείς μας από αυτό τον κανόνα!...
Όταν χάνουμε τη μάχη ας το κάνουμε με ψηλά το κεφάλι,με αξιοπρέπεια να αποχωρούμε και να προχωρούμε μπροστά γιατί...το ότι μια μάχη χάθηκε δεν σημαίνει ότι χάθηκε κι ο...πόλεμος!!:-)
 
margot (26.01.2014)
Αναστασία μου, αυτό που συνειδητοποίησα με τον καιρό είναι πως όταν είναι Αληθινό, πραγματικά Αληθινό αυτό που νιώθει η Καρδιά, όταν ο Ένας σε ολοκληρώνει, γίνεται καθρέφτης σου,όταν ο Ένας σε κάνει να εκτιμήσεις τον Εαυτό σου, σε βοηθά να γίνεσαι καλύτερος, σου δίνει δύναμη, σου δείχνει αλήθειες - πικρές και σκληρές καμιά φορά- ΄όταν είναι Εκείνος που μαζί του μοιράζεσαι όμορφα και άσχημα,  όταν Αγαπήσεις τα πάντα σε Εκείνον - από τα χάδια μέχρι τις μαχαιριές του- τότε δεν έχει καμιά θέση ο Νους. Η Καρδιά δεν κλείνει ότι κι αν κάνει ο Νους. Όσο κι αν της φωνάζει, όσο κι αν προβάλλει τα άσχημα, η ζυγαριά πάντα γέρνει προς την Καρδιά, ακόμη κι αν δεν έχει καμιά Ελπίδα, ακόμη κι αν Εκείνος ήθελε μόνο να "τη βρει", γιατί ακόμη και μέσα από αυτό Εκείνη ξέρει τι κέρδισε. Και περισσότερο συμβαίνει αυτό, όταν η Καρδιά αισθάνεται το Αληθινό και το Απόλυτο για πρώτη φορά.... και το συνειδητοποιεί τόσο στην Παρουσία όσο και στην Απουσία Εκείνου.
sillia (26.01.2014)
Ετσι είναι Μάγδα μου !Παιδιά , προσωπικά πιστεύω .. ότι όποια έκβαση κι αν έχει ο αγώνας το σημαντικό είναι ότι δεν έμεινες απλός θεατής !Υπάρχουν άνθρωποι που τελειώνουν την ζωή τους χωρίς να έχουν νοιώσει το μεγαλείο της αγάπης του ερωτα το μοίρασμα αυτό της ευτυχίας όσο κι αν κρατησε αυτή!
Κι απο το να μην νοιώσω και να παω "άκλαφτη" προτιμώ να μπλαντάξω στο κλάμα !
Δεν ξέρω πως σας ακούγεται αυτό αλλά .....ναι το προτιμώ !Και ας κρατήσει μια στιγμή......μια στιγμή που θα κρατήσει μια ζωή !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ξανθοπουλέικο δείχνει ....
Είπαμε όμως. Αυτό που θέλουμε είναι μια γεμάτη πλούσια σε συναίσθημα ζωή....πλούσια σε έρωτα ζωή...
Τώρα αν όλος αυτός ο πλούτος χωρέσει σε μια στιγμή καλως τον !!!!!!!!
sillia (26.01.2014)
Χρήστο μιλάς για έναν μονόπλευρο έρωτα !Αγαπάω αλλά δεν....
Εννοείται ότι ξεκαρφώνομαι προχωράω και με αξιοπρέπεια αποχωρώ !
Σε οποιαδήποτε περίπτωση που δεν έρθει ο έρωτας αυτό το μεγάλο το μοναδικό το το το...... συνεχίζουμε την ζωή μας και δεν φοράμε την μανδύλα της λυπητερής !!
Υπάρχουν τόσα άλλα στο μενου της ζωής μας αν υπάρχουν γιατί για τον καθένα μας εξαρτάται και απο τις επιλογές του ...
Εδω όμως μιλάμε για τον νου και την καρδιά και πως αυτός κι αυτή μπορουν να εναρμονιστούν για να κανουν το ταξίδι μας ευχάριστο !
Αν δεν τα βρουν ........
Orfeus (26.01.2014)
Ε αφού το είπαμε: "Θα πάω κι ας μου βγει και σε κακό". Τελεία και παύλα!!! 
sillia (26.01.2014)
ΕΕΕ ...καλά μην βαράς καλέ :PPP
freddieKrueger (26.01.2014)
Αναστασία μου μιλάω πράγματι για τον μονόπλευρο έρωτα.
Δεν απαξιώνω το να διεκδικείς κάποιον No matter what.
Απλά κάποιες θα πρέπει να μάθουν να αναγνωρίζουν που πρέπει να σταματήσουν.
Γιατί από αυτο το σημείο κι έπειτα δε λέγεται έρωτας,ούτε αγάπη.Λέγεται πληγωμένος εγωισμός κι αρρωστημένος εγωκεντρισμός.Λέγεται καταπάτηση των ελευθεριών του συναθρώπου μας.
Θα κλείσω με το εξης ρητο-το είχα διαβάσει αναρτημένο κάπου και μου κανε εντυπωση:
Θεε μου δώσε μου τη δύναμη να αλλάξω αυτά που μπορούν ν αλλάξουν
το κουράγιο να αποδεχτώ αυτά που δεν αλλάζουν
μα κυρίως ΤΗ ΣΟΦΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ.
Orfeus (27.01.2014)
Μα Χρήστο, αυτό δεν γίνεται! Δεν γίνεται να έχουμε τη ΣΟΦΙΑ, διότι πολύ απλά, εάν την είχαμε, θα ήταν ΟΛΑ διαφορετικά. ΟΛΑ ΛΕΜΕ! Διότι εάν ξέραμε τι μπορεί να αλλάξει και τι όχι, τότε θα ξέραμε Πού να ερωτευθούμε και πού όχι. Άρα; Άρα... ανία, πλήξη, βαρεμάρα και δεν συμμαζεύεται. Μα θα μας καταστρέψει το "ταξίδι". Δεν το αντιλαμβάνεσαι; Όχι ρε συ Θεέ. Μην κάνεις το λάθος να μου στείλεις τη ΣΟΦΙΑ εδώ κάτω, να ξέρεις θα την πνίξω. Άσε με να ψάχνω καλύτερα... Άσε με να ψάχνω που σου λέω... 
freddieKrueger (27.01.2014)
Άλλο πράγμα διεκδικώ κάποιον με αξιοπρέπεια κι επιμένω με τρόπο ευγενή και ειλικρινή,διαβάζοντας πάντα τις προθέσεις του,άλλο παρενοχλώ Ορφέα μου.
Φαντάσου να είχες τώρα μια τύπισσα να σου λέει συνέχεια ''σε θέλω,σε γουστάρω, σ αγαπάω,κτλ'' κι εσύ στην αρχή να της εξηγείς ευγενικά.Μετά απο λιγο πάλι τα ίδια,ξανά και ξανά.Αυτό δλδ εσύ το θεωρείς ωραίο?
Ασε που ουτε απ η αλλη πλευρα σημαινει πως οντως νοιωθει κατι για σενα να πεις παει στον κορακα και να θαυμασεις την επιμονη της.Υπαρχουν μερικοι ανθρωποι αρρωστημενα εγωιστες που δεν αποδεχονται την απορριψη.Δεν σκεφτονται τον ερωτα την αγαπη την ευγενη διεκδικηση.Αδυνατουν να δουν περα απ τον εαυτουλη τους.
Παντα λενε ''μα,πως αφου ΕΓΩ το θελω τον αγαπω κτλ''.
Στο βωμο του να κατακτησουν αυτο που θελουν για να ταισουν τον τερατομορφο εγωισμο τους θα θυσιαζαν τα παντα.
Γι αυτο σ αυτους αξιζει ενα μεγαλο Χου...
Αυτα Ορφεα μου!
sven (27.01.2014)
Μήπως γράφεις σε λάθος ποστ;;; Που κολλάνε όλα αυτά με το αρχικό θέμα;;;

Ή μήπως σε κάτι άλλο αποσκοπείς, όπως σαφέστατα φαίνεται........;;;
Orfeus (27.01.2014)
Χρήστο δεν κατάλαβα σε τι αναφέρεσαι... 
sillia (28.01.2014)
Kαλημέρα παιδιά !
Ο Χρήστος με λόγια απλά μας μιλάει για ένα δυνατό αίσθημα που θέλει να λέγεται αγάπη που όμως δεν γίνεται αποδεκτό απο την άλλη πλευρά και όλο αυτό δημιουργει μια κατάσταση ενοχλητική!
Το θέμα μας βέβαι δεν είναι αυτό ....είναι η αγάπη και ο νους που κάποιες φορές βρίσκονται σε αντίθετα στρατόπαιδα και με άλλα συνθήματα το καθένα, Αλλά μιας και το κατέθεσε ας το αγγίξουμε λίγο!
Η αγάπη η αληθινή αγάπη η υγιής αγάπη δεν ενοχλεί ποτέ ! Το αντίθετο θα έλεγα ,,,,, ακόμα κι αν περπατάει μόνη της και όχι χέρι χέρι !
Η αγάπη δεν σφίγγει δεν πνίγει δεν φορτώνεται σε ζυγός στην πλάτη κανενός! Αν στο τραγούδι της είναι μόνη ποτέ δεν φαλτσάρει ..
Στο όνομα της αγάπης έχουν συμβεί πολλά παρατράγουδα ...όμως αυτό είναι ένα άλλο κεφάλαιο που δεν έχει νόημα στο παρον ποστ να το ανοίξουμε γιατί στο τέλος θα χρειαστούμε και τον ψυχιίατρό μας!Το ελαφρύνω λίγο χωρίς αυτό να σημαίνει οτι δεν γνωρίζω πόσο σοβαρό γίνεται το θέμα όταν ένα δυνατό συναίσθημα μεταλλάσεται σε αρρωστημένο πάθος. Συναίσθημα που δεν το ονομάζω αγάπη δεν πρόλαβε ίσως .....γιατί ΑΥΤΗ ξέρει να χάνει με αξιοπρέπεια ...μαζεύει τα κομμάτια της και αποσύρεται όταν ξέρει ότι δεν είναι αρεστή δεν γίνεται αποδεκτή ! Όταν δεν αρέσει το τραγούδι της τα μαζεύει και με αξιοπρεπή υπόκλιση κατεβαίνει απο την σκηνή! ! !
Orfeus (28.01.2014)
Και τι γίνεται όταν το κοινό ζητάει encore και δεν αφήνει τον καλλιτέχνη να κατεβεί από τη σκηνή; :p
sillia (28.01.2014)
χαχαχα,,,,ακόμα κι έτσι την κάνουμε με ελαφρά απ'την στιγμή που ο ακροατής που εμας ενδιαφέρει είναι σε φάση ...πέρα βρέχει !!!!
κιςςςς
Orfeus (28.01.2014)
Χμμμ... Πρέπει να βάλουμε καλά στο μυαλό μας, ότι μάλλον βρισκόμαστε στη σκηνή παίζοντας support για τον επόμενο που θα παίξει support για τον μεθεπόμενο κ.ο.κ. Είναι όμως βέβαιο, ότι αυτό που ενδιαφέρει, είναι -support με το support- να βελτιωνόμαστε μέχρι να γίνουμε η φίρμα που θα βγει τελευταία!!! Χαχαχαχα... έγραψα ...πάλι!!! 
sillia (28.01.2014)
Μια χαρά τα κατάφερες χαχχαχχααα .... Το άπλωσες πολύ με το support to support υπομονή θέλει και επιμονή και βέβαια να το έχει κάποιος για να γίνει πρώτο όνομα ..... αλλιώς μένει στην ίδια κατηγορία :PPPP
sven (28.01.2014)

Το πάθος που διώκεται                                                                                 δεν πάει να επιδιώκετε,                                                                                 εσείς θα βγείτε λάθος.                                                                                   Στο βάθος το ζηλεύουμε                                                                             αυτό που ρεζιλεύουμε                                                                                 και μάρτυράς μου ο Άθως…

Λίνα Νικολακοπούλου
sillia (28.01.2014)
Σαν θεωρία εχει μια προσωπικότητα ...λείπει κάτι ?Δεν μου κάθεται σωστά!΄Στο βάθος το ζηλεύουμε αυτό που ρεζιλεύουμε απλά της έκατσε σαν ριμα σε στιχο?
Δεν το παιζω χαζή ίσως και να είμαι σε τόσο έντεχνα ! χαχαχαχαχαα
Orfeus (28.01.2014)
Ο Έρωτας θέλει ταχύτητα και η Αγάπη χρόνο! 
sillia (28.01.2014)
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Yποκλίνομαι !:)
sillia (28.01.2014)
Ανιμίστα έτσι είναι !
Με τα μάτια της αγάπης όλα δείχνουν τόσο μα τόσο όμορφα !
sven (28.01.2014)
Σίλλια,
 
θα πω πως εγώ καταλαβαίνω/ερμηνεύω τους στίχους αυτούς που τους βρίσκω πολύ έξυπνους, εύστοχους και βαθυστόχαστους…
 
Ορισμένες διευκρινίσεις αρχικά. Ζηλεύω σημαίνει «Θα ήθελα κι εγώ να έχω αυτό που έχει κάποιος άλλος», ενώ φθονώ σημαίνει «Αν δεν μπορώ να έχω αυτό που έχει κάποιος άλλος, τότε δεν θέλω να το έχει ούτε και αυτός»… Ο φθόνος, λοιπόν, είναι πολύ πιο «αρχέγονο» αίσθημα και σημαίνει πως αυτός που το νιώθει συχνά είναι άτομο με σοβαρά κενά στη δομή της προσωπικότητάς του, για να το πω κομψά…
 
Με βάση αυτά, πιστεύω πως ο στίχος -άσχετα αν μιλά για ζήλεια, λόγω ποιητικής αδείας- αναφέρεται στο φθόνο. Όποιος φθονεί πολεμά, υποτιμά, ευτελίζει, ρεζιλεύει, απαξιεί κ.τ.λ. αυτό που δεν μπορεί να έχει αλλά και αυτόν που το έχει…
 
Αυτό ακριβώς λένε, λοιπόν, και οι συγκεκριμένοι στίχοι. Αυτό που ρεζιλεύουμε στο βάθος το ζηλεύουμε/φθονούμε. Όσο πιο συντηρητικός είναι κάποιος στη στάση ζωής αλλά και στην πράξη, τόσο περισσότερο εξιδανικεύει την αποχή του από πολύ ανθρώπινες ανάγκες ή απολαύσεις και ταυτόχρονα αντιμάχεται με λύσσα και με διάφορους τρόπους όλα όσα και ο ίδιος κατά βάθος θα ήθελε αλλά δεν τολμά/επιτρέπει τον εαυτό του να ζήσει…
 
ΥΓ. Δεν προχωρώ στην ερμηνεία του τελευταίου στίχου -τον οποίο θεωρώ σοφό- για να μην προκαλέσω τα χριστά ήθη και τα πιστεύω κάποιων εδώ μέσα που είναι σεβαστά, αν και μη αποδεκτά από ΄μένα…
sven (28.01.2014)
Σίλλια,

με τα μάτια του Έρωτα "όλα δείχνουν τόσο όμορφα".  Με τα μάτια της Αγάπης "όλα δείχνουν όπως είναι..."!!!
freddieKrueger (28.01.2014)
@Sillia-Αναστασία μου με κάλυψες και κατάλαβες 100 τα 100 γλυκιά μου,ευχαριστώ:-)
@Αγαπητέ Ορφέα.Σεβαστά αυτά που γράφεις,αλλά:Η παράσταση του Έρωτα ή της Αγάπης που δίνουμε απευθύνεται στο κοινό του...ενός.
Αυτού που μας ενδιαφέρει.Όταν λοιπόν δίνουμε παράσταση και η ΄'μελωδία'' μας δεν αγγίζει την άλλη πλευρά,η οποία μας το δηλώνει ευγενικά και με σεβασμό τι κάνουμε?
Τα μαζεύουμε και πάμε κάπου αλλού!!Εκεί όπου η παράστασή μας θα εκτιμηθεί δεόντως.Εκεί όπυ το πάθος μας θα βρει αντίκρυσμα.
Τι γίνεται όμως στην περίπτωση που η άλλη πλευρά μας κάνει όλο και πιο έκδηλα τα σημάδια της δυσφορίας της στο ''πάιξιμό'' μας??
Εκεί είναι το πραγματικό ρεζίλεμα @sven.Η συνέχιση της παράστασης και όχι η αξιοπρεπής παραίτηση.Αυτό δεν σημαίνει απόσυρση απ τη διεκδίκηση.Απλά,αλλαγή κοινού.Αλλαγή προορισμού και στόχου.
Όταν συνεχίσουμε να παίζουμε τη μελωδία στο άτομο που ευγενικά μας απώθησε δεν το σεβόμαστε.Γινόμαστε τύρρανοι.Δείχνουμε εγωισμό και μικροψυχία.
Από εκεί και πέρα δεν βρίσκω κάποιο συσχετισμό με τη φράση ''ρεζιλευουμε αυτο που ζηλευουμε''.
Στην παρουσα ρεζιλι γινεται ο υπερ του δέοντως επιμένων.Αυτος ειναι που ρεζιλευεται.Οσο για τα εγωπαθη συναισθηματα οπως η ζηλεια και ο φθονος,μαλλον πηγαζουν απο την πλευρα αυτου που ασφυκτικα επιμενει σε κατι.
Και να κλεισω λεγοντας πως αν ξεφυγα λιγο απ το θεμα η αν αποσκοπω καπου δεν ειναι δικη σου δουλεια και σε αφορα πολυ λιγο.
sillia (28.01.2014)
Βιαστικά απάντησα sven ....και έσβησα !θα επανέλθω σύντομα !
sven (28.01.2014)
Από που συμπαίρανες, Freddie, πως με τους στίχους του σχολίου μου αναφερόμουν σε σένα; Καμία σχέση.

Αν διαβάσεις τα προηγούμενα σχόλια και απεγκλωβιστείς από αυτά που έχεις στο μυαλό σου, ίσως καταλάβεις γιατί αναφέρομαι σε αυτούς τους στίχους ή τι θέλησα να πω μέσα από αυτούς...
Hastaroth (28.01.2014)
Επειδή με μπερδέψατε όλοι σας,θα προσπαθήσω να αποδώσω τα λεγόμενα τής Αναστασιας με όρους τής πολιτικής (διότι προπονούμαι και γιά πρωθυπουργός χεχεχε):
Λοιπόν,άν θεωρήσουμε πως η καρδιά είναι η κυβέρνηση,ο νούς είναι η αντιπολίτευση.
Εργο τής αντιπολίτευσης είναι να ελέγχη τίς αποφάσεις τής κυβέρνησης και να τής επισημαίνη τα λάθη της,ΕΦ'ΟΣΟΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΑΘΗ.
Δέν είναι απαραίτητο να διαφωνή η αντιπολίτευση σε όλα όσα λέει η κυβέρνηση.Μπορεί σε πολλές περιπτώσεις να συμφωνή,οπότε έχουμε εθνική ομοψυχία και ενότητα.
ΥΓ1.Η τάξις είναι κάτι σχετικό.Κάτι που γιά κάποιον θεωρείται τάξις,γιά κάποιον άλλο μπορεί να θεωρήται αταξία.Π.χ. στο σπίτι μου επικρατεί αταξία (συμφώνως πρός τίς απόψεις όσων το έχουν δεί) αλλά επικρατεί πλήρης τάξις (συμφώνως πρός τίς δικές μου απόψεις,οι οποίες είναι και οι αντικειμενικώτερες...)
ΥΓ2.Πάντως από θερμοδυναμικής πλευράς το Σύμπαν ρέπει πρός την αταξία,εξ ού και θα διαλυθή στα εξ ών συνετέθη μετά από καμμιά δεκαπενταριά πεντάκις εκατομμύρια χρόνια....
Orfeus (29.01.2014)
Απαιτώ ...εκλογές!!! Εδώ και τώρα!!! :p
Hastaroth (29.01.2014)
Σωστά,γιά να προλάβω να γίνω πρωθυπουργός πρίν από την διάλυση τού Σύμπαντος :))))
Η αλήθεια πάντως είναι ότι καλόν είναι να σκεφτώμαστε και λίγο πρίν ερωτευτούμε,γιά να μήν πέσουμε με τα μούτρα σε μιά σχέση γιά την οποία μετά θα μουτζώνουμε εαυτούς με χέρια και πόδια.....
 
Orfeus (29.01.2014)
Εάν ο έρωτας είχε λογική νεαρέ Hastaroth, τότε ο κόσμος θα ήταν διαφορετικός! π.χ.: Δεν θα είχε γίνει ο Τρωϊκός πόλεμος, διότι ο Πάρις δεν θα είχε κλέψει την Ελένη. Άρα θα ήμασταν σήμερα χωρίς "Ιλιάδα", χωρίς "Οδύσσεια" και πάει λέγοντας.Όχι δεν θέλω λογική στον Έρωτα διότι θα χάσω όλο το ...ζουμί! Τίποτα... τίποτα... Την ερωτεύθηκα, τη θέλω, θα την πάρω, θα πάω κι ας μου βγει και σε κακό! Τελεία + Παύλα! 
sven (29.01.2014)

Πολύ καλό, Ορφέα!!!!!!!!!!
sillia (29.01.2014)
Ηastaroth Απολαυστικότατος και εύστοχο το παράδειγμά σου χαχαχαχα Ο έρωτας κυβέρνηση η λογική αντιπολίτευση ...Γίνεται πιο ουσιώδης και πιο δημιουργική μια κυβέρνηση όταν έχει μια  καλή αντιπολιτευση !
Sven τα μάτια της αγάπης είναι που κάνει τα άσχημα όμορφα .....ο έρωτας κοιτάζει αναλογίες και πάντα με την  μεζούρα στο χέρι τον βρίσκεις!Φωτεινές εξαιρέσεις ναι τις βρίσκουμε ανάμεσά μας μόνο που πρέπει να σταθούμε στον κανόνα που λέει για να την πατήσω μαζί σου πρέπει να μου ερεθίσεις κάποιο νεύρο με κάτι που θα μου προσφέρεις και θα μ'αρέσει για να συνεχίσω !Άρα έχουμε περάσει το στάδιο αξιολόγησης !Ή πασαρέλας αν θες!
Ορφέα χαχαχαχα ..... η τελεία και η παύλα μαζί δεν δίνουν περιθώρια σχολιασμού χαχαχαχαχαα !
Orfeus (29.01.2014)
Όχι Σίλια. Διαφωνώ με τις μεζούρες και τις αναλογίες. Ο έρωτας δεν χρειάζεται τέτοια πράγματα. Ούτε κόβει, ούτε ράβει. Αυτά  είναι της λογικής και του ...Hastaroth! Ο έρωτας μπουκάρει, χυμάει και σε παίρνει. Αν δεν σε πάρει, τότε ναι. αρχίζει το παζάρι. "Θα μου δώσεις αυτό για να σου δώσω εκείνο" κλπ, αλλά τότε δεν είναι έρωτας. Είναι παζάρι και συνοικέσιο. Τρίχες κατσαρές δηλαδή... 
sillia (29.01.2014)
Σαν να μου λες τώρα Ορφεάκο ότι μπορεί να πάθει έρωτα  κάποια ή κάποιος αν απο την πρώτη ματιά δεν τον ελκύσει κάτι !! Είναι μια συνηθισμένη φιγούρα που με την ματιά δεν λέει και πολλά και θα πάθει έρωτα !Να το δεχτώ αλλά και σε αυτήν την περίπτωση τι γίνεται ....... Ή είναι τόσο χαρισματικό το άτομο που προβάλλει εσωτερικά στοιχεία και ελκύει τον άλλον ή ο άλλος δεν στέκεται στην πρώτη εικόνα του κόβει και λίγο έχει και την διάθεση να το ψάξει λίγο περισσότερο αφου όμως κάτι μα κάτι τον ΈΧΕΙ ήδη ελκύσει για να μπει σε αυτήν την διαδικασία !
Άρα κάνει την πασαρέλα του .......και δεν το κρίνω αρνητικά !
Υπάρχει περίπτωση ο έρωτας να βρήκε να φώλιασε αν κάτι δεν τον γαργάλισε ?


Orfeus (29.01.2014)
Για να "πάθεις έρωτα" από την πρώτη ματιά όπως γράφεις (κεραυνοβόλος ο έρως δηλαδή), σημαίνει ότι ναι κάτι έγινε εκεί πέρα. Κάτι σου "έκανε" αυτός/αυτή, αλλά αυτό Σιλιάκι μου, δεν είναι "κόψε-ράψε". Αυτό είναι μπαμ και κάτω! Στη συνέχεια το προχωράς και λες ότι "φώλιασε" κι όλας. Αυτό όμως έπεται του "μπαμ και κάτω". Για να "φωλιάσει" σημαίνει ότι "τα βρίσκουμε" και το προχωράμε για ...περαιτέρω διαδικασίες.  Εδώ έχουμε μάλλον έναν μετασχηματισμό και ετοιμαζόμαστε να ρίξουμε άγκυρες στο λιμάνι της Αγάπης. 
sven (29.01.2014)
Συμφωνώ με Ορφέα!!!!!!!!!!

Η έλξη σε καμία περίπτωση δεν είναι ταυτόσημη με μεζούρα. Και φυσικά πρέπει να υπάρχει ερέθισμα για να ερωτευθούμε, κάτι θα πρέπει να μας αρέσει/γοητεύσει/έλξει, μα κι αυτό δεν είναι πάντα σαφές. Γι΄αυτό και πολλοί λένε: "Δεν ξέρω γιατί την/τον ερωτεύθηκα". Για το λόγο αυτό, δεν ερωτευόμαστε την ωραιότερη, την εξυπνότερη, την..., αλλά πολλά και ετερόκλητα συχνά, όσον αφορά στην εξωτερική τους εμφάνιση, μεταξύ τους άτομα. 

Το ίδιο ισχύει και για την αγάπη. Δεν αγαπάμε χωρίς λόγο (δες, "Σ΄αγαπώ γιατί ΄σαι ωραία, σ΄αγαπώ γιατί ΄σαι ΄συ...", ούτε και τον οποιονδήποτε. Αγαπάμε ένα συγκεκριμένο σύνολο που μια επόμενη φορά μπορεί να είναι πολύ διαφορετικό από το προηγούμενο...
sillia (29.01.2014)
Συμπερασμαστικά .... Κάτι μας ελκύει να ερωτευτούμε !Αυτό με τον χρόνο του μπορεί να γίνει αγάπη ! Μέχρι τότε ο έρωτας είναι κυρίαρχος του παιχνιδιού που τα βλέπει όλα όμορφα αν βλέπει γιατί έχει κάπου κάπου και τις στραβομάρες του.....
Άρα
Οπου έρωτας η λογική παει περίπατο
Άρα θα συμφωνήσω με Hastaroth...
Έχουμε κυβέρνηση τον έρωτα με αντιπολίτευση την λογική !!!!!!!!!!!!
Κι αν τα βρουν θα περάσουν πολλές 4ετίες πλέοντας σε πελάγη ευτυχίας
:)

Orfeus (29.01.2014)
Ήρθε δηλαδή η "πολιτική" να μας τα κάνει μπάχαλο; :p Απαιτώ εκλογές για να πάρω αυτοδυναμία! 
SimosKouskounis (29.01.2014)
 Έπειτα από πολύ καιρό και μιας και το θέμα της Σίλλιας είναι ενδιαφέρον και διαχρονικό, θα μου επιτρέψετε να μοιραστώ ελάχιστες σκέψεις .
Ο έρωτας είναι κύμα, σαν αυτό που σκάει στα βράχια και όποιος τύχει να είναι εκεί γίνεται μούσκεμα.. ακόμα και αν είναι ντυμένος (συμπεριλαμβάνονται πανοπλίες , ασπίδες και περικεφαλαίες …) .
Ο έρωτας είναι καρδιά, ενώ ο νους  είναι λογική είναι σκέψη… ανόμοιες έννοιες  δηλαδή, μη μετρήσιμες, μη συγκρίσιμες.
Αναρωτιέμαι αν ο έρωτας είναι μονομερής ή αμφίπλευρος ;
Αδυνατώ να ‘αποκωδικοποιήσω’ κάποια από τα γραφόμενα  .
Που στοχεύουν κάπου ίσως ή όχι ;
Αδυνατώ κι εγώ όπως κι ο φίλος  Αλμπέρτος
Παρακαλώ συγχωρέστε με …
Όμως
Στην περίπτωση του μονομερούς έρωτα υπάρχει η υπέρτατη των αξιών που ακούει στο όνομα ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ …!  (Άποψη μου πάντα)
Στην περίπτωση του αμφίπλευρου αποδεδειγμένου έρωτα ,  η λαϊκή  θυμοσοφία  αλλά και ο Ιαμβικός δεκαπεντασύλλαβος  απαντούν   στο αρχικό θέμα του blog :
 
Φίμωτρο βάνει ο έρωτας στην λογική της σκέψης
να μην γροικάει η καρδιά δεν κάνει και δεν πρέπει
 
Ο κρίνος είναι όμορφος τα γιασεμιά μυρίζουν
η λογική κι έρωτας ποτέ δε συμβαδίζουν..
 
Σαν αγαπήσει η καρδιά την λογική την χάνει
γιατί έρχεται ο έρωτας και φίμωτρο τσι βάνει
 
Ο έρωντας κι η λογική ποτέ δε συμφωνούνε
γιατί 'ναι άκρα αντίθετα και δεν μπορά να βρούνε
 
ΣΚ
Orfeus (29.01.2014)
Πες τα Χρυσόστομε! 
Orfeus (29.01.2014)
Πάντα με πιάνει ο έρωτας όσο πολύ κι αν τρέχω γιατί είν’ εκείνος φτερωτός κι εγώ φτερά δεν έχω. Λιγότερο από μια στιγμή μάτια να κοιταχτούνε μπορεί να φύγει μια ζωή να μη λησμονηθούνε. Ανάθεμά σε έρωτα πώς μ’ έχεις καμωμένο α που να ιδώ ένα πρωί το τόξο σου σπασμένο το τόξο σου σπασμένο. Θα βγω ψηλά στα σύννεφα να κάτσω σε μιαν άκρη κι όπου θα ιδείς ψιλή βροχή θα είν’ το δικό μου δάκρυ. Πρώτη φορά μου το θωρώ φωτιά στο χιόνι απάνω παιγνίδια με τον έρωτα μπλιο μου δεν ξανακάνω. Ανάθεμά σε έρωτα πώς μ’ έχεις καμωμένο α που να ιδώ ένα πρωί το τόξο σου σπασμένο το τόξο σου σπασμένο. Μικρό παιδί ο έρωτας με κάνει κάθε τόσο και θα μισέψω απ’ τη ζωή χωρίς να μεγαλώσω. Ανάθεμά σε έρωτα πώς μ’ έχεις καμωμένο α που να ιδώ ένα πρωί το τόξο σου σπασμένο το τόξο σου σπασμένο.
 
sven (29.01.2014)

Σωστός ο Σίμος!!!

Μας παραθέτει και την ανάλογη λαϊκή θυμοσοφία που τεκμηριώνει πως σωστά έγινε ο...Τρωικός πόλεμος και πως μια κυβέρνηση του Έρωτα με αντιπολίτευση τη Λογική δεν μπορούν να τα "βρούνε"  για πολλές 4ετίες. Μέσα σε λίγους μήνες, συνήθως, -ιδίως αν πρόκειται για κεραυνοβόλο- θα γίνει...ανασχηματισμός ή προκήρυξη εκλογών για...αυτοδυναμία...!!!
sven (29.01.2014)

Ορφέα,

με το τελευταίο σου σχόλιο, σίγουρα αφοπλίζεις τη Σίλλια καθώς παραθέτεις στίχους του αγαπημένου της τραγουδοποιού και αγαπημένου της τραγουδιού που συνιθίζει να τραγουδά...δημοσίως on air!!!
sillia (29.01.2014)
xaxaxaxaxaxaxaxaxaxxaxaxaax,.................................sven δεν έχω περισσότερα λαικ στην διαθεσή μου χαχχααα έχω τρελαθει στο γέλιο ....
Ανάθεμά σε έρωτα .....
Καταθέτω τα όπλα μου .....
Παραδίνομαι ...........
Όσο κι αν τον πάλεψα ,,,,Εχασααααα,,,,
Αναθεμά σε Λουδοβίκε εσυ και το τραγουδι σου :PPPPPPPP
Orfeus (29.01.2014)
@ sven: Επίτηδες το έκανα. Είδες; Είχα τον άσσο στο μανίκι και δεν το ήξερα!!!Υ.Γ. Το σχόλιό σου πάντως "Σωστός ο Σίμος" κλπ, είναι όλα τα λεφτά.   
sillia (29.01.2014)
Σίμε και σε μαντινάδα ο έρωτας τελικά είναι θεότρελος  θεόκουφος και θεόστραβος!!!!!!!!!!!!!!!!!

Εκούρασα τα μάτια μου γι αυτό είναι δακρυσμένανα συγκεντρώνω συνεχώς το βλέμμα ΣΤΑ ΓΡΑΜΜΕΝΑ :ppp (κλεμένη και στα μέτρα μου)
Aγόρια στα γραπτά μια χαρά τα πάμε συμφωνείτε ?
sillia (29.01.2014)
"Τρελοί συνδιασμοί" και πεθαίνεις στο γέλιο !!!!!!!!!!!
Hastaroth (29.01.2014)
Ο Τρωικός πόλεμος έγινε επειδή οι Ελληνες ήθελαν να δημιουργήσουν βάση στην Τροία,ώστε απ’εκεί να ελέγχουν τον Βόσπορο (από τότε είχαν καταλάβει την στρατηγική της  σημασία).Και μάλιστα,φαίνεται πως τελικώς έκριναν ότι δέν τους συνέφερε να διατηρήσουν την βάση αυτή διότι το εγχείρημα δέν είχε συνέχεια.Τα λοιπά περί Πάριδος,ωραίας Ελένης και γαϊΔούρειου Ιππου είναι οι σάλτσες που έβαζε ο Ομηρος διά να κινή το ενδιαφέρον τών ακροατών του,να μήν τους παίρνη ο ύπνος στα συμπόσια που πήγαινε και ραψωδούσε.....
Γιά να μήν μπερδεύουμε τα πράγματα πάντως,όταν λέω ότι πρέπει να εμπλέκεται και η λογική στην όλη υπόθεση,δέν εννοώ να καθώμαστε να συμπληρώνουμε φύλλο αξιολόγησης καταλληλότητας γιά κάθε γυναίκα που συναντάμε και μάς αρέσει πρίν πάμε να τής μιλήσουμε,αλλά και το να πέφτουμε με τα μούτρα σε μιά σχέση χωρίς πρώτα να έχουμε σκεφτεί κάποια πράγματα δέν είναι κριτήριο σοβαρότητας,γιατί άν η σχέση δέν «φτουρήση» όπως την θέλαμε,θα λέμε «τί πήγα κι’έμπλεξα ο μακάκας;Αφού το’βλεπα εγώ το λούκι....» και θα ρίχνουμε και δέκα φάσκελα στον εαυτό μας που χάσαμε και τον χρόνο μας (διότι ο χρόνος είναι πολύτιμος,time is money λένε οι Αγγλοσάξονες,κάτι ξέρουν αυτοί κι’ας έτρωγαν βελανίδια όταν στην Ελλάδα χτιζόταν ο Παρθενώνας.....).
Σίλια,στα γραπτά μιά χαρά τα πάμε,στα πρακτικά είναι η δυσκολία :))))
ΥΓ.Σίμο,welcome back :)
Orfeus (29.01.2014)
@ Περί ...σαλτσών: Καλά που έγραψες Αλμπέρτο το σχόλιο για να μάθουμε κι εμείς επιτέλους το γιατί έγινε ο Τρωικός πόλεμος. :p Το να γράψει λοιπόν ο ποιητής περί Πάριδος κλπ, αναγκάζοντάς σε σήμερα "να μας βγάλεις από την πλάνη", σημαίνει ότι ο ανθρώπινος νους, "το 'χε" το θέμα του Έρωτα. Άρα νεαρέ Hastaroth, στο θέμα που συζητάμε, ουδόλως μας ενδιαφέρουν οι πραγματικοί λόγοι του πολέμου. Και πάντως σε πληροφορώ για να ξέρεις, ότι εγώ προσωπικά, συμπληρώνω πάντοτε φύλλα αξιολόγησης καταλληλότητας για την κάθε γυναίκα που γνωρίζω. Μπορώ μάλιστα να σε διαβεβαιώσω ότι είχα απορρίψει κάποτε μία, επειδή δεν ήξερε ποιοι είναι οι Rolling Stones! 
sillia (30.01.2014)
Αντε πάλι ......Ποιοί είναι αυτοί ?:PPPP
sillia (03.02.2014)
Θα το μελετήσουμε :)
Eυχαριστούμε !Αγαπάμε Αρκά   !!!!!!
Orfeus (03.02.2014)
@ Sillia: Ποιοι είναι αυτοί ε; Πας καλά παιδί μου;;; :p
sillia (03.02.2014)
Oρφέα παιδί μου πας καλά που έδιωξες γυναίκα γιατί η καψερούλα δεν γνώριζε τους μαντράχαλους? :PPPPPPPP
Orfeus (03.02.2014)
Μα τι να κάνω; Με ανάγκασε. Είχα βάλει ένα CD τους και έπαιζε και αυτή μου είπε: "Πότε το έβγαλε αυτό ο ...Χριστοδουλόπουλος;" Ε όπως καταλαβαίνεις, έβγαλα κατ' ευθείαν από δύο σπυριά σε κάθε αυτί και της άνοιξα την πόρτα ...ευγενικά! :p
 

Για να στείλετε σχόλιο πρέπει να έχετε συνδεθεί ως μέλος. Πατήστε εδώ για να συνδεθείτε ή εδώ για να εγγραφείτε.

Επιστροφή στο blog
Συγγραφέας
sillia
Aναστασία Νικολάου " Μουσικό Ονειροδρόμιο"
Στον διαφημιστικό τομέα ραδιοφώνου ....ερασιτεχνικά με το musicheaven !!!
από ΚΟΥΚΟΥΤΣΟ_χώρι


Περί Blog
blogs.musicheaven.gr/sillia

Αν θεωρήσω τον εαυτό μου μαγνήτη... με ανησυχεί το ΤΙ ελκύω!!!!



Tags

ON AIR ΑΣΤΕΙΑ ΑΝΕΚΔΟΤΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ... ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΠΟΥ ΑΓΑΠΗΣΑΜΕ ΒΙΝΤΕΟ-ΦΩΤΟ ΕΓΩ ΕΣΥ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΚΚΑΛΟ ΜΟΥ ΕΜΠΕΙΡΙΩΝ ΣΟΦΙΕΣ ΕΣΕΙΣ ΚΙ ΕΓΩ Η ΓΩΝΙΑ ΤΟΥ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΛΑΙΚΑ ΑΠΟΦΘΕΓΜΑΤΑ ΜΕΤΑΛΛΙΑ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ "Μουσικό Ονειροδρόμιο" ΜΟΥΣΙΚΟ ΟΝΕΙΡΟΔΡΟΜΙΟ ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ



Επίσημοι αναγνώστες (20)
Τα παρακάτω μέλη ενημερώνονται κάθε φορά που ανανεώνεται το blogΓίνε επίσημος αναγνώστης!

Πρόσφατα...
Δημοφιλέστερα...
Αρχείο...

Links